Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pyhpyh
profiilit
Pyhpyh
Pyhpyh
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
282
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kuuntelin+äsken+Sulo+Pärssisen+saarnaa+netistä.+Kova+ja+viekas+ääni.+Ei+tule+juosta+kaiken+maailman+saarnaajien++ja+ihmeiden+perässä+vaan+juurtua+Kristukseen.+
Paavo+Ruotsalaisen+sanoin:+Yksi+sinulta+puuttuu+ja+sen+mukana+kaikki+-+Jeesuksen+Kristuksen+sisäinen+tunto.+Ei+ollut+Paavonkaan+elämä+mallikelpoista,+mutta+tyhmempänäkin+löysi+mikä+on+uskossa+tärkeintä.
29.07.2018 05:21
Toisaalta+rikkaus+ja+onnellisuus+eivät+kulje+käsi+kädessä.+Paholainen+voi+luvata+maailman+rikkautta,+joka+ei+tuo+siunausta.+Vaurastumisesta+huolimatta+kohta+joka+neljäs+käyttää+mielialalääkkeitä,+koska+eivät+löydä+elämälleen+tarkoitusta.
24.07.2018 19:14
Sanon+pyh!+tuollaiselle+tutkimukselle.+Siinä+ei+erotella+uskooko+Raamatun+vai+Koraanin+Jumalaan,+hindujumaliin+tai+vaikkapa+poppamieheen.
Ei+se+USA:kaan+kovin+köyhä+ole,+vaikka+sieltä+on+noussut+monta+kristillistä+liikettä.+Israelkin+on+ainoa+kunnon+demokratia+Lähi-idässä+ja+naisten+oikeudet+kunnossa+toisin+kuin+islamilaisissa+naapureissa.
Kristinusko+on+tuonut+tietoa+ja+vaurautta+Afrikankin+mantereelle,+vaikka+kristittyjen+vainoa+ja+tappamista+joka+päivä.+Ei+vain+ylitä+uutiskynnystä.
Maailman+köyhimpiä+maita+ovat+ne,+jonne+kristinuskoa+ei+ole+kunnolla+voitu+viedä,+esim.+Pohjois-Korea+ja+Afganistan.+Intiakin+on+melko+siivoton+ja+sairas+paikka,+kun+pelkkää+jälleensyntymää+opetetaan.+Haitista++puhumattakaan,+mikä+on+taas+voodoo-kultin+pauloissa.
24.07.2018 19:11
Ei+hetkauta+ei.+Vastaan+vaihtoehdon+A)+siltä+osin,+kun+tuosta+väitetään+olevan+120.000+vuotta+aikaa.+Luku+on+vedetty+hatusta.+
Lämpimän+ilmaston+kasvilajien+siemenet+ovat+kulkeutuneet+vedenpaisumuksen+mukana+Lappiinkin.+Vedenpaisumuksesta+ja+sen+jälkeisestä++jäätymisestä+johtuen+vanhaa+järvenpohjaa+siitepölyfossiileineen+löytyy+30+m+syvyydestä.
Samassa+rytäkässä+hävisivät+mammutitkin+pohjoisesta+muutamaa+pakastunutta+yksilöä+lukuunottamatta.+Nooan+arkissa+oli+pari+pientä+norsuakin,+mutta+ei+samaan+heimoon+kuulunutta+mammuttia.
24.07.2018 17:39
Myös+Pyhpyh+voi+kasvaa+uskossaan.+Oppikysymykset+jäävät+vähemmälle,+kun+tulee+vähän+rakkautta+hetkahduksen+jälkeen.
23.07.2018 18:50
Ymmärrän+pedon+merkin+laajempana+pedon+seuraamisena+kuin+vain+sunnuntain+pyhittäminen.+Pedon+merkki+kuvastaa+niiden+ihmisten+pedon+kaltaisia+ajatuksia+(otsaan)+ja+tekoja+(käteen),+jotka+eivät+kunnioita+Jumalaa.+
Pedon+itsensä+tulee+olla+kristillisyyden+kaapuun+pukeutunut+antikristus.+Paavinvallan+historia+osoittaa+millaisiin+kauheuksiin+kristillisyydellä+ratsastaminen+voi+johtaa.
Aika+näyttää+millä+tavalla+niiltä,+jotka+ovat+uskollisia+Jumalan+käskyille+ja+uskovat+Jeesukseen+viedään+oikeus+ostaa+tai+myydä+mitään.
Luvun+666+osalta+Flink+viittasi+jo+15v+sitten+Siikasalmella+kahteen+VT:n+kohtaan,+jossa+Salomo+sai+666+talenttia+kultaa+vuosittain.+Minulta+puuttuu+ymmärrys+laskea+pedon+nimen+lukuarvo.+Ehkä+se+valkenee+vasta+sitten,+kun+tapahtumat+ovat+käsillä.
22.07.2018 18:28
Adventistit+pitävät+itseään+luterilaisempina+kuin+luterilaiset+itse.+Tähän+kuuluu+myös+se,+että+paavinvaltaa+pidetään+antikristillisenä.+Pyhimykset+ja+Marian+palvonta+ovat+adventistien+mukaan+väärää+opetusta.+Paavin+erehtymättömyys+ja+Jumalan+sijaisuus+maan+päällä+ovat+enemmänkin+Jumalan+pilkkaa.
Jumalan+omia+on+kuitenkin+sekä+luterilaisissa+katolisissa+että+helluntailaisissa.+Tätä+uskontojen+sekoitusta+sanotaan+Babyloniksi,+josta+ainakin+aiemmin+kohotettiin+lähtemään+pois.+Sunnuntaita+pidettiin+pedon+merkkinä+joskus+vuosikymmeniä+sitten,+mutta+ei+tietääkseni+enää.
22.07.2018 11:15
Vai+ei+järkevää+tekemistä+eikä+tapahtumia.+
Katso+taivaalle+ja+kuvittele+mitä+kaikkea+jännää+valovuosien+päässä+avaruudessa+voikaan+olla,+kun+kaikki+on+avointa.
Kyllä+Luoja+tietää+mikä+on+parasta+lapselleen.+Siihen+voimme+luottaa.+Jumalan+lapset+ovat+perillisiä.+
Mutta+ei+pakolla.+Jos+haluaa+tuhkaksi,++josta+ei+jää+juurta+eikä+oksaa,+niin+sittenpä+on+osansa+valinnut.
21.07.2018 16:08
"Raamattu+ei+avaudu+pelkille+virheiden+etsijöille,+skeptikoille"
Totisesti,+joka+ei+ota+Jumalan+valtakuntaa+vastaan+niin+kuin+lapsi,+hän+ei+sinne+pääse.
21.07.2018 11:34
Jeesuksessa+Kristuksessa+olemme+yhtä.+Ei+etsitä+enää+enempää+lahkolaisuutta.
20.07.2018 20:57
Pitihän+minun+kohde+jotenkin+yksilöidä+mutta+olen+pahoillani+aiheuttamastani++mielipahasta.+Tarkoitin+Teitä+jarinhotelli2.
20.07.2018 18:53
Adventisti+kirjoitti+oikein,+vaikka+paheksunkin+hiljaa+homoseksuaalisia+tekoja+ja+kukasta+kukkaan+hyppimistä.+En+ymmärrä+mutta+ei+ole+minun+tehtävä+tuomita.+Adventisti+ei+tarkoittanut+sinua+Jari+henkilökohtaisesti+vaan+kirjoitti+yleisesti.+Ei+pidä+ottaa+kaikkea+itseensä.
20.07.2018 15:16
Olin+nuorempana+porsasjuhlissa,+jossa+oli+kokonainen+sika+vartaassa.+Ihmiset+kävivät+veitsellä+viilaamassa+paloja+itselleen.+Rasvaa+valui+suunpielistä+ja+joivat+viinaa.+Sain+kammon+sianlihan+hajuun+enkä+sitä+syö+muuta+kuin+vahingossa+erittäin+jalostettuna.+Tämä+oli+jo+ennen+kastettani,+mutta+sianlihan+välttäminen+sopii+hyvin+adventismiin.
Myös+makkarat+nykyään+vähän+kammoksuttavat+enkä+grillaa+koskaan.++Kinkku+kauhistus+jouluna.+En+tuomitse+syömisestä+muita.+Tämä+ei+ole+lakihenkisyyttä,+kun+välttely+tulee+luonnostaan.
20.07.2018 14:43
Hetkahdin+jo.+Tämä+on+tapani+pyytää+anteeksi.+Noille+numerollisille+herjaajille+en+voi+mitään.
14.07.2018 18:07
Olen+joskus+pahasti+sanonut.+Ne+on+kuitenkin+anteeksi+annettu.+Olen+hetkahtanut.
14.07.2018 17:28
Oikein+kuvasit+mutta+ei+fantasiaa.+Se+tulee+olemaan+kaikkien+aikojen+draama.
14.07.2018 16:22
Evankeliumin+mukaan+Jeesuksen+takaisin+tullessa+ihmiset+elävät+eri+vuorokaudenajoissa.+Valtava+kirkkaus+ympäröi+koko+pienen+maapallon.+Kaikki+silmät+näkevät+sen+ja+jumalattomat+turhaan+yrittävät+piiloutua+koloihin.
14.07.2018 13:45
ja+sinä+muutut+vuosi+vuodelta+ilkeämmäksi+menetettyäsi+uskosi.
12.07.2018 13:57
Kaikki+nuo+numerolliset+ovat+ateistien+feikkejä.+Vain+minä+olen+aito+enkä+tuollaista+kirjoita.
11.07.2018 12:03
Jeesus+tulee+takaisin+pilvissä.+Kaikki+saavat+nähdä+sen+sitten.
11.07.2018 11:44
14 / 15