Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Hullu-
profiilit
Hullu-
Hullu-
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
8
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Halvatun+Puustis-Lehtonen+on+kylläkin+täysin+vaaraton+tapaus,+sillä+se+örkki+on+impotentti+ja+muutenkin+säälittävä+ressukka.+Voisihan+Aarren+kuitenkin+joka+tapauksessa+kuohita+sillä+tavalla,+että+leikkaisi+tämän+idiootin+pedofiilin+rusinan+kokoisten+kivesten+lisäksi+hänen+2+sentin+mittaisen+parafiilisen+kikkelinkin+irti.+Vaikka+tarvitseeko+Aarrea+kuitenkaan+kuohita,+nimenomaan+koska+se+on+seksuaalisesti+täysin+kyvytön+muutenkin.+Lopuksi+Aarresta+kertova+vitsi:+miksi+Aarre+Lehtosen+aivot+ovat+herneen+kokoiset?+-+Koska+ne+ovat+turvonneet!+Hahaha+Lehtonen+olet+täysi+pelle,+ja+nöyryytät+itseäsi+jatkuvasti!+Ps.+Puustis-Lehtonen,+tapa+itsesi+:-)+pps.+En+ole+Mikko+Parantainen.+Ppps.+Voin+todistaa+sen+sillä,+että+mielestäni+Mikon+pitäisi+jättää+seksuaalirikollisten+metsästys+poliiseille,+sillä+se+on+oikeasti+poliisien+hommaa,+ja+Mikko+vain+luo+itselleen+Pedohunterina+lisää+ongelmia,+sillä+hänet+on+tuomittu+niiden+hommien+takia+useat+kerrat+oikeudessa.+Ajattelen+vain+Mikon+parasta.
19.02.2019 11:46
On+niillä+ainakin+se+ero,+että+martat+ovat+yleensä+heteroita+ja+puolet+kovempia.+Ja+martat+ryyppää+enemmän.
04.02.2019 03:36
Eli+olet+aiemmin+siis+harjoittanut+pedofiliaa?+Sen+kyllä+uskon,+sen+verran+perverssiltä+kun+vaikutat.
04.02.2019 02:43
Poliisit+pitäisi+tappaa+jokaikinen.+Itsekin+olisin+jo+paloitellut+ainakin+pari+poliisia,+mutta+kun+niillä+vitun+äpärillä+on+yleensä+ase,+pamppu,+kyynelkaasua,+etälamautin+tms+mukana,+niin+näin+ei+ole+käynyt.+Kannatan+täyttä+anarkiaa.
02.02.2019 20:41
Moi+oon+ennustaja.+Kysy+ihan+mitä+vaan.+Sain+ennustajan+kyvyn+70-luvulla,+kun+salama+iski+päähäni+ollessani+metsässä+riu'ulla+paskalla.+Aluksi+luulin,+että+tuli+niin+paineella+se+uloste,+että+päässä+tuntui,+mutta+näin+ei+ollut,+mutta+siitä+yhdestä+salamaniskusta+kuitenkin+sen+ennustajan+kyvyn+sain.+Oon+ollut+myös+kolkytä+vuotta+suljetulla+osastolla+hoidossa,+(missä+oli+monia+muitakin+ennustajia+potilaina)+eli+hyvinkin+tavanomainen+ennustaja+mää+oon.+Elikkä+kysy+ihan+mitä+vaan,+kyllä+mää+tiedän.
14.01.2019 02:54
Moi+kaikki+mun+ÄO+on+jotakuinkin+perunan+tasolla.+Näin+sano+mulle+koulussa+ope+silloin+kun+sanoin+hälle+vaan+että+"yksi,+yksi,+yksi",+kun+käski+mun+kertoa+ratkaisut+yhteenlaskutehtäviin.+Ite+mää+vaa+ihmettelin,+kun+yhteenhän+mä+laskin,+että+näinhän+sen+rationaalisesti+ajateltuna+pitäisi+mennä.+Tiärä+häntä,+mutta+ne+oli+silloin+sotien+jälkeen.+T.+Hullu+Jyväskylästä
14.01.2019 02:42
Mä+oon+se+Jumala,+oon+vaan+ottanut+tällaisen+hullun+ihmisen+muodon.+Kysykää+ihan+mitä+vaan+vaikka+Raamatusta,+niin+vastaan.+Post+scriptum:+loin+fundamentalistiuskovaiset+alun+perin+Aatamin+persereiän+ympäryksestä.
12.01.2019 02:21
Totta,+ateismi+johtaa+pahuuteen,+itsekin+ajelen+ateismin+takia+säännöllisesti+kaduilla+katujyrällä+mummojen+yli,+ja+hyväksikäytän+seksuaalisesti+metsän+eläimiä,+suosikkejani+ovat+ehkä+lähinnä+rusakot+tai+sitten+karhut.+Itse+olen+päätellyt,+että+syy+näille+teoille+on+ateismissa.+Vai+oliko+se+sittenkin+hulluudessa,+enpä+tiedä.
12.01.2019 02:16
1 / 1