Kreationistit ja muut kieroilevat ketkut tunnistaa siitä, että heille voi esittää jonkin hyvin yksinkertaisen kysymyksen, johon he eivät kykene rehellisesti suoraan vastaamaan, mutta johon kenelläkään rehellisellä keskustelijalla ei ole mitään vaikeuksia antaa yksinkertaista vastausta. Oli se vastaus sitten oikea tai väärä. On tärkeämpää olla rehellinen. Erehtyminen on inhimillistä. Virheet ja erehdykset ovat loistavat mahdollisuus oppia.
Tässä kysymykseni, johon nolo..aukko ei ole toistaiseksi kyennyt epärehellisenä keskustelijana vastaamaan vaikka olen antanut monta mahdollisuutta.
Q: Onko geneettinen informaatio informaatiota vai ei?
Yksinkertainen kysymys johon nolo...aukko ei kykene vastaamaan
4
117
Vastaukset
- mutku.mutku
Aivan turhaa runkutat esille juttuja menneisyydestä jotka on takiasi stopannut; eivät muut ajan kanssa yhtään sen validimmaksia:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15510415/se-siita-quotargumentistaquot
Jos on mussuttamista, tee se siellä missä asia on, tai edes siihen linkkaa, kuten minä juuri. Tyyli on vain epärehellistä melkein-kuin-lainauslouhintaa.
P.s. Voit lopettaa myös aloitustesi Gish gallop maisen suoltamisen pelle, todellisuus ei niilläkään muutu.N..A: "P.s. Voit lopettaa myös aloitustesi Gish gallop maisen suoltamisen pelle, todellisuus ei niilläkään muutu."
No voi voi kun en ole gish gallopiin sortunut. Jälleen osoitus epärehelllisyydestäsi kun lapsellisesti yrität moista väittää. Sopii multinikki yrittää todistaa minulta yksikin tieteenvastainen väite. Ja me kaikki tiedämme että sinä et sitä kykene tekemään. Yksinkertaisesti siksi koska en sellaista ole esittänyt. Kun minun ei älyllisesti rehellisenä tarvitse.
Ja vaikka kuinka yrität hämätä lapsellisella lässytykselläsi niin et kykene vastaamaan tähän yksinkertaiseen kysymykseen suoraan ja rehellisesti:
Q: Onko geneettinen informaatio informaatiota vai ei?
Eikö olekin niin turhauttavaa kannaltasi?
Se on niin hämmentävää että noinkin yksinkertainen kysymys kykenee tekemään eron rehellisen ja epärehellisen keskustelijan välille. Vai mitä?
Jokaisen kreationistin kohdalla löytyy vastaanvanlainen kysymys.
Sen toisen multinikin kohdalla eli JC:n kohdalla kysymys kuului:
Jos meillä on symmetrinen satunnaiskoe, jossa on N kappaletta symmetrisia tulosvaihtoehtoja, niin voiko olla tulokseksi sattuvaa tulosvaihtoehtoa, jonka sattumisen todennäköisyys olisi jotain muuta kuin 1/N?
Tiedostatko nolo..aukko asemasi epärehellisenä keskustelijana, joka ei kykene vastaamaan yksinkertaiseen kysymykseen?
Olet ehkä nähnyt elokuvan Blade Runner. Jos olet nähnyt, niin tiedät että ko. elokuvassa androidit tunnistettiin hyvin yksinkertaisten kysymysten perusteella ...
Mä oon se Jumala, oon vaan ottanut tällaisen hullun ihmisen muodon. Kysykää ihan mitä vaan vaikka Raamatusta, niin vastaan. Post scriptum: loin fundamentalistiuskovaiset alun perin Aatamin persereiän ympäryksestä.
- tieteenharrastaja
Kuten huomasit, hän kykeni - omalla omituisella tavallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745349Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3111240Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy20710873Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369711Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858528Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236511Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03210Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys302229- 371629
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261510