Vapaa kuvaus

Aloituksia

941

Kommenttia

3910

1. Ydinvoima hyvä, onnettomuus paha?

Ajattelin näin hieman ydinvoiman vastaisena sorvata lauseen joka sovittelevasti koskettaisi hieman kaikkia asiaa kiinnos
    Ydinvoima
    11
    235
  2. Ydinvoima hyvä, onnettomuus paha?

Ajattelin näin hieman ydinvoiman vastaisena sorvata lauseen joka sovittelevasti koskettaisi hieman kaikkia asiaa kiinnos
    Ydinvoima
    11
    235
  3. Ydinvoima hyvä, onnettomuus paha?

Ydinvoima
    11
    235
  4. Trump osallisena Thaimaassa käytävään ihmiskauppaan?

No vitsi tietysti mutta sen suuntaisen vastauksen sain eräältä kommunistilta kirjoittamaani aloitukseen. Hän kertoi että
    Pattaya
    15
    234
  5. Trump osallisena Thaimaassa käytävään ihmiskauppaan?

No vitsi tietysti mutta sen suuntaisen vastauksen sain eräältä kommunistilta kirjoittamaani aloitukseen. Hän kertoi että
    Pattaya
    15
    234
  6. Trump osallisena Thaimaassa käytävään ihmiskauppaan?

Pattaya
    15
    234
  7. Taviksen Kanarian saarten kokemukset.

Olen matkustellut hyvin paljon ehkä yli 50:ssä eri maassa. Sen on mahdollistanut yrittäjän asemani ja itselleni varatut
    Kanariansaaret
    9
    233
  8. Taviksen Kanarian saarten kokemukset.

Olen matkustellut hyvin paljon ehkä yli 50:ssä eri maassa. Sen on mahdollistanut yrittäjän asemani ja itselleni varatut
    Kanariansaaret
    9
    233
  9. Taviksen Kanarian saarten kokemukset.

Kanariansaaret
    9
    233
  10. Puhelut Thaimaasta Suomeen.

Toistakymmentä vuotta sitten olin parin tyttäreni kanssa Pattayalla 3 x. Ekalla kerralla minulla oli Soneran liittymä jo
    Pattaya
    17
    232
  11. Puhelut Thaimaasta Suomeen.

Toistakymmentä vuotta sitten olin parin tyttäreni kanssa Pattayalla 3 x. Ekalla kerralla minulla oli Soneran liittymä jo
    Pattaya
    17
    232
  12. Puhelut Thaimaasta Suomeen.

Pattaya
    17
    232
  13. Oih että mä rakastan Mr. Trumpia!

Siinä on jämerä äijä vaikka kommunisteilla on mahtirintama häntä vastaan: https://www.youtube.com/watch?v=5Tn9sd3rZys O
    Salaliittoteoria
    49
    231
  14. Oih että mä rakastan Mr. Trumpia!

Siinä on jämerä äijä vaikka kommunisteilla on mahtirintama häntä vastaan: https://www.youtube.com/watch?v=5Tn9sd3rZys O
    Salaliittoteoria
    49
    231
  15. Oih että mä rakastan Mr. Trumpia!

Salaliittoteoria
    49
    231
  16. Hyväksyttekö saastaisen Erdoganin puuhat?

Hän on kiduttanut ja teurastanut tuhansia toisinajattelevia maanmiehiään. Pidätettyinä ja virkansa menettäneitä on kymm
    Alanya
    6
    228
  17. Hyväksyttekö saastaisen Erdoganin puuhat?

Hän on kiduttanut ja teurastanut tuhansia toisinajattelevia maanmiehiään. Pidätettyinä ja virkansa menettäneitä on kymm
    Alanya
    6
    228
  18. Hyväksyttekö saastaisen Erdoganin puuhat?

Alanya
    6
    228
  19. Bernerin "tiemaksut" globalistien läähätyksen aiheina.

Ne on kirjattu hallitusohjelmaan je ne sallivat toteutuessaan kansalaisten vakoilun. Tavoitteena on että kaikkiin autoih
    Salaliittoteoria
    2
    224
  20. Bernerin "tiemaksut" globalistien läähätyksen aiheina.

Ne on kirjattu hallitusohjelmaan je ne sallivat toteutuessaan kansalaisten vakoilun. Tavoitteena on että kaikkiin autoih
    Salaliittoteoria
    2
    224