Vapaa kuvaus

Aloituksia

941

Kommenttia

3910

1. Tuo+on+hauskaa+jos+yksinäistä+vanhusta+uhataan+vankilalla.Se+olisi+toiveitteni+täyttymys.+Voittaa+vanhainkodit+ja+yksinasumisen+mennen+tullen.+Omaisetkin+kävisivät+useammin+katsomassa.Siellä+työeläke+juoksee+suoraan+pankkiin+eikä+ole+mitään+kuluja,+kaikki+on+ilmaista.+3+upeaa+ateriaa+päivässä+mistä+siviilissä+vain+unia+nähdään.+Kanttiinista+voit+tilata+mitä+tahansa,+jollei+ole+niin+tsuppari+hakee+viikolla+kylältä,+ei+toki+huumeita.Kavereita+vaikka+millä+mitalla.+Saa+oman+sellin+jos+uhkaa+käyttävänsä+väkivaltaa+jotain+pedaria+kohtaan.Ulkoilua+joka+päivä+tunnin;+vanhainkodissa+pääset+ulos+pari+kertaa+viikossa.Lääkäriin+ja+hammaslääkäriin+pääset+viimeistään+ylihuomenna+ja+kaikki+lääkkeet+ovat+tietysti+ilmaisia.Terveyshoitajalle+pääset+seuraavana+päivänä.Mahtavat+kuntosalit+ja+kirjastot,+ainoastaan+uima-altaat+puuttuvat.Nykyisin+on+vain+niin+saatanan+vaikeaa+päästä+vankilaan;+ehdonalaista+lykkäävät+joka+teosta.+Tappaa+pitäisi+mutta+kun+ketään+syytöntä+ei+ilkiäisi....
  2. Tuohon+yllämainitun+henkilön+ansiolistaan+minulla+ei+ole+mitään+mahdollisuutta+yltää.Sitä+on+kuitenkin+palstan+kuningattaren+taholta+yritetty+raivokkaasti+selventää+joten+kerron+siitä+itse:Kouluissa+kuuluin+aina+luokan+parhaimmistoon,+pääaineitani+olivat+Suomen+kieli+ja+matematiikka+joista+paukkui+aina+kympit.+Hauskana+pidän+saamaani+laulunumeroa+joka+oli+10.Koulujen+mestaruuskilpailuissa+tuli+voitto+100:lla+metrillä.+Liikunnan+opettaja+kävi+katsomassa+uimahyppyjäni+ja+antoi+kympin+liikunnasta.Olin+laskuvarjourheilun+harrastaja+yltäen+hyppymestariksi.Armeija+meni+rattoisasti+muiden+hölmöilyjä+seuratessani+ja+sotilaspassiin+tuli+maksimit+kiitettävät.+Siirryin+sitten+hetkeksi+sotilasuralle+ulkomaan+tehtäviin.+Tapposaldoksi+tuli+tosin+nolla+ja+katsonkin+että+koulutukseni+meni+siltä+osin+täysin+hukkaan.Siirryin+yrittäjäksi+ja+onnistuin+mainiosti.+Vaimoja+oli+2+ja+lapsista+tuli+oikein+kunnon+kansalaisia.+Omakotitalo+oli+Helsingissä+rauhallisella+alueella.+Yritystoimintani+ei+vaatinut+enää+kokopäiväistä+läsnäoloani+ja+ryhdyinkin+kiertämään+maailmaa.+Olen+käynyt+kaikissa+niissä+paikoissa+jonne+olen+halunnutkin+mennä.+Muista+paikoista+ei+ole+niin+väliäkään.+Kuka+haluaisi+lomailla+Pakistanissa+tai+Omanissa?Nyt+harrastan+kansainvälistä+shakkia+jossa+olen+22+000+000:n+pelaajan+massassa100+000:n+parhaimman+joukossa+ja+olen+voittanut+monen+maan+mestarit.Silti+en+osaa+kulkea+Pattayalla+ilman+opasta+koska+uskon+aina+siellä+vilinässä+eksyväni.Prutkuttelen+aina+mielelläni+myös+vesiskootterilla;+nyk+vesijeteillä+ja+tykkään+baarien+mammoista+ja+jäätelöstä.
  3. Tuohon+yllämainitun+henkilön+ansiolistaan+minulla+ei+ole+mitään+mahdollisuutta+yltää.Sitä+on+kuitenkin+palstan+kuningattaren+taholta+yritetty+raivokkaasti+selventää+joten+kerron+siitä+itse:Kouluissa+kuuluin+aina+luokan+parhaimmistoon,+pääaineitani+olivat+Suomen+kieli+ja+matematiikka+joista+paukkui+aina+kympit.+Hauskana+pidän+saamaani+laulunumeroa+joka+oli+10.Koulujen+mestaruuskilpailuissa+tuli+voitto+100:lla+metrillä.+Liikunnan+opettaja+kävi+katsomassa+uimahyppyjäni+ja+antoi+kympin+liikunnasta.Olin+laskuvarjourheilun+harrastaja+yltäen+hyppymestariksi.Armeija+meni+rattoisasti+muiden+hölmöilyjä+seuratessani+ja+sotilaspassiin+tuli+maksimit+kiitettävät.+Siirryin+sitten+hetkeksi+sotilasuralle+ulkomaan+tehtäviin.+Tapposaldoksi+tuli+tosin+nolla+ja+katsonkin+että+koulutukseni+meni+siltä+osin+täysin+hukkaan.Siirryin+yrittäjäksi+ja+onnistuin+mainiosti.+Vaimoja+oli+2+ja+lapsista+tuli+oikein+kunnon+kansalaisia.+Omakotitalo+oli+Helsingissä+rauhallisella+alueella.+Yritystoimintani+ei+vaatinut+enää+kokopäiväistä+läsnäoloani+ja+ryhdyinkin+kiertämään+maailmaa.+Olen+käynyt+kaikissa+niissä+paikoissa+jonne+olen+halunnutkin+mennä.+Muista+paikoista+ei+ole+niin+väliäkään.+Kuka+haluaisi+lomailla+Pakistanissa+tai+Omanissa?Nyt+harrastan+kansainvälistä+shakkia+jossa+olen+22+000+000:n+pelaajan+massassa100+000:n+parhaimman+joukossa+ja+olen+voittanut+monen+maan+mestarit.Silti+en+osaa+kulkea+Pattayalla+ilman+opasta+koska+uskon+aina+siellä+vilinässä+eksyväni.Prutkuttelen+aina+mielelläni+myös+vesiskootterilla;+nyk+vesijeteillä+ja+tykkään+baarien+mammoista+ja+jäätelöstä.
  4. Tuohon+yllämainitun+henkilön+ansiolistaan+minulla+ei+ole+mitään+mahdollisuutta+yltää.Sitä+on+kuitenkin+palstan+kuningattaren+taholta+yritetty+raivokkaasti+selventää+joten+kerron+siitä+itse:Kouluissa+kuuluin+aina+luokan+parhaimmistoon,+pääaineitani+olivat+Suomen+kieli+ja+matematiikka+joista+paukkui+aina+kympit.+Hauskana+pidän+saamaani+laulunumeroa+joka+oli+10.Koulujen+mestaruuskilpailuissa+tuli+voitto+100:lla+metrillä.+Liikunnan+opettaja+kävi+katsomassa+uimahyppyjäni+ja+antoi+kympin+liikunnasta.Olin+laskuvarjourheilun+harrastaja+yltäen+hyppymestariksi.Armeija+meni+rattoisasti+muiden+hölmöilyjä+seuratessani+ja+sotilaspassiin+tuli+maksimit+kiitettävät.+Siirryin+sitten+hetkeksi+sotilasuralle+ulkomaan+tehtäviin.+Tapposaldoksi+tuli+tosin+nolla+ja+katsonkin+että+koulutukseni+meni+siltä+osin+täysin+hukkaan.Siirryin+yrittäjäksi+ja+onnistuin+mainiosti.+Vaimoja+oli+2+ja+lapsista+tuli+oikein+kunnon+kansalaisia.+Omakotitalo+oli+Helsingissä+rauhallisella+alueella.+Yritystoimintani+ei+vaatinut+enää+kokopäiväistä+läsnäoloani+ja+ryhdyinkin+kiertämään+maailmaa.+Olen+käynyt+kaikissa+niissä+paikoissa+jonne+olen+halunnutkin+mennä.+Muista+paikoista+ei+ole+niin+väliäkään.+Kuka+haluaisi+lomailla+Pakistanissa+tai+Omanissa?Nyt+harrastan+kansainvälistä+shakkia+jossa+olen+22+000+000:n+pelaajan+massassa100+000:n+parhaimman+joukossa+ja+olen+voittanut+monen+maan+mestarit.Silti+en+osaa+kulkea+Pattayalla+ilman+opasta+koska+uskon+aina+siellä+vilinässä+eksyväni.Prutkuttelen+aina+mielelläni+myös+vesiskootterilla;+nyk+vesijeteillä+ja+tykkään+baarien+mammoista+ja+jäätelöstä.
  5. Niin+vielä+tuohon+Aurinkokuninkaan+alleviivaamiin+huumeisiin.+Nehän+toki+jakavat+mielipiteitä+rajusti.Rikkaat+tai+varakkaat+saavat+lääkäreiltään+lailliset+reseptit+aivan+mille+mömmöille+tahansa.Köyhempi+kansanosa+joutuu+tyytymään+laittomiin+päihteisiin+saadakseen+hieman+lohtua+ankeaan+elämäänsä.+Portugal+siirtyi+huumeiden+käytön+rankaisemisesta+sen+haittojen+vähentämiseen:https://fi.wikipedia.org/wiki/Huumeiden_dekriminalisointiMuutoksen+vaikutukset+olivat+hätkähdyttäviä.+Rikokset+vähenivät+radikaalisti.+Näistä+muutoksista+ei+meillä+puhuta.