Vapaa kuvaus

Aloituksia

941

Kommenttia

3910

1. Poistettu video Obaman väärennetystä syntymätodistuksesta

on arkaluonteista materiaalia sillä eihän Keniassa syntynyttä äijää olisi voitu valita USA:n presidentiksi. Oli nyt vain
    Salaliittoteoria
    50
    370
  2. Auringon etäisyyden laskeminen.

Joutessani sitä ryhdyin pohdiskelemaan. Kiireisen ihmisen elämänrytmiin tuollainen ei sovellukaan; on työt ja lasten ha
    Salaliittoteoria
    22
    358
  3. Auringon etäisyyden laskeminen.

Joutessani sitä ryhdyin pohdiskelemaan. Kiireisen ihmisen elämänrytmiin tuollainen ei sovellukaan; on työt ja lasten ha
    Salaliittoteoria
    22
    358
  4. Auringon etäisyyden laskeminen.

Salaliittoteoria
    22
    358
  5. Flat Earth Nasan tiedostoissa.

Nasan arkistoista löytyy satoja artikkeleita joista ilmenee että he tietävät Maan olevan litteä. Älkää minua solvatko;
    Salaliittoteoria
    95
    356
  6. Flat Earth Nasan tiedostoissa.

Nasan arkistoista löytyy satoja artikkeleita joista ilmenee että he tietävät Maan olevan litteä. Älkää minua solvatko;
    Salaliittoteoria
    95
    356
  7. Flat Earth Nasan tiedostoissa.

Salaliittoteoria
    95
    356
  8. Olen pohdiskellut muiden asioiden lomassa myös

ihmiskunnan menneisyyttä. Onko kaikki todellakin niin kuin meille koulut ja valtamediat toitottavat? Minulle on epäilyks
    14
    348
  9. Olen pohdiskellut muiden asioiden lomassa myös

ihmiskunnan menneisyyttä. Onko kaikki todellakin niin kuin meille koulut ja valtamediat toitottavat? Minulle on epäilyks
    14
    348
  10. Olen pohdiskellut muiden asioiden lomassa myös

14
    348
  11. Tutkija väittää että Kuu on plasmaa!

Minä naperona Kuuta tiirailin. Olin ostanut mustalaisilta hienon kiikarin halvalla. Tuumailin jo silloin että Kuu olisi
    Salaliittoteoria
    4
    346
  12. Tutkija väittää että Kuu on plasmaa!

Minä naperona Kuuta tiirailin. Olin ostanut mustalaisilta hienon kiikarin halvalla. Tuumailin jo silloin että Kuu olisi
    Salaliittoteoria
    4
    346
  13. Tutkija väittää että Kuu on plasmaa!

Salaliittoteoria
    4
    346
  14. Bill Gates puhuu kaikille meille järkeä.

Kuunnelkaa ja ottakaa opiksenne; hän on yli- ihminen ja globalistikommunisti vailla vertaa: https://www.youtube.com/watc
    Salaliittoteoria
    29
    340
  15. Bill Gates puhuu kaikille meille järkeä.

Kuunnelkaa ja ottakaa opiksenne; hän on yli- ihminen ja globalistikommunisti vailla vertaa: https://www.youtube.com/watc
    Salaliittoteoria
    29
    340
  16. Bill Gates puhuu kaikille meille järkeä.

Salaliittoteoria
    29
    340
  17. Moraalin, taiteen ja kauneuden rappio.

Siihen ovat syyllisiä globaalikommunistit jotka valheellisesti nimittelevät itseään sosiaalidemokraateiksi tai vain demo
    Salaliittoteoria
    29
    325
  18. Moraalin, taiteen ja kauneuden rappio.

Siihen ovat syyllisiä globaalikommunistit jotka valheellisesti nimittelevät itseään sosiaalidemokraateiksi tai vain demo
    Salaliittoteoria
    29
    325
  19. Moraalin, taiteen ja kauneuden rappio.

Salaliittoteoria
    29
    325
  20. Maahanmuuton hyvät puolet.

Tämä taitaa olla niitä harvoja palstoja jossa ei eksytä aihealueen ulkopuolelle. Lukuisia hienoja ja myönteisiä asioita
    Yhteiskunta
    7
    323