Vapaa kuvaus

Aloituksia

941

Kommenttia

3910

1. Tyrmäystippoja Patikksella!

Asustelin Maken mestoilla. Eräänä päivänä ajattelin hieman pitää hauskaa koska siltä tuntui. Palkkasin 2 freelancer- ne
    Pattaya
    55
    394
  2. Auringon etäisyyden laskeminen.

Joutessani sitä ryhdyin pohdiskelemaan. Kiireisen ihmisen elämänrytmiin tuollainen ei sovellukaan; on työt ja lasten ha
    Salaliittoteoria
    22
    382
  3. Auringon etäisyyden laskeminen.

Joutessani sitä ryhdyin pohdiskelemaan. Kiireisen ihmisen elämänrytmiin tuollainen ei sovellukaan; on työt ja lasten ha
    Salaliittoteoria
    22
    382
  4. Auringon etäisyyden laskeminen.

Salaliittoteoria
    22
    382
  5. Poistettu video Obaman väärennetystä syntymätodistuksesta

on arkaluonteista materiaalia sillä eihän Keniassa syntynyttä äijää olisi voitu valita USA:n presidentiksi. Oli nyt vain
    Salaliittoteoria
    50
    381
  6. Poistettu video Obaman väärennetystä syntymätodistuksesta

on arkaluonteista materiaalia sillä eihän Keniassa syntynyttä äijää olisi voitu valita USA:n presidentiksi. Oli nyt vain
    Salaliittoteoria
    50
    381
  7. Poistettu video Obaman väärennetystä syntymätodistuksesta

Salaliittoteoria
    50
    381
  8. Flat Earth Nasan tiedostoissa.

Nasan arkistoista löytyy satoja artikkeleita joista ilmenee että he tietävät Maan olevan litteä. Älkää minua solvatko;
    Salaliittoteoria
    95
    380
  9. Flat Earth Nasan tiedostoissa.

Nasan arkistoista löytyy satoja artikkeleita joista ilmenee että he tietävät Maan olevan litteä. Älkää minua solvatko;
    Salaliittoteoria
    95
    380
  10. Flat Earth Nasan tiedostoissa.

Salaliittoteoria
    95
    380
  11. Tutkija väittää että Kuu on plasmaa!

Minä naperona Kuuta tiirailin. Olin ostanut mustalaisilta hienon kiikarin halvalla. Tuumailin jo silloin että Kuu olisi
    Salaliittoteoria
    4
    375
  12. Tutkija väittää että Kuu on plasmaa!

Minä naperona Kuuta tiirailin. Olin ostanut mustalaisilta hienon kiikarin halvalla. Tuumailin jo silloin että Kuu olisi
    Salaliittoteoria
    4
    375
  13. Tutkija väittää että Kuu on plasmaa!

Salaliittoteoria
    4
    375
  14. Olen pohdiskellut muiden asioiden lomassa myös

ihmiskunnan menneisyyttä. Onko kaikki todellakin niin kuin meille koulut ja valtamediat toitottavat? Minulle on epäilyks
    14
    369
  15. Olen pohdiskellut muiden asioiden lomassa myös

ihmiskunnan menneisyyttä. Onko kaikki todellakin niin kuin meille koulut ja valtamediat toitottavat? Minulle on epäilyks
    14
    369
  16. Olen pohdiskellut muiden asioiden lomassa myös

14
    369
  17. Trumpin puhetilaisuuksien yleisömäärien lasku on tosiasia.

Muutamissa tilaisuuksissa on ollut vain kourallinen katsojia kuten olemme saaneet valtamedioidemme kuvista huomata. Nyt
    Salaliittoteoria
    7
    364
  18. Trumpin puhetilaisuuksien yleisömäärien lasku on tosiasia.

Muutamissa tilaisuuksissa on ollut vain kourallinen katsojia kuten olemme saaneet valtamedioidemme kuvista huomata. Nyt
    Salaliittoteoria
    7
    364
  19. Trumpin puhetilaisuuksien yleisömäärien lasku on tosiasia.

Salaliittoteoria
    7
    364
  20. Moraalin, taiteen ja kauneuden rappio.

Siihen ovat syyllisiä globaalikommunistit jotka valheellisesti nimittelevät itseään sosiaalidemokraateiksi tai vain demo
    Salaliittoteoria
    29
    351