Vapaa kuvaus

Aloituksia

941

Kommenttia

3911

1. Moraalin, taiteen ja kauneuden rappio.

Siihen ovat syyllisiä globaalikommunistit jotka valheellisesti nimittelevät itseään sosiaalidemokraateiksi tai vain demo
    Salaliittoteoria
    29
    238
  2. Nazin karmea sukupuolitauti Pattayalla!

Elettiin vuotta 1989 ja olin vielä aivan nöösipoika. Tunnistin pippelissäni tippurin oireet; kustessa hieman kirveli ja
    Pattaya
    17
    234
  3. Nazin karmea sukupuolitauti Pattayalla!

Elettiin vuotta 1989 ja olin vielä aivan nöösipoika. Tunnistin pippelissäni tippurin oireet; kustessa hieman kirveli ja
    Pattaya
    17
    234
  4. Nazin karmea sukupuolitauti Pattayalla!

Pattaya
    17
    234
  5. Höpötelläänkö taas hieman coriolis- voimasta?

Onhan siitä rupateltu toki ennenkin ja vilkkaita keskusteluja asian tiimoilta on syntynytkin. Avaan aiheen uudelleen kos
    Salaliittoteoria
    41
    223
  6. Höpötelläänkö taas hieman coriolis- voimasta?

Onhan siitä rupateltu toki ennenkin ja vilkkaita keskusteluja asian tiimoilta on syntynytkin. Avaan aiheen uudelleen kos
    Salaliittoteoria
    41
    223
  7. Höpötelläänkö taas hieman coriolis- voimasta?

Salaliittoteoria
    41
    223
  8. Vihaan ja inhoan islamia sekä kaikkea mitä se edustaa.

Suomalaiset jotka Alanyassa viihtyvät eivät tajua lainkaan että se on hirmuhallitsija Erdoganin eristämä alue turismin t
    Turkki
    32
    214
  9. Vihaan ja inhoan islamia sekä kaikkea mitä se edustaa.

Suomalaiset jotka Alanyassa viihtyvät eivät tajua lainkaan että se on hirmuhallitsija Erdoganin eristämä alue turismin t
    Turkki
    32
    214
  10. Vihaan ja inhoan islamia sekä kaikkea mitä se edustaa.

Turkki
    32
    214
  11. Olen ydinvoimavastainen.

Olen huomannut että ydinvoimamyönteiset henkilöt ympärilläni eivät tiedä ydinvoimasta höykäsen pöläystä. Pitävät sitä oi
    Ydinvoima
    33
    212
  12. Olen ydinvoimavastainen.

Olen huomannut että ydinvoimamyönteiset henkilöt ympärilläni eivät tiedä ydinvoimasta höykäsen pöläystä. Pitävät sitä oi
    Ydinvoima
    33
    212
  13. Olen ydinvoimavastainen.

Ydinvoima
    33
    212
  14. Olen pohdiskellut muiden asioiden lomassa myös

ihmiskunnan menneisyyttä. Onko kaikki todellakin niin kuin meille koulut ja valtamediat toitottavat? Minulle on epäilyks
    14
    207
  15. Olen pohdiskellut muiden asioiden lomassa myös

ihmiskunnan menneisyyttä. Onko kaikki todellakin niin kuin meille koulut ja valtamediat toitottavat? Minulle on epäilyks
    14
    207
  16. Olen pohdiskellut muiden asioiden lomassa myös

14
    207
  17. Tutkija väittää että Kuu on plasmaa!

Minä naperona Kuuta tiirailin. Olin ostanut mustalaisilta hienon kiikarin halvalla. Tuumailin jo silloin että Kuu olisi
    Salaliittoteoria
    4
    205
  18. Tutkija väittää että Kuu on plasmaa!

Minä naperona Kuuta tiirailin. Olin ostanut mustalaisilta hienon kiikarin halvalla. Tuumailin jo silloin että Kuu olisi
    Salaliittoteoria
    4
    205
  19. Tutkija väittää että Kuu on plasmaa!

Salaliittoteoria
    4
    205
  20. Litteä- Maa meemejä Eric Dubaylta!

Hän on erityisen vihattu palloteoreetikkojen parissa. Yleensäkin nämä palloteoreetikot ovat äärimmäisen raivoissaan kaik
    Salaliittoteoria
    39
    204