Vapaa kuvaus

Aloituksia

941

Kommenttia

3911

1. Maahanmuuton hyvät puolet.

Tämä taitaa olla niitä harvoja palstoja jossa ei eksytä aihealueen ulkopuolelle. Lukuisia hienoja ja myönteisiä asioita
    Yhteiskunta
    7
    297
  2. Olemme olleet apinoita, olemmehan?

Seuraan aktiivisti MMA- otteluita: lähinnä tyttöjen otteluita. Miesten otteluissa olen kiinnittänyt huomioni ottelijoid
    Evoluutio
    48
    293
  3. Olemme olleet apinoita, olemmehan?

Seuraan aktiivisti MMA- otteluita: lähinnä tyttöjen otteluita. Miesten otteluissa olen kiinnittänyt huomioni ottelijoid
    Evoluutio
    48
    293
  4. Olemme olleet apinoita, olemmehan?

Evoluutio
    48
    293
  5. Moraalin, taiteen ja kauneuden rappio.

Siihen ovat syyllisiä globaalikommunistit jotka valheellisesti nimittelevät itseään sosiaalidemokraateiksi tai vain demo
    Salaliittoteoria
    29
    291
  6. Moraalin, taiteen ja kauneuden rappio.

Siihen ovat syyllisiä globaalikommunistit jotka valheellisesti nimittelevät itseään sosiaalidemokraateiksi tai vain demo
    Salaliittoteoria
    29
    291
  7. Moraalin, taiteen ja kauneuden rappio.

Salaliittoteoria
    29
    291
  8. Tutkija väittää että Kuu on plasmaa!

Minä naperona Kuuta tiirailin. Olin ostanut mustalaisilta hienon kiikarin halvalla. Tuumailin jo silloin että Kuu olisi
    Salaliittoteoria
    4
    288
  9. Tutkija väittää että Kuu on plasmaa!

Minä naperona Kuuta tiirailin. Olin ostanut mustalaisilta hienon kiikarin halvalla. Tuumailin jo silloin että Kuu olisi
    Salaliittoteoria
    4
    288
  10. Tutkija väittää että Kuu on plasmaa!

Salaliittoteoria
    4
    288
  11. Kuolleet heräävät "henkiin"!

Kaunista vaiko karmeaa? https://www.youtube.com/watch?v=vhU3yZ4Wl9Q Tilatkaa Etelä- Kiinan Aamuposti; sieltä tulee juur
    Salaliittoteoria
    1
    287
  12. Kuolleet heräävät "henkiin"!

Kaunista vaiko karmeaa? https://www.youtube.com/watch?v=vhU3yZ4Wl9Q Tilatkaa Etelä- Kiinan Aamuposti; sieltä tulee juur
    Salaliittoteoria
    1
    287
  13. Kuolleet heräävät "henkiin"!

Salaliittoteoria
    1
    287
  14. Loistava keskustelu Marsista!

Tässä viisaiden naisten ryhmä kertoo toisilleen Marsista. He ovat lukeneet paljon kirjoja joten heidän tietämyksensä koh
    Salaliittoteoria
    9
    285
  15. Loistava keskustelu Marsista!

Tässä viisaiden naisten ryhmä kertoo toisilleen Marsista. He ovat lukeneet paljon kirjoja joten heidän tietämyksensä koh
    Salaliittoteoria
    9
    285
  16. Loistava keskustelu Marsista!

Salaliittoteoria
    9
    285
  17. Olen pohdiskellut muiden asioiden lomassa myös

ihmiskunnan menneisyyttä. Onko kaikki todellakin niin kuin meille koulut ja valtamediat toitottavat? Minulle on epäilyks
    14
    284
  18. Olen pohdiskellut muiden asioiden lomassa myös

ihmiskunnan menneisyyttä. Onko kaikki todellakin niin kuin meille koulut ja valtamediat toitottavat? Minulle on epäilyks
    14
    284
  19. Olen pohdiskellut muiden asioiden lomassa myös

14
    284
  20. Mitäs pojat tästä sanovat?

Ihailen Israelin kansan sotilaallista voimaa. Se on pieni maa jota ympäröi monisatamiljoonainen ulvova lauma joka haluaa
    Salaliittoteoria
    98
    280