nazi

![]()
Aloituksia
941
Kommenttia
3910
Tyrmäystippoja Patikksella!
Asustelin Maken mestoilla. Eräänä päivänä ajattelin hieman pitää hauskaa koska siltä tuntui. Palkkasin 2 freelancer- ne55394Auringon etäisyyden laskeminen.
Joutessani sitä ryhdyin pohdiskelemaan. Kiireisen ihmisen elämänrytmiin tuollainen ei sovellukaan; on työt ja lasten ha22382Auringon etäisyyden laskeminen.
Joutessani sitä ryhdyin pohdiskelemaan. Kiireisen ihmisen elämänrytmiin tuollainen ei sovellukaan; on työt ja lasten ha22382Auringon etäisyyden laskeminen.
Joutessani sitä ryhdyin pohdiskelemaan. Kiireisen ihmisen elämänrytmiin tuollainen ei sovellukaan; on työt ja lasten ha22382Poistettu video Obaman väärennetystä syntymätodistuksesta
on arkaluonteista materiaalia sillä eihän Keniassa syntynyttä äijää olisi voitu valita USA:n presidentiksi. Oli nyt vain50381Poistettu video Obaman väärennetystä syntymätodistuksesta
on arkaluonteista materiaalia sillä eihän Keniassa syntynyttä äijää olisi voitu valita USA:n presidentiksi. Oli nyt vain50381Poistettu video Obaman väärennetystä syntymätodistuksesta
on arkaluonteista materiaalia sillä eihän Keniassa syntynyttä äijää olisi voitu valita USA:n presidentiksi. Oli nyt vain50381Flat Earth Nasan tiedostoissa.
Nasan arkistoista löytyy satoja artikkeleita joista ilmenee että he tietävät Maan olevan litteä. Älkää minua solvatko;95380Flat Earth Nasan tiedostoissa.
Nasan arkistoista löytyy satoja artikkeleita joista ilmenee että he tietävät Maan olevan litteä. Älkää minua solvatko;95380Flat Earth Nasan tiedostoissa.
Nasan arkistoista löytyy satoja artikkeleita joista ilmenee että he tietävät Maan olevan litteä. Älkää minua solvatko;95380Tutkija väittää että Kuu on plasmaa!
Minä naperona Kuuta tiirailin. Olin ostanut mustalaisilta hienon kiikarin halvalla. Tuumailin jo silloin että Kuu olisi4375Tutkija väittää että Kuu on plasmaa!
Minä naperona Kuuta tiirailin. Olin ostanut mustalaisilta hienon kiikarin halvalla. Tuumailin jo silloin että Kuu olisi4375Tutkija väittää että Kuu on plasmaa!
Minä naperona Kuuta tiirailin. Olin ostanut mustalaisilta hienon kiikarin halvalla. Tuumailin jo silloin että Kuu olisi4375Olen pohdiskellut muiden asioiden lomassa myös
ihmiskunnan menneisyyttä. Onko kaikki todellakin niin kuin meille koulut ja valtamediat toitottavat? Minulle on epäilyks14369Olen pohdiskellut muiden asioiden lomassa myös
ihmiskunnan menneisyyttä. Onko kaikki todellakin niin kuin meille koulut ja valtamediat toitottavat? Minulle on epäilyks14369Olen pohdiskellut muiden asioiden lomassa myös
ihmiskunnan menneisyyttä. Onko kaikki todellakin niin kuin meille koulut ja valtamediat toitottavat? Minulle on epäilyks14369Trumpin puhetilaisuuksien yleisömäärien lasku on tosiasia.
Muutamissa tilaisuuksissa on ollut vain kourallinen katsojia kuten olemme saaneet valtamedioidemme kuvista huomata. Nyt7364Trumpin puhetilaisuuksien yleisömäärien lasku on tosiasia.
Muutamissa tilaisuuksissa on ollut vain kourallinen katsojia kuten olemme saaneet valtamedioidemme kuvista huomata. Nyt7364Trumpin puhetilaisuuksien yleisömäärien lasku on tosiasia.
Muutamissa tilaisuuksissa on ollut vain kourallinen katsojia kuten olemme saaneet valtamedioidemme kuvista huomata. Nyt7364Moraalin, taiteen ja kauneuden rappio.
Siihen ovat syyllisiä globaalikommunistit jotka valheellisesti nimittelevät itseään sosiaalidemokraateiksi tai vain demo29351