nazi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
941
Kommenttia
3911
Moraalin, taiteen ja kauneuden rappio.
Siihen ovat syyllisiä globaalikommunistit jotka valheellisesti nimittelevät itseään sosiaalidemokraateiksi tai vain demo29238Nazin karmea sukupuolitauti Pattayalla!
Elettiin vuotta 1989 ja olin vielä aivan nöösipoika. Tunnistin pippelissäni tippurin oireet; kustessa hieman kirveli ja17234Nazin karmea sukupuolitauti Pattayalla!
Elettiin vuotta 1989 ja olin vielä aivan nöösipoika. Tunnistin pippelissäni tippurin oireet; kustessa hieman kirveli ja17234Nazin karmea sukupuolitauti Pattayalla!
Elettiin vuotta 1989 ja olin vielä aivan nöösipoika. Tunnistin pippelissäni tippurin oireet; kustessa hieman kirveli ja17234Höpötelläänkö taas hieman coriolis- voimasta?
Onhan siitä rupateltu toki ennenkin ja vilkkaita keskusteluja asian tiimoilta on syntynytkin. Avaan aiheen uudelleen kos41223Höpötelläänkö taas hieman coriolis- voimasta?
Onhan siitä rupateltu toki ennenkin ja vilkkaita keskusteluja asian tiimoilta on syntynytkin. Avaan aiheen uudelleen kos41223Höpötelläänkö taas hieman coriolis- voimasta?
Onhan siitä rupateltu toki ennenkin ja vilkkaita keskusteluja asian tiimoilta on syntynytkin. Avaan aiheen uudelleen kos41223Vihaan ja inhoan islamia sekä kaikkea mitä se edustaa.
Suomalaiset jotka Alanyassa viihtyvät eivät tajua lainkaan että se on hirmuhallitsija Erdoganin eristämä alue turismin t32214Vihaan ja inhoan islamia sekä kaikkea mitä se edustaa.
Suomalaiset jotka Alanyassa viihtyvät eivät tajua lainkaan että se on hirmuhallitsija Erdoganin eristämä alue turismin t32214Vihaan ja inhoan islamia sekä kaikkea mitä se edustaa.
Suomalaiset jotka Alanyassa viihtyvät eivät tajua lainkaan että se on hirmuhallitsija Erdoganin eristämä alue turismin t32214Olen ydinvoimavastainen.
Olen huomannut että ydinvoimamyönteiset henkilöt ympärilläni eivät tiedä ydinvoimasta höykäsen pöläystä. Pitävät sitä oi33212Olen ydinvoimavastainen.
Olen huomannut että ydinvoimamyönteiset henkilöt ympärilläni eivät tiedä ydinvoimasta höykäsen pöläystä. Pitävät sitä oi33212Olen ydinvoimavastainen.
Olen huomannut että ydinvoimamyönteiset henkilöt ympärilläni eivät tiedä ydinvoimasta höykäsen pöläystä. Pitävät sitä oi33212Olen pohdiskellut muiden asioiden lomassa myös
ihmiskunnan menneisyyttä. Onko kaikki todellakin niin kuin meille koulut ja valtamediat toitottavat? Minulle on epäilyks14207Olen pohdiskellut muiden asioiden lomassa myös
ihmiskunnan menneisyyttä. Onko kaikki todellakin niin kuin meille koulut ja valtamediat toitottavat? Minulle on epäilyks14207Olen pohdiskellut muiden asioiden lomassa myös
ihmiskunnan menneisyyttä. Onko kaikki todellakin niin kuin meille koulut ja valtamediat toitottavat? Minulle on epäilyks14207Tutkija väittää että Kuu on plasmaa!
Minä naperona Kuuta tiirailin. Olin ostanut mustalaisilta hienon kiikarin halvalla. Tuumailin jo silloin että Kuu olisi4205Tutkija väittää että Kuu on plasmaa!
Minä naperona Kuuta tiirailin. Olin ostanut mustalaisilta hienon kiikarin halvalla. Tuumailin jo silloin että Kuu olisi4205Tutkija väittää että Kuu on plasmaa!
Minä naperona Kuuta tiirailin. Olin ostanut mustalaisilta hienon kiikarin halvalla. Tuumailin jo silloin että Kuu olisi4205Litteä- Maa meemejä Eric Dubaylta!
Hän on erityisen vihattu palloteoreetikkojen parissa. Yleensäkin nämä palloteoreetikot ovat äärimmäisen raivoissaan kaik39204