Vapaa kuvaus

Aloituksia

941

Kommenttia

3911

1. Flat Earth Nasan tiedostoissa.

Nasan arkistoista löytyy satoja artikkeleita joista ilmenee että he tietävät Maan olevan litteä. Älkää minua solvatko;
    Salaliittoteoria
    95
    330
  2. Tutkija väittää että Kuu on plasmaa!

Minä naperona Kuuta tiirailin. Olin ostanut mustalaisilta hienon kiikarin halvalla. Tuumailin jo silloin että Kuu olisi
    Salaliittoteoria
    4
    321
  3. Tutkija väittää että Kuu on plasmaa!

Minä naperona Kuuta tiirailin. Olin ostanut mustalaisilta hienon kiikarin halvalla. Tuumailin jo silloin että Kuu olisi
    Salaliittoteoria
    4
    321
  4. Tutkija väittää että Kuu on plasmaa!

Salaliittoteoria
    4
    321
  5. Maahanmuuton hyvät puolet.

Tämä taitaa olla niitä harvoja palstoja jossa ei eksytä aihealueen ulkopuolelle. Lukuisia hienoja ja myönteisiä asioita
    Yhteiskunta
    7
    315
  6. Maahanmuuton hyvät puolet.

Tämä taitaa olla niitä harvoja palstoja jossa ei eksytä aihealueen ulkopuolelle. Lukuisia hienoja ja myönteisiä asioita
    Yhteiskunta
    7
    315
  7. Maahanmuuton hyvät puolet.

Yhteiskunta
    7
    315
  8. Bill Gates puhuu kaikille meille järkeä.

Kuunnelkaa ja ottakaa opiksenne; hän on yli- ihminen ja globalistikommunisti vailla vertaa: https://www.youtube.com/watc
    Salaliittoteoria
    29
    308
  9. Bill Gates puhuu kaikille meille järkeä.

Kuunnelkaa ja ottakaa opiksenne; hän on yli- ihminen ja globalistikommunisti vailla vertaa: https://www.youtube.com/watc
    Salaliittoteoria
    29
    308
  10. Bill Gates puhuu kaikille meille järkeä.

Salaliittoteoria
    29
    308
  11. Moraalin, taiteen ja kauneuden rappio.

Siihen ovat syyllisiä globaalikommunistit jotka valheellisesti nimittelevät itseään sosiaalidemokraateiksi tai vain demo
    Salaliittoteoria
    29
    305
  12. Moraalin, taiteen ja kauneuden rappio.

Siihen ovat syyllisiä globaalikommunistit jotka valheellisesti nimittelevät itseään sosiaalidemokraateiksi tai vain demo
    Salaliittoteoria
    29
    305
  13. Moraalin, taiteen ja kauneuden rappio.

Salaliittoteoria
    29
    305
  14. Olen pohdiskellut muiden asioiden lomassa myös

ihmiskunnan menneisyyttä. Onko kaikki todellakin niin kuin meille koulut ja valtamediat toitottavat? Minulle on epäilyks
    14
    304
  15. Olen pohdiskellut muiden asioiden lomassa myös

ihmiskunnan menneisyyttä. Onko kaikki todellakin niin kuin meille koulut ja valtamediat toitottavat? Minulle on epäilyks
    14
    304
  16. Olen pohdiskellut muiden asioiden lomassa myös

14
    304
  17. Loistava keskustelu Marsista!

Tässä viisaiden naisten ryhmä kertoo toisilleen Marsista. He ovat lukeneet paljon kirjoja joten heidän tietämyksensä koh
    Salaliittoteoria
    9
    294
  18. Loistava keskustelu Marsista!

Tässä viisaiden naisten ryhmä kertoo toisilleen Marsista. He ovat lukeneet paljon kirjoja joten heidän tietämyksensä koh
    Salaliittoteoria
    9
    294
  19. Loistava keskustelu Marsista!

Salaliittoteoria
    9
    294
  20. Kuolleet heräävät "henkiin"!

Kaunista vaiko karmeaa? https://www.youtube.com/watch?v=vhU3yZ4Wl9Q Tilatkaa Etelä- Kiinan Aamuposti; sieltä tulee juur
    Salaliittoteoria
    1
    294