Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

3987

1. Tuosta+videosta+en+nyt+ole+varma+mitä+siitä+kannattaisi+ottaa+opiksi.+Tietysti+se+että+lähimmäistä+on+hyvä+auttaa+ja+hyvät+teot+yleensä+ruokkivat+positiivisuutta+on+tietysti+erinomainen+asia.+Itsellä+nyt+ei+ole+tuollaisia+resursseja+tuntemattomien+auttamiseen+joten+pitää+tyytyä+olemaan+kavereille+ja+lähipiirille+tukena+etteivät+ajautuisi+kovin+heikkoon+happeen.+Joillakin+tietysti+saattaa+olla+se+taivas+rajana+mutta+kyllä+minulla+saattaa+tulla+ennemmin+ongelma+tilin+saldon+kanssa.+Vaatii+meinaan+vähän+muutakin+kuin+pientä+listahommaa+kun+175+cm,+koeputkihartia+omaavasta+kaverista+tehdään+187+cm+leveäharteinen+uros.+Totta+sekin+etten+ainakaan+minä+tarkasti+tiedä+raha+ja+aikamääriä+joita+naiset+käyttävät+itseensä+vaikka+kahden+tytön+isänä+minulla+sellainen+karkea+aavistus+voi+olla.+Jokainen+käyttää+rahansa,+työnsä+ja+energian+siihen+mistä+tulevat+onnelliseksi.+On+kyse+sitten+itsensä+maskaamisesta,+liikunnasta,+muista+harrastuksista+tai+vaikka+vapaaehtoistyöstä.
  2. Muistelisin+että+minulle+oli+tuo+joku+syys-tai+lokakuinen+torstai+aikana+jolloin+vielä+asiat+liikkuivat+lennättimellä+tai+huoltoaseman+nurkkapöydissä.Yleensä+tuossa+iässä+tuntuu+että+tavallaan+kaikki+on+nähty+ja+elämällä+ei+ole+enää+mitään+annettavaa+vaan+elämä+on+aikalailla+enää+sitä+lopun+odottelua.++Tämä+osuu+vielä+aikaan+jolloin+kumppani,+perhe,+työnantaja+sekä+yhteiskunta+odottavat+että+olet+kaikkein+vireimmilläsi+tai+pystyisit+antamaan+kaikkein+parhaimman+tuotoksen+ympäristöön+vaikka+itsestä+tuntuu+että+paras+on+miehestä+jo+ulosmitattu+aikoja+sitten.Muutama+asia+jotka+helpottavat+toimintaa+miesten+kanssa.+Ensinnäkin,+älä+koskaan,+ikinä+eikä+milloinkaan+aloita+lausetta+sanalla+osaatko.+Jos+et+halua+kuulla+sanaa+tietysti+niin+unohda+myös+sana+osaatko.+Mies+on+tuossa+vaiheessa+taas+saavuttanut+nuoruuden+"minä+itse+moodin".+Sitä+ei+ole+syytä+kyseenalaistaa.+Toinen+juttu+on+että+älä+siivoa+jos+et+tiedä+mitä+olet+tekemässä.+Jos+uistimet+roikkuvat+kirjahyllyssä+niin+siihen+on+syynsä.+Voit+tietysti+varovasti+asiasta+vihjaista+että+kalavarusteet+olisi+hyvä+olla+samassa+paikassa+mutta+älä+erittele+uistimia.Kolmas+kohta+on+että+hellitä+itsekin+hieman.+Unohda+se+miestä+kahlitseva+mikromanagerointi+ja+siirry+tehtävätaktiseen+luottamusta+kasvattavaan+tasaveroiseen+parisuhteeseen.+Jos+sanot+miehelle+että+siivoaisitko+tallin+niin+älä+kerro+täsmällisesti+miten+se+pitää+tehdä+ja+milloin+vaan+luota+että+mies+itse+keksii+siihen+parhaat+työkalut+ja+ajankohdan.Viimeisenä,+tue+häntä+haaveissa+sillä+hän+ajattelee+sinua.+Jos+hän+haluaa+moottoripyörän+tai+veneen+niin+hän+ei+halua+elää+nuoruutta+uudelleen+irtautuen+arjesta+vaan+haluaa+vielä+tuntea+kätesi+hänen+ympärillään+kallistaessa+kaarteessa+tai+katsella+sinua+bikineissä+kannella+ristiaallokon+hyväillessä+veneen+keulaa.
  3. Minä+laahaan+sillä+tuo+vaikuttaa+treffiruualle.Siinä+kun+tarjoaa+keittiön+penkkiä+naiselle+ja+hänen+punatuille+huulilleen+niin+siinä+voi+vähän+mainostaa+miten+aina+välillä+kokeilee+näitä+kevyempiä+reseptejä.+Siihen+kun+lisää+että+tämä+on+myös+sellainen+ympäristöteko+kun+tässä+ei+ole+lihaa+niin+johan+on+pisteet+korkealla.Sitten+muistaa+syödessä+mainita+miten+täyttävää+tämä+on+jolloin+nainen+ei+kehtaa+ottaa+isoja+annoksia+ja+jää+enemmän+pakkaseen.+Eikä+tuo+siis+mitään+vääristelyä+ole.+Kyllähän+se+alkaa+täyttää+kun+on+ensin+syönyt+600g+karjalanpaistia+alle.Pistetäänpä+resepti+muistiin+treffejä+varten+mutta+epäilen+että+ilmastonmuutos+on+tuhonnut+nuo+raaka-aine+lajikkeet+ennenkuin+pääsen+naista+katsomaan+pöydän+yli+silmiin.