Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
M184
profiilit
M184
M184
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
3987
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ensin+tulee+katsottua+yle:n+uutiset+ja+sitten+maikkarin+uutiset.+Niillä+se+päivä+sitten+käynnistyy.
01.03.2019 18:06
Tuosta+videosta+en+nyt+ole+varma+mitä+siitä+kannattaisi+ottaa+opiksi.+Tietysti+se+että+lähimmäistä+on+hyvä+auttaa+ja+hyvät+teot+yleensä+ruokkivat+positiivisuutta+on+tietysti+erinomainen+asia.+Itsellä+nyt+ei+ole+tuollaisia+resursseja+tuntemattomien+auttamiseen+joten+pitää+tyytyä+olemaan+kavereille+ja+lähipiirille+tukena+etteivät+ajautuisi+kovin+heikkoon+happeen.+
Joillakin+tietysti+saattaa+olla+se+taivas+rajana+mutta+kyllä+minulla+saattaa+tulla+ennemmin+ongelma+tilin+saldon+kanssa.+Vaatii+meinaan+vähän+muutakin+kuin+pientä+listahommaa+kun+175+cm,+koeputkihartia+omaavasta+kaverista+tehdään+187+cm+leveäharteinen+uros.+Totta+sekin+etten+ainakaan+minä+tarkasti+tiedä+raha+ja+aikamääriä+joita+naiset+käyttävät+itseensä+vaikka+kahden+tytön+isänä+minulla+sellainen+karkea+aavistus+voi+olla.+Jokainen+käyttää+rahansa,+työnsä+ja+energian+siihen+mistä+tulevat+onnelliseksi.+On+kyse+sitten+itsensä+maskaamisesta,+liikunnasta,+muista+harrastuksista+tai+vaikka+vapaaehtoistyöstä.
01.03.2019 17:01
Voisi+joskus+olla+ihan+mielenkiintoista+kokeilla+tuollaista+hemmottele+itseäsi+päivää.+Käväisisi+parturissa,+kosmetologi+käsittely+perään+ja+antaisi+vielä+jonkun+stylistin+tehdä+pari+vaatekattausta.+Lopulta+ammattivalokuvaajalle+ja+katsoa+mitä+sieltä+tulisi+ulos.+
Vaatisi+tietysti+hieman+kassavarausta+tuollainen+päivä+enkä+oikein+ole+keksinyt+miksi+tuollaiseen+menisin.+Voisi+kuitenkin+miettiä+sellaisena+kerran+elämässä+päivänä.
01.03.2019 16:40
Jaa+ne+on+jossakin+välissä+palauttaneet+opettajakoulutukseen+kiintiöt.+Muistelin+että+2016+siitä+vasta+keskusteltiin.+Ainakin+valtion+ja+kuntien+valmistelevilla+toimielimillä+on+käsittääkseni+sukupuolikiintiöt.+Samoin+taitaa+olla+jo+pörssiyhtiön+hallituksissa,+tästä+en+kyllä+ole+ihan+varma.
En+nyt+ole+ihan+varma+tarkoittiko+aloittaja+tätä+sokerideittailua+vai+mitä+mutta+ei+kai+ainakaan+huolitellusta+ulkonäöstä+haittaa+ole+varsinkaan+asiakaspalvelussa.
28.02.2019 23:46
Tähän+nyt+ei+hirveästi+ole+lisättävää.+Ehkä+sellainen+tarkennus+tuohon+kohtaan+jossa+kehoitetaan+hakeutumaan+tilanteisiin+jossa+kontaktoi+toista+sukupuolta.+Itse+kuitenkin+lähtisin+siitä+liikkeelle+että+ympäristö+tai+tilanne+pitää+olla+lähtökohtaisesti+myös+itselle+kiinnostava.+
Ainakaan+itse+en+miehenä+lähtisi+kansalaisopiston+matontekokursseille+vain+päästäkseni+naisseuraan.+Sinne+tuskin+naiset+hakeutuvat+kumppanin+toivossa+joten+kaikki+keskittyminen+menee+varmaan+mattojen+tekoon.+Voihan+toki+olla+että+matonteosta+innostuisi+mutta+kyllä+ennemmin+kääntyy+sivuille+joissa+mainostetaan+äijäjoogaa+tai+ruumisarkuntekokurssia;+niissä+sentään+satsataan+omaan+tulevaisuuteen.
Ehkä+sellainen+asia+joka+jäi+pois+tai+on+tarkoituksella+jätetty+pois+on+treffipalstat,+parinlöytösovellukset+tai+kirjeenvaihtoilmoitukset.+Näitä+ei+usein+rinnasteta+oikean+elämän+kanssa+mutta+esimerkiksi+itse+olen+löytänyt+pisimmät+suhteeni+ilmoituksella+sekä+vastaamalla+vanhan+ajan+kirjeenvaihtoilmoitukseen.
28.02.2019 22:02
Tulee+luettua+jos+silmien+eteen+jossakin+osuu.+Välillä+tulee+kyllä+mieleen+että+onko+nuo+kaikki+ihan+oikeita+vai+onko+osa+vaan+kirjoiteltu.+Melko+luovaa+tekstiagrobatiaa+tuolla+välillä.+Kuten+myös+Fingerporeissa+joita+myös+tulee+seurattua.
28.02.2019 21:19
Näinhän+minäkin+olen+sen+ymmärtänyt+ja+hieman+sitä+hämmästellyt;+tai+siis+itseäni+kun+poikkean+kaavasta.+Jos+treffeille+tulee+sellainen+ok+nainen+niin+kyllä+minä+haluan+tavata+toistekin.+Helposti+noissa+treffeissä+jännittää+kun+ekaa+kertaa+törmätään.+Itse+en+usko+että+heti+ekalla+kerralla+saa+täyttä+kuvaa.
28.02.2019 20:41
Hyvää+tajunnanvirtaa+ja+selkeää+tekstiä;+kiitokset+siitä.
Itse+pysähdyin+ensimmäistä+kertaa+kohdalle+"ihan+vaan+joku";+taitaa+olla+aikalailla+verrattavissa+termiin+"tyytyä+johonkin".+Jos+nyt+jätetään+pois+laskuista+henkilöt+joista+heti+näkee+että+ei+tule+onnistumaan+ja+henkilöt+jotka+heti+pistää+sykkeen+ylös+ja+maalaa+elämän+kirkkaammilla+väreillä+eli+juuri+se+henkilö+jonka+kanssa+varmaan+olisitte+onnellinen.
Eli+sanotaan+että+treffeille+tulee+henkilö+joka+näyttää+olevan+ihan+ok,++(vähän+lattea+ilmaisu,+muönnän)+niin+minkälaisia+ajatuksia+teillä+silloin+pyörii?+Ajan+tässä+takaa+sellaista+treffien+mentävää+aikaikkunaa.+Jos+aluksi+ajattelette+että+tuon+kanssa+oleminen+on+tyytymistä+niin+kestääkö+se+koko+treffin+ajan+vai+voiko+sieltä+treffien+aikana+vielä+nousta+ajatus+että+tuohan+voisi+olla+minun+kainalossa+enemmän+kuin+ok.
Tuossa+aloituksessa+kun+kysyttiin+että+mitä+tehdä+niin+tätä+kautta+vähän+ajattelin+"lypsää"+ajatusta+siitä+että+kuinka+tärkeä+on+ensivaikutelma?+Kaikki+panokset+alkuun+vai+luottaa+siihen+että+pystyy+siinä+edetessä+parantamaan+osakkeitaan?
27.02.2019 21:16
Palstaveli+kirjoittaa+aika+vahvalla+fontilla+mutta+vaikka+en+nyt+tuon+perusteella+kaikkia+naisia+sieluttomuudesta+syytä+niin+hukan+jäi+minullekin+avoimia+kohtia+tuosta+muutoksen+suunnasta.
Vaikka+ennen+kaikki+oli+paremmin+niin+pisteet+siihen+suuntaan+että+otti+sieltä+ajatuksia+joita+yritti+päivittää.+Toki+eihän+tuo+minun+makuuni+mitenkään+onnistunut+ollut,+mutta+eihän+sen+tarvikkaan.
Vaikka+kovasti+oli+löytänyt+sieluja+vanhoista+kappaleista+niin+hiukan+ihmetytti+se+mitä+kautta+hän+sinne++sielukkuuteen+oli+matkalla.+Kyllä+minusta+noissa+kappaleissa+on+sellainen+toista+arvostava+kunnioittava+vire.+Se+että+hän+on+sitä+mieltä+että+asenteet+yhden+yön+suhteisiin+liittyy+naisen+kauneuteen+ja+muutos+pitäisi+kohdistaa+kauniisiin+naisiin+on+minusta+hieman+outo.+En+ainakaan+itse+näe+että+yleiset+asenteet+olisivat+tässä+asiassa+kovinkaan+kauneusriippuvaisia.+Toki+myös+se+että+kutsuu+alansa+miesvastaavia+termillä+"+joku+räppijätkä"+ei+nyt+varsinaisesti,+ainakaan+omasta+mielestäni,+varsinaisesti+edistä+"sieluuntumista."+Toki+eiväthän+kaikki+miehetkään+käytä+kaikkein+mairittelevimpia+termejä+naisista+mutta+jos+puhuu+muutoksesta+ja+suunta+on+tämä+niin+pistää+mietityttämään.
Vähän+epäilen+että+jos+Pihlaja+olisi+esittänyt+nämä+tulevaisuuden+ajatuksensa+sen+ajan+muusikoille+ei+valsseissa+laulettaisi+ikuisesta+rakkaudesta+van+mentäisiin+tyylillä+jossa+ihannoidaan+kulkurien+vapautta.
27.02.2019 20:53
Toki+aina+kannattaa+suosia+kotimaista,+mieluusti+vielä+lähellä+tuotettua.+Ilmasto+kiittää+kun+kuljetusmatkat+on+lyhyitä.+Lisäksi+voisi+olettaa+että+myös+e-koodisto+on+lyhyempi.
Toki+ei+ne+kaupat+niin+viihtyisiä+ole+että+siellä+iltaansa+viettäisi+alkuperien+seuraamiseen+mutta+kohtuudella+noita+kannattaa+seurata.
26.02.2019 21:36
Radio+millenium-+ei+enää+pelitä-;seuran+löytämisen+vaikeus
Freud+Marx+Engels+&+Jung:+En+Koskaan+Mene+Sänkyyn+Ruman+Naisen+Kanssa+-viinalla+saa+naisia.
Juice-+eksä+pese+sitä+koskaan;+hygieniasta+on+vissiin+valitettu+puolin+ja+toisin.
Leevi+and+the+Leavings+Turkmenialainen+tyttöystävä-+nainen+ulkomailta.
26.02.2019 20:56
Delilah+taisi+olla+aikanaan+Tomppa+Jonesin+kappale.
26.02.2019 20:19
Nämä+nyt+tulivat+mieleen+kun+hetken+pohdiskelin.
Tapani+Kansa+-+Päättyneet+on+päivät;+naisen+petollisuudesta.
Tapani+Kansa-Tulkaa+tytöt+takaisin;+naisten+muuttuminen.
Paula+Koivuniemi-+Sen+siksi+tein;+ero+jossa+mes+jää+ilman+selitystä.
Froikkarit+-+Avioero;+miten+nainen+saa+erossa+kaiken.
Matti+ja+Teppo-+Kissankultaa;+nainen+ei+ollut+mitä+esittää.
Hovimuusikko+Ilkka-+hän;+miten+tasa-arvo+menee+liiallisuuksiin.
leevi+and+the+leavings+kerro+terveiset+lapsille;+naisen+lähtemisen+helppous.
Lapinlahden+linnut-se+ei+käy;+näkemys+Suomalaisista+miehistä.
Esittäjää+en+tiedä+-+sontsan+alla;+näkemys+Suomalaisista+naisista.
Sitten+yksi+kappale+joka+ui+palstan+kanssa+vastavirtaan.
ANNE+JA+ANNELI+MATTILA+&+JANNE+TULKKI+-+Sielu+salamoi
26.02.2019 20:17
Muistelisin+että+minulle+oli+tuo+joku+syys-tai+lokakuinen+torstai+aikana+jolloin+vielä+asiat+liikkuivat+lennättimellä+tai+huoltoaseman+nurkkapöydissä.
Yleensä+tuossa+iässä+tuntuu+että+tavallaan+kaikki+on+nähty+ja+elämällä+ei+ole+enää+mitään+annettavaa+vaan+elämä+on+aikalailla+enää+sitä+lopun+odottelua.++Tämä+osuu+vielä+aikaan+jolloin+kumppani,+perhe,+työnantaja+sekä+yhteiskunta+odottavat+että+olet+kaikkein+vireimmilläsi+tai+pystyisit+antamaan+kaikkein+parhaimman+tuotoksen+ympäristöön+vaikka+itsestä+tuntuu+että+paras+on+miehestä+jo+ulosmitattu+aikoja+sitten.
Muutama+asia+jotka+helpottavat+toimintaa+miesten+kanssa.+Ensinnäkin,+älä+koskaan,+ikinä+eikä+milloinkaan+aloita+lausetta+sanalla+osaatko.+Jos+et+halua+kuulla+sanaa+tietysti+niin+unohda+myös+sana+osaatko.+Mies+on+tuossa+vaiheessa+taas+saavuttanut+nuoruuden+"minä+itse+moodin".+Sitä+ei+ole+syytä+kyseenalaistaa.+Toinen+juttu+on+että+älä+siivoa+jos+et+tiedä+mitä+olet+tekemässä.+Jos+uistimet+roikkuvat+kirjahyllyssä+niin+siihen+on+syynsä.+Voit+tietysti+varovasti+asiasta+vihjaista+että+kalavarusteet+olisi+hyvä+olla+samassa+paikassa+mutta+älä+erittele+uistimia.
Kolmas+kohta+on+että+hellitä+itsekin+hieman.+Unohda+se+miestä+kahlitseva+mikromanagerointi+ja+siirry+tehtävätaktiseen+luottamusta+kasvattavaan+tasaveroiseen+parisuhteeseen.+Jos+sanot+miehelle+että+siivoaisitko+tallin+niin+älä+kerro+täsmällisesti+miten+se+pitää+tehdä+ja+milloin+vaan+luota+että+mies+itse+keksii+siihen+parhaat+työkalut+ja+ajankohdan.
Viimeisenä,+tue+häntä+haaveissa+sillä+hän+ajattelee+sinua.+Jos+hän+haluaa+moottoripyörän+tai+veneen+niin+hän+ei+halua+elää+nuoruutta+uudelleen+irtautuen+arjesta+vaan+haluaa+vielä+tuntea+kätesi+hänen+ympärillään+kallistaessa+kaarteessa+tai+katsella+sinua+bikineissä+kannella+ristiaallokon+hyväillessä+veneen+keulaa.
25.02.2019 22:56
Ei+nyt+ehkä+saisi+selittää+mutta+jos+tuon+olisin+otsikoinut+niin+sen+nimi+olisi+ollut+treffeillä+tai+treffeille.
Siinä+nuo+kolme+ensimmäistä+riviä+yrittävät+kuvata+niitä+toiveita+joita+treffeille+mentäessä+muodostuu.+Odotukset+kohoavat+ja+sitä+myöten+nainen+nousee+jalustalle++tai+sitten+mies+hänet+sinne+kohottaa.
Viimeisillä+kahdella+rivillä+yritän+kuvata+treffien+alkua+jolloin+molemmat+yrittävät+antaa+itsestään+mahdollisimman+edullisen+kuvan.+Kuitenkin+sillä+erolla+että+naisella+on+se+makea+tilanne+että+hän+päättää+jatkosta.
Sitä+en+tietenkään+voi+tietää+ajatteleeko+naiset+tilanteesta+jotenkin+päinvastoin+mutta+vähän+hassulta+tuo+skenaario+jotenkin+tuntuu.
25.02.2019 21:39
Niin+kuin+noista+jälkimmäisistä+kommenteistakin+on+havaittavissa+niin+ei+muuta+kuin+asia+keskusteluun+niin+siitä+se+lähtee.
Sinä+olet+fiksu+tunteva+nainen+jolla+on+varmasti+paljon+annettavaa+tuolle+onnekkaalle+miehelle+joten+eiköhän+tämä+pikku+ryppy+pöytäliinassa+tule+oikaistua.
25.02.2019 20:27
Minä+laahaan+sillä+tuo+vaikuttaa+treffiruualle.
Siinä+kun+tarjoaa+keittiön+penkkiä+naiselle+ja+hänen+punatuille+huulilleen+niin+siinä+voi+vähän+mainostaa+miten+aina+välillä+kokeilee+näitä+kevyempiä+reseptejä.+Siihen+kun+lisää+että+tämä+on+myös+sellainen+ympäristöteko+kun+tässä+ei+ole+lihaa+niin+johan+on+pisteet+korkealla.
Sitten+muistaa+syödessä+mainita+miten+täyttävää+tämä+on+jolloin+nainen+ei+kehtaa+ottaa+isoja+annoksia+ja+jää+enemmän+pakkaseen.+Eikä+tuo+siis+mitään+vääristelyä+ole.+Kyllähän+se+alkaa+täyttää+kun+on+ensin+syönyt+600g+karjalanpaistia+alle.
Pistetäänpä+resepti+muistiin+treffejä+varten+mutta+epäilen+että+ilmastonmuutos+on+tuhonnut+nuo+raaka-aine+lajikkeet+ennenkuin+pääsen+naista+katsomaan+pöydän+yli+silmiin.
25.02.2019 17:29
Vaikea+sanoa+kun+ei+tiedä+mistä+alasta+on+kyse+ja+kuinka+kriittinen+on+tilanne+yrityksen+kannalta.+Voihan+olla+että+nyt+tarjotaan+isompaa+juttua+jolloin+on+hektistä+mutta+kun+asiat+lähtee+rullaamaan+niin+tilanne+tasoittuu.+Tai+ehkä+työt+on+kausiluonteisia+joten+nyt+on+painettava+mutta+sitten+saat+vaikka+koko+kesäksi+hänet+itsellesi.
Kyllähän+tuo+asia+on+hyvä+ottaa+esille.+Kompromissina+voisi+ehkä+laittaa+puhelimen+vastaajalle+ja+sinne+viesti+tyyliin+"+en+pääse+nyt+vastaamaan+mutta+jätä+viesti+niin+soitan+takaisin;+jos+on+ihan+akuutti+tilanne+niin+laita+viesti."+Eli+ainakin+ei+aivan+akuuteimmat+siirtyvät+myöhemmin+hoidettaviksi.
Itse+sivutoimiyrittäjä+hiukan+ymmärrän+myös+kumppaniasi.+Yrittäjyys+voi+olla+myös+elämäntapa+joten+tämä+saattaa+olla+jatkossa+myös+ihan+arkipäivää+ainakin+yrityksen+alkumetreillä.+Jos+näin+on+niin+kannattaa+valmiiksi+miettiä+pistätkö+hänet+valitsemaan+rakkauden/yrityksen+välillä+vai+oletko+valmis+siihen+että+joudut+jakamaan+kumppanisi+hänen+yrityksensä+kanssa.
25.02.2019 17:02
Ei+nyt+juurikaan+ole+tuuleskellut;+aika+tyyntä.
Ei+liity+naisasioihin,+oltiin+vain+porukalla+yhdellä+mökillä+pari+päivää.+Välillä+toki+käytiin+kotona+mutta+keskusteltiin+töiden+lomassa+esim.+miten+työelämä+haastaa,+miksi+naiset+tuntuu+joko+tavoittamattomilta+tai+muuten+ovat+vaikeilta+ja+miksi+ei+palaudu+kunnolla.+Näiden+tuomista+fiiliksistä+ja+tunteista+puheltiin+ja+mietittiin+voidaanko+asioille+tehdä+mitään.+
Oli+henkisesti+hieno+reissu.
25.02.2019 16:38
sukellat+silkkiin
hyväilyt+käyvät+yksiin
rakkauden+teko
tikkari+huulillasi
kiemurrellaan+yhdessä
24.02.2019 23:33
148 / 200