Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
M184
profiilit
M184
M184
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
3987
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+voi+yhden+kerran+ja+pahoittelut+päälle.+Ei+tosiaan+ollut+tarkoitus+sillä+kirjoittelin+tuon+ennen+nukkumaan+menoa+suoraan+aloitukseen+lukematta+välikommentteja.
Olen+kyllä+hieman+kateellinen+teille+jotka+maalaatte+mielikuvaa+vapaalla+siveltimellä.+Se+on+kyllä+taitolaji+johon+en+oikein+ole+saanut+tuntumaa+vaikka+olen+joskus+yrittänyt.
Jotenkin+tuo+5-7-5+haiku+tulee+paljon+helpommin+läpi.
Mutta+hyvä+että+keikutit+purtta;+täytyy+jatkossa+lukea+myös+välikommentit.+Tosin+minun+kölin+alla+on+sen+verran+vähän+vettä+että+sitä+voikin+turvallisesti+heilutella.+
lai-tu-ri+jää-köön
tuul-ta+na-vi-goi+sy-dän
joh-taa+luok-se-si
01.02.2019 17:38
Koti+rannalla
kohta+sylissä+kulta
lasken+ankkurin
31.01.2019 23:52
Itsevarmin+olo+tulee+kun+puen+päälle+sählymaalivahdin+varusteet.+Riippuen+pelin+kulusta+niin+itsevarmuus+sitten+kasvaa+tai+liukenee+verenkiertoon.
Ihmisten+ilmoille+sitten+farkut;+kengät+ja+takki+sitten+säänmukaan.+Värivalikoima+mallia+"jos+ei+tummempaa+ole+niin+sitten+musta+kelpaa."+Täytyy+kyllä+myöntää+että+joskus+on+mukava+pistää+pukukin+päälle;+harvoin+vain+on+tilaisuuksia.+
Harvoin+tulee+kaupassa+vaatteita+katseltua+jos+ei+ole+tarvetta+löytää+jotakin.+Toki+joskus+kun+tytöt+on+sukeltaneet+sinne+vaatetankojen+karuselleihin+niin+itse+on+siinä+samalla+katsellut+itsellenikin+jotakin.+Tosin+sitten+todennut+että+onpas+minulla+kallis+maku.
31.01.2019 23:39
Hyvinhän+tuo+minua+on+kohdellut;+ei+voi+valittaa.++Nuorena+vähän+enemmän+ylä-+ja+alamäkiä+mutta+ikääntyessä+on+viiva+mennyt+tasaisemmaksi+matkien+kohti+suoraa+viivaa+lähenevää+sydänkäyrää.+
Kiitollinen+kyllä+olen+monesta+asiasta.+Lapsista,+terveydestä,+vanhemmista,+kavereista,+työstä+yms.+Pitäisi+vaan+vielä+enemmän+arvostaa,+nämä+kaikki+ei+ole+kaikille+mitään+itsestäänselvyyksiä.
Mitä+saavutukseen+tulee+niin+todennäköisesti+en+tiedä+tulenko+sen+saavuttamaan.+Minun+harras+toiveeni+on+se+että+kun+aikanaan+olen+matkalla+kompostiin+niin+jossakin+saattaa+syödä+porukka+lohikeittoa+ja+kermakakkua+minua+muistellen.+Jos+siellä+kerrotaan+miten+M184+nosti+niin+ja+niin+paljon+penkistä+tai+oppi+myöhemmällä+iällä+hiihtotekniikan+tms+henkilökohtaisia+saavutuksia+esim+työelämässä+niin+toiveeni+ei+ole+toteutunut.+
Jos+taas+iloisen+puheensorinan+joukosta+välittyy+tarinoita+siitä+että+olen+ollut+reilu,+tasa-puolinen,+auttavainen,+sydämmellinen+yms+adjektiiveja+jotka+vieläkin+saavat+ihmiset+positiiviselle+ajatusten+kiertoradalle+niin+silloin+se+saavutus+on+täytetty.
31.01.2019 23:24
No+on+sulla+enemmän+ollut+ihmeteltävää+kuin+mulla.+Matkalla+postilaatikolle+olisi+ollut+vain+renkaan+jälkiä+mutta+aura+oli+poistanut+senkin+näkyvyyden.
Surullinen+on+varmaan+se+päällimmäinen+tunne.+Erossa+kun+ei+ollut+mitään+draaman+aineksia.+Tytöllä+on+koulupaikka+etelässä+mutta+pojalle+tuli+koti-ikävä+kotiseuduilleen+kun+ei+sieltä+koulupaikkaa+saanut.+Kaukosuhde+ei+toimisi+eikä+tuosta+kompromissia+voinut+rakentaa+vaan+toinen+olisi+joutunut+joustamaan+jopa+tulevaisuutensa+joten+ero+oli+ihan+järkiratkaisu.+
Ei+siinä+mitään+ihmeitä+tarvinut+esittää,+riitti+että+oli+läsnä+ja+kuunteli.+Itkuhan+sieltä+pääsi+kun+oli+ajatellut+että+kyseessä+olisi+loppuelämän+rakkaus.+Eikä+sitten+hirveästi+tarvinnut+arpoa+mikä+oli+oma+reaktio+kun+tyttö+rupeaa+itkemään.++Copy-paste+efekti+sitten+mulle;+sen+siitä+saa+kun+ollaan+kasvatettu+toisemme+sellaisiksi+että+tunteita+voi+ja+olisi+enemmän+kuin+suotavaa+näyttää.+
Niin+ja+palautin+kutsun+saapua+kertausharjoituksiin.+Luonnollisesti+rastilla+osallistun+harjoitukseen,
30.01.2019 23:18
Pieniä+useampikin+ja+yksi+vähän+isompi.+
Töissä+ei+merkillistä+joten+se+kai+ihan+positiivisuuteen+on+verrattavissa.+Salilla+meni+treeni+ihan+mukavasti+vielä+kun+näki+tuttuja+ja+heidän+vinkistään+tein+ekaa+kertaa+olkapäänoston+selän+takaa.+Tuntui+ihan+mukavalta+vaihtelulta.+
Vatsat+jätin+tekemättä+kun+ilma+oli+lauhtunut+ja+lähdin+tekemään+sellaisen+vajaan+kympin+hiihtolenkin+ihan+mukavassa+ilmassa.
Isompi+posiitiivinen+asia+oli+kun+tytär+soitti+ja+ilmoitti+että+poikakaverinsa+kanssa+tuli+ero.+Uutinen+ei+nyt+ollut+hyvä+tai+positiivinen+mutta+se+että+on+saanut+luotua+suhteen+lapsiin+sellaiseksi+että+on+asia+kuin+asia+niin+isä+on+se+jolta+voi+kysellä.+Kyllä+hänkin+sen+tietää+etten+nyt+varsinaisesti+ole+mikään+parisuhdekiemuroiden+Juhani+Tamminen+mutta+ainakin+isällä+on+olkapää+johon+voi+vuodattaa.+
Etäisesti+liittyen+tuohon+lähiruokaketjuun+niin+hain+itsepoimittuja+mustikoita+sulaamaan+puuroa+varten.+Ne+ei+nyt+varsinaisesti+ole+lähiruokaa+vaan+poimittu+melko+pohjoisesta.+Hilloja+oltiin+hakemassa+mutta+ei+löydetty+niin+otettiin+mustikkaa.+Lisäksi+täytin+tuossa+muutamat+mukit+ja+nyt+olen+tekemässä+itse+viiliä.
Mitäs+muuta+hyvää+itselläsi+kuin+letut?
30.01.2019 21:46
En+nyt+viimevuosina,+vanha+teräväkärkinen+lapio+on+vielä+voimissaan.+Lumityöhön+hommasin+sellaisen+lumentyöntimen+että+pääsee+lykkimään+muutakin+kuin+suksilla+perinteistä.+Ihan+näppärä+peli+jolla+tällainen+kevyt+pakkaslumi+lähtee+helposti.+Raskaammalla+kelillä+en+sitäkään+ota+ihan+täyteen+vaan+kävelen+sitten+pari+kertaa+enemmän.+Poikkeuksena+tietysti+jos+kauneutta+menee+ohi+niin+sitten+täysi+annos+lunta+ja+yhdellä+kädellä+koska+toinen+käsi+hamuaa+lakkia+päästä+tervehdyksen+merkiksi.
Lumityöt+jätin+nyt+suosiolla+illemmalle.+Illalla+käyn+ne+tekemässä+ennenkuin+lähden+salille+niin+saa+siinä+pienet+alkulämmöt.
30.01.2019 16:39
Selvät+pelisäännöt+on+tietysti+hyvästä+mutta+pitää+sitten+vain+päivittää+niitä+esim+töiden+mukaan.
29.01.2019 22:48
Älä+jätä+mitään+taakse+vaan+ota+mukaan.+Se+on+tehnyt+sinusta+tuollaisen,+pidä+siitä+kiinni.+
Suunnaton+ylennys+on+hyvä+jos+se+on+ansaittu+ja+niitähän+jaetaan+kesäkuun+alkupäivinä+ja+joulukuun+alussa.
29.01.2019 22:46
Näinhän+se+menee+että+kun+mankeli+on+paikoillaan+niin+mankeloidaan+kaikki+kerralla.
Ehkä+välillä+voisi+miettiä+vähemmän+ja+mennä+kuin+lapset;+vähän+tunne+edellä+eikä+niin+tarkkaan+laskelmoisi.+Ehkä+vaan+ihan+suosiolla+antaisi+mahdollisuuksien+mennä+jopa+ohitse+ja+rauhoittuisi+sekä+nauttisi+tästä+hetkestä.
29.01.2019 22:37
Käytännön+kannalta+kun+miettii+niin+jos+kotitöiden+määrä+tuntuu+kohtuuttomalta+tai++olevan+muuten+epätasapainoinen+eikä+keskustelu+auta.+niin+voi+siinä+tietysti+hetkeksi+istahtaa.+Miettii+siinä+kovasti+mikä+siinä+naisessa+on+niin+rakastettavaa+ja+ihanaa+että+se+kompensoi+tämän+tilanteen.++Jos+senkin+jälkeen+vaaka+ei+näytä+positiivisia+lukuja+niin+kristalleista+pölyjä+pyyhkiessä+ja+verhoja+vaihtaessa+voi+laskeskella+montako+pahvilaatikkoa+huomenna+tuo+kotiin.+
Se+että+ero+tulee+yllätyksenä+ja+valmistautumatta+ei++aina+tarvitse+koskea+miehiä.
Lapsista+ei+myöskään+kannata+huolta+kantaa.+Kyllä+sosiaalitoimen+kellohamepataljoona+tulee+kertomaan+miten+olet+väärässä+ja+naisesi+on+ollut+todellinen+kodin+hengetär+joka+on+uhrannut+kaiken+tarmonsa+kodin,+lasten+ja+sinun+vuoksi.+Todisteeksi+saat+kopion++vaimosi+peruskoulun+päästötodistuksesta+jossa+komeilee+valinnaiaineissa+kotitalous;+arvosana+7.++
Tällaisissa+"uutisissa"+on+tietysti+kuultavissa+kaikuja+menneisyydestä+jolloin+mies+hoiti+ansaintapuolen+ja+nainen+kodin.+Nyt+kun+molemmat+yleensä+käyvät+töissä+niin+eihän+tällaisella+pitäisi+olla+enää+sen+suurempaa+uutisarvoa+kuin+sillä+että+miehet+olisivat+laiskoja+kotitöissä.
29.01.2019 22:31
En+oikein+osaa+vastata.+Minulla+on+työpaikka+ja+vaikka+se+nyt+ei+niin+henkisesti+tällä+hetkellä+kliimaksia+tarjoa+niin+sillä+kuitenkin+talouden+saa+turvattua.+Lisäksi+opiskelen,+harrastuksia+riittää+ja+ystävä/kaveri/tukiverkkoa+on+ympärillä.+Välillä+tuntuu+että+kaikki+on+ihan+hyvin+eikä+mitään+puutu+mutta+toisinaan+astuessa+tyhjään+taloon+tulee+tunne+että+olisihan+se+mukavaa+kun+joku+olisi+vastassa.+
En+oikein+tarkalleen+osaa+selittää+miten+sen+huomaa+ja+näkyykö+ulospäin+mutta+kun+äsken+tajusin+kuunnelleeni+tunnin+Arttu+Wiskaria+niin+se+jotenkin+herätti+tähän+hetkeen.
Kyllähän+minä+tietysti+voisin+asialle+tehdä+jotakin+ja+tämä+on+tavallaan+oma+valinta.+Ollessani+komennuksella+etelä-Suomessa+niin+minulle+tehtiin+treffipyyntöjä+naisten+taholta+joten+vahva+tuntuma+olisi+että+jos+siirtäisi+koko+elämänsä+etelämmäs+niin+tätä+hiljaisen+mökin+pohdintaa+ei+tarvitsisi+tehdä.
Kyllähän+tuo+pitää+itse+ratkaista+mihin+suuntaan+elämässä+kulkee.+Äsken,+ihan+kuin+lääkärin+määräyksestä,+huomasin+tuolla+ketjun+jossa+annettiin+vinkkejä+miten+toimia+jos+siivouspäivänä+tekee+mieli+tampata+muutakin+kuin+mattoja.+Sen+ketjun+kun+selasin+niin+ymmärsin+että+vielä+voi+kuunnella+rauhassa+Suomen+muotoisen+pilven+alla+eikä+tarvitse+olla+huolissaan.
28.01.2019 21:17
Kyllä+minä+uskon;+kuulun+meinaan+siihen+katoavaan+dinosaurusten+heimoon+jonka+mielestä+"pojat+on+poikia"+on+positiivinen+sanonta+vaikka+sileäposket+muuta+väittää+ja+lausuma+"syytön+kunnes+on+tuomittu"+on+itsestään+selvyys.
28.01.2019 17:55
Ei+pidä+fuskata;+totuutta+on+hyvä+katsoa+silmiin.+Niin+minäkin+aina+treffeillä.
Mäkiset+ja+kurvikkaat+maastot+on+parhautta.+Sopiva+karvoitus+pohjaan+ja+hyvä+luotto+liukuun;++siinä+on+ilo+lykkiä+perinteisellä.
27.01.2019 21:50
Ehkä+keskusteluja+miltä+asiat+näyttää+tai+vaikuttaa+ja+mihin+asioihin+kannattaa+kiinnittää+huomiota.
Tällä+tarkoitan+sitä+kun+yksin+asustelee+ja+touhuaa+niin+silmä+vaan+yksinkertaisesti+tottuu+tai+tietyt+toimintatavat+ovat+niin+pinttyneet+ettei+niitä+kyseenalaista.
Esimerkiksi+olet+jo+"sisustanut"+niin+että+keittiön+pöydällä+on+ollut+Volvon+vaihdelaatikko+jo+pari+viikkoa+odottamassa+varaosaa.+Jos+daami+tai+herra+on+tulossa+kahvittelemaan+niin+heillehän+se+ilmestys+ei+ole+niin+arkea+kuin+sinulle.+
Tai+daami+tulee+katsomaan+sinulle+romanttista+komediaa+niin+käsket+hänen+vain+istahtaa+sohvalle+kun+itse+keittelet+kahvit+keittiössä.+Siinä+asetellessa+suodatinpussia+mielessä+välähtää+epäilys+että+nainen+voi+vielä+seisoskella+olohuoneessa+kun+ei+tiedä+meneekö+lyhyelle+sohvalle+lääketieteessä+käytetyn+luurangon+viereen+vai+pidemmälle+sohvalle+toiseen+päähän+seksirobotista.+Siellähän+ne+on+olleet+jo+pidemmän+aikaa+etkä+asiaa+muistanut.
Tai+sellainen+asia+kun+pyydät+treffeille+niin+oma+ajatus+nyt+on+aina+ollut+että+mies+maksaa+mutta+nykyaikana+saatat+saada+siitä+sovinistin+leiman+kun+tällä+kyseenalaistat+naisen+oman+rahankäytön.+
Elä+tähän+toimintamalliin+vinkkejä.
Eli+vähän+vinkkejä+ja+ajatuksia+miten+kannattaa+itseään+ja+ympäristöään+katsella.
27.01.2019 17:02
Juu+ja+alkuviikosta+lauhtuu;+kyllä+kai+kohta+pääsee+haukien+ja+muiden+kokosukeltajien+jahtiin.+Meren+jäällä+on+mukava+hiihdellä+kunhan+vain+mäkiosuuksilla+on+pitoa.
27.01.2019 16:39
Piilorikollisuudeksihan+nuo+kiristykset+kyllä+helposti+jää,+mikäli+ei+sitten+paljastu+jonkun+muun+rikoksen+yhteydessä.
Bisnekset+ei+kyllä+taida+lähteä+sillä+asiakkaat+kaikkosivat,+jolloin+kassavirta+ehtyi+eikä+pystynyt+suoriutumaan+velvoitteistaan.+Edessä+konkurssi+ja+luottotietojen+menetys.+Käytännössä+siis+rahahanat+kiinni+uuden+yrityksen+perustamiseen.
27.01.2019 16:33
Kerro+myös+meriveden+korkeudet+ja+jäätilanne+jotta+porukka+tietää+kannattaako+lähteä+pilkille.
27.01.2019 14:44
Aikalailla+CamelBoots:n+kanssa+samoillla+linjoilla.+Se+mikä+iän+myötä+helpottuu+on+runsaiden+kokemusten+kautta+saatu+pohjatieto+soveltaa+uutta+informaatiota+käytäntöön.+Tämä+toki+edellyttää+että+nuo+kokemukset+ovat+sidoksissa+uuteen+tietoon.
Itse+kun+opiskelen+työn+ohessa+toista+ammattia+aikuisopiskelijana+niin+kyllä+teetättää+enemmän+töitä+miettiä+miten+tätä+käytännössä+soveltaa+kuin+niillä+jotka+ovat+alallla+jo+työskennelleet.
27.01.2019 14:40
Mietin+jo+tuossa+että+joko+taas,+mutta+tämä+olikin+se+vuoden+vanha+tapaus.
Areshilta+minusta+ihan+hyvä+ja+fiksu+ajatusmailma+asiaan.+Vaikka+varmasti+ollut+raskasta+aikaa+niin+ei+syytä+kaikkia+naisia+vaan+tätä+yhtä+kyseistä+henkilöä.+Ehkä+nykymenossa+olisi+hyvä+pysähtyä+miettimään+että+kannattaako+koko+ihmisryhmää+leimata+sukupuolen,+ihonvärin,+uskonnon+tms+johdosta.+
Sitähän+tuossa+ei+mainittu+saiko+nainen+mitään+rangaistusta.+Eiköhän+selviä+rikesakoilla+kun+taas+kaverilta+meni+ainakin+osittain+tämän+takia+yritys.+Eli+saihan+nainen+kostonsa+sitä+kautta.+Vaikka+oikeus+muuta+totesi+niin+nykykäsitys+että+syyllinen+kunnes+toisin+todistetaan+on+ihan+voimissan.
Kuitenkin+kun+mietitään+kuinka+paljon+tuomitaan+raiskauksesta+suhteessa+perättömiin+ilmiantoihin+niin+kyllähän+nämä+poikkeuksia+on.+Eri+asia+sitten+on+kuinka+paljon+näitä+käytetään+kiristyksen+välineenä+ihan+taloudellisen+hyödyn+tavoitteluun+tai+erossa+lapsen+tapaamisiin+liittyen+ei+varmaan+ikinä+selviä+sillä+nämä+eivät+näy+tilastoissa.
27.01.2019 14:29
153 / 200