Missä vaatteessa viihdyt parhaiten? Missä on mukavaa? Toisaalta, missä vaatteissa tunnet itsesi itsevarmaksi? Millaisiin kostyymeihin kiinnittyy kaupassa huomio?
Pukeutumistyylejä ja tilanteita on monia.
Minkä tyylinen ihminen olet?
Mikä on lempiasusi?
8
82
Vastaukset
- Donitseja.ilmassa
Lempiasuna trikoopyjama. Viihdyn vapaapäivänä se päällä niin kauan kun kehtaa. Kauppaan tai töihin en kehtaa lähteä siinä sentään.
- anonyymi_O9c
Pitkissä kalsareissa
- kylmästälämpimään
Kyllä se on chanel5.
- NainenRuudunTakaa
Farkut, tukevat kengät, kauluspaita ja villatakki on mulle sellainen perusvaatekerta, jota käytän kaikkina vuodenaikoina. Suht' laadukkaat materiaalit ja siisti yleisolemus, esim. farkut on tummansiniset, tummanharmaat tai mustat, ei mitään revittyä. Mulla itsevarmuus pukeutumisessa tulee siitä perussiisteydestä ja istuvuudesta.
Tuosta sitten modaan tarpeen vaatiessa ylemmäs tai alemmas, eli joskus liivi bleiseri ja korolliset (paksut ja leveät korot) kävelykengät - tai lenkkarit ja toppi ja huppari riippuu minne olen menossa ja mitä tekemään.
Viihdyn meikittä, ilman koruja ja pelkistetyssä tyylissä. - Ötmitys
Verryttely asu ja huppari
Mukava asu ei kiristä mistään.
Farkut on, mutta en niitä juurikaan käytä, kun farkut tuppaa kiristämään, eivätkä hengitä.
Epämukavin asu on puku. Mikään ei ole niin epämukava, kuin puku, varsinkin kesäkuumalla joku musta puku, niin Siinähän saa lämpöhalvauksen ja se kravatti, kiristää kurkkua, kuin mikäkin hirttosilmukka. - 4.24
Ihana pehmeä vaaleanpunainen kylpytakki ...
Itsevarmin olo tulee kun puen päälle sählymaalivahdin varusteet. Riippuen pelin kulusta niin itsevarmuus sitten kasvaa tai liukenee verenkiertoon.
Ihmisten ilmoille sitten farkut; kengät ja takki sitten säänmukaan. Värivalikoima mallia "jos ei tummempaa ole niin sitten musta kelpaa." Täytyy kyllä myöntää että joskus on mukava pistää pukukin päälle; harvoin vain on tilaisuuksia.
Harvoin tulee kaupassa vaatteita katseltua jos ei ole tarvetta löytää jotakin. Toki joskus kun tytöt on sukeltaneet sinne vaatetankojen karuselleihin niin itse on siinä samalla katsellut itsellenikin jotakin. Tosin sitten todennut että onpas minulla kallis maku.- tiedättekylläkukalooseri
Pakkopaita l. ätmipaita se se sitten on mukavan viihtyisä asuste. Ei pysty masturboimaan eikä putoa sängystä kun on nauttimassa rauhaisaa ja hyvinansaittua yöunta. Eivätkä naisetkaan pysty käyttämään seksuaalisesti hyödykseen, jos siihen liittyy sopiva "hugogabbanan" suunnittelema vaaleanpunainen siveysvyö. Ätmin kunnia säilyy, kunnes koittaa markkina-arvolta miehen parhaat nuoruusvuodet.
Muumiopaita voisi olla vielä parempi, kuten vaikkapa: https://www.google.com/imgres?imgurl=https://i.pinimg.com/originals/61/9b/f4/619bf4a3fabd9652a8aeba0241e73eea.jpg&imgrefurl=https://www.pinterest.com/mom170557/egypt-ramses-lll/&docid=2OQMMMJG2cLOUM&tbnid=3YZVje9evfvbrM:&vet=10ahUKEwiz5qGvvJrgAhXEkCwKHXiGCj4QMwhlKB4wHg..i&w=800&h=1029&client=firefox-b&bih=650&biw=1366&q=ramses iii&ved=0ahUKEwiz5qGvvJrgAhXEkCwKHXiGCj4QMwhlKB4wHg&iact=mrc&uact=8
Siinä sitä on vanha mies komistunut ja nuoria naisia piisaa. Eix vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3483598Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun192358Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151930Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141635Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko4171542Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t381464Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist2821440- 171304
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631106Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin201030