Mieti yksi hyvä asia. Varmasti löytyy. Pienikin riittää.
Minulla oli lettuja. Lettuja mansikkahillolla.
Ja koko päivä vain itselle.
Mitä hyvää päivässäsi oli?
32
<50
Vastaukset
- wanhaämmä
Oli paljon kaikkea hyvää... aamutreenit, iltatreenit. Hitsi, ja ennen iltatreenejä vielä pieni kehonhuoltojumppis :) Toisaalta yläkroppa on yhtä puuta lavoista kyynerpäihin, oli aika rankka duunipäivä. Miesten hommia... ;) Olipa mulla matkassa pari Fazerina-patukkaakin.
Täähän oli hyvä päivä! Nyt on ihan pakko hoitaa asioita, pitäis varmaan ottaa lomaa palstailua varten :D Kaikki mutta jos yksi niin oivaltelu
Paras hetki on kun aamulla herää, ja toinen hetki kun illalla nukahtaa..
Ja nukkuminen se vasta mukavaa onkin. 🤗- Hähähähähä
Nukkuessas oletkin parhaimmillasi! 😂
🐒💨 - Luntatulvillaan
Wwuwuw kirjoitti:
Eheheheh..nimittäin..Eheh..
Näitsä sen mun takapihakuvan? En muista mihkä sen laitoin...
Eikö ookin reteesti lunta? Luntatulvillaan kirjoitti:
Näitsä sen mun takapihakuvan? En muista mihkä sen laitoin...
Eikö ookin reteesti lunta?Näin!,,
Ja laitoin perään kuvan mun takapihasta, jossa oli tuplaten lunta. Mitä sä et tietysti nähnyt, kun oot vetäny pääs pusikkoon. 👊😠- Puskavartalo
Wwuwuw kirjoitti:
Näin!,,
Ja laitoin perään kuvan mun takapihasta, jossa oli tuplaten lunta. Mitä sä et tietysti nähnyt, kun oot vetäny pääs pusikkoon. 👊😠Mikäs aloitus se oli?..... näitä kun putoilee tänne alvariinsa, niin pysy kärryillä.
Elähän nyt.... tää puskailu sopii mun vartalolle. 😀
Kohta on 2 mustikka Wieneriä, innostuin ostamaan kun sai 30% alennusta
- Hyväpäivätämäkin
Koipi on fyssarin, ortopedin ja mun mielestä hyvä. Se on jo tänään todettu koistojuttu.
Linko toimi hyvin. Lumi lenti penkalle.
Varusteleka ilmoitti pistäneensä mun takin tulemaan. Keksin ostaa sour &union riisikakkuja kaupasta (mussunmussun) Naapurit kiitteli lumenlinkohommista. Onhan näitä. 😊💪- Nileettietty
Wwuwuw kirjoitti:
Onko koipi jo kotiutettu?
Bileet!! 🎈🍭🍨🍷🥂Joo. Kontrollissa väänteli ja käänteli ja oli mielissään. Sanoi, että napakka polvi on.
Reiteen pitää saada jerkkua. Yli sentin ohuempi kuin toinen! 😳
Aattele! 3 viikossa nahistui niin paljon. Nyt kun turvotus on laskenut,on vinhan näköinen... toinen jalka lihaksikkaan näköinen, toinen
kuin nälkäsen kapiukon riippakinttu. 😂 Nileettietty kirjoitti:
Joo. Kontrollissa väänteli ja käänteli ja oli mielissään. Sanoi, että napakka polvi on.
Reiteen pitää saada jerkkua. Yli sentin ohuempi kuin toinen! 😳
Aattele! 3 viikossa nahistui niin paljon. Nyt kun turvotus on laskenut,on vinhan näköinen... toinen jalka lihaksikkaan näköinen, toinen
kuin nälkäsen kapiukon riippakinttu. 😂Mä tiiän,..mulla oli aikoinaan sääriluu murtunut ja kipsi reiteen asti..Äkkiä kyllä palautuu.
Väsyttää..hyvää yötä.- Taasnukkumaan
Wwuwuw kirjoitti:
Mä tiiän,..mulla oli aikoinaan sääriluu murtunut ja kipsi reiteen asti..Äkkiä kyllä palautuu.
Väsyttää..hyvää yötä.Hitsi mitkä unen tarpeet sulla! 😤
Taasnukkumaan kirjoitti:
Hitsi mitkä unen tarpeet sulla! 😤
Aikanen lintu madon nappaa..
Voin sit tehdä aamupalaks matosoppaa..NAM!
Sain tiedon että lomani jatkuu 2 viikkoa pidempään, mitä ensin uumoilin.
- AsianVierestä
Heräsin aamulla pirteänä kello 5:06. Aamukahvit onnistui täydellisesti. Maku oli mitä parhain. Suihkussa uusi suihkusaippua joka tuoksui ihan hyvälle, ehkä hieman naismainen tuoksu mutta ei ulkona ollut miesjonoa perässä joten siitä ei suurempaa ongelmaa syntynyt. Auto toimi moitteettomasti ja pääsin turvallisesti työpaikalle. Liukasta hieman oli mutta renkaat ovat yllättävän hyvät myös leudolla säällä. Töissä sain muutamia rästijuttujakin tehdyksi ja muutaman uuden tapauksen joten erinomaisen työpäivä. Tilasin viikko sitten jotain mitä tarvitsin ja tänään tuli postilta ilmoitus et hae pois. Iltapäivä menikin tutustuessa uuteen härpäkkeeseen. Ihmissuhdejuttuja 2 1/2 tuntia ja nyt taas rauhallista koko asunnossa. Juon yhden 2 asteisen oluen ja nautin selkä kunnollista työtuolia vasten. Olo on nyt mitä parhain.
- aamupaskajaska
Mulla alkoi päivä silleen, että kävin ensimmäisenä vääntämässä kunnon aamupaskan.
- Voihanfissio
Kaksi palasta erkani toisistaan?
Pieniä useampikin ja yksi vähän isompi.
Töissä ei merkillistä joten se kai ihan positiivisuuteen on verrattavissa. Salilla meni treeni ihan mukavasti vielä kun näki tuttuja ja heidän vinkistään tein ekaa kertaa olkapäänoston selän takaa. Tuntui ihan mukavalta vaihtelulta.
Vatsat jätin tekemättä kun ilma oli lauhtunut ja lähdin tekemään sellaisen vajaan kympin hiihtolenkin ihan mukavassa ilmassa.
Isompi posiitiivinen asia oli kun tytär soitti ja ilmoitti että poikakaverinsa kanssa tuli ero. Uutinen ei nyt ollut hyvä tai positiivinen mutta se että on saanut luotua suhteen lapsiin sellaiseksi että on asia kuin asia niin isä on se jolta voi kysellä. Kyllä hänkin sen tietää etten nyt varsinaisesti ole mikään parisuhdekiemuroiden Juhani Tamminen mutta ainakin isällä on olkapää johon voi vuodattaa.
Etäisesti liittyen tuohon lähiruokaketjuun niin hain itsepoimittuja mustikoita sulaamaan puuroa varten. Ne ei nyt varsinaisesti ole lähiruokaa vaan poimittu melko pohjoisesta. Hilloja oltiin hakemassa mutta ei löydetty niin otettiin mustikkaa. Lisäksi täytin tuossa muutamat mukit ja nyt olen tekemässä itse viiliä.
Mitäs muuta hyvää itselläsi kuin letut?Hienoa! Ihmisillä on paljon hyviä ja upeita juttuja päivässä. Illalla ne ois just hyvä summata, että menihän se päivä tässä ja miten hyvä se olikaan.
Arki ilman sirkustemppuja on parasta. Miten sinä muutes tytärtä lohdutit ku tuommonen olt päässy sattumaan? Oliko hän surullinen?
Ai, luitko lähiruoka-aloituksen? (Minä olen vahvasti sitä mieltä, mitä siinä sanottiin! )
Mustikka on lähiruokaa vaikka se ois pohjosemmasta, mutta se on vielä omaa mehtää se. Flavonoideja mukissa sulla mums.
Burr...kysyitkö minun kuulumisiani (punastuu)...ee..eh...mitäpä mie, vappaita pien tässä. Nautin kun olin omassa rauhassa, haistelin ulkona talvi-ilmaa hetken ja ihailin lumimaisemia. Kävelin hidastetusti postilaatikolle ja tutkin oliko menny hirvi vai kettu vai mikä häntiäinen siitä edestä ku oli syvät jäljet. Sitten oon riekkunu palstalla (naurua) ja taitaa olla lettuhilloa tässä yöpaidassakin...
Että kotipäivä vaan miulla niih.. :) kiitos kysymästä.misspönttöuuni kirjoitti:
Hienoa! Ihmisillä on paljon hyviä ja upeita juttuja päivässä. Illalla ne ois just hyvä summata, että menihän se päivä tässä ja miten hyvä se olikaan.
Arki ilman sirkustemppuja on parasta. Miten sinä muutes tytärtä lohdutit ku tuommonen olt päässy sattumaan? Oliko hän surullinen?
Ai, luitko lähiruoka-aloituksen? (Minä olen vahvasti sitä mieltä, mitä siinä sanottiin! )
Mustikka on lähiruokaa vaikka se ois pohjosemmasta, mutta se on vielä omaa mehtää se. Flavonoideja mukissa sulla mums.
Burr...kysyitkö minun kuulumisiani (punastuu)...ee..eh...mitäpä mie, vappaita pien tässä. Nautin kun olin omassa rauhassa, haistelin ulkona talvi-ilmaa hetken ja ihailin lumimaisemia. Kävelin hidastetusti postilaatikolle ja tutkin oliko menny hirvi vai kettu vai mikä häntiäinen siitä edestä ku oli syvät jäljet. Sitten oon riekkunu palstalla (naurua) ja taitaa olla lettuhilloa tässä yöpaidassakin...
Että kotipäivä vaan miulla niih.. :) kiitos kysymästä.No on sulla enemmän ollut ihmeteltävää kuin mulla. Matkalla postilaatikolle olisi ollut vain renkaan jälkiä mutta aura oli poistanut senkin näkyvyyden.
Surullinen on varmaan se päällimmäinen tunne. Erossa kun ei ollut mitään draaman aineksia. Tytöllä on koulupaikka etelässä mutta pojalle tuli koti-ikävä kotiseuduilleen kun ei sieltä koulupaikkaa saanut. Kaukosuhde ei toimisi eikä tuosta kompromissia voinut rakentaa vaan toinen olisi joutunut joustamaan jopa tulevaisuutensa joten ero oli ihan järkiratkaisu.
Ei siinä mitään ihmeitä tarvinut esittää, riitti että oli läsnä ja kuunteli. Itkuhan sieltä pääsi kun oli ajatellut että kyseessä olisi loppuelämän rakkaus. Eikä sitten hirveästi tarvinnut arpoa mikä oli oma reaktio kun tyttö rupeaa itkemään. Copy-paste efekti sitten mulle; sen siitä saa kun ollaan kasvatettu toisemme sellaisiksi että tunteita voi ja olisi enemmän kuin suotavaa näyttää.
Niin ja palautin kutsun saapua kertausharjoituksiin. Luonnollisesti rastilla osallistun harjoitukseen,M184 kirjoitti:
No on sulla enemmän ollut ihmeteltävää kuin mulla. Matkalla postilaatikolle olisi ollut vain renkaan jälkiä mutta aura oli poistanut senkin näkyvyyden.
Surullinen on varmaan se päällimmäinen tunne. Erossa kun ei ollut mitään draaman aineksia. Tytöllä on koulupaikka etelässä mutta pojalle tuli koti-ikävä kotiseuduilleen kun ei sieltä koulupaikkaa saanut. Kaukosuhde ei toimisi eikä tuosta kompromissia voinut rakentaa vaan toinen olisi joutunut joustamaan jopa tulevaisuutensa joten ero oli ihan järkiratkaisu.
Ei siinä mitään ihmeitä tarvinut esittää, riitti että oli läsnä ja kuunteli. Itkuhan sieltä pääsi kun oli ajatellut että kyseessä olisi loppuelämän rakkaus. Eikä sitten hirveästi tarvinnut arpoa mikä oli oma reaktio kun tyttö rupeaa itkemään. Copy-paste efekti sitten mulle; sen siitä saa kun ollaan kasvatettu toisemme sellaisiksi että tunteita voi ja olisi enemmän kuin suotavaa näyttää.
Niin ja palautin kutsun saapua kertausharjoituksiin. Luonnollisesti rastilla osallistun harjoitukseen,Kiersikö sinullakin tyttären vuoksi vesi silmässä... Oletko niin herkkä, oijoi oijoi, harvinaista!
Yksi asia, mitä minä en kestä katsoa, on juuri kyynelehtivä mies, se saa kyllä minutkin murtumaan jos ei sekunnissa niin kahdessa.
Sanoisin, että huh..
Kyllä minä vaan päivä päivältä enemmän ihmettelen ettei siinä sun taloudessa jo nainen ole
(tuhisee hämmästyneenä)
- anonyymi_uPV
Söin buffet pöydästä uunilohta lisukkeineen. Kävin happihyppelyillä reilun tunnin verran. Saunominen kruunasi päivän.
- AuttavainenHänOn
Mun muru hoiti mun koirat ja teki pihani lumityöt kun päivä venyi töissä pitkäksi 💕
- paras-hetki
Katsoin Erään naisen kuvaa.
- Peräkammarinmies
Äiti teki hyvää ruokaa, se oli mukavaa.
Sen jälkeen äiti käski viemään roskapussin, siitä en tykännyt. - remonttikinuhkaa
Oli siinä hyviäkin asioita, mutta palkka ei riitä elämiseen.
- ihanaa
Puolenpäivän jälkeen aurinko paistoi pari tuntia.
Kävin lenkillä ja kaupassa.
Vaihdoin lakanat, pesin pyykit, koska
huomenna tulee Hän.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1005415Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453623Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503225Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4512526Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2581572- 861314
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771248
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321243Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1461172