Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
M184
profiilit
M184
M184
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
3983
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Täytyy+kyllä+ensin+antaa+kiitosta+ylelle+tasa-arvon+edistämisestä.+Tänään+on+saatu+lukea+miten+Helsingissä+sinkkunaisen+on+vaikea+päättää+opiskeleeko+ensin+toisen+tutkinnon+ja+sitten+lähtee+ulkomaille;+tai+toisiinpäin.+Lisäksi+nostettiin+esille+iso+ongelma+eli+naisia+on+pörssiyhtiön+toimitusjohtajana+7,1%+ja+hallituspaikoista+naisilla+on+vain+29%.+Ongelman+laajuus+ja+vakavuus+tulee+esiin+kun+tiedetään+että+reilusta+sadasta+pörssiyhtiöstä+sentään+yksi+tai+kaksi+on+naisten+perustamia.+Viimeinen+ja+kaikkein+vaikein+asia+on+tietysti+se+krooninen+ongelma+että+myös+miehillä+on+mahdollisuus+asettua+eduskuntavaaliehdokkaaksi.+
Eilen+oli+toki+tasa-arvoinen+päivä+siinä+mielessä+että+tasa-arvoisesti+kummankaan+sukupuolen+ongelmista+ei+raportoitu.+Sinänsä+ihan+ymmärrettävää+sillä+kyseessä+oli+vain+kansainvälinen+miestenpäivä.
Mitä+itse+asiaan+tulee+niin+kyllä+olisi+syytä+pysähtyä+miettimään+miten+nuoret+saadaan+jäämään+kotimaahan+tai+ainakin+niin+että+palaavat+ennenkuin+eläköityvät.+Tietysti+vähän+työtehtävistä+riippuu+sillä+voihan+ulkomailtakin+käsin+edistää+Suomalaista+teollisuutta+ja+kauppaa.+
Toinen+iso+asia+on+tämä+perhe-elämän+ja+työn+yhteensovittaminen.+Miten+saadaan+perhe-elämä+mahdolliseksi+tai+houkuttelevaksi+niille+jotka+sitä+oikeasti+haluavat.+Kaikkihan+eivät+halua+ja+sehän+on+ihan+yhtä+hyvä+valinta.
Kolmas+asia+mielestäni+on+se+että+korkeakouluopintoihin+ja+toki+muihinkin+opintoihin+olisi+mahdollisuus+mahdollisimman+laajasti+ympäri+Suomen.+Ei+kaikkien+tarvitsisi+ahtautua+kehä+kolmosen+sisäpuolelle+vaan+elämisen+edellytykset+olisivat+olemassa+laajemmalti+koko+Suomineidon+helmojen.
20.11.2018 22:20
Itse+ilmoitan+kyllä+jo+senkin+jos+pääsen+saman+naisen+kanssa+kolmansille+treffeille.+Sitten+sen+että+ollaan+kävelty+käsikynkkää+ja+viimein+jos+ollaan+yhdessä.
Todennäköisesti+jatkan+silti+täällä+kommentointeja+mutta+ehkä+suunta+sitten+on+se+että+pyrin+avaamaan+ajatusmailmani+eroja+ollessani+sinkkuna+tai+parisuhteessa.
Minulle+ihan+sama+millä+statuksella+ihmiset+täällä+notkuvat+sillä+kyllä+sinkuillekin+on+ihan+avaavaa+kuulla+ajatuksia+parisuhteen+näkökulmasta.
20.11.2018 20:33
En+nyt+ihan+vastaa+kiltin+feministin+käsitettä+mutta+pari+asiaa+tuli+mieleen.
-+Fysiikkaa+vaativissa+pääsykokeissa+olet+todennäköisemmin+paremmassa+lähtötilanteessa.+Toki+yleensä+fysiikan+vaatimus+on+siellä+ihan+syystä+mutta+kuiten+lähtökohtana+sinä+olet+etuoikeutettu+mikäli+miehen+metri+ei+ole+naisen+80cm+tai++miehen+kilo+naisen+650g.+
-+Tilastoja+jos+tutkii+niin+todennäköisyys+joutua+raiskauksen+uhriksi+on+pienempi+kuin+naisella;+ja+nyt+puhun+nimenomaan+raiskauksista.+Muut+pahoinpitelyt+ja+vastaavat+erikseen.
-+Parisuhteessa+todennäköisesti+sinä+et+ole+uhri+kun+puhutaan+fyysisestä+väkivallasta.
-+Yksi+ihan+omakohtainen+ajatelma+on+se+että+minua+valkoisena+heteromiehenä+pidetään+etuoikeutettuna+moneen+asiaan+niin+minulla+on+sitten+myös+etuoikeus+kantaa+vastuu+tästä+taakasta.+Jos+esim.+olettamus+on+että+olen+päässyt+sukupuoleni+perusteella+johonkin+vastuulliseen+asemaan+tai+tehtävään+niin+sitä+suuremmalla+syyllä+minun+pitää+huomioida+että+päätökset+ja+toimet+auttavat+kaikkia+eikä+niitä+muita+etuoikeutetussa+asemassa+olevia.
20.11.2018 17:20
Nainen+on+harvoin+yhtä+seksikäs+kuin+saapuessaan+kotiin+kahdeksan+tunnin+kokouksen+jälkeen.+Siinä+kun+pistää+kahvia+eteen+ja+menee+naisen+taakse+ja+alkaa+hieromaan+hartioita+ja+aloittaa+kuuntelun+kysymällä+"miten+päivä+meni".
Jossakin+vaiheessa+alkaa+havaita+naisessa+rentoutumisen+merkkejä+jolloin+voi+aloittaa+niskan+suutelun+kysyen+"tuliko+organisaatiomuutoksia"+ja+koska+vastausta+ei+saa+yrityssalaisuuteen+vedoten+pitää+vain+jatkaa+niskan+suutelua+välillä+kysellen+"tulevaisuuden+visioista"+ja+"+mahdollisista+kvarttaalitalouden+tuomista+haasteista".
Kahvin+loputtua+käy+kaatamassa+uuden+kupin+ja+menee+vastapäätä+istumaan+ja+kysyy+miten+tämä+palaverin+anti+vaikuttaa+häneen.+Katse+suoraan+silmiin+sillä+kyseessä+saattaa+olla+rakastamasi+naisen+suuri+mahdollisuus+työelämässä.
Vastauksen+jälkeen+menet+naisen+viereen,+tarjoat+käden+ja+nostat+ylös.+Kevyesti+pistät+kädet+lanteille+ja+annat+pitkän+suudelman.+Silmien+auettua+alat+hitaasti+avata+paidan+nappeja+ja+kun+olet+saanut+naisen+kynämekon+valumaan+lattialla+nainen+varmaan+toteaa+"+ole+liian+väsynyt+mihinkään".
Kiedot+kädet+kaulalle+ja+annat+himokkaan+"olet+naiseni+suudelman"+ja+avaat+naisen+nutturan+nauttiaksesi+miten+hiukset+hitaasti+levittyvät+lapaluihin+asti.
Nostat+naisen+syliin+ja+kannat+sänkyyn,+samalla+itse+riisuutuessa+muistat+että+varmuusvälineet+jäivät+toiseen+huoneeseen.
Palattuasi+huomaat+että+nainen+on+kääntynyt+kyljelleen+ja+tasainen+tuhina+on+alkanut.+Hetken+ihailet+rakkautesi+kohdetta+ja+laitat+hänelle+tyynyt+paremmin+sekä+peittelet+kunnolla.+Lopuksi+vielä+suukko+poskelle+saatesanoilla+"olet+rakas".
Pistät+oven+takanasi+kiinni+ja+huokaiset+syvään.+Se+oli+lähellä+mutta+onneksi+ei+tarvinnut+alkaa+petipuuhiin+sillä+kymmenen+minuutin+päästä+alkaa+Coloradon+ja+Detroitin+välinen+ottelu.
19.11.2018 22:49
Siinä+mielessä+feminismistä+puhuminen+on+tasa-arvoista+että+minäkin+ristin+jalkani+muutamaksi+tunniksi+sen+jälkeen+kun+siitä+on+puhuttu;+ristin+myös+jos+puhetta+on+ollut+toksisesta+maskuliinisuudesta.+
Vuorokauden+jalat+pysyy+ristissä+jos+nainen+on+sitä+mieltä+että+Jokerit+voi+palata+liigaan+aloittamatta+alimmalta+sarjaportaalta.
19.11.2018 19:18
Minä+toivoisin+että+tulevaisuudessa+se+menisi+kuten+numerot.+Negatiiviset+seikat+ilmaistaan+etuliitteellä+-+eli+toksinen+ja+lähtökohtaisesti+positiiviset+asiat+eivät+tarvitsisi+etuliitettä.+Nyt+vain+tuntuu+että+esillä+on+tuo+toksinen+ja+pelkkä+maskuliinisuuskin+on+neutraali+nolla.+Jotenkin+kaipaisin+tuohon+jotakin+eteen+jotakin+vastaavaa+trendisanaa+kuvaamaan+eheyttävää,+kasvattavaa+tai+muuten+positiivista+maskuliinisuutta.
19.11.2018 17:52
Harmaaritarille+kaverillinen+kädenojennus;+mulla+sama+tuntemus,+ei+pysty+tuollaiseen.
Minulla+ei+ole+ongelmia+nuo+lapset+sillä+lapset+nyt+yleensä+ovat+aika+sivustakatsojia+ja+kärsijöitä+jos+vanhemmille+tulee+ero.+Niille+on+hyvä+olla+tukena.+Minusta+vaan+tuo+että+mies+tekee+päivittäin+ruokaa,+käy+kaupassa+ja+siivoaa+vaikuttaa+naisen+mielistelyltä+tai+miehen+kyykyttämiseltä.+Aika+kaukana+vaikuttaa+minun+selkäytimessä+olevasta+tasa-arvoisesta+parisuhteesta.+
Ei+sellainen+perussiisteyden+ylläpito+vaadi+mitään+jatkuvaa+luutuamista+ja+ruokaa+minäkin+teen+kerralla+enemmän.+Sama+koskee+kaupassakäyntiäkin.+Eihän+siinä+hiilijalanjälki+hirveästi+pienene+kun+tuolla+ruuhkassa+päivittäin+seisoo.+
Sen+verran+voisin+yrittää+että+veisin+joskus+kukkia+tai+suklaata+vaikka+tietää+että+ensimmäinen+kysymys+on+että+mitä+sinä+nyt+olet+tehnyt.+Todennäköisesti+nainen+aloittaisi+tuosta+kinan+sillä+jotenkin+aika+tunnekylmän+kuvan+saa+tuosta+naisesta.+Tuolla+hän+mainitsee+että+mies+saa+pojan+ymmärtämään+asiat+toisen+näkökulmasta,+melko+kylmäkiskoinen+äiti+jos+ei+itse+tuohon+pysty.+Toinen+asia+joka+pisti+silmään+oli+kommentti+jossa+Irakilaismiehen+perhekeskeisyys+tuli+hänelle+yllätyksenä.+Jos+tästä+nyt+kääntää+jakajan+jaettavaksi+niin+tuosta+voi+sitten+päätellä+että+lähtökohtaisesti+nimenomaan+haki+sitä+geelitukkaista+naistennaurattajaa.+Perhekeskeisyys+oli+sitten+mukava+yllätys.
Jokuhan+tuolla+kirjoitteli(olisko+ollut+isäinpäivänä)+naisten+onnenmaasta+kun+Suomimiehet+lanataan+kuoppaan.+Ennenkuin+nyt+pistetään+dieselkoneet+lämpiämään+ja+lyödään+lapiota+turpeeseen+tämän+yhden+esimerkkitapauksen+jälkeen+niin+odotellaan+rauhassa+tulisiko+tähän+jatkotarinaa+uudesta+näkökulmasta.+Minua+meinaan+kiinnostaa+mitä+nainen+tekee+perheessä+jossa+mies+työskentelee+päivittäin+tehden+ruuat,+siivoaa+ja+käy+kaupassa+käyttäen+lisäksi+aikaa+lasten+tunnemailman+parantamiseen.
18.11.2018 20:35
No+jos+työttömäksi+joutuu+niin+pystyn+kyllä+jonkun+aikaa+jelppimään+jos+ihan+katastrofin+ainekset+on+ilmassa.+Palkalla+ei+ole+merkitystä+mutta+hyvä+työ+olisi+kyllä+toivottava.+Hyvällä+työllä+tarkoitan+työpaikkaa+johon+aamulla+lähtee+mielellään,+antaa+sisältöä+elämään+ja+kotiin+tullessa+olisi+paremmalla+tuulella+kuin+ammulla+lähtiessä.+Toki+jos+vielä+toivoa+saisi+niin+hänellä+työ+ja+vapaa-aika+olisi+selkeästi+erotettavissa.
Toki+hyvästä+työstä+kävisi+sekin+jos+aamulla+antaa+pusun+ja+toivottaaa+minulle+hyväää+työpäivää.
14.11.2018 23:15
Käärme;+vaikka+viljakäärme.+
Sille+voi+jutella+ja+ottaa+vaikka+syliin+paijattavaksi.+Silloooin+tällöin+syöttää+ja+kesäksi+pistää+horrokseen+niin+voi+lähteä+reissuun.
Mikä+kruunaa+paremmin+romanttiset+treffit+kuin+jyrsijän+syöttäminen+käärmeelle,+eipä+juuri+mikään.
14.11.2018 23:07
Jos+meinaat+tuota+itkemistä+niin+aika+useinkin;+ja+kyllä+hävettikin.+Siis+ei+se+että+itkeminen+olisi+vienyt+jotakin+miehisyydestä+vaan+sitä+että+se+vaikeutti+myös+vaimon+elämää.+Mitenkä+keskustelet+toisen+kanssa+vaikeista+asioista+kun+pitää+koko+ajan+olla+varpaillaan+sanomisten+kanssa.+Ei+tuntunut+reilulta.+
Silloin+en+osannut+riidellä+koska+olin+se+harmaa+tavis+jota+kukaan+ei+huomannut;+ei+hyvässä+eikä+pahassa.+Lisäksi+asuin+perheessä+jossa+ei+riidelty+lasten+nähden.+Mulla+ei+ollut+mallia+miten+toimia+joten+siinä+sitten+seisoit+avuttomana+ja+reaktio+oli+sitten+se+että+kyynelkanava+aukeaa.+Outoa+todeta+että+minun+piti+opetella+riitelemään.+
Nykyään+osaan+jo+toimia+riidoissa+käyttämättä+tätä+salaista+asetta+mutta+sovintoa+tehdessä+joskus+on+syytä+halata+pidempään+että+ehtii+silmänurkat+pyyhkäistä+paidanhihaan.
Tuo+on+totta+että+ajat+muuttuu+mutta+yllättävän+kaukaa+ne+asenteet+tulee+ja+yhä+vielä+vaikuttavat+ihon+alla.+Vielä+tänä+päivänä+käydään+riitaa+siitä+oliko+1918+tapahtumat+sisällissotaa+vai+vapaussotaa.+Toisaalta+mielpideilmasto+voi+muuttua+hyvinkin+nopeasti+kuten+on+esim.+käynyt+puhuttaessa+seksuaalisesta+ahdistelusta.
14.11.2018 22:39
Lasten+kanssa+kyllä,+vaipanvaihdoista,+kylvetyksen+kautta+lääkärissäkäytöt+yms.+
Kodinhoidossa+ja+parisuhteessa+en+osaa+sanoa+kun+olen+perheestä+jossa+molemmat+teki+kaikkea+kykyjensä+mukaan.+No+auton+huollatin+liikkeessä+vaikka+olisihan+öljyt+pystynyt+itsekkin+vaihtamaan,+niin+ja+yleensä+riidan+jälkeen+sovintoa+tehdessä+ja+joskus+jopa+riidan+aikana+saattoi+kyllä+kyynel+valahtaa+poskelle.
13.11.2018 20:26
Jos+yleinen+etu+niin+jäin+miettimään+että+mikä+sellainen+etu+voisi+olla,+varmaan+joku+asia+josta+ei+vielä+ole+ennakkotapausta.
Toivottavasti+kyseessä+tuo+yleinen+etu.
13.11.2018 20:20
Samoja+elementtejä+kuin+Louhimiehen+jutussa.+Molemmat+ovat+sitä+mieltä+että+ei+mennyt+ihan+nappiin+mutta+seksuaalista+häirintää+ei+ollut.+Louhimiestä+ei+tuomittu+ja+vaikka+pyysi+anteeksi+niin+ura+taitaa+olla+aikalailla+ohi.+Ylen+naistoimittajat+pitävät+siitä+huolen+kun+soittelevat+aina+Brexitmaahan+asti.
Mitä+Hirviniemeen+tulee+niin+ainakin+kyseessä+tuore+tapaus+eikä+mennä+ihan+sukupolvien+taakse.+Parista+tapauksesta+ollut+kyse+mutta+eipä+tuosta+selvinnyt+oliko+kohdistuneet+samaan+henkilöön.+Oikeus+sitten+päättää+uskooko+Hirviniemeä+tai+syyttäjää+mutta+siinä+mielessä+saa+jo+rangaistusta+että+kukaan+ei+ota+uusiin+projekteihin+ennen+päätöstä.+Nykyiset+jaksot+sentään+tulevat+tuutista+ulos.
Jos+tuo+Hirviniemen+tulkinta+pitää+paikkansa+että+vain+syyttäjä+vaatii+juttua+käräjille+niin+herää+kyllä+kysymys+että+miksi+asianosaiset+eivät+sitä+oikeuteen+halua.
13.11.2018 18:59
Kirjaa+en+ole+kädessä+pidellyt+joten+sen+lähdeluettelo+ei+ole+käytössä+mutta+jos+tosiaan+tutkija+on+käyttänyt+tutkivaa+otetta+ihan+itsetutkiskeluun+niin+vähän+pelkään+että+tuota+lukiessa+tulisi+yhtä+valaistunut+olo+kuin+Kajaanilaisten+kuunnellessa+merisäätä.+Ehkä+tuo+nyt+olikin+tarkoitettu+vaan+joulumarkkinoille+täytteeksi+ettei+aina+viedä+niitä+Mariskooleja.
Toki+olen+ihan+samaa+mieltä+että+rakkaudenosoituksia+ei+saisi+pihdata+vaan+kertoa+rakkaudesta+ja+tunteistaan.+Siinä+arjessakin+vaikka+se+välillä+vähän+harmaalta+tuntuu.
En+tiedä+onko+tuo+sukupuolisidonnaista,+ikäsidonnaista,+kenties+puoluepoliittisesti+sidonnaista+vai+johtuuko+siitä+että+toisten+talot+on+rakennettu+kalliolle+ja+toisten+paalutettu+saveen+mutta+minua+hiukan+ihmetyttää+tuo+että+jätetyksi+tulemisen+pelossa+ollaan+itse+aloitteellisia.+Ainakin+itseäni+satuttaisi+(ja+on+sattunut)+enemmän+se+ero+toisesta+kuin+se+että+millä+tavoin+ero+tulee.+Toki+erojen+syyt+voivat+olla+moninaiset+ja+jos+se+ero+niitataan+eteen+yllätyksenä+niin+pahemmalta+se+tuntuu+kuin+yhteisymmärryksessä+tullut.+Siltikään+se+ero+prosessi+ei+ole+tuntunut+niin+pahalta+kuin+se+toisen+lähteminen.
12.11.2018 19:40
Tutkija,+toimii+samalla+kaavalla+muuallakin;+saanut+75000+euron+apurahan+aiheesta+koskien+sosiaalisen+median+tai+keskustelupalstojen+tilaa+tai+dynamiikkaa+jonkun+tietyn+aihealueen+ympärillä.+Pyrkii+johdattelemalla+saamaan+vastauksia+jotka+tyydyttävät+tutkimuksen+rahoittajaa.
Todennäköisesti+humanisti;+ainakaan+ei+ole+Åbo+Academin+tutkija+jos+aihe+on+miesten+ongelmat+tasa-arvon+sektorissa.
11.11.2018 18:57
Minulla+on+vähän+sellainen+tuntuma+että+yksi+ongelma+on+työn+ja+vapaa-ajan+sekoittuminen.+Kotona+tehdään+palkatonta+ylityötä+ainakin+asiantuntija+ja+johtotasolla,+arjet+ja+viikonloput+on+kaupat+auki+ja+jotenkin+tuntuu+että+ei+pystytä+pysähtymään.+Ennen+vain+välttämättömät+työt+hoidettiin+sunnuntaisin+ja+ne+ketkä+pystyivät+lepäsivät+ja+olivat+perheen+kanssa.
Mutta+miksi+siis+puurtaa?+Lähinnä+nyt+itseni+ja+läheisteni+tähden.+Lapsilla+on+ilmainen+koulutus+ja+terveyden-+ja+sosiaalihuollon+palvelut+ovat+tarvittaessa+minunkin+käytössä.+
Se+että+siinä+samoista+euroista+menee+myös+naisten+syöpäseulonta+tai+jännämiesten+vankilavuorokaudet+niin+siinähän+sitten+menee.+
Suomi+johtaa+2-0
11.11.2018 18:29
Oikein+paljon+onnea+ja+menestystä+avioliiton+vesille.
Kerrohan+nyt+kuitenkin+miten+ujo+pohjalaismies+löysi+naisen?
11.11.2018 17:08
Tuli+katsottua+molemmat+ja+ekana+tuli+mieleen+että+tämmöisilläkö+suoritteilla+pääsee+tuonne+verokalenterin+kärkipäähän.+Puoli+ysi+ja+Arvi+Lind+oli+enemmän+mun+makuun.
Kyllähän+molemmilla+oli+ihan+asiaakin.+Aleksi+ihan+hyvin+toi+esille+että+ei+myöskään+enemmistön+tarvitse+ottaa+kuraa+niskaansa.+Toki+enemmistön+asema+on+aina+vähän+haastava,+esimerkiksi+Ruotsinkielisten+suhteellisesti+suuri+aloituspaikkojen+määrä+yliopistoissa+on+hyvä+esimerkki.+Siitä+kun+yritetään+tehdä+avausta+niin+aina+palataan+suomenkielisten+parempaan+asemaan.
Papananaama+toi+kyllä+hyvin+esille+tuon+suhteen+vallasta+ja+vastuusta.+Toki+siitä+olisin+kaivannut+vähän+esimerkkejä+kuten+jos+yrityksellä+menee+huonosti+niin+onko+tj+huono+kun+irtisanoo+ihmisiä+koska+on+hallitukselle+vastuussa.+
Tuo+viikkorahavertaus+oli+minusta+ihan+oivallinen+esimerkki+siitä+mihin+pitäisi+pyrkiä.+Helppo+tietysti+antaa+esimerkki+noin+päin.+Olisi+ollut+mukava+kuulla+esimerkiksi+tilanteesta+jossa+hän+ja+veljensä+työskentelee+tehtaassa+12+euron+tuntipalkalla+kunnes+veljensä+velvoitetaan+sukupuolensa+perusteella+olemaan+vähintään+puoli+vuotta+armeijassa+5.10+euron+päiväpalkalla.
10.11.2018 21:38
Sulla+on+sitten+ollut+tuuria+miesten+kanssa+tossa+suhteessa+tai+tosiaan+ollut+nopea+ja+innoissasi.+Itse+en+oikein+aina+pysy+naisten+tahdissa+verbaalisuuden+lisäksi+myös+näissä+sorminäppäryyttä+vaativissa+asioissa.+Nuorena+meni+jännittämisen+piikkiin+mutta+sattui+niitä+joskus+parisuhteessa.
Yhteisä+näille+tapahtumille+oli+että+yleensä+ne+olivat+jonkun+juhlan+tai+tapahtuman+jälkeen.+Vaimo+kun+oli+valinnut+leningin+kaapista+kohdasta+ei+mitään+päällepantavaa+sekä+itsekkin+olin+valinnut+mekkomiehestä+ostettua+parempaa+kangasta+ylle+niin+siinä+sitten+vielä+illalla+toisiamme+katsottiin+silmiin+kun+harvoin+niin+tällingeissä+oltiin.+Siinä+sitten+juhlan+jälkihumussa+alettiin+pikku+hiljaa+toisiamme+riisumaan,+pikkuhiljaa+lähti+minulta+kraka+ja+kauluspaidan+alta+alkoi+jo+pintaa+näkyä+samalla+kun+emännän+kolttu+valahti+lattialle.+
Siihen+asti+meni+hyvin+mutta+kun+piti+sokkona+etupuolelta+kurkoittaa+hakasiin+samalla+kun+suuteli+kaulaa+niin+aina+joku+hakanen+jäi+kiinni.+Todennäköisesti+se+oli+joku+tekniikkavirhe+sillä+muistini+mukaan+se+oli+aina+ylin.
10.11.2018 20:48
Eihän+siinä+mitään+pahaa+ole,+siitä+vain+ihailemaan+Norjalaista+upseeria+jolla+on+Tanskan+lippu+varusteissa.+Ihan+ei+ole+tiedotus+mennyt+nappiin.+Itse+lähinnä+mietin+mikä+tarve+on+tehdä+sotilasliitosta+seksikäs,+Miksi+miehisyyden+kautta+pitää+antaa+kuva+että+kun+liitytte+Natoon+niin+puolustettavat+maat+täyttyvät+näistä+nykyajan+viikingeistä.+
Tekisi+mieli+heittää+kysymys+tuonne+Naton+tiedotusosastolle+että+kun+Norjassa+on+näitä+komeita+viikinkejä+ja+Suomessa+Häyhän+tyylisiä+pulliaisia+niin+osaisivatko+vastata+miksi+vain+toinen+näistä+maista+miehitettiin+toisessa+mailmansodassa.
10.11.2018 19:31
162 / 200