Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

3981

1. Joko+toipui+kokonaan+tai+sitten+lähti+vähän+rampana+liikenteeseen.+Luonto+kyllä+hoitaa+niin+että+vammautuneet+ja+sairaat+eivät+siellä+kauaa+juhli.Supikoira+on+joskus+tullut+sivusta+renkaaseen+ja+törmäyksen+jälkeen+vain+puristipäätä+ja+lähti+takaisin+tulosuuntaan.
  2. Älä+nyt+tuollaisen+takia+jätä+vastaamatta.+Noi+on+kuin+huumorintajuinen+ja+liikunnallinen.+Vastaan+voi+tulla+ihan+mitä+tahansa.+Termit+on+jo+kärsineet+inflaation+pidemmän+aikaa+sitten.Tässä+voi+olla+hieman+vääristelyä+kavereiden+puolelta+mutta+ovat+todenneet+että+kun+naisensa+on+töissä+missä+hänellä+on+valtaa+ja+vastuuta,+johtavat+ja+järjestelevät,+tekevät+päätöksiä+jne+niin+tullessaan+kotiin+tuntuu+että+kaikki+käy+mitä+mies+ehdottaa.+Eivät+jaksa+sitä+samaa+rumbaa+enää+kotona.+Eli+roolitkin+muuttuu.Tietysti+jos+nainen+kinan+haluaa+niin+sellainenhan+tulee,+turha+sitä+on+yrittää+estää.+Sitten+vain+kannattaa+miettiä+onko+asia+sellainen+että+se+on+riidan+arvoinen.+Joskus+harvoin+toki+on+mutta+yleensä+ei+joten+siinä+syytekirjelmää+kuunnellessa+voi+miettiä+kaikkea+muuta.+Siinä+puolentoistaminuutin+välein+kun+nainen+ottaa+happea+niin+väliin+voi+heittää+tarkentavan+kysymyksen+jolla+osoittaa+kiinnostusta+ko+asiaa+kohtaan.+Sitten+kun+nainen+keräilee+niitä+laarin+pohjia+asiasta+niin+kannattaa+nousta+ja+kävellä+lähelle.+Siinä+meinaan+vauhdissa+nainen+yleensä+tuppaa+liioittelemaan+tai+kärjistelemään+asioita.+Siinä+kun+pistät+kädet+naisen+lanteille+ja+katsot+silmiin+kyseenalaistaen+sanat,+jatkuvasti,+aina,+yleensä+jne.+Siinä+vaiheessa+nainen+yleensä+tajuaa+missä+meni+vikaan+ja+sovinnon+halua+alkaa+löytyä.+Muutama+hellä+suudelma+niin+aika+usein+se+voimakastahtoinen+ja+tulisieluinen+nainen+muuttuu+ihan+tasapainoiseksi+yksilöksi.Illalla+kun+vielä+muistaa+kysyä+että+onko+kaikki+hyvin+niin+eiköhän+se+tempperamenttinen+vaatiminen+käänny+kysymykseksi+olisiko+kainalopaikka+vapaa?
  3. Ensinnäkin+onnittelut+siitä+että+vielä+kysytään;+minulta+ei+enää.Aika+vähän+oli+aloittaja+taustoittanut+itseään+joten+aloitetaan+sitten+yleisellä+tasolla.+Miehet+ovat+vahvasti+edustettuina+kun+puhutaan+sellaisista+ongelmista+kuin+yksinäisyys,+päihderiippuvaisuus,+lyhyt+eliniän+odote,+pitkäaikaistyöttömyys,+varusmiespalvelus,+eron+jälkeiset+lapsen+menetykset,+vakavat+työtapaturmat+jne+sisältäen+huono-osaisuuden+ja+syrjäytymisen.+Evan+arvion+mukaan+yhteiskunnasta+on+ulkona+jo+vajaa+satatuhatta+miestä+ja+siihen+kun+lisätään+"varttiongelmaiset"+niin+johan+siinä+on+mistä+valita.+Eli+tilastollisesti+ei+mikään+yllätys+että+näihin+törmää.+En+sitten+tiedä+onko+osunut+moniongelmaisia+vai+henkilöitä+joilla+on+yksittäinen+ongelma+mutta+ihmettelen+jos+tämä+on+tullut+sinulle+yllätyksenä.+Toki+jos+kuulut+siihen,+omalla+mutulla+arvioimaani,+naisenemmistöön+jolle+tärkeintä+on+että+sperman+tuonti+Tanskasta+vapautetaan+ja+valtion+omistamien+yhtiöiden+hallituksessa+on+yhtä+paljon+naisia+kuin+miehiä+niin+sitten+toki+ymmärrän.+Myönnän+kyllä+että+teillä+on+tutkittua+tietoa+taustalla+sillä+väestöliiton+barometrin+tulkintahan+oli+että+pari-+ja+perhesuhteissa+ongelma+ei+ollut+naisten+vaan+miesten+liian+pienet+resurssit.+Jos+noita+kohtiasi+perkaa+niin+on+kyllä+surullista+jos+rahaongelmia+on+nuorilla+vaikka+ylivelkaantumisen+muodossa.+Kertoo+kyllä+tulevaisuuden+uskon+menettämisestä+ja+elämänhallinnan+epäonnistumisesta.+Vanhemmilla+miehillä+toki+taustalla+voi+olla+myös+työttömyyttä,+konkursseja,+ero+tai+sairaus.+Välttämättä+rahan+takia+eivät+sinulle+jätä+tarjoamatta+vaan+kyse+voi+olla+että+on+tullut+palautetta+siihen+suuntaan+että+tarjoava+mies+haluaa+viedä+naiselta+omanarvon+tunnon+ja+itsemäärämisoikeuden+ja+siksi+sitä+on+pidetty+äärimmäisenä+loukkauksena+naisten+taholta.Alkoholin+kulutuksesta+ja+siivoamisesta+olen+kyllä+samaa+mieltä+kanssasi+että+siinä+ei+oikein+osaa+asettua+myöskään+toisen+ihmisen+asemaan+ja+vaikuttaa+hieman+elämän+realiteetitkin+kadonneet.Huumorintajusta+sen+verran+että+suosittelen+tekemään+kuten+minä.+Pysähdy+ja+mieti+että+jos+huumorintajut+eivät+useamman+kanssa+kohtaa+niin+kannattaa+kyseenalaistaa+ajatus+että+vastaanottimissa+olisi+vikaa+vaan+rohkeasti+virittämään+omaa+lähetintä.Uskon+kuitenkin+että+sinulle+vielä+löytyy+se+oikea+rakkauden+kohde.+Jos+tekstiä+tulkitsen+niin+annat+miehille+kuitenkin+mahdollisuuden+uuteen+yritykseen+etkä+heti+yhden+epäonnistumisen+jälkeen+jätä+siihen,+Tämä+tuli+mieleen+sillä+ajattelin+että+tuskin+menet+ensitreffeille+viikonlopuksi+toisen+luo.Toki+mahdollisuudet+oleellisesti+pienenee+jos+asennoidut+heihin+kuten+palstan+kirjoittajiin+käyttäen+heistä+nimittelyä+pojat.
  4. Tottahan+se+on+eri+tapa+katsella.+Pikkaisen+vain+tuossa+tarinassa+ontui+tuo+termi+"provokatiivinen+ylös-alas"-katselu.+Mulla+ei+nyt+ole+talossa+toista+henkilöä+joten+kuvittelen+että+sisäovi+markkeeraa+nyt+näyttävää+naista.+Jos+seison+siitä+metrin+päässä+niin+joutuu+tosiaan+silmiä+kunnolla+liikuttamaan+jotta+näkee+koko+matkan.+Toisaalta+hirveän+montaa+metriä+ei+tarvi+mennä+kauemmas+kun+koko+ovi+on+näkökentässä+ilman+että+silmiä+tarvii+liikutella.Eli+todennäköisesti+sitten+on+käynyt+niin+että+on+kävelty+naisten+viereen+ja+skannattu++päästä+varpaisiin.+Tuollaisesta+käytöksestä+pääsi+kyllä+minusta+liian+helpolla,+minusta+kirjallisen+varoituksen+paikka.Toisaalta+jos+kulki+kauempaa+ohi+niin+melko+tarkasti+on+naisilla+siellä+tapana+miehiä+seurailla+kun+voivat+päätellä+että+katse+on+scannaus+eikä+katsekontaktia+etsivä+katse.+Jos+olisin+niiden+pomo+niin+miettisin+että+onkohan+niille+kaikille+oikeasti+tarpeeksi+töitä.
  5. No+jos+ihan+uudistuksiin+mennään+ja+tänne+tulee+pakkorekisteröityminen+niin+olisi+mukava+sellainen+palkki+jossakin+reunassa+josta+näkisi+ketä+on+paikalla.+Jos+meinaan+ihan+ajatellaan++termiä+keskustelu+niin+yksi+elementti+siinä+on+kai+nopeahko+vastavuoroisuus.+Tieto+ketä+on+paikalla+ehkä+palvelisi+sitä+asiaa.Siinä+mielessä+itse+olen+huono+keskustelija+kun+käyn+laittamassa+kommentin+ja+lähden+vastaamaan+live-elämän+vaatimuksiin+joten+vastaustani+mahdolliseen+kommenttiin+saa+odotella+niin+kauan+että+innokkaimmat+kirjoittelijat+joutuvat+miettimään+että+mihin+aloitukseen+tämä+taas+liittyi.Itse+en+haluaisi+mitään+merkkejä+tai+merkintöjä+kenellekkään.+Vaikka+palstan+nimi+nyt+ei+tarkasti+kirjoittajien+parisuhdestatusta+edusta+niin+minusta+näihin+pohdintoihin+on+hyvä+saada+myös+heiltä+näkemystä+jotka+eivät+nyt+teknisesti+sinkkuja+ole.+Jos+minä+hyppään+kolmiloikkaa+10+metriä+ja+haluisin+loikkia+pidemmälle+niin+turha+on+neuvoja+pyytää+niiltä+jotka+laskeutuvat+hiekalle+myös+kympin+kohdalle.+Jos+he+osaisivat+neuvoa+miten+hypätään+pidemmälle+niin+kyllähän+he+silloin+sinne+hyppäisivät.+Kannattaa+myös+kuunnella+niitä+jotka+ovat+pidemmälle+onnistuneet+hyppäämään.Itselleni+palstalla+on+kyllä+ollut+merkitystä,+oikeinkin+hyviä+neuvoja+ja+näkökulmia+olen+saanut+esimerkiksi+treffailuun.+Lisäksi+tämä+on+pikkaisen+oma+juttunsa+ja+sille+löytyy+kyllä+paikkansa.+Jos+nyt+miettii+että+käy+töissä,+tekee+kotityöt+ja+opiskelee+sekä+pitää+fyysisestä+kunnosta+huolta+niin+palsta+on+vähän+kuin+sellainen+vastapaino+kaikelle+hääräämiselle;+vähän+kuin+kirja+jollekin+toiselle.+Käväisen+katsomassa+aloitukset+ja+ehkä+luen+vähän+kommentteja+ja+jos+minulla+ei+oikein+ole+asiaan+annettavaa+niin+kone+kiinni.Toki+nyt+on+vähän+eri+tilanne+kun+olen+työkomennuksella+ja+koitan+vältellä+hotellikuolemaa+kun+kotitöitä+ei+ole.