Mitä ajattelisit, jos saisit tietää, että kumppanisi pettäisi sinua?

ajatuksia-pettämisestä

Miten toimisit? Miten arvelisit kumppanisi ajattelevan ja toimivan jos sinä pettäisit ja hän saisi tietää?

44

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Normaalimies--

En mitenkään, jatkaisin elämää normaalisti.

• hoppulainen

Joo, se on silloin hyvä, kun kelpaa muillekin.

• Ajattelisin lähinnä, että voi jessus mitä pelleilyä, miten se viittii tuommosta yhtäkkiä, vanhoilla päivillään, kun ei ole ennenkään. Ja olis pitänyt nyt sitten edes salassa, jaksaisi millään mitään draamaa, mitä kai tästä täytyy alkaa vääntää, että asiat saisi parempaan jamaan.

Kumppani ajattelisi varmaankin kutakuinkin samoin, jos minä olisin oletettu pettäjä.
      Ei ole koskaan ollut mitään pettämis- tai mustasukkaisuusdraamaa meillä, niin tosi vaikea mielikuvitella. Jos joskus parisuhteessa on ollut ongelmia, ne on liittynyt ihan muihin asioihin, kuin pettämisiin tai pettämispelkoihin.

Jos joskus olen ajatellut eroa, niin olen ajatellut niin, että olisin mielummin yksin kuin parisuhteessa. Kuin että vaihtaisin toiseen kumppaniin. Olen siis kyllästynyt pikemminkin parisuhteiluun hetkeksi, kuin tiettyyn ihmiseen. Ajatus uudesta parisuhteesta näin pitkän suhteen jälkeen on liki mahdottomuus. Pitäisi opetella toisen ihmisen kaikki omituiset uudet tavat taas alusta, ei kiitos:D Ei edes lyhyen hetken ajan. Ystävyys on tietysti eri asia.

• Totuus.tämä

”Ei ole koskaan ollut mitään pettämis- tai mustasukkaisuusdraamaa meillä”

Mitä nyt miehesi on muutamaan kertaan piessyt sinut pandaksi kun olet kärynnyt vieraan kalun imemisestä.

• Totuus.tämä kirjoitti:

”Ei ole koskaan ollut mitään pettämis- tai mustasukkaisuusdraamaa meillä”

Mitä nyt miehesi on muutamaan kertaan piessyt sinut pandaksi kun olet kärynnyt vieraan kalun imemisestä.

Pöh, seurustelin kyllä 18-22v. mustasukkaisen nuoren miehen kanssa, mutta ei hänkään sentään väkivaltainen ollut. Tiesi, että olisin häipynyt välittömästi, jos fyysisesti olisi satuttanut. Henkisesti kyllä oli väkivaltainen, siksipä en enää ikinä jäisi mustasukkaiseen suhteeseen. Ikinä en häntä pettänyt, kaikki mustasukkaisuus johtui mielikuvituksen lennosta ja henkisestä epätasapainosta.

• Eilääkehoidoille

Mvoiman voi kyllä suitsia.Tuntuu ihmeelliseltä jos se puuttuu.Rakkaus on
        aitoa ehjällä aidolla tunteella.M ustasukkaisuus on voimakas aktivoija,mutta saattaa myös rikkoa ihmisen.

• Eilääkehoidoille kirjoitti:

Mvoiman voi kyllä suitsia.Tuntuu ihmeelliseltä jos se puuttuu.Rakkaus on
        aitoa ehjällä aidolla tunteella.M ustasukkaisuus on voimakas aktivoija,mutta saattaa myös rikkoa ihmisen.

Toki mustasukkaisuutta voi tuntea ja täytyykin, jos se on aiheellista. Jos toinen flirttailee toisen kanssa vieressä, silloin näin voisi tuntea. Tai jos epäilee, että ilmassa on flirttiä jonkun muun kanssa. Silloin asiasta täytyy ja voi sanoa asiasta kahden kesken. Käsitellä asia. Mutta se, että alkaa pohdiskella, että kun tuo menee sinne, se varmaan pettää, tai on pettänyt poissa ollessa, vaikka mikään ei anna viitteitä siihen, on järjetöntä ajanhukkaa ja tuhoava voima. Tuollaiseen nuorena törmäsin, ja se teki itsestä vainoharhaisen jopa omalle itselleni. Aloin ajatella, että jos näen komean bussikuskin ja katson häntä päin, olen jo pettänyt.

• yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Toki mustasukkaisuutta voi tuntea ja täytyykin, jos se on aiheellista. Jos toinen flirttailee toisen kanssa vieressä, silloin näin voisi tuntea. Tai jos epäilee, että ilmassa on flirttiä jonkun muun kanssa. Silloin asiasta täytyy ja voi sanoa asiasta kahden kesken. Käsitellä asia. Mutta se, että alkaa pohdiskella, että kun tuo menee sinne, se varmaan pettää, tai on pettänyt poissa ollessa, vaikka mikään ei anna viitteitä siihen, on järjetöntä ajanhukkaa ja tuhoava voima. Tuollaiseen nuorena törmäsin, ja se teki itsestä vainoharhaisen jopa omalle itselleni. Aloin ajatella, että jos näen komean bussikuskin ja katson häntä päin, olen jo pettänyt.

Ts. jos joku epäilee perusteetta minua jostain, alan alitajuisesti ajattelemaan aihetta koko ajan ja tuntemaan syyllisyyttä, kuin olisin syyllinen, vaikka en ole tehnyt mitään. En usko että olen ainoa. Minulla oli jo lapsena tällainen piirre vaikka se ei uskottomuus-asioihin liittynytkään. Olin mielessäni syyllinen, jos minua siksi epäiltiin. Sellainen hajoittaa.

• 0taPeräkammarinmies

Mustasukkaisen naisen kannattaa ehdottomasti ottaa peräkammarinmies.
      Aloitekyvytön ihmisiä pelkäävä työtön nahjus ei taatusti käy vieraissa.

• fakta.tieto

Eihän peräkammarin nahjuspoika voi käydä vieraissa, vaikka haluaisi, koska sillä ei vaan yksinkertaisesti käy flaksi, eikä se saa ketään.

• 0taPeräkammarinmies
        fakta.tieto kirjoitti:

Eihän peräkammarin nahjuspoika voi käydä vieraissa, vaikka haluaisi, koska sillä ei vaan yksinkertaisesti käy flaksi, eikä se saa ketään.

Mistä sinä tiedät? Hanki elämä.

• kirves.töitä

harmittaisi ja sydämmeen sattuisi ja miettisin mistä saisin vuokratakuuseen ja vuokraan rahat ja jos joku tuntematon jonka kanssa petti ja miettisin miksi ja mistä löysi ja jos joku tuttu niin kirveen osto voi tulla mieleen no voi siinä kamaluuksiakin tulla mieleen ja jos itse pettäisin niin miten voisi katsoa häntä silmiin ja kertoa että rakastuin toiseen no kyllä siinä täytyisi olla paljon yhdessä toisen kanssa ja oman naisen ajettava toisen luokse eli pakottaa olemaan yhdessä no ero tulee automaattisesti niin en tiedä karmiva ajatuskin mutta tuskin pettämisiä mettii jos toista rakastaa kuten sanonut olen perhekeskeinen ja viihtyisin naiseni kanssa miksi täytyisi pettää

• Varmaan ajattelisin tulevaa, voiko suhde jatkua ja miten tästä eteenpäin...

En tiedä mitä kumppani tuumaisi, tuskin tykkäisi.

• wanhaämmä

Paha sanoa etukäteen mitä ajattelisi tai toimisi. Kun tilanteet osuu kohdalle oikeasti menossa on paljon muutakin. Kaikki vaikuttaa kaikkeen. Pettämisellä tarkoitetaan kai aloituksessa, että on harrastettu seksiä ilman lupaa jonkun toisen kanssa. Pettää voi kuitenkin monella muullakin tavalla ja vielä pahemminkin.

• aitoriitta

Mieheni ei koskaan ole pettänyt minua enkä minäkään muuta kuin ajatuksen tasolla. Tajuan kyllä, että se ei ole oikein. En aio enää koskaan ihastua mutta olen ollut ihastuvainen. Siihen on liittynyt huono todellisuudentaju ja vilkas mielikuvitus. Parasta olisi, että olisi niin paljon puuhaa, että tällaisia ei ehtisi edes ajatella. Minulla on ollut liikaa aikaa. Paska olohan tällaisista tulee ja vieraantuu omasta kumppanista. Toivon minulle ja miehelle seesteistä loppuelämää. Ei mitään tällaista enää.

• No jos vanhalla kaavalla menee niin keittelen kahvit, vähän pikkusuolaista ja pullaa pöytään. Sitten istutan naisen vastapäätä ja totean että meidän pitää varmaan vähän jutella. Nenäliinoja on hyvä varata viereen ja ryhtyä kuuntelemaan toisen ajatuksia asiasta. Tärkeää on antaa toiselle mahdollisuus kertoa näkemyksensä sillä kyllähän tuo myös minulle on sellainen merkki että pieni itsetutkiskelu ei ole pahasta.

Kyllähän minä sen pettämisen annan anteeksi sillä ihmisellä on vain yksi elämä ja jos nainen ajattelee että tämä pettäminen johtaa suurempaan onneen kuin minun kanssani niin ihan inhimillistä että hairahtuu. Vaikka pettämisen annan anteeksi niin luottamus on kuitenkin kadonnut ja sitä ilman ei parisuhteesta tule mitään. En halua enkä jaksa elää elämää jossa tiedän etten pysty toista tekemään onnelliseksi ja toinen sen vuoksi etsii uutta nostetta elämälleen.
      Sen jälkeen kun kumpikin on kantansa kertonut juodaan toiset kupposet ja mietitään miten käytännön järjestelyt tehdään.

En ole parisuhteessa joten en voi tietää miten nainen reagoisi. Joko samoin kuin minä pettämiseen tai lyö suorilta puukon kylkiluiden väliin. Tietysti on mahdollista että hyppää syliin ja toteaa että olet ihana sillä hänkin on ajatellut että meille sopii avoimempi suhde. Eli jatkossa huomaisimme olevamme jossakin parinvaihtoringissä tai sängyllä jossa on ihmiskehoja sikin sokin kaikkien kanssa ja huhtikuussa ollaan jossakin kellarissa akateemisten kinkyjen kevätriehassa

• EiKiitos

Kenkää tulis puolin ja toisin

• eioletestoa

Ei saatana tossa viestissä ei kyllä ole yhtään testosteronia, ehkä nainen sitten saisi uuden tyttökaverin itselleen.

• eioletestoa kirjoitti:

Ei saatana tossa viestissä ei kyllä ole yhtään testosteronia, ehkä nainen sitten saisi uuden tyttökaverin itselleen.

Jaah, minä kyllä näin tuon aikasmoisen hauskana ja sarkastisena kirjoituksena:D Näin eri tavoilla voidaan sama teksti lukea:)

• En minä ajattelisi, toimisin ja olisin jo lähtenyt.

Ehkä maailman selkeimpiä asioita (ettei vaadi mitään ajattelua).

Kyllä olisi kunnioittavampaa kertoa suoraan, että joo mä en sua enää rakasta, haluan toista ja vasta sitten toteuttaisi kuin toisinpäin.

Petos vaan ei käy.

• Helluuna

Mie lähdin kun epäilin kumppanin pettävän ja kun käytös muuttui minua kohtaan ikäväksi. Kumppaneilta paljastui chattirinki. Mulleveron jälkeen kokoajan rakkauspommitusta pisti, vannoi rakkautta . Hellyin tapaamisiin ja yritettiin on off- suhteensa. Ei siitä mitään tullut, joten katkaisin välit kokonaan. Muiden naisten tapailus jatkoi siinä sivussa. Olisi halunnut syödä ja säästää kakun. Usein itsetunnolta heikot ja keskenkasvuiset pettävät samoin kuin ne, joissa on narsistisia ja psykopaattisia piirteitä. Ex kumppanin käytös muuttui myös siten, että tuli henkistä ja fyysistä (lievää) väkivaltaa ja välillä oli kovakourainen ja ilkeä. Kuka sellaista katsoo.

• eitarvettamoiselle

Sen verran elämä on opettanut, että kerran petturi, aina petturi.

Pettäminen lähtee jostain tarpeesta. Joko ei saa tarpeeksi seksiä, tai ei saa haluamansa kaltaista seksiä, kaipaa jotain muuta kuin sitä mitä jo on, haluaa huomiota, ei pysty sitoutumaan. Onhan näitä syitä.

Pettämisen voi antaa anteeksi, mutta se on vain tekohengitystä. Usein yhdessä pysytään kun ei uskalleta erotakaan. Kuvitellaan, että kun jompikumpi muuttuu tai molemmat muuttuvat niin hyvä tulee. No ei tule.

En ole koskaan pettänyt suhteessa ollessani. Minua on petetty kaikissa tärkeissä suhteissani joita on ollut kolme (olen nyt 41v). Vika on ollut siinä, että olen valinnut vääränlaisia miehiä. Pelastettavia, äitiä kaipaavia epävarmoja pikkupoikia. Kun en ole äidiksi taipunut vaan antanut vapauden kulkea niin aina se on päättynyt siihen, että minuun on sattunut.

Olen kiitollinen näille mun elämäni miehille. Piti käydä pitkä tie siihen, että ymmärrän nyt valinneeni tietyntyyppisiä miehiä. Nyt yritän välttää samoja sudenkuoppia.

Tiedän suhteen jossa vajaan kolmen vuoden aikana mies haki seuraa muualta, piti panosuhdetta vuoden verran siinä sivussa, ja nainen antoi kaiken anteeksi. Tarvinneeko sanoa, että ei olis kannattanut...? Voi voi.

Antakaa pettureiden mennä, valitkaa itse kumppania jonka kanssa ei ole tarvetta muille säädöille.

• Jos minua petettäisiin, niin pyytäisin naista varmaan keräämään kamppeensa ja lähtemään. Itse varmaan aloittaisin hillittömän irtosuhteiden ketjun ja biletyksen, kuten silloin kun erosin.

Jos its pettäisi, niin luulisin, että naiseni olisi pohjattoman surullinen ja haluaisi keskustella loputtomasti syistä ja seurauksista.

• Noista ajatuksista vielä. Menettäisin varmaan lopullisesti uskoni naisiin ja tulisin siihen tulokseen, että kunnollisia naisia ei vain ole olemassa.

• trollli

Samoin luultavasti kuin ennenkin, se suhde oli sitten siinä. The End.
      En mä petturin kanssa jatkaisi ... ja odottaisi seuraavaa kertaa... milloin mies taas pettää...???
      Siis olisihan se asia aina mielessä, silloin kun äijä ei ois siinä silmieni edessä, kun luotto on mennyt-> saa silloin mieskin mennä, sen siliän tien. Ei jatkoon!
      Jos pettämisellä nyt tarkoitat ett suhteilisin jonkun vieraan kanssa, enpä usko... mulle ajatuksenakin mahdoton ymmärtää,.. kyllä mä oisin pannut lusikat jakoon; jo ennen uutta suhdetta!Fakta!

• yksiavioinen

En pysty kuvittelemaan itseäni pettäjänä, koska olen niin epäromanttinen ja pidän pettämistä naurettavana touhuna. Sen ehkä näkeekin minusta. Olen nimittäin kaksikin kertaa ollut tilanteessa, jossa varattu mies kertoo rakastavansa minua. Kummassakaan tapauksessa he eivät kuvitelleet saavansa minulta vastakaikua, vaan halusivat vain tunnustaa asian.

Jos minua petettäisiin, olisin varmaankin vihainen ja pettynyt. Kyllähän siinä kunnioitus menisi, sillä useimmiten pettäminen on surkeaa ja tyhmää touhua, ellei sitten ole oikeaa rakkautta, jonka kuuluu johtaa eroon. On aina mahdollista, että kumppani löytää ihmisen, jota rakastaa enemmän. Esimerkiksi mieheni voi löytää nuoren, kauniin ja viisaan naisen, jota rakastaa enemmän kuin minua. Toivoisin silloin osaavani väistyä tyylillä.

• AsianVierestä

Ei järvi soutamalla kulu.

Ne tulevat, ne menevät. Aina niitä on.
      Ne ovat hyviä, ne ovat pahoja. Silti niitä on.
      Niitä on rumia, niitä on kauniita. Tarpeeksi niitä on.
      Tunne ne, näytä ne. Siksi ne on.

Tunteet eri juttu!

• Ajattelisin että v..u minkä teki ja poistaisin lutkan kaikki mahdolliset yhteystiedot kaikista mahdollisista paikoista. Laittaisin estot ja bannin päälle ja jos tulisi ovelle vinkumaan en avaisi, jos vahingossa avaisinb vetäisin oven saman tien kiinni jos siellä olisi pettäjälutka. Ei olis yhtään mitään asiaa mulla enää hänelle eikä kiinnostaisi kuulla yhtään huonoa ja valheellista selitystä toiminnalleen.

• AsianVierestä

Hmm...pettämiseen on aina syy. Itse pahoittelisin itselleni kun en voinut henkisesti pitää naista onnellisena ja nielaisisin kerran ja jatkaisin matkaani ajatellen että hyvä nainen se oli.
        En yleensä tutustu ja ihastu huonojen naisten kanssa joten hyvä se on pakko olla.

• AsianVierestä kirjoitti:

Hmm...pettämiseen on aina syy. Itse pahoittelisin itselleni kun en voinut henkisesti pitää naista onnellisena ja nielaisisin kerran ja jatkaisin matkaani ajatellen että hyvä nainen se oli.
        En yleensä tutustu ja ihastu huonojen naisten kanssa joten hyvä se on pakko olla.

Minä en varmaan petoksen jälkeen osaisi kovin hyvää ajatella. Ehkä sitten mylöhemmin ajan kanssa sitä seestyisi olemaan vain kiitollinen siitä ajasta minkä sentään sai mutta siinä heti tilanteessa ei varmaan hirveästi osaisi arvostaa.

• AsianVierestä
        Harmaaritari kirjoitti:

Minä en varmaan petoksen jälkeen osaisi kovin hyvää ajatella. Ehkä sitten mylöhemmin ajan kanssa sitä seestyisi olemaan vain kiitollinen siitä ajasta minkä sentään sai mutta siinä heti tilanteessa ei varmaan hirveästi osaisi arvostaa.

Jep, mutta ei se viha tuollaisesta asiasta kanna mihinkään. Katkeroituisit vain aivan syyttä. Olen aina pitänyt huolta naisista jotka ovat kanssani elämäänsä viettäneet. Jopa maksanut elatusmaksuja vuosia tuplana kiitokseksi siitä ajasta jota yhdessä vietimme. Tuollaisessa tapauksessa naisen hyvinvointi heijastuu lapsiin joten pakkohan se on tehdä jos on se hyvä isä:)
        Moni tietysti ajattelisi että ex ostaa kesämökkiä minun rahoilla, vitut siitä, antaa mennä vain ja elämä jatkuu. Ihania naisia olen kohdannut vaikka olen eronnut, ei se ole ollut vain naisesta kiinni. Oma kriittisyys on aina tervettä ja se tulee hyväksyä.

Ilman lapsia tapahtunut eroaminen on helppoa, mutta silti on syytä erota siten ettei kummallekaan osapuolelle tule huonoja fiiliksiä. Ihmisiä me kaikki olemme.

• AsianVierestä kirjoitti:

Jep, mutta ei se viha tuollaisesta asiasta kanna mihinkään. Katkeroituisit vain aivan syyttä. Olen aina pitänyt huolta naisista jotka ovat kanssani elämäänsä viettäneet. Jopa maksanut elatusmaksuja vuosia tuplana kiitokseksi siitä ajasta jota yhdessä vietimme. Tuollaisessa tapauksessa naisen hyvinvointi heijastuu lapsiin joten pakkohan se on tehdä jos on se hyvä isä:)
        Moni tietysti ajattelisi että ex ostaa kesämökkiä minun rahoilla, vitut siitä, antaa mennä vain ja elämä jatkuu. Ihania naisia olen kohdannut vaikka olen eronnut, ei se ole ollut vain naisesta kiinni. Oma kriittisyys on aina tervettä ja se tulee hyväksyä.

Ilman lapsia tapahtunut eroaminen on helppoa, mutta silti on syytä erota siten ettei kummallekaan osapuolelle tule huonoja fiiliksiä. Ihmisiä me kaikki olemme.

Itseasiassa en vihaisi, petturi ei olisi vihani arvoinen enkä missään tilanteessa näyttäisi vitutusta. Pettäjä ei kuulisi minusta enää koskaan yhtään mitään, en antaisi sitä riemua että pääsisi nauttimaan näkemällä tuskaani.

• AsianVierestä
        Harmaaritari kirjoitti:

Itseasiassa en vihaisi, petturi ei olisi vihani arvoinen enkä missään tilanteessa näyttäisi vitutusta. Pettäjä ei kuulisi minusta enää koskaan yhtään mitään, en antaisi sitä riemua että pääsisi nauttimaan näkemällä tuskaani.

No, ei se tarkoita etteikö näkisi myös sitä tuskaa. Itse en voinut perustaa mitään parisuhdetta kolmeen vuoteen eron jälkeen koska olin tavallaan henkisesti niin rikki.
        Tuo ei estänyt kymmeniä seksisuhteita mutta jo ajatus naisesta joka rakastaisi minua laittoi jalat alle, tuollaista ei siinä tilanteessa voinut itselleen hyväksyä. En olisi voinut antaa naiselle sitä mitä hän olisi toivonut, mitä siis leikkimään tunteilla jotka olivat saaneet ne omat tunteet sekaisin.

• näinseon
        Harmaaritari kirjoitti:

En minäkään näyttäisi, koska se ei enää kuuluisi sille toiselle millään tavalla. Elämä olisi lähtenyt eri suuntiin pysyvästi eikä enää koskaan palaisi kohteliasta jutustelua läheisemmäksi.

• opelixsix

Vau,oispa upeeta jos vielä pääsis mukaan, kyllä kelpais!

• maailmaanmahtuu

Sanotaanko näin, että hyväksyisin sen. Itse en pettäisi.

• simmukka

Näin on käynyt, nyt pettäjä on kuollut...ei minä häntä hauta ajanut, mutta karman käsi oli kyllä pelissä..no kuin sain kiinni, oli iso riitä toki...ja kotona ei koskaan petipuuhia enää..

• JossainMuualla

Helppoa kuin heinänteko!

Lasken ääneen kolmeen ja jos ei ämmä ole kolmen kohdalla jo juossut ulos ovesta, niin lähtö on vauhdikas. Suorastaan lentävä, etten sanoisi.

Sitten naiselle täytyy palauttaa hänen omaisuutensa, rytkyt ja kengät ikkunasta pihalle.

Meikkitavarat ja hammasharja voidaan palauttaa kahvinpurujen, ylivuotisen hillon ja perunankuorien kanssa biojätepussissa. Edelleenkin ikkunasta pihalle.

Sitten poistetaan yhteystiedot puhelimesta ja blokakataan koko kalkkuna.

Oven koodi pitää muistaa vaihtaa ja status sinkuksi.

Johonkn treffipalveluun profiili ja sosiaaliseen mediaan kuvia minusta muiden naisten kanssa.

Siitä se lähtee.

• kaverin_puolesta_kysyn

Mitä jos se kalkkuna ei petä, onko hänsilloinkin kalkkuna? 🤔

• .. Jos ei Itse ole NarsuMarsuBonoBo, niin Kantsii olla Hyvin Tarkkana.. Ja Pakkia Piäl, jos huomaa, että on Sekaantunut Väärään Lajiin.. ;P

.. Mut jos.. Kaikesta TarkkuuRest Huolimatta.. Syystä tai Toisesta Onkin joutunut Tälläisen VedättäMäks, niin.. Sanotaan Vuan.. Hyvästi.. ;D

• L.jp

Ei haittaa,menkoot jos haluaa. Otan uuden kaverin.

• ivanovits

Pettää? Mitä se tarkoittaa? Jokainenhan elää omaa elämäänsa myös parisuhteessa ilman omistussuhdetta ja omistusoikeutta, vaikka elokuvissa, kirjoissa ja iskelmissä kerrotaankin omistussuhteesta. Olen ollut kohta 50 vuotta avioliitossa ilman kummankaa puolista omistusyritystä. Koko tuollaisen asian ajatteleminen on typerää ja oman elämänsä pilaamista, mutta jos siitä haluaa "nauttia", niin mikäpä siinä.

• vanhavaimo

Heh, hyvä kommentti. Mä olen ollut vasta 30 vuotta yhdessä mieheni kanssa, mutta kyllä mä myönnän joskus ajattelevani, että mitä jos hän löytääkin jonkun, jota rakastaa enemmän kuin minua. Eikö toisaalta se ole luonnollinen ajatus, kun toista ei voi omistaa? Ehkä sellainen ajatus myös auttaa niin ettei pidä toista itsestäänselvänä?

• hiiohoihui

Olisin todella yllättynyt, vähän järkyttynyt ja sitten haluaisin tietää, että miksi teki sen ja muutenkin sitä tilannetta, että onko halukkaampi olemaan sen toisen kanssa. Sitten puntaroisin mitä itse haluan.

Jos minä pettäisin, käsittääkseni saisin helvetilliset vihat päälleni, näin olen ymmärtänyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      106
      3761
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3193
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      230
      2809
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      39
      2366
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      35
      1676
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      24
      1486
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1476
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      14
      1361
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      18