Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
M184
profiilit
M184
M184
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
3970
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Älä+itke,+meidän+parasta+sinä+vaan+ajattelit.+Me+pistetään+jauhoja+päälle+ettei+meidän+jumalaiset+vartalot+siitä+liiasta+tomusta+ja+sokerista+kärsi.
Eikä+me+muutenkaan+vappuna+kokkailla,+käydään+kaupassa.+Me+kun+siinä+vaan+keskitytään+toisiimme+niin+voitaisiin+ottaa+kaupasta+jonkun+unohtama+ostoslista+ja+tehdään+siitä+eväät.+
Lisäksi+ollaan+vähän+leikkisiä+ja+piknikille+otetaankin+Vallilan+koivukuja+koristetyynyt+kelohongan+sijaan.+Sitten+lähdetään+katsomaan+miten+jää+patoaa+kosket+tehden+tulvia.+Ensin+tulee+pieni+ajatuskatkos+kun+ollaan+joen+varjoisella+puolella+mutta+siitä+selvitään+kun+otan+sinut+syliin+ja+kannan+jääpatojen+yli+aurinkoiselle+vastarannalle.+
Paluumatkalla+autolle+ihastelemme+kurkien+soidintanssia+pellolla+aina+siihen+asti+kunnes+maakotka+vie+toisen+mennessään.+Hetken+mietimme+onko+tuossa+symboliikkaa+ja+vaivaantuneen+hetken+jälkeen+huomaamme+että+sinun+pitää+rientää+junaan.+
Asemalla+suoritamme+viralliset+lähtökättelyt+ja+sinä+kysyt+että+mitä+syödään+juhannuksena.+Vastaan+häkeltyneenä+että+katsotaan+mitä+kaupasta+löytyy.++Sinä+nouset+junaan+ja+minä+jään+katsomaan+miten+välimatka+välillämme+kasvaa.+Käännyn+ympäri,+pistän+leuan+rintaan+ja+mietin+että+olisi+ollut+mukava+saada+joku+vihje+että+haluat+nähdä+uudelleen.
22.04.2018 23:13
Hetero
Kyllä+ja+ei,+riippuen+siitä+mitä+tarkoitat+sanalla+kehtaatko.
En+nyt+ole+tarkastanut+mutta+taitaa+olla+yhtäpitkä+matka+syntymään+kuin+eliniän+odotteeseen,+sotun+mukaan+mies.
22.04.2018 15:11
Kunhan+sotun+loppuosan+toiseksi+viimeinen+numero+on+parillinen+tai+nolla.+Muuten+ei+ole+niin+nuukaa+sillä+profiilin+ja+irl-elämän+välillä+voi+olla+isokin+ero+tai+sitten+ne+kulkevat+käsikkäin.+Sen+näkisi+sitten.+
Todennäköisesti+kuitenkin+vietän+vapun+kuten+viettäisin+sunnuntai+tai+lauantai+päivän.+Harrastuksissa+ja+ehkä+teen+hieman+parempaa+einestä.
22.04.2018 14:55
Minulle+ei+suoraan+sanottu+että+lauluäänessä+olisi+jotakin+vikaa+mutta+annettiin+ymmärtää+että+jos+haluaa+musiikista+hyvän+numeron+kannattaa+panostaa+teoriaan.+Muistelisin+että+teoria+meni+kyllä+aika+hyvin+ja+numeroksi+tuli+7+eli+siitä+voi+vähän+päätellä.
22.04.2018 11:23
Kotiuduin+juuri+koulutuksesta,+Ajatuksia+herättäviä+mietteitä+yritysten+tasa-arvosuunnitelmista,+yleisen+syrjinnän+kielloista+ja+yhdenvertaisuussuunnitelmista.
Nyt+en+tule+Mieleen+vaan+pistän+Electroluxin+poistamaan+ylimääräiset+roskat+ja+hiukkaset.
Tämä+kappale+toimii+siivouksen+taustalla+sekä+salilla+maastavedossa.
https://www.youtube.com/watch?v=jsdawgd0azk
20.04.2018 18:26
Mitä+tuota+kaveripiiriä+mietin+niin+siellä+on+aika+paljon+koiraihmisiä.+Mutta+ero+tulee+siitä+että+miehillä+on+"käyttökoiria"+eli+osa+käy+niiden+kanssa+metsällä,+osa+on+vapepassa+ja+osalla+on+ihan+vahtikoirana+tai+lenkkikaverina.
Naisilla+taas+on+järjestäen+noita+"kynnyksen+yli+nostettavia"+ja+tuntuu+että+joka+viikonlopun+jälkeen+tulee+someen+kuvia+miten+joku+oli+taas+saanut+jonkun+ruusukkeen+tai+lipun+tai+mitallin+jossakin+kilpailuissa.+Siinä+kun+kuukaudesta+on+kolme+viikonloppua+kisoissa+ja+näyttelyissä+niin+aika+pieneksi+jää+se+yhteinen+aika.
Tuo+että+korkeakoulutettu+nainen+ei+kiinnosta+voi+kyllä+olla+monelle+ihan+totta+enkä+vetäisi+tästä+yhtäläisyysmerkkiä+siihen+että+halutaan+laskea+naisten+koulutustaso+tai+että+heitä+ei+arvostettaisi.+Tässä+tulee+vaan+se+kohtaanto-ongelma+kun+naiset+ovat+yliopistossa+ja+miehet+alemman+asteen+koulutuksessa.+Jos+katsoo+noita+naisten+treffi-ilmoituksia+niin+siellähän+painotetaan+keskustelutaitoa+mutta+jos+toinen+tutkii+työkseen+syöpäsoluja+ja+käy+ratsastamassa+sekä+matkustaa+parin+kuukauden+välein+Tahitille+uimaan+samalla+kun+toinen+asentaa+ilmalämpöpumppuja,+heittelee+frisbeegolffia+ja+käy+katsomassa+Kajaanin+Hakan+kotipelit+niin+tulee+melko+pitkiä+koti-iltoja+kun+ei+voida+keskustella+kuin+säästä+ja+uusista+verhoista;+joista+jälkimmäisenkin+kanssa+tulee+aina+riita.
20.04.2018 18:01
Minulla+on+vähän+sellainen+kuva+että+ratsastus+ja+vaikkapa+golf+ovat+sellaisessa+maineessa+että+ne+sopivat+vain+henkilöille+jotka+ovat+syntyneet+kultalusikka+suussa.+
Tietysti+tässäkin+on+eroa+onko+naisella+oma+hevonen++ja+onko+se+kotona+vai+jossakin+muualla.+Jos+hevonen+on+oma+niin+siihen+kyllä+sitoutuu+paljon+aikaa+ja+rahaa.+Vähän+se+myös+miehisyyttä+karsii+ja+jos+käännät+Fiat+Punton+tallille+ja+nainen+kysyy+että+tollako+tosiaan+lähdetään+koppia+vetämään.
20.04.2018 17:41
Ilmoita+kun+tulet+niin+pistän+kahvin+tippumaan.
20.04.2018 17:14
Samassa+ikäluokassa+ollaan+ja+samojen+havaintojen+ja+tuntemuksien+kanssa+pyörin+minäkin+vaikkakin+katson+asiaa+putkiaivojen+läpi.
En+sitten+tiedä+onko+se+harha+mutta+jotenkin+tuntuu+että+eipä+kavereilla+ole+kauaa+mennyt+kun+uusi+on+jo+eron+jälkeen+kainalossa.+Välillä+on+käynyt+mielessä+että+onko+ne+eronneet+vasta+sen+jälkeen+kun+uusi+on+ensin+katsottu.+Samanlaisia+polun+vieressä+kahlaajia+kuten+minäkin+mutta+luulen+että+nuo+kaverit+ovat+sosiaalisesti+mihua+lahjakkaampia;+ja+sosiaalisesti+lahjakkaampi+tarkoittaa+että+pystyvät+tuottamaan+mielenkiintoista+keskustelua+jo+siinä+vaiheessa+kun+minä+vielä+yritän+saada+leukaani+irti+rinnasta.
Sellainen+asia+saattaa+myös+vaikuttaa+kuin+asuinpaikka.+Itse+kun+asun+täällä+hieman+pohjoisemmassa+niin+Tinderistä+ei+kovin+helpolla+saa+treffejä+kursittua+kasaan.+Vähän+sellainen+olo+että+kyllä+ne+etsivät+tavallista+miestä+mutta+kun+vapaata+naista+kohden+on+40+vapaata+miestä+niin+taviksen+ollessa+kyseessä+pistetään+rastia+koska+ajatellaan+että+varmaan+tuolta+löytyy+myös+se+hiukan+parempi+tavallinen+mies.
Itse+olin+tuossa+joku+aika+sitten+koulutuksessa+ruuhkasuomessa+ja+siellä+kyllä+tykkäyksiä+ja+supertykkäyksiä+tuli+ja+suoraan+pyysivät+kahville.+Siellä+varmaan+on+tilanne+jossa+vapaata+miestä+kohden+on+taas+useampi+vapaa+nainen.+En+nyt+tiedä+joutuisiko+nainen+sitten+tyytymään+minuun+jos+menisin+etelään+vai+onko+täällä+pohjoisempaa+sitten+krantumpaa+porukkaa.
19.04.2018 21:21
Soittelen+siihen+vaan+sitten+työpuhelimella+ja+odotan+että+värinän+avulla+liukuu+ulos.
19.04.2018 18:43
Varmasti+useamman+asian+summa+mutta+kyllähän+vanhemmuus+on+siinä+keskiössä.+Jos+nyt+miettii+kuinka+paljon+on+yksinäisyyttä,+syrjäytymistä+ja+mielenterveysongelmia+ja+miettii+sitä+tutkimustulosta+vasten+jossa+todettiin+että+huono-osaisuus+periytyy+niin+olisiko+hyvä+jos+saisi+antaa+lasten+hetken+kuplassa+hengähtää+kun+itsellä+ei+enää+riitä+että+tulee+lunta+tupaan+vaan+sitä+itseäänkin+osuu+tuulettimeen.+Nykyään+taitaa+lapsuus+loppua+siihen+kun+noustaan+kahdelle+jalalle+ja+sen+jälkeen+aletaan+kisaamaan+muiden+kanssa+tulevaisuuden+ikkunapaikoista.+
Ainahan+sanotaan+että+kaikilla+on+mahdollisuus;+onhan+toki+mutta+jos+kaksi+hakee+samaan+kouluun+ja+toisen+vanhemmat+ostavat+lapselle+asunnon+ja+pari+preppauskurssia+kun+toisen+vanhemmat+ovat+huono-osaisia+jolloin+nuori+hommaa+vuokra-asunnon+ja+pari+työpaikkaa+elämiseen+ja+opiskelee+itsekseen+niin+aika+paljon+siinä+on+jo+annettu+toiselle+etumatkaa.+
Siinä+sitten+toinen+masentuu+mutta+käy+kahdessa+työpaikassa+samalla+kun+parempiosainen+kouluttautuu+uralleen.+En+kehtaisi+mennä+sanomaan+tälle+että+otahan+vastuu+omasta+elämästäsi.
Mielestäni+kuplaa+suurempi+ongelma+on+tämän+ajan+yksilön+korostus.+"Sinulla+on+mahdollisuus,+sinä+pystyt+siihen,+sinulle+vain+taivas+on+rajana"+Entä+jos+ei+onnistunut;+sinä+olet+syrjäytynyt,+sinä+olet+huonosti+koulutettu+eli+suuri+ero+onnistumisen+ja+epäonnistumisen+välillä.+
Yhteisöllinen+turvaverkko+puuttuu.
19.04.2018 18:41
Tuollaista+muutaman+vuoden+vanhaa+peruspuhelinta+nyt+tuskin+kukaan+haluaa+pölliä.
Yksinäisyyttä+ei+kannata+lääkitä+vaan+siedättää+itsensä+siihen.+Käy+lenkillä,+salilla+tai+vaikka+kävelyllä+yksin.+Kyllä+sitä+itsensä+kanssa+hyvin+tulee+toimeen+vaikka+jutut+vähän+kiertävät+samoja+latuja.
19.04.2018 16:55
Kiitos+rohkaisevista+sanoista.+Onhan+tässä+vielä+matkaa+tuonne+eliniän+odotteeseen+eli+saa+nähdä+miten+äijän+käy.
19.04.2018 16:52
Todennäköisesti+ensin+katsoisin+mitä+kello+on,+kietoisin+kädet+naisen+ympärille+ja+nukkuisin+vielä+tunnin+verran.+Tunteroisen+päästä+siirtäisin+hiuksensa+sivuun+ja+suutelisin+niskaa+ja+kuiskaisin+"+mitä+kaunistus+haluaa+aamupalaksi?"+Vastauksen+jälkeen+lähden+katsomaan+mitä+toiveista+voin+täyttää+ja+kannan+aamiaisen+sänkyyn.+
Siinä+aamupalaa+syödessä+katsomme+painostavan+hiljaisuuden+vallitessa+aareenasta+eiliset+uutiset.+Oikeastaan+kumpikin+tuijottaa+ruutua+lasittunein+katsein+ja+miettii+eilisiltaan.+Itse+mietin+miten+on+mahdollista+että+nainen+on+lähtenyt+baarista+minun+mukaani.+Tietämättäni+naisella+on+tiedossa+vastaus+sillä+hän+juurikin+laskee+paljonko+hänellä+on+mahtanut+baarissa+mennä+rahaa+viinaan+jotta+on+pystynyt+juomaan+minut+niin+komeaksi+että+on+lähtenyt+minun+matkaani.
Kesken+talousuutisten+naisen+on+pakko+päästä+kysymään+se+klassinen+kysymys+"Tuota+tehtiinkö+me+yöllä+jotakin?"+Rehellisenä+miehenä+pitää+vain+todeta+että+jos+me+ei+muisteta+miten+on+kämpilleni+tultu+niin+tuskin+minusta+on+hänelle+mitään+iloa+yölläkään+ollut.+Nainen+on+vastauksesta+kovin+iloinen+ja+toteaa+että+hänen+on+kyllä+nyt+lähdettävä.+Soitan+hänelle+taksin+ja+lähtiessä+hän+toteaa+että+koska+hän+tietää+mistä+minut+löytää+niin+hän+on+yhteyksissä+minuun+päin.+Kohteliaana+miehenä+ymmärrän+tämän+logiikan+ja+kohteliaasti+käsipäivää+tarjoamalla+saatan+naisen+jatkamaan+elämäänsä+minusta+vapaana+ihmisenä.
Ulko-oven+lukittua+käännähdän+ja+palaan+keittiöön+juomaan+toisen+kupin+kahvia+ja+kuuntelen+miten+muuten+hiljaisessa+talossa+seinäkello+raksuttaa+sekuntti+sekunnilta+eteenpäin+kohti+yksinäisyyden+iltaruskoa.
18.04.2018 22:46
Tampereen+Ilveksen+kannattaminen,+automaattivaihteistolla+ajo+tai+se+että+aamulla+puet+päälle+t-paidan+jota+et+ole+silittänyt+nurjalta+puolelta+ovat+syitä+jonka+vuoksi+on+hyväksyttävää+että+mies+menettää+järkensä+mutta+tämän+listan+jatkoksi+eivät+naiset+kuulu.
Toki+ymmärrän+huolesi+siitä+että+sosiaalisessa+mediassa+esiintulevat+naisten+hauiskuvat+yhdistettynä+naiseutta+ylistäviin+kuorolaulantoihin+ja+haihuihin+ovat+luoneet+ympäristön+jossa+puolet+naisista+kuvittelee+olevansa+Jumalasta+seuraava.+Täytyy+sitten+vaan+toivoa+että+tapailee+tätä+porukkaa+sillä+ne+loput+ovat+siellä+kaikkivaltiaan+yläpuolella.
Mutta+vähän+vakavammin,minulle+jäi+hieman+hämäräksi+tuo+termi+pinnalliset+tapaamiset.+Haluaisitko+hieman+avata+sitä+enemmän?+Ei+silti+että+minusta+isommin+olisi+apua+sillä+aikalailla+onnettomin+tuloksin+minäkin+aina+treffailen.+Jos+pinnallisilla+treffeillä+tarkoitat+kahvittelua+tai+vastaavaa+istumista+jossa+tuulenhalkojat+on+vastakkain+niin+kannattaa+varmaan+miettiä+etukäteen+jutustelun+aiheita+jos+haluaa+mennä+pintaa+syvemmälle.+Minulle+on+ihan+sama+mitä+etukäteen+suunnittelen+sillä+ujona+miehenä+ei+homma+oikein+ota+lähteäkseen.+Välillä+olen+kateellisena+katsellut+kun+toiset+miehet+puhuvat+naiselle+luontevasti+ihan+kuin+lahjanarua+tulisi+tasaisena+solkena+huulien+välistä.+Oma+ulosanti+taas+on+tasoa+jossa+joku+kiskoisi+kaksin+käsin+natolankaa+nielusta+kahvipöytään.
Jos+haluat+ei+niin+pinnallisia+tapaamisia+niin+oleppa+aloitteellinen+ja+järkkää+itse+sellaiset.+Toiminnalliset+treffit+ovat+kyllä+hyvä+vaihtoehto+mutta+kannattaa+kuitenkin+etukäteen+suunnitelma+esitellä+ettei+tule+yllätyksiä.+Kerran+ehdotin+naiselle+seinäkiipeilyä.+Pitää+tässä+välissä+pyytää+anteeksi+sillä+olin+pinnallinen+ja+vähän+seksistinenkin.+Nainen+oli+kuvissa+ihan+näpsäkän+oloinen+ja+piirtelin+jo+verkkokalvolleni+kuvia+miltä+hän+näyttäisi+kohotessaan+korkeuksiin.+Hän+kuitenkin+ehdotti+sen+sijaan+elokuviin+menoa.+Täytyy+sanoa+että+valinta+oli+onnistunut;+siis+elokuva+oli+surkea+mutta+kun+kuvan+oton+jälkeen+oli+naiselle+tullut+tyttömäistä+pyöreyttä+joten+tuo+kiipeily+olisi+varmaan+ollut+hänelle+kiusallista.+Oli+oikein+mukava+nainen+ja+ilmeisen+fiksukin+koska+löysi+itselleen+minua+paremman+miehen.
Toisen+naisen+kanssa+mentiin+pelaamaan+vessatennistä+eli+squashia+hänen+toiveestaan.+Hän+kehui+miten+oli+alkeis-+ja+jatkokurssit+käynyt+ja+tuntui+olevan+mielissään+siitä+etten+ollut+aiemmin+pelanut.+Koska+hän+ei+sitä+erikseen+kysynyt+niin+en+ilmoittanut+että+nuorena+olin+pelanut+paljon+tennistä+ja+sulkapalloa+joten+äkkiä+tuon+lajin+saloihin+opin.+En+ole+ihan+varma+oliko+hänellä+pysyvä,+syvään+juurtunut+voitontahto+vai+halusiko+hän+nöyryyttää+minua+tai+koko+miessukupuolta+mutta+sitä+mukaa+kun+pistejohtoni+kasvoi+alkoi+sellainen+leppoisa+keskustelu+vähetä.+Viimeinen+vartti+tuntui+kyllä+melko+pitkälle+kun+en+uskaltanut+enää+naista+katsoa+ja+häneltäkin+taisi+mennä+kiinnostus+minuun+ja+lajiin.+Lupasi+kyllä+soittaa,+saa+nähdä+soittaako+sillä+siitä+on+jo+viitisen+vuotta.
Mutta+siis+näiden+esimerkkien+kautta+halusin+kertoa+että+etsi+sinä+itsellesi+sopiva+tapa+ja+käytä+vahvuuksiasi,+Aina+se+ei+onnistu+ja+huonossa+tapauksessa+onnistumista+ei+tulekkaan,+mutta+pääasia+että+olet+itsellesi+rehellinen.
17.04.2018 22:39
Toyota+Crown+s210+tai+s220.
16.04.2018 22:40
Kyllähän+se+ero+joskus+on+ihan+helpotus.+Ei+löyhässä+hirressä+roikkuminenkaan+mitään+herkkua+ole.+Varsinkin+jos+nuo+käytännön+asiat+saa+soviteltua+niin+se+jo+edistää+kummasti+erosta+toipumista.+Olen+itse+myös+huomannut+eron+jälkeen+saman+asian+kuin+armeijakokemuksesta;+aika+kultaa+muistot.
16.04.2018 22:13
Naisten+osalta+en+osaa+vastata+mutta+mitä+tuohon+jälkimmäiseen+kommenttiin+tulee+niin+ainakaan+omalta+osaltani+en+kyllä+vastausta+vieleä+lukitse.+Toki+sellainen+hoivaava+rakkaus+jota+lapsilta+saa+kun+soittelevat+ja+pitävät+yhteyttä+on+tietysti+tarpeellista,+mutta+kumppaniin+tai+puolisoon+kohdistuvasta+parisuhderakkaudesta+en+ole+enää+ihan+varma.
Olen+elämässäni+ollut+useamman+kerran+rakastunut+ja+vieläkin+jopa+lihasmuistini+muistaa+sen+lämmön,+intohimon+ja+toisen+kaipuun+joka+siitä+seuraa.+Olen+ollut+jopa+niin+rakastunut+että+olen+kuullut+sanat+"kunnes+kuolema+teidät+erottaa."+Ei+erottanut+kuolema+se+oli+maistraatin+kirje+jonka+ositus+konkretisoi.
Muisteissani+on+vahvasti+myös+se+tieto+mitä+eron+jälkeinen+tuska+ja+ahdistus+sekä+itsesyytöksien+määrä+saa+aikaan.+Lisäksi+on+jäljellä+tieto+siitä+epäsuhdasta+jota+näistä+kahdesta+tulee.+Puolen+vuoden+yhdessäolon+jälkeen+saattaa+mennä+vuosi+tai+jopa+vuosia+että+siitä+pääsee+yli.+Ajan+lisäksi+se+henkinen+taistelu,+voimien+tyhjeneminen+sekä+itsensä+jälleen+kokoaminen+on+prosessi+jonka+lopputulos+on+arvoitus;+se+voi+vahvistaa+mutta+on+esimerkkejä+joissa+tilanne+on+ollut+niin+raskas+että+matto+on+lähtenyt+kerrasta+alta.+
Haluanko+ottaa+tuon+henkisen+taakan+riskin?+En+tiedä.
Kyllähän+sitä+eron+jälkeen+oli+vielä+sellainen+lapsenusko+että+oikea+ja+kestävä+rakkaus+on+vielä+edessäpäin.+Joten+ei+siinä+muuta+kuin+hokkarit+jalkaan+ja+elämän+jäälle+iskemään+sydäntä+rakkauden+maaliin.+Kyllähän+sitä+siinä+tuli+kunnon+laukauksiakin+lähetettyä,+osa+hyviltäkin+sektoreilta,+osa+vähemmän+hyvistä+ja+on+myönnettävä+otta+osa+taisi+olla+yrityksiä+ihan+nollakulmastakin.+Mutta+vaikka+miten+laukoi+ei+sitä+maalia+tullut;+joko+kudit+torjuttiin+tai+sitten+minulta+jäätyivät+kädet+tai+tekniikka+petti+eikä+laukaus+osunut+edes+maalipuiden+väliin.+Oli+syy+kumpi+tahansa+niin+itseluottamus+ja+usko+omaan+tekemiseen+alkoi+horjua+ja+pian+huomasin+etten+edes+enää+uskaltanut+hakeutua+maalipaikoille+vaan+olin+siirtynyt+puolustavampaan+rooliin.+Nyt+on+tultu+jo+niin+alas+että+olen+enää+se+kädetön+pakki+joka+vain+katkoo+syöttöjä+ja+purkaa+yksinkertaisesti+keskialueelle+välttäen+kaikenlaisia+riskejä.+Siinähän+minä+olen+kyllä+ihan+kelpo+mies+joten+en+nyt+tiedä+kannattaako+lähteä+enää+tuonne+maaleja+yrittämään.
Toki+jos+pakkina+joskus+saatan+nousta+ja+näen+puoli+maalia+tyhjänä+niin+varmaan+laitan+ainakin+ranteet+lukkoon,+mutta+en+tiedä+uskaltaisiko+sitä+enää+yrittää+maalin+takakulmaan+vai+löisikö+vain+sydämmen+kylmästi+kaukalon+ristikulmaan.
16.04.2018 17:58
Viimeisin+hiukan+isompi+aleinvestointi+taisi+olla+perkolaattorikahvinkeitin.
Ruokakaupassa+nyt+tulee+useinkin+ostettua+tarjoustuotteita.
15.04.2018 22:38
Kyllähän+naisilla+kieltämättä+on+paremmat+sosiaaliset+verkostot+jotka+kyllä+osaltaan+ennaltaehkäisevät+syrjäytymistä.
Lisäksi+nuorten+miesten+koulutustaso+on+jäämässä+naisista+jälkeen+samaan+aikaan+kun+matalan+koulutuksen+työpaikat+laman+aikaan+katosivat.+Eli+tätäkin+kautta+naiset+ovat+vahvemmilla+kun+työpaikoista+kilpaillaan;+työpaikka+ja+säännöllinen+työ+kuitenkin+antaa+sitä+perusturvaa+arjen+pyörittämiseen.
15.04.2018 22:16
185 / 199