Miksi seksi ulkomaalaisen miehen kanssa on

näin_nyt

66

1408

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erillaiset.naiset

eli naiset joilla ei vientiä suomimiesten kanssa eikä ulkomaalaistenkaan kanssa kuin kerran reikänä ja ulkomaalaisten keskuudessa sana kiirinyt että heiltä saa

• reikä

Joo multa saa.

• Ajattelin tehdä itsekin avauksen tästä mutta ehdit ensin niin laitetaan tähän eli

Mitä kuvittelit tarkoittavan kun nainen kertoo olevansa kiinnostunut vieraista kulttuureista? Niinpä, ehkä ajattelit sen tarkoittavan että naisesta on kiva käydä matkailemassa historiallisesti merkittävissä paikoissa, tutkia nuolenpääkirjoituksia hiekkakiviluolissa, nähdä pyramidit ja pääsiäissaarten kivipäät, tutkia vanhoja freskoja italian kirkoissa jne, Olisit ollut ehkä joskus oikeassa mutta 2000-luvulla naisen kiinnostus vieraisiin kulttuureihin kertoo tästä:

"Mari, 31

Mari kertoo, että hänellä on ollut yli sata ”ulkkaria”.

”Kyllä mä häpesin sitä joskus, mietin onko tämä suomalaisen moraalin mukaista. Nyt tajuan että tämähän on vittu rikkaus. Turha tulla väittämään, että tietää mitään elämästä, jos on viettänyt sen kahdeksantoista ihmisen kanssa. Tuntemalla edes pienen osan jostain muusta kulttuurista, voit alkaa irtautua siitä sun espoolaisuudestasi.”"

• j5w7k6ryjwryjkrtj

Niin tuhannet suomalaiset miehet menevät mm. Thaimaahan katselemaan temppeleitä yms..

• matkusteluhistoria
        j5w7k6ryjwryjkrtj kirjoitti:

Niin tuhannet suomalaiset miehet menevät mm. Thaimaahan katselemaan temppeleitä yms..

Kysyn aina miehiltä tutustuessa ensin matkusteluhistorian. Jos siellä on tietyt maat, lopetan tapailun.

• tässä.syy

"Suomessa on ihan hirveästi puutteessa riutuvia keski-ikäisiä mimmejä. Kun ikäiseni nainen haluaa seksiä, on paljon helpompi iskeä mustia poikia. Se on ihan no harm. Otat mitä haluat, ei soitella perään.”

• tyrkky.tytöt

totta tinderitytöt ei muut ihmiset tule toimeen heidän kanssaan ja sinkkumiehet varatut miehet ja naiset huomaa nopeasti mitä naisia nämä on eikä halua olla heidän kanssaan missään tekemisissä vain tinderiläiset ymmärtää heitä ja jos joku musta mies haluaisikin tavata uudestaan niin näille naisille uusi tilanne koska tottuneet ettei miehet uudestaan halua nähdä mutta luulisi jonkun mustan miehenkin haluavan helpon reiän uudestaan mutta yleensä järkyttäviä tapauksia nämä naiset

• Eikö se ole aika säälittävää että noille mustillekaan pojille suomilutka ei kelpaa kuin panoksi? Voisi kuvitella että maassaololupien vuoksi haluaisivat sitoutua lutkaan mutta kun näkevät millainen se on ei kiinnosta edes vaikka olisi hyötyä.

• sukusilutkat
        Harmaaritari kirjoitti:

Eikö se ole aika säälittävää että noille mustillekaan pojille suomilutka ei kelpaa kuin panoksi? Voisi kuvitella että maassaololupien vuoksi haluaisivat sitoutua lutkaan mutta kun näkevät millainen se on ei kiinnosta edes vaikka olisi hyötyä.

Olen kyllä surullinen puolestasi jos suvussasi on naisia. Miten käyttäydyt heitä kohtaan?

• Näinm
        sukusilutkat kirjoitti:

Olen kyllä surullinen puolestasi jos suvussasi on naisia. Miten käyttäydyt heitä kohtaan?

Minun suvussani on ikävä kyllä yksi tumman kanssa pariutunut lutka ja onpa samaisella tyttärellä ollut aiemminkin välimerellisiä rakastajia. No en minä sitä tai sen miestä mitenkään kunnioita.

• Oikkein
        Näinm kirjoitti:

Minun suvussani on ikävä kyllä yksi tumman kanssa pariutunut lutka ja onpa samaisella tyttärellä ollut aiemminkin välimerellisiä rakastajia. No en minä sitä tai sen miestä mitenkään kunnioita.

Tuskin on kunnioituksesi tarpeessa. Näkee millainen juntti suomimies on. 🤣

• Naisasialooser11

Totta. Keski-ikäiset naiset ovat puutteessa koska sen ikäistä naista ei halua panna enää minkäänikäinen eikä näköinen mies eli keski-ikäinen nainen on tippunut HC-AT-miesten kanssa samaan veneeseen ja sekös heitä vituttaa niin että selluliitit tutisevat raivosta kun silmänräpäys sitten nuorina ja kauniina he näitä miehiä syrjivät ja tuntivat ylemmyyttä kun vielä top5% miehet kelpuuttivat panoksi.

Keski-ikäistä naista panee enää musta mies oksennusta pidätelleen jotta saisi oleskeluluvan sekä elättäjän.

• Näinm
        Oikkein kirjoitti:

Tuskin on kunnioituksesi tarpeessa. Näkee millainen juntti suomimies on. 🤣

Vielä kun tajuaisi pysyä poissa sukukokouksista apinansa kanssa.

• apinamiehet
        Näinm kirjoitti:

Vielä kun tajuaisi pysyä poissa sukukokouksista apinansa kanssa.

Minun veli on naimisissa taikun kanssa. En pidä häntä apinana vaan rakkaan veljeni ihanana vaimona.
        Tästä näkee miten erilaisia mies ja nainen on ennakkoluuloissaan. Tai jossakin muussa.

• EdesUnissa

Miksiköhän tuo artikkeli oli otsikoitu noin ? Teksti ei vastannut otsikon kysymykseen.

• EdesUnissa

Nuo kolme haastateltua naista olivat hyvin erilaisia.
        Se yksihän oli hyvin konservatiivinen, pitkä avioliitto ranskalaisen kanssa ja nyt sitten vanhalla iällä toinen avioliitto afrikkalaisen kanssa.

Toinen oli hiukan sellainen luuserin oloinen nainen. Hän uskoi että seksi ulkomaalaisten kanssa saa hänet ymmärtämään maailmaa enemmän ja hän pääsee siten ulos espoolaisesta kulttuurista. No ei se siten mene. Nigerialainen suomessa ei ole nigerialaisen kulttuurin edustaja. Hän on reppana joka elää sosiaalituella ja polttelee pilveä ajankulukseen. Jos uskoo siitä oppivansa jotain nigerialaisista niin erehtyy. Oppiakseen jotain vieraasta kulttuurista on mentävä vieraaseen kulttuuriin. Yhtähyvin voisi sanoa että pääsee pois Espoolaisesta kulttuurista kun käy naimassa vantaalaisen työttömän tai savolaisen alkoholistin kanssa ?

Kolmannen naisen persoonallisuus ei jäänyt mieleen. Oliko se henkilö jota equadorilainen toisaalla naimisissa oleva mies oli kertonut rakastavansa ? Ei varsinainen voittaja tämäkään, mutta kykeni näkemään ettei se ettei ihmisillä ole yhteistä syvällistä kieltä välttämättä takaa onnellista eloa. Helpottaa kenties valehtelua ja vähentää siten riitoja.

Erilaisia ihmistarinoita. On olemassa surkeampia ja parempia.

• 100 njöggeriä käyty läpi.. :D

Huh huh.. :D

Jonku roskaporukan sulle osoittama huomio on arvotonta..

• Tuo monikulttuurisuus termi saa mun veren kiehumaan samantien..

En suosittele mainitsemaan sitä mun läsnäollessa.. Tulee tappelu. :D

• Sitten varmaan tykkäät myös tuosta "Eroottisen kulttuurivaihdon hän aloitti parikymppisenä."

"Eroottinen kulttuurivaihto", varmaan yliopistopiireissä jo ihan yleinen ilmaus kun naiset vertailee huorailukokemuksiaan maailmalla.

• Harmaaritari kirjoitti:

Sitten varmaan tykkäät myös tuosta "Eroottisen kulttuurivaihdon hän aloitti parikymppisenä."

"Eroottinen kulttuurivaihto", varmaan yliopistopiireissä jo ihan yleinen ilmaus kun naiset vertailee huorailukokemuksiaan maailmalla.

Sillä ei ole mulle merkitystä ellei siitä synny pieniä ruskeita iilimatoja veronmaksajien elätettäväksi.

Monikulttuurisuus on syöpä..

Ainoastaan valkoinen kulttuuri vie meitä eteenpäin.. Muut kulttuurit on loisia jotka ajaa meitä takaisin viidakkoon.

Muilla kulttuureilla ei ole meille mitään annettavaa..
        Ainoastaan lisää kustannuksia.

• Kysyy
        KonnaKettu kirjoitti:

Sillä ei ole mulle merkitystä ellei siitä synny pieniä ruskeita iilimatoja veronmaksajien elätettäväksi.

Monikulttuurisuus on syöpä..

Ainoastaan valkoinen kulttuuri vie meitä eteenpäin.. Muut kulttuurit on loisia jotka ajaa meitä takaisin viidakkoon.

Muilla kulttuureilla ei ole meille mitään annettavaa..
        Ainoastaan lisää kustannuksia.

Miksi raahaatte vaimoja muualta?

• Ikisinkkunainen

Elättää ja elättää suvunkin. Kiitos siitä.

Mies on aina potentiaalinen raiskaaja/murhaaja/terroristi. Myös suomimies. En näe mitään eroa olipa minkämaalainen tahansa.

• olensuomihuora
        Harmaaritari kirjoitti:

Sitten varmaan tykkäät myös tuosta "Eroottisen kulttuurivaihdon hän aloitti parikymppisenä."

Miehethän siinä vastapuolena aina on. Mies on mies muualla maailmallakin. Ei eroa suomimiehestä helppoudellaan.

• Ikisinkkunainen kirjoitti:

Elättää ja elättää suvunkin. Kiitos siitä.

Mies on aina potentiaalinen raiskaaja/murhaaja/terroristi. Myös suomimies. En näe mitään eroa olipa minkämaalainen tahansa.

Omilla rahoillaan..

Mamupatja kun tuo rinssinsä Suomeen niin mun kaltasten pitää elättää se ja vielä tehdä se ilomielin..

Niin.. Mutta joissaki sivistyksenkehdoissa se on ihan valtion rohkaisemaa.. :D
        Kertoo vähän kansastaki kun ne on ne sinne valinnu..

Onko järkeä ruveta maahantuomaan jos niitä kerran on jo omastaki takaa?

• RoskaväkiHiljaksiin
        KonnaKettu kirjoitti:

Omilla rahoillaan..

Mamupatja kun tuo rinssinsä Suomeen niin mun kaltasten pitää elättää se ja vielä tehdä se ilomielin..

Ehdottaisin, että kaltaisesi rasistiseen roskaväestöön kuuluva tyyppi olisi hiljaa eikä kauheasti jakelisi neuvojaan kunnallisille kansalaisille.

• RoskaväkiHiljaksiin kirjoitti:

Ehdottaisin, että kaltaisesi rasistiseen roskaväestöön kuuluva tyyppi olisi hiljaa eikä kauheasti jakelisi neuvojaan kunnallisille kansalaisille.

Totean vaan faktat..

Vähän vaikea kattoa hyvällä sellaista asiaa jossa ei ole mitään hyvää.

• MaanpetturiHiljaksiin
        RoskaväkiHiljaksiin kirjoitti:

Ehdottaisin, että kaltaisesi maanpettureihin kuuluva tyyppi olisi hiljaa eikä kauheasti jakelisi neuvojaan kunnollisille kansalaisille.

• onnellinennainenn
        KonnaKettu kirjoitti:

Omilla rahoillaan..

Mamupatjahan se Suomeen tuotu nainen on. Se jonka mies sieltä jostain raahasi tänne. Ei mies omilla rahoillaan elätä ketään. Yleensä ovat köyhimmästä päästä sellaiset miehet. Juuri niitä peräkammarin maalaispoikia pienellä maatilkuilla. Perhettä rupeavat kasvattamaan ja tuet tietenkin ottavat mitä irti saavat. Mies ja patja.
        Itse en ota miestä mistään. Luotettavaa miestä ei ole ja miesten asenteet näkyy palstallakin.

• En kyllä löytänyt tuosta jutusta nyt oikein punaista lankaa; ainakaan kun sitä peilaa otsikkoon.

Jos nyt rivien välistä yrittää tulkita niin jotakin vastenmielistä meissä Suomalaisissa miehissä taitaa olla kun jatkuvasti kulee negatiivisia kommentteja että likaiset sukat eivät osu pyykkikoriin mutta se on ihasteltavaa jos Nigerialaismies syö kanan sohvalla.

Itse vain päättelin että tämä tekee sen seksin paremmaksi ”Suomessa on ihan hirveästi puutteessa riutuvia keski-ikäisiä mimmejä. Kun ikäiseni nainen haluaa seksiä, on paljon helpompi iskeä mustia poikia. Se on ihan no harm. Otat mitä haluat, ei soitella perään.” Eli jos tätä nyt vähän johdattelee niin ongelma on se että Suomalainen mies tarjoaa vielä sitä kainalopaikkaakin.

Toki on tämä linjassa sen ylen tutkimuksen kanssa joissa suurin ongelma perheen perustamisen suhteen on miehillä kumppanin löytäminen ja naisilla perheen ja työn yhteensovittaminen; naiset ovat tällä tapaa ongelman ratkaisseet.

• Niinpä, jos suomimies söisi kokonaisen kanan luineen sormilla se olisi sisvitymätön moukka mutta kun sen tekee nigerialainen se on niiiin hienoa. Vaikka ei minusta tuossa kanan syömisessä ole mitään ihmeellistä, ukko kun ukko voisi pistellä mutta se että antoi mälliämpärille suuseksiä on kyllä suoritus, äijien äijä joka ja reellä kuin reellä kyseessä ja siinä mielessä kyllä hatunnoston arvoinen suoritus.

• Ikisinkkunainen
        Harmaaritari kirjoitti:

Niinpä, jos suomimies söisi kokonaisen kanan luineen sormilla se olisi sisvitymätön moukka mutta kun sen tekee nigerialainen se on niiiin hienoa. Vaikka ei minusta tuossa kanan syömisessä ole mitään ihmeellistä, ukko kun ukko voisi pistellä mutta se että antoi mälliämpärille suuseksiä on kyllä suoritus, äijien äijä joka ja reellä kuin reellä kyseessä ja siinä mielessä kyllä hatunnoston arvoinen suoritus.

Tuskin kukaan kananluita syö. Koirillekaan ei saa antaa koska ovat ohuita ja teräviä. Muuten suomimies kyllä syö kanan sormillaan. Sehän kuuluu suomalaiseen grillauskulttuuriin.
        Miehen pitää osata grillata ollakseen mies. Jos ei muuta niin lenkkimakkaraa. Makkara ja kalja. Siinä miehen kesäeväät. Sinkkuna ei onneksi tarvitse näihin rituaaleihin osallistua.

Mieshän siis mälliämpäri on. Mulla naisena ei ole mälliä elimistössä.

• Kaisanoasaa

Nainen on reikä ulkomaalaisille ja niin ne taudit leviää kun ei naiset vaadi kumia

• Hohhoijaa

Mustan miehen kyrpä on täytettä reikääni. Ihana.
        Ei taida venakotkaan vaatia kumia kun miehet hiviä kantavat tuliaisina.

• pilluapillua
        Hohhoijaa kirjoitti:

Mustan miehen kyrpä on täytettä reikääni. Ihana.
        Ei taida venakotkaan vaatia kumia kun miehet hiviä kantavat tuliaisina.

Jos suomalaiset naiset antais pillua ei tarvitsis mennä itään huoriin...

• Itse en kyllä ymmärrä tuota kiinnostusta muita kulttuureja kohtaan..

Olen matkaillu ja nussinu kaiken värisiä tyttöjä mutta eipä mulla niiden kulttuuri ole paljoa kiinnostanu.
      :D

Ja onhan se matkailu avartanu mieltä... Juuri sen takia en halua sitä samaa paskaa tänne..

Jos ei se kulttuuri toimi siellä kusisessa kotimaassakaan niin miksi se toimis täällä.. :D

• ttyuuy

Ja naiset eivät sitten saisi tehdä samaa....

• 876545467789

Kuitenkin korkeintaan jossain känniristeilyllä olet jotain suomalaista huuhkajaa jyystänyt.

• 876545467789 kirjoitti:

Kuitenkin korkeintaan jossain känniristeilyllä olet jotain suomalaista huuhkajaa jyystänyt.

No en ihan huuhkajaa mutta keski-ikästä naista. :D

Mulla nyt on tälläset luolamies piirteet että kiimaset naiset kiinnostuu.

Keski-ikäsellä naisella hyrrää hormonit tuhatta ja sataa.. Ja mie oon elukka. :D

• sika.olet
        KonnaKettu kirjoitti:

No en ihan huuhkajaa mutta keski-ikästä naista. :D

Mulla nyt on tälläset luolamies piirteet että kiimaset naiset kiinnostuu.

Keski-ikäsellä naisella hyrrää hormonit tuhatta ja sataa.. Ja mie oon elukka. :D

Joo olet elukka : sika

• sika.olet kirjoitti:

Joo olet elukka : sika

Väkivaltanen natsi, psykopaatti, rasisti, seksisti, homofoobikko, transfoobikko..

Täys sika.. :D

Vihaan aikalailla kaikkia asioita jotka tulee vasemmalta.

Naiset ei välitä koska oon niin ihana elukka.. Alkavat vielä komppaamaan. :D

Tuota rasisti sanaaki on somalit eniten käyttäny.. Kun ovat joutuneet alakynteen..
        Mie en jaksa vapaa-ajalla keenereitä kattella.

Varsinkin niin rumia keenereitä kuin somalit... Oksettaa kattoa kun on jotenki niin rujo naama.

• Ikisinkkunainen

Äitisi varmaan rakastaa sinua. Tai kuvaa minkä näkee. 🤣🤣🤣🤣

Äitisi varmaan rakastaa sinua. Tai kuvaa minkä näkee. 🤣🤣🤣🤣

Mitenköhän se tähän liittyy? :D

• ssssssdaaaaaaa
        KonnaKettu kirjoitti:

Väkivaltanen natsi, psykopaatti, rasisti, seksisti, homofoobikko, transfoobikko..

Täys sika.. :D

Vihaan aikalailla kaikkia asioita jotka tulee vasemmalta.

Naiset ei välitä koska oon niin ihana elukka.. Alkavat vielä komppaamaan. :D

Tuota rasisti sanaaki on somalit eniten käyttäny.. Kun ovat joutuneet alakynteen..
        Mie en jaksa vapaa-ajalla keenereitä kattella.

Varsinkin niin rumia keenereitä kuin somalit... Oksettaa kattoa kun on jotenki niin rujo naama.

Hohhoijakkaa, tuskinpa montaa somalia olet laittanut alakynteen, korkeintaan jos on teini, ja siinä taas ei ole todellakaan mitään elvisteltävää.

• ssssssdaaaaaaa kirjoitti:

Hohhoijakkaa, tuskinpa montaa somalia olet laittanut alakynteen, korkeintaan jos on teini, ja siinä taas ei ole todellakaan mitään elvisteltävää.

No en montaa..

Ne pakenee paikalta tai nöyristelee kun ilmestyn näköpiiriin.
        Eihän ne mun kimppuun uskalla tulla.

Tollasta pelkuruutta en arvosta sitten yhtään.. Tapellaan kunnolla jumaliste..

Vanhukset ja naiset on keenereiden lempparikohteita... Niille voi mennä kukkoilemaan ja ölisemään. :D

Näemmä joskus tulee pataan myös naisilta.

Ne on siis älyllisesti ja fyysisesti heikompia... Ja vielä rumiaki.. Hehkulampun muotonen pää ja syntyjään puoleksi kalju..

Mulla ny on sentään leveä leuka ja korkeat poskipäät.. Symmetrinen pärstä.

• tyypillinenmies

Et tietenkään tuo. Jätät vaan jälkeesi lapsilauman. Sehän ei ole sinun ongelmasi vaan noiden naisten joiden reikää olet käyttänyt.

• Ikisinkkunainen
        KonnaKettu kirjoitti:

Mitenköhän se tähän liittyy? :D

Sanoinpahan vaan. Äidit yllättyisi monesti jos tuntisivat poikansa paremmin. Eivät tunne eli rakastavat kuvaa minkä näkevät. Joskus voi tulla itku pitkästä ilosta pojallekin. (huomasin miten hauskaa on)

Sanoinpahan vaan. Äidit yllättyisi monesti jos tuntisivat poikansa paremmin. Eivät tunne eli rakastavat kuvaa minkä näkevät. Joskus voi tulla itku pitkästä ilosta pojallekin. (huomasin miten hauskaa on)

Mun äiti tietää täsmälleen minkälainen olen. :D

Ei se ole opettanu minua arvostamaan ihmisiä jotka ei sitä arvostusta ansaitse.

En ees yritä salailla luonnettani..

Pamautan täysladallisen asennetta vaikka työnantajallekki.. :D

Täälläpäin ei opeteta lapsille suvaitsevaisuutta hinnalla millä hyvänsä..

• Ikisinkkunainen
        KonnaKettu kirjoitti:

Mun äiti tietää täsmälleen minkälainen olen. :D

Ei se ole opettanu minua arvostamaan ihmisiä jotka ei sitä arvostusta ansaitse.

En ees yritä salailla luonnettani..

Pamautan täysladallisen asennetta vaikka työnantajallekki.. :D

Täälläpäin ei opeteta lapsille suvaitsevaisuutta hinnalla millä hyvänsä..

Olet sitten kova jätkä. 😂🤗😂🤗 Kuulostaa uhmaikäiseltä lapselta. Tai onko murrosiän tuomaa uhmaa kuitenkin. Jatka samaan malliin.

• 7777777777777
        KonnaKettu kirjoitti:

No en montaa..

Ne pakenee paikalta tai nöyristelee kun ilmestyn näköpiiriin.
        Eihän ne mun kimppuun uskalla tulla.

Tollasta pelkuruutta en arvosta sitten yhtään.. Tapellaan kunnolla jumaliste..

Vanhukset ja naiset on keenereiden lempparikohteita... Niille voi mennä kukkoilemaan ja ölisemään. :D

Näemmä joskus tulee pataan myös naisilta.

Ne on siis älyllisesti ja fyysisesti heikompia... Ja vielä rumiaki.. Hehkulampun muotonen pää ja syntyjään puoleksi kalju..

Mulla ny on sentään leveä leuka ja korkeat poskipäät.. Symmetrinen pärstä.

Taitaa teikän löpinät olla pelkkää höpinää. Tarpeeksi kauan jos muille satujaan kertoilee niin kyllä muista pultsareista löytyy selkään taputtelijoita siinä sitten joku kovan jätkän ja muukalaislegioonan taistelijan maine vaikkei missään ole käynytkään.

• 7777777777777 kirjoitti:

Taitaa teikän löpinät olla pelkkää höpinää. Tarpeeksi kauan jos muille satujaan kertoilee niin kyllä muista pultsareista löytyy selkään taputtelijoita siinä sitten joku kovan jätkän ja muukalaislegioonan taistelijan maine vaikkei missään ole käynytkään.

Jees.. Löysien somppujen ja persjalkasten arabien sotkeminen onkin sama asia kuin muukalaislegioonassa taistelu.

Sanonpahan vaan että nämä urhot on miesten irvikuvia.

Senhän näkee jo siitäki että pelkkiä miehiä saapuu kolkuttelemaan rajalle.

Olet sitten kova jätkä. 😂🤗😂🤗 Kuulostaa uhmaikäiseltä lapselta. Tai onko murrosiän tuomaa uhmaa kuitenkin. Jatka samaan malliin.

Pelkästään vaan sitä että en poistu mukavuusalueelta.. :D

Ja kysehän oli siitä että piilottelenko todellista luonnettani.

En piilottele.
        Mulla ei vaan yksinkertaisesti riitä motivaatiota miellyttää jotain mielensäpahoittajaa.

Jos rupeaisin miellyttämään porukkaa niin nehän ne minun elämää kontrolloi enkä minä itse.

• 77777777777
        KonnaKettu kirjoitti:

Jees.. Löysien somppujen ja persjalkasten arabien sotkeminen onkin sama asia kuin muukalaislegioonassa taistelu.

Sanonpahan vaan että nämä urhot on miesten irvikuvia.

Senhän näkee jo siitäki että pelkkiä miehiä saapuu kolkuttelemaan rajalle.

Somalialainen kuitenkin on todennäköisesti nähnyt aikas enemmän sitä oikeaa taistelua kuin kantasuomalaiset "taistelijat" jotka ovat korkeintaa intin käyneet, jos sitäkään.

Mutta pointti oli se että joka kylässä on "kovia jätkiä" jotka ovat mukamas vaikka mitä taistelijoita, ja tuo muukalaislegioona on aikas suosittu tarina. Mutta todellisuudessa on vain ikänsä kaljaa juonut ja ehkä tiilen päitä lukenut jostain asiasta. Hormooniapinat, klanipäät yms. "kerma" vielä tuohon päälle.

• 77777777777 kirjoitti:

Somalialainen kuitenkin on todennäköisesti nähnyt aikas enemmän sitä oikeaa taistelua kuin kantasuomalaiset "taistelijat" jotka ovat korkeintaa intin käyneet, jos sitäkään.

Mutta pointti oli se että joka kylässä on "kovia jätkiä" jotka ovat mukamas vaikka mitä taistelijoita, ja tuo muukalaislegioona on aikas suosittu tarina. Mutta todellisuudessa on vain ikänsä kaljaa juonut ja ehkä tiilen päitä lukenut jostain asiasta. Hormooniapinat, klanipäät yms. "kerma" vielä tuohon päälle.

Oikeaa taistelua.. Räiskintää siellä täällä.
        Saattaa ehkä osuakki.
        Sähläämistä paukkukepin kanssa.

Onko siitä jotain hyötyä?
        Tuleeko siitä lisää voimaa? :D

Oishan sitä itekki voinu intin jälkeen lähteä sinne pikku lomalle..

Jostaki syystä pelottaa kun tulen yöllä vastaan..
        Huvittavaa kun en ees aina jaksa rähissä.

Mun kaltasia on mustamaalattu väkivaltasiksi..

• Muukalaislegioona on kyllä erittäin houkutteleva ajatus..

Mikäs tässä sinkkuna olis vaikka värväytyäkki.

Saattasin tykätä.

• 12345654321
        KonnaKettu kirjoitti:

Oikeaa taistelua.. Räiskintää siellä täällä.
        Saattaa ehkä osuakki.
        Sähläämistä paukkukepin kanssa.

Onko siitä jotain hyötyä?
        Tuleeko siitä lisää voimaa? :D

Oishan sitä itekki voinu intin jälkeen lähteä sinne pikku lomalle..

Jostaki syystä pelottaa kun tulen yöllä vastaan..
        Huvittavaa kun en ees aina jaksa rähissä.

Mun kaltasia on mustamaalattu väkivaltasiksi..

Toi vähättely jo pelkästään paljastaa teikän tietämättömyyden, ootkohan sitä inttiä edes käynyt, ettei vaan ois jotain vihreitä tai peräti punaisia papereita annettu. Somaliassa(kin) kuitenkin on tapettu satoja tuhansia ihmisiä, että se on aika kaukana siitä jos jollain tiimarin ilmukalla räiskit takapihalla. Tollasella säälittävällä elvistelyllä et tee kuin itestäni isomman pellen.

• p00000000p

Teikä on kyllä aika juntti jätkä, peräkammarin poika kovistelee. Mitenkäs on ne länsimaiset joukot toimineet vaikkapa Afganistanissa, tai sitten siellä Somaliassa, ym,. Vitosen anfo-paukuilla ja vanhoilla ak:lla pistetty kummasti hanttiin, ei ole käynyt kuin että miljardeja on maksanut veronmaksajien rahoista.

Etkä sitä paitsi edes suoraan vastannut oletko ite sen intin käynyt, sitä ei lasketa jos olet muille siitä valehdellut ja puliukot ovat uskoneet.

• p00000000p kirjoitti:

Teikä on kyllä aika juntti jätkä, peräkammarin poika kovistelee. Mitenkäs on ne länsimaiset joukot toimineet vaikkapa Afganistanissa, tai sitten siellä Somaliassa, ym,. Vitosen anfo-paukuilla ja vanhoilla ak:lla pistetty kummasti hanttiin, ei ole käynyt kuin että miljardeja on maksanut veronmaksajien rahoista.

Etkä sitä paitsi edes suoraan vastannut oletko ite sen intin käynyt, sitä ei lasketa jos olet muille siitä valehdellut ja puliukot ovat uskoneet.

Kyllähän niitä siviiliuhreja tulee kun islamisti sankarit nakkelee naiset ja lapset tulilinjalle.. :D

Eivät paljoa vaivaudu evakuoimaan siviilejä kun paskat housussa juoksevat karkuun taikka yrittävät sulautua väkijoukkoon..

Muutaman kaverin ovat onnistuneet tappamaan... Luulis että yksi armeijakunta sais enemmän tuhoa aikaan..

Mikä siinä on että sillä kalashnikovilla ei osu..
        Luulis että pääsisivät joskus niin yllättämään että joukkoja kaatuu kunnolla..
        Mutta kun ei osu niin ei osu.

Tottakai olen käyny intin.. Panssarintorjunta..

• iyterjyke7kkyetyket
        KonnaKettu kirjoitti:

Kyllähän niitä siviiliuhreja tulee kun islamisti sankarit nakkelee naiset ja lapset tulilinjalle.. :D

Eivät paljoa vaivaudu evakuoimaan siviilejä kun paskat housussa juoksevat karkuun taikka yrittävät sulautua väkijoukkoon..

Muutaman kaverin ovat onnistuneet tappamaan... Luulis että yksi armeijakunta sais enemmän tuhoa aikaan..

Mikä siinä on että sillä kalashnikovilla ei osu..
        Luulis että pääsisivät joskus niin yllättämään että joukkoja kaatuu kunnolla..
        Mutta kun ei osu niin ei osu.

Tottakai olen käyny intin.. Panssarintorjunta..

Kyllä ne siviiliuhrit ovat pääasiassa syntyneet länkkäreiden ja ryssien "täsmä"pommituksilla ja ohjuksilla.

Jos olet pst:ssä ollut niin pitäisi osata vähän paremmin rinnastaa anfopaukun käyttäminen ja vaikka mustin tai apilaksen raahaaminen koska Suomen taistelutapa on huomattavasti lähempänä mm. islamistien tapaa kuin vaikkapa jenkkien.

• iyterjyke7kkyetyket kirjoitti:

Kyllä ne siviiliuhrit ovat pääasiassa syntyneet länkkäreiden ja ryssien "täsmä"pommituksilla ja ohjuksilla.

Jos olet pst:ssä ollut niin pitäisi osata vähän paremmin rinnastaa anfopaukun käyttäminen ja vaikka mustin tai apilaksen raahaaminen koska Suomen taistelutapa on huomattavasti lähempänä mm. islamistien tapaa kuin vaikkapa jenkkien.

Niinhän ne on koska islamisti piileskelee jossain siviili-korttelissa.

Niillä ei ole minkäänlaista halua poistaa siviilejä taistelualueelta.

Monesti käyttävät naisia lapsia etulinjassa että saavat mehevän uutisen länsimedioihin..
        "joukot pidättää, tappaa naisia ja lapsia".
        Niinhän ne tekee esim. Israelin kanssa.

Ainoa samankaltaisuus on se että ollaan puolustuskannalla.
        Taktiikat on erilaiset..

Suomalaisjoukot ei avaa tulta ihan vaan sinnepäin räiskimisen takia..

• iyterjyke7kkyetyket
        KonnaKettu kirjoitti:

Niinhän ne on koska islamisti piileskelee jossain siviili-korttelissa.

Niillä ei ole minkäänlaista halua poistaa siviilejä taistelualueelta.

Monesti käyttävät naisia lapsia etulinjassa että saavat mehevän uutisen länsimedioihin..
        "joukot pidättää, tappaa naisia ja lapsia".
        Niinhän ne tekee esim. Israelin kanssa.

Ainoa samankaltaisuus on se että ollaan puolustuskannalla.
        Taktiikat on erilaiset..

Suomalaisjoukot ei avaa tulta ihan vaan sinnepäin räiskimisen takia..

Ensimmäisen maailman sodan jälkeen pääosa sotien tuhoista on ollut asutusalueilla ja siviilejä kuollut enemmän kuin sotilaita pääasiassa länkkäreiden toimesta.
        Kyllä niissä taktiikoissa on aikas lailla samaa, jos on intin ja etenkin pst;n käynyt niin kyllä se pitäisi tietää. Jos räiskimisessä johonkin ilmansuuntaan puhutaan niin se kylläkin on pitkälti jenkkien "taktiikka".
        Teikän jutut taitaa olla pelkkää kuumaa ilmaa.

• kkkkkkdddddddd

No joo tuollaisia humpuukijuttuja nyt voi kuka vaan kirjoittaa mistä vaan. Mutta jos samat ominaisuudet, kuten rohkeus lähestyä selvinpäin yms, ovat suomalaisella miehellä niin kyllähän hän on palstan mukaan ytmi.

• dasdasd

tldr: eli seksi on parempaa ulkomaalaisen kanssa koska niiltä saa sitä

• Toolate

Nimeni on Late...

• mon_amour

No se osaa vaikka sitä pariisin kieltä, mukavaahan se on kuunnella kun korvaan kuiskutetaan mon amuuria sillä kuumimmalla momentumilla.

• persujen_kokoontumisajot

Täällähän ne punaniskat kirjottelloo.

• pitkätukka-68

Kamalan vaikea vastata, kun en en ole harrastanut seksiä ulkomaalaisenkaan miehen kanssa?

Nyt herääkin kysymys; oisko seksi ylipäätään miehen kanssa parempaa?
      Ja jatkokysymys: miksi olis?

Vastatkaa te jotka tiedätte.

Olen kyllä aika heikoilla vesillä tän kyssärin kans, kun en ole harrastanut seksiä edes ulkomaalaisen naisen kans (suomenruotsalaisia ei kai lasketa ulkomaalaisiksi, heistä on kyllä hyviä kokemuksia).

Onko se parempaa? (Vastatkaa te jotka tiedätte.)

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      169
      2094
    2. Raimo laamanen

Onko Raimo siirtynyt yläkerran orkesteriin ? Jos on niin jaksamista Seijalle.
      Puolanka
      14
      2092
    3. Aloitko pelätä siis

Että otan suhun oikeasti yhteyttä
      Ikävä
      77
      961
    4. Olet ollut aika törkeä minua kohtaan

Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta
      Ikävä
      46
      827
    5. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      35
      766
    6. Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa

Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      763
    7. Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista

Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah
      Maailman menoa
      156
      762
    8. Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin

maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises
      Ikävä
      30
      736
    9. Voi ei kuvitteletkohan sä

Nyt etten ookaan susta kiinnostunut 😿😿 ethän ajattele niin 🥺
      Ikävä
      43
      704
    10. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      50
      674
    Aihe