P234: Kokemukseni Tinderistä ja naisista siellä

Tinderistä on paljon keskustelua palstalla, mutta päätin luoda yhden ketjun lisää. Ja sanotaan heti alkuun, että poistin profiilini juuri äsken, eli mua on turha etsiä sieltä.

Olen saanut helmikuusta lähtien osumia yhteensä yli 70, mutta en ole tavannut sitä kautta ketään ja olen todennut kuinka äärettömän surkea keskustelutaito naisilla on.

Pari-kolme naista oli halukkaita tapaamaan, mutta mä en lämmennyt kun kävi ilmi että niillä oli rumia tatuointeja. Varmaan 50 naisen kanssa olen jutellut kuulumisia ihan yleisellä tasolla muutamia kertoja, ja käytännössä aina mun aloitteesta. Jos kerran alun perin on tullut osuma, mä olen avannut keskustelua, niin on se näköjään vaikeaa laittaa viestiä myös miehen suuntaan. Kai se johtuu siitä että naisten suuntaan käy melkoinen viestitulva joten yritä siinä sitten erottua. Ja jos olen esimerkiksi kysynyt kuulumisia niin vastaus on lähes poikkeuksetta "iha hyvää :)" tai sitten tuo hymiö on korvattu 🙈-emojilla. Yleensä on kohteliasta kysyä myös toiselta kuulumisia ja joskus kun niin on sattunut käymään, olen kertonut pääpiirteittäin mitä olen puuhaillut, ja vastaukseksi olen saanut lähestulkoon aina "ok kiva :)" tai "juujuu :)". Todella surkeat sosiaaliset taidot suurella osalla naisista.

Naistyypit Tinderissä voidaan karkeasti jaotella näin:

1. Yksi kuva ja esittelytekstissä Instan tai Snäpin nimimerkki.
2. Vihervasemmisto-hipit typerine imagolaseineen, villapaitoineen ja muka hauskoineen mietelauseineen.
3. Matkustelun tärkeyttä korostavat naiset joiden kuvista tuskin yksikään on Suomessa otettu. Eikä ne lomakohteet yleensä ole mitään kulttuurilomakohteita tai kaupunkeja. Kyllä se matkustelun motiivi tiedetään
4. Naiset joilla on rumia tatuointeja / naama täynnä rumia lävistyksiä / typerä tukka.
5. Naiset jotka mainitsevat esittelyssä että miehen tatuoinnit on plussaa.
6. Itseään sinkkuäideiksi kutsuvat yyhoo-mammat.
7. Oman elämänsä kokoomusnuoret jotka korostavat jotain finanssialan tms. koulutustaan, kuvat on otettu steriilissä valkoisen ja rosterin sävyisessä asunnossa ja vähintään yhdessä kuvassa esiintyy viinilasi.
8. Naiset joiden esittely on kirjoitettu englanniksi. Miksi? Mistä tämä kertoo?

Tuossa nyt jotain stereotypioita.

Kyllästyin kerta kaikkiaan koko p*skaan ja poistin profiilini. Ehkä tapaan jonkun mukavan tavallisen naisen oikeassa elämässä tai sitten en. Tyhjän saa pyytämättäkin.

58

1044

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tvhjmog

”Pari-kolme naista oli halukkaita tapaamaan, mutta mä en lämmennyt kun kävi ilmi että niillä oli rumia tatuointeja. ”

Jos naiset ovat mielestäsi ronkeleita niin pienestäpä se sinäkin skippaat.

• En varsinaisesti sanonut että naiset ovat ronkeleita, vaan totesin kuinka huonot sosiaaliset taidot monilla naisilla on varsinkin kun kommunikointi tapahtuu kirjoittaen. Alunperinhän se nainenkin on sitä sydäntä painanut luettuaan mun esittelyn ja katsottuaan kuvat läpi.

Ja se, että en näe tiettyjen naisten ulkonäköä viehättävänä, ei liity mitenkään siihen että keskustelu jämähtää monien ulkonäöllisesti ok-naisten kanssa yksipuoliseksi viestittelyksi tyyliin:

-"Moikka, mites viikonloppu sujui? :)"
        -" Moi, iha ok :)"
        -"Okei kiva kuulla 😊"

Eli tunnustaudun kyllä nirsoksi tietyissä asioissa, mutta irroitit sen nyt vähän asiayhteydestä.

• nhgv
        peris234 kirjoitti:

En varsinaisesti sanonut että naiset ovat ronkeleita, vaan totesin kuinka huonot sosiaaliset taidot monilla naisilla on varsinkin kun kommunikointi tapahtuu kirjoittaen. Alunperinhän se nainenkin on sitä sydäntä painanut luettuaan mun esittelyn ja katsottuaan kuvat läpi.

Ja se, että en näe tiettyjen naisten ulkonäköä viehättävänä, ei liity mitenkään siihen että keskustelu jämähtää monien ulkonäöllisesti ok-naisten kanssa yksipuoliseksi viestittelyksi tyyliin:

-"Moikka, mites viikonloppu sujui? :)"
        -" Moi, iha ok :)"
        -"Okei kiva kuulla 😊"

Eli tunnustaudun kyllä nirsoksi tietyissä asioissa, mutta irroitit sen nyt vähän asiayhteydestä.

No eipä näytä omakaan viestintäsi kovin lennokasta olevan :D

• nhgv kirjoitti:

No eipä näytä omakaan viestintäsi kovin lennokasta olevan :D

Tuo oli nyt vain tuollainen äärimmäinen esimerkki, ei kaikkien kanssa keskustelu ihan noin lyhyeksi jäänyt. Ja mitä johonkin "iha ok" vastaukseen voi vastata? Tivata että mitä olet tehnyt, missä, kenen kanssa? Jos nainen kykenisi vastavuoroiseen keskusteluun, hän voisi ihan itse kertoa kuulumisistaan tuollaisen "ihan ok" vastauksen sijaan.

• Nainen39vee
        peris234 kirjoitti:

Tuo oli nyt vain tuollainen äärimmäinen esimerkki, ei kaikkien kanssa keskustelu ihan noin lyhyeksi jäänyt. Ja mitä johonkin "iha ok" vastaukseen voi vastata? Tivata että mitä olet tehnyt, missä, kenen kanssa? Jos nainen kykenisi vastavuoroiseen keskusteluun, hän voisi ihan itse kertoa kuulumisistaan tuollaisen "ihan ok" vastauksen sijaan.

Toisaalta mitä tuntemattomalle oikeastaan voi vastata tuollaiseen "mitä kuuluu" -tyyppiseen aloitukseen? En ole itse koskaan kokeillut Tinderiä, mutta ainakin tuosta sun esimerkistä tulee minulle mieleen se, että koska vastauksen "moi, iha ok" perässä on hymiö, se on sinänsä positiivinen viesti - ja ehkä tän jälkeen sä olisit voinut jatkaa keskustelua jostain muusta. Esim. miksi otit yhteyttä juuri tähän naiseen, oliko hänen profiilissaan jotain mikä kiinnitti huomiosi? Vaikka jotain samoja kiinnostuksenkohteita, jotain muuta josta keksisit jotain sanottavaa?

Lähinnä minulle tulee tuosta omasta non-informatiivisesta viestittelystäsi se tunne, että olisit toivonut sen toisen osapuolen aloittavan varsinaisen keskustelun. Ja mikäs siinä - mutta kun sinä itse otit yhteyttä, niin silloin voisi tietysti olla jotain muutakin sanottavaa. Esim. tuon "kiva kuulla" jälkeen olisit voinut tietty viestittää jotain muutakin. Jotenkin tuntuu älyttömältä syyttää naisia siitä, että nämä eivät kirjoittele mitään, kun et näköjään tehnyt niin itsekään.

• nhgv
        peris234 kirjoitti:

Niin, että säkin vaan odotat naisen pitävän sitä kiinnostavaa keskustelua yllä, etkä itse viitsi vaivautua.

• Nainen39vee
        nhgv kirjoitti:

Niin, että säkin vaan odotat naisen pitävän sitä kiinnostavaa keskustelua yllä, etkä itse viitsi vaivautua.

Ei. Mutta jos joku kirjoittaa jotain, mistä ei saa mitenkään kiinni, en välttämättä innostu itse keksimään hänen puolestaan keskustelunaiheita - koska jos olisin halunnut itse aloittaa keskustelun, olisin tehnyt sen jo ;)

Mä oon siis aina ollut - sekä miesten että naisten kohdalla - sellainen, että otan kyllä itse yhteyttä, jos riittävästi kiinnostaa.

• Tutkijamies_
        Nainen39vee kirjoitti:

Toisaalta mitä tuntemattomalle oikeastaan voi vastata tuollaiseen "mitä kuuluu" -tyyppiseen aloitukseen? En ole itse koskaan kokeillut Tinderiä, mutta ainakin tuosta sun esimerkistä tulee minulle mieleen se, että koska vastauksen "moi, iha ok" perässä on hymiö, se on sinänsä positiivinen viesti - ja ehkä tän jälkeen sä olisit voinut jatkaa keskustelua jostain muusta. Esim. miksi otit yhteyttä juuri tähän naiseen, oliko hänen profiilissaan jotain mikä kiinnitti huomiosi? Vaikka jotain samoja kiinnostuksenkohteita, jotain muuta josta keksisit jotain sanottavaa?

Lähinnä minulle tulee tuosta omasta non-informatiivisesta viestittelystäsi se tunne, että olisit toivonut sen toisen osapuolen aloittavan varsinaisen keskustelun. Ja mikäs siinä - mutta kun sinä itse otit yhteyttä, niin silloin voisi tietysti olla jotain muutakin sanottavaa. Esim. tuon "kiva kuulla" jälkeen olisit voinut tietty viestittää jotain muutakin. Jotenkin tuntuu älyttömältä syyttää naisia siitä, että nämä eivät kirjoittele mitään, kun et näköjään tehnyt niin itsekään.

Voisitko ajatella naisessa olevan ikinä mitään vikaa?
        Kuules: Tiedätkö mitä vastavuoroinen keskustelu tarkoittaa?
        Jos mies sanoo sulle, että mitä päivääsi kuuluu ja nainen vastaa, että ihan ok, niin onko tuo vastavuoroista keskustelua? Ei ole..........Nainen voi vastata tuohon reilusti päivän fiiliksistään enemmänkin ja sitten jatkaa siitä eteenpäin ja kysyä jotain mieheltä!! Ei voi vain sanoa jotain passiivista ja sitten vain jättää se siihen... Nainen olisi voinut sanoa: No mitäpäs sinun päivääsi on kuulunut? Näin olisi jo välittynyt heti ihan erilailla positiivinen vastavuoroisen keskustelun ilmapiiri, joka kertoo miehelle sen, että nainen haluaa jatkaa keskustelua, eikä jättää miestä epävarmuuteen.
        Mun mielestä näitä juttuja voisi jopa opettaa ihmisille ihan peruskoulussa, koska niin heikkoa se on eräiden kanssa. Olen minä näistä antanut henk kohtasta palautettakin muutamille naisille ja saanut vastaukseksi esim. No en tiennyt mitä sanoa, tai no en halunnut udella mitään jne.

• Nainen39vee
        Tutkijamies_ kirjoitti:

Voisitko ajatella naisessa olevan ikinä mitään vikaa?
        Kuules: Tiedätkö mitä vastavuoroinen keskustelu tarkoittaa?
        Jos mies sanoo sulle, että mitä päivääsi kuuluu ja nainen vastaa, että ihan ok, niin onko tuo vastavuoroista keskustelua? Ei ole..........Nainen voi vastata tuohon reilusti päivän fiiliksistään enemmänkin ja sitten jatkaa siitä eteenpäin ja kysyä jotain mieheltä!! Ei voi vain sanoa jotain passiivista ja sitten vain jättää se siihen... Nainen olisi voinut sanoa: No mitäpäs sinun päivääsi on kuulunut? Näin olisi jo välittynyt heti ihan erilailla positiivinen vastavuoroisen keskustelun ilmapiiri, joka kertoo miehelle sen, että nainen haluaa jatkaa keskustelua, eikä jättää miestä epävarmuuteen.
        Mun mielestä näitä juttuja voisi jopa opettaa ihmisille ihan peruskoulussa, koska niin heikkoa se on eräiden kanssa. Olen minä näistä antanut henk kohtasta palautettakin muutamille naisille ja saanut vastaukseksi esim. No en tiennyt mitä sanoa, tai no en halunnut udella mitään jne.

Toki. Vastavuoroisessa keskustelussa juttua vietäisiin eteenpäin. Mutta kun kyse on täysin tuntemattomasta ihmisestä, niin kuinka paljon normaalisti ihmiset alkavat "kertoa reilusti päivän fiiliksistään"? Voihan myös olla, että näitä naisia ei niin kauheasti huvittanut aloittaa tai jatkaa keskustelua, joten vastasivat sitten vaan jotain lyhyesti. Syyt tähän voivat olla monet - ehkä tilanne oli sillä hetkellä huono viestittelyyn, ehkä mies ei kiinnostanut niin kauheasti (se on sitten eri asia, miksi olivat painaneet sydäntä - minä en ole käyttänyt Tinderiä, joten en osaa sanoa), ehkä ei vaan oikein tiennyt, mitä ja miten paljon pitäisi täysin tuntemattomalle kertoilla kuulumisistaan. Useimmitenhan tuntemattoman kanssa on helpoin ja luontevin alkaa keskustella jostain muusta kuin omista fiiliksistään. Sen vuoksi itse ehdotin, että keskustelun aloittaisi jostain vaikkapa profiilitekstissä olevasta jutusta.

Mutta toki olet oikeassa siinä, että tuo "no mitäpä sinun päivääsi kuuluu" on kyllä paljon parempi vastaus. Täytyykin muistaa tuo. Voin vaikka suositella joskus jollekin, jos joku pähkäilee, mitä ihmettä pitäisi vastata johonkin "mitä kuuluu" -tyyppiseen viestiin, jonka lähettäjää ei tunne ollenkaan.

Olen itse ollut muuten paikalla, kun Tinderiä ekaa kertaa kokeillut nainen sai matchin (oli siis juuri ladannut Tinderin) ja joku mies viestitti jotain, ja nainen ei oikein keksinyt, mitä siihen olisi vastannut. En muista vastasiko mitään, vaikka yksi meistä ehdotti hänelle vähän tuon tyyppistä vastausta, mitä sinäkin nyt. Ainakin tässä tapauksessa kyse oli osittain siitä, että koko Tinder oli uusi eikä hän kai ollut mitään nettideittailua harrastanut muutenkaan. Eikä ole kyse siitä, etteikö osaisi kirjoittaa - ihan teki sitä ammatikseen :D

• Tutkijamies_
        Nainen39vee kirjoitti:

Toki. Vastavuoroisessa keskustelussa juttua vietäisiin eteenpäin. Mutta kun kyse on täysin tuntemattomasta ihmisestä, niin kuinka paljon normaalisti ihmiset alkavat "kertoa reilusti päivän fiiliksistään"? Voihan myös olla, että näitä naisia ei niin kauheasti huvittanut aloittaa tai jatkaa keskustelua, joten vastasivat sitten vaan jotain lyhyesti. Syyt tähän voivat olla monet - ehkä tilanne oli sillä hetkellä huono viestittelyyn, ehkä mies ei kiinnostanut niin kauheasti (se on sitten eri asia, miksi olivat painaneet sydäntä - minä en ole käyttänyt Tinderiä, joten en osaa sanoa), ehkä ei vaan oikein tiennyt, mitä ja miten paljon pitäisi täysin tuntemattomalle kertoilla kuulumisistaan. Useimmitenhan tuntemattoman kanssa on helpoin ja luontevin alkaa keskustella jostain muusta kuin omista fiiliksistään. Sen vuoksi itse ehdotin, että keskustelun aloittaisi jostain vaikkapa profiilitekstissä olevasta jutusta.

Mutta toki olet oikeassa siinä, että tuo "no mitäpä sinun päivääsi kuuluu" on kyllä paljon parempi vastaus. Täytyykin muistaa tuo. Voin vaikka suositella joskus jollekin, jos joku pähkäilee, mitä ihmettä pitäisi vastata johonkin "mitä kuuluu" -tyyppiseen viestiin, jonka lähettäjää ei tunne ollenkaan.

Olen itse ollut muuten paikalla, kun Tinderiä ekaa kertaa kokeillut nainen sai matchin (oli siis juuri ladannut Tinderin) ja joku mies viestitti jotain, ja nainen ei oikein keksinyt, mitä siihen olisi vastannut. En muista vastasiko mitään, vaikka yksi meistä ehdotti hänelle vähän tuon tyyppistä vastausta, mitä sinäkin nyt. Ainakin tässä tapauksessa kyse oli osittain siitä, että koko Tinder oli uusi eikä hän kai ollut mitään nettideittailua harrastanut muutenkaan. Eikä ole kyse siitä, etteikö osaisi kirjoittaa - ihan teki sitä ammatikseen :D

Ei kyse edes ole vain yhdestä kysymyksestä, vaan joidenkin kanssa tuo "tahvoilu" jatkuu jatkumistaan...Mies kyselee ja vie keskustelua naisen tyytyessä vain vastailemaan...Mun mielestä aina ja kaikkialla, jos vastapuoli ei keksi mitään sanottavaa, niin se kielii kyllä (sory vaan kovasti puolustamiasi kanssa siskojasi kohtaan) niin ihan selkeästi älyn puutteesta.
        Itse en keksi yhtäkään kysymystä mihin en osaisi sanoa edes jotain.
        Jos minulta kysytään mitäs kuuluu, niin en koskaan vastaisi niin typerästi ja ennalta arvattavasti kuin että ihan hyvää...Voiko enää typerämmin vastata?
        Itse vastaan niin, että kerron päivän tekemisistäni jotain ja kas kummaa kun sekin herättää sitten herkästi uutta keskusteltavaa ja jutun aihetta...Ei tarvitse olla niin helvetin mielikuvitukseton tahvoilija...Kyllä näitä asioita soisi ihmisten miettiä edes vähän itsekseen ja miltä se oma ulosanti vaikuttaa vastapuolen silmin katsottuna.
        Kirjoitellessa on kuitenkin aikaa ajatella vaikka olisi hidaskin päästään..

• Nainen39vee
        Tutkijamies_ kirjoitti:

Ei kyse edes ole vain yhdestä kysymyksestä, vaan joidenkin kanssa tuo "tahvoilu" jatkuu jatkumistaan...Mies kyselee ja vie keskustelua naisen tyytyessä vain vastailemaan...Mun mielestä aina ja kaikkialla, jos vastapuoli ei keksi mitään sanottavaa, niin se kielii kyllä (sory vaan kovasti puolustamiasi kanssa siskojasi kohtaan) niin ihan selkeästi älyn puutteesta.
        Itse en keksi yhtäkään kysymystä mihin en osaisi sanoa edes jotain.
        Jos minulta kysytään mitäs kuuluu, niin en koskaan vastaisi niin typerästi ja ennalta arvattavasti kuin että ihan hyvää...Voiko enää typerämmin vastata?
        Itse vastaan niin, että kerron päivän tekemisistäni jotain ja kas kummaa kun sekin herättää sitten herkästi uutta keskusteltavaa ja jutun aihetta...Ei tarvitse olla niin helvetin mielikuvitukseton tahvoilija...Kyllä näitä asioita soisi ihmisten miettiä edes vähän itsekseen ja miltä se oma ulosanti vaikuttaa vastapuolen silmin katsottuna.
        Kirjoitellessa on kuitenkin aikaa ajatella vaikka olisi hidaskin päästään..

Niin no - sama ihminen voi yhdelle vastata tylsästi "kiitos hyvää" ja jollekin toiselle jotain kiinnostavaa ja syvällistä. Veikkaan, että aika moni ei kuitenkaan koe luontevaksi alkaa täysin tuntemattomalle kertoa päivän tekemisistä ja oikeista kuulumisistaan saati syvällisemmistä fiiliksistään - ei vielä. Mutta tottakai sekä naisissa että miehissä on myös vähemmän älykkäitä yksilöitä, mikä kyllä näkyy heidän viestittelyssäänkin. Ja on myös ihmisiä, jotka eivät syystä tai toisesta oikein osaa ilmaista itseään viestillä tai muutenkaan. Tuollainen mielikuvitukseton ja mihinkään johtamaton töksäyttäminen voi toki kieliä älyn puutteesta. Mutta se voi kieliä myös mielenkiinnon puutteesta. Uskon, että jos se aloitusviestin laittaja vaikuttaa tarpeeksi kiinnostavalta, myös vastaanottaja saa itsestään enemmän irti kuin keskustelun sammuttavan "hyvää kuuluu" -ilmoituksen.

• nhgv
        Nainen39vee kirjoitti:

Ei. Mutta jos joku kirjoittaa jotain, mistä ei saa mitenkään kiinni, en välttämättä innostu itse keksimään hänen puolestaan keskustelunaiheita - koska jos olisin halunnut itse aloittaa keskustelun, olisin tehnyt sen jo ;)

Mä oon siis aina ollut - sekä miesten että naisten kohdalla - sellainen, että otan kyllä itse yhteyttä, jos riittävästi kiinnostaa.

Viestini oli kylläkin perikselle, eikä sulle.

• Nainen39vee
        nhgv kirjoitti:

Viestini oli kylläkin perikselle, eikä sulle.

Anteeksi - joo äkkiseltään näytti niinkuin olis lainattu mun viestiä, kun en avannut sitä lainausta. Vähän hankala välillä tämä suomi24:n alusta, pitääpä jatkossa katsoa tarkemmin!

• kylmä_totuus

Kokemus on osoittanut, että aikuisilla vapailla naisilla on joku syy miksi heidät on lempattu, tai miksi ovat itse lähteneet. Tatuoidut ovat olleet perkeleestä seuraavia, kun ovat niin koviksia. Ihan kuin joku riivaaja pään sisällä määräisi heitä sekoamaan aina silloin tällöin. Ei minulla noiden kanssa paljon ole ollut sutinaa, mutta kymmenkunta sentään ja toinen toistansa kahelimpia.
        Loppuelämän kumppania tatuoidusta ei kannata edes haaveilla, vaikka se olisi kuinka pieni ja "ihana" perhonen tahansa!
        Minulla siis myös loppuu mielenkiinto tasan siihen paikkaan jos havaitsen tatuoinnin. Turha haaskata aikaa, kun puhtaitakin löytyy. Vikansa heilläkin, mutta ei niin usein "hulluus".

• Tutkijamies_

Naiset eivät ole oppineet tuota vastavuoroisen kaskustelun jaloa taitoa, koska ei ole tarvinnut koskaan kehittää itseään siinä. Miehiä on riittänyt siltikin. Ja toisaalta ongelma on myöskin siinä kun käyvät samaan aikaan keskusteluja kymmenien miesten kanssa, niin pajonko siinä yhteen sitten panostetaan? Ei paljoa. Tuo on suurin ongelma kun ei haluta keskittyä yhteen kerrallaan.
      Se on kieltämättä useimpien kohdalla juuri näin ja keskustelut jäävät lähinnä säälittävälle tasolle näiden kanssa.
      Sitten siellä on toki pieni joukko niitäkin naisia, jotka osaavat kirjoittaa ja sitä tekstiä tulee kuten itseltänikin vaivattomasti. Puhun nyt yleisesti treffiplstoista..Tinderistä ei kokemusta, mutta samaahan se on kaikkialla.

• Niinpä.

Ennen, tarkoitan siis ennen netin ja somen aikakautta, ihmisillä oli suppeammin kanssaihmisiä ympärillä ja pariutumismarkkinoilla oli vähemmän valinnanvaraa. Tinderissä ja muissa treffipalstoissa syntyy noidankehä kun seuraava mies voikin olla hiukan komiampi, hiukan parempituloinen, jännempi, pidempi, hauskempi jne. kuin edellinen.

Ja kun soppaan lisätään vielä kaikki bodypositive hömpötykset, muiden naisten kehut some-kuviin jne. niin vääristäähän se naisen käsitystä omasta tasostaan.

• Täytyy naisena kommentoida, että vastaavat kokemukset miesten puolelta. Kaikkiaan viestejä tulee paljon, siinä olette oikeassa, mutta asiallisia viestejä hyvin vähän. Olen itse melko aktiivinen kirjoittamaan ja pyrin vastaamaan kaikille, jotka minulle viestittelevät. Hyvin harvan miehen kanssa syntyy oikeasti mitään keskustelua. Voisiko tämä olla ihan sukupuolesta riippumaton seikka ja liittyä enemmän tähän nettimaailmaan? Kasvotusten on vaikea olla yhtä huonokäytöksinen kuin netissä.

• Janttteri8

Liljalaakso-shown pyörittäminen on tehnyt sen ettet tiedä miten oikeiden ihmisten kanssa enää toimitaan. Kannattaa siis lopettaa se.

• Kyllähän Peris tietää sen hyvin, että miten ihmisten kanssa toimitaan. Eikä Periksellä olisi edes työssä käyvänä yrittäjänä aikaa pitää mitään trollihahmoja tällä palstalla.

• Kurppanainen27
        DarkFear kirjoitti:

Kyllähän Peris tietää sen hyvin, että miten ihmisten kanssa toimitaan. Eikä Periksellä olisi edes työssä käyvänä yrittäjänä aikaa pitää mitään trollihahmoja tällä palstalla.

Tuntuu olevan aikaa ja se näkyy mm naisettomuutena ja mielenterveysongelmina ja äidin nurkkiin jumiutumisena.

Ettehän te ole koskaan edes tavanneet palstakertomusten mukaan, joten miksi olet aina vakuuttelemassa toisen puolesta? Et voi tietää :)

• Kurppanainen27 kirjoitti:

Tuntuu olevan aikaa ja se näkyy mm naisettomuutena ja mielenterveysongelmina ja äidin nurkkiin jumiutumisena.

Ettehän te ole koskaan edes tavanneet palstakertomusten mukaan, joten miksi olet aina vakuuttelemassa toisen puolesta? Et voi tietää :)

No itse Peris on kertonut asuvansa äitinsä luona lähinnä käytännön syistä, kun hänen firmansa toimitilat ja työasiat ovat siellä päin. Eikä hänellä edes pitäisi olla mitään mielenterveysongelmia.

En ole itse Peristä koskaan tavannut, mutta mitä on hänen kirjoituksia lukenut, niin itse hän on usein vakuuttanut, ettei hänellä ole mitään trollihahmoja ja onhan hän ihan itse kertonut nähneensä milloin missäkin just näitä henkilöitä, joita te muut pidätte täällä jonakin mielikuvitushenkilöinä.

• Markku_Näätä
        DarkFear kirjoitti:

No itse Peris on kertonut asuvansa äitinsä luona lähinnä käytännön syistä, kun hänen firmansa toimitilat ja työasiat ovat siellä päin. Eikä hänellä edes pitäisi olla mitään mielenterveysongelmia.

En ole itse Peristä koskaan tavannut, mutta mitä on hänen kirjoituksia lukenut, niin itse hän on usein vakuuttanut, ettei hänellä ole mitään trollihahmoja ja onhan hän ihan itse kertonut nähneensä milloin missäkin just näitä henkilöitä, joita te muut pidätte täällä jonakin mielikuvitushenkilöinä.

Kyllä periksen kertomat 7 mielenterveysdiagnoosia on paljon ja tietty selittää vimmaa spammata palstaa liljalaaksolaisilla.

• Niin enpä mä liity Liljalaakson Timppaan tai hänen lähipiiriinsä millään tavalla. Ihan tällä omalla tunnuksellani kirjoittelen tänne ja kuten olen monesti kertonutkin, niin joskus spämmäsin kyllä sitä suomityttö24v ja jyystärikarju -vitsiä kunnes se alkoi vähän toistamaan itseään eikä ollut parempiakaan trollauksen aiheita mielessä.

Ja eihän nuo 7 diagnoosia yhtä aikaa ole päällä. Esimerkiksi en ole pitkään aikaan saanut paniikkikohtausta, en kärsinyt sosiaalisten tilanteiden pelosta kun kohtasin tänään ihmisiä jne.

• peris234 kirjoitti:

Niin enpä mä liity Liljalaakson Timppaan tai hänen lähipiiriinsä millään tavalla. Ihan tällä omalla tunnuksellani kirjoittelen tänne ja kuten olen monesti kertonutkin, niin joskus spämmäsin kyllä sitä suomityttö24v ja jyystärikarju -vitsiä kunnes se alkoi vähän toistamaan itseään eikä ollut parempiakaan trollauksen aiheita mielessä.

Ja eihän nuo 7 diagnoosia yhtä aikaa ole päällä. Esimerkiksi en ole pitkään aikaan saanut paniikkikohtausta, en kärsinyt sosiaalisten tilanteiden pelosta kun kohtasin tänään ihmisiä jne.

.. Eikös sulla ole aikast Laaja Lääkitys Piällä?.. ;P

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Eikös sulla ole aikast Laaja Lääkitys Piällä?.. ;P

Kyllä, mulla on lääkkeitä mun psyykkisiin sairauksiin, mutta juuri lääkityksen ansioista pystyn elämään melko normaalisti. Tottakai se olisi korrektimpaa syödä mielialalääkkeitä ja unilääkkeenä tarvittaessa melatoniinia, mutta psykiatrian erikoislääkärin kanssa ollaan tultu siihen tulokseen että mun tapauksessa bentsot, Lyrica ja Atarax ovat toimiva yhdistelmä. Jos joku haluaa veistellä siitä jotain vitsejä niin samapa tuo. Vanha vitsi.

• samat.sanat
        peris234 kirjoitti:

Kyllä, mulla on lääkkeitä mun psyykkisiin sairauksiin, mutta juuri lääkityksen ansioista pystyn elämään melko normaalisti. Tottakai se olisi korrektimpaa syödä mielialalääkkeitä ja unilääkkeenä tarvittaessa melatoniinia, mutta psykiatrian erikoislääkärin kanssa ollaan tultu siihen tulokseen että mun tapauksessa bentsot, Lyrica ja Atarax ovat toimiva yhdistelmä. Jos joku haluaa veistellä siitä jotain vitsejä niin samapa tuo. Vanha vitsi.

Kumpa tietyt vitsit vanhenisivat joskus sinultakin

• peris234 kirjoitti:

.. En mä mitään Vitsailun takia Kysynyt.. Tuli Vuan mieleen, että etkös Sä Jutellut, että Lääkityksen Voimalla Sä ns. "Pärjäilet", etkä NatuRellisti.. Muistin siis Oikein.. ;P

• NainenRuudunTakaa
        peris234 kirjoitti:

Hyvä että hoidat ittees. Ei oo lääkkeiden käytössä mitään hävettävää.

• mies_86__

Kakkoskohta ärsyttää itseäni erityisesti. Muutenkin allekirjoitan listan. Hienoja titteleitä joillain, esim. Team Coordinator tai Account Manager. Ja enpä ole itsekään koskaan Tinderissä törmännyt naiseen joka ei matkustelusta pitäisi. Itse taidan vähät säästöni ennemmin sijoittaa timppamaisesti vaikkapa uusiin kenkiin tai vaatteisiin. Yksi ulkomaanreissu vuodessa riittänee itselleni.

• Osteoporoosi-KAKE

Osta DarkFearilta Fina-tabletteja, jos se parantaisi MA:si edes vähän ätmin yläpuolelle.

• Jep ja sitten kun naiset vielä luulevat että se koulutus ja tittelit muka vaikuttaisivat miesten kiinnostukseen. Ja nainen kun on hypergaminen olento, niin pitähään Account Managerin miehen olla vähintäänkin Director of Account Managering Team.

• Krouvi_Chapter

Kiva nainen voi tänään löytyä Varissuon pubeista, kun juhlat Alexander Rossin Indy500-kisan neljännen sijan kunniaksi jatkuvat. Tervetuloa!

• Eikös se ollut Porarin Marco joka ajoi neljänneksi? Kirjoittelee toisinaan tänne palstallekin ja yleensä varsin asiallisia ja tasokkaita juttuja. Ja myös oikeassa elämässä varsin mukava tyyppi. Jopa äitini tuli hänen kanssa hyvin juttuun kun kerran sattumalta törmättiin pizzeriassa :)))

• peris234 kirjoitti:

Eikös se ollut Porarin Marco joka ajoi neljänneksi? Kirjoittelee toisinaan tänne palstallekin ja yleensä varsin asiallisia ja tasokkaita juttuja. Ja myös oikeassa elämässä varsin mukava tyyppi. Jopa äitini tuli hänen kanssa hyvin juttuun kun kerran sattumalta törmättiin pizzeriassa :)))

Niin sähän tosiaan näit silloin kerran Paksuniska-Maken tuolla jossain pizzeriassa ja sun äitisikin hänet tapasi, että ei siis todellakaan ole mikään ihmeen mielikuvitustyyppi, kuten jotkut täällä luulevat ja niin väittävät.

Ja olethan sä nähnyt myös Bicky Royal-miehen milloin missäkin ja myös Impivaaran uimahallin punttisalilla tekemässä niitä penislihas-treenejä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))

• DarkFear kirjoitti:

Niin sähän tosiaan näit silloin kerran Paksuniska-Maken tuolla jossain pizzeriassa ja sun äitisikin hänet tapasi, että ei siis todellakaan ole mikään ihmeen mielikuvitustyyppi, kuten jotkut täällä luulevat ja niin väittävät.

Ja olethan sä nähnyt myös Bicky Royal-miehen milloin missäkin ja myös Impivaaran uimahallin punttisalilla tekemässä niitä penislihas-treenejä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))

No niinpä, eihän Penetratorsin jätkät ole mitään mielikuvitushahmoja. En tajua missä ihmeen psykoosissa nämä tietyt hc-ätmi trollit elää. Kyllähän sinäkin vissiin näin Penetratorsin jätkiä, Timpan perheen yms. milloin missäkin silloin muutama vuosi sitten kun asuit Turussa?

• peris234 kirjoitti:

Eikös se ollut Porarin Marco joka ajoi neljänneksi? Kirjoittelee toisinaan tänne palstallekin ja yleensä varsin asiallisia ja tasokkaita juttuja. Ja myös oikeassa elämässä varsin mukava tyyppi. Jopa äitini tuli hänen kanssa hyvin juttuun kun kerran sattumalta törmättiin pizzeriassa :)))

Niin mähän se olin neljäs Indy500-kisassa. Vähän harmittaa etten päässyt palkintosijoille juomaan skumppapullollista kerralla, mutta ihan tyytyväinen mä tuohon nelossijaankin olen kun otetaan huomioon se että olin ensikertalainen kisassa.

Jep muistan hyvin kun viime kesänä saavuin samaan pizzeriaan jossa peris234 ja hänen äitinsä olivat syömässä. Mukavaa väkeä kyllä :)

• Markku_Näätä
        paksuniska-make kirjoitti:

Niin mähän se olin neljäs Indy500-kisassa. Vähän harmittaa etten päässyt palkintosijoille juomaan skumppapullollista kerralla, mutta ihan tyytyväinen mä tuohon nelossijaankin olen kun otetaan huomioon se että olin ensikertalainen kisassa.

Jep muistan hyvin kun viime kesänä saavuin samaan pizzeriaan jossa peris234 ja hänen äitinsä olivat syömässä. Mukavaa väkeä kyllä :)

Alexander Rossin neljäs sija Indyssä on kaikkien aikojen kovin nousu kun lähtöruutu oli 32.
        Tässä hyvä artikkeli siitä:

http://autoweek.com/article/indy-500/alexander-rossi-finds-no-consolation-despite-fourth-place-finish-indy-500

• vaikkasamapatuo

Naiset ei tosiaan juuri keskustelua aloita. Kuitenkin jos itse laittaa viestin niin vastaus saattaa tulla parin minuutin päästä. Jonkinlaista kysyntää siis on ollut sillekin keskustelulle mutta onhan se vaivattomampaa syytellä miehiä huonoista avauksista kuin itse miettiä parempia.

• jakoipienheilutus

Tarkoitat kauniita naisia, eihän niiden tarvi vaivautua paljon muutenkaan keskustelemaan kun miehet tykkää joka tapauksessa.
        Pelkkä oleminen riittää.

• vaikkasamapatuo
        jakoipienheilutus kirjoitti:

Tarkoitat kauniita naisia, eihän niiden tarvi vaivautua paljon muutenkaan keskustelemaan kun miehet tykkää joka tapauksessa.
        Pelkkä oleminen riittää.

En tiedä kuinka kauniita he ovat mutta jos on valmis keskustelemaan niin voisi myös olla valmis aloittamaan keskustelun. Erikoinen rajanveto. Mitä muita vastaavia omituisia ajatuksia heillä onkaan?

• ohoo
        vaikkasamapatuo kirjoitti:

En tiedä kuinka kauniita he ovat mutta jos on valmis keskustelemaan niin voisi myös olla valmis aloittamaan keskustelun. Erikoinen rajanveto. Mitä muita vastaavia omituisia ajatuksia heillä onkaan?

Eikö niillä olekaan kuvia siellä sun käyttämäs sovellukses?

• vaikkasamapatuo
        ohoo kirjoitti:

Eikö niillä olekaan kuvia siellä sun käyttämäs sovellukses?

Kyllä heillä on kuvia mutta kauneus on suhteellista ja makuasia. Kuitenkin he ovat erehdyksissään menneet tykkäämään minusta ja ovat jopa valmiita keskustelemaan. Eivät kuitenkin valmiita aloittamaan keskustelua. Ei tämä pitäisi olla ihan mahdottoman vaikea asia ymmärtää?

• ohoo
        vaikkasamapatuo kirjoitti:

Kyllä heillä on kuvia mutta kauneus on suhteellista ja makuasia. Kuitenkin he ovat erehdyksissään menneet tykkäämään minusta ja ovat jopa valmiita keskustelemaan. Eivät kuitenkin valmiita aloittamaan keskustelua. Ei tämä pitäisi olla ihan mahdottoman vaikea asia ymmärtää?

Mutta silti et tiedä, kuinka kauniita he ovat. Voi voi...

• Parisuhdemies-

Oon myös huomannut ettei naiset osaa kommunikoida. Ei niistä sa mitään irti joten tutustuminen on liki mahdotonta. Muutaman sanan nainen voi sanoa eikä ne vastaa kysyttäessä.

• juupajuu

Sä et sitten selvästikään kiinnosta niitä, jos kerran noin käyttäytyvät.

• never.ending

Nämä on näitä tinderin ikuisuuskysymyksiä.
      Mietin todella usein sitä että onko nainen niin käsittämättömän surkea keskustelemaan vai eikö ole vain kiinnostunut minusta. Teen välillä niin että jos naisen eka vastausviesti on tosi mitäänsanomaton niin yritän väkisin viedä keskustelua eteenpäin mutta olen saanut huomata että naisen seuraavakin viesti on mitäänsanomaton..
      Miksi olet mätsännyt kanssani jos sinulla ei ole halua keskustella? Vai etkö osaa?

• crux

Samojen kysymysten äärellä on tullut painittua. Luulen että jos ihminen kirjoittaa jotain niin hänellä on tahtoa mutta ei välttämättä osaamista. Pitäisi vaan unohtaa kaikki ne hymiöt ja lyhyet tekstit ja tavata ihminen. Vaikeaa se silti on kun haluaisi että ajatukset kohtaisivat alusta lähtien.

• hienoahienoa

Tämä Periksen kertoma faktatotuuskokoelma on nyt Totuus2018Official!

• Kyllä! Tässä ketjussa kiteytyy kaikki olennainen. Eli suomalainen sinkkunainen Tinderissä, mun kytkökset, tai siis niiden olemattaolemuus Liljalaakson Timpan perheeseen, sekä Indy500-kisan OIKEAT tulokset.

#faktoi

• Totuus-

• Aikoinaan kun s24 treffejä kokeilin totesin ihan saman jutun kuin mitä sinä nyt. Naiset ei osaa keskustella. Ne kyllä mielellään lukee kun sinä avaat sydämesi niille mutta itsestään ne ei kerro oikeastaan yhtään mitään muuta kuin kliseitä, varmaan siksi että pelkäävät tunnistamista ennen tapaamista. No pari postiivista poikkeusta siellä oli mutta siinä se ja ne postiiviset on yleensä liian kaukana tai sitten niillä on jo lapsi/lapsia tms.

Et sä kyllä varmaan tapaa oikeassa elämässä, naiset on niin varautuneita ja seuranhaussa luottavat noihin tindereihin yms. mutta vähäemmän jokatapauksessa vituttaa kun ei noihin lähde ollenkaan.

• hmmmmmmmmm

Baareista voi löytää naisseuraa siinä missä Tinderistäkin. Mutta jos aloittaja meinaa löytää naisen iskemällä lähinnä kaupan kassoja tai pankkivirkailijoita, niin silloin onnistumisen todennäköisyys lienee aika vähäinen.

• En nyt tiedä aloittajan ikää tai missäpäin Suomea vaikuttaa mutta itse kun liikun ikähaarukalla 40 viiva 50- ja aika paljon ruuhkaSuomea korkeammalla niin muutama huomio.

Kovin tiuhaan ei Matchejä tule, osittain varmaan siksi että täällä on vapaita miehiä paljon enemmän ja vaikka minulla on siellä useampikin kuva niin se kansikuva ei nyt ole mikään tajunnan räjäyttävä. Ajattelin kohta poistaa sovelluksen ja pistää sen uudestaan syksyllä tulille paremmalla kuvalla.

Mitä kirjoitteluun tulee niin kyllä minä olen muutamilta kysynyt että oletko yhtä hiljainen kuin tekstisi antavat ymmärtää. Yleensä vastaus on ollut että ei oikein pysty/halua puhelimella naputtelemaan pitkiä haikuja. Ymmärrän kyllä hyvin.

Mitä näiden naisten kanssa olen ollut treffeillä niin yllätys on ollut että yhdenkään kanssa ei treffityyli ole ollut "coitus int". Eli ei tulla paikalle ja sanotaan ettei ole kemiaa tai keksitä hätävalheita tai kaverilta hälärisoitto yms. Kaikkien kanssa on ollut sellaiset perustreffit ja ehditty toisiimme jo tutustua.

Viiimeisin oli tässä kuluvalla viikolla, käveltiin ja syötiin jäätelöä rannalla ja katseltiin ihmisvilinää ja juteltiin. Kaikki tuntuikin natsaavan yllättävän hyvin. Sovittiin alustavasti uudesta tapaamisesta mutta kun pääsin kotiin niin oli Tinderistä kadonnut. Tämä oli ainoa tapa millä pidettiin yhteyttä joten se siitä.

• "Sovittiin alustavasti uudesta tapaamisesta mutta kun pääsin kotiin niin oli Tinderistä kadonnut. Tämä oli ainoa tapa millä pidettiin yhteyttä joten se siitä."

Romanttisestri ajatellen siinä voisi olla väärinkäsitys, nainen luuli anataneensa sinulle puhelinnumeronsa ja poisti tinder-profiilin koska "se oikea" löytyi ja nyt kuumeisesti odottaa soittoasi. No toinen vaihtoehto on että pelkää sinun alkavan stalkkaamaan ja poisti profiilin siksi mutta jos natsasi ja nainen teki sopimuksia olisi aika epätodennäköistä tuo pelästyminen.

• Harmaaritari kirjoitti:

"Sovittiin alustavasti uudesta tapaamisesta mutta kun pääsin kotiin niin oli Tinderistä kadonnut. Tämä oli ainoa tapa millä pidettiin yhteyttä joten se siitä."

Romanttisestri ajatellen siinä voisi olla väärinkäsitys, nainen luuli anataneensa sinulle puhelinnumeronsa ja poisti tinder-profiilin koska "se oikea" löytyi ja nyt kuumeisesti odottaa soittoasi. No toinen vaihtoehto on että pelkää sinun alkavan stalkkaamaan ja poisti profiilin siksi mutta jos natsasi ja nainen teki sopimuksia olisi aika epätodennäköistä tuo pelästyminen.

Teoriassa toi numeroepisodi voisi olla mahdollinen mutta kyllähän numorot yleensä vaihdetaan. Tietysti jos on stalkkeri joskus ollut niin kyllähän tuo on hyvä tapa.

Jos jotakin hyvää niin ei tarvinnut kieltäytyä kaverisuhteesta.

• ätminkäinen

Koko Tinder on mun mielestä kovin yliarvostettu. Sinne laitetaan itsestä kuvia, jotka eivät monenkaan kohdalla vastaa kovin hyvin todellisuutta ja tehdään siitä suurikin numero, että kuinka monta mätsiä onnistutaan saamaan. Oikeastihan mätsin saaminen ei kerro pätkääkään siitä, että onko se toinen osapuoli pätkääkään kiinnostunut. Monet mätsäävät jokaista vastaantulevaa profiilia sen kummemmin ajattelematta, ja lisäksi varsinkin naisista monet lähinnä testaavat omaa markkina-arvoaan edes etsimättä seuraa.

Mieluummin vedän pääni täyteen ja menen johonkin yökerhoon, vaikkei niissäkään kovin helposti naisseuraa välttämättä saa. Kännissäoleminen kuitenkin voittaa tinderöinnit 100-0. On se Tinderissä oleminen niin rasauttavaa ja puuduttavaa touhua.

• Nainen39vee

"Koko Tinder on mun mielestä kovin yliarvostettu. Sinne laitetaan itsestä kuvia, jotka eivät monenkaan kohdalla vastaa kovin hyvin todellisuutta ja tehdään siitä suurikin numero, että kuinka monta mätsiä onnistutaan saamaan. Oikeastihan mätsin saaminen ei kerro pätkääkään siitä, että onko se toinen osapuoli pätkääkään kiinnostunut. Monet mätsäävät jokaista vastaantulevaa profiilia sen kummemmin ajattelematta, ja lisäksi varsinkin naisista monet lähinnä testaavat omaa markkina-arvoaan edes etsimättä seuraa."

Mätsien määräänhän vaikuttaa sekin, kuinka monen kohdalla on itse painanut sydäntä. Kyllä siellä moni hakee ihan tosissaan ja syvällisin ajatuksin, mutta ehkä juuri he saavat aika vähän mätsejä - koska itsekin painavat sydäntä vain harvojen kohdalla. Tai näin kuvittelisin, en ole itse tuota kokeillut. Ja toki joku voi hakea tosissaan ja silti yrittää haalia paljon mätsejä, mutta luulisi, että tosissaan hakeva keskittyisi niihin oikeasti todella potentiaalisiin.

• mies_86__

Itsekin tykkään testata markkina-arvoani siellä jonkin verran. Ajan saatossa olen tajunnut etten edes halua itselleni tässä vaiheessa mitään suhdetta, vaikka aikaisemmin niin kuvittelinkin. Tai tuntuu että ainoat kerrat kun suhdetta kaipaan on ne joihin olen ihastunut, mutta eipä niistäkään kerroista ole mitään kaveruutta enempää syntynyt. Periksen lailla tosin ihastun helposti. Kaunis hymy ja muutama onnistunut vuoropuhelu voi riittää :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7659
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1903
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1880
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1613
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1545
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      978
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      910
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      799
    10. Mahabharata oli ensimmäinen maailmansota

Toinen maailmansota oli oli vuosina 1914–1918
      Hindulaisuus
      241
      767
    Aihe