Nyt ois hyvät ilmat....nukkua yöt teltassa
Teltta....
89
562
Vastaukset
Ketä tällä aloituksella houkuteltiin.
(naurua)
Kyllä tässä on nyt telttaa saatu :'D
Oikeasti, on ollut upeaa. Suosittelen.pujotteIija kirjoitti:
Ei pitäs tulla kylymä. Viimeksi kun nukuin teltassa, niin piti hakea lisää vaatetta
Nyt käy toisin päin. Aamulla huomaat ettei ole yhtäkään kaistaletta.
Niin on kuumaa, että menee pieni ihminen ihan kippuralle! :DpujotteIija kirjoitti:
Ei pitäs tulla kylymä. Viimeksi kun nukuin teltassa, niin piti hakea lisää vaatetta
Mulla täällä sisälläkin paleltaa varpaita.
Harmaaritari kirjoitti:
Mulla täällä sisälläkin paleltaa varpaita.
Pakastimeen piti panna yöpyjama, ei itseään :D
Joko on teltta pystyssä?misspönttöuuni kirjoitti:
Nyt käy toisin päin. Aamulla huomaat ettei ole yhtäkään kaistaletta.
Niin on kuumaa, että menee pieni ihminen ihan kippuralle! :DJos huomenna pihalle teltan virittelis. Niin....täähän oli selvää jatkumoa saunahoukuttelulle
misspönttöuuni kirjoitti:
Pakastimeen piti panna yöpyjama, ei itseään :D
Joko on teltta pystyssä?Ei kun se on tuo ilmastointilaite joka töhöttää tuossa kolmen metrin päässä varpaista. Ei vielä oo, ei oo täällä näkyny teltan pystyttäjiä :)
Harmaaritari kirjoitti:
Ei kun se on tuo ilmastointilaite joka töhöttää tuossa kolmen metrin päässä varpaista. Ei vielä oo, ei oo täällä näkyny teltan pystyttäjiä :)
Sä oot kohta Antarktiksella ja keuhkokuumeessa. Nyt töpselit irti het!
Teltta, se on tosi vaikea pystyttää. Sanoisin. Ihan liian monta kohtaa, mistä pitää virittää.misspönttöuuni kirjoitti:
Sä oot kohta Antarktiksella ja keuhkokuumeessa. Nyt töpselit irti het!
Teltta, se on tosi vaikea pystyttää. Sanoisin. Ihan liian monta kohtaa, mistä pitää virittää.Jos on pätevä pystyttäjä sanoisin että nousee ihan itsestään :D
pujotteIija kirjoitti:
Käytä Reinoja
Mä laitan Ainot.
Mulla oli varvassandaalit, mutta ilmeisesti varpaanvälissä on jokin akupunktiopiste, ja mua rupes ne sandaalit jotenkin korvissa kutittamaan. Ihan tosi.misspönttöuuni kirjoitti:
Mä laitan Ainot.
Mulla oli varvassandaalit, mutta ilmeisesti varpaanvälissä on jokin akupunktiopiste, ja mua rupes ne sandaalit jotenkin korvissa kutittamaan. Ihan tosi.Kaverilla oli sandaalit toissapäivänä kun käytiin kahvilla yhdessä paikkaa, ärsyttävää läpsytystä :D No minä taidan lähtee ny kaapunnille pikku kiekan heittää, palaillaan asiaan :)
Harmaaritari kirjoitti:
Jos on pätevä pystyttäjä sanoisin että nousee ihan itsestään :D
Kyllä mä tuollasen teltan haluan. Useamman vuoden takuulla. :D
Mä laitan Ainot.
Mulla oli varvassandaalit, mutta ilmeisesti varpaanvälissä on jokin akupunktiopiste, ja mua rupes ne sandaalit jotenkin korvissa kutittamaan. Ihan tosi.Uskomatonta mutta totta. Mie oon raapinut nilkan verille, perhanan hyttysten pistojen takia
Harmaaritari kirjoitti:
Kaverilla oli sandaalit toissapäivänä kun käytiin kahvilla yhdessä paikkaa, ärsyttävää läpsytystä :D No minä taidan lähtee ny kaapunnille pikku kiekan heittää, palaillaan asiaan :)
Sii ya leiter alligaattori, kurvaile varovasti :D
Sii ya leiter alligaattori, kurvaile varovasti :D
Pikku kiekalle....naisiin se lähti
pujotteIija kirjoitti:
Hahah, niin miekin vähän luulen.
"Kiekalle" on pikkusen epäilyttävä sana.
(naurua)pujotteIija kirjoitti:
Siellä se menee ja laulaa "namusia naisia katsastan" :D
pujotteIija kirjoitti:
Uskomatonta mutta totta. Mie oon raapinut nilkan verille, perhanan hyttysten pistojen takia
Ootko allerginen? Mie olen. Mäkärille.
Siellä se menee ja laulaa "namusia naisia katsastan" :D
Mie ratsastin tänään, moottoripyörällä
Ootko allerginen? Mie olen. Mäkärille.
En ole, pitäs vissiin jotain voidetta laittaa
pujotteIija kirjoitti:
En ole, pitäs vissiin jotain voidetta laittaa
Ja mieti, miten se saunassa kutittaa kun on ökkömönkiäinen purrut ja aurinko polttanut. Siihen kun heität löylyä ja lyöt vastalla päälle, niin...:D
No vähäsen kirpasee.pujotteIija kirjoitti:
Mie ratsastin tänään, moottoripyörällä
Älä mene sen joen/kosken yli.
Ja mieti, miten se saunassa kutittaa kun on ökkömönkiäinen purrut ja aurinko polttanut. Siihen kun heität löylyä ja lyöt vastalla päälle, niin...:D
No vähäsen kirpasee.Tekee gutaa :D
Älä mene sen joen/kosken yli.
Jännä juttu muutes, oli ukkoskuuro, ja ajoin kymijoen yli, niin heti lakkasi sade
pujotteIija kirjoitti:
Tekee gutaa :D
Heinätyspäivän jälkeen sama fiilis kun korret raapinu. Hullukaan kestä löylyssä kun nahka huutaa hallelujaa pikku heinäviilloista :D
En sanoisi gutaa enkä skudaa enkä guutteen taag :DpujotteIija kirjoitti:
Jännä juttu muutes, oli ukkoskuuro, ja ajoin kymijoen yli, niin heti lakkasi sade
Sä oot ollu Kymin/Kymen kääntöpiirillä. Tai mikroilmasto tai jotain.
Moottoripyörällä ei saa ajaa ukkoskuurossa eikä olla kyllä teltassakaan.pujotteIija kirjoitti:
Tuli sama mieleen, kun teltan pystytyksestä puheli. Tais lähtee ettii teltan pystyttäjää.
Heinätyspäivän jälkeen sama fiilis kun korret raapinu. Hullukaan kestä löylyssä kun nahka huutaa hallelujaa pikku heinäviilloista :D
En sanoisi gutaa enkä skudaa enkä guutteen taag :DMul oli aina heinähommissa pitkähihainen paita, siis lyhythiha kokemuksen jälkeen
Sä oot ollu Kymin/Kymen kääntöpiirillä. Tai mikroilmasto tai jotain.
Moottoripyörällä ei saa ajaa ukkoskuurossa eikä olla kyllä teltassakaan.Siinähän on kumit alla, eikös sen pitäs olla turvallista?
LadyZorro kirjoitti:
Tuli sama mieleen, kun teltan pystytyksestä puheli. Tais lähtee ettii teltan pystyttäjää.
Pujottelija on kaukaa viisas. Mutta mies tietää miesten kolttoset.
(naurua)
Mitä tapahtuu jos me tytöt sanotaan, että lähdetään "pikku kiekat heittämään". Kysyn vaan. :DLadyZorro kirjoitti:
Jos minäkin saisin huomenna telttaan....
pujotteIija kirjoitti:
Mul oli aina heinähommissa pitkähihainen paita, siis lyhythiha kokemuksen jälkeen
Karpaasit menee lyhyellä. On se hyvä vähän ihteään kurittaa. Ei kipua, ei tulosta vai miten se..
Pujottelija on kaukaa viisas. Mutta mies tietää miesten kolttoset.
(naurua)
Mitä tapahtuu jos me tytöt sanotaan, että lähdetään "pikku kiekat heittämään". Kysyn vaan. :DHyyss, ei paree kertoa niistä kiekoista mitään, ollaa vaan ihan hissuksiin niistä..😇
Teltta on selvästi miesten koodikieltä. 🤔pujotteIija kirjoitti:
Siinähän on kumit alla, eikös sen pitäs olla turvallista?
Ei oo...ZZÄppPPPZrrr...
En tieten tahtoen ottais polttomerkintää per*uksiin.pujotteIija kirjoitti:
Jos minäkin saisin huomenna telttaan....
Ettei helttaan, vaan telttaan? Olishan se kivempi niin päin. 🤣
Karpaasit menee lyhyellä. On se hyvä vähän ihteään kurittaa. Ei kipua, ei tulosta vai miten se..
Heinähommiin tekis vielä mieli, pitää vissiin laittaa vähän heinää kasvamaan
LadyZorro kirjoitti:
Ettei helttaan, vaan telttaan? Olishan se kivempi niin päin. 🤣
Nainen vois olla teltassa miten päin vaan :D
LadyZorro kirjoitti:
Hyyss, ei paree kertoa niistä kiekoista mitään, ollaa vaan ihan hissuksiin niistä..😇
Teltta on selvästi miesten koodikieltä. 🤔Joo ei passaa ihan kaikkea. Ymmärtävät liikaa. :D
Hyvinhän me tällä meidän koodikielellä ollaan pärjätty, ne ei oo vielä kärryillä.
(naurua)pujotteIija kirjoitti:
Siis tähän ei lähdetä.
Olen nähnyt elokuvan pätkän, jossa naisen pää oli ulkona ja takapuoli teltan sisällä.
Mutta, kuin myös takapuoli, oli mies, siellä teltassa. Omg (oli pakko laittaa nuorisotermi tuohon).
(naurua)misspönttöuuni kirjoitti:
Joo ei passaa ihan kaikkea. Ymmärtävät liikaa. :D
Hyvinhän me tällä meidän koodikielellä ollaan pärjätty, ne ei oo vielä kärryillä.
(naurua)Pidetään se salaisuutena mikä tiietään. 😉
Siinpähän miettivät, ketkä kynnelle kykenevät.pujotteIija kirjoitti:
Heinähommiin tekis vielä mieli, pitää vissiin laittaa vähän heinää kasvamaan
Juuri kaadettu heinä tuoksuu maailman ihanimmalta
(nuusk)LadyZorro kirjoitti:
Pidetään se salaisuutena mikä tiietään. 😉
Siinpähän miettivät, ketkä kynnelle kykenevät.Peukku.
(suupielen sivuvirne) ; )pujotteIija kirjoitti:
Hip hip, niinko näi?
https://youtu.be/DvR9rOCiMrE
Upside down boy you...🤣misspönttöuuni kirjoitti:
Siis tähän ei lähdetä.
Olen nähnyt elokuvan pätkän, jossa naisen pää oli ulkona ja takapuoli teltan sisällä.
Mutta, kuin myös takapuoli, oli mies, siellä teltassa. Omg (oli pakko laittaa nuorisotermi tuohon).
(naurua)Aika hyvältä kuulostaa....no ei nyt sentäs, kyl mie pyytäsin tai kiskoisin naisen kokonaan telttaan
Juuri kaadettu heinä tuoksuu maailman ihanimmalta
(nuusk)Perhana kun tuli niittokone myytyä naapurille
LadyZorro kirjoitti:
Hip hip, niinko näi?
https://youtu.be/DvR9rOCiMrE
Upside down boy you...🤣Vaikka noin, kuhan ei varpaat kutittele nenää
Peukku.
(suupielen sivuvirne) ; )Niinpä, voitas laulaa kuten Raikku. Virta vie virta tuo...😃
pujotteIija kirjoitti:
Perhana kun tuli niittokone myytyä naapurille
Kesäaittaan tuoksuu paalit seinän takaa. Hyvin tulee sielläkin uni. Kuivaheinä ja kärpäsen surina :)
Ah, tätä kesää!
(kutittaa pöntön masussa)pujotteIija kirjoitti:
Vaikka noin, kuhan ei varpaat kutittele nenää
Säärikarvoista puhumattakaan. ☺️
Öitä kyöpeleille.pujotteIija kirjoitti:
Aika hyvältä kuulostaa....no ei nyt sentäs, kyl mie pyytäsin tai kiskoisin naisen kokonaan telttaan
Joo, yhdessä kohdassa naisella oli todella kummallinen ilme naamallaan.
Ei sitä tiedä vielä tänä päivänäkään, mitä siinä tapahtui...LadyZorro kirjoitti:
Säärikarvoista puhumattakaan. ☺️
Öitä kyöpeleille.Trooppista yötä LZ:lle, heitetään joku ilta pikku kiekat sun kanssa daa dirlan dirlan daa :D
pujotteIija kirjoitti:
Perhana kun tuli niittokone myytyä naapurille
Osta takasin, mutta älä ylihintaan. Hevosmiehet tarttee heinää. Rupeat bisnekselle.
Kesäaittaan tuoksuu paalit seinän takaa. Hyvin tulee sielläkin uni. Kuivaheinä ja kärpäsen surina :)
Ah, tätä kesää!
(kutittaa pöntön masussa)Kop kop kop, avaa hakas....
Joo, yhdessä kohdassa naisella oli todella kummallinen ilme naamallaan.
Ei sitä tiedä vielä tänä päivänäkään, mitä siinä tapahtui...Teltan sisällä varmaan jotain
Osta takasin, mutta älä ylihintaan. Hevosmiehet tarttee heinää. Rupeat bisnekselle.
Ei varmaan myy, käytössä näkyy olevan
pujotteIija kirjoitti:
Teltan sisällä varmaan jotain
Pitäisi kysyä ohjaajalta, että editoitiinko oikeasta paikasta.
pujotteIija kirjoitti:
Kop kop kop, avaa hakas....
Hyvä kun muistutit...
(noin, nyt se on paikallaan). Ovi on kyllä todella hatara, ei paljon hakaset pidä jos tuosta kulkea aikoo :D Mjääh...mutta pidetään nyt edes näön vuoksi.misspönttöuuni kirjoitti:
Hyvä kun muistutit...
(noin, nyt se on paikallaan). Ovi on kyllä todella hatara, ei paljon hakaset pidä jos tuosta kulkea aikoo :D Mjääh...mutta pidetään nyt edes näön vuoksi.Tässä vielä aiheeseen liittyvä lievä lälly
https://www.youtube.com/watch?v=a3QECo9WsCA
Jokainen palstalainen telttaan ensiyöksi, hop!
Aamulla kokemus tänne, kiitos nam.
(naurua)
Miten kävi?Meillä miehillä käy joskus niin että aamulla huomataan että on teltta noussut pystyyn ihan itsestään yön aikana, luotamme siihen että niin käy ensi yönäkin.
Harmaaritari kirjoitti:
Meillä miehillä käy joskus niin että aamulla huomataan että on teltta noussut pystyyn ihan itsestään yön aikana, luotamme siihen että niin käy ensi yönäkin.
Huolestuttavaa ois, jos teltta ei enää nousisi
pujotteIija kirjoitti:
Huolestuttavaa ois, jos teltta ei enää nousisi
On se teillä helppoa.
Tollanen ihmeteltta. Ei ne Uulshonilla vaan mitään puhuneet.misspönttöuuni kirjoitti:
On se teillä helppoa.
Tollanen ihmeteltta. Ei ne Uulshonilla vaan mitään puhuneet.Vielä helpompaa, jos nainen viettää yön samassa teltassa
On se teillä helppoa.
Tollanen ihmeteltta. Ei ne Uulshonilla vaan mitään puhuneet.Joo, eipä oo naisilla sentään tuota taitoo ettekä saa. lällällälllää :D
Harmaaritari kirjoitti:
Joo, eipä oo naisilla sentään tuota taitoo ettekä saa. lällällälllää :D
Pläääh! :D
Harmaaritari kirjoitti:
Joo, eipä oo naisilla sentään tuota taitoo ettekä saa. lällällälllää :D
...ai niin, mutta meillä on melonit. Sen sanon kyllä vielä tähän.
Jossain kohtaa niitäkin tarvitaan. Öh..teltassa(kin).
(naurua)misspönttöuuni kirjoitti:
(naurua)Voisikohan niitä hätätapauksessa käyttää tyynynä?
pujotteIija kirjoitti:
Haluaisin käyttää kaikissa tapauksissa
No en mä nyt tiedä arkena, mutta matkatyynynä (jos ei muuta). :D
No en mä nyt tiedä arkena, mutta matkatyynynä (jos ei muuta). :D
Mahalleen jos kääntyy, niin löytyy parempi tyyny, jopa miehiltä
Vois kyllä mennäkin, meidän teltta on vaan aika pieni. Lahden hengen tiivistunnelmainen, ei sinne koko poppoo mahtuisi nukuksimaan..nukkumaan. 😋
LadyZorro kirjoitti:
Vois kyllä mennäkin, meidän teltta on vaan aika pieni. Lahden hengen tiivistunnelmainen, ei sinne koko poppoo mahtuisi nukuksimaan..nukkumaan. 😋
Perk..kahden hengen, ei Lahden. 😐
Vissiinki aika mennä tutilullaa...LadyZorro kirjoitti:
Kokeilkaa, kyllä sinne mahtuu ainakin kahdestaan nuKuksimaan :D
Salkoa vaan pystyyn.
Lahden hengen oli hyvä :'DLadyZorro kirjoitti:
Se vois muuten tehdäkin hyvää sille sun kiukkuhunksille. Telttaterapiaa. Parisuhdeterapia on yliarvostettua hifistelyä, mutta että pannaanpa miekkoset telttaan toviksi.
Se vois muuten tehdäkin hyvää sille sun kiukkuhunksille. Telttaterapiaa. Parisuhdeterapia on yliarvostettua hifistelyä, mutta että pannaanpa miekkoset telttaan toviksi.
Juu lykkään ukon telttaan ja juoksen itse tupaan laulamaan raikuvasti...
https://youtu.be/VSQjx79dR8s
Vilkuttaen ikkunasta, hyvvee yötä piä telttaa pystyssä vaikka kaksin käsin. Nähhää aamulla. ☺️
Öits.LadyZorro kirjoitti:
Juu lykkään ukon telttaan ja juoksen itse tupaan laulamaan raikuvasti...
https://youtu.be/VSQjx79dR8s
Vilkuttaen ikkunasta, hyvvee yötä piä telttaa pystyssä vaikka kaksin käsin. Nähhää aamulla. ☺️
Öits.Uamuun uamuun. Jes söör :D
"Lz ja Pönttö tuli vuonolta, näyttäen huonolta norjalaispaitoineen..."
Könyttiin taksista, eipä oo kaksista, LZ:n miekkonen meitä katsoen kritisoi...
Aamussa kuulaassa, seurassa suulaassa, harjoitin viihdyntää, lauloimme tuttuja, uusia juttuja, joissa on sydän ja pää..
Hea, hea heaa, me hoilattiin lujjaa ja vuonolla virtemme soi!
Joimme sen putelin, miesten iskentävinkkejä LZ:lta utelin, lopussa kai painittiin,
Kaukainen pohjoinen, hyytävän sohjoinen, superhelteeksi tyttölöissä diskottiin..
Hea hea heaaa, me hoilattiin..."
(naurua) :'D
Iltalaulua pukkasi.- Suuri_Wääryyys--
(naurua)Se on # SUURI WÄÄRYYYS # että naiset voi hiplata omia tissejään!!!1!1!11!1!1! har!11
- Kuikelo
Tai sitten menee puoliyötä pystytysyrityksiin, kun tuota joutuu usealla kepillä tukemaan ja lopuksi kun se viimeinenkin tuki on kiinnitetty, niin koko komeus rojahtaakin kasaan. Sitten ollaankin yrittämisestä väsyneitä ja nuutuneita ja mielikin maassa.
Joskus se on kyllä oikeasti ollut kauheaa riuhtomista ja kaikki on mennyt v.tuiks.
Hirvee riita ja hulina päällä, että käetkin kaikkoaa metästä ja oravat koloihinsa kun korpi raikaa. Mutta minkäs mahtaa. Ei homma aina wörki. Varsinkaan väsyksissä.
Mun teltta on aina pystyssä.. :D
No sieltäpä ilmoittautui reipas mies. Se kävi nopeasti.
(katsoo hölmistyneenä)
Kyllä mä teen reklamaation Uuhlsonille prkl.misspönttöuuni kirjoitti:
No sieltäpä ilmoittautui reipas mies. Se kävi nopeasti.
(katsoo hölmistyneenä)
Kyllä mä teen reklamaation Uuhlsonille prkl.Ruottalaiset teltat on huonoa tekoa.
Eivät pysy pystyssä muutako miesvoimin.
Niinhän olisi ollut, mutta kävi kuten meille vanhoille miehille yleensä käy eli eipä noussut teltta pystyyn. Toki eipä ollut ajatustakaan siihen suuntaan kun käytiin testaamassa rinkkojen remmien asemoinnit. Parinkymmenen kilon rinkat ja kymppi kävelyä noin kahteen tuntiin kyllä teki sellaisen fiiliksen että pystytellään toinen kerta.
pujotteIija kirjoitti:
Tais vähän hikeä pukata?
Paita oli selän puolella niin hikinen ja ihoon liimautunut että oli vaikea saada pois päältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs491344- 1601156
- 611037
- 8882
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli198871- 12802
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27786Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51771- 346758
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti83731