Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
M184
profiilit
M184
M184
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
3968
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Taisi+olla+putkiremontti+tehty+eli+siksi+vastike+noin+iso.
Onkohan+ajatellut+pistää+vuokralle?
Osassa+maata+kun+eivät+kuntien+tai+kaupunkien+asuntoihin+tule+
vuokralaisia+niin+osahan+niistä+on+purettu.+Jokuhan+oli+näistä+ehdottanut
jotakin+romutuspalkkiota+kuten+autoista.
15.02.2018 22:27
Nämä+on+minulla+mös+vähän+tilanteista+riippuvaisia+jonka+lisäksi+osa+näistä+on+minulla+jopa+ristiriitaisia.
1.+Kielellinen+älykkyys.++Saatan+pitää+ihan+luontevasti+vaikka+luennon+isolle+joukolle,+mutta+treffeillä+taas+menen+ainakin+aluksi++aivan+lukkoon.
2.+Matemaattis-+looginen+älykkyys.+Tässä+kyllä+pärjään+ja+se+on+suureksi+avuksi+työelämässä.
3.+Musiikillinen+älykkyys.+Tämä+on+kyllä+heikkous.+En+edes+kuuntele+paljoa+musiikkia.+Jos+ajan+autolla+niin+päällä+on+yleensä+yle+puhe-kanava.
4.+Avaruudellinen+ja+visuaalinen+älykkyys.+Tämä+on+sikäli+mielenkiintoinen+että+minulla+on+erittäin+huono+suuntavaisto,+mutta+jos+minulle+annetaan+kartta+niin+suunnistaminen+on+taas+helppoa+eli+kartan+ja+ympäristön+yhteensovittaminen+on+visuaalisesti+helppoa.
5.+Liikunnallinen+älykkyys.+Tämäkään+ei+ole+mitenkään+yksiselitteinen+sillä+pallopeleissä+olen+hyvä+mutta+esimerkiksi+tanssi+aiheuttaa+myötähäpeää.+(tässä+voi+vaikuttaa+myös+kohta+kolme)
6.+Intrapsyykkinen+älykkyys.+Tämä+on+ehkä+turhankin+vahvana;+esimerkiksi+ne+omat+kyvyt+ja+puutteet+joita+itsessään+pitää+selviönä+eivät+ehkä+ulkoapäin+katsottuna+sellaisia+olekkaan.
7.+Interpsyykkinen+älykkyys.+Tämä+on+aina+ollut+minulla+vahvuus+ja+elämänkokemus+on+sitä+vielä+vahvistanut.
8.+Kyky+ymmärtää+luontoa.+En+nyt+tässä+ole+mitenkään+vahvuusalueella.+Nurmikon+ajan+ja+pensaita+istutan+mutta+kukkia+en+koska+ne+on+työläitä+hoitaa.+Vaeltaminen+on+hieno+kokemus+vaikka+kaikkia+lajeja+ja+metsä/suotyyppejä+ei+tunnistaisikaan.
15.02.2018 22:23
Totta+turiset.+Yleensä+mitä+olen+kuullut+niin+kympin+ja+kahdentoista+vaiheilla+liikutaan.+Itsellä+pitkä+työkokemus+ja+monitaitoisuus+jotka+nostavat+tuon+ansion+tuolle+tasolle.
14.02.2018 22:07
Metallialalta+olen+leipäni+tienannut.+Peruspalkka+siinä+15e/h.+Välillä+jos+on+kiire+niin+tehdään+vuorossa+joka+nostaa+ansioita+ihan+kohtuullisesti.+Kyllähän+sitä+tuollakin+tulovirralla+pärjäilee.
14.02.2018 17:49
Kyllä+tässä+ollaan+oltu+aloillaan+jo+useampikin+vuosi.+Tai+no+aloillaan+ja+aloillaan+kyllähän+sitä+elämä+pyörii+aktiivisesti+työn,+harrastusten+ja+kodin+välillä.
Onhan+tuossa+ollut+ovi+auki+naiselle+jo+pidemmänkin+aikaa+mutta+ei+ole+kelvannut+eli+vaikeaa+se+on+siinä+sitten+sitoutua.
12.02.2018 22:51
Kyllähän+tuosta+jotakin+voi+allekirjoittaa.+Tuo+ensivaikutelma
on+tietysti+tärkeä+mutta+kun+sitä+nyt+ei+aina+huomioida
edes+neuvotteluissa.+Kokouksessa+reipas+käsipäivää+puristus,
mieluusti+suorin+käsin.+Istutaan+alas,+hörppästään+kahvista
puolet+ja+mennään+asiaan.+
Muualla+ensin+tungetaan+muutamat+poskipusut+ja+ryhmähalit+enenkuin
istutaan.+Siinä+salaattia+odotellessa+käydään+läpi+perheasiat
ja+muut+taustatiedot+ennenkuin+joskus+päästään+asiaan.+Tämä+on
hieman+vielä+meillä+hakusessa.
Toki+nyt+toivoisi+naiseltakin+hieman+realistisempaa+odotusarvoa
suhteessa+kuvaan+ja+live-tapaamiseen.+Jos+naisella+on+juhla-
kuvassa+jakkupuku+ja+ammatiltaan+on+vaikka+sähköasentaja+joka
tulee+suoraan+töistä+treffeille+niin+en+minä+nyt+osaa+odottaa
että+vastaan+tulee+se+jakkupukunainen+vaan+vähän+arkisempi+versio.
Kyllä+minuakin+vähän+tuo+termi+suppea+elämä+hieman+häiritsee.
Jos+kahdeksan+tuntia+on+töissä,+käy+harrastuksissa+ja+tekee
kotityöt+niin+alkaa+se+päivä+olla+nukkumista+vaille+valmis.
Toki+jää+siinä+varmasti+aikaa+myös+vaikka+kirjallisuudelle
tai+uutisille+jotka+kyllä+laajentavat+ajatusmailmaa+vaikka
elämä+arjen+ympärillä+pyörii.+
Sitä+vaan+ei+heti+alussa+kannata+virittää+keskustelua+perhevapaiden
uudistuksen+tarpeellisuudesta+tai+maahanmuuttokeskustelusta+vaan
enemmän+pysyä+neutraaleissa+asioissa.+Toki+onhan+varmaan+sellaisia
jotka+nostavat+nämä+heti+alkuun+esille+ettei+tule+myöhemmin+yllätyksiä.
Vähän+jäi+kyllä+vaikutelma+että+tämä+parinhaku+olisi+jotakin+
nollasummapeliä.+Naisen+hoikkuus+vaatii+vaikka+korkeamman+statuksen
ja+jos+naisella+on+vielä+pitkät+sääret+niin+auto+saa+olla+korkeintaan
pari+vuotta+vanha+tai+ainakin+miehellä+oltava+kesämökki.
12.02.2018 22:44
Oliskohan+edellisestä+käynnistä++tuollaiset+20+kuukautta+eli+noin+0,05+kertaa+kuukudessa.
Silloin+mentiin+katsomaan+Englannin+valioliigan+matsi.+Olut+per+puoliaika+eli+ei+kovin+kallis+reissu+ollut.
10.02.2018 20:55
Tosiaan+seksuaalisen+häirinnän+tunnusmerkistön+se+vaan+täyttää.
10.02.2018 16:01
No+jos+koet+sen+nimittelyn+loukkaavana+niin+silloinhan+se+täyttää+lain+merkistön.+Ei+siinä+ole+kahta+sanaa.
Voihan+tosiaan+olla+että+nimikekkin+muuttuu+vaikka+vihapuheeksi.+Mietin+vaan+että+vaikka+aamupalaverissa+pomo+sanoo+huomenta+ja+antaa+katseen+kiertää+tutkiakseen+kuka+on+paikalla.+Joku+voi+ajatella+että+onpa+ihananat+sänkykamarisilmät+että+tuon+kun+saisi+vällyihin+ja+ja+toisille+siitä+saattaa+tulla+hyvinkin+ahdistunut+olo.
10.02.2018 13:27
Vai+onko+se+vasta+häirintää+jos+nainen+sen+sellaiseksi+kokee?
Tosin+en+ole+kyllä+varma+jos+noita+huoritteluja+ja+lutkittelua+heittelee+kohdentamatta?
10.02.2018 12:32
Mitä+saleilla+olen+ollut+niin+kyllä+siellä+suurin+osa+on+ihan+tavallisia+kunnostaan+huolta+pitäviä+ihmisiä.
Itsekkin+käyn+salilla+kolme+kertaa+viikossa.+Hiukan+kausittain+yritän+vaihdella+perusvoiman,+maksimivoiman+ja+räjähtävyyden+välillä.+Tulee+mukavaa+vaihtelua+eikä+aina+ole+sitä+samaa+dieselimäistä+junnaamista.+Lisäksi+ohjelmaan+kuuluu+pallopelejä+ja+uinti.+Myös+pari+lepopäivää+kuuluu+viikkoon.+Salilla+myös+voimanhankinnan+lisäksi+venyttelen+paljon+ettei+ihan+tönköksi+mene.
Se+miksi+käyn+salilla+johtuu+siitä+että+työni+on+kevyttä+eikä+minulla+ole+peltoa+tai+metsää+jossa+itseäni+kuormittaisin.+Joulukuusenkin+ostan+tuosta+läheiseltä+jäähallilta+jolloin+rahat+menee+nuorisourheilulle.
Salilla+käyn+itseni+takia+mutta+jos+siitä+joskus+on+toisille+iloa+tai+hyötyä+niin+aina+vaan+parempi.+Tavoite+kuitenkin+on+että+kun+tämän+liikunnan+vähän+nuorempana+aloittaa+niin+mahdollisuudet+siihen+että+saa+kauemmin+asua+kotona+ja+elää+täysipainoista+vanhuutta+paranevat.
10.02.2018 12:21
"-+hyvät+on+viety+jo"
Muuten+olisi+lista+ollut+kohdillaan+mutta+koska+olen+vielä+vapaana+niin+
tämä+vissiin+tarkoittaa+että+en+ole+sitten+tarpeeksi+hyvä.
No+tietysti+tuo+papparaisuus+on+vähän+tulkinnallinen,+mutta+lapsenlapsia+ei+vielä+ole,+
rollaattoria+en+vielä+tarvi+eikä+tahdistimiakaan+ole+vielä+tarvinnut+asentaa.
09.02.2018 22:47
Varmasti+jokaisella+on+omat+kipupisteensä+mutta+ihan+mutuna+heittäisin+että+tässä+on+myös+tällaisia+elämäntilanteiden+tuomia+paineita.
Koulussa+on+pojilla+vaikeaa+eikä+millään+tahdota+saavuttaa+opetustavoitteita.+Samalla+joka+puolella+muistutetaan+että+koulutus+on+yksi+työelämän+peruspilareita.+Käytännössä+siis+jo+15-vuotiaana+ymmärrät+että+et+mene+sinne+kouluun+johon+haluat+vaan+mihin+pääset.
Koulun+ja+työelämän+väliin+pitäisi+vielä+sovittaa+varusmiespalvelus+joka+vuoden+ajan+pitää+köyhyydessä+ja+vielä+hankaloittaa+lisäkoulutukseen+pyrkimistä.
Kun+sitten+olet+koulun+ja+varusmiespalveluksen+suorittanut+pitäisi+miettiä+vähän+tulevaisuutta.+Työpaikkoja+on+vähänlaisesti+ja+jos+niitä+löytyy+niin+ne+ovat+määräaikaisia,+0-tuntisopimuksia+tai+sitten+vaan+yksittäisiä+lyhyitä+keikkoja.+Siitä+on+aika+vaikeaa+tulevaisuutta+rakentaa,
Jos+kuitenkin+onnistaa+ja+saat+perheen+niin+sitten+vaan+pitää+toivoa+että+se+rakkaus+jaksaa+kantaa+vaikean+ajan+yli.+Jos+ei+meinaan+kanna+niin+sitten+sinulla+on+kaksi+vaihtoehtoa.+Joko+kärsit+huonossa+liitossa+tai+sitten+et+enää+lapsiasi+kuin+hyvällä+tuurilla+joka+toinen+viikonloppu.+Siitä+pitää+lapsiesi+äiti+ja+sosiaalitoimi+huolen.+
Näissä+tilanteissa+kannattaa+kuitenkin+pitää+maltti+sillä+jos+jossakin+lauseessa+mainitaan+poliisi+on+peli+menetetty.+Jos+olet+syyllinen+joudut+putkaan;+jos+olet+uhri,+saat+piruilua.
Sitten+ollaan+vielä+me+joilla+lapset+ovat+jo+mailmalla+tai+lähtökuopissa.+Nyt+olisi+aikaa+uudelle+ihmissuhteelle+mutta+kun+me+vielä+eletään+mennyttä+aikaa.+Kaiholla+muistellaan+aikoja+jolloin+naiselle+voi+mennä+juttelemaan+ja+jopa+rohkeasti+pyytämään+tanssiin.+Kyllähän+nytkin+saa+tehdä+kunhan+vaan+muistat+että+lain+mukaan+jos+toinen+tuntee+keskustelunavauksesi+ahdisteluksi+niin+sinä+silloin+olet+ahdistelija;+halusit+tai+et.+Mutta+ei+hätää+kunhan+puhut+naiselle+kuin+äidillesi+tai+mummollesi.
Tietysti+olisi+hyvä+jos+miehet+pääsisivät+puhumaan+omista+epäkohdistaan+mutta+jos+henki+on+se+että+sama+kuinka+paljon+syyttömiä+miehiä+lahdataan+kunhan+järjestelmä+murtuu+niin+aika+vaikeaa+siinä+on+saada+ääntä+kuuluville+jos+vastassa+on+sekä+naiset+että+viranomaiset.
Jääkiekkotermein+voisi+todeta+että+vaikeaa+on+omaa+peliä+lähteä+rakentamaan+jos+kiekko+pyörii+omassa+päässä+ja+jatkuvasti+olet+karvauksen+alla.
08.02.2018 21:50
Kyllähän+tuosta+on+seurannut.+Varsinkin+alkuaikoina+tuntui+eron+jälkeen+että+elämä+oli+yhtä+tulipalojen+sammuttamista.+Jossakin+kun+sammui+niin+jossakin+syttyi.+Toki+tähän+varmaan+vaikutti+se+että+ero+tuli+minulle+täytenä+yllätyksenä.
No+ajan+myötä+havaitsin+että+palojen+sammuttelu+tuli+kokemuksien+ja+uusien+resurssien++myötä+helpommaksi.+Elämä+oli+huomattavasti+helpompaa+kun+tiesit+miten+ja+millä+työkaluilla+näihin+paloihin+mennään+ja+pikku+hiljaa++saatoin+siirtyä+sellaiselle+linjalle+joissa+ennaltaehkäistään+näiden+palopesäkkeiden+synty.
Sanoisin+että+tällä+hetkellä+nuo+ulkoiset+elämänhallinnan+resurssit+ovat+kunnossa.+Tällä+tarkoitan+ihan+materiaa+sekä+omaa+olemusta+jota+pyrin+kehittämään+pyhällä+kolminaisuudella+liikunta,+uni+ja+ruokailu.+Ensimmäinen+ja+toinen+on+hyvällä+tasolla+mutta+tuo+kolmas+vaatii+vielä+viilausta.+
Nyt+henkisellä+elämänlaadun+kolikolla+on+selkeästi+nähtävissä+kaksi+puolta.+Rauhallinen+ulkoinen+alue+eli+kavereita+on+ja+muutama++ystävä+joiden+kanssa+voi+pureutua+asioissa+syvemmälle.+Lisäksi+töissä+on+mukava+käydä+ja+jatkokoulutuskin+rullaa.
Se+mikä+aiheuttaa+mietintää+on+parisuhde.+Jotenkin+järki+sanoo+että+kyllä+tervepäinen+normaali+mies+jo+noilla+pakkimäärillä+ymmärtää+että+enää+ei+naama+riitä.+Toisaalta+välillä+kun+kaupassa+näkee+käsikkäin+käveleviä+pareja+niin+miettii+miltä+taas+tuntuisi+kävellä+käsikkäin+paljain+jaloin+merenrantaa+tai+laskea+sylikkäin+pulkkamäkeä.+Siihen+vielä+lehtien+parivinkit+tyyliin+"+paranna+parisuhdettasi+sidontaleikeillä";+Itsellä+kun+on+ajatukset+siinä+"miltä+tuntuisi+jos+vielä+joskus+nainen+nukahtaisi+syllin"-tasolla+rupeasin+harjoittelemaan+solmuja+pöydänjalkaan+niin+tulisi+aika+yksinäinen+olo.
Elämänlaatu+tulevaisuudessa.+Siihen+nyt+ei+tietenkään+pysty+vastaamaan+mutta+siihen+tulee+varmasti+vaikuttamaan+sellaiset+asiat+kuin+terveys,+työpaikka+ja+tietysti+mahdollinen+parisuhde.+Toivon+vain+että+elämänlaatuni+pysyisi+sellaisella+keskitiellä+että+ympärillä+ei+olisi+täyttä+kaaosta+mutta+elämä+ei+myöskään+olisi+niin+ohjelmoitua+ja+kliinistä+ettei+siinä+olisi+sijaa+yllätyksille.
07.02.2018 23:30
Kiitos+vinkistä.+Täytyy+laittaa+muistiin.
Itsellä+pelkkä+magnesium+on+aina+riittänyt,
07.02.2018 18:52
Litratolkulla+on+hieman+harhaanjohtava+mutta+jostakin+luin+että+65+kiloisella+kuluu+2+litraa+ja+90+kiloisella+kolme+litraa+nestettä+päivässä.+Jos+ilma+on+kuuma+niin+sitten+hieman+enemmän+ja+jos+harrastat+reipasta+hikiliikuntaa+niin+karkea+sääntö+olisi+että+tunti+hikiliikunttaa+->+litra+lisää+netettä/vrk.+
Täytyy+muistaa+että+nesteen+lisäksi+poistuu+myös+suoloja+ja+mineraaleja+jotka+pitää+korvata.+Ne+voi+korvata+joko+ruuasta+tai+juomalla+muuta+kuin+vettä.+Jos+kramppeja+tulee+niin+nesteen+lisäksi+kannattaa+varmistaa+magnessiumin+saanti.+Ja+sitten+sellainen+tarkennus+että+tuo+on+nestehukkaa+ja+osa+nesteestä+tulee+myös+ruuasta.+Jos+syöt+paljon+hedelmiä+ja+vihanneksia+sekä+marjoja+joissa+on+itsessään+jo+paljon+nestettä+niin+juomisen+tarve+vähenee.
06.02.2018 22:13
No+jos+vertaa+Mykkäsen+saavutuksiin+eli+kansanedustajan+vuodesta+2015+ja+sitä+ennen+erityisavustana.
+Kanervalla+ministeriys+kolmessa+eri+hallituksessa.+Kansanedustajapäiviä+eniten+koko+laitoksessa+sekä+ollut+jo+yhden+kauden+eduskunnan+toinen+varapuhemies.+Etykin+yleiskokouksen+presidentti.+Eli+ainakaan+kokemuksesta+ei+olisi+jäänyt+kiinni.
+Jos+Kokoomuksen+eduskuntaryhmää+silmäilee+niin+ainoat+jotka+edes+lähelle+pääsevät+on+Pertti+Salolainen+ja+jo+monesti+ministeriydestä+kieltäytynyt+Ben+Zyskowicz.
06.02.2018 21:39
Täytyy+kyllä+todeta+että+Kanervan+puolesta+harmittaa.+Onhan+nuo+tekstarihölmöilyt+nyt+tietysti+tuomittavia+mutta+se+että+niistä+rankaistaan+kahdesti+on+jo+kohtuutonta.+Kanervahan+joutui+niiden+vuoksi+jo+aikanaan+eroamaan+ministerin+pestistä.+
Voi+toki+olla+että+nämä+eivät+oikeasti+niin+hirveästi+painaneet+vaan+tosiaan+tasa-arvon+vuoksi+valittiin+nainen.
Mitä+tuossa+olen+uutisia+seurannut+niin+luulen+että+taustalla+on+myös+hallituksen+toiminnan+helpottaminen.+Ilmeisesti+Risikon/kokoomuksen+ja+keskustan+ajatukset+sotesta+ja+maakuntauudistuksista+eivät+olleet+ihan+yhteneväiset+joten+nyt+Risikon+tilalle+tulee+joku+joojoo-henkilö+ja+ainakin+ulospäin+hallitus+näyttää+yhtenäisemmältä.
05.02.2018 23:11
Kyllä+minä+miehenäkin+kyselen+naisen+ammattia.+Minua+kiinnostaa+tekeekö+esimerkiksi+vuorotöitä,+aikooko+kouluttautua+lisää,+nauttiiko+työstään+yms.+Niistä+saa+sitten+ihan+hyviä+keskusteluja+aikaan.
05.02.2018 22:33
Kansanedustajana+olisin+rivikansanedustaja!
Eli+sama+kuin+hullu_ukolla.
Muuten+ihan+osuva+mutta+teetä+en+kyllä+joisi.
05.02.2018 17:02
191 / 199