Onko teillä terveelliset elämäntavat

Aika yleinen käsitys sinkuista, varsinkin miespuolisista ns. vanhoista pojista, on se etteivät nämä pidä itsestään huolta.

Mitenkä palstalaiset huolehtivat kunnostaan? Onko terveelliset elämäntavat vai hällä väliä tyyli?

297

2383

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Old-school-man

      Minulla on varsin hyvät elintavat. Lihaskunto on hyvä ja suhteellisen vaivatta menee päälle 3000 metriä Cooperissa, koska lenkkeilen paljon ja painoindeksi kuosissa. En tupakoi, en käytä huumeita ja kohtalaisesti katson ravintoanikin vaikka lihaasyövän valkoisen heteromiehen kriteerin täytän ruokavalionkin puolesta. Toki humalassa saatan joskus esim. pienissä häissä olla. Mitään säännöllistä lääkitystä en ole koskaan tarvinnut.

      • Ja kaiketi sinkku?


      • Old-school-man
        Ananias kirjoitti:

        Ja kaiketi sinkku?

        Valitettavasti.


      • Old-school-man kirjoitti:

        Valitettavasti.

        Oletko pohtinut että voit olla kontrollifriikki?

        Minä tiedän yhden vanhan pojan jolla on terveet elämäntavat, mutta hän menee asioissa äärimmäisyyksiin. Elämässä ei olekaan mitään kivaa.


      • Old-school-man
        Ananias kirjoitti:

        Oletko pohtinut että voit olla kontrollifriikki?

        Minä tiedän yhden vanhan pojan jolla on terveet elämäntavat, mutta hän menee asioissa äärimmäisyyksiin. Elämässä ei olekaan mitään kivaa.

        En ole moista pohtinut. Jos "puhtaasti" ruokaan, liikuntaan, päihteisiin ja ravintoon liittyvää suhtautumistani ajattelen, niin se kulkee elämässä mukana ilman enempiä ajattelematta, koska tykkään urheilla ja päihteisiin en ole onneksi tuntenut koskaan liikaa vetoa. Hyvä terveys tulee samalla sivutuotteena.


      • Old-school-man kirjoitti:

        En ole moista pohtinut. Jos "puhtaasti" ruokaan, liikuntaan, päihteisiin ja ravintoon liittyvää suhtautumistani ajattelen, niin se kulkee elämässä mukana ilman enempiä ajattelematta, koska tykkään urheilla ja päihteisiin en ole onneksi tuntenut koskaan liikaa vetoa. Hyvä terveys tulee samalla sivutuotteena.

        Osaatko ottaa ilon irti elämästä ja voisit elää elämää jossa olisi riittävästi kepeyttä jotta parisuhde onnistuisi?


      • Old-school-man
        Ananias kirjoitti:

        Osaatko ottaa ilon irti elämästä ja voisit elää elämää jossa olisi riittävästi kepeyttä jotta parisuhde onnistuisi?

        Kysyt aika henkilökohtaisia, toki tämän ketjun avasit. Persoonana olen esim. aika asiallinen ja rauhallinen ja "rento naistennaurattaja" en erityisesti voi sanoa olevani, vaikka on minulla suhteitakin ollut. Kyllä parisuhde voi onnistua ilman erityistä kepeyttäkin ja naiset osaa olla myös "kontrollifriikkejä" yhtä lailla kuin miehetkin. Monet naiset arvostavat suhteellisen terveitä elämäntapoja, urheilullisuutta ja urheilullisuuden muokkaamaa ulkonäköä niin itsellään kuin rakastetullaan.


      • Old-school-man kirjoitti:

        Kysyt aika henkilökohtaisia, toki tämän ketjun avasit. Persoonana olen esim. aika asiallinen ja rauhallinen ja "rento naistennaurattaja" en erityisesti voi sanoa olevani, vaikka on minulla suhteitakin ollut. Kyllä parisuhde voi onnistua ilman erityistä kepeyttäkin ja naiset osaa olla myös "kontrollifriikkejä" yhtä lailla kuin miehetkin. Monet naiset arvostavat suhteellisen terveitä elämäntapoja, urheilullisuutta ja urheilullisuuden muokkaamaa ulkonäköä niin itsellään kuin rakastetullaan.

        Myönnän että minua kiinnostaa palstalla ilmiö jossa sinkkumiesten kuvausten perusteella heillä ei pitäisi olla mitään ongelmia löytää parisuhde, silti sitä ei ole jostakin syystä siunaantunut.

        Sinä olet kuitenkin elänytkin parisuhteissa, joten sulla on todistettavasti "markkina-arvoa".

        Samaa mieltä siitä että kontrollifriikkiys on tyypillisempää naisilla, mutta mielestäni siitä on myös vanhan pojan versio.


      • Old-school-man
        Ananias kirjoitti:

        Myönnän että minua kiinnostaa palstalla ilmiö jossa sinkkumiesten kuvausten perusteella heillä ei pitäisi olla mitään ongelmia löytää parisuhde, silti sitä ei ole jostakin syystä siunaantunut.

        Sinä olet kuitenkin elänytkin parisuhteissa, joten sulla on todistettavasti "markkina-arvoa".

        Samaa mieltä siitä että kontrollifriikkiys on tyypillisempää naisilla, mutta mielestäni siitä on myös vanhan pojan versio.

        "Myönnän että minua kiinnostaa palstalla ilmiö jossa sinkkumiesten kuvausten perusteella heillä ei pitäisi olla mitään ongelmia löytää parisuhde, silti sitä ei ole jostakin syystä siunaantunut."

        Ottamatta itseeni kantaa, niin "ilmiön" taustalla on passiivisuutta seuranhaussa, itseluottamuksen puutetta ja nirsoutta. Mahdollisesti myös muita syitä, joita en ainakaan nyt keksi.

        "Kontrollifriikkeys" ja perusjämpti elämänasenne, että maksaa esim. laskunsa ajallaan, ovat eri asioita,


      • Old-school-man kirjoitti:

        "Myönnän että minua kiinnostaa palstalla ilmiö jossa sinkkumiesten kuvausten perusteella heillä ei pitäisi olla mitään ongelmia löytää parisuhde, silti sitä ei ole jostakin syystä siunaantunut."

        Ottamatta itseeni kantaa, niin "ilmiön" taustalla on passiivisuutta seuranhaussa, itseluottamuksen puutetta ja nirsoutta. Mahdollisesti myös muita syitä, joita en ainakaan nyt keksi.

        "Kontrollifriikkeys" ja perusjämpti elämänasenne, että maksaa esim. laskunsa ajallaan, ovat eri asioita,

        Itseluottamuksen puute lienee se perussyy miksi nuorena jäädään sivuun seurustelukuvioista. Iso osa miehistä löytää itseluottamuksensa nuorena aikuisena ja siivet alkavat kantamaan, mutta jotkut friikkiytyvät ja jäävät yksin.

        Mutta itse pääasiaan, kyllä aika moni tuntuu olevan myös löysässä kunnossa, ainakin kun vastauksia lueskelee. Sinä lienet kuitenkin vähemmistössä terveellisine elämäntapoinesi.


      • Old-school-man
        Ananias kirjoitti:

        Itseluottamuksen puute lienee se perussyy miksi nuorena jäädään sivuun seurustelukuvioista. Iso osa miehistä löytää itseluottamuksensa nuorena aikuisena ja siivet alkavat kantamaan, mutta jotkut friikkiytyvät ja jäävät yksin.

        Mutta itse pääasiaan, kyllä aika moni tuntuu olevan myös löysässä kunnossa, ainakin kun vastauksia lueskelee. Sinä lienet kuitenkin vähemmistössä terveellisine elämäntapoinesi.

        "Itseluottamuksen puute lienee se perussyy miksi nuorena jäädään sivuun seurustelukuvioista."

        Passiivisuus seuranhaussa on monesti yhteydessä itseluottamuksen puutteeseen, mutta ei aina. On myös tapauksia että miehen itseluottamus on elämässä yleisesti ja myös naisten suhteen ok, mutta suhtautumistapa on "se oikea tulee kohdalle, jos on tullakseen" ja mies ei ns. aktiivisesti "metsästä naisia", koska se ei vaan jostain syystä istu hänen persoonaansa ja mies on "paperilla" ja ulkonäöltään vähintään suht ok. Tiedän tällaisia tapauksia henkilökohtaisesti. Tällainen miestyyppi on itse asiassa varsin yleinen.


      • Old-school-man kirjoitti:

        "Itseluottamuksen puute lienee se perussyy miksi nuorena jäädään sivuun seurustelukuvioista."

        Passiivisuus seuranhaussa on monesti yhteydessä itseluottamuksen puutteeseen, mutta ei aina. On myös tapauksia että miehen itseluottamus on elämässä yleisesti ja myös naisten suhteen ok, mutta suhtautumistapa on "se oikea tulee kohdalle, jos on tullakseen" ja mies ei ns. aktiivisesti "metsästä naisia", koska se ei vaan jostain syystä istu hänen persoonaansa ja mies on "paperilla" ja ulkonäöltään vähintään suht ok. Tiedän tällaisia tapauksia henkilökohtaisesti. Tällainen miestyyppi on itse asiassa varsin yleinen.

        "Tällainen miestyyppi on itse asiassa varsin yleinen."

        Sinkut-palstalla naisettomuudesta vuodesta toiseen valittavat miehet eivät kuulu tuohon ryhmään.


      • Old-school-man
        Ananias kirjoitti:

        "Tällainen miestyyppi on itse asiassa varsin yleinen."

        Sinkut-palstalla naisettomuudesta vuodesta toiseen valittavat miehet eivät kuulu tuohon ryhmään.

        Internetissä on helpompi suoraan tai epäsuoraan valittaa naisettomuuttaankin kuin livenä. Toisaalta tämä on sellainen foorumi, että asian negatiisiakin tunteita voi mielestäni tuoda julki ja jotkut tuovat ne aika epäkorrektillakin tavalla julki.

        Em. miehistä osa aikanaan pariutuu, osa pysyy ikisinkkuna, osa eroaa, osa löytää uuden jne.


      • Old-school-man kirjoitti:

        Internetissä on helpompi suoraan tai epäsuoraan valittaa naisettomuuttaankin kuin livenä. Toisaalta tämä on sellainen foorumi, että asian negatiisiakin tunteita voi mielestäni tuoda julki ja jotkut tuovat ne aika epäkorrektillakin tavalla julki.

        Em. miehistä osa aikanaan pariutuu, osa pysyy ikisinkkuna, osa eroaa, osa löytää uuden jne.

        On varmasti oikeassa elämässä miehiä joilla ei ole vahvaa pariutumisviettiä, mutta toisaalta se ryhmä ei myöskään nurise naisettomuudestaan.


      • Old-school-man
        Ananias kirjoitti:

        On varmasti oikeassa elämässä miehiä joilla ei ole vahvaa pariutumisviettiä, mutta toisaalta se ryhmä ei myöskään nurise naisettomuudestaan.

        Joo ja puhutaan nimenomaan miehistä, jotka ainakin teoriassa ovat valmiitta pariutumaan jos kohdalle osuu, vaikka pariutumisvietti ei ainakaan ulkoisesti vahvana näyttäytyisikään. Se että asiaa ei netissä tai livenä juuri nurise ei kuitenkaan tarkoita sitä etteikö asia voisi silti omassa mielessä harmittaa.


      • Old-school-man kirjoitti:

        Joo ja puhutaan nimenomaan miehistä, jotka ainakin teoriassa ovat valmiitta pariutumaan jos kohdalle osuu, vaikka pariutumisvietti ei ainakaan ulkoisesti vahvana näyttäytyisikään. Se että asiaa ei netissä tai livenä juuri nurise ei kuitenkaan tarkoita sitä etteikö asia voisi silti omassa mielessä harmittaa.

        Paha mennä sanomaan sellaisen ihmisen pään sisällöstä joka ei avaa tuntemuksiaan muille.

        Katkeruuttaan tilittävien ajatukset tuntee jokainen.


      • Old-school-man

        Olen toki joskus ääneen todennut livenä ettei ole hauskaa olla sinkku, mutta en ole ollut pelkkä "ajopuu" vaan myös aktiivisesti etsinyt naisseuraa. Ihmisillä on ihan hyvin perusteltuja syitä olla katkerakin, jos ei ole millään käynyt flaksi tai suhde ei ole kestänyt, vaikka vilpittömästi on parhaansa yrittänyt. Ymmärrettävästi ulkopuolinen ei "tilityksiä" ihan loputtomasti jaksa kuunnella, mutta kyllä ainakin itse voin kuunnella jos joku livenä minulle tuntemuksiaan haluaa purkaa.


      • Ananias kirjoitti:

        Myönnän että minua kiinnostaa palstalla ilmiö jossa sinkkumiesten kuvausten perusteella heillä ei pitäisi olla mitään ongelmia löytää parisuhde, silti sitä ei ole jostakin syystä siunaantunut.

        Sinä olet kuitenkin elänytkin parisuhteissa, joten sulla on todistettavasti "markkina-arvoa".

        Samaa mieltä siitä että kontrollifriikkiys on tyypillisempää naisilla, mutta mielestäni siitä on myös vanhan pojan versio.

        Jos on ollut suurimman osan aikaa elämästään suhteessa kuten esim: minä, ei aina ole sinkkuna ollessaan kovaa hinkua päästä takaisin suhteeseen. Viimeksi oon ollut vakituisessa suhteessa 8 kk sitten, naisseuraa on tässäkin välissä ollut mutta ei vakituista, yksi vakituinen riittääkin sitten hyvin.
        Hälläväliä tyyliä ei ole ollut koskaan mutta rentoa kuitenkin, itseasiassa treenausta tulee tehtyä enemmän sinkkuna ollessa, suhteessa tehdään sitten enemmän kaikkea muuta.
        Siinä mielessä nirso että hoikka nainen puree eniten..mun tapauksessa -50v

        Sinkut, joilla on halua suhteeseen, älkää jääkö kotiin makaamaan, kävelylenkilläkin voi tavata ykskaks toisen samassa tilanteessa olevan, rohkeasti vaan.


    • Totuus-

      Ei ole enää. Ainoa liikunta mitä harrastan on että kävelen rappuset ylös 3 kerrokseen kun tuleen kotiin.

      • sfdll

        Kotoa poistuttaessa ei rappusia pitkin vaan parvekkeelta hyppy alas?


    • En välitä terveydestäni kun en haluaisi enää edes elää. Pyrin löytämään pieniä nautintoja tähän kurjuuteen alkoholista, tupakasta ja roskaruuasta.

      • Kommentti oli hauska, juuri tuollaiseksi sinkkumiehet mielletään.


      • ja.tooze
        Ananias kirjoitti:

        Kommentti oli hauska, juuri tuollaiseksi sinkkumiehet mielletään.

        Vaan mikä on syy ja mikä seuraus?


      • ja.tooze kirjoitti:

        Vaan mikä on syy ja mikä seuraus?

        Puuttuu kurinalaisuus?


      • Ananias kirjoitti:

        Kommentti oli hauska, juuri tuollaiseksi sinkkumiehet mielletään.

        Ai, että tyypillisellä sinkkumiehellä on elämänhalu täysin hukassa? En oikein usko. Tyypillinen sinkkumies ei ole kolmekymppiseksi asti täysin naisasioissa kokematon hylkiö, jolla ei ole elämässään mitään sisältöä. Kiva, että kurjuuteni on sinusta hauskaa.


      • ageless_stranger kirjoitti:

        Ai, että tyypillisellä sinkkumiehellä on elämänhalu täysin hukassa? En oikein usko. Tyypillinen sinkkumies ei ole kolmekymppiseksi asti täysin naisasioissa kokematon hylkiö, jolla ei ole elämässään mitään sisältöä. Kiva, että kurjuuteni on sinusta hauskaa.

        Palstalla on liikaa trolleja jotta ottaisin kenenkään juttuja tosissani.

        Jo nikkisikin viittaa siihen että kyseessä on täysin fiktiivinen palstahahmo, mutta en ole siitä kuites täysin varma. Ikävähän se olisi jos juttusi pitäisi kutinsa, mutta mulla ei ole siihen osaa eikä arpaa.


      • Ananias kirjoitti:

        Palstalla on liikaa trolleja jotta ottaisin kenenkään juttuja tosissani.

        Jo nikkisikin viittaa siihen että kyseessä on täysin fiktiivinen palstahahmo, mutta en ole siitä kuites täysin varma. Ikävähän se olisi jos juttusi pitäisi kutinsa, mutta mulla ei ole siihen osaa eikä arpaa.

        Tuo ensimmäinen kappale pitää kyllä paikkansa, mutta en käsitä mitä vikaa nimimerkissäni on. Fiktiiviseen hahmoon se perustuu, mutta itse kyllä kirjoitan juttuni aina tosissani. Sen olen kyllä huomannut ettei täällä saa huomiota kuin pahimmat provoilijat joten en kyllä kohta enää jaksa kirjoittaa tänne mitään. Ja sen jälkeen palstalla on jälleen yksi naisia vihaamaton ätmi vähemmän.


      • ageless_stranger kirjoitti:

        Tuo ensimmäinen kappale pitää kyllä paikkansa, mutta en käsitä mitä vikaa nimimerkissäni on. Fiktiiviseen hahmoon se perustuu, mutta itse kyllä kirjoitan juttuni aina tosissani. Sen olen kyllä huomannut ettei täällä saa huomiota kuin pahimmat provoilijat joten en kyllä kohta enää jaksa kirjoittaa tänne mitään. Ja sen jälkeen palstalla on jälleen yksi naisia vihaamaton ätmi vähemmän.

        Sinuna en suhtautuisi noin dramaattisesti siihen jos joku sanoo trollipalstalla että nikki "ageless_stranger" tuntuu trollin nikiltä.

        Ja sanoin sentään etten minä ole asiasta varma.


      • Ananias kirjoitti:

        Sinuna en suhtautuisi noin dramaattisesti siihen jos joku sanoo trollipalstalla että nikki "ageless_stranger" tuntuu trollin nikiltä.

        Ja sanoin sentään etten minä ole asiasta varma.

        Mua vaan ihan aidosti kiinnosti mikä saa sut ajatteleen tollain. En tahtoisi vaikuttaa trollilta vaikka trollipalstalla (toistaiseksi) päivystänkin. Kaipa tuo aika idioottimaista on kieltämättä.


      • ageless_stranger kirjoitti:

        Mua vaan ihan aidosti kiinnosti mikä saa sut ajatteleen tollain. En tahtoisi vaikuttaa trollilta vaikka trollipalstalla (toistaiseksi) päivystänkin. Kaipa tuo aika idioottimaista on kieltämättä.

        Sano täältä yksikin nikki jota ei joku epäile trolliksi?

        Ei sellaista olekaan.


      • fdsfdsfsdffdf

        En minäkään. Surullista luettavaa. Ne ätmit, jotka saavat huomiota.. Naiset vihaavat ja halveksivat ihan aiheesta -siitä kommentointi ja "huomio" johtuu.


      • nb7657gfgf
        Ananias kirjoitti:

        Sano täältä yksikin nikki jota ei joku epäile trolliksi?

        Ei sellaista olekaan.

        Miks sä käyt (vittu!) ton jätkän kimppuun????

        Se on ollut täällä vaikka kuinka kauan.


      • Ananias kirjoitti:

        Sano täältä yksikin nikki jota ei joku epäile trolliksi?

        Ei sellaista olekaan.

        Eipä kai niin. Itse en seuraile tätä palstaa kuin jaksottain silloin tällöin niin en täältä edes tunne läheskään kaikkia. Jos täällä nyt loppupeleissä on itseni lisäksi muita kirjoittajia tai sitten kaikki ovat vain oman mielikuvitukseni tuotetta ja jakaantuneen persoonallisuuteni eri osia. Hulluksihan tässä vainoharhaisessa ilmapiirissä tulee.


      • ageless_stranger kirjoitti:

        Eipä kai niin. Itse en seuraile tätä palstaa kuin jaksottain silloin tällöin niin en täältä edes tunne läheskään kaikkia. Jos täällä nyt loppupeleissä on itseni lisäksi muita kirjoittajia tai sitten kaikki ovat vain oman mielikuvitukseni tuotetta ja jakaantuneen persoonallisuuteni eri osia. Hulluksihan tässä vainoharhaisessa ilmapiirissä tulee.

        Nää on vain nikkejä, ei välttämättä lähelläkään sitä mitä kirjoittaja.


      • mielistelyn.motiivit
        ageless_stranger kirjoitti:

        Tuo ensimmäinen kappale pitää kyllä paikkansa, mutta en käsitä mitä vikaa nimimerkissäni on. Fiktiiviseen hahmoon se perustuu, mutta itse kyllä kirjoitan juttuni aina tosissani. Sen olen kyllä huomannut ettei täällä saa huomiota kuin pahimmat provoilijat joten en kyllä kohta enää jaksa kirjoittaa tänne mitään. Ja sen jälkeen palstalla on jälleen yksi naisia vihaamaton ätmi vähemmän.

        "ettei täällä saa huomiota"


    • Treenaan päivittäin (paitsi nyt sairaslomalla). Ruokailutottumukset ja ruokavalio eivät ole treenin kannalta parhaat mahdolliset, mutta kuitenkin paremmat kuin pari vuotta sitten.

    • ätminelämää

      Kuntoni riittää oluen hakemiseen kaupasta.

    • Addiktoitunuttrolli

      Ananias pertsa pätijä palstamäki.

      • Niin, onko?

        Meinasin juuri kysyä...Täytyy koittaa pysyä juonessa mukana..ei muuta.


    • Muuten kyllä, mutta ruokavaliossa ois petrattavaa

      • Jos poltat sen mitä syöt, niin mitä väliä sillä on mitä syöt?

        Isompi ongelma lienee siinä ettei elimistö pysty polttamaan sitä kalorimäärää mitä ihminen syö.


      • ongelma
        Ananias kirjoitti:

        Jos poltat sen mitä syöt, niin mitä väliä sillä on mitä syöt?

        Isompi ongelma lienee siinä ettei elimistö pysty polttamaan sitä kalorimäärää mitä ihminen syö.

        Herkuista ei saa ravintoaineita, vaikka kalorit menisi kaikki käyttöön. Ei hoikkana pysyvän kannata mässäillä sokerilla, vaikka ei lihoisikaan. On sokerista muutakin haittaa.


      • ongelma kirjoitti:

        Herkuista ei saa ravintoaineita, vaikka kalorit menisi kaikki käyttöön. Ei hoikkana pysyvän kannata mässäillä sokerilla, vaikka ei lihoisikaan. On sokerista muutakin haittaa.

        Totta tuo. Myös kasviksia pitää syödä se puoli kiloa päivässä.


      • Ananias kirjoitti:

        Totta tuo. Myös kasviksia pitää syödä se puoli kiloa päivässä.

        Smoothiet on nam. Hyviä ja terveellisiä ja helppo tehdä.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Smoothiet on nam. Hyviä ja terveellisiä ja helppo tehdä.

        Juot kasvikset? Ihan jees, se on helpompaa kuin syödä kasvikset sellaisenaan.


      • Ananias kirjoitti:

        Juot kasvikset? Ihan jees, se on helpompaa kuin syödä kasvikset sellaisenaan.

        No hedelmät. Valion mustikka- ja mansikkakeitot toimii hyvin pohjana. Sekaan mitä haluaa ja mausteena pähkinärouhetta, vaniljauutetta, kookosmaitoa..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No hedelmät. Valion mustikka- ja mansikkakeitot toimii hyvin pohjana. Sekaan mitä haluaa ja mausteena pähkinärouhetta, vaniljauutetta, kookosmaitoa..

        Ihan hyvä vinkki, voisi joskus kokeilla.

        Eikös noissa keitoissa ole sokeria? Ainakin mustikkakeitto maistuu sellaiselle.


      • Ananias kirjoitti:

        Ihan hyvä vinkki, voisi joskus kokeilla.

        Eikös noissa keitoissa ole sokeria? Ainakin mustikkakeitto maistuu sellaiselle.

        Piti ihan käydä katsomassa... Ei ole. Kummassakin lukee, että sokeroimaton ja että alle 10 kaloria/ 100g. Mikä on noin kolme kertaa vähemmän kuin esim rasvattomassa maidossa..

        Kävin vielä katsomassa.. niin mustikkakeitossa on lisätty makeutusainetta, mutta mansikkakeitossa ei.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Piti ihan käydä katsomassa... Ei ole. Kummassakin lukee, että sokeroimaton ja että alle 10 kaloria/ 100g. Mikä on noin kolme kertaa vähemmän kuin esim rasvattomassa maidossa..

        Kävin vielä katsomassa.. niin mustikkakeitossa on lisätty makeutusainetta, mutta mansikkakeitossa ei.

        Okei, hyvä juttu.

        Välttelen ylimääräisiä sokereita.


    • överiksi.menee

      Ei ole terveet elämäntavat. Keskivartalolihavuudesta olen koittanut päästä eroon huonoin tuloksin. Kauhean aktiivinen en jaksa olla, vapaa-ajalla voisi liikkua erittäin paljon enemmän.

      Useimmiten pyrin kontrolloimaan syömistä ja annoskokoja, mutta sitten on grilli kuumana aamusta iltaan. Runsaan salaatin lisäksi menee pullokaupalla viiniä ja ihan liikaa lihatuotteita.

      Parhaimmillaan päivään kuuluu 2 tummaa leipää, kuppi kahvia, salaatti, omena, banaani ja lämmin ateria, kuten esim. makaronilaatikko (itse tehty) ja alle 300g.

      Huonoimmillaan taas grillattua possua, nautaa, kanaa, makkaraa, porilaista. Porilaisessa on kananmuna, 1cm paksuinen makkara, 2 palaa paahtoleipää ellei ole tuplaporilainen, vähintään 2 cheddarjuustoa ja erilaisia majoneesejä. Niitä porilaisiakin on päivän aikana vähintään kaksi. Jälkiruuaksi vähintään kahta lajiketta jäätelöä, mielellään kolmea makua.

      Tietty jos ei grillaa, niin pizzaa, limpsaa, karkkia, sipsiä, popcornia, jne.

      Työputkilma kontrolli ja paino hallintaan, vapaaputkella helposti saa 5kg kahden vuorokauden aikana.

      • "vapaaputkella helposti saa 5kg kahden vuorokauden aikana."

        Ei kai tuollainen ole mahdollista? siihen pitäisi syödä ja juoda ihan h...ti.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        "vapaaputkella helposti saa 5kg kahden vuorokauden aikana."

        Ei kai tuollainen ole mahdollista? siihen pitäisi syödä ja juoda ihan h...ti.

        Rasvan kerryttäminen on verkkaista hommaa, 5 kiloa ei tartu kroppaan yleensä edes kuukaudessakaan.


      • gfgfdgdfg
        Harmaaritari kirjoitti:

        "vapaaputkella helposti saa 5kg kahden vuorokauden aikana."

        Ei kai tuollainen ole mahdollista? siihen pitäisi syödä ja juoda ihan h...ti.

        Nesteitä voi tulla useita kiloja.


      • Ananias kirjoitti:

        Rasvan kerryttäminen on verkkaista hommaa, 5 kiloa ei tartu kroppaan yleensä edes kuukaudessakaan.

        Joo niin sitä luulisi eikä normaali vatsa edes veny niin paljon parissa päivässä että noin paljon saisi enemmän sopimaan. Ehkä jos joisi kaljaa taukoamatta se voisi iumeytyä elimistöön niin että hetkellisesti saisi vaa'alle tuollaisen eron mutta sitäkin epäilen.


      • gfgfdgdfg kirjoitti:

        Nesteitä voi tulla useita kiloja.

        Jos ennen kuuria saunassa hikoilee kaiken mahdollisen pois ensin ja sitten vaan urakalla juo tuo 5kg onnistuisi.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo niin sitä luulisi eikä normaali vatsa edes veny niin paljon parissa päivässä että noin paljon saisi enemmän sopimaan. Ehkä jos joisi kaljaa taukoamatta se voisi iumeytyä elimistöön niin että hetkellisesti saisi vaa'alle tuollaisen eron mutta sitäkin epäilen.

        Ihmisen paino voi heitellä helposti sen 2-3 kiloa wc-käyntien yhteydessä, siksi paino pitäisikin mitata sen jälkeen kun on tyhjätty suoli.

        Kyllä joku voi juoda itseensä tuon 5 kiloa nestettä, mutta ei se kyllä ihan painonnousua ole. Joku ravintoterapeutti kertoili joskus että ihmisillä on täysin utopistiset kuvitelmat siitä kuinka paljon paino voi nousta joulun pyhinä. Hän sanoi että oikeaa painon nousua (massan lisäystä) ei voi teoriassakaan tulla monia satoja grammoja lyhyessä ajassa.


      • överiksi.menee
        Harmaaritari kirjoitti:

        "vapaaputkella helposti saa 5kg kahden vuorokauden aikana."

        Ei kai tuollainen ole mahdollista? siihen pitäisi syödä ja juoda ihan h...ti.

        Toivottavasti ei ole mahdollista. Tietty se aamupaino perjantaina on eri kuin iltapaino lauantaina. Shortsit ehkä painaa sen 200g.

        Ei ole ongelmaa juoda ja syödä ihan sikana, perhepizza menee ihan kevyesti kerralla. Noin 90kg se paino oli ennen överiä ja överin jälkeen ja edelleen 95.5kg.
        Kai se paino siitä asettuu kun palaa sorvin ääreen.

        Sikana syömiseen on varmaankin turha luetella noi kasvikset, mutta muistelen syönneeni kahden päivän aikana paketin jauhoista makkaraa, 4 pihviä possua, 4 pihviä nautaa, 4 kanan rintapalaa, 2 grillitassua, 1l jäätelöä, 4 pulloa viiniä, 2l greippilimua, vettä, maitoa, 4 tölkkiä olutta, vähintään 3 porilaista, irtomakeisia, puolipusdia popcornia. Unohdinkohan jotain. Noihin grillituotteisiin meni 150€, en onneksi yksin syönyt kaikkea.


      • tarkkailepa
        Harmaaritari kirjoitti:

        Jos ennen kuuria saunassa hikoilee kaiken mahdollisen pois ensin ja sitten vaan urakalla juo tuo 5kg onnistuisi.

        Noh, et ole ainakaan painontarkkailija. Isolla ihmisellä kevyesti vaihtelee paino useita kiloja lyhyen ajan sisällä.


      • tarkkailepa kirjoitti:

        Noh, et ole ainakaan painontarkkailija. Isolla ihmisellä kevyesti vaihtelee paino useita kiloja lyhyen ajan sisällä.

        Mikäli haluaa tarkkailla painoaan, niin mittaustilanne pitäisi vakioida. Se tulisi toistaa aina samaan kellonaikaan, ja mielellään sen jälkeen kun on käyty tyhjäämässä suoli.

        Ihmisen paino voi virtsan ja ulostemassan painosta heittää päivässä pari kiloa, ja kunnon kaljajuopolla kolmekaan kiloa ei ole mahdotonta.


      • överiksi.menee kirjoitti:

        Toivottavasti ei ole mahdollista. Tietty se aamupaino perjantaina on eri kuin iltapaino lauantaina. Shortsit ehkä painaa sen 200g.

        Ei ole ongelmaa juoda ja syödä ihan sikana, perhepizza menee ihan kevyesti kerralla. Noin 90kg se paino oli ennen överiä ja överin jälkeen ja edelleen 95.5kg.
        Kai se paino siitä asettuu kun palaa sorvin ääreen.

        Sikana syömiseen on varmaankin turha luetella noi kasvikset, mutta muistelen syönneeni kahden päivän aikana paketin jauhoista makkaraa, 4 pihviä possua, 4 pihviä nautaa, 4 kanan rintapalaa, 2 grillitassua, 1l jäätelöä, 4 pulloa viiniä, 2l greippilimua, vettä, maitoa, 4 tölkkiä olutta, vähintään 3 porilaista, irtomakeisia, puolipusdia popcornia. Unohdinkohan jotain. Noihin grillituotteisiin meni 150€, en onneksi yksin syönyt kaikkea.

        Yhden kilon lihominen vaatii jotain 7000 kcal kuluttejun kaloreiden päälle. Niinpä väittäisin, että normi-ihminen ei pysty lihomaan edes kiloa päivässä vaikka yrittäisi syödä kuinka.


    • Pertsafani

      Ananias Palstamäki?

      • Harmis rekkasi Aki Palstamäen.


      • sdöiögaiuaöldaf

        On on. Onhan se nyt sanomattakin selvää.


      • kjgljgjgggggöfhjl
        sdöiögaiuaöldaf kirjoitti:

        On on. Onhan se nyt sanomattakin selvää.

        Onko myös "MiesJokaTietääMitäHaluaa", sama nimimerkki?


      • kjgljgjgggggöfhjl kirjoitti:

        Onko myös "MiesJokaTietääMitäHaluaa", sama nimimerkki?

        Ei sentäs, en ole koskaan palstaillut yhtä aikaa kahdella nikillä.

        Minun palstailuni perustuu siihen että jokainen tunnistaa minut, sanani noteerataan näin eri tavalla kuin jonkun puskan sanat.


      • Ananias kirjoitti:

        Harmis rekkasi Aki Palstamäen.

        Alkaako taas hulluus hiipimään palstalle? Harmis on rekannut tasan yhden nimimerkin ja senkin siksi kun sen aimmen vakiintuneen ja kaikki sen muunnokset trolli, tai pertti, en tiedä eikä hirveästi kiinnosta, rekkasi. Sikälihän se oli kyllä ihan hyvä kun tällä rekatulla on paljon helpompi kommentoida kun ei tule niitä typeriä ruudukkotehtäviä.


      • ölhjhgökjgökh
        Ananias kirjoitti:

        Ei sentäs, en ole koskaan palstaillut yhtä aikaa kahdella nikillä.

        Minun palstailuni perustuu siihen että jokainen tunnistaa minut, sanani noteerataan näin eri tavalla kuin jonkun puskan sanat.

        Älä selitä. Valheilla on lyhyet jäljet. Mitä yrität tällä kertaa?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Alkaako taas hulluus hiipimään palstalle? Harmis on rekannut tasan yhden nimimerkin ja senkin siksi kun sen aimmen vakiintuneen ja kaikki sen muunnokset trolli, tai pertti, en tiedä eikä hirveästi kiinnosta, rekkasi. Sikälihän se oli kyllä ihan hyvä kun tällä rekatulla on paljon helpompi kommentoida kun ei tule niitä typeriä ruudukkotehtäviä.

        Luulin ettet seuraa tällaisia ketjuja.


      • HastaLaVistaBaby
        ölhjhgökjgökh kirjoitti:

        Älä selitä. Valheilla on lyhyet jäljet. Mitä yrität tällä kertaa?

        misspönttöuunia se yrittää. Toivottavasti muikkeli älyää.


      • Ananias kirjoitti:

        Luulin ettet seuraa tällaisia ketjuja.

        Joo en hirveästi mutta vilkaisin ja huomasin tulleeni mainituksi niin piti toki kommentoida valehteluun. Ei sillä niin väliä, saahan sitä uskoa itsekukin mitä haluaa mutta jos toisista joku alkaa levittelemään perättömiä juttuja toki niihin pitää laittaa heti vastinetta.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo en hirveästi mutta vilkaisin ja huomasin tulleeni mainituksi niin piti toki kommentoida valehteluun. Ei sillä niin väliä, saahan sitä uskoa itsekukin mitä haluaa mutta jos toisista joku alkaa levittelemään perättömiä juttuja toki niihin pitää laittaa heti vastinetta.

        Ihan hyvä kun oikaisit.


      • HastaLaVistaBaby kirjoitti:

        misspönttöuunia se yrittää. Toivottavasti muikkeli älyää.

        Pönttis sai mut rekkautumaan, mutta en sentään yritä ketään jonka sukupuolikin on mulle epäselvää.

        Kirjoittajana tyyppi kepittää muut 100-0, on oikeasti kiva heittää läppää sellaisen kanssa joka saa mut nauramaan.

        En välttämättä palstaile täällä hirveästi silloin kun Pönttis ei ole palstalla, nää jutut on muuten aika väsyneitä. Olen lueskellut niitä jo pian pari vuotta jos ei vähennetä taukojani pois.


      • Ananias kirjoitti:

        Pönttis sai mut rekkautumaan, mutta en sentään yritä ketään jonka sukupuolikin on mulle epäselvää.

        Kirjoittajana tyyppi kepittää muut 100-0, on oikeasti kiva heittää läppää sellaisen kanssa joka saa mut nauramaan.

        En välttämättä palstaile täällä hirveästi silloin kun Pönttis ei ole palstalla, nää jutut on muuten aika väsyneitä. Olen lueskellut niitä jo pian pari vuotta jos ei vähennetä taukojani pois.

        Taidat olla oikeasti ihastunut jos yhden yksittäisen kirjoittajan vuoksi palstalla aikaa vietät? eihän siinä mitään mutta siinähän pikkuhiljaa joutuu valinnan eteen että pitääkö jutun mukavana mielikuvitusleikkinä vai eteneekö siitä ja kohtaa todellisuuden?


      • como.estas
        Ananias kirjoitti:

        Pönttis sai mut rekkautumaan, mutta en sentään yritä ketään jonka sukupuolikin on mulle epäselvää.

        Kirjoittajana tyyppi kepittää muut 100-0, on oikeasti kiva heittää läppää sellaisen kanssa joka saa mut nauramaan.

        En välttämättä palstaile täällä hirveästi silloin kun Pönttis ei ole palstalla, nää jutut on muuten aika väsyneitä. Olen lueskellut niitä jo pian pari vuotta jos ei vähennetä taukojani pois.

        Tytön pitäis oikeasti varoa. On se lirkutus sulta semmosta ollu. Väitä mitä väität.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Taidat olla oikeasti ihastunut jos yhden yksittäisen kirjoittajan vuoksi palstalla aikaa vietät? eihän siinä mitään mutta siinähän pikkuhiljaa joutuu valinnan eteen että pitääkö jutun mukavana mielikuvitusleikkinä vai eteneekö siitä ja kohtaa todellisuuden?

        Hyvien juttujen takiahan minä olen täällä ollutkin, mutta nyt vain näyttää siltä että niitä hyviä juttuja ei tule monestakaan suunnasta.

        Tää palsta oli joskus huomattavasti iloisempi ja eloisampi, nyt tänne on jäänyt vain negatiivisuus. Ei se negatiivisuus kiinnosta.

        Pönttis on ilopilleri, sen kanssa vierähtää aika nopeasti. En ole silti ajatellut edetä asiassa mihinkään, homma saa pysyä palstaflirttinä.


      • como.estas kirjoitti:

        Tytön pitäis oikeasti varoa. On se lirkutus sulta semmosta ollu. Väitä mitä väität.

        Lirkuti lirkuti, en kiistä asiaa.

        Se on silti palstailua, ja tasokkaampaa juttua täältä ei löydy.


      • Ananias kirjoitti:

        Hyvien juttujen takiahan minä olen täällä ollutkin, mutta nyt vain näyttää siltä että niitä hyviä juttuja ei tule monestakaan suunnasta.

        Tää palsta oli joskus huomattavasti iloisempi ja eloisampi, nyt tänne on jäänyt vain negatiivisuus. Ei se negatiivisuus kiinnosta.

        Pönttis on ilopilleri, sen kanssa vierähtää aika nopeasti. En ole silti ajatellut edetä asiassa mihinkään, homma saa pysyä palstaflirttinä.

        Pönttiksen iloisuus & positiivisuus kieltämättä on tarttuvaa ja helposti jää itseltäkin sitten negatiiviset jutut vähemmälle. Mutta kuten huomaat siinäkin toteutuu palstatotuus, naisten syytä kaikki negatiivisuus. Jos kaikki palstanaiset olisi aina yhtä kivoja kuin pönttis olisivat ätmitkin täällä paljon mukavampia ihan yleisestikin.


      • vmainenpalstanainen
        Harmaaritari kirjoitti:

        Pönttiksen iloisuus & positiivisuus kieltämättä on tarttuvaa ja helposti jää itseltäkin sitten negatiiviset jutut vähemmälle. Mutta kuten huomaat siinäkin toteutuu palstatotuus, naisten syytä kaikki negatiivisuus. Jos kaikki palstanaiset olisi aina yhtä kivoja kuin pönttis olisivat ätmitkin täällä paljon mukavampia ihan yleisestikin.

        Kiva jos vaikutan suhun negatiivisesti.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Pönttiksen iloisuus & positiivisuus kieltämättä on tarttuvaa ja helposti jää itseltäkin sitten negatiiviset jutut vähemmälle. Mutta kuten huomaat siinäkin toteutuu palstatotuus, naisten syytä kaikki negatiivisuus. Jos kaikki palstanaiset olisi aina yhtä kivoja kuin pönttis olisivat ätmitkin täällä paljon mukavampia ihan yleisestikin.

        En ole huomannut että kaikki ätmit olisivat iloisempia kun Pönttis heittää juttuaan. Toisaalta kaikki naisetkaan eivät fanita häntä.

        Parhaimmillaan täällä oli hauskat jutut, mutta nykyään ilopillereitä on liian vähän. En tarkoita etteikö asiaakin pitäisi olla, pitää tietenkin, mutta negatiivisuus saa vain voimaan pahoin. Mieluummin suljen tabletin kun luen pelkkää negatiivista vuodatusta.


      • en.muista.sellaista
        Ananias kirjoitti:

        En ole huomannut että kaikki ätmit olisivat iloisempia kun Pönttis heittää juttuaan. Toisaalta kaikki naisetkaan eivät fanita häntä.

        Parhaimmillaan täällä oli hauskat jutut, mutta nykyään ilopillereitä on liian vähän. En tarkoita etteikö asiaakin pitäisi olla, pitää tietenkin, mutta negatiivisuus saa vain voimaan pahoin. Mieluummin suljen tabletin kun luen pelkkää negatiivista vuodatusta.

        Milloin täällä on ikinä ollut ilopillereitä tai hyvät jutut? Ei koskaan.


      • en.muista.sellaista kirjoitti:

        Milloin täällä on ikinä ollut ilopillereitä tai hyvät jutut? Ei koskaan.

        Kaikki riippuu omasta huumorintajustamme.

        Minä olen joskus viihtynyt täällä hyvin.


      • Ananias kirjoitti:

        Kaikki riippuu omasta huumorintajustamme.

        Minä olen joskus viihtynyt täällä hyvin.

        Voihan variksenmarjat ja närhen värkit.

        Minä luulin, että tämä on joku banaanipirtelövihersmoothieterveysintoilu-ketju, mutta täällä on pidetty 'saunaseuraa'! Mitä alemmas selasin...

        (köpöttää blenderin kanssa nurkkaan tarkkailemaan)

        Unohdin porkkanapyreereseptinkin, minkä meinasin laittaa...Tshyi! Olkoon. Ananiastako pitää varoa? Joudunko sesamsiemenkuurille (vai mitä ne oli)?

        (tuiskahtaa)..


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Pönttiksen iloisuus & positiivisuus kieltämättä on tarttuvaa ja helposti jää itseltäkin sitten negatiiviset jutut vähemmälle. Mutta kuten huomaat siinäkin toteutuu palstatotuus, naisten syytä kaikki negatiivisuus. Jos kaikki palstanaiset olisi aina yhtä kivoja kuin pönttis olisivat ätmitkin täällä paljon mukavampia ihan yleisestikin.

        Kiitos Harmaaritarille, uivui.. Pidän huolen ettet pääse kiukkuamaan sinäkään nakeroinen :D
        Kuulenkin jo, että sulla soi vaan Satumaatango siellä hih..

        https://www.youtube.com/watch?v=CIem1UEDEB4

        Torstain Erin siihen tilalle

        (naurua)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Voihan variksenmarjat ja närhen värkit.

        Minä luulin, että tämä on joku banaanipirtelövihersmoothieterveysintoilu-ketju, mutta täällä on pidetty 'saunaseuraa'! Mitä alemmas selasin...

        (köpöttää blenderin kanssa nurkkaan tarkkailemaan)

        Unohdin porkkanapyreereseptinkin, minkä meinasin laittaa...Tshyi! Olkoon. Ananiastako pitää varoa? Joudunko sesamsiemenkuurille (vai mitä ne oli)?

        (tuiskahtaa)..

        Siitä keskustellaan mikä on mielessä, ei voi mitään.

        Kurpitsansiemenistä oli joskus puhe. Olen ostanut sullekin pussillisen (200g). Saat sen kun kuljet täälläpäin.


      • Ananias kirjoitti:

        Hyvien juttujen takiahan minä olen täällä ollutkin, mutta nyt vain näyttää siltä että niitä hyviä juttuja ei tule monestakaan suunnasta.

        Tää palsta oli joskus huomattavasti iloisempi ja eloisampi, nyt tänne on jäänyt vain negatiivisuus. Ei se negatiivisuus kiinnosta.

        Pönttis on ilopilleri, sen kanssa vierähtää aika nopeasti. En ole silti ajatellut edetä asiassa mihinkään, homma saa pysyä palstaflirttinä.

        Ei ole ollut viime aikoina kovin terveelliset elämäntavat;
        olen harrastanut pelkkää Ananiasta. :D

        Tuohon piti sanoa vielä se, että näillä luonteenpiirteillä, mitä kummallakin on, syttyy ja räiskyy, kaikki olisi tuhoon tuomittua. Se, mikä toimii palstalla ei toimi livenä, koska hyvin suurella todennäköisyydellä olisimme molemmat mustelmilla ja ruhjeilla ilman monikerroksista lasiruutua :D

        Mutta onhan sun kanssa kieltämättä, mukava vähän tapellakin...Pitääkö aina puskea takaisin, lopeta!!

        (naurua)


      • Ananias kirjoitti:

        Siitä keskustellaan mikä on mielessä, ei voi mitään.

        Kurpitsansiemenistä oli joskus puhe. Olen ostanut sullekin pussillisen (200g). Saat sen kun kuljet täälläpäin.

        Haa! Isäntä ite!

        Totta kai linja piippaa punaisena kun minä kilkutan älymasiinaa.
        Odottelin jotain lausuntoa edesottamuksista.

        (naurua)


      • Ananias kirjoitti:

        Siitä keskustellaan mikä on mielessä, ei voi mitään.

        Kurpitsansiemenistä oli joskus puhe. Olen ostanut sullekin pussillisen (200g). Saat sen kun kuljet täälläpäin.

        PÖH! Ne pannaan talitiaisille, tilhille ja töyhtöhyypille.
        Mä en syö. Mulla on omat herkut.

        Siemenistä tulee hikka.


      • huomasinvaan
        misspönttöuuni kirjoitti:

        PÖH! Ne pannaan talitiaisille, tilhille ja töyhtöhyypille.
        Mä en syö. Mulla on omat herkut.

        Siemenistä tulee hikka.

        Ananias ei vieläkään tiedä oletko varmasti nainen.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei ole ollut viime aikoina kovin terveelliset elämäntavat;
        olen harrastanut pelkkää Ananiasta. :D

        Tuohon piti sanoa vielä se, että näillä luonteenpiirteillä, mitä kummallakin on, syttyy ja räiskyy, kaikki olisi tuhoon tuomittua. Se, mikä toimii palstalla ei toimi livenä, koska hyvin suurella todennäköisyydellä olisimme molemmat mustelmilla ja ruhjeilla ilman monikerroksista lasiruutua :D

        Mutta onhan sun kanssa kieltämättä, mukava vähän tapellakin...Pitääkö aina puskea takaisin, lopeta!!

        (naurua)

        Veikkaanpa silti että Ananias on terveellisintä mitä sulla on tällä hetkellä elämässäsi, joten ole kiitollinen. Onnen tunteet on tärkeä voimavara.

        Livenä tää voisi olla kiihkoa yhtä onnen huumaa, ei sitä voi palstailun perusteella päätellä. Paras siis olla tekemättä liian hätäisiä johtopäätöksiä, annetaan ajan kulua.

        Tappelut on tympeitä, mutta jos kaipaa huomiota ja lähikontaktia (hellyyttä), niin onhan sekin oivallinen tapa tuohon. Ja jos et pysyttele loitolla, niin läppään sinua pyllylle...


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Haa! Isäntä ite!

        Totta kai linja piippaa punaisena kun minä kilkutan älymasiinaa.
        Odottelin jotain lausuntoa edesottamuksista.

        (naurua)

        Isäntä vähän kaipaili sua palstalle, täällä oli eilettäin tyly meininki.

        Nää jutut muuttuu aina vähän angstisiksi kun elämänilo puuttuu, mutta nyt se taas tuli palstalle.


      • huomasinvaan kirjoitti:

        Ananias ei vieläkään tiedä oletko varmasti nainen.

        Se on höpsö ukko

        https://www.youtube.com/watch?v=A9XI1-ltitQ

        mutta ensiviikon treffiseuralainen tietää! UUUuuuuuuu!
        Pönttö ei pysy housuissaan...tai olisi hyvä kyllä pysyä.

        Piiiitkä (ainakin 2m) vaalea mies kysyi pientä pönttöä rehveille. Mitä tapahtuu (yleensä katselen Eric Banan sävyisiä miekkosia)?

        Ottakaapa miehet mallia, ei se aloitteen teko niin vaikeaa lopulta ole; hänkin tiedusteli työpaikalla muina miehinä millon on lomat, ja onko sitä ennen vapaita jos kävis kahveella :D

        hUI! Mennäkö nyt vai eikö mennä. Vielä ehtii livistämään jos rupee jännittämään.

        (tsyrrrrrr tärinäääää-ä-ä-äää) hah :'D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        PÖH! Ne pannaan talitiaisille, tilhille ja töyhtöhyypille.
        Mä en syö. Mulla on omat herkut.

        Siemenistä tulee hikka.

        Vi**u mikä tuittupää.

        Kurpitsansiemenet on terveellisiä, talitiaiset, tilhet ja työhtöhyypiöt saa syödä auringonkukan siemeniä.


      • Ananias kirjoitti:

        Isäntä vähän kaipaili sua palstalle, täällä oli eilettäin tyly meininki.

        Nää jutut muuttuu aina vähän angstisiksi kun elämänilo puuttuu, mutta nyt se taas tuli palstalle.

        Saanko käydä ensiviikolla treffeillä?


      • Ananias kirjoitti:

        Vi**u mikä tuittupää.

        Kurpitsansiemenet on terveellisiä, talitiaiset, tilhet ja työhtöhyypiöt saa syödä auringonkukan siemeniä.

        Ah hah hah, työnnä ne nyt kuule...

        (ilkikurista naurunräminää)

        Sä et mua niskalenkkiin saa!


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Saanko käydä ensiviikolla treffeillä?

        Mies on yli 2 metriä pitkä, näemmä.

        Liian pitkä sulle.


      • Ananias kirjoitti:

        Vi**u mikä tuittupää.

        Kurpitsansiemenet on terveellisiä, talitiaiset, tilhet ja työhtöhyypiöt saa syödä auringonkukan siemeniä.

        Iso mies! Itekään usko tuohon.. Lopeta.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ah hah hah, työnnä ne nyt kuule...

        (ilkikurista naurunräminää)

        Sä et mua niskalenkkiin saa!

        Työnnän ne kuule sun ruumiin onkaloihin ellet syö niitä kiltistä.

        Proteiinia ja hyviä rasvoja.


      • Ananias kirjoitti:

        Mies on yli 2 metriä pitkä, näemmä.

        Liian pitkä sulle.

        Näemmä? Mistä sinä hänet näet?
        Liian pitkä??


      • Ananias kirjoitti:

        Työnnän ne kuule sun ruumiin onkaloihin ellet syö niitä kiltistä.

        Proteiinia ja hyviä rasvoja.

        Älä komenna! Nyt lähtee kukkaruukku lentoon.
        Sä muutut ite perhanan tipuksi. Nakerra sitten.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Näemmä? Mistä sinä hänet näet?
        Liian pitkä??

        Luen ketjua. Sinä selität siitä pitkästä seuralaisestasi koko suomi24-yleisölle.

        Tilastollisesti 158 senttinen nainen on onnellisimmillaan 180 senttisen miehen kanssa.


      • Ananias kirjoitti:

        Mies on yli 2 metriä pitkä, näemmä.

        Liian pitkä sulle.

        Mutta valmiiksi mahtuu hyvin kainaloon. Koska ei tarvii edes yrittää ottaa kun minä olen jo siinä automaattisesti. Mitä kuuluu viedä rehvilöillä miehelle? Kerro? Vinkkejä?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Älä komenna! Nyt lähtee kukkaruukku lentoon.
        Sä muutut ite perhanan tipuksi. Nakerra sitten.

        Otappa nyt rauhallisemmin.

        Ellei ne mene sellaisenaan, jauhan ne kahvimyllyssä jauheeksi ja lisään smoothieen. Käykö se kultaseni?


      • Ananias kirjoitti:

        Luen ketjua. Sinä selität siitä pitkästä seuralaisestasi koko suomi24-yleisölle.

        Tilastollisesti 158 senttinen nainen on onnellisimmillaan 180 senttisen miehen kanssa.

        Olen hyvin tarkka pituudesta. Miehellä on myös jykevä, kulmikas leuka, jossa oli hieman pölyinen sänki niin kuin elokuisella pellolla.
        Ja aika isot kämmenet...kattelin vaan, sellaset työmiehen tassut :D
        Mutta vitivaalea viikinkin, miten se nyt tällaisesta mustikasta...

        (Pönttö hämillään)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mutta valmiiksi mahtuu hyvin kainaloon. Koska ei tarvii edes yrittää ottaa kun minä olen jo siinä automaattisesti. Mitä kuuluu viedä rehvilöillä miehelle? Kerro? Vinkkejä?

        Tuhoon tuomittu yritys, saat vain pahan mielen.

        Yleensä treffeille ei viedä lahjoja, mutta jos haluat jotakin viedä, niin vie kuvan äidistäsi.


      • Ananias kirjoitti:

        Otappa nyt rauhallisemmin.

        Ellei ne mene sellaisenaan, jauhan ne kahvimyllyssä jauheeksi ja lisään smoothieen. Käykö se kultaseni?

        En, kun minä haluan kiukuta sinulle siemenenpurija.
        Katon, miten kestät.

        Sähän syöttäsit mua kuin kissaa, jolle annetaan jauhettu matolääke jauheliharullassa.

        (kurinaa)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Olen hyvin tarkka pituudesta. Miehellä on myös jykevä, kulmikas leuka, jossa oli hieman pölyinen sänki niin kuin elokuisella pellolla.
        Ja aika isot kämmenet...kattelin vaan, sellaset työmiehen tassut :D
        Mutta vitivaalea viikinkin, miten se nyt tällaisesta mustikasta...

        (Pönttö hämillään)

        Veikkaan jännämieheksi.

        Kidnappaa sinut ja laittaa sinut siivoamaan törkyisen asuntonsa tai jotain yhtä hirveää. Pysy kutaleesta erossa.


      • Ananias kirjoitti:

        Tuhoon tuomittu yritys, saat vain pahan mielen.

        Yleensä treffeille ei viedä lahjoja, mutta jos haluat jotakin viedä, niin vie kuvan äidistäsi.

        Phahhah, dissaat jo valmiiksi. Perustele edes. Minä voin olla pieni, mutta sydän on suuri!

        Miksi mamman kuva...?
        Perin kummalliselta strategialta kuulostaa.

        (hölmistyneenä)


      • Ananias kirjoitti:

        Veikkaan jännämieheksi.

        Kidnappaa sinut ja laittaa sinut siivoamaan törkyisen asuntonsa tai jotain yhtä hirveää. Pysy kutaleesta erossa.

        No ei nyt ainakaan tarvii alkaa pelotella!
        Mulla on turvasumutin. Enkä minä sen kämpille lähde.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        En, kun minä haluan kiukuta sinulle siemenenpurija.
        Katon, miten kestät.

        Sähän syöttäsit mua kuin kissaa, jolle annetaan jauhettu matolääke jauheliharullassa.

        (kurinaa)

        Miksi haluat kiukuta mulle? Oon ollu sulle ystävällinen ja olen myös kärsivällinen suhteesi.

        Ei jauheliharullia vaan terveyssmoothie.


      • Ananias kirjoitti:

        Tuhoon tuomittu yritys, saat vain pahan mielen.

        Yleensä treffeille ei viedä lahjoja, mutta jos haluat jotakin viedä, niin vie kuvan äidistäsi.

        Mä vien isoukista...
        Se oli nopealiikkeinen runonlaulajamies :'D


      • Ananias kirjoitti:

        Miksi haluat kiukuta mulle? Oon ollu sulle ystävällinen ja olen myös kärsivällinen suhteesi.

        Ei jauheliharullia vaan terveyssmoothie.

        Katson milloin se kärsivällisyys loppuu.
        Mitä sitten tapahtuu? Viherpippurismoothie lentää ranskalaiselta parvekkeelta v*ttuun, Ananias, niinkö.

        (naurua) :'D


      • Ananias kirjoitti:

        Otappa nyt rauhallisemmin.

        Ellei ne mene sellaisenaan, jauhan ne kahvimyllyssä jauheeksi ja lisään smoothieen. Käykö se kultaseni?

        "Otappa nyt rauhallisemmin."

        Mun edellinen mies hoki aivan samalla tavalla,
        koko ajan.


      • Ananias kirjoitti:

        Miksi haluat kiukuta mulle? Oon ollu sulle ystävällinen ja olen myös kärsivällinen suhteesi.

        Ei jauheliharullia vaan terveyssmoothie.

        ...ja koska sinä ikävissäs kaipaat sitä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Phahhah, dissaat jo valmiiksi. Perustele edes. Minä voin olla pieni, mutta sydän on suuri!

        Miksi mamman kuva...?
        Perin kummalliselta strategialta kuulostaa.

        (hölmistyneenä)

        Tuskin se pituusero haittaa, tärkeämpää kai on kemia. Mene vain jos se tuntuu hyvältä ajatukselta.

        Mamman kuva....se on siksi että mies tietää jotakin tulevaisuudestaan jos alkaa suhteeseen kanssasi.

        Minä en ikinä menisi suhteeseen naisen kanssa jonka äitiin en olisi tutustunut, se on liian riskaabelia.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Katson milloin se kärsivällisyys loppuu.
        Mitä sitten tapahtuu? Viherpippurismoothie lentää ranskalaiselta parvekkeelta v*ttuun, Ananias, niinkö.

        (naurua) :'D

        Minä en raivoa, en vain puhu sulle mitään.


      • Ananias kirjoitti:

        Luen ketjua. Sinä selität siitä pitkästä seuralaisestasi koko suomi24-yleisölle.

        Tilastollisesti 158 senttinen nainen on onnellisimmillaan 180 senttisen miehen kanssa.

        Mikä sun pituus on? Et ole kertonut??


      • Ananias kirjoitti:

        Minä en raivoa, en vain puhu sulle mitään.

        Niinkö...

        (kurinaa)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        "Otappa nyt rauhallisemmin."

        Mun edellinen mies hoki aivan samalla tavalla,
        koko ajan.

        Sun edellinen miehesi tietää sinusta taatusti enemmän kuin minä.

        Sä tarvisit siltä suositukset ennenkuin lähtisin sun kanssa juhannustansseihin.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mikä sun pituus on? Et ole kertonut??

        Satun itsekin olemaan tuon 180 senttiä pitkä.


      • Ananias kirjoitti:

        Minä en raivoa, en vain puhu sulle mitään.

        Sitten me oltais kuin hiekkalaatikolla kurahousut jalassa; toisella keltainen lapio, ja toisella punainen ämpäri, ja kumpikaan ei anna eikä luovu mistään. Ei tulisi hyvä eikä paha hiekkakakku.

        :'D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Sitten me oltais kuin hiekkalaatikolla kurahousut jalassa; toisella keltainen lapio, ja toisella punainen ämpäri, ja kumpikaan ei anna eikä luovu mistään. Ei tulisi hyvä eikä paha hiekkakakku.

        :'D

        Etkö ole ennen ollut parisuhteessa?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        ...ja koska sinä ikävissäs kaipaat sitä.

        Erehdyt suhteeni jos oletat että odotan ikävissäni kiusoittelua.

        En odota, odotan käytöstapoja.


      • Ananias kirjoitti:

        Tuskin se pituusero haittaa, tärkeämpää kai on kemia. Mene vain jos se tuntuu hyvältä ajatukselta.

        Mamman kuva....se on siksi että mies tietää jotakin tulevaisuudestaan jos alkaa suhteeseen kanssasi.

        Minä en ikinä menisi suhteeseen naisen kanssa jonka äitiin en olisi tutustunut, se on liian riskaabelia.

        Sitten kun mä tulen itkien pois niin sun on otettava kainaloon. Jos setä ei ollutkaan kiva..Mutta pakko kai minun on mennä kun tilanne tuli niin äkkiä ja lupasin.

        Äitikkämammat pidetään piilossa (hän on 100 x tulta ja tappuraa, no ei sentään mun äiti on maailman kultaisin, hösää kyllä toisinaan liikaa ja on vähän utelias ja kaunis (edellinen pöntön mies melkein ihastui anoppiinsa hihi, kamalaa minulle:)

        (naurua)


      • Ananias kirjoitti:

        Erehdyt suhteeni jos oletat että odotan ikävissäni kiusoittelua.

        En odota, odotan käytöstapoja.

        Ei niitä tänään ole. Riehaannuin.
        Anna minun olla tämmöinen.


      • Ananias kirjoitti:

        Etkö ole ennen ollut parisuhteessa?

        Olen, ja se sulki korvat kun minä olisin halunnut messuta.
        Kyllä sellainen v*tuttaa.


      • Ananias kirjoitti:

        Satun itsekin olemaan tuon 180 senttiä pitkä.

        Oho ohhoh..niinkö?

        (korvat värähti)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Sitten kun mä tulen itkien pois niin sun on otettava kainaloon. Jos setä ei ollutkaan kiva..Mutta pakko kai minun on mennä kun tilanne tuli niin äkkiä ja lupasin.

        Äitikkämammat pidetään piilossa (hän on 100 x tulta ja tappuraa, no ei sentään mun äiti on maailman kultaisin, hösää kyllä toisinaan liikaa ja on vähän utelias ja kaunis (edellinen pöntön mies melkein ihastui anoppiinsa hihi, kamalaa minulle:)

        (naurua)

        Katsotaan ensin tavataanko sinkut- vai parisuhdepalstalla. Sinkut-palstalla saat halin, parisuhdepalstalla kerron sulle vinkkejä kuinka miellytät miestäsi.

        Äitisi kuulostaa mainiolta tapaukselta, mutta miehen tulee itse muodostaa hänestä käsityksensä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei niitä tänään ole. Riehaannuin.
        Anna minun olla tämmöinen.

        Riehaannu vain, mutta hillitysti. Ei tarvi heittäytyä ihan mahdottomaksi.


      • Ananias kirjoitti:

        Sun edellinen miehesi tietää sinusta taatusti enemmän kuin minä.

        Sä tarvisit siltä suositukset ennenkuin lähtisin sun kanssa juhannustansseihin.

        Voiko olla raivostuttavampaa jos joku koko ajan yrittää rauhoitella.
        Kyllä siinä himmastaa enemmän vaan. Ärsyttää semmonen.

        "No niin no niin, otapa nyt rauhallisemmin" ja liitti siihen sellaisen sormi suun eteen liikkeen. Vieläkin nousee niskavillat.

        Mitä luulet, että tapahtuu? Ihan kuin olis puhunut jollekin lapselle :O
        Minä sanon aina asiani loppuun eikä sitä yksikään mies tule kieltämään.


      • Ananias kirjoitti:

        Riehaannu vain, mutta hillitysti. Ei tarvi heittäytyä ihan mahdottomaksi.

        No niin. Olen hiljaa...
        Puhu.


      • Ananias kirjoitti:

        Katsotaan ensin tavataanko sinkut- vai parisuhdepalstalla. Sinkut-palstalla saat halin, parisuhdepalstalla kerron sulle vinkkejä kuinka miellytät miestäsi.

        Äitisi kuulostaa mainiolta tapaukselta, mutta miehen tulee itse muodostaa hänestä käsityksensä.

        No niin, kohtahan sinä olisit äitikän kanssa iltapäiväkahveella.
        Älä yritä. Mitenkä se nyt näin rupes menemään.

        (naurua)

        Tiedätkö minä näin sellaisen unen, että sun avovaimo/naisystävä soitti pöntölle ja kysyi, että mitäs peliä se tämä tämmöinen on. Kyllä aika paniikissa hyppäsin aamulla sängystä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Olen, ja se sulki korvat kun minä olisin halunnut messuta.
        Kyllä sellainen v*tuttaa.

        Minä käänsin joskus selkääni exälle kun se huusi. Heräsin muutaman minuutin päästä lattialta verilammikosta jossa oli ruokalautasen palasia.

        Joskus myöhemmin näin ex-anoppini saavan samanlaisen totaalisen sekoamiskohtauksen joulupöydässä. Silloin tajusin että luonteenpiirteet periytyy äidiltä tyttärelle.

        Mikään kontrollin menettämisiin viittaava oire ei mene läpi sormieni. Huutaa saa, mutta touhussa pitää olla tolkku.


      • Ananias kirjoitti:

        Erehdyt suhteeni jos oletat että odotan ikävissäni kiusoittelua.

        En odota, odotan käytöstapoja.

        Kuulostat nyt alakoulun opettajalta.
        Minkä saan käytösnumeroksi? :'D


      • Ananias kirjoitti:

        Minä käänsin joskus selkääni exälle kun se huusi. Heräsin muutaman minuutin päästä lattialta verilammikosta jossa oli ruokalautasen palasia.

        Joskus myöhemmin näin ex-anoppini saavan samanlaisen totaalisen sekoamiskohtauksen joulupöydässä. Silloin tajusin että luonteenpiirteet periytyy äidiltä tyttärelle.

        Mikään kontrollin menettämisiin viittaava oire ei mene läpi sormieni. Huutaa saa, mutta touhussa pitää olla tolkku.

        No herrajestas, onko tuo nyt oikeasti totta?
        Kopauttiko hän sinua? Ananias?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Oho ohhoh..niinkö?

        (korvat värähti)

        Joo. Ajattele mikä sattuma, sinä olet 158 ja minä 180.

        Ihan kuin kohtalo olisi johdattanut meidät tapaamaan palstalla....


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Olen, ja se sulki korvat kun minä olisin halunnut messuta.
        Kyllä sellainen v*tuttaa.

        Kyllä sen olisi pitänyt olla edes läsnä, ja heittää väliin vettä kiukaalle jos tunne laimenee.


      • Ananias kirjoitti:

        Minä käänsin joskus selkääni exälle kun se huusi. Heräsin muutaman minuutin päästä lattialta verilammikosta jossa oli ruokalautasen palasia.

        Joskus myöhemmin näin ex-anoppini saavan samanlaisen totaalisen sekoamiskohtauksen joulupöydässä. Silloin tajusin että luonteenpiirteet periytyy äidiltä tyttärelle.

        Mikään kontrollin menettämisiin viittaava oire ei mene läpi sormieni. Huutaa saa, mutta touhussa pitää olla tolkku.

        Mulle ei ole äidiltä periytynut edes se kuuluisa ruoanlaittotaito, olisi saanut...
        Häpeäpilkku. Vesikin palaa pohjaan jos muistaisin sitäkään kattilaan laittaa.

        Mulla on isän luonne. Äiti on eri maata.
        En anna periksi, äiti myötäilee ihan liikaa, olen yrittänyt "kouluttaa" häntä kovemmaksi.


      • Ananias kirjoitti:

        Joo. Ajattele mikä sattuma, sinä olet 158 ja minä 180.

        Ihan kuin kohtalo olisi johdattanut meidät tapaamaan palstalla....

        Ei saa käyttää Ananiaksen piilov*ttuilua ja sarkasmia.
        Haistan.

        Eikö niin. Noh, onhan tuo ihan komea toteemipituus. Tsaijai.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Voiko olla raivostuttavampaa jos joku koko ajan yrittää rauhoitella.
        Kyllä siinä himmastaa enemmän vaan. Ärsyttää semmonen.

        "No niin no niin, otapa nyt rauhallisemmin" ja liitti siihen sellaisen sormi suun eteen liikkeen. Vieläkin nousee niskavillat.

        Mitä luulet, että tapahtuu? Ihan kuin olis puhunut jollekin lapselle :O
        Minä sanon aina asiani loppuun eikä sitä yksikään mies tule kieltämään.

        Joo, ei riidellessä tule yrittää rauhoitella, vaan etsiä luovia ratkaisuja ongelmien korjaamiseksi.


      • Ananias kirjoitti:

        Kyllä sen olisi pitänyt olla edes läsnä, ja heittää väliin vettä kiukaalle jos tunne laimenee.

        Olisi pitänyt olla.
        Ei ruokakaan maistu miltään ilman valkosipulia.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No niin. Olen hiljaa...
        Puhu.

        Pitää sanoa suoraan mistä kenkä puristaa eikä vain laittaa omaa pahaa oloa kiertoon.


      • Ananias kirjoitti:

        Joo, ei riidellessä tule yrittää rauhoitella, vaan etsiä luovia ratkaisuja ongelmien korjaamiseksi.

        Yleensä helpottaa kun repäisee pöytäliinan pois.

        (jotkut osaa silleen, että tavarat jää paikalleen, itse en vielä tiedä, miten se tehdään).

        Yhden kerran olen repinyt päivän lehden. Se oli luovaa silppua. Vain minä ehdin lukea.
        Toinen sai mennä esson baariin.


      • Ananias kirjoitti:

        Pitää sanoa suoraan mistä kenkä puristaa eikä vain laittaa omaa pahaa oloa kiertoon.

        Aina ei jaksa selitellä. Tulkoot tiedustelemaan.
        Toisaalta aina ei muistakaan, mikä on syy, niin paha mennä kertomaankaan, mikä vaivaa.
        Eikö sen sillon vois vaan unohtaa?

        Minne se huono olo pannaan jos ei näkyville?


      • Ananias kirjoitti:

        Minä käänsin joskus selkääni exälle kun se huusi. Heräsin muutaman minuutin päästä lattialta verilammikosta jossa oli ruokalautasen palasia.

        Joskus myöhemmin näin ex-anoppini saavan samanlaisen totaalisen sekoamiskohtauksen joulupöydässä. Silloin tajusin että luonteenpiirteet periytyy äidiltä tyttärelle.

        Mikään kontrollin menettämisiin viittaava oire ei mene läpi sormieni. Huutaa saa, mutta touhussa pitää olla tolkku.

        Mitä sinä olit tehnyt?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No niin, kohtahan sinä olisit äitikän kanssa iltapäiväkahveella.
        Älä yritä. Mitenkä se nyt näin rupes menemään.

        (naurua)

        Tiedätkö minä näin sellaisen unen, että sun avovaimo/naisystävä soitti pöntölle ja kysyi, että mitäs peliä se tämä tämmöinen on. Kyllä aika paniikissa hyppäsin aamulla sängystä.

        Tutustuminen kannattaa, tietää vähän mitä voi odottaa (iltapäiväkahveilta).

        Vai soitteli mun naisystävä sulle? Kai sinä kerroit mistä pelistä on kyse. Sanoit että tunteet johtaa meitä vahvasti vaikka taistelemme himoa vastaan ankarasti.

        Ehkä lisäsit vielä että tuskin selviämme koettelemuksesta kuivin jaloin.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No herrajestas, onko tuo nyt oikeasti totta?
        Kopauttiko hän sinua? Ananias?

        Heitti lautasella päähän.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kuulostat nyt alakoulun opettajalta.
        Minkä saan käytösnumeroksi? :'D

        Sorry, ei ollut tarkoitus.

        Kyllä sinä saat käytöksestä ihan täyden kympin.

        Söpöydestä vielä toisen kympin.


      • Ananias kirjoitti:

        Tutustuminen kannattaa, tietää vähän mitä voi odottaa (iltapäiväkahveilta).

        Vai soitteli mun naisystävä sulle? Kai sinä kerroit mistä pelistä on kyse. Sanoit että tunteet johtaa meitä vahvasti vaikka taistelemme himoa vastaan ankarasti.

        Ehkä lisäsit vielä että tuskin selviämme koettelemuksesta kuivin jaloin.

        Aika tiukka paikka oli.
        Oli hyyvin todentuntuinen uni.
        Hän oli löytänyt minut palstalta kun oli avannut tablettisi. Ääni oli kimeä ja hysteerinen.
        Aamupalapöydässä oli todella vaikea nielaista maitokahviannostani alas..
        Suihkussa seisoin 15 min. kylmässä vesiputouksessa, että sain karkotettua aamuöisen painajaisen.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mulle ei ole äidiltä periytynut edes se kuuluisa ruoanlaittotaito, olisi saanut...
        Häpeäpilkku. Vesikin palaa pohjaan jos muistaisin sitäkään kattilaan laittaa.

        Mulla on isän luonne. Äiti on eri maata.
        En anna periksi, äiti myötäilee ihan liikaa, olen yrittänyt "kouluttaa" häntä kovemmaksi.

        Hyvät hyssykät.

        Onko isäsi joku sadisti?


      • Ananias kirjoitti:

        Heitti lautasella päähän.

        Ei j*malauta.
        Jouduitko tikattavaksi?

        Niin ja mitä helve**iä oli mennyt tekemään jos tuollainen dramatiikka muijalla päällä?

        (anteeksi tuhmat sanat, mutta onhan tuo nyt...)


      • Ananias kirjoitti:

        Sorry, ei ollut tarkoitus.

        Kyllä sinä saat käytöksestä ihan täyden kympin.

        Söpöydestä vielä toisen kympin.

        Tyytyväistä kehräystä..


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei saa käyttää Ananiaksen piilov*ttuilua ja sarkasmia.
        Haistan.

        Eikö niin. Noh, onhan tuo ihan komea toteemipituus. Tsaijai.

        Suhtaudu asiaan nöyryydellä, sillä tää voi olla merkki jostakin.


      • Ananias kirjoitti:

        Hyvät hyssykät.

        Onko isäsi joku sadisti?

        Eli viittaat minuun :'D, kiitti kauheesti.


      • Ananias kirjoitti:

        Suhtaudu asiaan nöyryydellä, sillä tää voi olla merkki jostakin.

        Oo tässä sitten pulukkana jos kelekkana sinunkin kanssa.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Olisi pitänyt olla.
        Ei ruokakaan maistu miltään ilman valkosipulia.

        Kyllä riidassa pitää olla tunteella mukana, mutta rajat on syytä tunnistaa.


      • Ananias kirjoitti:

        Suhtaudu asiaan nöyryydellä, sillä tää voi olla merkki jostakin.

        Oiskohan sinun nyt aika laittaa joku "lälly".
        En ole koskaan saanut sulta sellasta.

        Se on aikamoinen vääryys.

        Selitykseksi ei käy ettei kuulu sun toimintatapoihin.
        Jos nainen pyytää, niin sillon pitää..

        (katsoo pää kallellaan)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Yleensä helpottaa kun repäisee pöytäliinan pois.

        (jotkut osaa silleen, että tavarat jää paikalleen, itse en vielä tiedä, miten se tehdään).

        Yhden kerran olen repinyt päivän lehden. Se oli luovaa silppua. Vain minä ehdin lukea.
        Toinen sai mennä esson baariin.

        Noissa pitäisi pysytellä. Kovemmat otteet viittaavat heikohkoon itsehillintään.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Aina ei jaksa selitellä. Tulkoot tiedustelemaan.
        Toisaalta aina ei muistakaan, mikä on syy, niin paha mennä kertomaankaan, mikä vaivaa.
        Eikö sen sillon vois vaan unohtaa?

        Minne se huono olo pannaan jos ei näkyville?

        Onhan sanoissasi vinha perä.

        Jos kuitenkin homma lähtee lapasesta ja toinen ei tiedä yhtään mistä tuulee, niin pitäisi muista kuitenkin perustella syytöksiään.

        Kyllä tunteita tulee saada ilmaista. Silti jotkut rajat....


      • Ananias kirjoitti:

        Noissa pitäisi pysytellä. Kovemmat otteet viittaavat heikohkoon itsehillintään.

        Oi voi sinua...:(

        (laittaa laastaria)

        Mutta joskus itsehillintä pettää...ei toista saisi silti fyysisesti retuuttaa ei, pönttöäkin on retuutettu... Minä keskityn kenkien ulosviskelyyn, ja noihin lehtien tärvelemisiin, noh väliovessa on pikkuruinen reikä (ei paha, olen täsminyt sen kuntoon:), ovien paiskomisiin, ja aamiaismaitojen loppuunryystämiseen illalla.

        Älä säikähdä. Se on vain elämänmakuista realismia.
        Loppupeleissä sitä aina huomaa ettei edes ole pahalla tuulella.

        :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mitä sinä olit tehnyt?

        Naisen logiikka (jotain todella pahaa on täytynyt tapahtua, muuten nainen ei toimi noin).

        Oltiin ravintolassa isomman seurueen kanssa, ja pöydässä oli tuplamäärä naisia suhteessa miehiin. Siinä porukka rupesi käymään tanssilattialla, ja minäkin pyysin vaimoani tanssiin. Hän ei kuulemma jaksanut tanssia, mutta totesi että varmaan pöytäseurueestamme löytyy halukkaita.

        No, tanssin illan aikana muutaman tanssin, ja illan päätteeksi mentiin hyvässä järjestyksessä kotiin. Siellä kuitenkin tuli sanomista tansseistani, ja huomautettuani että idea muiden naisten tanssittamisesta lähti ihan hänestä päin, sain vastaukseksi että minun olisi toki pitänyt ymmärtää tyrmätä koko typerä idea.

        Siinä oli vähän sellainen ikävä ilmapiiri, mutta ajattelin että tästä ei kannata jatkaa sillä nimenomaisella hetkellä. Exäni oli kuitenkin sitä mieltä että tämä vaatii rankaisutoimia.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Aika tiukka paikka oli.
        Oli hyyvin todentuntuinen uni.
        Hän oli löytänyt minut palstalta kun oli avannut tablettisi. Ääni oli kimeä ja hysteerinen.
        Aamupalapöydässä oli todella vaikea nielaista maitokahviannostani alas..
        Suihkussa seisoin 15 min. kylmässä vesiputouksessa, että sain karkotettua aamuöisen painajaisen.

        Erotat kuitenkin todellisuuden ja fiktion?

        Minä heräsin joskus siihen että exäni löi minua keskellä yötä. Kysyin tietenkin vähän hölmistyneenä että mistähän on kyse, nyt pitäisi nukkua.

        Hän oli kuulemma nähnyt unen jossa olin jäänyt kiinni pettämisestä, ja päätti kostaa. Huomautin että kyse oli silti vain unesta, mutta kuulemma se oli minun vikani koska olin saanut hänet alitajuisesti pelkäämään pettämistä.

        On ihan hyvä taito erottaa unet ja todellisuus.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei j*malauta.
        Jouduitko tikattavaksi?

        Niin ja mitä helve**iä oli mennyt tekemään jos tuollainen dramatiikka muijalla päällä?

        (anteeksi tuhmat sanat, mutta onhan tuo nyt...)

        En käynyt tikattavana. Odotin kun vuoto loppui ja menin sohvalle nukkumaan.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Se on höpsö ukko

        https://www.youtube.com/watch?v=A9XI1-ltitQ

        mutta ensiviikon treffiseuralainen tietää! UUUuuuuuuu!
        Pönttö ei pysy housuissaan...tai olisi hyvä kyllä pysyä.

        Piiiitkä (ainakin 2m) vaalea mies kysyi pientä pönttöä rehveille. Mitä tapahtuu (yleensä katselen Eric Banan sävyisiä miekkosia)?

        Ottakaapa miehet mallia, ei se aloitteen teko niin vaikeaa lopulta ole; hänkin tiedusteli työpaikalla muina miehinä millon on lomat, ja onko sitä ennen vapaita jos kävis kahveella :D

        hUI! Mennäkö nyt vai eikö mennä. Vielä ehtii livistämään jos rupee jännittämään.

        (tsyrrrrrr tärinäääää-ä-ä-äää) hah :'D

        "hUI! Mennäkö nyt vai eikö mennä. Vielä ehtii livistämään jos rupee jännittämään."

        Ei kannata mennä, se on kuitenkin vaan sitä yhtä vailla :D Jää kotiin palstailemaan niin me palstan pojat pidetään susta hyvää huolta :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Eli viittaat minuun :'D, kiitti kauheesti.

        Äitisi on mielestäsi liian kiltti ja otat mallia isästäsi, kiinnostaisi tietää onko hän sadisti.


      • Ananias kirjoitti:

        Erotat kuitenkin todellisuuden ja fiktion?

        Minä heräsin joskus siihen että exäni löi minua keskellä yötä. Kysyin tietenkin vähän hölmistyneenä että mistähän on kyse, nyt pitäisi nukkua.

        Hän oli kuulemma nähnyt unen jossa olin jäänyt kiinni pettämisestä, ja päätti kostaa. Huomautin että kyse oli silti vain unesta, mutta kuulemma se oli minun vikani koska olin saanut hänet alitajuisesti pelkäämään pettämistä.

        On ihan hyvä taito erottaa unet ja todellisuus.

        "Minä heräsin joskus siihen että exäni löi minua keskellä yötä. "

        Jaa sulla olikin jännämieshistoriaa :( Ei taida kyetä kiltit & kunnolliset miehet tuollaista aukkoa paikkaamaan.


      • Ananias kirjoitti:

        Naisen logiikka (jotain todella pahaa on täytynyt tapahtua, muuten nainen ei toimi noin).

        Oltiin ravintolassa isomman seurueen kanssa, ja pöydässä oli tuplamäärä naisia suhteessa miehiin. Siinä porukka rupesi käymään tanssilattialla, ja minäkin pyysin vaimoani tanssiin. Hän ei kuulemma jaksanut tanssia, mutta totesi että varmaan pöytäseurueestamme löytyy halukkaita.

        No, tanssin illan aikana muutaman tanssin, ja illan päätteeksi mentiin hyvässä järjestyksessä kotiin. Siellä kuitenkin tuli sanomista tansseistani, ja huomautettuani että idea muiden naisten tanssittamisesta lähti ihan hänestä päin, sain vastaukseksi että minun olisi toki pitänyt ymmärtää tyrmätä koko typerä idea.

        Siinä oli vähän sellainen ikävä ilmapiiri, mutta ajattelin että tästä ei kannata jatkaa sillä nimenomaisella hetkellä. Exäni oli kuitenkin sitä mieltä että tämä vaatii rankaisutoimia.

        Ou sh*t Ananias, suurin moka nro 1. (pitelee otsaa)

        Miesten on mietittävä hetki (jos pystyy), naisen sanoma käänteisenä. Sun ex-vaimos ei tietenkään halunnut ikinä, että menet pyörähtelemään, VAAN koska seurue oli siinä samassa, hän yritti tietysti olla fiksu ja tahdikas kaikille, ja ON TAATUSTI ollut helve*in v*ttuuntunut kun lähdetkin etkä hoksaa (ite olisin reagoinut ihan samalla tavalla, paitsi se lautanen pois). Se on ollut aikamoinen loukkaus vaikkei mies itse niin koe.

        Jos minulta esim.kysyttäisiin, että tuonko sinulle kaupasta jotain hyvää, minä kursailisin ja sanoisin eiii...ei tarvitse. Jos mies ei sitä tajua, ja tulee pelkkien typerien kiekkokaljojen kanssa ilman minun herkkuja, NIIN VOIT USKOA kuinka verisesti jopa siitä voi nokkiintua...(kepeä esimerkki, saatika jos siihen tuolla tavoin toiset naiset liittyy tanssiseurana).

        Naiset kursailevat. En minä tiedä, mistä se tulee. Sitä vaan tehdään. Muista aina ajatella ensin varalta käänteisenä. Kymykseen "ootko jostain vihanen?", nainen sanoo "en oo...." No älä helkutissa siihen jätä mies.


      • Ananias kirjoitti:

        Äitisi on mielestäsi liian kiltti ja otat mallia isästäsi, kiinnostaisi tietää onko hän sadisti.

        Ei nainen voi olla liian kiltti. Kiltit naiset on pop :)


      • Ananias kirjoitti:

        En käynyt tikattavana. Odotin kun vuoto loppui ja menin sohvalle nukkumaan.

        Aika karua. :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ou sh*t Ananias, suurin moka nro 1. (pitelee otsaa)

        Miesten on mietittävä hetki (jos pystyy), naisen sanoma käänteisenä. Sun ex-vaimos ei tietenkään halunnut ikinä, että menet pyörähtelemään, VAAN koska seurue oli siinä samassa, hän yritti tietysti olla fiksu ja tahdikas kaikille, ja ON TAATUSTI ollut helve*in v*ttuuntunut kun lähdetkin etkä hoksaa (ite olisin reagoinut ihan samalla tavalla, paitsi se lautanen pois). Se on ollut aikamoinen loukkaus vaikkei mies itse niin koe.

        Jos minulta esim.kysyttäisiin, että tuonko sinulle kaupasta jotain hyvää, minä kursailisin ja sanoisin eiii...ei tarvitse. Jos mies ei sitä tajua, ja tulee pelkkien typerien kiekkokaljojen kanssa ilman minun herkkuja, NIIN VOIT USKOA kuinka verisesti jopa siitä voi nokkiintua...(kepeä esimerkki, saatika jos siihen tuolla tavoin toiset naiset liittyy tanssiseurana).

        Naiset kursailevat. En minä tiedä, mistä se tulee. Sitä vaan tehdään. Muista aina ajatella ensin varalta käänteisenä. Kymykseen "ootko jostain vihanen?", nainen sanoo "en oo...." No älä helkutissa siihen jätä mies.

        "Jos minulta esim.kysyttäisiin, että tuonko sinulle kaupasta jotain hyvää, minä kursailisin ja sanoisin eiii...ei tarvitse. Jos mies ei sitä tajua, ja tulee pelkkien typerien kiekkokaljojen kanssa ilman minun herkkuja, NIIN VOIT USKOA kuinka verisesti jopa siitä voi nokkiintua...(kepeä esimerkki, saatika jos siihen tuolla tavoin toiset naiset liittyy tanssiseurana)."

        Naiset on kyllä ihan outoja. Onko se niin vaikea sanoa että tuo vaan, tahtoo lauantaipussin?

        "Naiset kursailevat. En minä tiedä, mistä se tulee. Sitä vaan tehdään. Muista aina ajatella ensin varalta käänteisenä. Kymykseen "ootko jostain vihanen?", nainen sanoo "en oo...." No älä helkutissa siihen jätä mies."

        Niin no minä kun luulisin että jos tuollaiseen kysymykseen saa tuollaisen vastauksen eikä tyydy siihen se menee sitten jankkaamiseksi ja nainen raivostuu vielä enemmän.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ou sh*t Ananias, suurin moka nro 1. (pitelee otsaa)

        Miesten on mietittävä hetki (jos pystyy), naisen sanoma käänteisenä. Sun ex-vaimos ei tietenkään halunnut ikinä, että menet pyörähtelemään, VAAN koska seurue oli siinä samassa, hän yritti tietysti olla fiksu ja tahdikas kaikille, ja ON TAATUSTI ollut helve*in v*ttuuntunut kun lähdetkin etkä hoksaa (ite olisin reagoinut ihan samalla tavalla, paitsi se lautanen pois). Se on ollut aikamoinen loukkaus vaikkei mies itse niin koe.

        Jos minulta esim.kysyttäisiin, että tuonko sinulle kaupasta jotain hyvää, minä kursailisin ja sanoisin eiii...ei tarvitse. Jos mies ei sitä tajua, ja tulee pelkkien typerien kiekkokaljojen kanssa ilman minun herkkuja, NIIN VOIT USKOA kuinka verisesti jopa siitä voi nokkiintua...(kepeä esimerkki, saatika jos siihen tuolla tavoin toiset naiset liittyy tanssiseurana).

        Naiset kursailevat. En minä tiedä, mistä se tulee. Sitä vaan tehdään. Muista aina ajatella ensin varalta käänteisenä. Kymykseen "ootko jostain vihanen?", nainen sanoo "en oo...." No älä helkutissa siihen jätä mies.

        Muuten nielisin kommenttisi, mutta kävimme keskustelun yksityisesti. Kukaan muu seurueestamme ei kuullut sitä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Aika karua. :D

        Jooi, äxä olisi varmaan ollut paljon otetumpi jos villimies-ananias olisi raivosta muristen, veri päästä roiskuen vienyt äxän punkkaan ja antanut rajua, alkukantaista seksiä.


      • Ananias kirjoitti:

        Erotat kuitenkin todellisuuden ja fiktion?

        Minä heräsin joskus siihen että exäni löi minua keskellä yötä. Kysyin tietenkin vähän hölmistyneenä että mistähän on kyse, nyt pitäisi nukkua.

        Hän oli kuulemma nähnyt unen jossa olin jäänyt kiinni pettämisestä, ja päätti kostaa. Huomautin että kyse oli silti vain unesta, mutta kuulemma se oli minun vikani koska olin saanut hänet alitajuisesti pelkäämään pettämistä.

        On ihan hyvä taito erottaa unet ja todellisuus.

        Olen ainakin ajatellut niin. Siis, että erotan.
        Älä säiky.

        Jumankauta sulla on ollut pää niin kovilla.
        Tulee väkisinkin mieleen elokuvan nimi "Vihollinen vuoteessani". :'D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Aika karua. :D

        Ei tehnyt mieli hempeillä enempää ja jalat oli kipeinä paljosta tanssimisesta.


      • Ananias kirjoitti:

        Muuten nielisin kommenttisi, mutta kävimme keskustelun yksityisesti. Kukaan muu seurueestamme ei kuullut sitä.

        On mulla selitys siihenkin.

        Itse asiassa kaikkeen. Oraakkeli vastaa.

        (naurua)

        Ei se vähennä painoarvoa tuossa tilanteessa yhtään vaikka se sakki puuttuisikin. Sinä lähdit ja teit virheen. Ei koskaan tanssimaan jos nainen sitä tyrkyttää muiden kanssa tehtäväksi. Eikä tekemään kyllä muutakaan. Miehet ovat semmoisia "jos mä nyt vaihdan naapurin Kaisalle renkaat, jos mä nyt ajan sen nurmikon, jos mä nyt linkoan Kaisan lumet, jos mä nyt käyn korjaan sen pyörän, ja vien lehdenkin mennessä..." EI HELV*TISSÄ!


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Jooi, äxä olisi varmaan ollut paljon otetumpi jos villimies-ananias olisi raivosta muristen, veri päästä roiskuen vienyt äxän punkkaan ja antanut rajua, alkukantaista seksiä.

        Mä mietin jo tuota vaihtoehtoa, olisiko tilannetta voinut paikata vaikkapa tuollaisella.

        (naurua)

        Olisikin ottanut viidakonkuninkaan elkeet ja kopannut gladiaattoritaistelijan olalle eikä olis laskenut makuuhuoneesta ennen klo 08.

        :'D

        Mutt tuo on ollut kyllä tosi paha paikka. Ed.mainitulla olisi saattanut pahentaa.


      • Ananias kirjoitti:

        Ei tehnyt mieli hempeillä enempää ja jalat oli kipeinä paljosta tanssimisesta.

        Anskubansku...
        Sä löit pään Karjalan mäntyyn siellä eteläisessä lokaatiossakin.

        (kikattaa)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Jooi, äxä olisi varmaan ollut paljon otetumpi jos villimies-ananias olisi raivosta muristen, veri päästä roiskuen vienyt äxän punkkaan ja antanut rajua, alkukantaista seksiä.

        Exäni oli akateemisesti koulutettu ja hyvästä perheestä, mutta toisinaan hyvin erikoinen.

        Ihan suhteemme ensimmäisinä viikkoina tulimme ravintolasta asunnolleni ja ajauduimme pieneen suukopuun. Tilanteen rauhoituttua daami meni makuuhuoneeseen, ja minä päätin jääädä sohvalle nukkumaan. Juuri kun olin nukahtanut, heräsin siihen että daami istui päälläni ja hakkasi kaksin käsin päähäni.

        Kun sain torjuttua enimmät iskut ja otettua ranteista kiinni, kysyin että mitähän hel*ettiä tämä on. Daami vastasi että meinasitko tosissasi jättää hänet yksinään makkariin nukkumaan.

        No mentiin siitä sitten sänkyyn nukkumaan, mutta ei tuolloinkaan ollut villiä seksiä.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        "hUI! Mennäkö nyt vai eikö mennä. Vielä ehtii livistämään jos rupee jännittämään."

        Ei kannata mennä, se on kuitenkin vaan sitä yhtä vailla :D Jää kotiin palstailemaan niin me palstan pojat pidetään susta hyvää huolta :)

        No niinhän te olette pitäneetkin, että mä en ole oikeille treffeille tämmösellä menolla kerennyt.
        Saati jaksanut!

        Ja en muuten sano leikisti.

        (kikattaa)

        Yöt menee teidän kanssa peuhatessa...mitä peliä se tämmöinen on.
        Mä käyn sen kanssa vaan kahvilla, ei se siinä ehdi haluta mitään. :D

        Mikä on Harmaaritarin pituus? Ananias kertoi jo. Pituus tiskiin kun ikää ei ole tullut.
        Anna nyt jotain.

        (maanittelee kur kur...)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        On mulla selitys siihenkin.

        Itse asiassa kaikkeen. Oraakkeli vastaa.

        (naurua)

        Ei se vähennä painoarvoa tuossa tilanteessa yhtään vaikka se sakki puuttuisikin. Sinä lähdit ja teit virheen. Ei koskaan tanssimaan jos nainen sitä tyrkyttää muiden kanssa tehtäväksi. Eikä tekemään kyllä muutakaan. Miehet ovat semmoisia "jos mä nyt vaihdan naapurin Kaisalle renkaat, jos mä nyt ajan sen nurmikon, jos mä nyt linkoan Kaisan lumet, jos mä nyt käyn korjaan sen pyörän, ja vien lehdenkin mennessä..." EI HELV*TISSÄ!

        Ilmeisesti nainen tarkoittaa aina päinvastaista kun sanoo.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        "Jos minulta esim.kysyttäisiin, että tuonko sinulle kaupasta jotain hyvää, minä kursailisin ja sanoisin eiii...ei tarvitse. Jos mies ei sitä tajua, ja tulee pelkkien typerien kiekkokaljojen kanssa ilman minun herkkuja, NIIN VOIT USKOA kuinka verisesti jopa siitä voi nokkiintua...(kepeä esimerkki, saatika jos siihen tuolla tavoin toiset naiset liittyy tanssiseurana)."

        Naiset on kyllä ihan outoja. Onko se niin vaikea sanoa että tuo vaan, tahtoo lauantaipussin?

        "Naiset kursailevat. En minä tiedä, mistä se tulee. Sitä vaan tehdään. Muista aina ajatella ensin varalta käänteisenä. Kymykseen "ootko jostain vihanen?", nainen sanoo "en oo...." No älä helkutissa siihen jätä mies."

        Niin no minä kun luulisin että jos tuollaiseen kysymykseen saa tuollaisen vastauksen eikä tyydy siihen se menee sitten jankkaamiseksi ja nainen raivostuu vielä enemmän.

        Se on sisäsyntyistä kohteliaisuutta mikä saattanee miehiltä puuttua.
        "En halua vaivaksi olla, MUTTA HALUAN kumminkin." :D

        Ei kai siinä ole mitään niin vaikeaa käännellä vähän niitä sanoja? Jos et heti ymmärrä, älä ihan heti toimikaan. Harkitse.

        Silloin selviää vähemmillä kolhuilla kaikista frisbeen heitoistakin.


      • Ananias kirjoitti:

        Ilmeisesti nainen tarkoittaa aina päinvastaista kun sanoo.

        No melkolailla silloin näin kun on jotenkin
        itse tilanteeseen edes sivulauseessa sattuva.

        Tämä on nyt kerrottu. Muistakaa. Ei ole minun vika jos jollain teillä on taas viikonlopun jälkeen kuhmu päässä.

        (naurua)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Se on sisäsyntyistä kohteliaisuutta mikä saattanee miehiltä puuttua.
        "En halua vaivaksi olla, MUTTA HALUAN kumminkin." :D

        Ei kai siinä ole mitään niin vaikeaa käännellä vähän niitä sanoja? Jos et heti ymmärrä, älä ihan heti toimikaan. Harkitse.

        Silloin selviää vähemmillä kolhuilla kaikista frisbeen heitoistakin.

        Olisitko toiminut tuollaisessa tilanteessa samoin?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No melkolailla silloin näin kun on jotenkin
        itse tilanteeseen edes sivulauseessa sattuva.

        Tämä on nyt kerrottu. Muistakaa. Ei ole minun vika jos jollain teillä on taas viikonlopun jälkeen kuhmu päässä.

        (naurua)

        Erotessani olin ihan varma etten ryhdy naisen kanssa irtoseksiä vakavampiin virityksiin, mutta jotenkin tuo oli päässyt unohtumaan reilussa neljässä vuodessa.

        On ihan paikallaan käydä näitä keskusteluja niin ei pääse realiteetit unohtumaan.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ei nainen voi olla liian kiltti. Kiltit naiset on pop :)

        Ja et nähnyt mitään liikaa tässä ketjussa...
        Kilttejä ollaan :), vain ukki oli vintiö! :'D

        (Katsoo itseään peilistä; miten mä näytän tänään niin onnelliselta.
        Pitää katso lähempää...kyllä. Ihan erinäköinen ilme kuin eilen) :)

        Välipohdintaa..


      • Ananias kirjoitti:

        Olisitko toiminut tuollaisessa tilanteessa samoin?

        Ai missä tilanteessa, tuossa lautasilla kopsimisessako?
        Loukkaantumisessa, kyllä. Suora vastaus.
        Olisin heittäytynyt marttyyriksi.


      • Ananias kirjoitti:

        Erotessani olin ihan varma etten ryhdy naisen kanssa irtoseksiä vakavampiin virityksiin, mutta jotenkin tuo oli päässyt unohtumaan reilussa neljässä vuodessa.

        On ihan paikallaan käydä näitä keskusteluja niin ei pääse realiteetit unohtumaan.

        Kertaus on opintojen äiti -tai tässä tapauksessa vahvasti tytär.
        Kyllä tästä vielä hyvä tulee.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ai missä tilanteessa, tuossa lautasilla kopsimisessako?
        Loukkaantumisessa, kyllä. Suora vastaus.
        Olisin heittäytynyt marttyyriksi.

        Kaikki naiset on näköjään hulluja.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kertaus on opintojen äiti -tai tässä tapauksessa vahvasti tytär.
        Kyllä tästä vielä hyvä tulee.

        Toisaalta keskustelemme trollipalstalla, ja täällä vastaukset voivat olla mitä vain.

        En yleistäisi.


      • Ananias kirjoitti:

        Exäni oli akateemisesti koulutettu ja hyvästä perheestä, mutta toisinaan hyvin erikoinen.

        Ihan suhteemme ensimmäisinä viikkoina tulimme ravintolasta asunnolleni ja ajauduimme pieneen suukopuun. Tilanteen rauhoituttua daami meni makuuhuoneeseen, ja minä päätin jääädä sohvalle nukkumaan. Juuri kun olin nukahtanut, heräsin siihen että daami istui päälläni ja hakkasi kaksin käsin päähäni.

        Kun sain torjuttua enimmät iskut ja otettua ranteista kiinni, kysyin että mitähän hel*ettiä tämä on. Daami vastasi että meinasitko tosissasi jättää hänet yksinään makkariin nukkumaan.

        No mentiin siitä sitten sänkyyn nukkumaan, mutta ei tuolloinkaan ollut villiä seksiä.

        Sun ois pitänyt olla vähän kiihkeempi tuossa...Mikä temppu on jäädä sohvalle? Naiset haluavat vähintää nukkua sylikkäin. Oppi numero kaksi.
        Tuossa kohtaa olisi pitänyt kyllä ottaa ohjat.

        Sinähän olet ollut ihan littana.
        Voi hyvä ihme, millaista menoa on miehellä ollut. Kyllä siinä ehtii sitten nyrkistäkin saada.
        Se on purru hammasta siellä makkarissa yksinään.

        (huokaisee)


      • Ananias kirjoitti:

        Toisaalta keskustelemme trollipalstalla, ja täällä vastaukset voivat olla mitä vain.

        En yleistäisi.

        Äläpä taas ala jankkaamaan.
        Kerran sanottua ei toisteta.

        Mie en ole mikkään rölli, paa se mielehes ukkeli.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Sun ois pitänyt olla vähän kiihkeempi tuossa...Mikä temppu on jäädä sohvalle? Naiset haluavat vähintää nukkua sylikkäin. Oppi numero kaksi.
        Tuossa kohtaa olisi pitänyt kyllä ottaa ohjat.

        Sinähän olet ollut ihan littana.
        Voi hyvä ihme, millaista menoa on miehellä ollut. Kyllä siinä ehtii sitten nyrkistäkin saada.
        Se on purru hammasta siellä makkarissa yksinään.

        (huokaisee)

        Ehdotin daamille riidan jälkeen että olisi mennyt kotiinsa, mutta halusi jäädä yöksi.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Äläpä taas ala jankkaamaan.
        Kerran sanottua ei toisteta.

        Mie en ole mikkään rölli, paa se mielehes ukkeli.

        En usko että naiset yleisesti jakaisivat näkemyksesi.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No niinhän te olette pitäneetkin, että mä en ole oikeille treffeille tämmösellä menolla kerennyt.
        Saati jaksanut!

        Ja en muuten sano leikisti.

        (kikattaa)

        Yöt menee teidän kanssa peuhatessa...mitä peliä se tämmöinen on.
        Mä käyn sen kanssa vaan kahvilla, ei se siinä ehdi haluta mitään. :D

        Mikä on Harmaaritarin pituus? Ananias kertoi jo. Pituus tiskiin kun ikää ei ole tullut.
        Anna nyt jotain.

        (maanittelee kur kur...)

        Paljonkos Ananias oli? N veikkaan että osuu Ananiaksen ja ja sen vaalen koljanterin väliin. Kultainen keskitie, niinkös sitä sanotaan?


      • Ananias kirjoitti:

        Kaikki naiset on näköjään hulluja.

        Ei ole.
        Vaan ennalta viisaita.
        Miehen paras ajatellaan siinä samalla.
        On miehestä itsestä sitten kiinni, mihin suuntaan haluaa lähteä loikkimaan.

        Niin kuin nyt sinäkin.
        Vedit luvatta boogiewoogieta kovalla tuloksella.


      • Ananias kirjoitti:

        Exäni oli akateemisesti koulutettu ja hyvästä perheestä, mutta toisinaan hyvin erikoinen.

        Ihan suhteemme ensimmäisinä viikkoina tulimme ravintolasta asunnolleni ja ajauduimme pieneen suukopuun. Tilanteen rauhoituttua daami meni makuuhuoneeseen, ja minä päätin jääädä sohvalle nukkumaan. Juuri kun olin nukahtanut, heräsin siihen että daami istui päälläni ja hakkasi kaksin käsin päähäni.

        Kun sain torjuttua enimmät iskut ja otettua ranteista kiinni, kysyin että mitähän hel*ettiä tämä on. Daami vastasi että meinasitko tosissasi jättää hänet yksinään makkariin nukkumaan.

        No mentiin siitä sitten sänkyyn nukkumaan, mutta ei tuolloinkaan ollut villiä seksiä.

        "Ihan suhteemme ensimmäisinä viikkoina tulimme ravintolasta asunnolleni ja ajauduimme pieneen suukopuun. Tilanteen rauhoituttua daami meni makuuhuoneeseen, ja minä päätin jääädä sohvalle nukkumaan. Juuri kun olin nukahtanut, heräsin siihen että daami istui päälläni ja hakkasi kaksin käsin päähäni."

        Eh, tuota, tuossa vaiheessa olisi varmaan voinut tehdä jotain päätelmiä jo :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei ole.
        Vaan ennalta viisaita.
        Miehen paras ajatellaan siinä samalla.
        On miehestä itsestä sitten kiinni, mihin suuntaan haluaa lähteä loikkimaan.

        Niin kuin nyt sinäkin.
        Vedit luvatta boogiewoogieta kovalla tuloksella.

        Miten helv*tissä tämä liittyy vihersmoothiehin?
        Tai kolesteroliarvon laskuun...tai terveellisiin kuituihin.

        Ananias, maa kutsuu kuuta...olemme Venus-planeetalla menossa.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei ole.
        Vaan ennalta viisaita.
        Miehen paras ajatellaan siinä samalla.
        On miehestä itsestä sitten kiinni, mihin suuntaan haluaa lähteä loikkimaan.

        Niin kuin nyt sinäkin.
        Vedit luvatta boogiewoogieta kovalla tuloksella.

        Trolli sitten olitkin.

        Kiitokset keskusteluista.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        "Ihan suhteemme ensimmäisinä viikkoina tulimme ravintolasta asunnolleni ja ajauduimme pieneen suukopuun. Tilanteen rauhoituttua daami meni makuuhuoneeseen, ja minä päätin jääädä sohvalle nukkumaan. Juuri kun olin nukahtanut, heräsin siihen että daami istui päälläni ja hakkasi kaksin käsin päähäni."

        Eh, tuota, tuossa vaiheessa olisi varmaan voinut tehdä jotain päätelmiä jo :D

        Se on ollut kummallinen sessio..

        (pönttökään ei oikein ymmärrä vieläkään, rapsuttaa punaista säkkärätukkaa)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        "Ihan suhteemme ensimmäisinä viikkoina tulimme ravintolasta asunnolleni ja ajauduimme pieneen suukopuun. Tilanteen rauhoituttua daami meni makuuhuoneeseen, ja minä päätin jääädä sohvalle nukkumaan. Juuri kun olin nukahtanut, heräsin siihen että daami istui päälläni ja hakkasi kaksin käsin päähäni."

        Eh, tuota, tuossa vaiheessa olisi varmaan voinut tehdä jotain päätelmiä jo :D

        Ehkä tuossa tosiaan olisi voinut miettiä ettei kaikki ole ok, mutta olihan meillä hyvätkin hetkemme.


      • Ananias kirjoitti:

        Trolli sitten olitkin.

        Kiitokset keskusteluista.

        Hetkinen??

        Mitä sinä touhuat taas.
        Kohta suutun oikeasti.

        Tai joo oikeastaan parempi, ala juosta siitä kun aina olet minua syyttämässä! :(
        Ihme naksahduksia miehellä...?!


      • Ananias kirjoitti:

        Trolli sitten olitkin.

        Kiitokset keskusteluista.

        Suutuin.


      • Ananias kirjoitti:

        En usko että naiset yleisesti jakaisivat näkemyksesi.

        Tulkoot kertomaan.
        Minulla on oma näkemykseni.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Paljonkos Ananias oli? N veikkaan että osuu Ananiaksen ja ja sen vaalen koljanterin väliin. Kultainen keskitie, niinkös sitä sanotaan?

        Että voitkin olla kryptinen mies.
        Eli sinä sattuisit 180- 200 cm väliin?

        Wihhiiii, täydellisen puolella!! (katsopa punapään ilmettä)

        Ohhoh...kurnSURrur Pur ;D


      • Ananias kirjoitti:

        Ehkä tuossa tosiaan olisi voinut miettiä ettei kaikki ole ok, mutta olihan meillä hyvätkin hetkemme.

        Kiusaat minua tahallas. Jatkapas vielä, niin en sano sulle enää mitään.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Se on ollut kummallinen sessio..

        (pönttökään ei oikein ymmärrä vieläkään, rapsuttaa punaista säkkärätukkaa)

        Joo mutta kiihkeä ainakin toiselta puolen , toinen on ollut varmaan aika hämmästyksiossään ja loukkaantunut , minä ainakin olisin että mitä v..ua :D

        Kykenen kuvittelemaan säkkärätukan jopa punaisena,m kuvakin löytyi mutta että sovittaa muuten jonnekin Karjalaan menee vaikeaksi:

        https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS_BAQg2gNXbNNZY6M5Ey6pepqa7YNJZxwKwkWmS95j2_iNHqi-

        Ei paha silti :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Että voitkin olla kryptinen mies.
        Eli sinä sattuisit 180- 200 cm väliin?

        Wihhiiii, täydellisen puolella!! (katsopa punapään ilmettä)

        Ohhoh...kurnSURrur Pur ;D

        Joo, sinne sitä satutaan, talliaisen ja hujopin väliin :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kiusaat minua tahallas. Jatkapas vielä, niin en sano sulle enää mitään.

        Ananias antaa kylmää ja kuumaa vuoronperään, vanha pelimiesten kikka.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ananias antaa kylmää ja kuumaa vuoronperään, vanha pelimiesten kikka.

        Ei tuossa mitään isompia kikkoja tarvita.

        Trollit tykkää trollailla, mutta niitä pitää viedä jottei tule itse viedyksi.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo mutta kiihkeä ainakin toiselta puolen , toinen on ollut varmaan aika hämmästyksiossään ja loukkaantunut , minä ainakin olisin että mitä v..ua :D

        Kykenen kuvittelemaan säkkärätukan jopa punaisena,m kuvakin löytyi mutta että sovittaa muuten jonnekin Karjalaan menee vaikeaksi:

        https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS_BAQg2gNXbNNZY6M5Ey6pepqa7YNJZxwKwkWmS95j2_iNHqi-

        Ei paha silti :)

        Hmm...kumman käytöstä tuossa siis ihmettelit mimmin vai Ananiaksen? (naurua)
        Itse olin tuon naisen puolella, siis loppuratkaisun kantilta. Vähän kylmää kyytiä äijä tarjonnut...Mikä vee siinä sohvassa enemmän veti...:D Hih, no juu...

        Just tuommonen kuva, idän maahinen aamu- tai iltatuimaan. :D
        Siihen kun lisätään palanut nenä niin alkaa olla aika kohillaan..


      • Ananias kirjoitti:

        Ei tuossa mitään isompia kikkoja tarvita.

        Trollit tykkää trollailla, mutta niitä pitää viedä jottei tule itse viedyksi.

        Suu kiinni! Joudun hakemaan Omronin.

        Oikeasti. En tykkää nyt. Lue. EN TYKKÄÄ.
        Sinä kerjäät jäähyä.

        Ala mennä siitä ku olis jo.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ananias antaa kylmää ja kuumaa vuoronperään, vanha pelimiesten kikka.

        Joo, mutta se jää kuin nalli kalliolle noilla tempuilla vielä. Tiedä vaikka ehdin viikingin kämpille sieltä kahviosta kun vielä jatkaa kuittailua.

        Pitäiskö mun muka kutsua sitten häntä joksikin Dame Ednaksi?
        On se kuitenkin hyvä, että sinä selvennät teidän miesten temppuja..ja olet muutenkin tolkuissasi. :)


      • Ananias kirjoitti:

        Exäni oli akateemisesti koulutettu ja hyvästä perheestä, mutta toisinaan hyvin erikoinen.

        Ihan suhteemme ensimmäisinä viikkoina tulimme ravintolasta asunnolleni ja ajauduimme pieneen suukopuun. Tilanteen rauhoituttua daami meni makuuhuoneeseen, ja minä päätin jääädä sohvalle nukkumaan. Juuri kun olin nukahtanut, heräsin siihen että daami istui päälläni ja hakkasi kaksin käsin päähäni.

        Kun sain torjuttua enimmät iskut ja otettua ranteista kiinni, kysyin että mitähän hel*ettiä tämä on. Daami vastasi että meinasitko tosissasi jättää hänet yksinään makkariin nukkumaan.

        No mentiin siitä sitten sänkyyn nukkumaan, mutta ei tuolloinkaan ollut villiä seksiä.

        Miten tämän nyt nätisti sanoisi, kuulostaa aika kahelille. Sori..


      • Ananias kirjoitti:

        Ei tuossa mitään isompia kikkoja tarvita.

        Trollit tykkää trollailla, mutta niitä pitää viedä jottei tule itse viedyksi.

        Ilta-aspiriinin paikka(ko)?

        (tuhisee)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Hmm...kumman käytöstä tuossa siis ihmettelit mimmin vai Ananiaksen? (naurua)
        Itse olin tuon naisen puolella, siis loppuratkaisun kantilta. Vähän kylmää kyytiä äijä tarjonnut...Mikä vee siinä sohvassa enemmän veti...:D Hih, no juu...

        Just tuommonen kuva, idän maahinen aamu- tai iltatuimaan. :D
        Siihen kun lisätään palanut nenä niin alkaa olla aika kohillaan..

        Sano vielä että on hymykuopat niin alan olla kohta yhtä sekaisin kuin ananias vaikken minäkään sitä myönnä sitten :D


      • LadyZorro kirjoitti:

        Miten tämän nyt nätisti sanoisi, kuulostaa aika kahelille. Sori..

        Minä alan miettimään myös, kuka siinä suhteessa oli erikoinen...

        Ai, mutta kiva nähdä! : )


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Joo, mutta se jää kuin nalli kalliolle noilla tempuilla vielä. Tiedä vaikka ehdin viikingin kämpille sieltä kahviosta kun vielä jatkaa kuittailua.

        Pitäiskö mun muka kutsua sitten häntä joksikin Dame Ednaksi?
        On se kuitenkin hyvä, että sinä selvennät teidän miesten temppuja..ja olet muutenkin tolkuissasi. :)

        Ananaiksella kieltämättä on jonkinlaista draaman tajua käsittääkseni :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Hmm...kumman käytöstä tuossa siis ihmettelit mimmin vai Ananiaksen? (naurua)
        Itse olin tuon naisen puolella, siis loppuratkaisun kantilta. Vähän kylmää kyytiä äijä tarjonnut...Mikä vee siinä sohvassa enemmän veti...:D Hih, no juu...

        Just tuommonen kuva, idän maahinen aamu- tai iltatuimaan. :D
        Siihen kun lisätään palanut nenä niin alkaa olla aika kohillaan..

        No siis tuon äxän toimintaa pidän ihan kahelina, jännäjenna jollaisesta pysyisin kaukana. Ananiasta taas ymmärrän, jos pitkä päivä takana ja väsyttää niin viisainta nukkua sohvalla paitsi tietysti jos seuraukset on tuollaiset, sitten on viisainta nukkua sadan kilometrin päässä sohvalla :D


      • outoologiikkaa
        Harmaaritari kirjoitti:

        "Minä heräsin joskus siihen että exäni löi minua keskellä yötä. "

        Jaa sulla olikin jännämieshistoriaa :( Ei taida kyetä kiltit & kunnolliset miehet tuollaista aukkoa paikkaamaan.

        Onko Ananias jännämies, koska hänen eksänsä löi häntä?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Sano vielä että on hymykuopat niin alan olla kohta yhtä sekaisin kuin ananias vaikken minäkään sitä myönnä sitten :D

        Sen saisit kyllä melkein itse tarkastaa ja todeta, etten vahingossa pääse ylibrassailemaan.

        (tarkistaa peilistä..en minä tiedä, mitkä nuo on..auringonpolttamat?)

        Tuota, lupaa nyt sinä ainakin minulle, ettet SEKOA mistään etkä millonkaan. Jooko.
        Tuo yksi kaveri riittää tuommoiseen touhuiluun. Tolkku olisi hyvä säilyä.

        (pönttö huokaisee) Se vedettää minua.

        Hih, hassuja olette...jos viikinkimies potkasee pöntön pitäjille...vielä on palstalla kesää jäljellä. Mä en kurvaakaan Ananiasanselmiankeroisen kainaloon vaan lutusen Harmiksen, nih... :)


      • Ananias kirjoitti:

        Ei tuossa mitään isompia kikkoja tarvita.

        Trollit tykkää trollailla, mutta niitä pitää viedä jottei tule itse viedyksi.

        En usko että misspönttis trollailee, on ihan uskottava naiseksi kun ymmärtää sun kahelin exän logiikkaa :D semmoisia na kai kaikki tai ainakin melkein kaikki naiset on :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ananaiksella kieltämättä on jonkinlaista draaman tajua käsittääkseni :D

        Joo, joku hemmetin draamankaari tässä on.
        Se hyperventiloi siellä kun tietää, että livemiekkonen on tehnyt aloitteen.

        Puhallelkoon nyt pussiin hetken.

        (naurua)


      • outoologiikkaa kirjoitti:

        Onko Ananias jännämies, koska hänen eksänsä löi häntä?

        Ei, oikeastaan, vähän jopa yllättää miten kilttinä & kunnolisena ananias on noissa tilanteissa toiminut.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Sen saisit kyllä melkein itse tarkastaa ja todeta, etten vahingossa pääse ylibrassailemaan.

        (tarkistaa peilistä..en minä tiedä, mitkä nuo on..auringonpolttamat?)

        Tuota, lupaa nyt sinä ainakin minulle, ettet SEKOA mistään etkä millonkaan. Jooko.
        Tuo yksi kaveri riittää tuommoiseen touhuiluun. Tolkku olisi hyvä säilyä.

        (pönttö huokaisee) Se vedettää minua.

        Hih, hassuja olette...jos viikinkimies potkasee pöntön pitäjille...vielä on palstalla kesää jäljellä. Mä en kurvaakaan Ananiasanselmiankeroisen kainaloon vaan lutusen Harmiksen, nih... :)

        Joo en, lupaan olla tällainen tasaisen tylsä, kiltti & kunnollinen ilman draaman häivää. Yllätyksetön kuin iltatee liptonista :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        En usko että misspönttis trollailee, on ihan uskottava naiseksi kun ymmärtää sun kahelin exän logiikkaa :D semmoisia na kai kaikki tai ainakin melkein kaikki naiset on :D

        Sinä ainakin sitten osoitat sitä puolta, että ymmärrät naisia.
        Minä yritin vain helpottaa miesten tilannetta selostamalla, koska noin se nyt vaan menee. Niin monta vuotta elänyt tätä elämää.

        A. tietysti luulee, että sen exähän se täältä vastailee kun on noin myötämielinen, mutta olisin kyllä itse närkästynyt juuri samalla tavalla. Olisin ajatellut ettei mies paljon tunteista välittänyt kun viuhtoo tanssilattialle...ja ties mitä muuta käsipeliä uppo-outojen mimmien kanssa.

        Herrasmies ei jätä omaa daamiaan yksin, niin. :/


      • outoologiikkaa kirjoitti:

        Onko Ananias jännämies, koska hänen eksänsä löi häntä?

        No outomies on ainakin.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Joo, joku hemmetin draamankaari tässä on.
        Se hyperventiloi siellä kun tietää, että livemiekkonen on tehnyt aloitteen.

        Puhallelkoon nyt pussiin hetken.

        (naurua)

        Jotkut miehet kyllä osaa olla aika mustasukkaisia melko mitättömistä syistä. Minussa taas irl on se vika ettei ole sitten ollenkaan sitä mustasukkaisuuden geeniä, ainakaan niin että sitä näyttäisin ulospäin. Jos saan vaikutelman että joku muu olisi mieleisempi en juurikaan käy kilvoittelemaan vaan katoan maisemaan, ehkä liiankin helposti niin että voi jäädä kuva että halusinkin tehdä niin.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo en, lupaan olla tällainen tasaisen tylsä, kiltti & kunnollinen ilman draaman häivää. Yllätyksetön kuin iltatee liptonista :D

        Ehkä se onkin kaikkein parasta just.
        Ei mitään tulennielentää tai trapetsitemppuja..

        Kyllä naisesta on mukavaa, että se koti on paikallaan kun tulee töistä eikä silleen, että mies ilmoittaa rappusilta ettet sinä ole koskaan asunutkaan täällä.

        Vähän sama tilanne.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Jotkut miehet kyllä osaa olla aika mustasukkaisia melko mitättömistä syistä. Minussa taas irl on se vika ettei ole sitten ollenkaan sitä mustasukkaisuuden geeniä, ainakaan niin että sitä näyttäisin ulospäin. Jos saan vaikutelman että joku muu olisi mieleisempi en juurikaan käy kilvoittelemaan vaan katoan maisemaan, ehkä liiankin helposti niin että voi jäädä kuva että halusinkin tehdä niin.

        Mitä enemmän luen, sitä järkevämmäksi käyt. Hyvä. Joo, et vaikuta mustasukkaiselta :)

        Toisin kuin "eräät". :(

        Mustasukkaisuus on paha juttu.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Sinä ainakin sitten osoitat sitä puolta, että ymmärrät naisia.
        Minä yritin vain helpottaa miesten tilannetta selostamalla, koska noin se nyt vaan menee. Niin monta vuotta elänyt tätä elämää.

        A. tietysti luulee, että sen exähän se täältä vastailee kun on noin myötämielinen, mutta olisin kyllä itse närkästynyt juuri samalla tavalla. Olisin ajatellut ettei mies paljon tunteista välittänyt kun viuhtoo tanssilattialle...ja ties mitä muuta käsipeliä uppo-outojen mimmien kanssa.

        Herrasmies ei jätä omaa daamiaan yksin, niin. :/

        "Olisin ajatellut ettei mies paljon tunteista välittänyt kun viuhtoo tanssilattialle...ja ties mitä muuta käsipeliä uppo-outojen mimmien kanssa.

        Herrasmies ei jätä omaa daamiaan yksin, niin. :/"

        No joo, ymmärrän kyllä tuonkin kannan. Joskus itse aikoinaan tullut erehdyttyä vähän vastaavasti toimimaan vastatoimena toisen toimille, jälkeenpäin sitä vasta sitten tajusi että oli ehkä liiallista. Toisaalta osasi se itsekin, silloin oikeastaan opin sen että mieluummin menen heti ennen kuin tilanne menee draamailuksi jossa vaan kaikkiin sattuu.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ei, oikeastaan, vähän jopa yllättää miten kilttinä & kunnolisena ananias on noissa tilanteissa toiminut.

        Varmana tehnyt vähän muutakin. Kunhan kaunisteli meille.


      • Ladyzorro.out
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Minä alan miettimään myös, kuka siinä suhteessa oli erikoinen...

        Ai, mutta kiva nähdä! : )

        Heippa! Tuo A:n exä on aika pelottava olento, jos väkivaltaa käyttää kun suuttuu mieheen. Tuskin Ananiaskaan helpoin kumppanina on, mutta kertomukset exästä pöyristyttää...lautasella päähän, hakkaamista päähän...huh huh. 😨

        Tää suoli ei taas toimi, nakkaa pihalle....


      • Harmaaritari kirjoitti:

        "Olisin ajatellut ettei mies paljon tunteista välittänyt kun viuhtoo tanssilattialle...ja ties mitä muuta käsipeliä uppo-outojen mimmien kanssa.

        Herrasmies ei jätä omaa daamiaan yksin, niin. :/"

        No joo, ymmärrän kyllä tuonkin kannan. Joskus itse aikoinaan tullut erehdyttyä vähän vastaavasti toimimaan vastatoimena toisen toimille, jälkeenpäin sitä vasta sitten tajusi että oli ehkä liiallista. Toisaalta osasi se itsekin, silloin oikeastaan opin sen että mieluummin menen heti ennen kuin tilanne menee draamailuksi jossa vaan kaikkiin sattuu.

        Kostitko sinä niin kuin jollekin? Ensin teki nainen jotain, ja sitten sinä ajattelit, että joo, minä kans? Vai...


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ehkä se onkin kaikkein parasta just.
        Ei mitään tulennielentää tai trapetsitemppuja..

        Kyllä naisesta on mukavaa, että se koti on paikallaan kun tulee töistä eikä silleen, että mies ilmoittaa rappusilta ettet sinä ole koskaan asunutkaan täällä.

        Vähän sama tilanne.

        "Kyllä naisesta on mukavaa, että se koti on paikallaan kun tulee töistä eikä silleen, että mies ilmoittaa rappusilta ettet sinä ole koskaan asunutkaan täällä."

        Joo, tuo onkin kinkkinen paikka kun itse ainakin mielellään hommaisin ne rappuset kyllä niin että se on toinen joka lähtee jos haluaa erota, sama kai se on varmaan naisellakin. Pitäis olla sellanern viipaletalo, molemminpuolin ifdenttinen jonka saa keskeltä katki eron tullen ja trailerin perään, siinä vaan sitten kolikolla heittäis että "selevä, katotaankumpi jää tontille".


      • Ladyzorro.out kirjoitti:

        Heippa! Tuo A:n exä on aika pelottava olento, jos väkivaltaa käyttää kun suuttuu mieheen. Tuskin Ananiaskaan helpoin kumppanina on, mutta kertomukset exästä pöyristyttää...lautasella päähän, hakkaamista päähän...huh huh. 😨

        Tää suoli ei taas toimi, nakkaa pihalle....

        Onhan se ollut kummallista melskettä siellä residenssissä...vaarallista.

        Juu, palsta(kin, heh) on oikkuillut viime aikoina pahasti. Ei minunkaan kirjautumiset ole pysyneet useampana iltana päällä. Tökkii. Loppuuko tästä sivustosta veto...
        Sittenhän myö ollaan kuin voikukan haituvat tuulessa, fiuh :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kostitko sinä niin kuin jollekin? Ensin teki nainen jotain, ja sitten sinä ajattelit, että joo, minä kans? Vai...

        Joo jotakuinkin noin. Naiset on jo nuorina tosi hyviä siinä että ne laittaa miehet kilvoittelemaan jos pyörii useampi sulhasehdokas nurkissa. No minä jo aika nuorena tajusin että siinä kisaillessa sattuu itseen ja saattaa sattua siihen toiseenkin ja sitten voi joku ihan ulkopulinenkin joutua ihan pelinappulaksi siinä. een kovin paljon tykännyt siitä millaisia piirteitä minussa nousee esiin tuollaisissa kilvoitteluissa niin jätin kilvoittelun. Nyttemmin mun kanssa nainen ei voi pelata ollenkaan mustasukkaisuusdraamaa, jos yrittää saa huomata pian pelaavansa pasianssia yksikseen tai aionakin saaneensa tyhnyyttään huonomman käden kuin mitä sillä oli. jos joudun totemaan että "Selevä" niin se on sitten sitä myöten selevä :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Onhan se ollut kummallista melskettä siellä residenssissä...vaarallista.

        Juu, palsta(kin, heh) on oikkuillut viime aikoina pahasti. Ei minunkaan kirjautumiset ole pysyneet useampana iltana päällä. Tökkii. Loppuuko tästä sivustosta veto...
        Sittenhän myö ollaan kuin voikukan haituvat tuulessa, fiuh :)

        Huomasin tuolla lällytoiveesi, kun Ana ei laittanut, niin jos minä sitten
        https://www.youtube.com/watch?v=-98w8bO6PXo


      • Harmaaritari kirjoitti:

        "Kyllä naisesta on mukavaa, että se koti on paikallaan kun tulee töistä eikä silleen, että mies ilmoittaa rappusilta ettet sinä ole koskaan asunutkaan täällä."

        Joo, tuo onkin kinkkinen paikka kun itse ainakin mielellään hommaisin ne rappuset kyllä niin että se on toinen joka lähtee jos haluaa erota, sama kai se on varmaan naisellakin. Pitäis olla sellanern viipaletalo, molemminpuolin ifdenttinen jonka saa keskeltä katki eron tullen ja trailerin perään, siinä vaan sitten kolikolla heittäis että "selevä, katotaankumpi jää tontille".

        Sinä olet innostunut tuosta traikkuelämästä. Siinä vaan naisen varpaat ja yöpaidan helmat heiluis aamulla tuulessa kun mies on mökkinsä ja buutsiensa kanssa irrottanut salvat ja lähtenyt kulkemaan, viipaleosa tipotiessään :'D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo jotakuinkin noin. Naiset on jo nuorina tosi hyviä siinä että ne laittaa miehet kilvoittelemaan jos pyörii useampi sulhasehdokas nurkissa. No minä jo aika nuorena tajusin että siinä kisaillessa sattuu itseen ja saattaa sattua siihen toiseenkin ja sitten voi joku ihan ulkopulinenkin joutua ihan pelinappulaksi siinä. een kovin paljon tykännyt siitä millaisia piirteitä minussa nousee esiin tuollaisissa kilvoitteluissa niin jätin kilvoittelun. Nyttemmin mun kanssa nainen ei voi pelata ollenkaan mustasukkaisuusdraamaa, jos yrittää saa huomata pian pelaavansa pasianssia yksikseen tai aionakin saaneensa tyhnyyttään huonomman käden kuin mitä sillä oli. jos joudun totemaan että "Selevä" niin se on sitten sitä myöten selevä :D

        Eihän oikeassa vakavassa suhteessa tarvitse pelata (eikä pelätä) mitään.
        Jos tosissaan on. Jos esim. noin tapahtuu, niin sitten voikin alkaa panemaan elämää uusiksi, koska selvästi siinä on jotain ongelmaa sitoutumisen kanssa. Luulen.

        Mutta terveellä tavalla voi olla mustasukkainen, että vähän kuitenkin just näyttää, että välittää.
        Jos on täysin välinpitämätön, niin kuin tuolla kuvailit yhtä kohtaa, niin naisena voi tulla tunne, että helpostipa antaa mennä, ja että välittääkö se yhtään. Jos käsitit. Mutta ei mitään turpaan vaan, niin että taju-lähtee tyyliä...


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Sinä olet innostunut tuosta traikkuelämästä. Siinä vaan naisen varpaat ja yöpaidan helmat heiluis aamulla tuulessa kun mies on mökkinsä ja buutsiensa kanssa irrottanut salvat ja lähtenyt kulkemaan, viipaleosa tipotiessään :'D

        Joo, minä mielellään jo sinkkuelämään tottuneena pitäisin semmoisen takaportin että jos lusikat menee jakoon niin se käy sitten kivuittomasti ilman isoa draamailua siitä kuka saa mitäkin ja saiko toinen enemmän kuin toinen, mieluummin niin että kumpikin saa mitä hänelle kuuluu eikä käy tarpeettoman vaikeaksi kummallekaan jos erota pitää.

        Toki siinä viipaletalossa olisi metrin vahva tuplakeskiseinä josta tulee molemmille ulkopäädyt jos salvat aukaisee ja toinen traileri lähtee liikenteeseen. niin paljon on sinkkuja nykyään ja eroja että voisi olla jonkinmoinen hittikin tuommoinen helpon ratkaisun keskisalpatalo :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Eihän oikeassa vakavassa suhteessa tarvitse pelata (eikä pelätä) mitään.
        Jos tosissaan on. Jos esim. noin tapahtuu, niin sitten voikin alkaa panemaan elämää uusiksi, koska selvästi siinä on jotain ongelmaa sitoutumisen kanssa. Luulen.

        Mutta terveellä tavalla voi olla mustasukkainen, että vähän kuitenkin just näyttää, että välittää.
        Jos on täysin välinpitämätön, niin kuin tuolla kuvailit yhtä kohtaa, niin naisena voi tulla tunne, että helpostipa antaa mennä, ja että välittääkö se yhtään. Jos käsitit. Mutta ei mitään turpaan vaan, niin että taju-lähtee tyyliä...

        "Jos on täysin välinpitämätön, niin kuin tuolla kuvailit yhtä kohtaa, niin naisena voi tulla tunne, että helpostipa antaa mennä, ja että välittääkö se yhtään. Jos käsitit. "

        Valitettavasti minussa on tuo puoli että varmaan tulee juurikin tuo välinpitämätön pintaan aika helpostikin jos toinen tykkää testailla. Vaikka sattuisi sitä ei näytetä, isot miehet ei itke ja silleen.


      • pujotteIija kirjoitti:

        Huomasin tuolla lällytoiveesi, kun Ana ei laittanut, niin jos minä sitten
        https://www.youtube.com/watch?v=-98w8bO6PXo

        Ohhoho...no nyt tuli tämän alan palstan itseoikeutettu ammattilainen. Hih :D
        Joku ei edes pyytäessä osannut laittaa (mistä vähän mökötän), mutta sinun lällyt on onnistuneita täsmäiskuja -ja niitä ilmaantuu suitsait.

        Pujottelija ei pihtaile. Kiitos tiiiiitos! Kilttiä....ja huomaavaista, Ananias on ollut tänä iltana tosi tuhmana taas, liekö leikillään vai oikeasti sitä ei tiedä kukaan, mutta sie et ole ollunna ikuna kuuna päivänä :)

        Pönttö vanhana hupsuna romantikkona lällylällinkäisistä tykkääpi heh..no can do.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        "Jos on täysin välinpitämätön, niin kuin tuolla kuvailit yhtä kohtaa, niin naisena voi tulla tunne, että helpostipa antaa mennä, ja että välittääkö se yhtään. Jos käsitit. "

        Valitettavasti minussa on tuo puoli että varmaan tulee juurikin tuo välinpitämätön pintaan aika helpostikin jos toinen tykkää testailla. Vaikka sattuisi sitä ei näytetä, isot miehet ei itke ja silleen.

        Olen elämässäni tavannut yhden samanlaisen tapauksen, sai just musta väärän kuvan ja sitten sain minä nuorena tyttönä kuvan miehestä, että vähätpä välitti. No kumpikaan ei jäänyt roikkumaan. Kaikkihan meni niin mukavasti solmuun. Mutta monessa suhteessa alkuaikoina voi olla tuota? Jotain alkukantaista siinä testataan vaikkei haluaisikaan.

        Miehet sais kyllä itkeäkin. Tunteet pitää näyttää.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, minä mielellään jo sinkkuelämään tottuneena pitäisin semmoisen takaportin että jos lusikat menee jakoon niin se käy sitten kivuittomasti ilman isoa draamailua siitä kuka saa mitäkin ja saiko toinen enemmän kuin toinen, mieluummin niin että kumpikin saa mitä hänelle kuuluu eikä käy tarpeettoman vaikeaksi kummallekaan jos erota pitää.

        Toki siinä viipaletalossa olisi metrin vahva tuplakeskiseinä josta tulee molemmille ulkopäädyt jos salvat aukaisee ja toinen traileri lähtee liikenteeseen. niin paljon on sinkkuja nykyään ja eroja että voisi olla jonkinmoinen hittikin tuommoinen helpon ratkaisun keskisalpatalo :)

        Kiireesti nyt patenttia hakemaan. Tiedä, mikä hittituote on kytemässä (hirrestähän se on tehtävä). Siihen kolmanteen viipaleeseen kylkeen appivanhemmat. Johan pelittäis cuulisti kun aina sanotaan ettei nykyaikana voida enää asua silleen kuin monta sukupolvea ennen vanhaan samassa talossa :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Olen elämässäni tavannut yhden samanlaisen tapauksen, sai just musta väärän kuvan ja sitten sain minä nuorena tyttönä kuvan miehestä, että vähätpä välitti. No kumpikaan ei jäänyt roikkumaan. Kaikkihan meni niin mukavasti solmuun. Mutta monessa suhteessa alkuaikoina voi olla tuota? Jotain alkukantaista siinä testataan vaikkei haluaisikaan.

        Miehet sais kyllä itkeäkin. Tunteet pitää näyttää.

        Juu sitähän se on ja jos kumpikin on turhan ylpeitä myöntämään omia virheitään helposti se menee sitten niin että jos ei halua draamailla se vaan loppuu ennen kuin ehti edes alkaa.

        Miehet ei itke. Miehet olla möllöttää ja hankkii leipää pöytään. Naiset saa itkeä ja olla nättejä. Ikiaikainen resepti joka toimii ja tuottaa kauniita & älykkäitä lapsia.


      • pujotteIija kirjoitti:

        Huomasin tuolla lällytoiveesi, kun Ana ei laittanut, niin jos minä sitten
        https://www.youtube.com/watch?v=-98w8bO6PXo

        Mä en sano tuolle "Analle" enää mitään.
        Pönttö on kääntänyt selän. Kohtelee minua kuin tiskirättiä...

        (niiskuttaa)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ohhoho...no nyt tuli tämän alan palstan itseoikeutettu ammattilainen. Hih :D
        Joku ei edes pyytäessä osannut laittaa (mistä vähän mökötän), mutta sinun lällyt on onnistuneita täsmäiskuja -ja niitä ilmaantuu suitsait.

        Pujottelija ei pihtaile. Kiitos tiiiiitos! Kilttiä....ja huomaavaista, Ananias on ollut tänä iltana tosi tuhmana taas, liekö leikillään vai oikeasti sitä ei tiedä kukaan, mutta sie et ole ollunna ikuna kuuna päivänä :)

        Pönttö vanhana hupsuna romantikkona lällylällinkäisistä tykkääpi heh..no can do.

        Miljoooonieeeen lällyjen jälkeen....tässä olen

        (lauloin tuon biisin sävelin)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kiireesti nyt patenttia hakemaan. Tiedä, mikä hittituote on kytemässä (hirrestähän se on tehtävä). Siihen kolmanteen viipaleeseen kylkeen appivanhemmat. Johan pelittäis cuulisti kun aina sanotaan ettei nykyaikana voida enää asua silleen kuin monta sukupolvea ennen vanhaan samassa talossa :D

        Joo, hirrestä tottakai, toiselle pysty ja toiselle vaakahirsi. Appivanhempien siipeen pikalukko ja valmiiksi raiteet jonnekin kauas jos heittäytyvät hankalaksi :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Juu sitähän se on ja jos kumpikin on turhan ylpeitä myöntämään omia virheitään helposti se menee sitten niin että jos ei halua draamailla se vaan loppuu ennen kuin ehti edes alkaa.

        Miehet ei itke. Miehet olla möllöttää ja hankkii leipää pöytään. Naiset saa itkeä ja olla nättejä. Ikiaikainen resepti joka toimii ja tuottaa kauniita & älykkäitä lapsia.

        Miehet ovat kuin Caravaggio.
        Sinä saatat olla sitten hyvin klassinen Caravaggio jos noin tuumaat.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mä en sano tuolle "Analle" enää mitään.
        Pönttö on kääntänyt selän. Kohtelee minua kuin tiskirättiä...

        (niiskuttaa)

        Mitä lienee Ana keksinyt, ei voi tietää


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, hirrestä tottakai, toiselle pysty ja toiselle vaakahirsi. Appivanhempien siipeen pikalukko ja valmiiksi raiteet jonnekin kauas jos heittäytyvät hankalaksi :D

        Harmis laittaa appivanhemmat Trans-Siperian raiteille.

        (naurua)


      • pujotteIija kirjoitti:

        Mitä lienee Ana keksinyt, ei voi tietää

        ...Eikä haluakaan :D
        Emäntä sen käski pois koneelta..


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Miehet ovat kuin Caravaggio.
        Sinä saatat olla sitten hyvin klassinen Caravaggio jos noin tuumaat.

        Ei kun minä olen kiltti & kunnollinen mies joka uskoo sellaiseen maailmaan joka todistetusti toimii. Caravaggio oli selvästikin klassinen jännämies vaikka seesteisinä aikoina varmaan osasikin olla möllöttää ihan niin kuin kiltit & kunnolliset miehet :

        "Caravaggio joutui usein katutappeluihin, mistä johtuen hänen nimensä päätyi 1600-luvun Rooman poliisin merkintöihin. 29. toukokuuta 1606 Caravaggio tappoi kaksintaistelussa nuoren miehen nimeltä Ranuccio Tomassoni. Kaksintaistelua edelsi Caravaggion ja Tomassonin välinen kärhämä. Yhteenotolle on esitetty monia eri syitä, kuten riita prostituoidusta, uhkapelistä tai pallopelistä. "


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Harmis laittaa appivanhemmat Trans-Siperian raiteille.

        (naurua)

        Joo, tai se ehkä kävisi kalliiksi mutta jos ottaisi tontin jostain vanhasta kaivoskaupungista, outokummusta vaikka, siellähän on asunnot halpoja, ja sitten toisi taloviipaleet jonkun käytöstä poistetun raiteen päälle, ehkä se kuitenkin jonnekin tornion terästehtaalle menisi niin olisi sekin riittävä väli jo :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        ...Eikä haluakaan :D
        Emäntä sen käski pois koneelta..

        Ana näytti laittaneen trolliepäilyketjun, alkaakohan täällä tosiaan helteet vaikuttamaan myös negatiivisesti ihmisiin? Foliohatut lämpenee liiaksi auringon paahteessa :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ei kun minä olen kiltti & kunnollinen mies joka uskoo sellaiseen maailmaan joka todistetusti toimii. Caravaggio oli selvästikin klassinen jännämies vaikka seesteisinä aikoina varmaan osasikin olla möllöttää ihan niin kuin kiltit & kunnolliset miehet :

        "Caravaggio joutui usein katutappeluihin, mistä johtuen hänen nimensä päätyi 1600-luvun Rooman poliisin merkintöihin. 29. toukokuuta 1606 Caravaggio tappoi kaksintaistelussa nuoren miehen nimeltä Ranuccio Tomassoni. Kaksintaistelua edelsi Caravaggion ja Tomassonin välinen kärhämä. Yhteenotolle on esitetty monia eri syitä, kuten riita prostituoidusta, uhkapelistä tai pallopelistä. "

        no perhana, onko se ollu katutappeluissa?
        Mulla oli historiassa Caravaggion mentävä aukko, mä maalaan ja kirjoitan, mutta enpä ollut tutkinut miekkosen edesottamuksia 1600-luvulla. Onhan se ollut sitten vähän huima ukko. Perutaan vertaus :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ana näytti laittaneen trolliepäilyketjun, alkaakohan täällä tosiaan helteet vaikuttamaan myös negatiivisesti ihmisiin? Foliohatut lämpenee liiaksi auringon paahteessa :D

        Mä huomasin...
        Itse asiassa jollain lailla vähän huolestuttavaa.

        Miksi homma lipsuu noin pahasti välillä ja välillä ihan ok. Tuommosta esiintyy aina aika ajoin?
        En tahdo oikein pysyä perässä..

        No ihan sama. Taas heitti jonkun vihan.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, tai se ehkä kävisi kalliiksi mutta jos ottaisi tontin jostain vanhasta kaivoskaupungista, outokummusta vaikka, siellähän on asunnot halpoja, ja sitten toisi taloviipaleet jonkun käytöstä poistetun raiteen päälle, ehkä se kuitenkin jonnekin tornion terästehtaalle menisi niin olisi sekin riittävä väli jo :D

        Ihan höppänä oot...taitasit haluta vaan konduktööriksi :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        no perhana, onko se ollu katutappeluissa?
        Mulla oli historiassa Caravaggion mentävä aukko, mä maalaan ja kirjoitan, mutta enpä ollut tutkinut miekkosen edesottamuksia 1600-luvulla. Onhan se ollut sitten vähän huima ukko. Perutaan vertaus :D

        Vissiin aika monet noista historian suurista taiteilijoista on olleet melkoisia jännärenttuja, jos ei ole huumeita käytetty ja verissäpäin tapeltu vähintäänkin absinntihumalassa on sekoilleet.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mä huomasin...
        Itse asiassa jollain lailla vähän huolestuttavaa.

        Miksi homma lipsuu noin pahasti välillä ja välillä ihan ok. Tuommosta esiintyy aina aika ajoin?
        En tahdo oikein pysyä perässä..

        No ihan sama. Taas heitti jonkun vihan.

        Joo, sitä minäkin vähn ihmettelen kun ei siinä sun kommenttissa joka kirvoitti tuon....:

        "Trolli sitten olitkin,

        Kiitokset keskusteluista."

        ....ollut oikein mitään. Ehkä sitten olen liian tyhmä tajuamaan piiloviestit mitä sanoihin sisältyy tai sitten jotkut on vaan liiankin nokkelia ja tajuavat liikaa :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Vissiin aika monet noista historian suurista taiteilijoista on olleet melkoisia jännärenttuja, jos ei ole huumeita käytetty ja verissäpäin tapeltu vähintäänkin absinntihumalassa on sekoilleet.

        Kyllä ne on kai siihen jotain koiruohoa silloin virittäneet.

        Mutta joo, minä taidan tästä kohta lähteä nukkumaan...Alkuilta oli ihan kiva ennen kuin tuo aloittajaherra aloitti epämääräisen shownsa ja kekkuloimisensa.

        Väsyttääpi vähän...

        Hyvää yötä ja kauniita unia sinulle, ja muillekin.
        Kiitos rupattelusta :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, sitä minäkin vähn ihmettelen kun ei siinä sun kommenttissa joka kirvoitti tuon....:

        "Trolli sitten olitkin,

        Kiitokset keskusteluista."

        ....ollut oikein mitään. Ehkä sitten olen liian tyhmä tajuamaan piiloviestit mitä sanoihin sisältyy tai sitten jotkut on vaan liiankin nokkelia ja tajuavat liikaa :D

        No tähän vielä, että luin oman kommenttini itsekin enkä ymmärrä minäkään.
        Ei siinä ollut mitään "piiloviestiä", otin kantaa naisena naistenmaailmasta, miten asiat voidaan nähdä. Outoa.

        Mutta etteenpäin sano mummo lumessa -tai rantahiekassa. Itsepähän sössii A-mies jos näkyjä alkaa näkemään.

        Mutta öitä nyt. :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kyllä ne on kai siihen jotain koiruohoa silloin virittäneet.

        Mutta joo, minä taidan tästä kohta lähteä nukkumaan...Alkuilta oli ihan kiva ennen kuin tuo aloittajaherra aloitti epämääräisen shownsa ja kekkuloimisensa.

        Väsyttääpi vähän...

        Hyvää yötä ja kauniita unia sinulle, ja muillekin.
        Kiitos rupattelusta :)

        Koiruohoa tuntuu olevan toisinaan palstalaistenkin pulloissa :D

        Juu, minäkin meen. Älä ota liian vakavasti näitä palstajuttuja vaikka ne purkkauksettoki jotain voi aina kirjoittajasta viestiä. Ja mee sinne treffeille, pie pikkusen varas mutta luultavimminhan se karpaasi on hyvätapainen, kiltti & kunnollinen niin saat saat siitä ihan kivat treffit aikasekseen :)

        Hyviä öitä myös & kiitoksia, palaillaanhan taas :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ou sh*t Ananias, suurin moka nro 1. (pitelee otsaa)

        Miesten on mietittävä hetki (jos pystyy), naisen sanoma käänteisenä. Sun ex-vaimos ei tietenkään halunnut ikinä, että menet pyörähtelemään, VAAN koska seurue oli siinä samassa, hän yritti tietysti olla fiksu ja tahdikas kaikille, ja ON TAATUSTI ollut helve*in v*ttuuntunut kun lähdetkin etkä hoksaa (ite olisin reagoinut ihan samalla tavalla, paitsi se lautanen pois). Se on ollut aikamoinen loukkaus vaikkei mies itse niin koe.

        Jos minulta esim.kysyttäisiin, että tuonko sinulle kaupasta jotain hyvää, minä kursailisin ja sanoisin eiii...ei tarvitse. Jos mies ei sitä tajua, ja tulee pelkkien typerien kiekkokaljojen kanssa ilman minun herkkuja, NIIN VOIT USKOA kuinka verisesti jopa siitä voi nokkiintua...(kepeä esimerkki, saatika jos siihen tuolla tavoin toiset naiset liittyy tanssiseurana).

        Naiset kursailevat. En minä tiedä, mistä se tulee. Sitä vaan tehdään. Muista aina ajatella ensin varalta käänteisenä. Kymykseen "ootko jostain vihanen?", nainen sanoo "en oo...." No älä helkutissa siihen jätä mies.

        .. Ööhh.. ;D

        .. Noh, Monilla naisilla on TodOutoLogiikka ja KaksiNaisMoralismi kukoistaa.. Joten Eipä Mithää.. ;D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Hetkinen??

        Mitä sinä touhuat taas.
        Kohta suutun oikeasti.

        Tai joo oikeastaan parempi, ala juosta siitä kun aina olet minua syyttämässä! :(
        Ihme naksahduksia miehellä...?!

        "Ananias kirjoitti: Trolli sitten olitkin.
        Hetkinen?? "

        Äläs nyt itse heti suutu miss P :) Ei Ananias pahaa tarkoittanut mutta on kai läpeensä kyllästynyt jankkaamiseen joka ei johda mihinkään, laita yksityisviestiä hänelle ellet sitten ole jo tehnyt niin. näkeehän sen että mies tosissaan haluaisi nähdä sut livenä. Ellei se johda mihinkään niin eihän siinä mitään häviä kuitenkaan. Ellet sitten ole kuitenkin vain liian ujo tapaamaan, Karjalainen ominaisuus.. ;)


    • Elreino

      En ole koskaan ollut urheilija mutta liikkuva muuten nuorempana. Viinaa tuli juotua reippaasti mutta neljänkympin vaiheilla huomasin palautumisen ottavan liiaksi aikaa eli päivä kaksi plus kolmas päivä morkkis. Luonnostaan alkoi juominen jäädä. Nyt jopa liian vähän, olut, drinkki tms. 0-3 krt kuukausi. Yleensä ei maita. Uskoisin olevan kaikille ikääntyville hyväksi jarrutella viinan määrää neljänkympin kohdilla. Vrt moni rokkari lopettelee tuossa iässä tai jos ei niin henki höllässä.

      Painoa tullut vuosittain lisää mutta nyt 100kg kymmenisen vuotta/ 183cm. Kymmenisen kiloa liikaa mutta mielestäni urheilu on hanurista. Kävely metsässä parasta. Mielestäni elämän mielekkyys tärkeämpää kuin roikkuminen ja pakottaminen johonkin mistä ei pidä. Ei ihmistä ole tehty makaamaan muttei liioin juoksemaan ympyrää tai repimään painoja. Ihminen on tehty puuhasteluun, sanokoot tietäjät mitä hyvänsä. Olisimme eri näköisiä jos tarkoitus olisi juosta tai nostaa päinoja. Päätä kannattaa kehittää.

      Propagandaa on kaikenlaista. Taannoin ukk instituutti julkaisi laskelman siitä miten kalliiksi liikkumattomuus tulee. Eivät kuitenkaan laskeneet kuinka kalliiksi liikkuminen ja varsinkin urheilu tulee. Voin väittää pelkästään urheilusta syntyneitä kuluja moninkertaisiksi verrattuna liikkumattomuuteen. Urheilijoilla on aina paikat hajalla ja yhteiskunta ne korjaa koko loppuelämän.

      • Terveysnatsi

        "Voin väittää pelkästään urheilusta syntyneitä kuluja moninkertaisiksi verrattuna liikkumattomuuteen."

        Saldo on kyllä yhteiskunnan kannalta positiivinen selkeästi liikkumisen hyväksi. Parempi lienee olla timmi, sydän ja verisuonet kunnossa ja kerran olla urheiluvamman takia poissa palkkatöistä sairaslomalla kuin joutua liikkumattomuuden vuoksi sairaseläkkeelle.


      • Seedellinen

        Sivusta seurannena tiedän urheilusta seuraavan poskettomat sairauskulut. Ympärilläni on liikunnanopettajia ja urheiluhulluja. Ei riitä yksi eikä kolme poissaoloa vammojen hoitoon. Ne kustannukset vain tahtoo unohtua kun yleensä yritys ja yhteiskunta maksaa. Polvea, lonkkaa, kyynärpäätä, revähtymiä, murtumia, rasitusvammoja ym. Osa jo kouluiässä. Ja miltei poikkeuksetta nuo korjataan iällä uudelleen kun ovat siipeensä saneet. En tunne yhtään urheilijaa jota ei olisi korjattu tai ollut sairaslomalla. Tunnen useamman normaaliliikkujan joilla ei ole ollut ongelmia lainkaan ja olen 53v. Itsellä meni polvi urheillessa, sitä on sitten fiksattu pariin otteeseen. Edelleen risoo kun tuli urheiltua, noi vammat vaivaa aina ja läpi elämän.

        Evoluutiohistoria kertoo mihin meidät on tehty.


      • Seedellinen kirjoitti:

        Sivusta seurannena tiedän urheilusta seuraavan poskettomat sairauskulut. Ympärilläni on liikunnanopettajia ja urheiluhulluja. Ei riitä yksi eikä kolme poissaoloa vammojen hoitoon. Ne kustannukset vain tahtoo unohtua kun yleensä yritys ja yhteiskunta maksaa. Polvea, lonkkaa, kyynärpäätä, revähtymiä, murtumia, rasitusvammoja ym. Osa jo kouluiässä. Ja miltei poikkeuksetta nuo korjataan iällä uudelleen kun ovat siipeensä saneet. En tunne yhtään urheilijaa jota ei olisi korjattu tai ollut sairaslomalla. Tunnen useamman normaaliliikkujan joilla ei ole ollut ongelmia lainkaan ja olen 53v. Itsellä meni polvi urheillessa, sitä on sitten fiksattu pariin otteeseen. Edelleen risoo kun tuli urheiltua, noi vammat vaivaa aina ja läpi elämän.

        Evoluutiohistoria kertoo mihin meidät on tehty.

        Ylipainosta tuleva lasku on ihan omissa sfääreissään.

        Metabolinen oireyhtymä ja sairaudet joita se aiheuttaa kustantaa yhteiskunnalle miljardeja toisensa perään.


      • Old-school-man
        Seedellinen kirjoitti:

        Sivusta seurannena tiedän urheilusta seuraavan poskettomat sairauskulut. Ympärilläni on liikunnanopettajia ja urheiluhulluja. Ei riitä yksi eikä kolme poissaoloa vammojen hoitoon. Ne kustannukset vain tahtoo unohtua kun yleensä yritys ja yhteiskunta maksaa. Polvea, lonkkaa, kyynärpäätä, revähtymiä, murtumia, rasitusvammoja ym. Osa jo kouluiässä. Ja miltei poikkeuksetta nuo korjataan iällä uudelleen kun ovat siipeensä saneet. En tunne yhtään urheilijaa jota ei olisi korjattu tai ollut sairaslomalla. Tunnen useamman normaaliliikkujan joilla ei ole ollut ongelmia lainkaan ja olen 53v. Itsellä meni polvi urheillessa, sitä on sitten fiksattu pariin otteeseen. Edelleen risoo kun tuli urheiltua, noi vammat vaivaa aina ja läpi elämän.

        Evoluutiohistoria kertoo mihin meidät on tehty.

        Olen ollut elämässäni yhteensä 2-3 viikkoa sairauslomalla ja yksikään sairaspäivä ei ole johtunut urheilusta. Olen harrastanut kilpaurheilua myös aikuisiällä.

        Kokonaissaldoa huomioitaessa myös "normaaliliikkujat" lasketaan mukaan.


      • Ei alkoholia voi juoda liian vähän. Optimimäärä on 0. Jutut alkoholin kohtuukäytön terveyshyödyistä ovat humpuukkia.


    • Fyysinen kunto on jees. Pystyn touhuilemaan pitkään vaikka halkometsässä, tai pelata salibandyä 1,5-2 tuntia.

      Pyrin syömään säännöllisesti ja terveellisesti.

      Käyn 5-6 viikoin välein parturissa ja ostelen kuteitakin nyt enemmän kuin avioliiton aikaan. Kämpän pidän mahdollisimman siistinä ja järjestyksessä.

      Oikeastaan sinkkuajat vaan paranti mun välittämistä itsestäni. Toki heikkojakin jaksoja väliin sattui. Hyvältä tuntunut suhde romuttui ja konttasin liki vuoden. Mutta sieltä noustiin. Nyt ei parempaa tohdi toivoa, vaan paremmaks vaan menee.

      • Hyvä asenne. Itsestään kannattaa pitää huolen.


      • Ananias kirjoitti:

        Hyvä asenne. Itsestään kannattaa pitää huolen.

        Yksi asia johtaa toiseen. Korvien välistä on paljon kiinni itsestään välittäminen myös. Jos tseään ei arvosta, ei huvita mikään.

        Kyllä sitä flekmatisoituu helposti ja ottaa hälläväliäasenteen. Jo se, että huomaa tekevänsä paljon huonoa toimintaa itselleen, on ensiaskel.

        Itsellä sopivaa ajankäyttöä on vielä opeteltava. Tehdä tietyt asiat tiettyinä aikoina, niin ei jää mikään hoitamatta ja pysyy stressittömämmin kaikki se mitä on saavuttanut.


      • Dissident kirjoitti:

        Yksi asia johtaa toiseen. Korvien välistä on paljon kiinni itsestään välittäminen myös. Jos tseään ei arvosta, ei huvita mikään.

        Kyllä sitä flekmatisoituu helposti ja ottaa hälläväliäasenteen. Jo se, että huomaa tekevänsä paljon huonoa toimintaa itselleen, on ensiaskel.

        Itsellä sopivaa ajankäyttöä on vielä opeteltava. Tehdä tietyt asiat tiettyinä aikoina, niin ei jää mikään hoitamatta ja pysyy stressittömämmin kaikki se mitä on saavuttanut.

        Toisaalta miten sitä voi arvostaa itseään jos ympäristön palaute on halveksivaa. Ihminenhän on psyko-fyysis-sosiaalinen kokonaisuus. Miten lähteä paremmalle tielle? Pitäisikö vaan alkaa valehdella itselleen, että on ihan hyvä kundi kunnes ehkä muuttuu sellaiseksi muittenkin mielestä?


      • ageless_stranger kirjoitti:

        Toisaalta miten sitä voi arvostaa itseään jos ympäristön palaute on halveksivaa. Ihminenhän on psyko-fyysis-sosiaalinen kokonaisuus. Miten lähteä paremmalle tielle? Pitäisikö vaan alkaa valehdella itselleen, että on ihan hyvä kundi kunnes ehkä muuttuu sellaiseksi muittenkin mielestä?

        Ei kaikki ympäristössä halveksi. Yleensä ne halveksijat nostavat itseään toisen yli ja se kertoo enemmän heidän omista ongelmistaan kuin kohteensa ongelmista. Me jokaikinen ihminen täällä ollaan ainutlaatuisia yksilöitä, eikä verrattavissa kehenkään. Oman ainutlaatuisuutensa kun tunnistaa ja näkee sen ihmeellisyyden, voi nostaa päänsä peilin edessä ja hymyillä katsoen suoraan silmiin itseään. Sinäkin olet maailman paras sinä. Ei ole muita. Kun se välittäminen sinusta tulee itsestäsi, ei se tarvitse ulkopuolista tukea. Kannattelet itse itseäsi pinnalla. Se pitää läpi vaikeammankin ajan. Trust me!


      • Dissident kirjoitti:

        Ei kaikki ympäristössä halveksi. Yleensä ne halveksijat nostavat itseään toisen yli ja se kertoo enemmän heidän omista ongelmistaan kuin kohteensa ongelmista. Me jokaikinen ihminen täällä ollaan ainutlaatuisia yksilöitä, eikä verrattavissa kehenkään. Oman ainutlaatuisuutensa kun tunnistaa ja näkee sen ihmeellisyyden, voi nostaa päänsä peilin edessä ja hymyillä katsoen suoraan silmiin itseään. Sinäkin olet maailman paras sinä. Ei ole muita. Kun se välittäminen sinusta tulee itsestäsi, ei se tarvitse ulkopuolista tukea. Kannattelet itse itseäsi pinnalla. Se pitää läpi vaikeammankin ajan. Trust me!

        Hienosti sanottu! Pitäisi saada tuo taottua tähän paksuun kalloon.


      • ageless_stranger kirjoitti:

        Hienosti sanottu! Pitäisi saada tuo taottua tähän paksuun kalloon.

        Anna itsellesi myös anteeksi. Ei kaikkea osaa itse nähdä aina. Eikä ole ikinä myöhäistä heräillä miettimään itseään...ei ikinä.

        Öitä.


      • Dissident kirjoitti:

        Anna itsellesi myös anteeksi. Ei kaikkea osaa itse nähdä aina. Eikä ole ikinä myöhäistä heräillä miettimään itseään...ei ikinä.

        Öitä.

        Joo.

        Öitä.


    • yli50Sinkku

      Punaisen lihan olen lähes kokonaan jättänyt pois ruokavaliosta. Herkuttelut on suurin paheeni. En tupakoi, enkä paljoa alkoholiakaan käytä plo olutta/kk keskimäärin. Liikuntaa harrastan suht aktiivisesti pyöräillen ja punttia treenaten. Koen eläväni melko terveellisesti tällä hetkellä.

      • Minä olen ollut vannoutunut liharuoan ystävä, mutta pakko myöntää että punaisen lihan vähentäminen on saanut minut voimaan paremmin.


      • Old-school-man

        Syön punaista lihaa paljon, koska pidän siitä. Olen skeptinen sen suhteen, että sen syömisen vähentäminen jotenkin kokonaisvaltaisesti hyvinvointiani parantaisi, vaikka viralliset suositukset paukkuu ruokavaliossani rajusti yli.


      • Ananias
        Old-school-man kirjoitti:

        Syön punaista lihaa paljon, koska pidän siitä. Olen skeptinen sen suhteen, että sen syömisen vähentäminen jotenkin kokonaisvaltaisesti hyvinvointiani parantaisi, vaikka viralliset suositukset paukkuu ruokavaliossani rajusti yli.

        Lienee yksilöllistä miten se vaikuttaa.

        Mulle se on tehnyt hyvää vaikka suhtauduin ajatukseen aikoinaan hyvin kriittisesti.


      • yli50Sinkku

        Itsellä elämän tavoilla ollut positiivisia vaikutuksia. Viimeksi sain kehuja naapurilta, jonka kanssa turistiin, tunnettu jo reilut 15v. ja nyt vasta tuli ikä kyselyjä ja arveli mun ikää yli kymmenen vuotta nuoremmaksi, hänellä oma poika reilu 30-v.. Punaisesta lihasta tai sen ylensyönnistä ollu negatiivista puhetta sen verta paljon, siksi itse jättänyt sen syömiset vähemmälle, parempia vaihtoehtoja itselle on kalkkuna, kana ja kala.

        Aamusella kaurapuuro, johon muutama lusikallinen raejuustoa ja mustikkakeitto, sitä suosin hamaan tulevaisuuteen. Positiivisuus ja myönteinen suhtautuminen arkeen (optimisti).


    • Fysiikkaa kun miettii niin ihan hyvässä olettaisin itseni olevan. Kolmesti viikossa käyn salilla ja sen lisäksi pari kertaa viikossa pallopelejä, talvella sählyä ja kesällä pesäpalloa. Aiemmin kävin myös hölkällä mutta se tuntui niin puuduttavalle että nykyään kiertelen kiintorasteja. Vuosittain käyn inbody-mittauksissa ja siellä rasva% huidellut siinä 15-18 paikkeilla. Kun paino ollut noin reilu 80 kg ja pituus 175 niin siitä voi jo päätellä että pyykkilauta ei ole näkyvissä mutta eipä tuo elintaso juuri näy vyötäröltä.

      Ruokailu on mennyt siinä mielessä huonompaan suuntaan että meiltä loppui työmaaruokala jossa oli hyvä ja monipuolinen ruoka hyvillä salaattivaihtoehdoilla. Sieltä myös ostin usein kotiin ruokaa. Nyt kun tekee kotona ruuan niin kieltämättä vähän oikoo noissa salaateissa, tuntuu niin työläiltä valmistaa ja kaupan tuoresalaatit ovat melko kalliita. Asia on onneksi tiedostettu ja parempa kohti ollaan menossa.

      Huimausaineita en ole koskaan käyttänyt ja alkoholia menee pari saunakaljaa kuukaudessa eli hävettävän vähäistä sekin on. Tupakointia en ole koskaan lopettanut mutta nuorena päätin pitää pienen tauon ja sitä nyt on kestänyt kolmisenkymmentä vuotta. Ainoa suurempi pahe on elo kahvivasikkana. Pitäisi tuota kofeiinin määrää vähentää.

      Tämän hetken akuutein juttu on unirytmi. Aamulla kun herää viideltä niin nytkään ei pitäisi kirjoitella vaan olla jo nukkumassa. Viikolla kun kerää univelkaa niin viikonloppuna nukkuu sitten ne pois ja sama juttu seuraavalla viikolla. Pitäisi päästä tasaisempaan unirytmiin.

      Henkistä pääomaa olen kasvattanut aloittamalla opiskelun jolla pyrin parantamaan asemaani työelämässä ja sitä kautta saada uusia haasteita. Lisäksi nautin luonnossa olemisesta ja patikoinnista jolloin olet yksin rehellisesti ajatuksiesi kanssa.

      Perushygieniasta huolehtiminen nyt on jo lähtökohtaisesti perusoletus mutta tuollaiseen hifistelyyn kuten vaatteiden yhteensopivuuteen voisi enemmän kiinnittää huomiota.

      Mitä parisuhteen muodostamiseen tulee niin siinä minulla ei kyllä ole mitkään "terveelliset elämäntavat." Sitä kun on tarpeeksi ottanut tuolla treffeillä siipeensä niin henkisestä muurista on kyllä tullut melko korkea ja teflon-pintainen joten saapi nähdä riittääkö tämä ihmiselo siihen että joku sen ylittää vai siirtyykö seuraavaan elämään.

      Kaikki nämä asiat oikeasti tähtäävät vain siihen että edessä olisi mahdollisimman rikas ja nautittava vanhuus. Jos se mukanaan tuo muutakin hyvää niin se toki otetaan vastaan. Lähtölaukaus tähän elämäntapamuutokseen tuli kun eron jälkeen piti kyynelkanavaa räpsyttäen miettiä miten minun pitää huolehtia itsestäni jotta voin huolehtia lapsistani.

    • Nojaa, kai ne vois paremmatkin olla. ☺️

      Katotaan nyt jahka jalka on laitettu kuntoon, josko sitten kipujen helpottamusen myötä löytäis kipunan.

      https://youtu.be/gu9_m0vm7fM

      Kipeel jalalla voi paitsi linkuttaa päivät töissä, myös tanssia vaan ei oikeen hyppiä eikä juosta. ☺️

      Joku jänne hajalla ja kantakalvo rappeutunut. Kyllä se tästä.☺️👍

    • En ole sinkku, mies, enkä vanhapoika, mutta olen huomannut että terveelliset elämäntavat auttavat hankalassa elämänvaiheessa. Kun esim. omassa perheessä on sairastelua tai ongelmia jollakin/joillakin pidemmän aikaa ja minulla ekstra-paljon huolehtimista, pyrin elämään mahdollisimman terveellisesti, että jaksaisin. Mietin tarkkaan syömiset ja juomiset, koska olooni ja virkeyteeni vaikuttaa paljon vatsani olotila. Vitamiinit ym. purkista on nekin käytössä. Samoin liikunta ja ulkoilu on silloin oleellisen tärkeää. Alkoholin käyttö on etenkin tuolloin minimissä, koska yksikin krapulapäivä olisi henkisesti liikaa, joskus pelkkä lievä hutera olokin. Herkuttelua ja viiniä silti harrastan ajoittain, pienessä määrin. Ne sijoittuvat yleensä viikonloppuun, jompaankumpaan päivään. Nautintoja pyrin saamaan silloinkin muusta kuin syömisestä tai juomisesta, enemmän elämyksistä tai kirjasta, elokuvasta, luonnossa liikkumisesta jne.

      • "Alkoholin käyttö on etenkin tuolloin minimissä, koska yksikin krapulapäivä olisi henkisesti liikaa."

        -Et sitten allekirjoita väitettä että parempi kunnon krapula kuin kokonaan selvinpäin.


      • Ananias kirjoitti:

        "Alkoholin käyttö on etenkin tuolloin minimissä, koska yksikin krapulapäivä olisi henkisesti liikaa."

        -Et sitten allekirjoita väitettä että parempi kunnon krapula kuin kokonaan selvinpäin.

        No en, vaikka onhan krapulapäivissäkin joskus oma hohtonsa :D Edelleen sellaisia on ollut pari kolme kertaa vuodessa.


    • 7470

      Yksipuolinen otanta.

      Käyn salilla 6krt/vko ja samaan aikaan siellä käy useampikin eronnut mies. Ikähaarukka 40 > johonkin. Muutamasta en tiedä ovatko he koskaan olleetkaan parisuhteessa.

      Voisin siis vetää johtopäätöksen, että sinkku miehet vaalivat kuntoaan todella tehokkaasti.
      Tämä käsittää vain voimaharjoittelun.
      Sama havainto sopii myös naisiin. Useita hyväkuntoisia, eronneita ex. rouvia.

      Siis kaikki sinkut huolehtivat kunnostaan tunnollisesti ja tehokkaasti!
      Muita havainoja minulla ei ole.

      • Eronneet lienevät eri rotua. Vanhat pojat tuntuvat olevan vähän vetelämpiä.


    • kilolihaapäivässä

      Jos muuta proteiininlähdettä ei ole, niin 1kg lihaa on se terveellinen määrä silloin, terveelle henkilölle.

      Näin lääkärit kertoivat, 1kg lihaa pitäisi syödä, mieluiten poronkäristystä, jotta energiataso säilyisi, ja sitten ehkä purkki-ananasta vitamiineina.

    • Eronnut

      Ketä kiinnostaa ja mitä vitun väliä?

    • .. Varmaan.. Aika.. Riippuu ihan mihin/kehen vertaa.. Ja miten sen määrittää.. ;P

    • Rillumarei

      On. Todella epäterveelliset tavat. Tosin ei mua haittaa kuolla minuutin tai päivän aikaisemmin kun en elä ikuisesti. Helpompi on elää kun myöntää kuolevaisuutensa. Elämästä kuuluu nauttia. On se sitten kenen mielestä mitä vaan. Elämän tilanteet vaihtelee. Joskus menee hyvin, joskus huonommin ja joskus todella huonosti.

    • onanias

      Ananias sai tämänkin ketjun kolmen luetuimman joukkoon

      Ananiaxen tylsyys täyttää koko simppelipalstan

    • No liikun säännöllisesti ja teen aerobista treeniä. Poltan mutta silti olen siitä huolimatta ensiluokkaisessa kunnossa koska muut elämäntavat ovat ensiluokkaiset ja en mitään paikallisia/autoa käytä, vaan joka matkan jonka kuljen niin menen joko pyörällä tai jaloin.

      Tosiaan stereotypiaa vaan että sinkut eivät kunnostaan huolehdi. Olen sinkku mut en koe sitä minään, sinkkuna sul enemmän aikaa ittelles. Joskus nuorempana en kunnosta huolehtinu vaan olin koneel koko ajan, ja siit oli vaikee päästä pois koska suurinpiirtein koko lapsuus ja nuoruus tuli käytettyy koneel.

      Välil ryypänny kiitettäväst, mut ei se terveyttä kyl pilannu oo vaik ylilyöntei sattunukin. Huonoimpina aikoinakaan mun kunto ei oo laskenut alle peruskunnon, vaan oon pystynyt kuitenkin treeniä pitämään yllä ja syöny suhtkoht terveellisesti ja ajatuksena "sen minkä syöt niin kulutat" ja välillä syön kuin hevonen.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      439
      9708
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      258
      6795
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      14
      2751
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      335
      2353
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1727
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1643
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      190
      1342
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1283
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      999
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      974
    Aihe