Missä te kunnolliset miehet olette?

eteläsavo

Olen ollut vuoden sinkkuna ja nyt voisi olla aika tavata mukava mies. Vaadinko sitten liikaa, kun en halua tupakoivaa tai viikoittain alkoholia käyttävää miestä. Sellainen rento, jutteleva ja omilla ajatuksillaan toimiva, iloinen ja itseensä tyytyväinen mies olisi se kunnollinen minulle.
Aikaa löytyy tavata ja viettää hetkiä yhdessä, mitään suurta ja ihmeellistä ei tarvitse elämän olla, kunhan on hyvä yhdessä.

72

1541

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aikansa.kutakin

Täällähän minä olen, vain 450 km Sinua pohjoisempana. Tosin varmaan jo 30-40 v liian vanhana.
      Et sinä eikä muutkaan kaltaisesi minunlaisiani tunnista, ei tunnistettu vuosikymmeniä aiemminkaan. Tai sitten en puutteellisten sosiaalisten taitojeni takia osannut tarttua täkyysi vaikka ehkä annoit ymmärtää jotakin. Siksipä tänne betonikuutioon aikanaan yksinäni happanen kunnes joku joskus muumiona löytää. Näinhän minulle muuten luvattiinkin ennen tänne syntymistäni. Ja miksei tämäkin toteutuisi kun ne kaksi muutakin lupausta toteutuivat? Ei ole minulla syytä valittaa, vaikka tahtoo joskus katkeruus yllättää, mutta itsepä kaiken tuon oikeana ja kohtuullisena hyväksyin kun sen syy näytettiin.

• Kunnollinenmies-42

Täällähän minä olen. Tupakkia en ole koskaan polttanut ja alkoholiakin viimeks join 2 kk sitten.
      Naisille ei vaan kelpaa kunnollinen mies mitä olen seuraillut ja nähnyt naisten mies valintoja.
      Harmi se vaan on ettei kunnollisia naisia ole olemassa.

• mitensemeni

Kyllä itse tunnen moniakin kunnollisia naisia ja miehiä 🤔
        Huono säkä, jos et ole koskaan kunnollista naista tavannut.

• Mennytjuna

Täällä kanssa yksi kunnollinen mies. Olen tietenkin yrittänyt etsiä esim netin kautta naista, mutta lopputulos on se, etten pääse edes treffeille. Olen tullut siihen tulokseen, että elän liian tylsää elämää, jotta joku nainen kiinnostuisi minusta seurustelumielessä.

Riippuu tietenkin paljon naisen iästä, mutta olen huomannut, että alle 40-vuotiaat naiset seurustelevat mieluummin jännän juopporentun kanssa kuin kunnollisen mutta tylsän miehen kanssa. Näin se vain menee, sanotte naiset mitä tahansa.

• Tavallinen-tapaus

Se on niinku tylsä mies ellei juo alkoholia usein ja naiset ei halua tylsää miestä. Jos on muita harrastuksiin kuten veneily ja kalastus niin ei kelpaa naisille sellainen mies. Naiset haluaa elämäänsä draamaa ja sotkuja ja siksi ne niitä alkoholisteja tapailee. Minua ei ainakaan kiinnosta juominen eikä röökaaminen.

• Pimppinella

Ei kiinnosta juominen, mutta ei kyllä jatkuva veneily ja kalojen kanssa seurustelukaan kiinnosta. Ei sen puoleen jatkuva moottoripyörän perässä kököttäminenkään ole suosikki juttuja.

• wilssoni2

Moottoripyöräily ei lainkaan innosta, veneily muutaman kerran kesässä, juominen harvoin, tupakka ei koskaan.

• Tavallinen-tapaus
        Pimppinella kirjoitti:

Ei kiinnosta juominen, mutta ei kyllä jatkuva veneily ja kalojen kanssa seurustelukaan kiinnosta. Ei sen puoleen jatkuva moottoripyörän perässä kököttäminenkään ole suosikki juttuja.

Joo ei sun tarvii juoda mutta katsot kun se mies juo. Siinä on naisille hyvä harrastus katsella kun mies vetää kännit.

• eteläsavo

Varmaan naisia on monenlaisia ja voin vain itsestäni kertoa. Tavallisen näköinen ,normaalipainoinen, luonnossa viihtyvä, voin laittaa jalkaani kumpparit tai ballerinat tilanteen mukaan. Taidot oman ammatin lisäksi tasoa; pysyy kädessä kuokka ja kermapursotin.

• mies42--

Mis kunnolliset naiset on. Nykyään naiset vaan pelaa ja huijaa miehiä.

• varo.vaan

Nykyään kaikki huijaa kaikkia, tai ainakin koittaa.

• miesss_

Kannattas varmaan kertoa itestään ne merkitykselliset ja oleelliset asiat, kuten:
      -Ikä
      -Pituus
      -Paino

• naissss___

sekä
        -Omaisuus
        -Vuositulot
        -Lapsiluku

• naturelle

50v /1, 7m/ 62 kg

• miesss_
        naturelle kirjoitti:

50v /1, 7m/ 62 kg

Ok.. Muuten hyvä, mutta olette jo kurppa ikäinen. Siinä on vaan semmonen homma, et mitä mies tekee tummulla?
        Sitten kun itse olen tuon ikäinen, niin alan mieluummin ostaa seksiä parikymppisiltä nuorilta naisilta .
        Tsemppiä parin hakuun.

• jfdlkdjflkhj

Naisen tarvii olla tuon ikäisenä miljonääri että saman ikäisenä miehenä enään jaksaisi edes vähän kiinnostua rusinoista. :(

• vnvnvnvnv
        miesss_ kirjoitti:

Ok.. Muuten hyvä, mutta olette jo kurppa ikäinen. Siinä on vaan semmonen homma, et mitä mies tekee tummulla?
        Sitten kun itse olen tuon ikäinen, niin alan mieluummin ostaa seksiä parikymppisiltä nuorilta naisilta .
        Tsemppiä parin hakuun.

Hihii, nainen saa tuossa iässä puolta nuoremmalta mieheltä ja ihan ilmaiseksi.

• kfjklhg
        vnvnvnvnv kirjoitti:

Hihii, nainen saa tuossa iässä puolta nuoremmalta mieheltä ja ihan ilmaiseksi.

Niin jos käyvät lakua imemässä malaria alueella Gambiassa. :)

• 50vmie
        miesss_ kirjoitti:

Tsemppiä parin hakuun.

Höpöhöpö. Mua ainakin kiinnostaisi noin hoikka 50v nainen. Et oo sitten miesss saanut sitä nuorempaa naista kuitenkaan?

• nainenkohta50v
        kfjklhg kirjoitti:

Miksi mennä Gambiaan saakka? Parisuhdetta haluavia itseäni 5-10v nuorempia miehiä olisi tarjolla. Nyt ei vaan ole oikea sauma sellaiselle, erosta liian lyhyt aika.

• kemisti
        jfdlkdjflkhj kirjoitti:

Naisen tarvii olla tuon ikäisenä miljonääri että saman ikäisenä miehenä enään jaksaisi edes vähän kiinnostua rusinoista. :(

En voisi kiinnostua minkään ikäisestä miehestä, jolla noin kehno oikeinkirjoitustaito. Sorry.

• dsgghgg
        kfjklhg kirjoitti:

Jos olisin pelkän seksin tarpeessa ja vielä maksaisin siitä, ei suinkaan asiaan kuuluisi minkäänlaisen miehisen elimen lutkutus. Siinähän se nautinto menisi miehelle. Kyllä maksua vastaan pitäisi miehen kyetä hoitamaan nainen sfääreihin ihan p*nolla.

Lisäys vielä, ettei kukaan vedä hernettä nenukkiin: rakkaussuhteessa nautintoa annetaan puolin ja toisin ja sen antamisestakin nauttii.

• Ensio.h.k

miten olisi nyt tarjolla kunnon renttu. ryyppään miltei joka päivä, en kuitenkaan ole väkivaltainen 35v tietenkin sanomattakin selvä, että työtön. ohjelmaa kyllä riittää joka päivä.

• missäyksinäinenmiesolet

Itsehän olen ollut 10 vuotta sinkkuna, koska kunnollisia miehiä ei yksinkertaisesti ole olemassakaan. Ei ole olemassakaan miestä, joka ei juo eikä polta, ei petä eikä remua baareissa. Ei ole olemassakaan yksinäistä ja rauhallista miestä, jolle kelpaisi viettää kanssani ihan tavallista elämää, luonnossa liikkumista ja kotona oleilua. En kaipaa muuta kuin kumppania elämään tylsää elämää kanssani. Mutta kun ukot haluaa vaan riehua ja remuta baareissa ja jahdata naisia.

• Jykke

Itse vähän enempi, kun 12v miettinyt et mitä tein hetki sitten väärin. Olen vm 1976 ja nykyisessä työssä kohta 20v viettänyt, kun 12/99 aloittanut työt kyseisessä paikassa. Syksyn tultua n. 22-30 päivää ottaa ja viettää luonnossa metsästyksen muodossa (hirvipassissa). Joskus kesällä viikoloppuja maataloustöitä tehden menee päiviä, vaikka ei ole maataloutta itsellä tai kotonakaan, vaan vieraalla.
        Alkoholia nauttii vuodessa 5-6kertaa ja nämäkin nauttimiset naapurissa karaoke-illan aikaan muutaman paukun verran, ja yksi kerta saman verran mahdollisesti hirvijahdin päättymisen yhteydessä kämpällä. Ravintolassa, tai kapakassa käy muutaman kerran vuodessa, mutta nekin kerrat kaveria hakiessa kyytiin ja vieden kotiin kuskina ollessa.
        Luonnossa muutenkin kuluu aikaa, kun lenkkeilee ja ulkoilee muutenkin. Välillä saattaa kyllä tulla töitäkin siellä tehtyä, kun isännät kyselee sahaileen puita ja muutenkin.
        Naisten jahtaamiseen sit se, että yksi riittää tälle kerrallaan ja ei heti etsitä uutta, jos näyttää et sukset menee ristiin...

Ja tää kirjoittaja vaikuttaa Kalajokilaakson seudullakin,

• 42-Sinkkumies

Sama juttu 10 vuotta yksin koska ei ole kunnollisia naisia. Minä en todellakaan polta enkä ole käynyt baareissa 10 vuoteen. Minä olen vaan kalastellut ja likkunut luonnossa koska naiset haluaa remuta baareissa niiden juoppojen kanssa.

• ppppetelius
        Jykke kirjoitti:

Itse vähän enempi, kun 12v miettinyt et mitä tein hetki sitten väärin. Olen vm 1976 ja nykyisessä työssä kohta 20v viettänyt, kun 12/99 aloittanut työt kyseisessä paikassa. Syksyn tultua n. 22-30 päivää ottaa ja viettää luonnossa metsästyksen muodossa (hirvipassissa). Joskus kesällä viikoloppuja maataloustöitä tehden menee päiviä, vaikka ei ole maataloutta itsellä tai kotonakaan, vaan vieraalla.
        Alkoholia nauttii vuodessa 5-6kertaa ja nämäkin nauttimiset naapurissa karaoke-illan aikaan muutaman paukun verran, ja yksi kerta saman verran mahdollisesti hirvijahdin päättymisen yhteydessä kämpällä. Ravintolassa, tai kapakassa käy muutaman kerran vuodessa, mutta nekin kerrat kaveria hakiessa kyytiin ja vieden kotiin kuskina ollessa.
        Luonnossa muutenkin kuluu aikaa, kun lenkkeilee ja ulkoilee muutenkin. Välillä saattaa kyllä tulla töitäkin siellä tehtyä, kun isännät kyselee sahaileen puita ja muutenkin.
        Naisten jahtaamiseen sit se, että yksi riittää tälle kerrallaan ja ei heti etsitä uutta, jos näyttää et sukset menee ristiin...

Ja tää kirjoittaja vaikuttaa Kalajokilaakson seudullakin,

Etkös sä ollut kaiket kesät lapissa maatöissä ja otat sitten vasta syksyllä yhteyksiä naisiin?

• Jykke
        ppppetelius kirjoitti:

Etkös sä ollut kaiket kesät lapissa maatöissä ja otat sitten vasta syksyllä yhteyksiä naisiin?

Sanoin "joskus", joten en kaikkia kesiä ja en varsinkaan Lapissa. Nää hanttityöt on ihan muutaman kilometrin säteellä asuin kunnasta/kaupungista ku leipätyön ohessa harrastuksena tekee.
        Ja näyttää, ettei tarvi tänäkään kesänä ku tuos aikasemminkin tarvinut isäntä ajaa tilaa alas nyt terveydellisist syist johtuen. Ja ku isännän siskokaan ei jatka, niin ei tarvi navetontiinkaan ennään apua. Tämäkin puoli tuli opeteltua ku tän emännän mies pyysi perään katsoon tätä. Mut tää emäntä vähän ku oma sisko, niin ei sillai viittinyt yrittää.
        Katotaan nyt, että pittääkö yrittää kesälläkin yhteyksii johonkin suuntaan... Vaik kirjottaen käsin kirjettä ja pistää psotiin ku ei oo numeroo tallessa ennään ja ku ei naamakirjaan oo eksynyt ittekkään ni ei voi vakoilla sieltä et onko siellä tää etsinnän alla oleva...

• Muualta.löytyvä

Nimimerkille "missäyksinäinenmiesolet"
        Olet tavannut vain niitä riehuvia ja remuavia miehiä, jotka vain jahtaavat naista.
        Mitäpä jos etsisit niitä miehiä jostakin muualta kuin juottoloista?
        Saattaisit jopa löytääkin!
        Ihan valittavaksi asti.
        Tosin jos itse viihdyt juottoloissa, niin veikkaan lyhyttä tuttavuutta.

• No tällä hetkellä kotona, juon kahvia ja pidän taukoa pensasaidan leikkuusta. Sen jälkeen olisi vuorossa lankkuaidan purkua. Se olenko kunnollinen jääköön ulkopuolisten arvioitavaksi mutta ainakin hyvin arkisten asioiden äärelle tuo elämä pääosin rytmittyy.

Työ vie kolmanneksen arkipäivistä ja loppuaika sitten jakaantuu arkiaskareiden, harrastusten ja koulun kesken. Työ ei ole mitään mediaseksikästä toimintaa ja jos harrastuksetkin ovat luokkaa kuntosali, pesäpallo ja sähly eli ei sillä nyt naisilta pistetä sukkia jaloissa pyörimään. Arjenkaan pyörittäminen ei kovin tarunhohtoista ole; toki nyt saattaa olla väreilevää jännitystä ilmassa koska olen miettimässä uusia verhoja olohuoneeseen.
      Mikään absolutisti en ole vaikka ihan joka vuosi en ole baareissa käynyt, nytkin jääkaapissa on kolme pulloa erikoisoluita eli juhannusjuomatkin on jo hankittu.

Mitä parisuhteen muodostamiseen tulee niin melkolailla olen heittänyt Risto-Matti Ratian suunnitteleman pyyhkeen jo kehään. Muutama vuosi tuli säännöllisen epäsäännöllisesti nettitreffejä kokeiltua mutta vaikka ihan hyvin treffeille pääsi niin yllättävän usein naisten puolelta esteeksi muodostui peruskoulun suosikkiaineisiini lukeutunut kemia. Lisäksi kun välillä lauottiin suoranaisia valheita miksi treffeille ei voinut jäädä vaan oli niin kiire ettei edes kahvia ehtinyt juomaan niin aikalailla meni kiinnostus koko treffailuun.

Olen tuossa miettinyt miksi tällainen tavallisen oloinen pulliainen ei oikein tahdo menestyä naismarkkinoilla. Yksi erottava asia on ollut matkustelu. Itse kaipaan vaeltamista; luonnossa oloa ja kotimaan tuntemista. Naisten ykkösasia tuntui olevan ulkomaisten ostoskeskusten kaakelilattiolla kipsuttelu. Hiukan on jäänyt epäselväksi että oliko kiinnostus ulkomaihin aito, haluttiinko tällä sosiaalisessa mediassa peukutuksia vai haluttiinko tällä korostaa sitä omaa koulutuksen tuomaa ylivertaisuutta minun suhteeni.
      Toinen asia mikä tulee mieleen on se että minä olen alussa ujo enkä mikään supliikkimies joten käsitetäänköhän tämä vahingossa kiinnostuksen puutteeksi. Kateellinen olen kyllä miehille jotka suoltavat puhetta kuin lahjanarua samalla kun itse oksentaa piikkilankaa.

Kolmas ja todennäköisin syy on "tilastollinen". Itse puoli vuosisataa jo kohta silmiin katsovana miehenä on tällä Pohjois-pohjanmaalla tilanteessa jossa vapaata naista kohden taitaa olla nelisenkymmentä miestä. On jotenkin inhimillistä että tällaisessa tilanteessa käy mielessä että varmaan löytyy vielä joku joka on minua komeampi, rikkaampi, huumorintajuisempi yms. Tämä on tietysti ihan oikein sillä eihän kenenkään pidä vain tyytyä johonkin.

Loppuun ehkä kuitenkin sellainen lohdutuksen siemen että iltaisin mulla ei ole ulko-ovi lukossa joten jos vain joku astuu taloon ja kysyy että aletaanko oleen niin ainakin lupaan keittää kahvit. Omat vaatimukset on sellaiset että haluan löytää naisen joka tykkää minusta, minä tykkään siitä ja elämäntilanne on suunnilleen sama. Lopuista asioista voi sitten hienosäätää.

• olenmyösmiessori

Vitsi miten hieno teksti! ;)

• lupiini

Olisit juuri sopiva mies minulle kiinnostuksia myöten. Olen vaan täysin eri puolella Suomea. Minusta saa seuraa luontoon ja majoitus onnistuu vaikka taivasalla.
        Ei kaikki miehet käy baareissa tai tupakoi, mutta sitten ei vaan luonteet osu kohdilleen. Sellainen yksioikoisuus tai jatkuva asioitten perusteleminen ja käytöksen analysointi puuduttaa. Tai yritys ohjailla ja kääntää mielipiteitä.
        Kuuntelen myös herkästi, missä sävyssä mies puhuu existään.
        Miehen ulkonäölle en aseta juurikaan painoarvoa, kunhan on sopusuhtainen ja itseensä tyytyväinen, iloiset silmät ja nauraa usein.
        Luonne on se ratkaiseva tekijä.

• pppppptpept

Tuo asia ettei nainen jäänyt treffeille edes kahvin ajaksi vaan häipyi heti, ei näytä hyvältä sun ansioluettelossa, ei naisetkaan kaikkea paljasta joten älä sinäkään.

• pppppptpept kirjoitti:

Tuo asia ettei nainen jäänyt treffeille edes kahvin ajaksi vaan häipyi heti, ei näytä hyvältä sun ansioluettelossa, ei naisetkaan kaikkea paljasta joten älä sinäkään.

Eihän se tietysti näytä, mutta en minä nyt sitä asiaa halunnut piilottaakkaan. Jos ei halua jäädä niin sitten ei halua, sellaista se nyt vaan joskus on. Sen kyllä olen näistä treffeistä oppinut että kun yleensä menen isommalle kirkolle treffeille niin samalle reissulle keksin muuta ohjelmaa. Käyn välillä eri salilla treenaamassa, menen eläviin kuviin tai kiertelen kauppoja.

Se kyllä välillä hieman ihmetyttää että kun olen Tinderissä niin näillä kulmin ei tahdo sydämmet napsahdella kohdilleen mutta kun olin tuolla ruuhka-Suomessa koulutuksessa niin aika monelle treffeille olisi siinä viikon aikana päässyt.

• YH-isä46v
        M184 kirjoitti:

Eihän se tietysti näytä, mutta en minä nyt sitä asiaa halunnut piilottaakkaan. Jos ei halua jäädä niin sitten ei halua, sellaista se nyt vaan joskus on. Sen kyllä olen näistä treffeistä oppinut että kun yleensä menen isommalle kirkolle treffeille niin samalle reissulle keksin muuta ohjelmaa. Käyn välillä eri salilla treenaamassa, menen eläviin kuviin tai kiertelen kauppoja.

Se kyllä välillä hieman ihmetyttää että kun olen Tinderissä niin näillä kulmin ei tahdo sydämmet napsahdella kohdilleen mutta kun olin tuolla ruuhka-Suomessa koulutuksessa niin aika monelle treffeille olisi siinä viikon aikana päässyt.

Se on selvä asia, että ruuhka suomessa on naisvalta eli etenkin akateemisillä miehillä helppoa treffailla.

Syrjäsuomessa taas on valtava naispula eli siellä naiset kyllä voivat valita.

• Nyli40
        M184 kirjoitti:

Tätä se on. Täällä ruuhka-Suomessa voi nainen olla helposti sinkkuna vuosia kun vapaita miehiä on niin vähän. Nettideittailukin on yhtä tyhjän kanssa. :( Mutta kun elämä, työ, lasten koulut ja harrastukset on täällä niin se on vaan kärvisteltävä ilman parisuhdetta. Tuntuu että pk-seudulla normaali järkevä nelikymppinen mies on lottovoitto niin hassulta kuin se kuulostaa. Juttelin kerran yhden pienemmässä kaupungissa asuvan miehen kanssa ja hän on sanoi että siellä eronneilla naisilla on välittömästi miehiä jonossa. Epistä. :)

• löpoiu
        Nyli40 kirjoitti:

Tätä se on. Täällä ruuhka-Suomessa voi nainen olla helposti sinkkuna vuosia kun vapaita miehiä on niin vähän. Nettideittailukin on yhtä tyhjän kanssa. :( Mutta kun elämä, työ, lasten koulut ja harrastukset on täällä niin se on vaan kärvisteltävä ilman parisuhdetta. Tuntuu että pk-seudulla normaali järkevä nelikymppinen mies on lottovoitto niin hassulta kuin se kuulostaa. Juttelin kerran yhden pienemmässä kaupungissa asuvan miehen kanssa ja hän on sanoi että siellä eronneilla naisilla on välittömästi miehiä jonossa. Epistä. :)

Joopajoo

• Tosion
        löpoiu kirjoitti:

Joopajoo

Mikä ihmeen joopajoo. On ihan tosiasia että täällä pk-seudulla on miesten markkinat, varsinkin vähän vanhemmissa ikäluokissa. Naisia muuttaa tänne töihin ja opiskelemaan ja miehet jäävät kotiseuduilleen.

• eorotoy
        Tosion kirjoitti:

Mikä ihmeen joopajoo. On ihan tosiasia että täällä pk-seudulla on miesten markkinat, varsinkin vähän vanhemmissa ikäluokissa. Naisia muuttaa tänne töihin ja opiskelemaan ja miehet jäävät kotiseuduilleen.

Satoja sopivia vapaita miehiä asuu 50 km säteellä aivan varmasti, ei kaikki netissä tietenkään ole. Eri asia on sitten että täyttääkö mahdottomat kriteerit..

• Rehellisyys

Jos tahtoo suhteen, pitäisi selvittää edes itselleen aidot vaatimukset. Niiden tuominen julki olisi myös hyödyllistä.

• lupiini

En oikeastaan uskalla puhua vaatimuksista, vaan juuri noita aiemmin mainitsemiani asioita toivon mieheltä. Eli oikeanlaista luonnetta suhteessa minuun.

• teesit

Naisen pitäisi ensin ilmaista jotenkin se tärkein itsestään. Eihn sitä muuten kannata miestä yrittää ;)

• lupiini

Olen kokonaisuutena se tärkein.
        Kun sitä lähtee avaamaan, löytyy minusta nainen, joka on ulkoisesti hoikka (vaatekoko s 36), isot silmät ja pitkät hiukset.
        Luonne ystävällinen, mutta napakka, asiat kunnossa.
        Harrastuksia ulkoilu, matkailu, luennoilla käynnit aiheesta kuin aiheesta.
        Baareihin en koe vetoa , tosin kerran kesässä voisi jollain kivalla terassilla istua.
        Sinkku.

• åååw
        lupiini kirjoitti:

Olen kokonaisuutena se tärkein.
        Kun sitä lähtee avaamaan, löytyy minusta nainen, joka on ulkoisesti hoikka (vaatekoko s 36), isot silmät ja pitkät hiukset.
        Luonne ystävällinen, mutta napakka, asiat kunnossa.
        Harrastuksia ulkoilu, matkailu, luennoilla käynnit aiheesta kuin aiheesta.
        Baareihin en koe vetoa , tosin kerran kesässä voisi jollain kivalla terassilla istua.
        Sinkku.

Miksi sinulla on noin isot silmät?

• lupiini
        åååw kirjoitti:

Miksi sinulla on noin isot silmät?

Vanhempani päättivät niin.

• åååw
        lupiini kirjoitti:

Vanhempani päättivät niin.

Eiku olis pitäny sanoa kuten se iso paha susi, että näkisin sinut paremmin. :)

• lupiini
        åååw kirjoitti:

Eiku olis pitäny sanoa kuten se iso paha susi, että näkisin sinut paremmin. :)

Joo, tuo tuli ihan ensin mieleen, mutta se olisi ollut liian tavanomainen vastaus kysymykseen,

• Olemus.OK

Vanha loru alkaa: Ensimmäisellä silmät suuret, toisella ...
        Ne kolme ensimmäistä hyväksyisin, neljättä en.

• valikoivasti

Sikäli tieto on välttämätön, että mies ei ota kaikenlaista porukkaa kyytiin.

• Tetsoni

Itsellä alkaa mennä moti s24 treffiisivustoon jossa olen aika monelle naiselle jo kirjoitellut eikä tule vastakaikua takaisin. Viestini mielestäni on sopivan pituisia, ei liian pitkiä romaaneja eikä "moi mitä kuuluu?"-tyyppisiä. Viestit sisältö on, että kerron itsestäni lisää mitä profiilissani ei näy ja tietysti kysymyksiä myös hänestä. Naisten profiilissa kuitenki kuvaillaan millaista miestä etsivät ja moni ominaisuus osuu itseeni, ainakin suurimmaksi osaksi.
      Tuntuu vähän siltä, että miesten viestit pitää olla jotain kirjallisuuden Nobel palkinnon tasoisia rakennettuja kokonaisuuksia. Eipä ihmisten normikeskustelutkaan aina ole tajunnanräjäyttäviä niin pitäisi naisten nyt hiukan löysätä kriteereitä. :D
      T:M36

• Elänjaolen

Olen loppuun naurettu - hauskannäköisenä ja mukavilla jutuilla.

• Tavallinen-tapaus

Naisilla se kunnollisuus tarkoittaa miehen komeutta. Niin monta kertaa nähty ja lehdistä luettu

• suspect

Miksi sitten monilla kauniilla naisilla on rumia miehiä?

• Tavallinen-tapaus
        suspect kirjoitti:

Koska raha on kemia. Danny on yli 70 vuotias ja seurustelee 24 v naisen kanssa koska. Sairasta todella, dannyt varmaan maksaa siitä eerikalle. Aloittaja kuvittelee että on tosi kepeet vaatimukset että vaatimaton mies kelpaa mutta todellisuudessa niitä vaatimuksia naisilla on kymmeniä ettei mies varmaan niitä täytä. Laittaisi nyt vaan ne miehen pituus ja ulkonäkö vaatimukset esii sekä sen että paljonko miehen pitää tienata.

• dfklgjkgh
        suspect kirjoitti:

Mietin tuota aina välillä myös. Ehkä naisella on ollut joku henkinen kasvukipu päässään kun on huolinut ruman miehen ja tämä ruma mies on ollut onnekkaasti juuri silloin paikalla kun tämä on sattunut naiselle?

• minniethepooh

Kun lähden puhumaan potentiaalista kumppanista, on tupakoimattomuus ja alkoholin käyttö satunnaisena huvina itsestäänselvyys. Samoin huolehtiminen omista asioistaan eli raha-asiat kunnossa ja kykenee tasavertaiseen vuorovaikutukseen. Ulkonäöllä ei ole merkitystä, kunhan miellyttää silmääni. Yhtä ja ainoaa ihannetta minulla ei ole eli voi olla kalju tai karvainen nallekarhu, riittää, että mies on sinut itsensä kanssa. Painoarvo on yhteensopivalla luonteella ja huumorilla, tavoitteilla.
      Mitä minulla sitten on tarjottavaa; vähän keskimittaista suomalaisnaista pitempi, normaalirunkoinen , iloinen ja asiansa hoitava nainen.

• crux

Näinhän naiset yleensä sanovat. Sinunkin tekstisi oli ikään kuin myönnytys että et vaadi paljon joten olet siis osasi tehnyt. Miehen tehtäväksi jää hurmata sinut, pommittaa sinut viesteillä pyörryksiin, järjestellä tapaamiset ja hoitaa koko tehtävä alusta loppuun asti.

• minniethepooh
        crux kirjoitti:

Näinhän naiset yleensä sanovat. Sinunkin tekstisi oli ikään kuin myönnytys että et vaadi paljon joten olet siis osasi tehnyt. Miehen tehtäväksi jää hurmata sinut, pommittaa sinut viesteillä pyörryksiin, järjestellä tapaamiset ja hoitaa koko tehtävä alusta loppuun asti.

Totta osittain. Miehen pitää hurmata minut luontevalla käytöksellä, naurulla, älyllisyydellä.
        Viesteistä. Mieluummin yksi pitkä viesti päivässä huomenen ja yötoivotuksen lisäksi kuin jatkuva tikkaus.
        Tapaamiset sovitaan yhdessä, ehkäpä vuorotellen voidaan ehdottaa itseä kiinnostava paikka ja joustaa näissä tarvittaessa.
        Harmi, jos sinulla on huonoja kokemuksia.

• crux
        minniethepooh kirjoitti:

Totta osittain. Miehen pitää hurmata minut luontevalla käytöksellä, naurulla, älyllisyydellä.
        Viesteistä. Mieluummin yksi pitkä viesti päivässä huomenen ja yötoivotuksen lisäksi kuin jatkuva tikkaus.
        Tapaamiset sovitaan yhdessä, ehkäpä vuorotellen voidaan ehdottaa itseä kiinnostava paikka ja joustaa näissä tarvittaessa.
        Harmi, jos sinulla on huonoja kokemuksia.

Eipä juuri muita olekaan kuin huonoja kokemuksia. Tuntuu että naisen panos on huolia mies keskustelukumppaniksi ja loppu jääkin sitten miehelle. Onhan sekin toki nykymaailmassa naiselta aikamoinen teko että edes suostuu keskusteluun joten kai sillä sitten saa vapautuksen kaikista muista normaaliin kommunikointiin liittyvistä velvoitteista.

• minniethepooh
        crux kirjoitti:

Eipä juuri muita olekaan kuin huonoja kokemuksia. Tuntuu että naisen panos on huolia mies keskustelukumppaniksi ja loppu jääkin sitten miehelle. Onhan sekin toki nykymaailmassa naiselta aikamoinen teko että edes suostuu keskusteluun joten kai sillä sitten saa vapautuksen kaikista muista normaaliin kommunikointiin liittyvistä velvoitteista.

Olisiko sinun mahdollista tapailla toisenlaisia naisia kuin olet tähän asti harrastanut? Helposti alkaa toistaa samaa kaavaa ja hakee jonkinlaista tuttuutta ja pieleen menee.

• adfadfklhjgjuh
        minniethepooh kirjoitti:

Olisiko sinun mahdollista tapailla toisenlaisia naisia kuin olet tähän asti harrastanut? Helposti alkaa toistaa samaa kaavaa ja hakee jonkinlaista tuttuutta ja pieleen menee.

Miksi haet jotain kaavaa, kun kaikki naiset ovat jo erilaisia, niin pitäisi siis syntyä jo siksi erilaisia keskusteluja jotka voi johtaa ihan mihin tahansa.
        Itsellänikin pelkkiä huonoja kokemuksia naisista. Kaikki naiset erilaisia mutta silti käytös netissä samanlaista.. hyvin hämmentää..

• crux
        adfadfklhjgjuh kirjoitti:

Miksi haet jotain kaavaa, kun kaikki naiset ovat jo erilaisia, niin pitäisi siis syntyä jo siksi erilaisia keskusteluja jotka voi johtaa ihan mihin tahansa.
        Itsellänikin pelkkiä huonoja kokemuksia naisista. Kaikki naiset erilaisia mutta silti käytös netissä samanlaista.. hyvin hämmentää..

Minä ainakin uskon että jo pelkkä seurahakuun ryhtyminen on naiselle niin iso kynnys että kun sen ylittää niin muuta ei sitten tarvitsekaan tehdä. Jos nainen kirjoittaa vaikka tekstin itsestään ja laittaa sen treffisivustolle niin hän huokaisee että nyt sekin on tehty ja ryhtyy passiivisesti seuraamaan mitä tapahtuu. Siitähän se projekti vasta alkaa, ainakin näin miehen näkökulmasta

• minniethepooh
        crux kirjoitti:

Minä ainakin uskon että jo pelkkä seurahakuun ryhtyminen on naiselle niin iso kynnys että kun sen ylittää niin muuta ei sitten tarvitsekaan tehdä. Jos nainen kirjoittaa vaikka tekstin itsestään ja laittaa sen treffisivustolle niin hän huokaisee että nyt sekin on tehty ja ryhtyy passiivisesti seuraamaan mitä tapahtuu. Siitähän se projekti vasta alkaa, ainakin näin miehen näkökulmasta

No entä tällainen nainen, jolla ei ole edes hakua missään sivustoilla ollut puoleen vuoteen ja sitä ennenkin vain jonkun viikon jaksoissa.
        Nyt vaan odottelen, että maastolenkillä joku mies ensin edes katsoo kohti ja seuraavalla kerralla moikkaa. En usko enää mihinkään sähköisiin kontakteihin.

• Elämä.on

Ja projekti jatkuu sillä, että saa mahdollisimman paljon mielenkiintoa mahdollisimman monelta mieheltä. Vähän tukea heikolle itsetunnolleen. Siksi ei kannata alkaa kenenkään kanssa menemään pitemmälle, koska saattaisi se viestitulva katketa ja tuttu epävarmuus omasta itsestään palata kalvamaan niinkuin ennenkin.
        Tavoitekin eikun vaatimuksetkin pitää asettaa niin korkeiksi, ettei niihin kukaan yllä. Paitsi Jännämiehet, jotka osaavat ja ilkeävät valehdella ja jotka tietävät, mitä tällainen prinsessasyndroomainen nainen haluaa kuulla.
        Jatkon jo tiedättekin.
        Ja taas kaikki miehet ovat sikoja (anteeksi siat, te olette paljon fiksumpia kuin useimmat ihmiset!).

• minniethepooh kirjoitti:

No entä tällainen nainen, jolla ei ole edes hakua missään sivustoilla ollut puoleen vuoteen ja sitä ennenkin vain jonkun viikon jaksoissa.
        Nyt vaan odottelen, että maastolenkillä joku mies ensin edes katsoo kohti ja seuraavalla kerralla moikkaa. En usko enää mihinkään sähköisiin kontakteihin.

Teetä teksti paitaan: olen vapaa tee aloite.
        Ruotsissa asuessani näin siellä naisen jolla luki t-paidassaan teksti: Om du är rik, då är jag ledig.
        Se jäi mieleen, aika huvittava mutta niin totta. :)

• crux
        minniethepooh kirjoitti:

Niin, seuranhaku tuntuu olevan naisille niin vaikeaa ja vastenmielistä että se pitää tehdä mahdollisimman hankalasti. Kaikki on pedattu valmiiksi. On Tinderit ja muut joten enää ei tarvitse olla edes kotona koneen ääressä. Mutta mitä tekevät naiset? Tekevät kaiken vaikeaksi. Sähköisesti ollaan passiivisia, oikeassa elämässä nyt kaikki ovat passiivisia koska sellainen meidän kulttuuri on. Ymmärrän että asia ei välttämättä ole kovin mieluinen mutta eikö sen voisi hoitaa fiksusti niin sitten se olisi alta pois?

• crux

Ei ole valitettavasti mahdollisuutta valikoida. Pitää vain tyytyä niihin rippeisiin joita joskus sattuu saamaan.

• minniethepooh

Sittenhän tilanne jatkuu samanlaisena. Kyllä sitä mieluummin on yksin kuin huonossa suhteessa.

• minniethepooh

Pitäisikö tehdä päätelmä, että nettideiteillä on vain liian vaativia miehiä ja naisia ja he haluavat olla sinkkuja. Muutenhan pariutumisia muodostuisi jatkuvasti.

• Kiltti-Ja-Kunnollinen

Naiset ei halua kunnolista miestä vaan väkivaltaisen jännämiehen. Se on monesti nähty ja luettu.

• Mie-

Täälähä mie oon mut miss se sie oot.

• missäsie

En mie varmaankaan kovin kaukana oo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4633
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      56
      3200
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2873
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2815
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      6
      2400
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2185
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      21
      1629
    8. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1591
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      1528
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1514
    Aihe