Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
M184
profiilit
M184
M184
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
4060
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuossa+vaan+ei+riitä+se+että+itse+heittäytyy.+Eikä+minua+perisuhderintamalla+oikeastaan+pelota+se+heittäytyminen+vaan+se+alastulo.+Naisten+kanssa+kun+se+laskeutumispaikka+saattaa+olla+melko+louhikkoinen.
28.03.2018 21:41
3/4+flegmaattinen,+1/4+melankolinen
28.03.2018 21:36
En+ole+koskaan+ollut+mikään+heittäytyjä+vaan+enemmän+on+menty+analyyttisesti+ja+suunnitellen.+Varsinkin+kun+vielä+itsensä+lisäksi+kasvatti+lapset+niin+varman+kautta+on+menty.+
Muutama+vuosi+sitten+aloin+jo+miettimään+että+tätäkö+tämä+minun+elämäni+tulee+olemaan+kun+lapset+kirmaavat+oman+elämänsä+perään.+Sen+jälkeen+olen+tehnyt+sellaisia+jos+ei+heittäytymisiä+niin+pienimuotoisia+sponttaaneja+liikkeitä.+Hankin+koulupaikan+ja+aloin+opiskella+jonka+lisäksi+olen+kokeillut+erilaisia+liikuntalajeja.+Eli+tällaista+pientä+hienosäätöä+elämään+mutta+ei+mitään+spektaakkelimaisia+siirtoja.
Tuskin+tulevaisuudessakaan+mitenkään+lähden+kimpoilemaan+mahdollisuuksien+edessä+vaan+pyrin+siihen+että+pienillä+liikkeillä+saisin+arjen+maistumaan+juhlalta.
27.03.2018 21:47
Kyllähän+tuo+kamppanja+on+vahva+ase;+ei+siitä+mihinkään+pääse.+Siihen+kun+pääsee+vielä+melko+helposti+käsiksi+niin+jälki+on+helposti+aika+rumaa.+Tästä+nyt++esimerkkinä+Tukholman+kaupungin+teatterijohtajan+itsemurha.+Viimeisin+syytöshän+tuli+guess-vaatefirman+johtajaa+vastaan.+Itse+en+tiedä+onko+totta+vai+tarua+mutta+todennäköisesti+jonkunlaisia+negatiivisia+vaikutuksia+yritykselle+on+tulossa.+
Se+mistä+olen+tässä+kamppanjassa+ollut+iloinen+on+sen+sivuosumat+jotka+kohdistuivat+huonoon+ja+epäasialliseen+kohtelluun+ja+johtamiseen.+Viimeisimpänä+esimerkkinä+kansallisbaletin+johtaja+sekä+AL.+Toivottavasti+tällaisesta+johtamiskulttuurista+päästään+yli.
Itse+olen+jo+mielessäni+verrannut+tätä+kamppanjaa+Suomen+sisällissotaan+jossa+naiset+ovat+valkoisia+jotka+paremman+taktisen+osaamisen+kautta+pääsivät+voitolle+ja+nyt+sitten+enää+mietitään+miten+näitä+punavankeja+kohdellaan.+Joku+sivusta+saattaa+kyseenalaistaa+mutta+suurimmalla+osalla+on+jo+varmistimet+poistettu.+Ihan+sama+miten+tämä+kahakka+sitten+päättyykään+niin+ainakin+varmaa+taas+on+että+se+kirjoitetaan+historiaan+voittajan+musteella.
26.03.2018 21:44
Henkilökohtaisesti+ehkä+jopa+hieman+lohduttavaa+tekstiä.+Olen+meinaan+viime+aikoina+miettinyt+kovasti+miksi+saamistani+pakeista+aika+moni+on+ollut+melko+tyly.+Vaikka+ajankohtaiset+kuvat+on+vaihdettu+ja+rehellisesti+olen+kertonut+että+liikunnalla+pidän+itseni+fyysisessä+kunnossa+niin+ehkä+se+sitten+antaa+väärän+kuvan+siitä+että+minua+voisi+esitellä+kavereille+30v-miesystävänä.+Ei+se+vaan+niin+mene,+fyysinen+vuorotyö+ja+kilometrit+vaan+tahtovat+näkyä+vaikka+kuinka+yrittäisi+valehdella+itselleen.
On+tavallaan+helpotus+nyt+tietää+että+itsessä+ei+tavallaan+ollutkaan+muuta+vikaa+kuin+että+ei+näytä+20-vuotta+nuoremmalta;+tuon+tiedon+kanssa+pystyy+kyllä+helposti+elämään.+Lisäksi+jotenkin+nyt+helpommin+ymmärrän+tuon+naisten+ajatusmailman.+Jos+samaan++aikaan+pitää+seksisuhdetta+nuoreen+mieheen+ja+samalla+hakee+ikäistensä+kanssa+suhdetta+niin+kyllähän+aika+supermies+täytyy+olla+joka+pystyy+naisen+odotukset+täyttämään.+
Koska+samanikäiset+eivät+ole+kiinnostuneet+niin+sitten+pitäisi+katseet+kääntää+reilusti+nuorempiin+tai+reilusti+vanhempiin.+Koska+itse+haluan+kumppanin+jonka+elämäntilanne+on+samantyyppinen+kuin+minulla+niin+eipä+kannata+paljon+panoksia+siihen+suuntaan+laittaa.
Ehkä+tämä+ajatusmailma+joka+ikäisilläni+naisilla+on+meitä+miehiä+kohtaan+oli+lievä+yllätys+"...+pitkääkö+minun+tyytyä+jämämiehiin,+jotka+jäävät+muilta+naisilta+yli."
25.03.2018 00:02
Varmaan+kävisin+välillä+vilkaisemassa+vähän+samoin+kuin+nyt+ihannemies,+ihannenainen+jne.
Se+tulisiko+siellä+kommentoitua+varmaan+riippuisi+millaiseksi+se+muodostuisi.
24.03.2018 16:05
Mun+mielestä+tuo+teoria+ei+tarvi+omaa+palstaa.+Se+on+vain+ajatussuunta+ja+sitä+nyt+jotkut+yrittävät+soveltaa+erilaisiin+elämäntilanteisiin.+Minun+mielestä+jopa+ihan+mukavaa+seurattavaa+miten+näitä+teorioita+yritetään+taivuttaaa+asiaan+kuuluvaksi.+Minun+mielestä+enemmänkin+rikastuttava+asia.
Vähän+sama+kuin+eduskunnassa+on+monenlaista+ajatussuuntaa+ja+niitä+näkemyksiä+sitten+yritetään+saada+eri+laeissa+huomioiduiksi.
24.03.2018 11:16
Onnistuisi+kyllä;+tosin+epäilen+että+ay-liike+eikä+toiset+hoiturit+sitä+hyvällä+katsoisi+jos+siellä+ammattitaidottomat+huseeraisi.
24.03.2018 11:07
En+usko,+ikää+jo+sen+verran+että+nämä+siviilipuolen+tukitoimet+riittävät
23.03.2018 21:23
Olet+kyllä+oikeassa.+Minulla+on+tässä+suhteessa+onnea.+On+vakituinen+työpaikka+jossa+on+laajennettu+työterveyshuolto+ja+sen+lisäksi+vielä+sairauskassa+joka+korvaa+esim+silmälasit+ja+hammashoidon+jotka+puuttuvat+tuosta+työterveyshuollosta.+Toki+ei+ne+ihan+ilmaisia+ole+sillä+aina+tilistä+pieni+summa+menee.
Itse+kyllä+toisaalta+tuen+julkisia+palveluita+käymällä+vapaaehtoisissa+kertausharjoituksissa+sekä+olemalla+porukassa+mikäli+viranomaiset+tarvivat+lisävoimia+esimerkiksi+eksyneiden+etsintään+tai+öljyntorjuntaan.+En+minä+niitä+tunteja+ole+hinnoitellut.
23.03.2018 17:37
Ei+jäänyt+aloitus+huomaamatta.++Meni+vain+töissä+pidempään+kun+piti+tehdä+osia+jotta+tuotteet+saadaan+huomenna+pakattua+ja+mailmalle.+Saadaan+sitten+vähän+tuloja+tänne+kotimaahan+päin.
Jos+noihn+aloituksen+kysymyksiin+vastaisin+niin+voisin+ehkä+panostaa+asuntoon.+Jos+pystyisin+ostamaan+tai+peruskorjaamaan+tämän+talon+sellaiseksi+että+voisin+elää+täällä+kotona+vaikka+80-vuotiaaksi+niin+olisi+se+mukavampi+vaihtoehto+kuin+elää+vaikka+84-vuotiaaksi+joista+viimeiset+10-vuotta+letkuissa.+
Minulla+lapset+ovat+jo+siirtyneet+tai+siirtymässä+peruskoulun+jälkeiseen+aikaan+ja+on+todettava+että+olen+hieman+tinkinyt+omista+menoista+jotta+saan+rahaa+säästöön+heitä+varten.+Ei+lukio+tai+sen+jälkeinen+kooulutus+mitään+halpaa+lystiä+ole.
En+tiedä+mitä+perintörahoilla+tekisin,+mutta+jos+ne+jo+olisivat+tililleni+kilahtaneet+niin+eivät+vanhempani+enää+mieti+hyvää+vanhuutta;+ovat+siirtyneet+jo+ajasta+ikuisuuteen.+Varmaan+tallettaisin+ne+tytöille+jotta+pääsisivät+vaikka+ulkomaille+opiskelemaan+jos+haluaisivat.+Tämä+varmaan+olisi+myös+vanhempieni+tahto.
Itse+olisin+aika+varovainen+noiden+ulkoilutusten+kanssa.+Varoittavia+esimerkkejä+on+sähkön+runkoverkko+ja+destia.+
Jos+nyt+ajatellaan+että+yksityistetään+koulutus,+terveydenhuolto+jne+niin+en+ole+ensinkään+varma+että+kokonaiskustannus+laskee.+Jos+ennen+koulussa+oli+10+opettajaa+niin+yksityinen+suurentaa+luokkakokoja+ja+palkaa+vain+kuusi.++Ehkä+näillä+kuudella+palkka+nousee+mutta+vientiteollisuuden+maksettavaksi+tuli+neljä+työtöntä+opettajaa.+Enkä+siitä+palkannoususta+ole+ihan+varmakaan+kun+nämä+10+opettajaa+on+haastattelussa+niin+saattavat+alkaa+polkemaan+palkkojaan+työpaikan+toivossa.
Kannattaa+vielä+se+huomioida+ketkä+eniten+käyttävät+näitä+palveluja.+He+ovat+näitä+heikompiosaisia+jotka+sitten+käytännössä+jäisivät+palvelujen+ulkopuolelle.+Samoin+niiden+lapset+sitten+käyvät+koulua+kenellä+on+varaa+maksaa.
22.03.2018 20:38
Arvelisin+että+se+on+yksilöllistä+kumpi+tulee+ensin+mutta+sitten+se+kietoutuu+toisiinsa+kuten+jing+ja+jang.
Itselläni+kaikki+alkoi+siitä+että+tajusin+ennakkoon+että+minua+tulee+odottamaan+tulevaisuudessa+yksinäisyys+kunhan+lapset+lähtevät.+Onneksi+tajusin+sen+jo+ennakkoon+ja+olen+panostanut+liikuntaan+ja+opiskeluun+jotka+pitävät+kehon+ja+mielen+virkeänä.+Lisäksi+sitä+kautta+on+tullut+lisää+tuttuja+ja+jopa+ystäviä+joten+tulevaisuus+ja+hetkelliset+yksinäisyyden+tunteet+eivät+tunnu+pelottavilta+sillä+ne+voi+helposti+selättää.
Mikäli+tätä+yksinäisyden+hallintaa+ei+olisi+niin+todennäköisesti+naisvihan+pyörteisiin+olisi+helppo+joutua.+Tuolla+kun+on+välillä+treffeillä+käynyt+ja+ihan+suoraan+ja+kiertelemättä+naiset+ovat+ilmaisseet+minun+ulkonäöllisen+paikkani+parisuhdemarkkinoilla+niin+helposti+sitä+katkeroituisi+ja+antaisi+tulla+takaisin.+Nyt+kun+ei+yksinäisyyden+pelkoa+ei+ole+taustalla+ei+tarvitse+muuta+kuin+pitää+suojaus+ylhäällä+ja+ottaa+vastaan+mitä+sieltä+nyt+tuleekaan.+Lähtiessä+vain+toteaa+itsekseen+että+halusi+vissiin+kohdella+kuin+miestä+eikä+ihmistä.+
Lopuksi+pitää+todeta+että+en+erikseen+tuomitse+nais-+tai+miesvihaa+vaan+tuomitsen+molempien+sukupuolten+toisilleen+pitämän+vihanpidon.
20.03.2018 22:28
"Päätelmä:+missi+pariutuu+lätkäpelaajan+kanssa+jopa+240+kertaa+todennäköisemmin+kuin+mitä+olisi+tilastollisesti+todennäköistä!
Ja+tässä+vielä+muistutukseksi+tunnetuimmat+missi-jääkiekkoilija-parit.
Vuoden+1999+Miss+Suomi+Vanessa+Forsman+ja+Jari+Kurri.+Pari+meni+naimisiin+vuonna+2004.+Vuoden+2003+missikisojen+ensimmäinen+perintöprinsessa+Piritta+Hannula+on+naimisissa+Niklas+Hagmanin+kanssa.+Pari+asteli+alttarille+kesällä+2006.
Suvi+Miinala+kruunattiin+Miss+Suomeksi+vuonna+2000.+Hän+meni+naimisiin+SM-liigapelurin+Jukka+Tiilikaisen+kanssa+vuonna+2006.+Vuoden+2006+perintöprinsessa+Karoliina+Yläjoki+on+naimisissa+Lukon+Perttu+Lindgrenin+kanssa.
Vuoden+2013+Miss+Suomi+Lotta+Hintsa+meni+reilu+kuukausi+takaperin+naimisiin+Kristian+Näkyvän+kanssa.+Pari+asuu+nyt+eri+osoitteissa,+sillä+Kristian+aloitti+kauden+Ruotsissa+Linköpingissä+ja+Lotta+viimeistelee+opintojaan+Suomessa.
Vuonna+2011+ensimmäiseksi+perintäprinsessaksi+sijoittunut,+mutta+myöhemmin+Miss+Suomeksi+kruunattu+Sara+Sieppi+liitettiin+pitkään+muun+muassa+Mikael+Granlundiin.+Mutta+lopulta+jääkiekkoilija+ei+kelvannutkaan,+vaan+Sieppi+on+siirtynyt+näyttelijä-laulaja+Roope+Salmisen+kanssa+saman+katon+alle."
Ylläoleva+lainaus+city-lehdestä.
Eli+ilmeisesti+tämä+mielikuva+on+lähtöisin+misseistä+ja+jääkiekkoilijoista.
20.03.2018 20:10
Jotenkin+siinä+mielessä+ymmärrän+että+yhden+ihmisen+on+vaikea+lähteä+asiaa+esiin+nostamaan+mutta+jos+kaikki+näyttelijät+ja+muu+henkilökunta+porukalla+olisi+ottanut+asian+esiin+niin+varmasti+siinä+olisi+ollut+voimaa+takana.+
Lisäksi+aika+monet+näyttelijät+ovat+esiintyneet+monissa+ko+ohjaajan+elokuvissa+joten+mitenkään+yllätyksenä+nämä+toimintatavat+tuskin+ovat+tulleet.
20.03.2018 19:59
Tässä+asiassa+oli+kyllä+haastattelussa+eri+mieltä+ja+kertoi+että+mukana+olisi+ollut+lasten+vanhempia+siinä+lähellä+ja+mukana+oli+myös+hänen+omat+lapset.+Itse+en+kyllä+osaa+sanoa+kuka+puhuu+totta.
20.03.2018 19:55
Olisiko+ollut+ylen+sivuilla+jossa+haastateltiin+miesnäyttelijää+joka+näytteli+riutuvaa+sotilasta+niin+hän+asui+teltassa+ja+hänet+kommennettiin+kolmen+tunnin+lenkille+ennenkuin+pääsi+telttaan+nukkumaan.+Naiset+taas+olivat+juosseet+päivällä+ja+hekin+menivät+telttaan+nukkumaan+jotta+olisivat+aamulla+riutuneen+näköisiä.+Eli+ainakin+tässä+keinot+olivat+samat.+Tämä+miesnäyttelijä+koki+tämän+metodin+haastavana+mutta+oli+sitä+mieltä+että+naiset+olisi+pitänyt+viedä+lämpimään+yöksi.
20.03.2018 19:53
En+nyt+sanoisi+että+on,+mutta+saattaa+tulla.+Mitä+tuossa+A-studiota+katsoin+niin+näytti+olevan+aidosti+pahoillaan+ja+ennen+kaikkea+se+että+kun+alussa+lupasi+katsoa+peiliin+niin+sanoi+että+mahdollisesti+siihen+tarvii+ulkopuolista+apua.+Jos+näin+tekee+niin+virtuaalihatun+nostan+päästä.
Vähän+kyllä+ihmetytti+se+kahtiajako+johon+myös+a-studiossa+viitattiin+eli+naiset+kokivat+tulleensa+nöyryytetyksi,+mutta+miehet+kokivat+metodit+toimiviksi.+Ehkä+tuossa+tilanteessa+AL+olisi+voinut+luopua+tasa-arvosta+ja+kohdella+naisia+eri+tavoin.+Kuten+hän+itsekkin+totesi;+kommunikaatio+ei+toiminut.+
Itse+en+kuitenkaan+ihan+suoraan+vetäisi+tätä+yhteen+metoon:n+kanssa+sillä+siinä+oli+enemmän+kahdenkeskisistä+asioista+sana+sanaa+vasten+mutta+tässä+oli+kyseessä+yleensä+käytetyistä+metoodeista+jotka+olivat+tiedossa.+Olihan+AL:n+silloin+jo+nosteessa+eli+varmasti+oli+näyttelijöitä+tulossa;+olisikohan+käynyt+niin+että+torakat+hiuksissa+eivät+paljoa+painaneet+kun+tiedettiin+miten+paljjon+tämä+rooli+painaa+cv:ssä.+Tämän+ponnahduslaudan+ansiosta+päästiin+pinnalle+ja+saatiin+uraa+niin+sitten+jälkikäteen+tullaankin+kertomaan+ettei+silloin+ollut+kivaa.+En+usko+että+ohjaajalla+on+niin+suurta+valtaa+että+jos+näyttelijät+menisivät+porukalla+sanomaan+että+tämä+ei+ole+ok+joten+jos+ei+muuteta+tapaa+niin+näyttelijät+poistuvat.+
Onhan+ohjaajankin+takana+tuottajat+ja+rahoittajat+eli+pitää+ohjaajankin+olla+vähän+varpaillaan.
20.03.2018 00:01
No+mulla+on+tytöt+jo+tuon+tapauksen+tytöistä+vanhempia+mutta+kyllä+niistä+ihan+asiallisia+naisenalkuja+on+tullut.+Osittain+voi+olla+kasvatuksen+ansiota+mutta+en+myöskään+väheksy+heidän+kaveripiiriään+joka+sisältää+ihan+fiksuja+ihmisen+alkuja.+
Vaikka+olenkin+suvaitsevainen+on+meillä+tietyt+rajat+ja+meidän+perheessä+ei+ole+koskaan+kyseenalaistettu+kuka+ne+rajat+asettaa.+Toki+niistä+voi+yrittää+neuvotella+ja+on+myönnettävä+että+joskus+isä+antaa+hieman+siimaa.+
On+meillä+tuossa+kolleja+pyörinyt+mutta+ketään+en+ole+nakannut+pihalle+suojavärityksensä+takia+mutta+pari+veijaria+oli+erehtynyt+olemaan+meillä+lakki+päässä+sisällä;+ei+ollut+kauaa.+En+tiedä+onko+tytöt+hyvin+ohjeistaneet+mutta+nykyään+kaikki+tulevat+ilman+lakkia,+housut+ylös+nostettuna+ja+aina+käyvät+minua+moikkaamassa+ennenkuin+katoavat+tyttöjen+huoneisiin.+
Sitä+kun+paljon+yrittää+opettaa+niin+paljon+myös+oppii.+Jos+ollaan+iltaisin+yhdessä+kotona+niin+pelaillaan+korttia+ja+kertoillaan+kuulumiset.+Jos+minä+en+ymmärrä+niin+jaksavat+selittää+nykymailman+menoa+ja+itse+sitten+yritän+kertoa+kokemuksesta+mihin+seinään+ei+kannata+päätä+lyödä.
Aika+lailla+ovat+sellaisia+vahvoja+itsenäisiä+naisia,+mutta+olen+minä+sanonut+että+kun+vahva+itsenäinen+nainen+lähtee+kotoa+niin+iskä+petaa+sängyn+jotta+on+sitten+paikka+mihin+voi+aina+palata.+Vahvempi+ja+itsenäisempi+isä+on+aina+tukena+tarvittaessa.
Vielä+nykyäänkin+kun+olen+hereillä+niin+tytöt+tulevat+sanomaan+että+menevät+nukumaan+ja+antavat+hyvänyön+pusun+poskelle.+
Toki+sen+verran+olen+aina+omaakin+sukupuolta+puolustanut+että+olen++poikakaverikandelle+sanonut+että+pitäkää+huoli+että+tuo+likka+ei+pääse+parisuhteessa+pompottamaan.+Siitä+ei+hyvää+seuraa.
19.03.2018 17:50
Itse+en+kyllä+nähnyt+tuota+massaa+mitenkään+ongelmana.+Siinä+vain+tuotiin++esille+se+laajuus+jossa+naiset+ovat+kokeneet+seksuaalista+häirintää;+ehkä+pieni+häiritsevä+asia+oli+siinä+että+raiskaukset+ja+perään+viheltelyt+laitettiin+yhteismitallisiksi.
Ongelmaksi+näin+ja+näen+vieläkin+sen+että+tässä+vaiheessa+keskustelun+otti+haltuun+naisasialiike+(tai+feministit,++ihan+vain+mitä+termiä+haluatte+käyttää)+eikä+miehille+jäänyt+aikaa+tai+mahdollisuutta+kommentoida+asiaa.+Olisi+ollut+hyvä+jos+miehet+olisivat+saaneet+vastata+ja+tunnustaa+töppäilynsä+sekä+korjata+käytöstapojaan.+Nyt+kävi+niin+että+somesta+tuli+oikeuslaitos+joka+oli+miehitetty+syyttäjillä+joten+on+selvää+ettei+syytetyillä+ole+mahdollisuus+puolustautua.+
Mikäli+kohta+yhteiskunta+ja+päättäjät+eivät+halua+huomata+myös+miesten+yhteiskunnallisia+ongelmia+niin+saattaa+käydä+niin+että+osa+miehistä+luovuttaa,+osa+uhriutuu+mutta+se+terävä+keihäänkärki+nousee+jostakin+ja+aloittaa+syyttävän+sormen+osoittamisen+kohti+naisia+ja+silloin+vastakkainasettelu+on+valmis.
18.03.2018 16:40
Ei+siinä+myyntitaidot+paljon+auta+jos+tuote+ei+ole+kunnossa.+Jos+odotetaan+hirsihuvilaa+meren+rannalta+mutta+sulla+on+myynnissä+vain+kuivan+maan+mummonmökki+suon+reunalla+niin+ei+siinä+paljoa+myyntitaidot+auta.+Toki+jos+sulla+on+savusauna+järven+rannalla+niin+ehkä+hyvällä+myyntitekniikalla+pysyt+sen+saamaan+kaupaksi+kunhan+pystyt+todistamaan+että+myös+siellä+voi+elää+onnellista+ja+turvattua+elämää.+Mielikuviahan+näissä+yleensä+markkinoidaan.
Mitä+Laasasen+juttuihin+tulee+niin+ihan+kokemukseni+perusteella+kyllä+niissä+sellaista+ajatuksen+siementä+on.+Minua+vain+kovasti+harmittaa+että+Suomessa+ei+ole+yhtään+miestutkimuksen+professuuria+tai+edes+uskottavaa+miestutkimusta+joka+voisi+kumota+tai+vahvistaa+nämä+teoriat.+Siihen+asti+nämä+on+tällaisia+ilmaan+heitettyjä+ajatuksia.
18.03.2018 15:36
193 / 203