Kun pelataan "Viimeinen pari uunista ulos"

ylikypsät

-leikkiä, niin jääkö palstan sinkut yksin uuniin paistumaan? Kuka jää uuninperälle?

Huhuuu! Kuka siellä, ootko jo kypsä?

69

716

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tässä olisi juutalaisvitsin paikka.

• grilli.chocha

Täällä ollaan, ihan perimmäisenä. Mullon savusukeltajan rensselit päällä

enkä tule ennenku ne seireenit häipyy

Yhtälailla kuumaa helvettiä täällä on

mut helvettiä on eukon kanssakin ....tääl oon ja jään tänne kevennettyyn helvettiin PRKL

• Ei jää, täällä paistetaan parina

• paperossi.chocha

Sinäkin Brutus:(
        seireeni..........olex sääkin tääl savun seas paistumas
        nuuuuuh..karvahirviös palaa

• paperossi.chocha kirjoitti:

Ei tämä polta vaan ruskistaa muuten tänään taas hurvitteltiin ja taas ihan poikki, lapset teki päivän työnsä aamupäivällä kuin itsekin ja lähettiin ja oltiin iltaan.
        Lapset tykkäs eikä ollut tungosta, 19astetta lämpöä ja varjosaa ilma oli kuin morsian.

Lapset kokee rikkautta tänäänkin kävin läpitte pojan kanssa mieti rikkaiden lapsilla on tämmöistä ja tämän vuoksi sinä opiskelet tulevaisuuden takia että on hyvät olot, eikä kamalan kitkuttelua paitsi että rikkaiden lapset saa ruatkin paikanpäältä ja me tuomme omamme.

Vauva ei viihtynyt kopassa joten lähellä rintaani nukkui kantoliinassa. Meillä on ollut harvinaisen hieno viikonloppu.

• karva.chocha
        valtakunta kirjoitti:

Lapset kokee rikkautta tänäänkin kävin läpitte pojan kanssa mieti rikkaiden lapsilla on tämmöistä ja tämän vuoksi sinä opiskelet tulevaisuuden takia että on hyvät olot, eikä kamalan kitkuttelua paitsi että rikkaiden lapset saa ruatkin paikanpäältä ja me tuomme omamme.

Missäs Rosella niin lämmintä on?
        seireeninä rannalla bikineissä?

haaa, karvat näkyyyyyyyyy

Me lainattiin joululahjaksi vuosikortteihin kaikille perheen jäsenemme, että on koko vuodeksi halvalla tai ilmaiseksi jotain menoa 820€ paloi rahaa niihin nyt maksoin äidinmaidonluovutus rahoista siskolleni näinä kahtena kuulla 400€. Nyt on maksettu joululahjat ja enää hurvitellaan lapsien kanssa nyt pääsee moneen paikkaan.💕

• leche.chocha
        valtakunta kirjoitti:

Me lainattiin joululahjaksi vuosikortteihin kaikille perheen jäsenemme, että on koko vuodeksi halvalla tai ilmaiseksi jotain menoa 820€ paloi rahaa niihin nyt maksoin äidinmaidonluovutus rahoista siskolleni näinä kahtena kuulla 400€. Nyt on maksettu joululahjat ja enää hurvitellaan lapsien kanssa nyt pääsee moneen paikkaan.💕

Rose on tuottava lehmä;)

koskas ternimaitoa saa?

• leche.chocha kirjoitti:

Rose on tuottava lehmä;)

koskas ternimaitoa saa?

Oon kuullut miehen jo ammuvan kun sanonut että nyt nousi maito pitää pumpata.😕
        Teen kuitenkin vauvojen eteen kovasti töitä ja meillä olisi vähän paremmat rahat, pula maidosta niin saan luovuttaa vie kuukauden.
        Maidonhakija kertoi että 16l oli keittiötä siirtynyt yhtenä viikkona, niin paljon ennen aikaisesti syntyneitä on ennätyksellisesti syntynyt.😵

Kumminkin 10 ml annetaan ekoina päivinä.

• leche.chocha kirjoitti:

Rose on tuottava lehmä;)

koskas ternimaitoa saa?

miten sinun naisrintamalla mennyt? Montakin on kaadettu tällä kuulla?

• mjolk.chocha
        valtakunta kirjoitti:

Oon kuullut miehen jo ammuvan kun sanonut että nyt nousi maito pitää pumpata.😕
        Teen kuitenkin vauvojen eteen kovasti töitä ja meillä olisi vähän paremmat rahat, pula maidosta niin saan luovuttaa vie kuukauden.
        Maidonhakija kertoi että 16l oli keittiötä siirtynyt yhtenä viikkona, niin paljon ennen aikaisesti syntyneitä on ennätyksellisesti syntynyt.😵

Kumminkin 10 ml annetaan ekoina päivinä.

Rose tarttis enemmän tissejä, olis ökyrikas

• mjolk.chocha kirjoitti:

Rose tarttis enemmän tissejä, olis ökyrikas

Se on aika mahdotonta tosi raskasta henkisesti istua lypsykoneen rinnalla ja todeta tunnin päästä ja sit seuraava tissi.

• karjakko.chocha
        valtakunta kirjoitti:

miten sinun naisrintamalla mennyt? Montakin on kaadettu tällä kuulla?

mun naiset pyys kysymään Roselt neuvoja

ku ne hiehot pitää pian lypsää

• karjakko.chocha kirjoitti:

mun naiset pyys kysymään Roselt neuvoja

ku ne hiehot pitää pian lypsää

Neuvo on se. Mitä enemmän luonto tarvitsee, sitä enemmän tulee.

• Puoliraaka.

(koputtaa kuoreen) kop...joo, ei valmista vielä.

(naurunkujerrusta)

• rryepie.chocha

pönttis on 10min muna

suapi munavoita karjalanpiiraka pääll sipaista

• Taitaa olla Tanskassa jo aika kypsää Latvijan poikaa!!! 5-0.

Hohhoijaa sanos Antero!

• Dissident kirjoitti:

Taitaa olla Tanskassa jo aika kypsää Latvijan poikaa!!! 5-0.

Hohhoijaa sanos Antero!

Onko siellä joku peli?

Ei tule katsottua...

Täällä on varmaan sitte hiljasta jos kaikki sitä tuijottaa..

• rryepie.chocha kirjoitti:

pönttis on 10min muna

suapi munavoita karjalanpiiraka pääll sipaista

Ai sinäkin siinä..

Kananmuna pitää kyllä olla 8-10 minuutin muna. Ihan oikeassa olet. Sellasta löllöä ei syö mikään.

• pimpeli
        misspönttöuuni kirjoitti:

Onko siellä joku peli?

Ei tule katsottua...

pippeli

• misspönttöuuni kirjoitti:

Onko siellä joku peli?

Ei tule katsottua...

Joo. Suomi-Latvia.

Etkö ole kiekkoihmisiä?

Voipihan se olla? Tälleen keväällä alkaa muutenkin rauhoittuu, kun porukka kirmailee ulkona...

• pimpeli kirjoitti:

pippeli

No kai sitäkin voi sitten tarvittaessa tuijottaa?

Joku peli kumminkin..

Joku peli kumminkin..

Oisko pimpelillä vähän toisenlaiset lähetykset siellä?

Heh..

• Dissident kirjoitti:

Joo. Suomi-Latvia.

Etkö ole kiekkoihmisiä?

Voipihan se olla? Tälleen keväällä alkaa muutenkin rauhoittuu, kun porukka kirmailee ulkona...

Aijaa. En mie kato, ei hirmusesti kiinnosta kiekkovehtuu..

Hyvä, että kirmaavat, siis väki, lauhtuu ihmisillä vähän mielikin...ja jalka koskettaa todellisuuspohjaa.

Minäkin olin koko viikonlopun töiden jälkeen pihahommissa. Kivvaa:)

Seurasin kun joutsen urakoi pesää hirmu tohinalla. Kyllä siinä risu ja sammal lensi. Välillä emäntä komensi ukkoa kaula pitkällä :D

Se on sitten ollut jäkiksessä den glider in-ilta...Ei Suomea kyykytetä niin kuin ei pönttöäkään.

(naurua)

• Dissident kirjoitti:

Oisko pimpelillä vähän toisenlaiset lähetykset siellä?

Heh..

Nähtävästi "opetusvideot" päällä :D

• pimpeli.chocha

Joku peli kumminkin..

Rannalla hyppeli
        pikkuinen pippeli

pönttixen pimpeli
        sitä katseli

Aijaa. En mie kato, ei hirmusesti kiinnosta kiekkovehtuu..

Hyvä, että kirmaavat, siis väki, lauhtuu ihmisillä vähän mielikin...ja jalka koskettaa todellisuuspohjaa.

Minäkin olin koko viikonlopun töiden jälkeen pihahommissa. Kivvaa:)

Seurasin kun joutsen urakoi pesää hirmu tohinalla. Kyllä siinä risu ja sammal lensi. Välillä emäntä komensi ukkoa kaula pitkällä :D

Se on sitten ollut jäkiksessä den glider in-ilta...Ei Suomea kyykytetä niin kuin ei pönttöäkään.

(naurua)

No hyvä.

Mä muurailin pihagrilliä vähän tänään. Kepposesti otin tään viikonlopun.

Niin no vähän klapejakin tein...

No onpas ollunna äkänen joutsenrouva sitten...

Joo. Aika selvää peliä... ovat tehneet jo 4 alivoimaaliakin kahdessa pelissä...

• Dissident kirjoitti:

No hyvä.

Äsken oli rangaistus tulossa Latvialle...varmaan 5 min joutui tuomarit pitämään käsiään pystyssä kun Suomalaiset surffaili kiekon kanssa siirretyn rangaistuksen takia.

Heh..

• pimpeli.chocha kirjoitti:

Rannalla hyppeli
        pikkuinen pippeli

pönttixen pimpeli
        sitä katseli

Joo joo, kyllä mä sut muutenkin huomaan, ok.

Kiitos iltalorusta..

• Dissident kirjoitti:

No hyvä.

Täällä piti ottaa noi 'talvitukot' talosta pois (kivijalasta) ja hommata nuohooja.

Sit pitäis löytää kesäks -ihan oikeasti, en pelleile- ruohikonleikkaaja, mä en kerkee, ja toinen sukupolvi ei pysty. Pitää ulkoistaa juu.

Ja perunat, ne on pantava maahan. Ihan muutama lumiläntti muuten enää tässä tienoilla, koht on kaik männeet. :)

Sulla on ollu yhtä mukavia touhuja; hommaa siihen grillin jostain vielä kalan loimutuslauta, nam, tulee hyvää!

Joutsenista on pelkkää riesaa, huutavat yön päivän kanssa. Arvaa vaan pystyykö pitämään ikkunaa auki.

Täällä piti ottaa noi 'talvitukot' talosta pois (kivijalasta) ja hommata nuohooja.

Sit pitäis löytää kesäks -ihan oikeasti, en pelleile- ruohikonleikkaaja, mä en kerkee, ja toinen sukupolvi ei pysty. Pitää ulkoistaa juu.

Ja perunat, ne on pantava maahan. Ihan muutama lumiläntti muuten enää tässä tienoilla, koht on kaik männeet. :)

Sulla on ollu yhtä mukavia touhuja; hommaa siihen grillin jostain vielä kalan loimutuslauta, nam, tulee hyvää!

Joutsenista on pelkkää riesaa, huutavat yön päivän kanssa. Arvaa vaan pystyykö pitämään ikkunaa auki.

Pitäskin ottaa siemenperunat itämään

• pujotteIija kirjoitti:

Pitäskin ottaa siemenperunat itämään

Joo, se on ajankohtainen homma.

Mä en siiklistä luovu, sitä laitetaan nyttenkin. :D

Siitä lajista ei peruna parane, noh ehkä puikula..toinen.

No niin. Joku kylän jantteri sinne mopoon bensarahoja tienaamaan.

Mulla on tässä yks lintu, mikä joka kevät vislaa niin jännästi, että se jää päähän soimaan. Ja mökillä häiriköi taas härkälintu muinoin. Huvitti, kun eno viinipäissään joskus juhannuksena oli tekemässä lähtöä, niin parkuvat just järvellä. Eno huusi :"turpa kiinni! Menee mun juhannusidylli!" Heh...

Sunkin pitää noitua ovesta niille pahulaisille! Joku rauha oltava...

No sehän on oltava sellanen märkä haapalankku! Tosin mulla olis sopivia tammilankkuja... voisin hioa sileeks...se on kovaa ainakin...

Huomisen hommia on. Kävin kuistilla antamassa naapurin kissalle pekonia, nyt nukkumaan. hyvää yötä

• mousee.chocha

Pito perunata muussiin
        pysyy polku auki paskahuussiin

• pujotteIija kirjoitti:

Huomisen hommia on. Kävin kuistilla antamassa naapurin kissalle pekonia, nyt nukkumaan. hyvää yötä

Kauniita unia, pekonia ja munia :)

Pujis...kissaa muuten janottaa koko yön.. huh.

• mousee.chocha kirjoitti:

Pito perunata muussiin
        pysyy polku auki paskahuussiin

Se meni rikki viime talvena. Luulen ettei sitä voi käyttää?

• Dissident kirjoitti:

No niin. Joku kylän jantteri sinne mopoon bensarahoja tienaamaan.

Mulla on tässä yks lintu, mikä joka kevät vislaa niin jännästi, että se jää päähän soimaan. Ja mökillä häiriköi taas härkälintu muinoin. Huvitti, kun eno viinipäissään joskus juhannuksena oli tekemässä lähtöä, niin parkuvat just järvellä. Eno huusi :"turpa kiinni! Menee mun juhannusidylli!" Heh...

Sunkin pitää noitua ovesta niille pahulaisille! Joku rauha oltava...

No sehän on oltava sellanen märkä haapalankku! Tosin mulla olis sopivia tammilankkuja... voisin hioa sileeks...se on kovaa ainakin...

Härkälintu on paha..,

mutta kuuntelepa kaulushaikara eli "pulloonpuhaltaja", luulis, että joku pelleilee tuohitorven kanssa. Kesäiltana kuuluu pellon suunnalta..

Tänään kiljui kuovikin. Kyllä nyt on kesä. Jo. On se. :)

Mutta joo, se tarkoittaa sitä, että heinikkokin alkaa kasvamaan. Täytyy löytää se "renki" pikapikaa.

Härkälintu on paha..,

mutta kuuntelepa kaulushaikara eli "pulloonpuhaltaja", luulis, että joku pelleilee tuohitorven kanssa. Kesäiltana kuuluu pellon suunnalta..

Tänään kiljui kuovikin. Kyllä nyt on kesä. Jo. On se. :)

Mutta joo, se tarkoittaa sitä, että heinikkokin alkaa kasvamaan. Täytyy löytää se "renki" pikapikaa.

No mietin just, että kummanko kertois, mutta kerrotaan nyt, että olen tutustunut siihen "sumutorveenkin". Joskus asuttiin rivarissa, minkä lähellä virtasi sellainen puro ja sen rannoilla jossain asusteli keväällä noita kaulushaikaroita. Oli jo siinä ja tässä, etten alkanut soittelemaan jonnekin laivayhtiöön, että pitääkö niitä torvia soitella yötäpäivää, kunnes joku vanhempi asukas tiesi kertoa, että ihan se on luontokappale, joka sellaista ääntä pitää.

On se tälleen keväällä taas mekkalaa, kun linnut puuhailee kaikenlaista. Mä asun nykyään aika lähellä rantaa ja joka kevät lokit keksivät tulla oikein kunnon porukalla siihen lähistölle sulaan parkumaan. Ei se sekään kovin hiljaista ole, kun 2-3000 lokkia päättää kiljua yhtähuutoa...helkatti.

No mullekin vois tulla joku "renki tai piikakin" ajamaan nurmikon...siis ei siinä mitään, se on ihan mukavaa hommaa, mutta tuppaa käymään niin, että se on pakko ajaa silloin, kun olisi muutakin tekemistä. Ja sitten kun olisi aikaa ajaa se rauhassa, niin varmasti sataa kaatamalla vettä. Siks voisin senkin ulkoistaa tyystin...Olen kyllä miettinyt, että olis aika hyvä sellainen automaattileikkurikin, mikä pöristelisi yksinään omine aikoineen nurmikkoa...vissiin jonkun tonnin sekin maksais...??? Mutta koitetaan nyt kuitenkin selvitä itse tämäkin kesä..

• Ja 6-0!

• On rumaa! 7-0!

• Dissident kirjoitti:

On rumaa! 7-0!

Seb Aho on pirunmoisessa vireessä

• Dissident kirjoitti:

On rumaa! 7-0!

Wihiii.,! Ja herralla siellä on kisastudio pystyssä!

No tässähän miekin saan väliaika- ja lopputulematiedot samassa paketissa.

• kaunistapa
        Dissident kirjoitti:

On rumaa! 7-0!

Nuohan on niin kauniita maaleja, että latvialaisetkin ottaa jäähyjä ihan vaan nähdäkseen lisää.

• pujotteIija kirjoitti:

Sinäkin Brutus,

sinäkin tuijotat sitä pikkumustaa..

Mikä siinä kiinnostaa. Mä ottasin katsomossa unet. Sinne ei ainakaan kannata naista viedä..

• kaunistapa kirjoitti:

Nuohan on niin kauniita maaleja, että latvialaisetkin ottaa jäähyjä ihan vaan nähdäkseen lisää.

Nyt ei tehdä TÄSTÄ kiekkostudiota! Herra alkavat selvästi kommentoida mokomaa pussihousujen pelisäntäilyä. :(

Ei, ei

(pudistaa punaista tukkaa)

Sinäkin Brutus,

sinäkin tuijotat sitä pikkumustaa..

Mikä siinä kiinnostaa. Mä ottasin katsomossa unet. Sinne ei ainakaan kannata naista viedä..

Kyl me miehet varmaan mielummin tuijottettais sinua pikkumustassa

• tukka.chocha

Nyt ei tehdä TÄSTÄ kiekkostudiota! Herra alkavat selvästi kommentoida mokomaa pussihousujen pelisäntäilyä. :(

Ei, ei

munat kiehuu
        tukka liehuu

ku pönttis riehuu

• pujotteIija kirjoitti:

Kyllä sinä olisit parhain missille koska perhe haave vois vielä molemmilla toteutua. Sinun puusi voisi saada hänen rakkauden ketjulukon nimellä varustettuna.

• pujotteIija kirjoitti:

Illan oikea vastaus.

Hyvä se on minuakin vähän sivusilmällä katsoa siinä pelienne tuoksinnassa.

(naurua)

• tukka.chocha kirjoitti:

munat kiehuu
        tukka liehuu

ku pönttis riehuu

Runoa pukkaa...

Onko hän kirjailijanalku? Oot sie...(rapsuttaa leuan alta)

• tukka.chocha kirjoitti:

munat kiehuu
        tukka liehuu

ku pönttis riehuu

Runoa pukkaa...

• pujotteIija kirjoitti:

Teräväinen ollut myös hyvä ja Rantanenkin pääsee vielä vauhtii. Saa nähdä miten sitten kun tosipelit alkaa.

• chocha.hupsuttaa

Runoa pukkaa...

pönttis leukaa rapsuttaa
        renkipoika sitä naida napsutta

isäntä ovea haulikolla kopsuttaa
        emäntä laskiämpäristä päälle loiskuttaa

• M184 kirjoitti:

Teräväinen ollut myös hyvä ja Rantanenkin pääsee vielä vauhtii. Saa nähdä miten sitten kun tosipelit alkaa.

Minä luulen, että Rantanen, Granlund ja Pesonenkin nostaa vielä tasoaan ja Carolinan kaksikko porskuttaa maaleja vielä kunnolla. Suomelakin pirteä snaipperi...

Hyvä sakki, kun vielä ois hyvä valkku, niin tuolla porukalla pääsis pitkälle...

Ei, ei

Loppu jo.

Mut nyt nukkkumaan. Aamulla töihin...

Öitä hiuksien hölskyttelijä.

• Dissident kirjoitti:

Loppu jo.

Mut nyt nukkkumaan. Aamulla töihin...

Öitä hiuksien hölskyttelijä.

Öitä.

(pärskähtää) :D

• kaunistapa kirjoitti:

Joo. Toivottavasti niitten bussikuski tietää minne pelin jälkeen mennä...pelaajat ei...

• chocha.hupsuttaa kirjoitti:

pönttis leukaa rapsuttaa
        renkipoika sitä naida napsutta

isäntä ovea haulikolla kopsuttaa
        emäntä laskiämpäristä päälle loiskuttaa

Olet toivoton tapaus herra siellä.

Onneks olen hyvällä tuulella.

(naurahdus)

• M184 kirjoitti:

Tsot. Suu kiinni. Ei kiekkoareena tämä.

-Sinkut.

(naurua..)

• Kyllä siinä tosiaan voi käydä itselle niin että kun viimeinen pari on lähtenyt uunista ulos niin itselle ei jää kuin haaleat jälkilämmöt joiden mainingeissa tullaan sitten Mustana Pekkana ulos todeten että ei se vaan elämän pasianssi mennyt läpi.

• Mokomat. Ensin valitatte, ettei naista tule mistään Venuksesta eikä Saturnuksesta, mutta heti perään alatte intoilemaan kiekosta.

Ei ei. Jos naisen aikoo saada, joutuu unohtamaan kiekon. Kas niin.

• porn.chocha

Mokomat. Ensin valitatte, ettei naista tule mistään Venuksesta eikä Saturnuksesta, mutta heti perään alatte intoilemaan kiekosta.

Ei ei. Jos naisen aikoo saada, joutuu unohtamaan kiekon. Kas niin.

äijät polttaa sätkää
        katsellessa lätkää

pönttis katsoo pornofilmipätkää
        jossa punapäätä kolme mustaa jätkää

• porn.chocha kirjoitti:

äijät polttaa sätkää
        katsellessa lätkää

pönttis katsoo pornofilmipätkää
        jossa punapäätä kolme mustaa jätkää

Nyt oli tuhma runo. Hiljaa. Ei yöllä tuommosia. Kirjota nätimmin.

• mierda.de.caballo.chocha

Nyt oli tuhma runo. Hiljaa. Ei yöllä tuommosia. Kirjota nätimmin.

Yltys idän ihme raivoon

hevosmunkil Räisälästä heitti

yli meni, putos Naantalissa kaivoon

kaivon vedest pahat kahvit keitti

yx wanha akka

tuli kaffepannuun hevon kakka

• pönttix.chocha
        mierda.de.caballo.chocha kirjoitti:

Yltys idän ihme raivoon

hevosmunkil Räisälästä heitti

yli meni, putos Naantalissa kaivoon

kaivon vedest pahat kahvit keitti

yx wanha akka

tuli kaffepannuun hevon kakka

Tanzulois män pönttö sekaisin

tulj merirosvot, viekkaat pahat

män pönttixeltä rahat

https://www.youtube.com/watch?v=ljI84A6f_8M

• ihantyperäpeli

Kun turtuu, ei enää välitä onko uunissa vai ulkona. Ihan sama minulle, en ole enää pelissä mukana. Ihan typerä alunperinkin. Pelatkoon koiransielut parittelu ja pettämispeliä keskenään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      133
      7313
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      4430
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      55
      3473
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      507
      3192
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      297
      2134
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1783
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1731
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1583
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1495
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1436
    Aihe