Kirjoitteluseuraa?

laura2

Hakeeko osa miehistä pelkkää kirjoitteluseuraa ja piristystä arkeen? Jaksaako kukaan nainen pelkästään vaihtaa viestejä puoli vuotta, kun mies sanoo olevansa hidas tutustumaan. Eiköhän näillä miehillä ole monta tuttavuutta samaan aikaan menossa ja pidetään varalla muutamaa naista.
Ei minulla riitä kiinnostus kaverisuhteeseen, jos olen hakemassa seurustelusuhdetta.

51

1737

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hdfhfdhfdhfd

      Miehiä on monenlaisia. Minä ehdotan naiselle näkemistä kasvokkain yleensä jo toisessa viestissä.
      Kirjoittelu on ihan turhaa kun vasta kasvokkain tehdään päätökset.

    • liipalaapa

      No entä miehet, jotka haluavat tavata harvakseltaan jossain kahvilassa ja sitten taas vaihdetaan viestejä muutaman kerran viikossa?

    • llllp

      Ne on näitä keto.neilikoita jotka kirjoittelee puolisen vuotta ensin, siten ei paljastu lihavuus jota on yritetty pitää salassa niin kauan kuin mahdollista.

    • Einettimiestä

      Varatut hakevat piristystä.

      • sapluuna

        Niin taitaa olla. Osa ehdottaa seksiä ja joku tyytyy kirjoitteluun.


    • Enetsikavereita

      Kysyisin samaa naisista. Näkyy jokainen olevan pelkkää kirjekaveruutta vailla. Treffeille ei saa tekemälläkään vaan kirjoitella pitäisi vissiin pari vuotta ensin jonka jälkeen vasta tapaamaan kasvotusten ja kuulemaan "ei olekaan kemiaa" vastaus. Maks viikko on mulla enää kirjoittelu raja. Sen jälkeen en jatka jutustelua jos ei treffit kelpaa.

    • Parisuhdemies-

      Naiset on just niitä jotka vaan kirjoittelee eikä ne mitään halua oikeesti sitä suhdetta. Sellaisia on suomi naiset, todella vaikeita eikä ne tiedä mitä haluavat edes. Liikaa ongelmia niillä elämässä enkä ymmärrä miksi ne laittaa niitä treffei ilmoituksia kun eivät halua edes miestä.

      • Turha.Toivo

        Kun nyt edes kirjoittelisivat..!


    • 123456a

      Joillekin seurustelu alkaa ystävyydestä ja luottamuksen rakentamisesta, joka syvenee suhteeksi. Toisille seurustelu alkaa aivottomalla panemisella ja vasta sen jälkeen katsotaan syntyykö ystävyyttä vai siirrytäänkö seuraavaan.

      On olemassa miehiä, joilla on sisäisiä patoutumia ja traumoja.
      Voi olla että mies on impotentti tai hormonitaso on iän myötä ratkaisevasti laskenut.
      Sitten on olemassa herrasmiehiä, jotka arvostavat naista siinä määrin etteivät halua aloittaa suhdetta lyhyen kaavan mukaan.
      Ja sitten on olemassa näitä keskiverto örkkejä, jotka haluaa sinne minne "rippikoulukaveri" viittaa tietä ja mieluiten pikana.
      Kyllä aikuinen nainen tietää miten saa miehen kuin miehen kiinostumaan jos vaan on mielikuvitusta ja rohkeutta eikä heittäydy liian tyrkyksi.

      • villivarsa

        Hei, kiitos tästä vastauksesta. Sain uutta ajateltavaa. Paljon on varmaankin miehiä, jotka hakevat ainoastaan seksiseuraa ja sitäkin useammalta yhtaikaa. Hitaasti etenevät ovat varmaankin helmiä, on varmaankin naisesta kiinni, mitä itsekin haluaa. Vaikuttaa ikä, elämäntilanne ja muut toiveet. On ehkä miehiä, jotka haluavat vain kirjoittaa ja sekin olisi hyvä naisen tietää, ettei elättele muuta toivetta.


    • ptdf

      Ainakin omassa ikäluokassani 40-50v on miehiä, joilla elintavoista riippuen tules-vaivaa, ylipainoa, erektio-ongelmaa, mutta etenkin psyyke oireilee joko alkoholin käytön seurauksena ahdistuneisuuhäiriöinä, persoonallisuushäiriöitä, paranoidista mustasukkaisuutta ja kaikenlaista traumataustaa; jätetyksi tuloa, jättämisiä, pettämisiä. Ei enää luota kehenkään tai usko mihinkään hyvään. On helpompaa olla kevytsuhteissa, ettei enää satuta-itseä. Muitten tunteilla ei ole väliä, laitetaan ikävät kiertämään. Pidetään naisia varalla, haetaan aina parempaa. Tapaillaan joitakin, kirjoitellaan muutamille pitäen varalla monia, ettei ole yksin.
      Olen ollut yksin kohta kolme vuotta, tutustunut kirjoitellen ja muutaman tavannut harrastuksissa. En pystyisi kevytsuhteisiin.

      • Treffailija

        Vastaavia löytyy naisistakin.


    • ongelmainennainen

      Minä haluan miehen, vaikka olenkin erään kirjoittajan mainitsema ongelmainen suominainen. Haluan kirjoitella ensin netissä suht pitkään, koska mielestäni on ihan turha lähteä tapaamiseen, jos ei tiedä toisesta mitään. Se on molempien ajan ja energian tuhlausta. Pitää tietää, onko toisesta oikeasti ainesta elämänkumppaniksi.

      • päinvastoin

        No minusta taas on turhaa ja molempien ajan ja energian haaskausta pelkästään kirjotella liian pitkään, kun samalla vois nähdäkin suht pian ja kysellä siellä ne samat asiat, joihin kirjotteluilla menis ehkä useita viikkoja.. siis jos vielä nähdessäkin kiinnostaa. Useimmiten ei. Jos kiinnostaa (ehkä 1-2 / 50:stä..) niin siinähän ainakin sitten riittää juteltavaa.


      • eeruj

        "Haluan kirjoitella ensin netissä suht pitkään, koska mielestäni on ihan turha lähteä tapaamiseen, jos ei tiedä toisesta mitään. "

        Miten kauan menee aikaa treffeillä? 0-2 tuntia? Paljonko energiaa siihen tuhlaantuu?
        Vähemmän tuhlaantuu aikaa ja energiaa turhaan suht pitkään kirjoitteluun kun tavatessa "ei ole kemiaa"?

        Toisesta tietää mitään jos viitsii kysyä eikä vain vastaile:-- juu


      • Kukintavallaan
        päinvastoin kirjoitti:

        No minusta taas on turhaa ja molempien ajan ja energian haaskausta pelkästään kirjotella liian pitkään, kun samalla vois nähdäkin suht pian ja kysellä siellä ne samat asiat, joihin kirjotteluilla menis ehkä useita viikkoja.. siis jos vielä nähdessäkin kiinnostaa. Useimmiten ei. Jos kiinnostaa (ehkä 1-2 / 50:stä..) niin siinähän ainakin sitten riittää juteltavaa.

        Vaikka asun isolla paikkakunnalla "ehdokkaani" ovat olleet lähes kaikki 100-200 km päästä. En todellakaan lähtisi ilman riittäviä esitietoja tapaamaan. Myös lähelläasuvista haluan vähintään tietää onko nainen minua lyhyempi ja kevyempi, muuten en tunne olevani mies. Treffeillä tuskin osaan keskittyä keskustelemaan mitään syvällisempää. Tapaamisella on oikeastaan vain yksi tarkoitus: todeta onko kemiaa vai ei, eli onko ulkonäkö ja luonne hyväksyttävä. Varsinainen keskustelu sujuu paremmin kirjoittamalla, soittamalla tai tapaamalla vähemmän julkisessa paikassa. Jokatapauksessa tutustumiseen kuuluu sekä asioista keskustelu että tapaaminen. Tapaamisen pitkittyminen ei tietenkään ole toivottavaa. Periaatteessa joku voi hulluna ihastua jo toisen ääneen, vaikka monilta muilta osin olisi kaikkea muuta mitä toivoo.


      • marseille
        Kukintavallaan kirjoitti:

        Vaikka asun isolla paikkakunnalla "ehdokkaani" ovat olleet lähes kaikki 100-200 km päästä. En todellakaan lähtisi ilman riittäviä esitietoja tapaamaan. Myös lähelläasuvista haluan vähintään tietää onko nainen minua lyhyempi ja kevyempi, muuten en tunne olevani mies. Treffeillä tuskin osaan keskittyä keskustelemaan mitään syvällisempää. Tapaamisella on oikeastaan vain yksi tarkoitus: todeta onko kemiaa vai ei, eli onko ulkonäkö ja luonne hyväksyttävä. Varsinainen keskustelu sujuu paremmin kirjoittamalla, soittamalla tai tapaamalla vähemmän julkisessa paikassa. Jokatapauksessa tutustumiseen kuuluu sekä asioista keskustelu että tapaaminen. Tapaamisen pitkittyminen ei tietenkään ole toivottavaa. Periaatteessa joku voi hulluna ihastua jo toisen ääneen, vaikka monilta muilta osin olisi kaikkea muuta mitä toivoo.

        Kyllä minullekin on tärkeää tietää miehestä sen verran, että on kiinnostunut samoista asioista, samanlainen tilanne elämässä eli ei pieniä lapsia, on työelämässä, tulee toimeen ihmisten kanssa, kertoo omista vahvuuksistaan jne. Jos ulkoisia seikkoja pitää mainita, niin minua pitempi (olen 170cm). Liikuntaharrastukset ovat tärkeitä, sillä vapaani kuluvat enimmäkseen reippaan liikunnan parissa. Sohvalla kaljotteleva mies olisi niin kaukana omasta elämästäni, etten osaisi kuvitella viettäväni aikaa sellaisen kanssa.


      • errt34
        Kukintavallaan kirjoitti:

        Vaikka asun isolla paikkakunnalla "ehdokkaani" ovat olleet lähes kaikki 100-200 km päästä. En todellakaan lähtisi ilman riittäviä esitietoja tapaamaan. Myös lähelläasuvista haluan vähintään tietää onko nainen minua lyhyempi ja kevyempi, muuten en tunne olevani mies. Treffeillä tuskin osaan keskittyä keskustelemaan mitään syvällisempää. Tapaamisella on oikeastaan vain yksi tarkoitus: todeta onko kemiaa vai ei, eli onko ulkonäkö ja luonne hyväksyttävä. Varsinainen keskustelu sujuu paremmin kirjoittamalla, soittamalla tai tapaamalla vähemmän julkisessa paikassa. Jokatapauksessa tutustumiseen kuuluu sekä asioista keskustelu että tapaaminen. Tapaamisen pitkittyminen ei tietenkään ole toivottavaa. Periaatteessa joku voi hulluna ihastua jo toisen ääneen, vaikka monilta muilta osin olisi kaikkea muuta mitä toivoo.

        Esitiedoilla et vaan tee mitään, niillä ei ole mitään merkitystä siinä vaiheessa kun tavattaessa kuulet sanat parin sekunnin mietinnän jälkeen: Ei ole kemiaa.
        Eikö olisi viisaampaa ensin tavata ja senjälkeen siirtyä keskustelemaan syvällisempiä nettiin jos siis sitä mielenkiintoa vielä on, ei tulisi niinsanotusti tehtyä turhaa työtä.


    • winniepooh

      Miesten viesteistä kyllä huomaa, että kirjoittavat useampien kanssa yhtaikaa ja eihän siinä mitään pahaa ole. Jotenkin vaan tuntuu ajattelemattomalta, kun sama asia tulee useamman kerran tai sitten kirjoitetaan jotain, mikä oli tarkoitettu toiselle. Yksi mies äskettäin kysyi, onko edellisessä viestissä lähettämäni kuva otettu paikasta xx.

    • wilkki

      Itse olen nopealiikkeinen nainen ja haluan tavata melkoisen pian eli muutama päivä viestejä ja sitten nähdään jossain julkisella paikalla. Jos kiinnostaa, niin sen tietää siinä ensimmäisellä tapaamisella.
      Kuukausien kirjoittelu on hukkaan heitettyä aikaa, sillä ainakin itse keskityn vain yhteen mieheen kerrallaan. Jos mieheltä ei löydy aikaa näkemiseeni suhteellisen pian ja tavataan kerran kuukauderssa ja sekin vaikea järjestää töitten ja lasten kuljetusten myötä, niin ei hyvä juttu. Kiinnostavalle ihmiselle löytyy aikaa, niin se vaan on.

    • MitäsVäittäisit

      Opin luetuista sen ! Nainen toivoo selkeästi meille vai teille tyylin toimintaa , treffit huomena olipa tyyppi mitämieltä hyvänsä . Edellinen selittää epäonnistuneiden määrän , ei " jakseta " ( mitä se sit oikeasti merkitsee ) ehkä välinpitämättömyyttä .

    • wilkki

      Nopea tapaaminen kohdallani tarkoittaa juurikin mainitsemaani näkemistä julkisella paikalla. Petipuuhat tulevat seurustelun myötä,jos niin pitkälle etenee.

      • Nopeastinopea

        Minä tapaan ottaa naiseen ensin telepaattisen yhteyden pikaisesti ajatuksen tasolla tavataan sitten päätän noin kolmessa sekunnissa tuleeko jatkoa vai ei. Petipuuhat aloitetaan myös ensin ajatuksen voimalla ja jos jatkuu niin kokeillaan sitä petiä ihan reaalisella tasolla, jos siitä ei mitään tule, niin lähtö tulee ennen loppuunpääsyä. Vaatteet olen valmiiksi ripustanut ovelle siististi että pääse nopeallakin aikataululla lähtemään.
        Jos se ylipäätään pääsee niinkin pitkälle etenemään


      • wilkki
        Nopeastinopea kirjoitti:

        Minä tapaan ottaa naiseen ensin telepaattisen yhteyden pikaisesti ajatuksen tasolla tavataan sitten päätän noin kolmessa sekunnissa tuleeko jatkoa vai ei. Petipuuhat aloitetaan myös ensin ajatuksen voimalla ja jos jatkuu niin kokeillaan sitä petiä ihan reaalisella tasolla, jos siitä ei mitään tule, niin lähtö tulee ennen loppuunpääsyä. Vaatteet olen valmiiksi ripustanut ovelle siististi että pääse nopeallakin aikataululla lähtemään.
        Jos se ylipäätään pääsee niinkin pitkälle etenemään

        Jokainen tyylillään.


    • 8luekyketktyketyk

      Niin eihän naisia kiinnosta tutustua mieheen ja riskeerata ettei toisen pärstä miellytä tai myyttistä kemiaa löydykään.

    • Mies38

      Vonkaan heti seksiä siksi että naiset haluaa seksiä. Usein ehdottavat itse kun eivät halua mitään vakavaa vaan vähän hauskanpitoa. On helpompaa saada seksii kun päästä oikeille treffeille jossa utellaan syödään ja tutustutaan.

    • Heti tökkää siihen kun ilmoitan ikäni ja pituuteni. Naiset vaan ovat niin kranttuja

    • glkjk

      Miksi tyytyä lyhyeen mieheen, jos pitkiäkin on tarjolla. Kyllä sille lyhyelle löytyy pienikokoinen nainen.

      • huvittaviajuttuja

        hah hah !!!! ei pienikokoinen nainen halua lyhyttä miestä.... esimerkkejä treffi-sivulta löytyy....
        jos nainen on esim. 150 cm pitkä niin ihannemiehen pitää olla vähintään 185 cm.....


    • Täällä nyt on varmaan niin monenlaisilla päämäärillä porukkaa liikkeellä että kaikkeen on hyvä varautua.

      Itse haluan ensin kirjoitella jonkun aikaa jotta saan selville millaista hänen arkensa on ja onko meidän elämäntilanne samanlainen. Lisäksi kun olen treffeillä enemmänkin ujo kuin puhelias niin haluan pistää mieleeni kysymyksiä valmiiksi jolla voi rikkoa kiusallisen hiljaisuuden.
      Esimerkiksi jos toinen kertoo olevansa sairaanhoitaja niin voi jo etukäteen miettiä vaikka kysymykset toiveammatista, vuorotyön vaikeudesta jne.

      Lisäksi kun yleensä lähden treffeille ylipuolen tunnin ajomatkan päähän niin aikataulujen yhteensovittamiseen saattaa mennä aikaa; mahdolliset vuorotyöt, harrastukset, lastenmenot jne. Lisäksi kun itse olen tällainen tavis niin kokemus on opettanut että aika nopeasti treffit ovat ohi koska ei ole kemiaa joten järkkään sille reissulle myös muuta menoa. Yleensä käyn kaupassa koska isolla kylällä on paremmat valikoimat.

      • satisfaction

        Olen samaa mieltä kanssasi. On tärkeää tietää ennakkoon ihmisestä perusasiat ennen kuin edes miettii tapaamista. Pois sulkee tietyt asiat jo viestejä vaihtaessa eli erilainen suhde päihteisiin, elämäntavat, lasten iät , välimatka , milloin viimeinen suhde päättynyt ja jopa seksistä voi kysellä suht varhaisessa vaiheessa. Jos miehen on vaikea siitä puhua, niin ollaan eri linjoilla. Puhuminen ei kuitenkaan tarkoita sitä, että seksi tulee mukaan(mahdollisen) suhteen varhaisessa vaiheessa. Päinvastoin molemmilla oltava siihen valmius.


      • fffk

        Etkö voi kysellä treffeillä mitä arkeen kuuluu ym. Jos kysyt kaikki asiat jo etukäteen niin sitten ei ole ihme jos tavatessa tulee hiljaisia hetkiä.


      • ppprrr
        satisfaction kirjoitti:

        Olen samaa mieltä kanssasi. On tärkeää tietää ennakkoon ihmisestä perusasiat ennen kuin edes miettii tapaamista. Pois sulkee tietyt asiat jo viestejä vaihtaessa eli erilainen suhde päihteisiin, elämäntavat, lasten iät , välimatka , milloin viimeinen suhde päättynyt ja jopa seksistä voi kysellä suht varhaisessa vaiheessa. Jos miehen on vaikea siitä puhua, niin ollaan eri linjoilla. Puhuminen ei kuitenkaan tarkoita sitä, että seksi tulee mukaan(mahdollisen) suhteen varhaisessa vaiheessa. Päinvastoin molemmilla oltava siihen valmius.

        "ja jopa seksistä voi kysellä suht varhaisessa vaiheessa. Jos miehen on vaikea siitä puhua, niin ollaan eri linjoilla."

        Thumps up. Jos minä ja viimeisin seurustelukumppanini oltaisiin puhuttu seksistä ennen suhteen alkua niin suhdetta ei ehkä olisi koskaan syntynyt. Nainen oli passiivinen osapuoli jota seksi ei kiinnostanut.
        Tosin 9/10 naisista häipyy jos mainitsee sanan seksi aikaisessa vaiheessa.


      • jhklkl
        ppprrr kirjoitti:

        "ja jopa seksistä voi kysellä suht varhaisessa vaiheessa. Jos miehen on vaikea siitä puhua, niin ollaan eri linjoilla."

        Thumps up. Jos minä ja viimeisin seurustelukumppanini oltaisiin puhuttu seksistä ennen suhteen alkua niin suhdetta ei ehkä olisi koskaan syntynyt. Nainen oli passiivinen osapuoli jota seksi ei kiinnostanut.
        Tosin 9/10 naisista häipyy jos mainitsee sanan seksi aikaisessa vaiheessa.

        Voisikohan johtua siitä, että monet miehet ovat vain seksin perässä. Seksistä voi puhua yleisellä tasolla jo alkuvaiheessa ja etenkin siitä, ettei seksi ole ensisijainen syy tutustua minuun. Voin myöntää, että vakiintuneessa suhteessa seksiä on ollut molempia tyydyttävällä tasolla laadussa ja määrässä.


      • fffk kirjoitti:

        Etkö voi kysellä treffeillä mitä arkeen kuuluu ym. Jos kysyt kaikki asiat jo etukäteen niin sitten ei ole ihme jos tavatessa tulee hiljaisia hetkiä.

        Tuo on vähän sellainen makukysymys. Joku haluaa kysyä vaikka ne lasten iät ja harrastukset vasta treffeillä, mutta itse tykkään saada ne tiedot jo ensin. Lasten iät kun on jo tiedossa voi kysellä niiden urasuunnitelmista jne. Jos käy salilla niin voi kysyä tekeekö kolmijakoisella tms eli treffeillä sitten haluan tehdä niitä tarkentavia kysymyksiä. Lisäksi voi testata huumorintajua esim jos nainen pelaa pesäpalloa niin voi todeta että laji ei ole tuttu mutta mielelläni kyllä pesään syöksyilen.

        Seksistä puhuttaessa en kyllä ole koskaan aloitteellinen koska meillä miehillä on siinä aina todistamisen taakka sen suuntaan ettemme ole pelkästään sen pesän takia liikkeellä. Toki voihan siinä kiusallisen hetken välttää kun kysyy että haluatko ennemmin kontata lattialla kaasunaamari kasvoilla nahkaremmin mäjähdellessä pakaroihin vai olisiko mukavampaa jos makaisit silkkilakanoilla pelkät helmet yllä samalla kun juon navastasi kuohuvaa.


      • satisfaction
        fffk kirjoitti:

        Etkö voi kysellä treffeillä mitä arkeen kuuluu ym. Jos kysyt kaikki asiat jo etukäteen niin sitten ei ole ihme jos tavatessa tulee hiljaisia hetkiä.

        Ennen treffien miettimistä haluan tietää alan, jolla työskentelee, lasten lukumäärän ja iät, milloin eronnut (en halua äskettäin eronnutta, jolla työstö vaiheessa), harrastuksista. Kaikkea tuota voi sitten jatkaa treffeillä. Ja en lähde treffeille ,jos miehellä on vielä pieniä lapsia, koska tilanteemme ovat silloin ihan erilaiset.


      • Treffailija

        Itse olen ottanut seksin puheeksi niin, että kerron naisen saavan tehdä aloitteen, jos hän seksiä haluaa. En painosta seksiin, enkä pahoita mieltäni, jos nainen ei koe minua haluttavaksi. Ei kaikki naiset minuakaan sytytä. Sama juttu tapaamisten suhteen, jotkut haluavat tavata pian, jotkut eivät koskaan. Joidenkin kanssa tavataan kerran, joidenkin kanssa useammin.


    • gogogo

      Lopetin kyllä kirjoittelunkin alkumetreillä, koska mies alkoi laittaa viestejä parin tunnin välein, vaikken kommentoinut mitenkään. Kuviakaan ei vielä vaihdettu. Ehdotti tapaamistakin jo heti eli ei jäänyt muuta mahdollisuutta kuin estää koko tyyppi. Jonkinlaista käytöstä voisi odottaa aikuiselta mieheltä.

    • Ekimo

      Mikähän logiikka on sellaisella miehellä, joka haluaa sopia treffit ja sitten luistaa niistä? Useamman kerran sovittiin, että huomenna klo xx:xx nähdään. Kun se päivä tuli ja halusin varmistaa suunnitelman, niin syvä hiljaisuus. Ja sama toistui myöhemmin saman viikon aikana. Ensitapaamisesta kyse.

      Molemmat oltiin sitä mieltä, ettei kirjoitteluvaihetta pidä pitkittää.
      Mutta miksi sopia sellaisia ajankohtia, jotka ei koskaan itselle sovi.

      Eräs selitys lienee se, että miehen (varattu kenties?j piti alunperin
      huijata minua, mutta sitten alkoi omatunto kolkuttamaan.

      • Ekimo

        Ja toinen selitys voi olla se, ettei kykene kohtaamaan naista ilman alkoholia. Meillä treffit vaatii autolla paikalle ajamista. Tuolla tiettu saa seulottua alkoholiongelmalliset pois. Heitä en kaipaakkaan.


      • gjgkjgk

        nyt kiinnostaa että menitkö sinne treffeille itse?
        entä jos tämä mies olikin siellä odottamassa sinua eikä ollut sinun viestejäsi ihmettelemässä. ei ollut saanut niitä tai jotainmuuta vastaavaa,

        Nyt tämä mies ajattelee sinuta että siinäpä oli '''''''''''' kun ei tullut paikalle vaikka niin vannoi kiihkeäti haluavansa tavata. Ja sitten sen jälkeen suivaantuneena ei enää viitsinyt oharintekijälle vastailla !


      • Ekimo
        gjgkjgk kirjoitti:

        nyt kiinnostaa että menitkö sinne treffeille itse?
        entä jos tämä mies olikin siellä odottamassa sinua eikä ollut sinun viestejäsi ihmettelemässä. ei ollut saanut niitä tai jotainmuuta vastaavaa,

        Nyt tämä mies ajattelee sinuta että siinäpä oli '''''''''''' kun ei tullut paikalle vaikka niin vannoi kiihkeäti haluavansa tavata. Ja sitten sen jälkeen suivaantuneena ei enää viitsinyt oharintekijälle vastailla !

        Se meni siten, että sovittavat tiedot jäi joustavaksi.

        Esim. Sovitaan, että nähdään huomenna joskus iltapäivällä X kauppakeskuksessa.


      • notintome
        Ekimo kirjoitti:

        Se meni siten, että sovittavat tiedot jäi joustavaksi.

        Esim. Sovitaan, että nähdään huomenna joskus iltapäivällä X kauppakeskuksessa.

        Näin kävi myös minulle.


      • gjgkjgk
        Ekimo kirjoitti:

        Se meni siten, että sovittavat tiedot jäi joustavaksi.

        Esim. Sovitaan, että nähdään huomenna joskus iltapäivällä X kauppakeskuksessa.

        Heh
        No niin pyhäyksinkertaisuus
        Ensin kerrot että oli sovittu kello xx.xx
        ja sitten kerrot ettei ollutkaan sovittu ja jätetty asiat joustaviksi.
        Kannattaisiko mennä nyt sinne kuluisan peilin eteen ihmettelemään.
        Sama kun olisistte "sopineet " kesän viimeisenä sunnuntai kahvilan nurkkapöydässä.
        Jääpähän sattumalle varaa että satutteko samaan kahvilaan ja samana sunnuntaina.

        Lie todennut kun ett pystynyt sopimaan ettei ole sen arvoista , tai sitten oikeasti oli luullut sinun sopineesi jo ajan yms. ja oli odotellut turhaan ,,ei voi tietää ,

        Treffeille ei voi lähteä elleiei ole sovittu paikkaa ja tarkkaa aikaa.

        Toinen pointti on jos treffikumppani on yli 5 min. myöhässä , ei ole enää järkevää jäädä paikalle, Koska jos alkaa jo välinpitämättömyydellä ei ole mitään tulevaisuutta. Myöhästyminen on aina välinpitämättömyyttä.


    • hillarii

      Mullakin on kokemus miehestä, joka taisi vain haluta kirjoittelukaveria. Tavattiin kyllä kahdesti ja taas kirjoittelua.. Kertoi tapaamisten jälkeen, että oli mukavaa jutella ja tutustua. Tapaamisia ei sitten enää tullut ja kirjoittelukin väheni ja aavistin kohta viimeistä pistettä.
      En sitten merkinnytkään mitään hänelle, olin vain kivaa ajankulua. Todennäköisesti oli sutinaa moneen suuntaan.

    • Jykke

      Kirjotteluseuraa saa itärajan takaa, jos sellaista haluaa ja ilmaisesti sähköpostin kautta. Vaik ei tuo huono ole, jos tietää et tapaamista EI tuu missään vaihees oleen tapahtuvan.
      Mut kysymykseen sitten vastaan; Noin 15v sitten oli nainen, jonka kaa ihan käsinkirjeitä kirjoteltiin ja välillä tavattiinkin... Ja ei siinä mitään, kun tiesi ja otti huomioon etäisyyden ku kuitenkin n. 300km välimatkaa oli. Eli tälläiseen kyllä kiinnostusta olisi edelleen, mutta tätäkään ei oo tapahtunut enään jostain kumman syystä edes sähköisenä. Näin aika muuttaa meitä, ja vaatimukset tähänkin jostain syyst korkeet.
      Eli, jos jostain syyst haluaisikin kirjoitella tutustuen, niin parin viestin jälkeen kahvittelut jossain... Ja mikäli kiinnostust edelleen löytyy, niin sitten voi jatkaa kirjottelua ja tapailun suunnittelemista uutta siihen ekan mallin mukaan, joskin voisi syömässäkin käydä jo silloin jossain. Mut tähänkään ei oo nykypäivän naisista valmist. Kirjotellaan kyllä ja ollaan kiinnostuneit, mutta ei edes kasvotusten tapaamiseen valmiutta.
      No, onneksi sinkkunakaan oleminen ei oo paha (n.10v sinkkuna nyt). Eikä tarvi joka karaoke-illan viettoon menoa selitellä tai kuskiksi menoa selitellä. Ja saattaahan tuos karaoke-illan aikana syliinkin eksyä kerran aikasemmin ohimennen nähtyä naistakin istuun. Tätätkin tapahtuu, ja ei minua haittaa.

    • Ruususelta

      Tokihan tuollaiseen kirjoittelevaan seuralaiseen olisi mukava tutustua , itse en koe että olisin hetivalmis suhteeseen kuten aina valmis saunankiuas .

    • roskaPostiiii

      Ihmisestä pitää olla reilu tuoteseloste josta voi päätellä melko runsaasti elämäntapaa . Tämänajan parisuhteethan luodaan vahingon seurauksena .

    • Anonyymi

      Voi Rakkaus....Mies 170cm on juurikin sopivan pituinen....

    • Anonyymi

      Nyt kun eletään vuotta 2020 lähes kaikki 24 catissa olevat miehet on varattuja....eli huonossa suhteessa ja hakevat virtuaali maailmasta "säpinää" elämään

    • Anonyymi

      Mainitsen aina että en hae kirjeenvaihtokaveria.
      Jos viikon kahden jälkeen ei lähdetä kahville tms. katsomaan toista livenä niin droppaan naisen.

      Naisissa myös kummastuttaa aika systemaattisesti piirre että minun kohdallani he pyytävät WA mumeron, ehdottavat treffaamista mutta aika usein yrittävätkin yks kaks siirtää sen toiseksi päiväksi.

      Ite tulkkaan että naisilla on useampi kierroksessa.
      Tosin treffisiirtojen jälkeen minä taas Ghostaan😊 ko henkilön.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8036
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      39
      2905
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2213
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1866
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      13
      1624
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1425
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    Aihe