Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kaktuaari
profiilit
Kaktuaari
Kaktuaari
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
637
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Yrität+kumota+Russelin+teekannun+vaatimalla+ihmiseltä+kaikkitietävyyttä.+Hänen+pitäisi+tietää+universumin+kaikki+asiat+kaikkina+hetkinä+todistaakseen+että+jotain+ei+ole+olemassa.+Ymmärrätkö+tämän+järjettömyyden?
19.09.2018 22:38
Kieltävätkö+evoluution+kieltäjät+koirien+olemassaolon.+Toisella+puolen+tietä+tulee+tanskandoggi,+toisella+chihuahua.+Pitää+sulkea+silmät+ja+mumista:+Evoluutiota+ei+ole.+Ja+fossiilit+ovat+paholaisen+maahan+piilottamia.+Ja+DNA+todisteet+ovat+tiedemiesten+salaliittoa.+Aloituksessa+mainittu+"tiedemies"+on+muuten+huijari.+Nopea+googlaus+löysi+keskustelua+väärennetyistä+tutkinnoista.
19.09.2018 22:10
Jo+pelkästään+2.+Sam.+7:12-13+tekee+siitä+selvän.+"Kun+päiväsi+ovat+päättyneet+ja+sinä+lepäät+isiesi+luona,+minä+asetan+hallitsemaan+sinusta+polveutuvan+suvun+ja+vakiinnutan+sen+kuninkuuden.+Poikasi+rakentaa+nimelleni+temppelin,+ja+minä+pidän+hänen+kuninkaallisen+valtaistuimensa+vahvana+ikiaikoihin+asti."+Messias+on+Daavidin+sukua+ja+Jeesuksen+isähän+oli+Jumala.+Ei+ole+väliä+vaikka+Maria+olisi+ollut+Daavidin+sukua,+koska+juutalaisen+lain+mukaan+kuninkuus+voi+periytyä+vain+miespuolisen+linjan+kautta.+Jeesus+ei+ollut+messias+ja+juutalaisten+kuningas.
19.09.2018 20:29
Rabbiiniset+juutalaiset+eivät+hyväksy+Jeesusta+messiaana,+koska+hän+ei+täytä+VT:ssä+ilmoitettuja+messiaan+tunnusmerkkejä.
19.09.2018 14:21
Olin+jo+ehtinyt+unohtaa+tämän+huijarin+olemassaolon.+Hän+ja+hänen+liikekumppaninsa+(+joka+muuten+kuoli+epäselvissä+olosuhteissa+ollessaan+kahden+Bracon+kanssa)+varmasti+aikoinaan+miettivät,+mikä+voisi+olla+helpoin+tapa+huijata+ihmisiä.+Sitten+toinen+keksi,+otetaan+pääsymaksua+siitä+että+tuijotat+lammasmaisesti+ihmisiä!
19.09.2018 13:52
Lopputulos+on+vain+ihmisen+keksimän+tarinan+päätös,+sitä+ei+ole+oikeasti+olemassa.+Koikkelehdimme+koska+evoluutio.
19.09.2018 12:15
Unohtui+se+Jeesuksen+nostaminen+kuolleista.+Ylemmän+jumalan+toimistossa+oli+kolmen+päivän+käsittelyaika,+anomus+meni+läpi+ja+kirous+poistettiin.+Tämän+jälkeen+jumala+pystyi+nostamaan+kopionsa+kuolleista+ilman+että+sillä+enää+oli+mitään+vaikutusta+lopputulokseen.
19.09.2018 07:31
Jos+nyt+unohdetaan+hetkeksi+se,+että+Jeesus+todennäköisesti+oli+fiktiivinen+hahmo.+Tarinan+mukaan+jumala+ei+voinut+antaa+ihmisille+syntejä+anteeksi.+Mutta+oli+porsaanreikä,+verimagia.+Jumala+oli+henki+jossa+ei+ole+verta,+niinpä+hänen+piti+tehdä+itsestään+ihmiskopio.+Tämä+kopio+sitten+uhrattiin+jotta+jumalan+verellä+voitiin+loitsia+ihmisten+synnit+pois.+Ihan+hullu+juttu,+ja+jotenkin+antaa+olettaa+että+olisi+ollut+vielä+joku+jumalaakin+suurempi+voima,+jolle+tämä+uhri+suoritettiin.+Jeesus+tajusi+jumalan+juonen+ristillä,+siksi+viimeiset+sanat.
19.09.2018 07:03
Varmaan+tämä+on+sinulle+esitetty+aiemminkin,+mutta+kertauksen+vuoksi:+
https://fi.wikipedia.org/wiki/Russellin_teekannu
18.09.2018 22:18
Minä+ajattelin+Nicolas+Cagea+https://www.reddit.com/r/onetruegod/
18.09.2018 21:56
Näen+profetian,+että+Leif+Norgådin+(Yakov)+profetia+ei+tule+toteutumaan.+Jos+ja+kun+tulen+olemaan+oikeassa,+sanotteko+minua+sitten+mestariksenne?+Ja+annatte+minulle+rahaa.
18.09.2018 21:20
Tämä+voi+tulla+sinulle+yllätyksenä,+mutta+ihmiset+ovat+historian+kuluessa+suhtautuneet+niihin+jumala-luettelon++mielikuvitusolentoihin+yhtä+suurella+hartaudella+kuin+sinä+suhtaudut+omaan+mielikuvitusolentoosi.+Minun+jumalani+on+se+oikea,+muut+ovat+vain+"jumalia".+Ja+se+että+ateisti+kirjaa+nämä+olennot+luotteloksi,+ei+tarkoita+että+ne+olisivat+olemassa+tai+että+ateisti+uskoisi+niihin.+Mielikuvitusolentojakin+voi+luetteloida.+Tuntuu+kuin+lapselle+puhuisi...
18.09.2018 21:01
Raamatussa+jumala+näyttäytyy+pikkumaisena+ja+helposti+suuttuvana+sadistina.+Nykyaikana+jumalan+täydellinen+kyvyttömyys+kostaa+pilkkaajilleen+voisi+olla+pieni+vihje+uskovaisille.+Ehkä+sitä+ei+ole+olemassakaan?
17.09.2018 21:57
Olet+aivan+oikeassa,+jumalat+ovat+inhimillisen+suunnittelun+tuotteita.
17.09.2018 20:29
On+100%+varmaa,+että+jos+jumala+olisi+olemassa+kellään+ei+olisi+syytä+vakuutella+hänen+olemassaoloaan+tällä+tavoin.+Tällainen+kielii+epävarmuudesta+jopa+uskovien+joukossa.
17.09.2018 20:01
Väkivallan+uhan+alla+tehty+valinta+ei+voi+olla+moraalinen.+Ja+sitähän+kadotus/helvetti+on,+tee+oikea+valinta+tai+kärsit.
17.09.2018 15:48
Et+kuitenkaan+kyennyt+kumoamaan+väitettäni+maallisen+moraan+paremmuudesta+raamatun+moraaliin+nähden.
17.09.2018 15:36
Kaikki+tietävät+että+jumalaa+ei+ole+olemassa.+On+silti+joukko+ihmisiä+jotka+vastoin+järkeä+väittävät+jumalan+olevan+olemassa.+Syy+tähän+on+aivojen+mielihyvämekanismissa.+Usko+jumalaan+ja+taivaassa+odottavaan+ikuiseen+palkintoon+syöttää+heidän+aivoihinsa+mielihyvähormonia,+jonka+saamiseksi+he+ovat+valmiit+valehtelemaan+muille+ja+ennen+kaikkea+itselleen.
16.09.2018 22:26
Sinä+ja+minä+tiedämme+sen,+mutta+Mark5+ei.+Vapauttaaksemme+hänet+harhoistaan+voimme+näyttää+hänelle+sisäisen+ristiriidan+hänen+uskomusjärjestelmässään.
16.09.2018 21:45
Ateismi+on+uskon+puutetta+jumalaan.+Koska+et+toteuta+Jeesuksen+käskyä+tehdä+tunnustekoja+jotka+todistaisivat+jumalastasi+olet+vastuussa+ateismin+olemassaolosta.
16.09.2018 20:33
31 / 32