Vapaa kuvaus

Aloituksia

101

Kommenttia

1440

1. Se+on+totta+että+minä+pohjoisen+aviomies+ja+hua+hinin+aviomies+ollaan+täällä+kahdestaan.+Thaimaa+on+harvaan+asuttu+maa+ja+moni+ei+ajattele+vaarallista+liikennettä+ja+poro+kolareita+ennenkuin+tulee+tänne+elostelemaan.+Lienee+sanomattakin+selvää+että+joskus+meinaan+tulla+hulluksi+kun+tunnen+sielujen+yhteyden+numban+kanssa+ja+suuren+veljeyden,+minulla+ei+ole+mitään+syytä+epäillä+hänen+lentokapteenin+arvo+nimeä+koska+hän+ei+lumputtele+aimoani.Joskus+meinaan+tulla+hulluksi+kun+mietin+sitä+miten+ne+pattajan+pallomahat+voivat+samaan+aikaan+panna+pattajalla+rahalla+kun+niillä+ei+ole+rahaa+ja+ne+ovat+kuopiossa+äitinsä+uunin+pankolla+postittamassa+illuusio+kuvia,+niin+mietin+miksi+minä+sitten+meinaan+tulla+hulluksi+siitä+niitten+pattajan+matkustelusta+kun+ne+ei+matkaile+ja+hua+hinin+mieskin+tiesi+ettei+kukaan+matkaile+oikeasti?+Tulee+outo+olo+ihan+hulluuden+partaalle+saakka.+Ehkä+ei+olis+pitäny+syyä+niitä+hevoselle+tarkoitettuja+mieli+ala+lääkkeitä....
  2. Kerran+söitiin+aimon+kanssa+just+sitä+tomppeli+ruokaa.+aimo+pätki+nakit+ja+minä+liimasin+ne+pätkät+eldorado+puikkojen+päälle.+Aimolla+oli+kaamea+terva+yskä+siinä+ja+sittin+karisteltii+hoffnarrin+murusia+koko+komeuden+päälle+ja+kaikki+helkama+uuniin.Ihana+sikarin+ja+nakin+sekainen+tuoksu+levisi+pirttiin+ja+pahvin+välistä+ujeltava+tuuli+loi+romanttisen+tunnelman+joka+sai+kellohameeni+nousemaan+napaan+saakka+saaden+aimon+kasvoille+intensiivisen+katseen...+tuli+vitsaputken+tulehus+ja+aimon+piti+kolmasti+päivässä+hieroa+kasseihini+mobilaattia.