Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
97
Kommenttia
1413
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
jäi+singeeraus+pois...
S
23.01.2022 20:42
Auto+riitely+kerrasta+poikki!+Me+hommattiin+Aimon+kanssa+maailman+nykyaikaisinta+itäsaksalaista+teknologiaa+sisältävä+P70+"Zwickau"+,+kartano+mallin+farkku.+Ohjaustanko+hammastettu+ja+joiterit+etupenkeissä,+eikä+mitään+pelkkää+super+loonia+niin+kuin+neitien+autoissa.+Hinuu+koukku+takaa+sen+että+asundo+vaunu+pysyy+menossa+mukana+pidemmilläkin+matkoilla.+Itäsaksa+toimittaa+Neuvostoliittoon+raketteihin+osia,+joten+Trabant+edustaa+avaruus+tegnolokiaa.+Kuningasauto+Suomen+olosuhteisiin.+Ruostumatomasta+muovista+tehty.
https://www.youtube.com/watch?v=cCbQ_dTBD7Q
Me+ostetaan+aina+autot+käteisellä,+eikä+luotolla,+koska+meillä+on+aina+kahisevaa+taka+taskuissa,+paitsi+aimon+sivu+raita+verkkareissa+ei+oo+taka+taskua.
15.01.2022 14:44
Kerran+näin+sellaista+ihanaa+unta+että+Ridge+Forrester+oli+backissäni..+huusin+että+lisää,+lisää...+sitten+heräsin+ja+aimo+oli+sammunut+selkääni+palava+Hofnari+suussa...+ilmaiseksi
14.01.2022 21:29
Unohdin+poikain+ihokosketuksen+puutteen....+Se+saa+minut+kreisiksi+nauramaan+kuin+naurusaaren+onnellisin+nauru+lokki!
13.01.2022 15:57
Yritä+itte+petteri+kirjoittaa+asiallisesti+ku+270+astetta+pakkasta..+paffien+raosta+tuuli+ujeltaa+ikkunoista+ja+myin+kaminan+viime+talvena+että+saa+ryyppy+rahaa....+nyt+tuli+veettyä+laatu+juomaa+alku+kuusta+ja+rahaa+on+31+senttiä+posti+pankissa....+Siellä+neidit+taimaassa+korealaisten+horutusten+kanssa+ja+lapsia+kans+pohjois+koreasta....+tulispa+ohjuskoe+ja+osuis+neidin+eedam+taloon...
11.01.2022 13:19
Kerran+kun+mutsin+lääkitys+tilanne+paheni+Niuvassa,+se+ei+hyvältä+näyttänyt+kun+mutsi+keksi+olevansa+veikeä+orava.+Tilanne+karkasi+hoitajien+käsistä+kun+mutsi+hyppäsi+ikkunan+pesijän+ohitse+7+metrin+päässä+olevaan+puuhun+ja+söi+kaikki+kävyt.
Mutsilla+on+kolmen+donitsin+musta+vyö+pilateksessa+ja+vesi+juoksussa,+mutta+kukaan+ei+arvannut+että+se+pystyy+loikkaamaan+niin+kauas.+Sillä+tuli+puussa+sitten+riitaa+muiden+oravien+kanssa+ja+se+oli+pakko+hakea+alas+sieltä+voima+keinoin.+Kolme+palomiestä+sai+rabieksen+mutsin+puremista+vaikka+sillä+ei+oo+ku+kaksi+myrkky+hammasta+jäljellä.+On+se+karannut+ennenkin.+Oli+syönyt+pehmustetusta+huoneesta+ensin+pehmusteet+ja+sitten+löytänyt+heikon+kohdan+havasta+betoni+viihde+seinästä+ja+takonut+päällään+siihen+kaksi+yhtä+suurta+pako+aukkoa.+Toinen+saarelle+ja+toinen+huhdalle.
10.01.2022 10:53
Kerran+tipuloin+niim+oahasti+että+neinasin+rulla+gulluksi...
05.01.2022 21:02
En+käytä+juurikaan+lääkkeitä+mutta+kerran+vedin+Metylonia,+2-DPMP+daisyä,+Metyylifenidaatti+Ritalinia+ja+Concertaa,+Betelpähkinää,+Kaasua,+Liimaa,+Tolueenia,+Asetonia,+PCP+fensyklidiiniä,+enkelipölyä+ja+
sieniä+sekaisin.+Ei+siitä+olis+niin+huono+olo+tullut+ellen+olis+samalla+ottanut+Tinneriä,+Trikloretyleeniä,+Bensiiniä+ja+gammaa+siinä+samalla.+
Koetin+paikata+oloa+reseptilääkkeillä+Lorazepam,+Lyrica,+Medipam,+Opamox,+Oxamin,+Risolid,+Rivatril,+Somnor+ja+mitä+niitä+oli+Tramium,+parikymmentä+norflexiä+ja+jotain+semmoisia...+liimailin+itseni+täyteen+vielä+Durogesic+laastareita+ja+join+kukko-olutta...
Ensin+luulin+olevani+Niilin+krotiili+Schnappi+ja+sitten+jääkaappimagneetti+joka+jää+jumiin+jokaiseen+pintaan+mihin+koskee...+Meinasin+tulla+hulluksi...
S
02.01.2022 18:54
Olen+selvinnyt+kaikkien+viiden+nimit+ja+tuomiot.
Micromuna+Mike,+epäillään+sanoneen+numbaa+yli+painoiseksi,+tuomio+2+vuotta+karkotus+selliä+
Perunanokka+Bob,+epäillään+kutsuneen+asianomistajaa+maksaläikäksi,+1,2+vuotta+kuritus+huonetta
Lökäpöksy+Lennu,+nauranut+julkisesti+kovakuntoisen+majurin+kovalle+kunnolle,+oikeus+määrä+hänet+hommaamaan+100+omenapossua+asianomistajalle+hillosilmällä+
Ruttusäkki+Sepi,+väittänyt+panneensa+asianomistajan+aimoa+Sysmässä+1971+vuonna,+määrätään+menettämään+tekoväline+valtiolle
Napanarssu+Niilo,+pahoittanut+asianomistajan+mielen+ostamalla+käytetyn+traktorin+ja+jäteastian,+määrätään+12+vuodeksi+pimeään+maakuoppaan+jossa+on+lasinsirpaleita+ja+Palmu+rattia,+eikä+vettä+yhtään+eikä+ruokiakaan.+Siellähän+sitten+on+ja+sitten+alkaa+vasta+mielen+tila+tutkimus+ja+kiruttaminen.+Traktori+määrätään+asianomistajalle+ja+meba+kans+pestynä.
01.01.2022 22:24
Kerran+nuolla+lipitin+siskoni+Potka-Amalian+tavaraa+ja+sanoin+että+"Luoja+sul+on+iso+toosa+Luoja+et+sul+on+iso+toosa"+
Amalia+kysyi+miksi+sanoin+sen+kaksi+kertaa?+Vastasin+että+en+sanonut..++Se+oli+kaiku.
31.12.2021 15:09
Meillä+meni+numban+kanssa+naisen+haku+matka+puihin,+kun+jo+Onnibussissa+numba+otti+sbugelta+suihin+ja+sai+palkaksi+bropanolia+niin+että+ei+nähty+mitään+viikkoon...++kuski+jätti+meidät+pääte+pysäkille+Alapitkän+ja+Siilinjärven+välimaastoon...+poliisien+Heli+kopteri+löysi+meidät+Niskaselän+rannasta++viime+hetkellä...+numba+oli+jo+pahasti+ala+termostaatissa...
31.12.2021 15:01
Tuo+oli+vielä+hyvä+lapsuus...+meillä+isäukko+kutsui+minua+Pinokkioksi+koska+minulla+oli+pitkä+nenä+ja+olin+kova+valehtelemaan+jo+silloin.+Eno+kutsui+minua+herkkupepuksi+mutta+valehtelin+sille+että+se+ei+satu+kun+hän+Kustu-Vernerin+kanssa+antoi+minulle+runtua+pottu+kellarissa+torstaina+ja+jormantaina,+kuten+he+sitä+päivää+kutsuivat.
Isäukko+puki+minut+kellohameeseen+ja+paritti+minua+Kotkan+satama+työläisille.+Olin+allerginen+luomi+värille+enkä+nähnyt+mitään,+ehkä+se+oli+hyvä+niin.+Sen+verran+tiedän+että+musta+tuntuu.+Jouduin+kantamaan+siskoni+Touko-Amalian+kouluun+koko+ala+asteen+ajan+repparissa+ja+se+antoi+raippaa,+jos+hidastelin+mäessä.+Touko-Amalia+painoi+jo+kahdeksan+vuotiaana+118+kiloa.+Siksi+mulla+on+hyvät+pohkeet+ja+selkävika.
31.12.2021 13:39
Kaikki+viisas+appelsiini+kainalo+koettaa+selittää+että+henki+kulkee+paremmin+narsisteilla+jotka+ähisee+ja+pierenskelee+rauta+tankojen+kanssa....+hengitys+kyllä+toimii+ihan+hyvin+ilman+lihaksia+paino+voimaisesti.+Jos+ei+halua+olla+narsissi,+jolla+henki+kulkee+lihaksilla+eikä+keuhkolla,+niin+aina+voi+olla+hengitys+koneessa+ihan+luonnollisesti+täällä+thaimaassa.+Vierotus+oireisiin+voi+laittaa+Hofnar+laastareita+pakaraan,+mutta+niitä+ei+kannata+laittaa+talkin+päälle+tai+ne+ei+pysyä.+Voin+olla+vakuutus+meklarin+happi+laitteessa+vaikka+koko+loppu+ikäni+jos+haluan,+mutta+max+14+vuorokautta+sanoi+vakuutus+meklari.
27.12.2021 17:19
Kerran+näin+niin+hienon+dragtorin+että+meinasin+tulla+hulluksi...
27.12.2021 13:33
Kerran+olin+Hua+Hinissa+9+tähden+hodellissa+8+bromillen+humalassa+vielä+silloin+kun+maksasta+oli+25+brosenttia+jäljellä.+Se+oli+parhaan+gatekorian+motelli.+
Aimo+tuli+sitten+huahiniin+ja+illemmalla+selkääni+kuin+tulivuori+olisi+nakannut+laavaa.
Myöhemmin+aimo+tunnusti+että+se+oli+juuri+mikrosta+otettua+joulu+blögiä+mikä+siltä+kaatui+tupakoinnin+ja+rakastelun+aikana+selkääni.+Sain+orgaanin+ja+kolmannen+asteen+palo+vammoja+niin+että+siihen+jouduttiin+tekemään+nahan+siirto+aimon+päästä.
27.12.2021 13:10
nIIN+JA+SILLÄ+VITUN+LUIKKU+ARABILLA+EI+OO+EES+HAMBAITA+AAAAHHHHH+VOIVITTU+UUH+JA+AKKANSA+ON+KUIN+LUMPPUHORO+LUURANKOLASTA....+IIIH+UUH+HEH+HUH+OOH+HEHEHHAHHAHAHAHHAH!
26.12.2021 19:33
"Kateellinen+ei+iloitse+omista+hyvistä+asioista,+vaan+keskittyy+siihen,+mitä+muut+tekevät"+HAHAHHHHHAAHAHAHAHHAH+HAH!+Ei+pidä+paikkaansa...+hahhah+resupetterit...+minulle+on+ihan+sama+onko+neidillä+illuusio+lapsia+imuroitu+internetistä+tai+onko+hällä+meban+puskurin+kuvia+koneellaan....+ihan+se+ja+sama....+Oikein+naurattaa.....+HAHAHHAHAHAHAHH+HAH+EH+HAH!+Meillä+ja+Numbalassa+iloitaan+ihan+tavallisesta+perhe+arjesta+ja+ilmaisesta+rakkaudesta+perheen+sisällä+kiillotellen+uniikkeja+laatu+pyöriä+ja+jahteja....+vaatimattomuuttani+kuvastaa+se+että+vaihdan+itse+öljyt+monen+miljoonan+huvijahtiin+ja+pesen+ite+pyykkini...+poika+katsoo+sillä+aikaa+satatuumaisesta+lasten+ohjelmia.+Minua+ei+kiinnosta+yhtään+neidin+eedenin+puutarhat+eikä+altaat+mutta+jos+haluaa+minulta+selkään+niin++RÄPS+RÄSP+vaan+niin+sitten+alkaa+tapahtua+täällä+thaimaassa...+oikeen+naurattaa+kun+ei+niitä+kuvia+vaan+tule+HAHHHAHHA+HAHHA+HHAHHHAHHH+HAH+HAH+HAHHAHAHHH+EH+AH+EH+AHH+UUH+UUUUH...+tikahtuu+UUH+UUH+olkoon+vaan+neiti+terve+kyllä+ne+sairaudet+tulee+narsissille+ihan+varmasti+ja+hampaat+putoaa.....+tukka+siltä+onkin+jo+lähtenyt+HHAHAHHAHHA+HEH+UUH+UUH......
26.12.2021 19:29
Mutta+minä+ja+mumba+ollaan+täällä+jo.+Muut+ei+ole+ja+voin+sen+vakuuttaa+että+muut+ei+ole+eikä+tule+ja+se+on+varnaa.
25.12.2021 22:02
Kirjota+se+isolla+resupetteri+tai+veän+peukalo+nivelellä+khiait+korvan+taakse+jossa+on+hyvä+kuntoinen+kynsi+valli!+Ei+siis+korvan+takana+vaan+mun+peukalossa.+Aimo+otti+perinteiset+joulu+kiharat+ku+se+putsasi+helkama+hellan+alta+ruokia+pois+ja+sen+pää+osui+voima+virta+johtoihin+joiden+teippi+liitos+on+vähän+näin+ja+näin...
23.12.2021 17:21
Voin+vakuuttaa+että+tämä+kaksikko+ei+sbugeile+ja+jos+ette+usko+niin+annan+teille+elämänne+selkäsaunan+isoilla+kirjaimilla+täällä+suomikaksnelosen+thaimaassa
https://ibb.co/5R70SHy
23.12.2021 16:59
20 / 71