Vapaa kuvaus

Aloituksia

105

Kommenttia

1468

1. Me+ollaan+numban+kanssa+oltu+Thaimaassa+jo+kauan.+Muita+ei+ole+eikä+tule.+Meillä+on+vahva+luottamus+toisiimme+eikä+mitään+syytä+epäillä+toistemme+kertomuksia,+itse+olette+ne+tilanneet+ja+sitä+saa+mitä+tilaa.++Täällä+thaimaassa+erittäin+paha+liikenne+ja+korona+tilanne.+Kuivuneet+ruumiit+täyttävät+kadut+ja+kehitysmaan+köyhäin+korttelit.Ollaan+tästä+kehityksestä+numbajäbän+kanssa+tosi+huolissamme+ja+lähetetään+avustusta+menemään+riisin+ja+rahan+muodossa.+Lahjoitin+ne+rokotteet+sbuge+lapsille+orpo+kortteliin+jotka+odotti+kevättä+bändog+hocpitalissa.+Lapset+oli+niin+kiitollisia+että+kumartelivat+minua+koska+olen+jo+niin+vanha.+Numbaa+kumarrellaan+myös+koska+hänkin+on+tosi+vanha.+Se+on+kunnioitusta+meitä+kohtaan.Joskus+tämä+kahdestaan+olo+Thaimaassa+on+yksinäistä,+mutta+ei+me+kaivatakkaan+mitään+halpaa+betoni+viihdettä+ja+ihoon+kosketusta+rahalla,+jota+pallomahat+ei+saa+ilman+rahoja+ja+kun+tänne+ei+tule+ketään+niin+jäävät+kokonaan+ilman,+mulla+hauskaa+täällä+otanpa+laatua+kuksasta+ja+numba+ottaa+kanssa+ja+sitäkin+naurattaa+pattajan+poikain+kova+kohtalo.
  2. Kun+on+löytänyt+usean+danin+sisäisen+harmoonin+karatesta+kuten+minä,+niin+ei+ole+hätäpäivää+missään.+Asenne+ja+arvo+maailma+huokuu+ympärilleen+harmonikkaa,+aiheuttaen+köyhissä+maalaisissa+outoja+väristyksiä.+Vartaloni+aistikas+linjakkuus+ja+kissamainen+notkeus+herättää+huomiota+kenessä+vaan+ja+vähäsuolaisuuteni+näkyy+verevänä+elastisena+olemuksena,+jossa+yhdistyy+suomalaisen+mies+vartalon+kauneus+luontoon+luonnollisella+tavalla,+ilman+narsistista+liikuntaa+niinkuin+neiti+omanapanarssulla,+jolla+on+hienot+lenkki+kennät+ja+varmaan+leningitkin.Kerran+oltii+aimon+kanssa+hää+matkalla+Megsikon+Acapulcossa+ja+laulettiin+karaokessa+taiskaa+ja+tauskia.+Meitä+luultiin+matiksi+ja+tepoksi+mutta+sitä+en+sulattanut.+Karjaisin+mikrofööniin+paikallisella+kielellä+ränskäksi+että+minä+olen+tämän+kylän+uusi+Jefe+ja+nyt+kaikki+huumehörhöt+ulos+täältä+tai+tulee+tästä+ja+näytin+peukaloa+jossa+siisti+kynsivalli.+Aimo+seisoi+takanani+kiparatsissa+ja+sanoi+että+niin+tuleekin+ja+pikkusen+lirautti+puvun+housun+lahkeeseen.+Muutama+uskalias+huume+kauppias+tuli+siihen+konepistoolien+kanssa+kukkoilemaan.+Yli+puolet+niistä+ei+selvinnyt,+mutta+loput+on+tänä+päivänäkin+ähtärissä+pandoina.+Voin+vakuuttaa+tämän+ja+niin+voi+aimokin.+Pyydänkin+ottamaan+yhteyttä+jos+aimoa+näkyy.+Se+lähti+ostamaan+sätkäpuruja+torstaina,+20+päivä+helmikuuta+2020+mun+pankki+kortin+kanssa+eikä+oon+näkynynnä+sen+jälkeen.+Tuntomerkit+on+irwin+hattu,+verkka+takki+ja+tuuli+puvun+housut+vedettynä+verkka+takin+päälle+napaan+saakka.+Tennis+sukat+ja+krogsit.+Pikkuinen+pinkki+käsi+laukku+ja+kevyt+arki+meikki.+Toinen+korva+puuttuu.