Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
101
Kommenttia
1440
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos+kutsusta!+Miksi+aina+pälvikaljuiset+uuninpankko+pojat+matkustaa+Pattajille?+No+koska+ei+muualla+saa+tietenkään+kun+on+80+kilon+maha+pelkästään+ja+rahaa+niin+vähän+että+hävettää.
Äitin+kelarahat+menee+illassa+ja+sitten+pummataan+tupakkaa+delfiini+patsaan+nurkalla+esittäen+jalatonta+vietnamin+sodan+vetelaania.
01.11.2021 10:54
Kerran+oltiin+thai+aimon+kanssa+thaimaan+parhaassa+ravintolassa+Huid+Hanissa+ja+siellä+oli+just+toi+Cobe+nauta+tarjouksessa+99+paateroa+bihvi.+Tilattiin+molemmille+sellaiset+kokiksella.+Otin+itselleni+kypsyys+asteeksi+bariumin+ja+aimoon+olin+jo+tosi+kypsä.+Lihat+tuli+pöytään+ja+pyysin+tarjoilijalta+kedstuppia.+Niillä+ei+ollu+ni+sanoin+sille+akalle+että+"sitte+en+syö+ollenkaan+yök"+ja+heitin+bihvin+lattialle..+Meinasin+tulla+hulluksi..
30.10.2021 19:18
Kerran+heräsin+aamulla+kamalassa+kohmelossa+jossakin+päin+Sipoota...+vieressä+makoili+terhakka+pallo+pylly..+katsoin+tarkemmin+silmä+lasien+kanssa+niin+muuten+hyvät+perät+mutta+aivan+helvetin+isot+vitja+pallit+roikkui+siellä+välissä...+oma+hanuri+oli+hellä+kuin+mimosan+hipiä+ja+keräsin+vaivihkaa+kellohameen+lattialta+ja+hiippailin+ulos+kyselemään+että+mis+mä+oon..+Meinasin+tulla+hulluksi+kun+liftasin+aluksi+väärään+suuntaan..
28.10.2021 20:30
Huh+huh+Numba..+tuossa+tulee+helposti+hulluksi.+Monta+kertaa+törmännyt+samaan+pähkinään.
28.10.2021 17:01
Olen+haaveillut+kiinalaisesta+massaturismista+jo+kauan...+on+mahtavaa+katsella+Pattayan+ranta+kadulla+kun+kiinalainen+massaturisti+menee+linja+autossa+niin+että+vinot+silmämunat+ne+vaan+näkyy+katu+kuvassa+ja+kuuluu+sellaista+mukavaa+molotusta+kun+ne+ettii+tupakkaan+tulta+seven+elevenin+edustalla+sata+päisenä+joukkona.+Kiinaisia+on+maailmassa+yli+sata+tuhatta+ja+he+ovat+tärkeitä+jos+mielitään+saada+massa+käyntiin.
Se+on+kusinen+paikka+kun+on+kiinainen+ravintola+muttei+yhtään+asikaista.
Mutta+täällä+Malmilla+on+kevät+tulossa.+Näin+Palvelukoti+MuIkunmutkan+kolmannen+kerroksen+ikkunasta+kevään+ensimmäisen+pienkoneen.+Yksi+porpelinen+pien+kone.
28.10.2021 16:49
Hiekkaharjussa+oli+40+metrin+sprintti+kisa..+Sain+hyvän+varas+lähdön+ja+alku+kiihdytyksen,+tuuli+suhisi+korvissa+viistosti+takaapäin,+Jarmo+tuli+rinnalle+kääntö+paikalla+ulko+rataa+vaikka+yritin+kiilata+ja+räkiä..+sainkin+hyvän+limpin+sen+selkään,+Valopetrooli-Pekka+oli+peesannut+koko+ajan+ja+ampautui+imusta+suoraan+ohi..+en+ehtiny+kissaa+sanoa..+heitin+sitä+kävely+kepillä+ja+rimputin+piri+kello+proteesiksi.+Olin+bronssissa+tiukasti+kiinni+kun+kauppa+matkalla+ollut+vanha+rouva+painoi+viime+metreillä+ohi+ja+hänen+kaulaansa+laitettiin+viimeinen+mitali..+Järjestäjät+joutui+irrottamaan+minut+siitä+sen+nauhasta+kun+rouva+oli+tukehtua..+On+sanomattakin+selvää+että+meinasin+tulla+hulluksi..
S
28.10.2021 16:36
Ei+välttämättä+nokkelia+mutta+vikkeliä..+heillä+on+lahkeessaan+sellainen+tunteiden+tunkki+joka+tekee+kellohameen+alla+gutamaisteria,+höpötitiä,+jummijammia+ja+naminamia.
28.10.2021 14:08
Ei+pidä+paikkansa.+Saldoa+on+vielä+vaikka+kuinka+paljon.+
Olen+saanut+selville+paikallisen+poliisi+bäällikön+kanssa+sen+kuka+on+vuotanut+terveystietojani..+kuten+sen+että+kärsin+Pakko-oireisesta+häiriöstä+johon+liittyy+pakkoajatuksia+ja+-toimintoja,+jotka+ovat+häiritseviä+ja+aikaa+vieviä.+Pakkoajatukset+ovat+mieleen+toistuvasti+tunkeutuvia,+ahdistavia,+epämiellyttäviä+ja+vierailta+tuntuvia+ajatuksia.
Skitsofrenia+ja+kaksisuuntainen+mielialahäiriö+pysyy+kurissa+lääkkeillä+kun+taas+toisinaan+pakenen+itseäni+toisiin+hahmoihini.
Tiedän+myös+resupetterit+ketkä+on+vuotaneet+tiedot+siitä+että+minulla+on:
+Alzheimerin+tautiin+liittyvä+dementia
+Verisuoniperäinen+dementia
++
Muualla+luokiteltuihin+muihin+sairauksiin+liittyvä+dementia
ja+määrittämätön+dementia
+
Elimellinen+amnestinen+oireyhtymä,+joka+ei+ole+alkoholin+eikä+muiden+psyykeen+vaikuttavien+aineiden+aiheuttama
Sekavuustila+(delirium)+ilman+alkoholia+tai+muita+psyykeen+vaikuttavia+aineita
+
Muut+aivovaurion,+aivojen+toimintahäriön+ja+ruumillisen+sairauden+aiheuttamat+elimelliset+aivo-oireyhtymät
+
Aivosairauden,+aivovaurion+ja+aivojen+toimintahäiriön+aiheuttamat+persoonallisuus-+ja+käytöshäiriöt
Määrittämätön+elimellinen+tai+oireenmukainen+(muun+elimistön+sairauden+seurauksena+esiintyvä)+mielenterveyden+häiriö
Lääkkeiden+ja+päihteiden+aiheuttamat+elimelliset+aivo-oireyhtymät+ja+käyttäytymisen+häiriöt
+Alkoholin+käytön+aiheuttamat+elimelliset+aivo-oireyhtymät+ja+käyttäytymisen+häiriöt
Opioidien+käytön+aiheuttamat+elimelliset+aivo-oireyhtymät+ja+käyttäytymisen+häiriöt
+
Kannabinoidien+käytön+aiheuttamat+elimelliset+aivo-oireyhtymät+ja+käyttäytymisen+häiriöt
Rauhoittavien+lääkkeiden+ja+unilääkkeiden+käytön+aiheuttamat+elimelliset+aivo-oireyhtymät+ja+käyttäytymisen+häiriöt
+
Kokaiinin+käytön+aiheuttamat+elimelliset+aivo-oireyhtymät+ja+käyttäytymisen+häiriöt
+
Muiden+piristeiden+käytön+aiheuttamat+elimelliset+aivo-oireyhtymät+ja+käyttäytymisen+häiriöt
+
Hallusinogeenien+käytön+aiheuttamat+elimelliset+aivo-oireyhtymät+ja+käyttäytymisen+häiriöt
Tupakan+käytön+aiheuttamat+elimelliset+aivo-oireyhtymät+ja+käyttäytymisen+häiriöt
Liuotinaineiden+käytön+aiheuttamat+elimelliset+aivo-oireyhtymät+ja+käyttäytymisen+häiriöt
++Useiden+lääkeaineiden+ja+muiden+psyykkisiin+toimintoihin+vaikuttavien+aineiden+käytön+aiheuttamat+elimelliset+aivo-oireyhtymät+ja+käyttäytymisen+häiriöt
Sitä+en+ole+vielä+saanut+selville+kuka+on+vuotanut+että+minulla+on+
Akuutit+ja+ohimenevät+psykoottiset+häiriöt,+Indusoitunut+harhaluuloisuus,+jaettu+harhaluuloisuus+ja+mania.++Aion+saada+selville...
En+aio+kertoa+kellekään+että+minulla+on+myös+muut+aikuisiän+persoonallisuus-+ja+käytöshäiriöt,+kuten+Käytös-+ja+hillitsemishäiriöt.+Sitä+en+todellakaan+kerro+kellekään+että+minulla+on+sukupuoliseen+kehitykseen+ja+suuntautumiseen+liittyvät+psyykkiset+häiriöt+ja+käytöshäiriöt..
Muuten+kaikki+on+ihan+ok.
S
26.10.2021 22:59
Pääsin+tossa+äsken+Jorvista+letkuista.+Unohtu+blandis+taas+eläke+päivänä+ja+elimistö+kuivui+pahasti+kun+aimo+oli+laittanut+kiljuun+kikkomania,+joka+on+melkein+pelkkää+suolaa.+Näin+kertoivat+Jorvissa.+Mutta+en+ollut+koomassa+kuin+4+tuntia.+
Marssin+siitä+suoraan+matka+toimistoon+että+nyt+riitti+meikä+poika+lähtee+thaimaisiin,+mutta+töölön+matkatoimisto+on+kuulema+ollu+konkurssissa+jo+kymmenen+vuotta.
Ei+mulla+olis+kyllä+ollu+rahaakaan.+Meinasin+tulla+hulluksi.
26.10.2021 17:46
Corona+ei+pääse+mun+huoneeseen+kun+mulla+on+ubuntu+pohjainen+valvonta+sysdeemi+ja+kamerat.+Rokotetta+en+ota+ennenku+viimeinenkin+saaamelainen+on+saanut+koronan.+Kerran+menin+huoneesta+ulos+kysymään+missä+mun+doppari+on+ni+siitä+meni+käärme+ja+korona+näin+läheltä.+Aimo+siinä+aikansa+pyöri+parkkipaikalla+yksin+etsimässä+rokotteita,+kun+mä+en+mahtunut+mopon+selkään.+Sai+se+jono+numeron.
25.10.2021 22:21
Pääsin+lopultakin+sairaseläkkeelle+nelikymppisenä,+kun+luulin+olevani+jugend+lipasto+ja+välillä+olin+yhden+miehen+elokabina+jos+kela+ei+korvannu+mömmöjä.
Päätin+heti+muuttaa+Thaimaahaahan.+Pakkasin+matka+laukkuun+sametti+housut+ja+snorggelin,+joka+päässä+näkee+villejä+unia+kun+laittaa+sinne+torveen+yöksi+vanhat+teepussit+ja+tumpit+ja+pistää+sinne+tulet+sisään.+Mulla+oli+kaikki+valmiina+ja+Yrmy+niminen+vaxi+heitti+mut+lento+kone+asemalle.+Kyselin+siellä+että+päivää+yx+meno+lippu+Pandkogiin.+Kaivoin+mun+matkakortin+esiin+missä+oli+pitoa+vielä+kax+viikkoa.
Ei+kelvannut.+
Kysyin+kansain+välisellä+kielellä+että+hau+mats+du+ju+duu?+Sano+että+759+euroa+meno.+Riipaisin+lompakon+suuri+eleisesti+esiin+ja+laitoin+sen+tiskiin,+sanoin+että+ota+siletä.+Tyttö+sanoi+että+täällä+ei+ole+kuin+hesen+kuponki+ja+näkkileipää+foliossa.
Kinkkasin+tytölle+silmää+ja+sanoin+että+voi+olla+että+siellä+on+kuponki,+tai+voi+olla+että+siellä+ei+ole+kuponkia..+ju+nou+vodai+miin??
Iso+karju+kantoi+mut+siihen+P3+hallin+nurkalle+niskasta+kuin+kissan+pennun.+Meinasin+tulla+hulluksi...
25.10.2021 06:35
Jos+meinaatte+matkustaa+niin+muistakaa+kusiset+paikat+ja+ette+sitten+...tana+nakuta+mun+entistä+omais+hoitajaa+tarakkaan+ainakaan+porukalla+siellä+kirotulla+pattajajallanne+mokomat+vähäsuolaiset+pallomahat.+Aimolla+on+paha+taipumus+antaa+ryhmä+alennuksia+varsinkin+arabeille+ja+intialaisille,+mutta+myös+kalpeille+pohjoisen+pojille+sekä+kaikille+kellä+on+valuuttaa,+sukka+housuja,+farkkuja,+pipoja+tai+kintaita+antaa+vaihdossa.
24.10.2021 12:45
Aimo+oli+juuri+hoidossa+kun+osastolla+vieraili+viehättävä+hammas+lääkäri+Elmo.+Elmo+sanoi+pystyvänsä+pelastamaan+Aimon+viimeisen+hampaan+mutta+joutui+pyörtämään+lupauksen.+
Myrkky+hammas+heitettiin+roskikseen.+Oli+halloveeni+tulossa+ni+Tiimarista+löyty+Aimolle+sellaiset+vamppuurin+hammakset.+Ne+löyty+seuraavana+aamuna+Toivon+mulukun+juuresta+ku+se+kävi+kusella.
24.10.2021 09:19
Mulla+olis+muuten+Haliwuud+hymy,+mutta+toisessa+hampaassa+on+reikä.+Kerran+kävelin+Pattayalla+Väinön+katua+pitkin+kun+vastaan+tuli+niin+kaunis+nainen,+hymyilin+sille+mutta+se+ei+hymyillyt+mulle,+esitti+vaikeasti+tavoiteltavaa.+Se+johti+sitten+myöhemmin+läheltä+piti+tilanteeseen+seksin+suhteen.+Seisoin+keskellä+päivää+Kuopion+torilla+housut+kintuissa+veitikka+puolihölmönä,+mutta+naista+ei+näkynyt+missään.+Meinasin+tulla+hulluksi.
22.10.2021 11:41
Hyvin+sanottu+numba!+Yhtään+turistia+ei+lennä+Thaimaahan+kuin+aikaisintaan+3-5+vuoden+päästä+jos+silloinkaan.+Täällä+ollaan+vaan+minä+ja+sinä+ja+meidän+ilmaiset+rakkausvaimot+Pimpsur+ja+Surpimp.+Meidän+molempien+vaimot+hullaantui+meidän+vähäsuolaiseen+olemukseen+ja+pinkeisiin+vatsalihaksiin.+Joutaako+sulta+jippoputki+lainaan+ku+aateltiin+katsoa+viikon+loppuna+lintuja.+Meidän+poika+Jorma+Junior+on+ihan+hullaantunut+lintu+harrastukseen.+Aina+kun+se+näkee+linnun+se+hokee+"intu..+intu.."+ja+osoittaa+sormellaan+kalaa.+Jorma+Junior+täytti+juuri+42.
21.10.2021 14:37
Se+alkoi+akuuttina..+siit+on+tullut+kroonista..
19.10.2021 10:51
Kerran+meinasin+tulla+hulluksi.
19.10.2021 10:44
Kerran+oli+tosi+ristiriitainen+olo..+toisella+puolella+päätä+onkopoika+huusi+että+pälvikalju+pälvikalju+ja+toisella+puolella+murahteli+numba+resupetteri+resupetteri..+pääni+sisällä+kolmantena+amalia+oli+hienostuneella+tuulella+ja+sanoi+pikkurilli+pystyssä+kellohame+päällään+että+minuun+ei+noita+kynsivalleja+työnnetä..++
Ite+meinasin+tulla+hulluksi+ja+päästin+kimeän+khiai+huudon,+ni+johan+oli+sivuäänet+hiljaa+vähän+aikaan.+Se+oli+usean+danin+khiai.
18.10.2021 19:23
Kerran+oli+aimon+kanssa+ilmainen+ja+eroottinen+tunnelma.+Oli+pitkään+ollut+sellainen+tunne+että+pitää+päästä+purkamaan+paineita.+Neljään+päivään+ei+ollut+tullut+edes+pierua.+Aimo+taputti+sitä+ja+sanoi+että+se+on+kivi+kova.+Jorvissa+mittasivat+vatsa+paineiksi+4,2.+Se+oli+todellakin+kivi+kova.+Makasin+steriilissä+teltassa+vatsa+avanteen+kanssa+3+kuukautta+teholla.+Perna+oli+pelkästään+jalkapallon+kokoinen.+Maksoi+yhteis+kunnalle+puoli+miljoonaa+europaateroa+se+reissu.+
Kun+päästivät+sitten+sieltä+koti+hoitoon+niin+lääkäri+sanoi+vihaisesti+että+ei+sitten+enää+yhtään+tentun+keittoa.+Kotona+Aimo+oli+laittanut+oveen+lapun+tervis+kotio+ja+tuvassa+haisi+tuore+terve+tuliais+tenttu+voimakkaana.+Viikon+päästä+olin+taas+sairaalassa.+Oli+helppo+avata+vatsa+uudelleen+ku+se+oli+jo+revenny+tikeistä.
18.10.2021 19:14
Resupetteri..+yks+aamu+oli+ihan+hirveen+makusta+mannavatkulia+kun+laitos+keittiön+miinalta+oli+pudonnut+pussillinen+sätkä+puruja+laitos+kattilaan+ja+vähän+filttereitäkin.+Kuume+nousi+koko+osastolle.+Näin+sellaista+houretta+että+olen+palkintosika+himokkaiden+emakoiden+joukossa..+Just+parhaassa+kohdassa+yökkö+ravisteli+mut+hereille..+meinasin+tulla+hulluksi...
18.10.2021 13:14
24 / 72