Vapaa kuvaus

Aloituksia

101

Kommenttia

1440

1. Kerran+oltiin+thai+aimon+kanssa+thaimaan+parhaassa+ravintolassa+Huid+Hanissa+ja+siellä+oli+just+toi+Cobe+nauta+tarjouksessa+99+paateroa+bihvi.+Tilattiin+molemmille+sellaiset+kokiksella.+Otin+itselleni+kypsyys+asteeksi+bariumin+ja+aimoon+olin+jo+tosi+kypsä.+Lihat+tuli+pöytään+ja+pyysin+tarjoilijalta+kedstuppia.+Niillä+ei+ollu+ni+sanoin+sille+akalle+että+"sitte+en+syö+ollenkaan+yök"+ja+heitin+bihvin+lattialle..+Meinasin+tulla+hulluksi..
  2. Ei+pidä+paikkansa.+Saldoa+on+vielä+vaikka+kuinka+paljon.+Olen+saanut+selville+paikallisen+poliisi+bäällikön+kanssa+sen+kuka+on+vuotanut+terveystietojani..+kuten+sen+että+kärsin+Pakko-oireisesta+häiriöstä+johon+liittyy+pakkoajatuksia+ja+-toimintoja,+jotka+ovat+häiritseviä+ja+aikaa+vieviä.+Pakkoajatukset+ovat+mieleen+toistuvasti+tunkeutuvia,+ahdistavia,+epämiellyttäviä+ja+vierailta+tuntuvia+ajatuksia.Skitsofrenia+ja+kaksisuuntainen+mielialahäiriö+pysyy+kurissa+lääkkeillä+kun+taas+toisinaan+pakenen+itseäni+toisiin+hahmoihini.Tiedän+myös+resupetterit+ketkä+on+vuotaneet+tiedot+siitä+että+minulla+on:+Alzheimerin+tautiin+liittyvä+dementia+Verisuoniperäinen+dementia++Muualla+luokiteltuihin+muihin+sairauksiin+liittyvä+dementiaja+määrittämätön+dementia+Elimellinen+amnestinen+oireyhtymä,+joka+ei+ole+alkoholin+eikä+muiden+psyykeen+vaikuttavien+aineiden+aiheuttamaSekavuustila+(delirium)+ilman+alkoholia+tai+muita+psyykeen+vaikuttavia+aineita+Muut+aivovaurion,+aivojen+toimintahäriön+ja+ruumillisen+sairauden+aiheuttamat+elimelliset+aivo-oireyhtymät+Aivosairauden,+aivovaurion+ja+aivojen+toimintahäiriön+aiheuttamat+persoonallisuus-+ja+käytöshäiriötMäärittämätön+elimellinen+tai+oireenmukainen+(muun+elimistön+sairauden+seurauksena+esiintyvä)+mielenterveyden+häiriöLääkkeiden+ja+päihteiden+aiheuttamat+elimelliset+aivo-oireyhtymät+ja+käyttäytymisen+häiriöt+Alkoholin+käytön+aiheuttamat+elimelliset+aivo-oireyhtymät+ja+käyttäytymisen+häiriötOpioidien+käytön+aiheuttamat+elimelliset+aivo-oireyhtymät+ja+käyttäytymisen+häiriöt+Kannabinoidien+käytön+aiheuttamat+elimelliset+aivo-oireyhtymät+ja+käyttäytymisen+häiriötRauhoittavien+lääkkeiden+ja+unilääkkeiden+käytön+aiheuttamat+elimelliset+aivo-oireyhtymät+ja+käyttäytymisen+häiriöt+Kokaiinin+käytön+aiheuttamat+elimelliset+aivo-oireyhtymät+ja+käyttäytymisen+häiriöt+Muiden+piristeiden+käytön+aiheuttamat+elimelliset+aivo-oireyhtymät+ja+käyttäytymisen+häiriöt+Hallusinogeenien+käytön+aiheuttamat+elimelliset+aivo-oireyhtymät+ja+käyttäytymisen+häiriötTupakan+käytön+aiheuttamat+elimelliset+aivo-oireyhtymät+ja+käyttäytymisen+häiriötLiuotinaineiden+käytön+aiheuttamat+elimelliset+aivo-oireyhtymät+ja+käyttäytymisen+häiriöt++Useiden+lääkeaineiden+ja+muiden+psyykkisiin+toimintoihin+vaikuttavien+aineiden+käytön+aiheuttamat+elimelliset+aivo-oireyhtymät+ja+käyttäytymisen+häiriötSitä+en+ole+vielä+saanut+selville+kuka+on+vuotanut+että+minulla+on+Akuutit+ja+ohimenevät+psykoottiset+häiriöt,+Indusoitunut+harhaluuloisuus,+jaettu+harhaluuloisuus+ja+mania.++Aion+saada+selville...En+aio+kertoa+kellekään+että+minulla+on+myös+muut+aikuisiän+persoonallisuus-+ja+käytöshäiriöt,+kuten+Käytös-+ja+hillitsemishäiriöt.+Sitä+en+todellakaan+kerro+kellekään+että+minulla+on+sukupuoliseen+kehitykseen+ja+suuntautumiseen+liittyvät+psyykkiset+häiriöt+ja+käytöshäiriöt..Muuten+kaikki+on+ihan+ok.S