Vapaa kuvaus

Aloituksia

105

Kommenttia

1477

1. "Kateellinen+ei+iloitse+omista+hyvistä+asioista,+vaan+keskittyy+siihen,+mitä+muut+tekevät"+HAHAHHHHHAAHAHAHAHHAH+HAH!+Ei+pidä+paikkaansa...+hahhah+resupetterit...+minulle+on+ihan+sama+onko+neidillä+illuusio+lapsia+imuroitu+internetistä+tai+onko+hällä+meban+puskurin+kuvia+koneellaan....+ihan+se+ja+sama....+Oikein+naurattaa.....+HAHAHHAHAHAHAHH+HAH+EH+HAH!+Meillä+ja+Numbalassa+iloitaan+ihan+tavallisesta+perhe+arjesta+ja+ilmaisesta+rakkaudesta+perheen+sisällä+kiillotellen+uniikkeja+laatu+pyöriä+ja+jahteja....+vaatimattomuuttani+kuvastaa+se+että+vaihdan+itse+öljyt+monen+miljoonan+huvijahtiin+ja+pesen+ite+pyykkini...+poika+katsoo+sillä+aikaa+satatuumaisesta+lasten+ohjelmia.+Minua+ei+kiinnosta+yhtään+neidin+eedenin+puutarhat+eikä+altaat+mutta+jos+haluaa+minulta+selkään+niin++RÄPS+RÄSP+vaan+niin+sitten+alkaa+tapahtua+täällä+thaimaassa...+oikeen+naurattaa+kun+ei+niitä+kuvia+vaan+tule+HAHHHAHHA+HAHHA+HHAHHHAHHH+HAH+HAH+HAHHAHAHHH+EH+AH+EH+AHH+UUH+UUUUH...+tikahtuu+UUH+UUH+olkoon+vaan+neiti+terve+kyllä+ne+sairaudet+tulee+narsissille+ihan+varmasti+ja+hampaat+putoaa.....+tukka+siltä+onkin+jo+lähtenyt+HHAHAHHAHHA+HEH+UUH+UUH......
  2. Kerran+oli+vifi+katki+melkein+tunnin+palvelukoti+MuIkunmutkassa..+meinasin+tulla+hulluksi