Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
101
Kommenttia
1440
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Älä+välitä+Tapsa+näistä+repusta.+Eivät+ole+ihan+terveitä.+Me+ollaan+aasialassa+ja+resutei+vätole.+Kerran+meinasin+minäkin+tulla+hulluksi+kun+olin+14+vuotta+suljetulla.+Nyt+oon+avo+osastolla+ollut+jo+kauan...+Meillä+on+drooppinen+tunnelma+ja+aulaan+on+istutettu+Jussi+Palmu+tuomaan+tunnelmaa+lisää.+Sillä+palo+varpaat+kun+ensin+palo+sikari.+Meidän+osaston+nimi+on+"Thaimaan+bentsodiatspiimi+Norpat"
31.08.2021 08:16
Meinasin+tulla+hulluksi+kerran+kun+näin+siistin+matkailu+auton+Thaimaassa..+
Nissan+Urvani.+Tuuliohjaus+evä+katolla+tai+joku+smurffi+lauta..+nahka+ratti,+karva+bäällysteinen+kusgin+penkki,+pehmikkeellä+piällystetty+laveri+sänky+kyyvissä..+yö+pöytä+ja+herätys+kello..+matto+ja+tumma+taka+lasi.
Töllistelin+ja+pöljistelin+siitä+taka+lasista+kun+halusin+nähdä+sisutuksen.+Sieltä+tuli+sivu+ovesta+hevosen+kokonen+ukko+ja+kysy+viddukos+siellä+tirkistelet+ja+haluunko+turbaaniin+nyt+vai+vasta+kohta..+en+ehtiny+vastata+ku+luulin+sen+olevan+kompa+kysymys.
Torjuin+sen+jokaisen+iskun+naamallani+samalla+päästäen+aina+kimeän+karate+äänen.
Sen+verran+näin+yhellä+silmällä+kuitennii+että+varpaisjärven+suuntaan+läks...
30.08.2021 23:38
No+ainakin+Kuopio+tanssii+ja+soi+ja+sitten+Sukevan+soutuihin
30.08.2021 09:37
Kuka+kääntää+resujen+kuitit+ja+litterat+nyt??
30.08.2021 09:35
Kerran+oltiin+numban+kanssa+Pattijoella+kuntoutuksessa.+Siellä+oli+jotkut+melalla+soutu+kisat.+Siinä+oli+sitten+ammattilainen+joka+pyysi+satasta+puolesta+tunnista+paketti+auton+takana.+Mulla+oli+viis+kymppiä+ja+numballa+kansa.+Tingittiin+siinä+sitten+ni+saatiin+50+brosenttia+alennusta+ku+mentii+yhtäaikaa+sinne+pakuun+satasella.+Ei+se+kestänyt+kovin+kauaa+ku+se+kundi+jo+heitti+majoneesit+numban+selkään+ja+heitti+meijät+sieltä+pellolle.+Mulla+ei+ehtinyt+jäykistyä+ku+jännitti.+Sitte+älyttiin+että+siinä+meni+meiän+bussi+rahat+Kuopijoon...+liftaamalla+päästiin+rekan+kyyvillä+Tuusniemelle+saakka+ja+siitä+kävillen..+Oli+tuskasan+näköstä+se+numpan+kävely.
29.08.2021 20:39
Päällikkö+Joe+on+hyvinkin+tuttu+mies...+kerran+kun+tulin+Joensuuhun+niin+Joe+meinas+tukehtua..
28.08.2021 18:33
Resupetteri,+hua+hainissa+ei+ole+kuin+yksi+rokote+ja+sekin+on+annettu+poliisi+bäällikölle.+Ajeltiin+sairaalan+parkki+paikalla+aimon+kanssa+ja+löyvettiin+pantillisia+pulloja+Makkolan+ja+Keplakon+välisestä+mehtästä.+Haaraojan+kohalla+nokka+pyörä+irtosi+ja+mäntiin+nuriten.+Aimolla+män+jalaka+tappi+hanuriin.
28.08.2021 14:59
Kerran+meinasin+tulla+hulluksi+kun+kelatäti+sanoi+että+pajatso+voittoni+vähennetään+seuraavan+kuun+avustuksista.+Aloin+läpsiä+siinä+haastattelussa+itseäni+ja+ammuin+nitojalla+itseäni+silmään+ja+huusin+hulibuluhulibuluhulu+hulu+hulu..+kiekää+gulps+auts+uhuu+uhuu+hubuluu!+Sitten+tallasin+omille+varpailleni+niin+että+kynnet+irtosi+ja+olin+syömässä+hiirimattoa+kun+vartijat+tuli.
Siitäs+saivat+ja+pajatso+voitoista+ei+sen+koomin+oo+keskusteldu.
28.08.2021 10:11
Kerran+oltiin+numban+kanssa+niin+kalliissa+hotellissa+että+meinasin+tulla+hulluksi...+sinne+ei+resupettereillä+ole+varaa.+Lapland+Hotels+Kuopio+on+pohjoisen+talven+raikkaudesta+ja+tunturien+kesästä+voimaa+ammentava+hotelli.+Hotellimme+huoneiden+tunnelma+on+ylistys+pohjoisen+kotoisuudelle+ja+laadulle.+Keskiössä+on+pohjoisen+unenomaiset+hetket,+joista+voi+nauttia+hotelliamme+varten+valmistetuissa+ainutlaatuisissa+sängyissä.+Kyllä+me+pojat+nautittiinki.+Vieläkin+muistan+ne+hellimmät+hetket+ja+suola+muikku+suudelmat..
28.08.2021 09:57
Tätä+olen+pitkään+katsonut+ja+nyt+hintakin+on+kohdillansa
https://www.tori.fi/varsinais-suomi/Koirankoppi_88037614.htm?ca=18&w=3
Terassi+pitäisi+maalata+vaikka+se+onkin+thaimaalaista+kumi+puuta
27.08.2021 12:15
Suomen+viran+omaiset+ovat+lähettäneet+kansaneläkelaitoksen+vinkkaamana+Keskus+Rikos+Poliisin+puoli+sotilaalliset+erikois+joukot+metsästämään+Pattayan+beach+roadille+suomalaismiehiä+satimeen+ja+kusiseen+paikkaan.+Mukana+on+valtion+kouluttamat+raha+koirat+jotka+haistaa+onko+pallomahan+taskussa+kela+rahaa+vaiko+omaa+rahaa.
Tiukkailmeiset+viranomaisten+partiot+nappaa+suomen+pallomahat+rannalta,+baareista+ja+vaikka+rahalla+ostetun+morsiamen+selästä+kesken+piehtaroinnin.
Yksi+ukko+oli+vesi+puiston+liuku+mäessä+kun+käry+kävi+ja+verkko+heilahti.+Siellä+se+sätki+sitten+ja+lompakosta+löytyi+tukku+kelan+omistamaa+rahaa.+Yhdeltä+toiselta+ukolta+vietiin+kokis+pullo+kädestä,+koska+se+oli+ostettu+kelojen+korvaus+rahoilla,+jotka+oli+tarkoitettu+Suomessa+käytettäväksi+keski+olueen+ja+kedsuppiin.
Siitäs+sitten+saavat+kun+kelarahat+viedään+lombakosta+ja+matka+karkoitus+keskuksen+kusisiin+oloihin+voi+alkaa+ja+sieltä+se+kurjuus+vasta+alkaa!+Mulla+hauskaa+kun+ajattelenkin+asiaa.+Laitoin+kasseihin+pyykkipoikia+ja+lämmitän+niitä+sytkärillä+ja+dödöllä.
27.08.2021 12:11
Käy+vittu+ite+lenkillä+sätkää+poltellen...+yskittää+ihan+törkeesti+koko+ajan+ja+tulee+metsä+paloja+niistä+tumpeista+koska+ilmaston+muutos.
26.08.2021 15:05
Hyvä+numba+juuri+noin!+Siitäs+saavat+petterit+tuta+kelle+huutelee!+Mulla+on+kova+kunto+ja+hyvät+terveen+näköiset+pohkeet+vaikka+en+oo+koulu+aikojen+jälkeen+käyny+ees+kävelyllä+koskaan.+Huollan+peukaloista+kynsi+vallit+viimeisen+päälle+ja+sitten+kyllä+kelpaa+taas.
Lenkillä+kävijät+ja+salilla+kävijät+on+narsisseja+kaikki+ja+se+on+lapsilta+pois+se+aika.+Itse+vietän+paljon+aikaa+kunto+huoneessa+ja+juoksen+joka+aamu+Phuketista+rantaa+pitkin+Hua+Hiniin.+Tulee+16+kilometriä+yhteen+suuntaan+ja+sitten+takaisin+autolle+saman+verran+eli+yhteensä+viisi+kilo+medriä+joka+on+yli+500+medriä+jaardeissa.
26.08.2021 15:03
Kerran+meinasin+tulla+hulluksi+kun+tulin+pirkka+marketista+kotiin+kahden+ale+cock+laatikon+kanssa+hirmu+myrsky+vasta+tuuleen.+Olin+laittanut+setä+vainaan+lentäjän+hatun+päähän+suoja+laseineen+päivineen...+käet+venyi+sivuille+kuin+mäki+kotkalla+mutta+en+hellittänyt+otetta.
Kreisi+lihakseni+alkoi+jo+ramppaamaan+ja+eteneminen+seisahtui...+keksin+sitte+keventää+lastia+ja+jemmasin+osan+kaljoista+pensaaseen+ja+puun+juurakkoon...+Jätin+kumpaankin+lootaan+viis+ja+jatkoin+taivalta.+Meinasin+tulla+hulluksi+ku+näin+sitten+palvelu+koti+Surku-Hupan+ikkunasta+mopo+poikien+särpivän+mun+gepardia+siellä+pensaan+vieressä...+Heristin+niille+siivous+parvekkeelta+nyrkkiä+ni+sätkästä+irtosi+tuli+pesä+tuulessa+ja+lensi+silmääni+kytemään...
26.08.2021 14:50
Kerran+epäilin+numbaa+kun+se+sanoi+olevansa+lento+kabteeni+jolla+8000+tunnin+lentokokemus...+kysyttiin+millä+se+on+lentänyt+niin+mokoma+rölli+vastasi+että+hydro+kopterilla+yli+sentin+korkeudessa+tikka+kosken+lento+kenttää+kuivattaen+ja+sää+havainto+pallolla+liihottaen+samalla+kun+se+on+tarkkaillut+citi+marketin+thaimaalaisia+nais+asiakkaita+työkseen+ja+seurannut+niitä+parkki+paikalle+saakka.
Sitten+hän+kertoi+että+on+ihan+oikeesti+näin+ja+olihan+se+sitten+uskottava.+Kunioitan+häntä+tosi+paljon+vaikka+hän+on+nuorem+bi+kuin+minä.
Selvitellään+tässä+juuri+poliisi+bäällikkö+wombatan+kanssa+neidin+henkilöllisyyttä+passissaan+näkyvän+osittaisen+korvan+perusteella.+Tehdään+huume+ratsia+sitten+sinne+ja+otan+mukaan+valtion+dopparit.
26.08.2021 13:57
Resupetterit+tässä+tulee+oikea+nimeni....+olette+saattaneet+kuulla+sen+joskus...+kulkenut+suvussa+pitkään.+Äiti+on+Priscilla+Bentley+ja+isä+Johnny+Gashole.+Minusta+tuli+Jorma+Kovanen,+tyttö+nimeltä+Kaisa+Kellohame.+Synnyin+Hollywuudin+Haukivuorella+terveys+keskuksen+parkki+paikalla+ala+synnytyksellä.+Kun+mut+löydettiin+rata+kiskoilta+niin+äiti+oli+jo+ottamassa+keppanaa+Bup+Haukipirtissä.+Labsuus+oli+vaikea+mutta+siitä+alkoi+ala+mäki.
24.08.2021 18:14
Voin+vakuuttaa+että+olen+ollut+kiljusieppo+jo+kauan...+kerran+olin+niin+kännissä+että+luulin+olevani+sara+sieppi....+tein+muutaman+dik+tok+videon+niin+tuli+banni+joka+paikkaan....
24.08.2021 18:03
Mulla+oli+jo+ajat+sitten+valiantti....+Blymoud+valiant...+oli+myös+vani....+nissan+urvani+mutta+se+oli+setämiehen...+antoi+mun+ajaa+sillä+parkki+paikalla+jos+sai+antaa+mulle+leikki+piiskaa+matto+piiskalla+paljaalle...+bitter+sweet+memories....+lapbsuus+on+vain+kerran+vuodessa....+joulu+on+joka+vuosi....
24.08.2021 17:59
Resupetteri...+missä+lokiigga?+Miten+voisin+olla+läsnä+olo+kasvattaja+ilman+lapsia?+Kenen+kakaraa+minä+tuijottaisin+jos+mulla+ei+olis+omaa+kakaraa+jota+tuijottaa?+Siitähän+saa+vankeutta+jos+tuijottaa+muiden+lapsia+öisin+vieraassa+kodissa+pinna+sängyn+vieressä.+Kokemusta+on+mutta+mitäs+jättivät+kellarin+oven+auki.
24.08.2021 17:52
Köyhät+pelaa+ulkona,+me+pelataan+numban+kanssa+kalliissa+stimulaattoreissa
23.08.2021 13:26
28 / 72