Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
101
Kommenttia
1440
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
obbelsiinia+ei+sitä+paitsi+ole+olemassakaan+resupetterit...
22.08.2021 22:59
Trauma+osaston+kuntoutus+kurssi+koulussa+Jorvin+kellarissa+ope+kysy+mikä+on+oranssi+hedelmä,+ei+kasva+Suomessa,+10+kirjainta+alkaa+oolla+ja+loppuu+iihin.+Tiesin+heti+oikean+vastauksen+joka+on+tietenkin+babrika.+Mutta+vierus+huoneessa+asuva+ukkosen+jumala+viittasi+ensin+ja+ope+antoi+sille+vastaus+vuoron....+Meinasin+tulla+hulluksi+lepositeissä+kun+sain+ensin+raivarin+ja+sitten+menin+psykoosiin..+esitin+vale+kuollutta+ja+koetin+paeta+ruokalan+tarjoilu+luukun+kautta+mutta+jäin+hanurista+kiinni...+Siinä+kohtaa+meinasin+tulla+hulluksi
22.08.2021 22:58
Kerran+meinasin+tulla+hulluksi+kun+aimo+pyysi+katsomaan+onko+sen+kalsareissa+reikä+takana...+menin+kontilleen+siihen+taakse+ja+sytytin+päreen+valoksi+koska+oli+jo+pimeää...+Se+oli+juoni+ja+aimo+päästi+hirveän+metaani+pierun...+multa+paloi+luomet+kulma+karvat+ja+nenä+karvat...+tukka+paloi+korvien+päältä.+Onneksi+ei+ollut+otsa+tukkaa.+Oli+sillä+aimolla+otsaa+tehdä+sellainen+temppu.+Pyysin+lääkäriltä+sairas+lomaa+ni+se+sano+että+sähän+oot+jo+sairas+eläkkeellä...
22.08.2021 22:42
Tyypillinen+erikois+lääkäri+on+sellainen+jorvin+psykiatrisella+että+se+kuuntelee+ensin+mutta+sitten+vaan+tuijottaa+tonnin+seteli+ilme+kasvoillaan....
22.08.2021 22:14
Kerran+sain+niin+paljon+kikulia+että+meinasin+tulla+hulluksi....+sbuget+oli+käyttäneet+kakkos+nelosta+tyrmäys+tippoina...
22.08.2021 22:12
Mulla+on+Suomen+puolustus+voimain+meri+ilma+voimien+valtion+omistamat+sota+dopparit+aina+mukana+lennolla+oon+ite+kouluttanut+ne.+Kun+annan+sotakoiralle+nakin+ja+sanon+sille+että+et+syö+sitä+ennen+ku+napsautan+sormia+ni+se+on+koulutettu+syömään+se+nakki+kuitenkin+heti+ja+sitten+se+murisee+mulle+hampaat+irvessä.+Edes+tero+ei+saa+sitä+kuriin+vaikka+tero+on+se+hurjempi+meistä.+Kun+vaihdettiin+mummon+kanssa+taloja+ni+tais+vaihtua+siinä+koiratkin...+nyt+meillä+on+taka+pihalla+aneeminen+sekarotuinen+saföörin+paimentolais+koira.
Yhdessä+usein+katsellaan+ikkunasta+hua+hin+peatsiä+kolmannessa+kerroksessa.
By+NumBaII,+HHN+60+vuotta+vietnamin+sodassa+jalka+väen+yli+viikarina
22.08.2021 15:17
Resupetterit...+heräsin+yöllä+hirvittävään+yskimiseen...+ei+meinannut+loppua+millään.+Sitten+tajusin+että+hengitin+omia+nenä+karvoja.+Ne+oli+kuorsatessa+menneet+suun+kautta+henki+torveen+ja+olutputkeen.+Oli+aika+helppo+vetää+ne+pois+ja+otin+sen+jälkeen+vielä+kunnon+uniapneat.+Näin+sellaista+unta+että+istuin+smuuti+paikassa+tsiangmaissa+ommelemassa+bipoa,+kun+siihen+tuli+häikäsevän+kaunis+naaras.+Kerroin+sille+parhaat+pikku+kalle+vitsini+ja+sitte+meijät+vihittiin+siviilissä.+Ämmät+tykkää+ku+niille+kertoo+huunoria.+Sitten+niitä+voi+naija+nakuttaa+ilmaseksi.+Jää+rahaa+Brisman+hedelmä+peliin.
21.08.2021 09:24
Meillä+Hua+Hinin+chiangmaissa+ollaan+aina+trendeissä+mukana.+Me+pidettiin+vyö+laukkuakin+45+vuotta+koska+tiedettiin+että+se+palaa+muotiin.+Rähjä-Ossilla+on+niin+pitkät+nenä+karvat+että+niillä+saa+tiskattua+ison+tuopin+pohjaa+myöten+iloisessa+siassa+kun+pidetään+nyytti+kestejä+kännis+päissään,+mutta+ei+me+mitään+sbugeja+olla.
Rähjä-Ossilla+on+pidemmät+nenä+karvat+perseessäkin+kuin+yhdelläkään+pattajan+pojalla+missään!+Löydettiin+kerran+niistä+ilmakuivattua+Prostitutto+kinkkua+brilli+bileiden+jälkeen.+Parbegue+savu+lihaa.+Ossi+on+kova+tubakoimaan.
20.08.2021 12:40
Pää+kiinni+senkin+terve+maksainen+hetero+mies!
20.08.2021 12:31
On+mulla+tarinoita,+mutta+tarviin+neidin+leimat+ja+mersban+rekisteri+kilvet+ensin+ja+numbakaan+ei+todista+mitään+ilman+niitä+illuusio+vauvan+sylissä.
Ilmaiseksi+voin+uusintana+heittää+pari+vanhaa+tarinaa+vuosien+varrelta.+
Tarina+1.+Vaimon+uima+hypyt.+Vaimolle+rakennettiin+paraisten+kohtuu+miljoona+saarelle+kymmen+metrinen+uima+hyppy+torni+tammikuussa.+Sieltä+se+loikkaa+voltteja.+Pakko+tulla+maha+paukulla+alas+ku+ei+oo+vettä+siinä+kohtaan+ku+72+senttiä.
Tarina+2.+Vaimon+kanssa+liplattelemassa.+Vaimon+kanssa+annettiin+jahdin+miehistölle+vapaapäivä+ja+liplateltiin+Siamin+lahdella+phukedin+edustalla+kuksassa+jalo+juomaa+mutta+ei+me+mitään+sbugeja+olla.
Tarina+3.+En+oo+ihan+varma+olinko+se+minä+vai+numba+joka+lähti+lopburiin+apinatemppeliin+ja+totesi+tyhjentävästi+että+noh+apina+temppeli+on+apina+temppeli.
Kolme+uniikkia+seikkailua.+Nämä+oli+ilmaiset+muisto+tiiserit+ja+moni+varmaan+nuo+jännittävät+seikkailut+täällä+thaimaassa+muistikin+pää+piirteittäin.+Kuvasarjat+löytyy+jokaisesta+kuksan+kanssa+ja+talonpaperit+mukana.+Vaimolla+on+uimahypyssä+takiainen+baani+kädessä+ja+ajo+passi+toisessa+kädessä+jonka+leimat+näkyy+hypyn+aikana+eri+sivuilta.+Mutta+ensin+neidin+kilvet+ruuvattuna+illuusio+vauvan+otsaan.
19.08.2021 09:57
Moi+näin+niin+ihrasen+äijän+kerran+ja+sillä+oli+sellainen+peukalo+että+minuun+sitä+ei+kyllä+työnnetä.+Tuli+jonkun+verran+kusta+kellohameeseen+siinä+samalla+kun+katselin+sitä.
Loppu+illasta+rakasteltiin+ihanan+ilmaiseksi.+Olen+ihan+tavallinen+hetero+mies+Chiang+Maista+ja+laadin+näitä+aloituksia+thai+aimon+kanssa.
18.08.2021 07:43
Ei+pidä+paikkaansa.+Nase+tuli+kerran+kylään+kun+Tinneri+treffi+palstalla+pyysin.+Suudeltiin+siinä+ilmaiseksi+ja+nase+huitaisi+minua+hanuriin+hanukkaan+huusissa.+
Saunassa+huomasin+että+nasella+on+munat+ja+tajusin+että+se+on+mies.+Notkee+mees+ja+seksuaalinen+mees!+Siistit+kynsi+vallit+oli+kans.
17.08.2021 17:35
Tiedän+ton+paikan+Numba.+Se+on+siinä+nierikkälän+ja+kärsäkkälän+lähellä+thaimaan+keskustassa?
15.08.2021 18:13
Resupetteri+poju+kerran+söitiin+maailman+parasta+duunelia+raakana+suoraan+pussista+ja+katottiin+eroottista+elokuvaa+Tulikuumat+Pakoputket.+Luulin+että+se+kertoo+laatu+pyöristä+mutta+paskan+vitut...+siinä+ei+ollut+edes+yhtään+naista.+pelkkää+homostelua+alusta+loppuun.+Ihan+saatanan+hyvä+pätkä.+Katoittiin+se+kolmasti+ja+parhaat+kohat+hiastettuna.
15.08.2021 18:10
Resupetterit...+sen+sanon+vaan+että+minä+ja+Senssu+ollaan+jo.+Parhaat+temppeli+kuvat+thaimaan+hienoimmasta+temppelistä+suap+kun+mänöö+tolosenmäjen+ja+tohmajärven+välisessä+mehtässä+olevan+puron+laeturille+toljottammaa+ja+ottaa+kuvan+Hundai+kameralla+ku+kalat+tulloo+syömmää+vanikan+murusia....
Buy+NumBaII,+60+senttiä+pitkät+jalat+jäykkänä+kihdistä+kuin+tönkkö+suolatut+muikut+tai+juurikin+niiden+ansiosta
15.08.2021 17:28
Resupetterit...+upeimmat+temppeli+kuvat+thaimaan+hienoimmasta+temppelistä+saa+kun+menee+tolosenmäjen+ja+tohmajärven+välisessä+mehtässä+olevan+puron+laiturille+toljottammaa+ja+ottaa+kuvan+kun+kalat+tulloo+syömmää+vanikan+murusia....
15.08.2021 17:24
Resupetteri...+onhan+tässä+pientä+uupumusta+ollut...+30+vuotta+lentomajuri+keksijä+kouluttajana+samalla+ranskää+puhuen+sujuvasti+amerikan+sota+joukoille,+niin+ei+se+ihme+ole+jos+uuvuttaa.+Täysi+ura.+Nyt+on+aikaa+maleksia+ja+maksan+itse+netti+maksuni+resupetteri...+on+talous+tilanne+kunnossa+kun+kaikki+muut+on+ulos+otossa+velkojia+piileskellen+kuopiossa...
Nuudeli+ja+spaketti+aterioiden+välissä+tuppaa+väsyttämään+mutta+ratkaisen+tilanteen+ottamalla+pikku+uni+apneat.+On+sitä+ulkoiltukin+tässä+eläkkeellä....+vasta+tossa+2016+kävin+syyskuussa+hiekka+harjun+Mantelissa+ku+oli+kaks+pakettia+kulta+kadriinaa+yhen+hinnalle+ja+heti+perään+kävin+2019+tammikuussa+tossa+koira+puistossa+ku+lehessä+oli+juttua+että+siellä+joku+ukko+muffaa+ja+tykkää+kun+miehiset+miehet+katselee...
14.08.2021 14:43
Vittumikäidiootti...+työnnä+se+lumppuhuoran+äpäräkakara+siihen+hotellialtaaseen+hevontun+kyrbänaama+narsissi!+Juuri+vaihdoin+jahtiin+öljyt+ja+kurvattiin+tänne+esbanjaan+saunomaan+illaksi.
11.08.2021 14:58
No+missäs+sen+bhuketin+sitten+pitäisi+olla+jos+ei+siamin+lahdessa?+Kai+minä+nyt+tiedän+missä+se+on+kun+mulla+on+siellä+meren+ranta+mökkikin+savu+saunalla.+Jahti+laiturissa+niin+siitä+helppo+lähteä+puksuttamaan.+Numballa+ei+ole+mitään+loogista+syytä+olla+uskomatta+tarinaani,+joka+on+suorastaan+jo+legenda+täällä+Thaimaassa.
11.08.2021 14:27
Kerran+oltiin+thaimaassa+ihan+siinä+espanjan+rajalla+vip+tason+laatu+hotellissa+omassa+kastissamme.+100+padia+yö,+koska+tunnen+omistajan+ja+olen+hyvä+asiakas.+Tuli+sillä+reissulla+naitua+niin+älyttömän+paljon+että+ne+muuttivat+sen+britti+omisteisen+hotellin+nimen+meiän+käynnin+jälkeen+sinisestä+laguunista+Fuckinghamin+palatsiksi.
Mukana+oli+Pallomaha-pekka
Läskimaha-lasse
Pälvikalju-paavo
Löysä+muna-lennu
Punakkanaama-pete
Paskahammas-hapa
Paskanhaju-hannu
Oli+ihan+mieletön+matka.+Multa+repes+nahkalippis+ja+kaksi+parasta+kellohametta.+Vannottiin+siinä+sitten+kun+erottiin+kuopion+kalatorilla+että+seuraavalle+reissulla+kysytään+joku+nainenkin+mukaan.
08.08.2021 16:12
29 / 72