Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
101
Kommenttia
1440
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Meillä+oli+kyllä+aimon+kanssa+yhteinen+kieli+ja+se+tuntui+hyvältä+vaikka+usein+jäi+karvoja+kieleen.+Tuldiin+hyvin+juttuun.+aimo+oli+viis++vuotta+Suomessa+ja+sain+monta+asiaa+opetettua+sille.+Kun+sanoin+sille+"juo+vettä"+niin+se+joi+vettä.+Opetin+ettei+raanasta+niin+ei+mee+vesiä+hukkaan.+Vie+muki+ulos+jos+haluu+kylmää+vettä.+Kun+näytin+yhtä+sormea+se+toi+yhen+atrillin+ja+jos+näytin+kahta+sormea+se+toi+kaks+atrillia.+
Opetin+sen+että+pötkö+pitää+kuivata+pyyhkeellä+ennen+ojentamista+ettei+mun+hiiri+matto+oo+ihan+atrillissa+sitten.+Oppi+se+jonkun+sanankin+suomeksi.+Kun+sanoin+että+paskatuli+ni+se+sano+että+ei+taas+ja+tuli+pyhkimään+ja+talkkiamaan.+Hassuteltiin+ja+kysyin+mikä+ääni?+aimo+oli+miettivänään+vähä+aikaa+ja+sano+bieru?+Sitten+me+naurettiin+molemmat.
22.04.2021 16:46
Minä+olen+ainoa+ajo+kouluttaja+tässä+porugassa.+Kehitin+vatsaohjauksen+jo+silloin+kun+te+räkätapit+päristelitte+hiekkaa+laatikolla+pitkin+puu+palikoilla.+Vatsaohjauksen+a+ja+y+on+että+kääntyy+eri+suuntaan+risteyksessä+kuin+minne+on+menossa.+Aluksi+se+on+vaarallista+ja+tulee+vakavia+kolareita+mutta+siitä+se+sitten+lähtee+pikku+hiljaa+ja+päästäinen+vauhtiin.
Mun+aimokin+on+kova+likka+ajamaan+isoilla+laatu+pyörillä.+Olen+laittanut+siitä+todisteeksi+jonkun+youduub+videoita+useastikki.+Se+kun+ajaa+edellä+polvi+maassa+niin+minä+tulen+perässä+korva+maassa+sen+pyörteissä.+Se+on+sää+tieteellin+asia+se+pyörre+ja+tunnetaan+nimellä+borrelioosi.+En+lähde+sitä+avaamaan+sen+paremmin+koulutus+tasonne+tundien.+Parhaat+räpättimet+saa+puolen+litran+panaani+jukurtti+purkeista.+Meillä+ei+saa+ilta+kymmenen+jälkeen+enää+käyttää+niitä+sisä+tiloissa.
22.04.2021 16:31
Hei+resupetteri..+leijuva+aurinko+vaan+ei+neitiä+puussa+suomessa....+Olen+nähnyt+tuon+auringon+ennenkin.+Otappa+semmonen+kuva+missä+se+aurinko+ei+leiju.+aha+ok....
22.04.2021 16:17
Mun+asebalvelus+alkoi+jo+kansa+koulun+aikaan.+Oltiin+kolmannella+luokalla+välkällä+sotaa+ja+kun+muut+pojat+sanoi+leikkipyssyn+kanssa+pum+ni+mä+sanoin+pumpum.+
Liikan+jälkeen+ku+mentiin+suihkuun+ni+muilla+pojilla+oli+karvattomat+ja+ihan+pikkuiset,+mulla+karvainen+ja+letku+letkeä.+Yks+kenraalisantti+oli+meillä+opena+ni+se+huomas+mun+lahjat+ja+ison+koon.+Kysyin+äitiltä+että+oonko+fiksu+koska+oon+isokokonen+ja+karvanen+verrattuna+luokka+kavereihin?+Äiti+sano+ettei+se+siitä+johdu+vaan+siitä+että+oot+37+vuotias+ja+muut+on+kymmenen.+Myöhästyin+kun+piti+ilmottautua+kansa+kouluun+mutta+ei+se+ollu+mun+vika+vaan+osaston+hoitajien.
21.04.2021 20:49
Liike+mies+taidot+vaatii+hyvää+matikka+päätä.+Oltii+kalassa+ja+Aimo+sai+kolme+matikkaa.+Ei+ollu+nuijaa+veneessä+ni+Aimo+kopsautti+ne+matikat+hengiltä+mun+sipuliin.
Ope+kysy+tukiossa+että+jos+äiskä+tuo+kaupasta+kymmenen+olutta+ja+juo+heti+neljä,+ni+montako+bisukkaa+jää+iskälle+joka+tulee+kuuvelta+töistä+sahalta?+Vastasin+että+riippuu+siitä+onko+sgoudet+löytäneet+naapurin+Molo-Jorman+vai+onko+se+vaan+etsintä+kuulutettu.
20.04.2021 19:57
Armeija+muistoja+on+kyllä+täälläkin.+Isä+leikkas+multa+tukan+1977+ja+viikkasi+mun+siviili+kellohameen+nätisti+vintille+puu+kirstuun.+Vei+mut+raktorilla+kutsuntoihin+kuopijoon+ja+jäi+höyryämään+pihalle+pakkaseen+termos+pullon+kanssa.
Astuin+siitä+ovesta+sisään+ni+siellä+oli+semmoinen+kapiainen+ja+oli+toinen+kapiainen+papereitten+kanssa.+Ne+molemmat+vaan+tuijotti+mua+epä+uskosen+näkösenä+ja+kattelivat+toisiaan.+Toinen+sitten+kirjotti+nopeesti+paperiin+jotakin+ja+toinen+avas+mulle+oven+takasi+ulos.
Isä+ukko+sano+että+sehän+kävi+nopeesti+ja+tuumasi+että+ehkä+laitto+mulle+liikaa+kajalia+ja+huulibunaa.+Ei+tarvinnu+koskaa+mennä+kertaamaan+niitä+kutsuntoja.+Vissii+huomasvat+että+oon+valmis+majuri+ilmanki.
19.04.2021 19:34
Mä+ainakin+haluun+sellasen+mopon+missä+on+viistoperä+kromia+ja+renkaat.+Semmonen+missä+on+vinot+keulaputket+missä+nokkapyörä+sitte+kapee+ja+taka+pyörä+levee.+Näin+yks+päivä+telkassa+sellasen+ja+se+oli+niin+siisti+että+luulin+tulevani+hulluksi+saman+tien+ja+jouduin+osaston+johtajan+puheille+kun+ei+sais+matkia+potaton+ääntä+suulla+enää+ilta+kymmenen+jälkeen+kovin+kovasti+äänesti.
19.04.2021 19:21
etninen+Omais+hoitajani+ei+ole+vielä+vastannut+mutta+kuuklaan+juuri+oota
19.04.2021 18:18
En+tarvi+myöskään+todisteita+nanan+kondoista+enkä+rolls+roiseista+numbalta,+koska+hän+ja+minä+ollaan+thaimaassa+varmasti+voin+vakuuttaa+ja+kaikki+muut+on+kuopiossa.+On+luotettavan+oloinen+kaveri+eikä+minua+haittaa+että+on+sekaantunut+omiin+lapsiinsa+känni+päissään+suomessa+ja+saanut+siitä+linna+tuomion+ja+avio+eron+ja+lähestymis+kiellon.+Kyllä+se+sinuytkin+laittaisi+kadkeraksi+jos+exä+vie+talot+ja+lapset+just+kun+oli+kivaa+ja+eroottinen+tunnelma+perheessä.+Kemiallinen+kastraatio+oli+ehtona+että+päästivät+hänet+koe+vapauteen+niuvasta.+Ole+siinä+sitten+kiinnostunut+putkjen+pätkistä+ku+se+ei+toimi.
19.04.2021 18:05
Olen+nähnyt+kuvan+ennenkin..+toinen+oikealta+on+neidon+vale+tytär+ja+takarivissä+istuu+aasineito+ite+sbugena+juomassa+viinaa+kuopijolaisessa+räkälässä+muovi+mukista+keskellä+päivää+ja+sitten+mennään+pallo+mahat+heiluen+30+euron+seteleillä+naisiin+kun+ei+muuten+saada+missään+muulla.
S
19.04.2021 17:56
Kerran+kun+olin+tänään+täällä+thaimaassa+niin+nähdiin+chiangmailainen+norsujen+potku+pallo+ottelu+ja+sitten+äitee+oli+järjestännä+hotellin+repsasta+meille+kyydin+vitaralla+vuorelle.+Kuskina+oli+Lätsät+Ladamoi+Hapsunoppa+niminen+thaimaalaanen+kuski+joka+oli+poliisi+bäällikön+pormestarin+siivoojan+veli.+Samalla+nähtiin+dental+washington+kuvaamassa+elo+kuvaa+ja+joitiin+sen+kanssa+kahvia+siamin+lahden+phuketissa.
Oli+kyllä+hyvä+matka.+Otin+kodakilla+monta+kuvaa+ja+äiti+otti+kansa.+Oli+äitee+niin+humalassa+että+takas+tullessa+se+ei+päässy+koneeseen+ja+meiän+piti+oottaa+lento+asemalla+kolme+päivää+että+se+selvis.+Suomessa+oli+sosiaali+viran+omaiset+vastassa+ja+otti+mut+huostaan+ja+mut+sijoitettiin+perheeseen+jossa+ei+ollut+naisia+ollenkaan.
Sillon+tuli+harrastettua+seksiemälää+kyllä+tosi+paljon.
18.04.2021 18:41
Vaikee+tätä+mahaa+on+himaankaan+jättää....+mukana+kulkee.+Kerran+meinasin+päästä+töihin+mutta+ne+oli+jo+löytäneet+auto+näyttelyyn+jonku+toisen+esittämään+miseliini+ukkoa+valkosessa+trikoo+asussa
18.04.2021 18:31
Hiekkiksen+bupin+kalju+portsari+mulkvistin+rami+tuuppasi+mut+kumoon+ku+yritin+viedä+vessaan+menneen+vanhan+rouvan+stoben+keski+ketterää+sen+pöydästä.+Silloin+tein+elämäni+ainoat+etu+noja+punnerrukset+ku+koetin+päästä+ylös.+Kolme+ehin+tehä+ku+mulkvistin+rami+otti+ala+sidontaan+ja+kantoi+meitsin+pihalle+kuin+pienen+vauvan.+Sen+koomin+en+oo+podannut+enkä+podaa+koska+se+on+narsissia+ja+siitä+tulee+appelsiinit+kainaloon.+Mutta+kunto+on+kova+ja+pohkeet+on+mulla+paremnat+kuin+muilla.
18.04.2021 18:26
Se+on+poju+ryhtyny+pupu+jussiksi+ja+kaalimaan+kakaraksi...+tiesitkö+salaatti+voi+olla+vaarallista+aivoille.+Yksi+tuttu+poliisi+bäällikkö+söi+salaattia+täällä+ja+sokeutui.+Aimon+sisko+Hoppapor+Kalagukko+luopui+nuudelista+muutamaksi+päiväksi+ja+sitten+tuli+veri+tulppa.+Oli+lupaava+pitsa+lähetti+sitä+ennen+mutta+siihen+loppu+ura+kehitys.+Liimaa+nykyään+tomaatteihin+pirkka+tarroja+Närpiössä+kun+ei+ole+muuta.+
Meillä+on+aimon+nimissä+kookos+puiston+vieressä+makkara+puita+joissa+erilaisia+makkaroita+päästään+poiminaam+jo+jussina.+Lauantai+makkaran+ja+meedvurstin+alkiot+on+jo+näkyvissä.+Jahti+makkarassa+menee+vähän+pitempään+kun+se+on+paksu+ja+pitkä+pötkö.
16.04.2021 09:45
Aimo..+Nyt+joudun+koppiin+pehmeään+ja+käsitöitä+tekemään+mun+rääkäyksestä+sä+kiinni+jäät,+joo!+Ne+tulee+ja+hakee+mun+pois+hihii+hahaa!!!
https://www.youtube.com/watch?v=RidNDGcM3fk
15.04.2021 21:02
Olen+kuitenkin+suht+varma+että+minä+ja+hän+olen+me+https://www.youtube.com/watch?v=3PbMo2KrZ28
15.04.2021 20:51
Kuka+hullu+haluaa+muutenkaan+harrastaa+kun+kaikki+harrastukset+näkyy+telkasta+ilmaseksi?
15.04.2021 17:49
Unohdin+erään+vanhimmista+viisauksista+jonka+opin+heti+kun+tulin+armeijasta+thaimaahan:+Älä+tee+kotona+mitään+minkä+voit+ostaa+torilta+halvalla.
Älä+mene+ite+torille,+sillä+siellä+on+jo+joku+toinen.+Ole+oma+peräinen.+Älä+ole+samanluinen+kuin+muut.+Harrastukset+on+turhia+koska+ne+on+nähty+jo+aikoja+sitten+ja+joku+muu+niitä+kuitennii+harrastaa
15.04.2021 17:47
Laiskenmille+koko+linki+https://aijaa.com/Fp9ujh
12.04.2021 09:21
Mulla+on+petterit+se+etu+että+oon+jo+täällä+enkä+kuopiossa.+Huom+kuvassa+mukana+paljon+kaivattu+kuksa.+Chiang+Mai+on+kauheimmillaan+tähän+aikaan+vuodesta+ja+annoin+työttömille+orpotarjoilijoille+vapaapäivän.+Fp9ujh
12.04.2021 09:20
37 / 72