Minua vaimoni kutsui jo 22 vuotta sitten farang buddhaksi.

Anonyymi

”farang buddhaksi” - ja miksiköhän muka?

16

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varmaankin koska olen todella kova kuntoinen 192 senttinen mies Hua Hiinista joka kuvaa juostessaan aimon kanssa sumeita kuvia apinoloista. Mut tunnetaan täällä myös nimellä lentävä suomalainen salmiakkihammas.

      • Anonyymi

        Se ei ole "lentävä"salmiakkihammas vaan Jäätävä Salmiakkihammasmies!


      • Anonyymi

        diu diu diu . . .


    • Anonyymi

      Pällihän on 125 kiloinen rasvapallo.

      • Anonyymi

        Tuo tarina doppareista kaatuu jo siihen kun se on hemmetin hankala ja tyhmä koirarotu kouluttaa mihinkään muuhun kuin aidatun alueen vartijaksi. Purevat ihan ketä sattuu ja eivät meinaa oppia mitään. Kouluttamattomina ovat vaarallisia ja ärsyttäviä räksyttäjiä, kuten numerotollokin.


      • Anonyymi

        Aika painavat kaulapannat Suomen armeijan doppareilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo tarina doppareista kaatuu jo siihen kun se on hemmetin hankala ja tyhmä koirarotu kouluttaa mihinkään muuhun kuin aidatun alueen vartijaksi. Purevat ihan ketä sattuu ja eivät meinaa oppia mitään. Kouluttamattomina ovat vaarallisia ja ärsyttäviä räksyttäjiä, kuten numerotollokin.

        Ilmankos niitä ei Suomen armeijalla silloin ollutkaan... siis silloin kun Pällisenssulla väitti olleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo tarina doppareista kaatuu jo siihen kun se on hemmetin hankala ja tyhmä koirarotu kouluttaa mihinkään muuhun kuin aidatun alueen vartijaksi. Purevat ihan ketä sattuu ja eivät meinaa oppia mitään. Kouluttamattomina ovat vaarallisia ja ärsyttäviä räksyttäjiä, kuten numerotollokin.

        Tätä kommenttia en allekirjoita. Tokihan tuo, että ”kouluttamattomina” ovat vaarallisia, pitänee paikkansa, muidenkin ja etenkin hieman kookkaampien koirien kohdalla.

        Arvelisin että yksi syy miksi dobbareita ei Suomen armeijan tai poliisin työkoirina ole, voisi johtua siitä että niillä ei ole pohjavillaa. Tokihan valintaan vaikuttavat muutkin ominaisuudet, kuten terveys ja luonne.

        Saksanpaimenkoirien käytön vähentyminen Suomen armeijan ja poliisin työkoirina johtunee käsittääkseni ainakin osittain edellä mainitsemistani syistä. Näyttelylinjaisten sakemannien jalostus on johtanut selkälinjaltaan katkarapuja muistuttaviin koiriin ja tuonut näin mukanaan terveyteen liittyviä ongelmia. Sakemannien jalostuksessa arvostetut suojelukokeet (SchH ja IPO) ovat puolestaan osaltaan johtaneet siihen, että niiden hermorakenne (luonne) on usein sopimaton viranomaisten työkoirina käyttöön, ts. liian terävä, eli pää ei kestä painetta.

        Malinois onkin tänään se rotu, josta on tullut Suomen armeijan ja poliisin eniten käyttämä rotu. Saksan armeijan käyttämistä koirista n. 90% taitaa olla näitä.

        Malinois toki on rotu, missä myös on ns. näyttely- ja käyttölinjaisia koiria. Sattuneista syistä johtuen minä olen tuntenut Suomessa kasvattajia, jotka ovat kasvattaneet käyttölinjaisia sakemanneja ja kasvattajia jotka ovat kasvattaneet käyttölinjaisia malinoisseja. Erään malinois kasvattajan koirista tiedän, että kaikki urokset menivät viranomaisten käyttöön ja vain narttuja harrastajille. Tietoni toki tänään eivät ole päivitettyjä tai relevantteja, mutta en itse välttämättä ottaisi, vaikka tarjottaisiin, perheeni seurakoiraksi käyttölinjaista malinoissia.

        Tämän mitä nyt kirjoitin, kirjoitin mitenkään piruilematta NumBallille tai Senssulle, saa nyt sitten nähdä miten vastaavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä kommenttia en allekirjoita. Tokihan tuo, että ”kouluttamattomina” ovat vaarallisia, pitänee paikkansa, muidenkin ja etenkin hieman kookkaampien koirien kohdalla.

        Arvelisin että yksi syy miksi dobbareita ei Suomen armeijan tai poliisin työkoirina ole, voisi johtua siitä että niillä ei ole pohjavillaa. Tokihan valintaan vaikuttavat muutkin ominaisuudet, kuten terveys ja luonne.

        Saksanpaimenkoirien käytön vähentyminen Suomen armeijan ja poliisin työkoirina johtunee käsittääkseni ainakin osittain edellä mainitsemistani syistä. Näyttelylinjaisten sakemannien jalostus on johtanut selkälinjaltaan katkarapuja muistuttaviin koiriin ja tuonut näin mukanaan terveyteen liittyviä ongelmia. Sakemannien jalostuksessa arvostetut suojelukokeet (SchH ja IPO) ovat puolestaan osaltaan johtaneet siihen, että niiden hermorakenne (luonne) on usein sopimaton viranomaisten työkoirina käyttöön, ts. liian terävä, eli pää ei kestä painetta.

        Malinois onkin tänään se rotu, josta on tullut Suomen armeijan ja poliisin eniten käyttämä rotu. Saksan armeijan käyttämistä koirista n. 90% taitaa olla näitä.

        Malinois toki on rotu, missä myös on ns. näyttely- ja käyttölinjaisia koiria. Sattuneista syistä johtuen minä olen tuntenut Suomessa kasvattajia, jotka ovat kasvattaneet käyttölinjaisia sakemanneja ja kasvattajia jotka ovat kasvattaneet käyttölinjaisia malinoisseja. Erään malinois kasvattajan koirista tiedän, että kaikki urokset menivät viranomaisten käyttöön ja vain narttuja harrastajille. Tietoni toki tänään eivät ole päivitettyjä tai relevantteja, mutta en itse välttämättä ottaisi, vaikka tarjottaisiin, perheeni seurakoiraksi käyttölinjaista malinoissia.

        Tämän mitä nyt kirjoitin, kirjoitin mitenkään piruilematta NumBallille tai Senssulle, saa nyt sitten nähdä miten vastaavat.

        PS. Kommentti on tallennettu.


    • Anonyymi

      Meinaatteko matkustaa Pattayalle, edes joskus, kerrankin ?

      • Anonyymi

        Kysyy hän joka ei saa kuksaansa ikinä Thaimaahan.


    • Anonyymi

      Tuo on korlein arvo jonka oranki voi koskaan saavuttaa

    • Anonyymi

      Joskus ovat sanoneet Jeesusta

    • Anonyymi

      Olin ylipainoinen parikymmentäkiloa. Ruumiillista työtä tehnyt ja nekkailua aina harrastanut riski karju. Ennen koronaa menin kaverin seuraksi kapakan tupakkahuoneeseen Suomessa, vaikken itse polta. Siellä oli pitkä hujoppi ränkkäämässä riitaa nuoren naisen kanssa. Huomautin ystävällisesti hujopille että rauhoitu. Hujoppi totesi että "Rauhotu... pie sinä läski turpas kiinni"
      Noin sekunnin päästä kuului TA-TAM ja laskeutui syvä hiljaisuus. Kannoimme yhdessä portsarin kanssa hujopin ulos, jonne tämä jäi piirtämään nenästään pulppuavalla verellä lumeen kuvioita parkkipaikalle ja totesi vaikertavalla äänellä "Jätkä on opetellut..." Ei käyttänyt enää läski-termiä jostakin syystä, eikä olis kannattanut alunperinkään.

      • Anonyymi

        Jumankekka sentään ja missähän tämä alkuperäinen tarina ollen.?


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1195
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      757
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      709
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      685
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      31
      565
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      113
      502
    Aihe