Balladi ensimmäisestä ilmaisesta kohtaamisestamme Aimon kanssa:
Metsän peitossa kylä oli aivan joen rannassa,
Usein nähtiin marjastajan ja voudin jälkiä sannassa.
Metsään ei siis mennyt hullukaan,
mut marjamieheen katse kiintyi pullukkaan,
Sensei ikkunasta vaan tuijotti,
siellä kyykki pullea Aimohotti!
Kerran yöllä sensei nukkui, kuului kumma kahina.
Narahti vanha sairaspeti: Mikä on tuo rahina?
Silloin senssu oivalsi:
Nyt on jotain hullusti!
Ei kai se yöllä olla voi vouti,
Naapuriko kiljuvehkeensä nouti?
Ei leijonaksi myöskään voinut sensei sitä luulla,
Kusen seinään ruiskaukset tännekin voi kuulla.
Tekeillä on ryöstöretki,
Kohta hyökkäyksen hetki!
Kuksan lempinalleen piilotti,
pissatti , kakatti, pelotti!
Sensei ryömii ulos kuulostellen käsi korvan takana
Ryömi sitten huusin taa, oli kalpea kuin lakana.
Hän kuikuili taakse nurkan,
Ja taas kuuli kusen lorinan,
Sieltä silmiin häntä tuijotti.
humalainen Aimohotti!
Saattoi sisään tupahan vieraan kohta tuolta,
turvassa kuksa ja kiljusetti, enää ei nyt huolta!
Riisuessaan sen jo näki:
Nupin liukkahaks hän räki,
Kohta jo sen poskeen otti,
Pierun päästi Aimohotti!
Hän oli oikea Aimohotti!
4
83
Vastaukset
- Anonyymi
Hän on oikea https://www.youtube.com/watch?v=kQcnC2zjA8A
Olin aika liukas leiboi, Aimo piti siitä huolen. Ensi treffeille oli varannut jo mukaan terä ketju öljyä, lamppu öljyä, suksi voidetta, hevosen satulan, suitset, nahkaisen pallon remmeineen, pisto sahan johon oli kiinnitetty puinen lildo, kasettinauhurin mistä kuului hevosten hirnuntaa, auton jalka pumpun ja kaikkea.... tarvittiin kolme miestä kantamaan ne vehkeet tupaan. Niin ja toi se vanhaa nisua. Otettii kahvit ennen ku ruvettiin hommiin. Aimo halus aina olla hiili vaunu. Kysyin miksi ni se sano että isotalon antti oli ensimmäinen ja rannanjärvi oli toinen.
- Anonyymi
SenssuChlangMai kirjoitti:
Olin aika liukas leiboi, Aimo piti siitä huolen. Ensi treffeille oli varannut jo mukaan terä ketju öljyä, lamppu öljyä, suksi voidetta, hevosen satulan, suitset, nahkaisen pallon remmeineen, pisto sahan johon oli kiinnitetty puinen lildo, kasettinauhurin mistä kuului hevosten hirnuntaa, auton jalka pumpun ja kaikkea.... tarvittiin kolme miestä kantamaan ne vehkeet tupaan. Niin ja toi se vanhaa nisua. Otettii kahvit ennen ku ruvettiin hommiin. Aimo halus aina olla hiili vaunu. Kysyin miksi ni se sano että isotalon antti oli ensimmäinen ja rannanjärvi oli toinen.
Mä kirjoitin mun omaa kirjaa mun omasta elämästä:
https://www.youtube.com/watch?v=Lt44vEYcnb4
Nyt kirjoitan täältä Huasta ja Chiang Maista, voin vakuuttaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä kirjoitin mun omaa kirjaa mun omasta elämästä:
https://www.youtube.com/watch?v=Lt44vEYcnb4
Nyt kirjoitan täältä Huasta ja Chiang Maista, voin vakuuttaa.Senssu poloinen ei sitä tiedä ettei elämää koeta kellarissa eikä huoneessa yksin maleksimalla, ei myöskään netissä, vaikka olisi siellä 10, 20 tai 30 vuotta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231195
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87757
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18709- 91685
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 31565
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet113502
