Määrään sinut kääntämään suomeksi kympin postittaman kuitin.
Viime vuoden alussa käännökset onnistui.
Miksi ne ei onnistu enää?
Määrään kuvaamaan kuksan Chiang Maissa myös.
Eikö onnistu..? Aha..ok.
T TT-Diudiu
Perjantaipullon vaikutuksia Pattayan Savossa.
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ämmämäinen palsta-asukki leikkisensei Kuopiosta on aloittanut perjantai-illan vieton mielikuvituksen ja kopioväännösten parissa. Huomenna nähdään onko päivystys jatkunut yhteen saakka yöllä, kuten normaalisti.
- Anonyymi
Joo ilmoittele sitten havainnoistasi kun kerran joka päivä palsta-asioit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ilmoittele sitten havainnoistasi kun kerran joka päivä palsta-asioit.
Joka päiväkin on aika vähän verrattuna siihen että sinä olet täällä joka tunti ja yleensä joka minuutti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka päiväkin on aika vähän verrattuna siihen että sinä olet täällä joka tunti ja yleensä joka minuutti.
Kirjoittiko viisas kommentoija joka tarkkailee toisten ihmisten tunteja- ja minuutteja, kommenttinsa olematta "täällä"?
Onko väärin olla täällä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoittiko viisas kommentoija joka tarkkailee toisten ihmisten tunteja- ja minuutteja, kommenttinsa olematta "täällä"?
Onko väärin olla täällä?Ääälliiöööööö...
Aina petterit vaan epäilee kaikkea ja määräilee mutte ei sitten sniffaa että täälä pitäs kertoa matkosta. Omista matkosta. Mä olen jo täällä voin vaguuttaa mutta kerron täältä pienen matka kertomuksen. Aimo meni eeltä jo saunaan kun b rapun porukalla oli vielä vuoro. Hirveellä hopulla sinne kiiruhti ja otti pyyheenresun mukaansa.
Menin sinne viis minuuttia myöhemmin.
Pukkariin kuulin jo ihme muminaa saunasta ja säikähin että Aimo on istunu taas vahingossa kiukaalle, se ku oli vähä ottanu eikä ois ollu eka kerta. Aukasin oven ni Aimo istuu ylälauteella jalat levällään ja b rapun varmaan ysi kymppisellä Jorkilla on sen lemmenkäpälä huulessa. Huusin että Aimo rakas mitä ihmettä...?
Aimo sano että Jorkki liukastu ku se etti löyly kauhaa. Ensin en meinannu uskoa mutta sitte huomasin että joo liukkaat on lauteet siivouksen jäliltä.- Anonyymi
Ei täällä millään perjantaipullolla pärjää, pitää on iso kiljupönikkä ja riittävästi kuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1972253
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo391537Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321194Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56962Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol270960- 55886
Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20882Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis260820Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18765Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58753