Mulla on kymmenen tuhatta euroa kirjekuoressa edelleen täysin koskematta.
Mulla on hotellin nurkalta automaatista nostamani muutaman tuhat patia jos tarvii.
Mulla on kolme mukana myös kolme luottokorttia, joissa limiittiä jäljellä yhteensä noin miljoonakahdeksantoistatuhattakahdeksansataa.
Mulla on maksettu vuokra-auton vakuutuksineen kuukaudeksi etukäteen.
Mulla on käyttötililläni katetta jotakin satakaksikymmentäkaksituhattaviisisataa.
Mulla on lomani aikana vuokratuottoja omasta kämpästäni parituhatta euroa ja prätkästäni pari-kolme tonnia.
Mulla on lastenhoitaja mun kihlatun korealaisille.
Mulla on terveenpaperit huomenna.
T TT-Diudiu.
Mulla on...!
25
<50
Vastaukset
Voi poju mulla on paljon enemmän ja hyvä kunto ja pohgeet.... Syön juuri thaimaalaista herkkua piisan lillua johon tulee päälle kurkin elliä jotain 27 rgammaa. Aimo juo vettä ku mua ottaa vieläki jotenki etu raivoon se sauna jubakka....
- Anonyymi
Mull on kylän suurin kypärä ja letku lötkeä.
- Anonyymi
Tietääkö ilmaisen rakkauden erikoismies sensei, miten tytön voi tehdä etänäkin onnelliseksi? https://aijaa.com/uBlDi2
- Anonyymi
Sadantonnin pinkka, uskoisin? Kerralla en ole koskaan sellaista sponssannut, mutta ajan mittaa montakin sataa tonnia. Antaminen on kivaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sadantonnin pinkka, uskoisin? Kerralla en ole koskaan sellaista sponssannut, mutta ajan mittaa montakin sataa tonnia. Antaminen on kivaa.
Siis kuvasta ymmärrät että rahat on lumpun.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis kuvasta ymmärrät että rahat on lumpun.?
Kukas se siellä lumputtelee...? Satatonnia ei ole kuin 2700 euroa. Joskus on mennyt kaverin kanssa yhdessä illassa tuo summa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukas se siellä lumputtelee...? Satatonnia ei ole kuin 2700 euroa. Joskus on mennyt kaverin kanssa yhdessä illassa tuo summa.
No mix karkkirahasta täytyy ottaa valokuvia ja aijata jos aijaaja ei ole polleeta mielestään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskoisin että kumpainenkin kuva on varastettu netistä, todellinen totuuspelle, kumpikin kuva löytyy netistä google photo find toiminnolla, parasta haavematkailua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskoisin että kumpainenkin kuva on varastettu netistä, todellinen totuuspelle, kumpikin kuva löytyy netistä google photo find toiminnolla, parasta haavematkailua.
Ylemmän keskiluokan harrastus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Uskoisin" Miksi et tarkasta asiaa, olet täysi ääliö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tarkistella jonkun 2010 Diudiun imurointeja, onhan noita haaveilluusiolapsia ja tarinoita jo kerrakseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usko ja tieto on eriasioita, toki tarkastin kuvan olemassaolon siitä vastasi yli 200 weppisitea, tuossa yksi. http://makemoneylt.yolasite.com/, onpa oikein säälittävää työtä kuopiosta, pattaya palstalla, sain päivän parhaat naurut, oikea totuuspelle. Tallenna kuva koneelle meni osoitteeseen photo.google.com ja suorita etsintä... avot pelle, olet vain naisen puutteessa oleva reppana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usko ja tieto on eriasioita, toki tarkastin kuvan olemassaolon siitä vastasi yli 200 weppisitea, tuossa yksi. http://makemoneylt.yolasite.com/, onpa oikein säälittävää työtä kuopiosta, pattaya palstalla, sain päivän parhaat naurut, oikea totuuspelle. Tallenna kuva koneelle meni osoitteeseen photo.google.com ja suorita etsintä... avot pelle, olet vain naisen puutteessa oleva reppana.
Niin löysit tuon sensein googlaaman ja aijaaman nettikuvan, mutta et tuota toista kuvaa jossa tytöllä sata tonttua kourassa. Hua Hinin mies mollaa nyt Chiang Main miestä, vahingossa vai tahallaan? Ladaketjussa haukut ensin ladamiehiä ja seuraavaksi kerrot itse olevasi ladamies ja keht ladan olevan hyvä ja suosittu auto. Oli varmaan suosittu 1970 ja vähän 80 luvullakin, mutta sen jälkeen sillä ajanut oli naurettava pelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin löysit tuon sensein googlaaman ja aijaaman nettikuvan, mutta et tuota toista kuvaa jossa tytöllä sata tonttua kourassa. Hua Hinin mies mollaa nyt Chiang Main miestä, vahingossa vai tahallaan? Ladaketjussa haukut ensin ladamiehiä ja seuraavaksi kerrot itse olevasi ladamies ja keht ladan olevan hyvä ja suosittu auto. Oli varmaan suosittu 1970 ja vähän 80 luvullakin, mutta sen jälkeen sillä ajanut oli naurettava pelle.
Ressukka sinä mollaat ainoastaan itseäsi, minä tiedän tarkalleen mitä lada oli, ei tarvitse asiasta enempää keskustella, en kertonut olevani ladamies... opettele reppana lukemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko numba sensei, tai sensei numba, entä kuka on numerosensei ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ressukka sinä mollaat ainoastaan itseäsi, minä tiedän tarkalleen mitä lada oli, ei tarvitse asiasta enempää keskustella, en kertonut olevani ladamies... opettele reppana lukemaan.
Meidän rouva ajeli mersuilla niihin aikoihin. Minä ajelin pakettiautoilla, koska tarvin sellaista töissä. Ladoilla ajeli vasemmalle poliittisesti suuntautuneet, köyhät ja karvalakkimiehet. Konela tarjosi halpaa autoa pitkillä osamaksuilla. Siksi se kiehtoi köyhiä eikä siksi että se olisi ollut hyvä auto. Kieltämättä ei se sen huonompi ollut kuin muutkaan kotterot siihen aikaan. Vain mersu oli omassa luokassaan ja hintaluokassaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi väitit kuvien löytyvän netistä kun vain sinun postittama kuva kahdesta tytöstä löytyy netistä ja toisen postittamaa kuvaa yhdestä tytöstä ei löydy? Miksi valehtelet aina, numerohenkilö sivuperoonasi kanssa?
laiffilan perheen isäntä, Vantaa, töissä aamukuuteen saakka
Mulla ei ole... voi v....
- Anonyymi
Mulla on Ranger ja onhan Rangeri miehekkäämmän näköinen.
T Diudiu- Anonyymi
Mulla ei ole kun Aimo, lykkää ilman liukkaria.
S - Anonyymi
Kuinka pallomaha pääsee Rangerin kuskin paikalle?
- Anonyymi
Mulla on Matti kukkarossa, vai onko se Aimo. Mää ja tiiä.
- Anonyymi
Unohdit olla siniselläs Aasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohdit olla siniselläs Aasi.
En ole sinivuokko.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1972253
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo391537Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321194Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56962Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol270960- 55886
Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20882Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis260820Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18765Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58753