Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
101
Kommenttia
1434
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+kiinnosta+meikäläistä+putkenpätkät.+Sanon+tämän+siksi+koska+mulle+ei..+Eikä+ole+pitkään+aikaan..+kellohameen+alla+ei+tapahdu+mitään+vaikka+anatude+ja+robini+olis+molemmat+tossa+kondillansa+sukka+nauhoissa+nahka+pallot+suissa.
17.11.2020 20:18
Omin+käsinkin+voi+päästä+petteri+onneen.+Just+käärin+karvapersesätkän+käsilläni+yläosattomissa.
16.11.2020 14:26
Palsta+kuihtuu+ja+niin+minäkin.+Massakauden+jälkeen+oon+nyt+kuivattanu+ihan+tosissaan+kisakuntoon.+Tahti+on+kolme+päivää+pontikkaa,+kaksi+kiljua+ja+tippaan+Jorviin.+4+päivää+pontikkaa,+yksi+kiljua+ja+dialyysihoitoon.+Nyt+alkaa+olla+kondiksessa+vatsapaineet+3,3,+haimatulehdus+ja+jalat+on+kuin+luutikut.+Sama+kondis+ku+ambomaan+pojilla.+Tiiättekö+miksi+niillä+on+iso+vatsa+ja+tikkujalat?+Liian+vähän+liikuntaa+ja+liian+paljon+ruokaa.
16.11.2020 14:24
Odottelen+tässä+vastausta+turun+satamasta+että+paljon+se+vladan+rahti+ihan+oikeesti+maksaa+phugettiin.+Perä+konttiin+oon+laittannu+jo+makuu+pussin+ja+purkki+muonaa.
Soi+kutosta+kun+päästelen+sitten+menemää+luu+pokalla+ni+siinä+on+härmän+jussilla+suu+auki.+Kasetti+soittimesta+pauhaa+moona+karita+ja+kari+tabio.+Aurauskulmat+on+nii+pielessä+että+kumi+jodlaa+suoraanki+ajaessa.+Mikä+siinä+soi+kutosella+on+nopeus+rajoitus+ja+montako+kaistaa+siinä+on?+Entä+pensa-asemia,+jos+otan+teboilin+ponuskortin+mukaan?
16.11.2020 12:51
Mulla+vähän+eri+meininki+juntti+koska+oon+jo+täällä+ja+jos+et+usko+niin+voin+vakuuttaa+heti+kun+kun+neitin+rouva+on+jouluna+juhannuskoivun+kanssa+norjassa+suorassa+lähetyksessä.+Sitten+tulee+kuvasarja+missä+kuksa+on+siellä+ja+kuksa+on+täällä+ja+ties+missä+hesassa!+petteri.
16.11.2020 11:54
Ai+mä+vai?+Lienaa+selvää+että+olen+jo+täällä+ja+voin+vakuuttaa+tämän.+Olen+ollut+jo+kauan+ilman+oleskelu+lupaa+henkilökohtaisista+syistä.+Espanjan+leima+matkat+on+nyt+koronan+vuoksi+jääneet+vähemmälle+ja+olenkin+joutunut+leimaamaan+passini+luksembourginissa.+On+raskasta+olla+kuukauden+välein+kaksi+viikkoa+karatessa+Paknogissa+nanalla.+Ikkunasta+näkyy+ilot+ja+pilut+mutta+ruudun+takaa,+ruudun+takaa,+ruudun+takaa+niitä+katselen+vain+kellohameessain.+Aimo+on+tytöistä+kaunein+minkä+tiedän..+myös+pienet+rinnat+aimollani+siedän.+Hän+on+nyt+jumissa+Ruotsin+tullissa+kun+koetti+salakuljettaa+itsensä+kaalilaatikon+nimellä+lätkä+kassissa.
16.11.2020 11:51
Lämbimät+terveiset+Numballe+täältä+Chiang+Maista.+Hän+on+vertikaalinen+nero+sanallisesti+eikä+sgruudaa+skeidaa+niinkuin+jutit+junttilassa.+Heittää+hyvää+bablaa+näppäräsdi.+Ubraani+tyyppi+eikä+mikään+maalais+unto.
15.11.2020 18:55
Mulla+on+tota+siinä+vanhan+kaubungin+kanavassa+sellainen+ihan+pikku+jahti...+sellane+ihan+pikkune+kuuskytmetrinen+Asimutti+neljällä+V8+koneella.+Rekisteröity+Singaburmaan.+Integroin+sen+sarviin+älybletin+nii+pääsee+heti+tänne+päivittämään+kuulumiset.+Yläosattomat+tarjoilijat+supettaa+okellusta+puppihallot+selässään+ja+minä+otan+vähän+laatua+suur+kuksasta.
15.11.2020 15:47
Resupetteri+isäni+nimi+oli+Kauko.+Ol+peräkylän+kovin+pontikka+ukko.+Saatto+juoda+vuoden+yhtä+soittoa+ja+sai+siitä+lempinimen+Kauko+Putki.+Ladalla+kaahas+juovus+päissään+kylän+raitilla+ja+huuteli+ikkunasta+hävyttömyyksiä+karva+hattu+vinossa.
Ladassa+oli+lukko+perä+ja+kun+savi+tiellä+poliisi+auto+juuttui+uriin+niin+Laatokka+jatkoi+matkaansa+niin+että+kura+läpät+vaan+läpätti+ja+lerpatti.+Taputti+nahkarattia+ja+sanoi+"on+se+peli"+ja+otti+huikan+pullosta+todeten+"on+se+ainetta".
Aika+kun+jätti+hänestä+hölmömutkan+tiukassa+kaarteessa+lopulta,+ni+ol+niin+hyvin+marinoitu+ukko+että+rematoorion+luukku+räpsähti+auki+kun+tulet+sinne+pistivät.+Katastamattoman+Laatokan+sain+perinnöksi+ja+töllin+jonka+sahanpurut+oli+valuneet+helmasta+tontille+silloin+kun+däni+oli+vielä+nuori+poika+ja+armi.
15.11.2020 13:34
Oli+kerran+eroottinen+viilinki+kun+oltiin+aimon+kanssa+jahdilla+tyräjärvellä.+Terhin+tohatsun+porpeli+oli+löysällä+ja+niin+oli+vatsakin.+Porpeli+vajosi+pohjaan+tiukassa+kaarteessa+ja+jouduttiin+suutelemaan+airoilla.+Aimo+piti+perää.+Mulla+oli+löysä+mutta+aimolla+ei+ollu.+Se+ruuttas+sen+kerralla+suonsilmään+niin+että+viikkoon+ei+tarvinnu+invamopolla+ajaa+ja+vieläkin+sulkijalihaksen+kanssa+on+niin+ja+näin.+Varsinkin+näin.
Kun+ei+pysty+sulkemaan+aukkoa+niin+etujuttujaan+ei+oikein+enää+keulinnu.+Nokkapyörästä+oli+niin+sanotusti+sisuskumi+tyhjä.
Varrella+virran,+varrella+virran,+pilin+kuolleen+silloin+näin,+kannella+jahdin.
Nyyhkin+keulassa+kun+aimo+souti+meidät+rantaan+ja+poltteli+honfer+sikaria.
13.11.2020 18:22
Moi+Numba!+On+nää+resupettereitä.+Hyvä+suunnitelma+sulla+siellä+Hua+Hinissa.+Mulla+vladivostokki+on+77+kartanomallin+peli.+Varmari+auto+siis.+Ootko+ottanu+selvää+siellä+täällä+thaimaassa+että+joutuuko+itse+putsaamaan+tai+maksamaan+jos+vladivostokin+öljypohja+luruttaa+kannelle+öljyt+tai+konttiin?+Mulla+on+tivareiden+kanssa+ongelmaa+ollud.
Pilteman+korkki+tiiviste+liima+toimii+niin+kaua+ku+ei+laita+konetta+käyntiin.+Nokkapyörän+ripustus+on+semmosessa+asennossa+että+ensin+auto+muljahtaa+kahdesti+vasemmalle+ja+sitten+oikealle+aina+vaan.+
Onko+kummalla+puolella+tietä+Tsiang+Mai+katottuna+suttuhipin+satamasta+pohjoseen?
13.11.2020 08:57
Kuka+kieli?+Sven+meinas+heti+karata+mutta+olin+kaukaa+viisas+ja+laittannu+velipojan+kahleella+puuhun+kiinni+polun+varteen+ja+se+ulvo+siellä+ku+susi+ni+ei+Sven+uskaltannu+lähteä+mihkää..+
Ovelasti+hymyillen+asetuin+kontilleen+ja+sanoin+että+tee+se+minulle+minkä+ruotsin+suomalainen+parhaiten+osaa..
11.11.2020 12:34
Sieltäpä+juurikin+poimin+ruotsalaisia+kukkasia+mukaani+koska+mulla+on+hyvän+näköinen+kasvot.+Sitten+fiilaten+ja+höyläten+aamuun+asti+vain!+Viimeksi+tehtiin+Ullan+kanssa+höyläämällä+puinen+libasto.+Aamulla+annoin+sille+puuron+jälkeen+kelan+tagsi+setelin+millä+se+pääs+himaan.+Meillä+oli+kai+kieli+muuri+ku+se+ei+puhunu+mulle+sanaakaa+sen+jälkeen+kun+päästiin+meille.+Ei+kelvannut+kiljukaan.+Puu+töistä+se+jonki+verran+ymmärti.+Haen+uuden+tänään+ja+katotaan+miten+juttu+luistaa.+Ensin+pitää+mennä+kelaan+riitelemään+lisää+tagsi+seteleitä.
11.11.2020 11:51
Mun+ei+tarvi+saapua+ku+oon+jo+henkilökohtaisista+syistä.+Ei+oo+kyllä+oleskelu+lupaa+mutta+ei+se+haittaa.+Olis+pitänyt+poistua+maasta+ja+joutua+karanteeniin,+mutta+ei+se+haittaa+täällä+suomikaksnelosella+ollenkaan.+Saan+oleskella+täällä+niin+paljon+kuin+ikinä+haluun+ja+laitoksen+vifi+toimii.
10.11.2020 14:22
Aina+kun+meil+on+kellohameiltamat+niin+ulkoilutetaan+dopparit+sitä+ennen+tertsin+kanssa.+Käydään+myös+koiranäyttelyissä+niiku+tosiheterot+konsanaan.+Sillä+on+parketti+lattia+ja+mulla+koko+lattia+matto.+Siksi+meiän+lemmen+leikit+on+meillä.+Ei+tuu+rakko+bolviin.
05.11.2020 06:50
Resupetterit+Koi+Raton+on+koirattomien+juhla+täällä+Thaimaassa+ja+sen+voin+vakuuttaa.+Meilläkin+oli+täällä+kaksi+pystykorvaista+keskikaljannoutaja-dopparia+mutta+toisen+söi+käärme+ja+toinen+joutui+nanalla+hirvikolariin,+kun+oli+menossa+junalla+Jällivaaralle+paimenthamaan+poroloita.+Koi+Raton+juhlassa+muistelemme+entisiä+koiriamme+ja+laskemme+ne+täytettynä+Kallaveteen+kynttilä+hännän+alla.
01.11.2020 19:44
Kerran+meidän+liivipoikain+kylpylään+tuli+nainen.+Me+oltiin+ihan+että+hyi+meihin+et+ainakaan+työnnä+peukaloasi.
31.10.2020 19:23
..mutta+jos+mä+sgruudaan+bamblaa+niin+voihan+se+olla+vaan+villa+lankaa+ja+aivo+pesua?+Minä+määrään+täällä+koska+olen+jo+täällä+ja+voin+vakuuttaa+sen+voin,+jos+se+on+flooraa+80+brosenttista.
28.10.2020 07:19
Jotkut+luulee+että+sgruudaan+bamblaa+täällä+palvelu+kodissa+pelkästään+mutta+kyllä+mä+stidisti+myös+shoppaan+fyrkkaa+titaani+ameksilla+reiskan+krillillä+joka+on+maailman+kymmenen+parhaan+joukkon+kuuluva+krilli.
28.10.2020 05:55
Oon+saanut+sitä+illua+ilmaiseksi,+koska+olen+hyvän+näköinen+naama.+Joskus+yök+erhosta+oon+tuonnu+kaksikin+illua+kotiin+ja+ihan+ilmaiseksi.+Ei+tarvi+maksaa.+Ihonsin+jo+koulussa+maksa+laatikkoa+ja+kaupassa+maksamista.+Teillä+huono+naama+ja+mojona+yli+paino.
28.10.2020 05:50
45 / 72