Vapaa kuvaus

Aloituksia

78

Kommenttia

1332

1. Myönnän+että+narrasin+vähän+itsebuolustus+lajeista.+Mutta+ei+mulle+tarvi+aina+huomauttaa+kun+valehtelen.+Ei+ne+olleet+itämaisia+lajeja,+vaan+kotkalaisia+lajeja.+Minä+ne+lajit+keksin+ja+ne+vei+sitten+mun+oppipojat+okinawaan+ja+aasiaan.+Yksi+oppilaistani+oli+kuuluisa+Naruhito+Muumimuki+ja+toinen+oli+Mr+Miyagi.+Tuttu+elokuvasta+karate-pig.+Otin+leveän+haara+asennon+aina+aluksi+ja+päästin+kimeän+äänen+suun+kautta+ja+sitten+toisen+ala-kautta.+Liimasin+sitten+illalla+ite+kontagti+liimalla+omaan+vyöhöni+daneja.+Haisee+muuten+melkosen+hyvälle+se+liima+ja+siitä+tulee+jotenkin+sellainen+hempeän+tyttömäinen+olo+vaikka+silmiä+kirveldää.
  2. Konppaan+teitä+ja+oon+samaa+mieltä...+on+kaamea+kehitys+maa+tuo+Thaimaa.+Köyhiä+resupettereitä+täynnä...+okei+on+niillä+vähä+paremmat+autot+ku+Suomessa+mutta+muuten+resuja+on.+Kuka+sinne+ees+kaipaa+ees+turpapaikan+hakija?+Ei+kaibaa+ei.+Ei+ees+ne.Oon+tässä+viitisen+vuotta+maininnut+kehuskelevaan+sävyyn+joka+päivä+että+oon+jo+täällä+Thaimaassa+hengilökohtaisista+syistä.+No+en+mä+oikeesti+oo.+Asuin+hetken+aikaa+vuokralla+kuumassa+murjussa+turisti+slummissa+hin+lek+faissa.+Tuli+kaiken+laista+kremppaa+sitten+terveys+puolella+ja+meni+riitelyks+vakuutusten+ja+kelan+kanssa.+Ei+riitä+mun+sairaseläke+Thaimaassa+elämiseen+jos+jouduu+ite+maksamaan+sairaala+kulut.Suomessa+koitin+elää+vähän+aikaa+thakku+vaimon+kanssa+mutta+sitten+nää+hoito+jaksot+aina+veny+ja+mulla+ei+muisti+oikein+enää+pelaa.+Kiukuttaa+koko+ajan.+Vaimo+lähti+takas+koti+maahansa,+eikä+tuu+enää+Suomeen.+Mulla+on+nyt+laitoksessa+pysyvä+paikka.+Täällä+on+wifit+ja+kaikki+ilmaiseksi.+Resut+joutuu+maksamaa+omista+huoneistaan+mutta+minä+en+maksa.+Nyt+saan+kaikki+lääkkeet+kelakortilla+ja+sähöthii+on+ilmasta.+Ruoka+on+ilmasta+ja+elämä+on+ilmasta.+Kyllähän+mieluummin+asusuin+siellä+Thaimaassa+ku+täällä+mutta+en+mä+sinne+kehitysmaahan+kaipaa.+Siksi+mä+kirjotan+enää+sellaset+sata+kertaa+päivässä+tänne+enää.+Mutta+kyllä+mua+ottaa+patikkaan+se+että+suomalaiset+matkustaa+kehitysmaahan+ja+vielä+tykkäävät+siitä+mokomasta+maasta...+ite+en+piittaa+laisinkaan+paitsi+jos+voitan+lotossa.
  3. Resupetteri,+mä+olin+kerran+jo+tosi+kiinnostunut.+Olin+ihan+tosi+kiinnostunut..+Nyt+en+muista+mistä.+Se+unohtu+kun+kurlasin+neljä+pamia+ja+viis+xanoria+kurkusta+alas+paloviinalla.+Musta+olis+tullut+yks+ilta+urheilija+harrastaja+mutta+sitte+tuli+telkkarisda+ihmeelline+eläin+lääkäri+Pol.+Jäin+sitä+tuijottaa.+Kova+kuntosen+näkönen+ukko.+Sitte+ku+ootte+tässä+iässä+ni+arvostatte+vanhoja.