Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
78
Kommenttia
1332
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Myönnän+että+narrasin+vähän+itsebuolustus+lajeista.+Mutta+ei+mulle+tarvi+aina+huomauttaa+kun+valehtelen.+Ei+ne+olleet+itämaisia+lajeja,+vaan+kotkalaisia+lajeja.+Minä+ne+lajit+keksin+ja+ne+vei+sitten+mun+oppipojat+okinawaan+ja+aasiaan.+Yksi+oppilaistani+oli+kuuluisa+Naruhito+Muumimuki+ja+toinen+oli+Mr+Miyagi.+Tuttu+elokuvasta+karate-pig.+Otin+leveän+haara+asennon+aina+aluksi+ja+päästin+kimeän+äänen+suun+kautta+ja+sitten+toisen+ala-kautta.+
Liimasin+sitten+illalla+ite+kontagti+liimalla+omaan+vyöhöni+daneja.+Haisee+muuten+melkosen+hyvälle+se+liima+ja+siitä+tulee+jotenkin+sellainen+hempeän+tyttömäinen+olo+vaikka+silmiä+kirveldää.
21.07.2020 12:44
Meillä+taas+vaimo+otti+mökille+mukaan+taitettavan+kymmen+metrisen+uima+hyppy+telineen.+Rannassa+ei+oo+vettä+ku+30+senttiä+ni+se+hyppää+vaan+seiskasta.+
Muodikkaat+piginit+sillä+on+alaosa+mutta+ylläällä+ei+mitään.+On+kiva+katsella+sitä+tässä+ja+nauraa+hörötän+samalla+laatu+konjakkia+kuksassa+ja+tasokas+sigari+suu+pielessä.
Ukon+ilma,+ni+ei+näy+ikkunasta+nyt+malmin+lento+koneita.+Kapteenina+kinostaa+ne+koneet.+Itellä+oli+ennen+tähti+moottorilla+varustettu+Sensa+merkkinen+lento+kone.+Siinä+on+mäntien+tilalla+tähtiä.+Vaimolla+on+jo+lupakirja+paikallis+kirjastoon,+mutta+sitä+ei+oo+näkynny+helmi+kuun+jälkeen.
21.07.2020 08:40
Mä+olen+jo+täällä+kylmähuoneessa+maleksimassa+ikkuna+verhot+kiinni.+Tulee+muuten+kuuma+ikkunasta.+On+tosi+siistiä+olla+jo+täällä+voin+vakuuttaa+ja+wifiä+piisaa+on+varaa+siihen+kyllä..+ja+riisiin.+Onk+mun+muijaa+näkynny?+Lähti+ostamaan+tammi+kuussa+savukkeita+eikä+oo+tullu+takasi.+Ihmettelen+ku+ei+se+ees+polta.+Miks+se+pakkas+laukun+kauppa+matgaa+varten??
18.07.2020 12:06
Mulla+on+resupetteri+jo+tuppimulkku.+Se+on+vähän+niiku+ase+olis+kotelossa+käyttämättömänä..+voin+vakuuttaa+että+se+on+ollut+kotelossaan+jo+kauan.
18.07.2020 09:22
Mutta+entäs+kun+rahalla+ihokosketusta+ja+vuokramorsiamia+kolmella+kymbillä..?+
Mulla+on+taito+hyppysissä+läsnä+olo+ja+läheis+kasvatukseen.+En+oo+pennin+jeniä+maksanut+raskaudesta.+On+nääs+tota+ulkonäköä+mulla+naamassa+ja+hyvä+kunto.+Naiset+tulee+aina+sanomaan+että+nyt+heti+tänne+saat+ilmaseksi.+En+oo+sitten+maksanut+ku+eivät+pyydä.+Ihot+ne+siinä+vaan+koskettelee+minkä+ehtii+ja+ei+tarvi+lombakkoa+taskusta+kaivaa.
Ei+oo+ikinä+tarvinnu.+Siksi+teinkin+siitä+nahka+lombakosta+kärpäs+läbän+jo+80+luvun+alku+puolella.+Kelakorttia+varten+ei+tarvi+lombakkoa.+Se+kulkee+tommosessa+osuuspangin+kodelossa+mukana+apteekkiin+ja+takas.
18.07.2020 00:04
Kun+oltiin+hyvän+ystäväni+numban+kanssa+kolmannella+luokalla+rinnakkais+luokilla+nelikymppisinä+Tikkurilan+ala-asteella,+ni+oltiin+jo+sillon+tosi+hyvät+kaverukset.+Meidät+tunnettiin+välkällä+nimillä+illu+ja+yrpä.+Numba+oli+se+yrpä.+Siihen+aikaan+sillä+vielä+jöpötti.+Mobolla+ku+mentiin+kakx+päällä+ni+se+tökki+mua+joskus+sillä+leikillää+selkään.
17.07.2020 20:11
Mulla+on+jos+se..+piisami.+Isäukko+ampusi+sen+kun+sen+bää+näkyi+tungiosta+keväällä+1962+vuonna.+Se+on+ollu+täytettynä+siitä+lähtien.+On+täälä+mun+maleksimis+huoneessa+nyt+ilmabuntarin+vieressä.+Hauska+juttu+että+sen+karvat+nousee+pystyy+aina+kun+piarasen.+Pattajan+pojut+ei+saa+euroviisumiakaan+ku+rahalla,+mutta+mulla+on+elite+kotitalon+lähellä+ojassa.+Kakarat+kivittäneet+mutta+aika+hyvä+tasoinen+auto+edelleen.
16.07.2020 10:40
Minua+vaan+ottaa+pannuun+se+että+toisilla+seisoo+vielä+ja+niitä+kinostaa+naiset.+Minä+olen+jo+ihan+eri+tasolla.+Minua+kinostaa+klopaalit+asiat+kuten+gorona+ja+ilmasdon+muutos.+Tulee+hiili+jalka+jälki+jos+resupetteri+lentää+thamaahan+ostamaan+ihokosketusta+rahalla.+Itse+olen+aina+ilmaiseksi+saanut.+Viimeksi+sain+avokämmentä+80+luvulla+ja+se+tuntui+tosi+hyvältä+naamassa.+Kerran+näin+melkein+tisin+uima+hallin+puguhuoneessa.
16.07.2020 07:50
Mä+olen+kanssa+tosi+edustava.+Valitsin+itseni+kolmena+vuonna+peräkkäin+vuoden+kelamieheksi+ja+varastín+kanttiinista+palkindo+lusigan.
16.07.2020 07:24
Mulla+taas+vaimon+kälyn+siskon+veljen+kaimalle+ostin+oman+jalostomon+ja+oma+kotitalo+alueen+jota+he+lyhentävät+suljetun+ravintolan+tuotoilla+jotta+voin+sitten+laittaa+jouluna+heille+kolme+tonnia+euroja+lahja+kuoreen+ja+kouluttaa+orpoja.+Hyvän+näköinen+se+jalostomo+ja+olin+onnellinen+siinä+pensa+asemassa.+Olen+oleskellut+tosi+paljon+elämässäni+ja+mulla+on+ilma+puntari,+jolla+voin+tarkkailla+maailmaa+vuosien+varrella.+
Siskon+veljen+tytön+kälyn+kaveri+on+myös+hospitaalissa+tossa+viereisellä+osastolla.+Itse+olen+psykiatrisella+osastolla+ja+voin+vakuuttaa+että+olen+ollut+täällä+jo+kauan.+Olen+apea+näky+sivutyönä.+Aimoni+pitäisi+tulla+tänään+käymään.
16.07.2020 06:58
Konppaan+teitä+ja+oon+samaa+mieltä...+on+kaamea+kehitys+maa+tuo+Thaimaa.+Köyhiä+resupettereitä+täynnä...+okei+on+niillä+vähä+paremmat+autot+ku+Suomessa+mutta+muuten+resuja+on.+Kuka+sinne+ees+kaipaa+ees+turpapaikan+hakija?+Ei+kaibaa+ei.+Ei+ees+ne.
Oon+tässä+viitisen+vuotta+maininnut+kehuskelevaan+sävyyn+joka+päivä+että+oon+jo+täällä+Thaimaassa+hengilökohtaisista+syistä.+No+en+mä+oikeesti+oo.+Asuin+hetken+aikaa+vuokralla+kuumassa+murjussa+turisti+slummissa+hin+lek+faissa.+Tuli+kaiken+laista+kremppaa+sitten+terveys+puolella+ja+meni+riitelyks+vakuutusten+ja+kelan+kanssa.+Ei+riitä+mun+sairaseläke+Thaimaassa+elämiseen+jos+jouduu+ite+maksamaan+sairaala+kulut.
Suomessa+koitin+elää+vähän+aikaa+thakku+vaimon+kanssa+mutta+sitten+nää+hoito+jaksot+aina+veny+ja+mulla+ei+muisti+oikein+enää+pelaa.+Kiukuttaa+koko+ajan.+Vaimo+lähti+takas+koti+maahansa,+eikä+tuu+enää+Suomeen.+Mulla+on+nyt+laitoksessa+pysyvä+paikka.+Täällä+on+wifit+ja+kaikki+ilmaiseksi.+Resut+joutuu+maksamaa+omista+huoneistaan+mutta+minä+en+maksa.+Nyt+saan+kaikki+lääkkeet+kelakortilla+ja+sähöthii+on+ilmasta.+Ruoka+on+ilmasta+ja+elämä+on+ilmasta.+Kyllähän+mieluummin+asusuin+siellä+Thaimaassa+ku+täällä+mutta+en+mä+sinne+kehitysmaahan+kaipaa.+Siksi+mä+kirjotan+enää+sellaset+sata+kertaa+päivässä+tänne+enää.+Mutta+kyllä+mua+ottaa+patikkaan+se+että+suomalaiset+matkustaa+kehitysmaahan+ja+vielä+tykkäävät+siitä+mokomasta+maasta...+ite+en+piittaa+laisinkaan+paitsi+jos+voitan+lotossa.
13.07.2020 15:22
Taisi+olla+töllössä+kun+siili+viranomainen+mainitsi+että+ei+pääse+thimaan.+Vaimo+tulkkasi+ja+pahasti+mulkkasi+kun+leikkasin+varpaan+selkämyksistä+karvoja+katetulla+ruokaböydällä.
13.07.2020 11:31
Kerran+jouduin+anomaan+turva+paikkaa+naapurista.+Olin+juovusbäissään+kusennu+isäugon+kiljutiinuun.+Heräsin+siihen+ku+isäukko+hymyili+mulle+valmetin+piippua+pitkin+ja+kysäisi+että+kukaha+on+mahtanna+kusenna+kiljuun,+ko+myö+vaa+täälä+kahellee+asutaan?+Sain+50+metriä+etumatkaa+ennakko+perinnöksi.+Meni+se+kesä+naapurin+liiderissä+puu+ukkoja+veistellessä.+Ukko+leppy+sitten+syys+myrskyin+aikaan+ku+se+sai+jonku+slaagin.
13.07.2020 08:06
Mulla+on+kanssa+yks+luottava+paikka+johon+aina+voi+luottaa+ja+ne+luottaa+siihe+että+tuun+aina+uuvelleen.+Hesan+psykiatrinen+päivystys.+Välillä+on+niin+outo+olo+päässä+että+epäilen+siellä+olevan+salakäytäviä+ja+jouludonttuja.
13.07.2020 08:01
Olin+mä+kerran+äitin+kanssa+edelässä.+Äiti+kysyi+edelässä+kaupan+tädiltä+että+eikö+teillä+ole+hyllyssä+vaippoja+48+vuotiaalle+poika+vauvalle?+Ei+ollu.+Meni+vähä+enemmän+sitte+pasimysiinijä+ku+normaalisti.+Oisin+varmaa+saanu+ilmaseks+sillä+matkalla+mutta+vissii+ne+vaipat+kuivumassa+siinä+hodellin+parvekkeella+ei+houkutellu+naaraita+hunajan+lailla.+Mulla+on+hyvä+ulko+näkö.
13.07.2020 07:57
Mä+olin+hyvä+matema+stiigassa+jo+ala+luokalla.+Muilla+oli+tavalliset+muovibulkat.+Olin+aina+ekana+mäjen+alhaalla+mutten+ylhäällä,+koska+olin+melkoinen+punkero+jo+sillon.
Havaitsivat+aika+pian+että+oon+yliälykäs+lapsi.+Sain+päästö+todistugsen+jo+vitosluokalla+beruskoulusta+ja+pääsin+pois.+Hassu+yhteen+sattuma+oli+että+täytin+samana+päivänä+nelkytkaks.+Siellä+oli+jo+hiano+kakku+oottamassa+kun+menin+kodiin.+Käytin+niin+paljon+kipulääkkeitä+niihin+aikoihin+kihtiin+että+meiän+kotia+kutsuttiin+panakodiksi.
12.07.2020 17:02
Mulle+tuli+kerran+sanomaan+laadukas+nainen+tasokkaassa+yögerhossa,+tais+olla+ostarin+bupi,+että+haluu+antaa+mulle+ilmaseksi+koska+on+hyvän+näköinen+naama+mulla+ja+sano+vielä+että+muille+se+maksaa+vaikka+tosi+paljon+mutta+mulle+ei.+Ei+puhunu+omiaan.+Nakkas+kuuman+lastin+mun+selkään+alle+minuutin+nylkytyksen+jälkeen+ja+pyyhki+sen+herras+miehenä+mun+kesämekon+helmaan.
12.07.2020 16:56
Resupetteri,+mä+olin+kerran+jo+tosi+kiinnostunut.+Olin+ihan+tosi+kiinnostunut..+Nyt+en+muista+mistä.+Se+unohtu+kun+kurlasin+neljä+pamia+ja+viis+xanoria+kurkusta+alas+paloviinalla.+Musta+olis+tullut+yks+ilta+urheilija+harrastaja+mutta+sitte+tuli+telkkarisda+ihmeelline+eläin+lääkäri+Pol.+Jäin+sitä+tuijottaa.+Kova+kuntosen+näkönen+ukko.+Sitte+ku+ootte+tässä+iässä+ni+arvostatte+vanhoja.
12.07.2020 16:49
Näin+ikkunasta+kun+sellainen+pieni+pakolaisboika+seisoi+kaupan+kulmalla+toimettomana.+Nostin+parvekkeella+vähän+kellohameen+helmaa+ja+huusin+sille+että+täällä+olis+tätä+tarjolla.+Se+tuli+siitä+alakerran+parvekkeen+kaiteen+yli,+riuhtas+kellohameen+päältäni+ja+vei+sen+mennessään.+Sanoi+nimekseen+Hummus+tai+sinnepäin.+Neliseiska+sotalapsi+Ruotsista.+Huusin+perään+että+hame+takas+ni+se+vaan+huus+ruattiks+että+itehän+sen+lupasit+ja+teettää+siitä+hameen+kolmelle+normaalivartaloiselle+tyttöystävälleen+ja+kutsui+mua+Globen+hallin+kokoiseksi+lehmäksi.
12.07.2020 16:44
resupetteri..+kerran+oldiin+isäukon+ja+Hounin+kanssa+kodassa+vähän+keitto+puuhissa,+kun+siihe+eksy+etelän+mies+paikalle.+Juteltiin+siinä+ni+etelän+mies+kysy+multa+että+mitä+eroa+on+poron+ja+naisen+tushukalla?+Sanoin+sille+resupetterille+että+kysy+Hounilta,+se+on+saanu+naistaki.
12.07.2020 16:35
45 / 67