Pattayan rakkaan Harrikkakateus.

Anonyymi

Mistä mahtaapi johtua sellainen seikka, että ... no antaas olla ... tai oikeastaan miksi jotkut alan ex-pertit polttavat pohkeensa vuokramoottoripyörillä ... vastaus lienee se että ei ole omaa mootoripyörää ja kokemus olematon.

21

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä aloitus. Ehkäpä se johtuu siitä että... hetkinen, nyt tuli tuotantolinjalle häiriö.... jatkan myöhemmin, moips.

    • Anonyymi

      Heh 4 poistettua jo.

      • Anonyymi

        Kaikkea se alakastin katkeruus ja kateus saakin aikaiseksi, kuten 7 vex vex vaan.


    • Anonyymi

      Aloitus on asia minkä olen havainnut pattiksella ollessani usein. En tosin pohkeiden polttamista, mutta tuon olemattoman kokemuksen.

      Täällä suomessa ajeltu tossumopolla mökillä kesäsin ja kun päästään 14vrk pattayalle, niin heti joku 1300|< kuutioinen vuokralle ja vielä maksusopimusheila tarakalle.

      On se pojat kamalaa joskus katsella, kuinka tuhnut käyttäytyy, siis vielä pyörän paikallaan ollessaan? Ennen ajoon lähtöäkin. Monta kertaa miettinyt, että tuosta ei kyllä hyvää seuraa.

      Mutta kai se sillain on, että kun on lomarahat plakkarissa niin hallitsee kulkuneuvon kun kulkuneuvon?? Pattayaa en väittäisi liikenteeltään helppo ajoisemmaksi kun mökkitietä, jossain Jyväskylän keskusta taajaman ulkopuolella tai Riistajärvellä.
      Toki tytöt ovat tottuneita isoihin vehkeisiin, mutta nämä tuhnut jättävät yleensä sen ainoan "ison vehkeen" (sekin vuokrattu, kuten böönakin). ulos parkkiin, mennessän sisälle nauttimaan ostoksensa sisällöstä

      • Anonyymi

        Jos en nyt aivan väärin muista niin yksi hoksasi vahingossa miten moottoripyörää ohjataan kun oli ensin ohjannut sen välimerelle nainen tarakalla .... turvallisen kuskin kyydissä.


      • Anonyymi

        Eikä se palanut pohje ollut melkein 2 metrisen budolajeista tunnetun miljonäärin pohje, samoin kun aikanaan saman kaverin pulleista sormista aijattu foto.

        Ne kuuluvat n 175cm, 88kg normaalille suomalaiselle pallerolle jolla on hiekan väriset hiukset.

        Ei taistelijalle, joka on osallistunut pimeisiin rahamatseihin Pattayalla 90 luvulla, otteluihin, joissa joskus oteltiin vastustajan kuolemaan asti?

        Nyt ollaan oltu liikemiehiä jo muutama vuosi? Uusi vaimo ja uusi lapsi ja maanviljely...? ovat nykyaikaa.

        Nolla vanhenee ja mielikuvituselämä nollan mukana?? Enään ei johdeta isoa firmaa aurinkotuolista, Nyt kuvataan pohkeita hotellin uima-altaalla. Ehkä stestosteroni alkanut laskea??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä se palanut pohje ollut melkein 2 metrisen budolajeista tunnetun miljonäärin pohje, samoin kun aikanaan saman kaverin pulleista sormista aijattu foto.

        Ne kuuluvat n 175cm, 88kg normaalille suomalaiselle pallerolle jolla on hiekan väriset hiukset.

        Ei taistelijalle, joka on osallistunut pimeisiin rahamatseihin Pattayalla 90 luvulla, otteluihin, joissa joskus oteltiin vastustajan kuolemaan asti?

        Nyt ollaan oltu liikemiehiä jo muutama vuosi? Uusi vaimo ja uusi lapsi ja maanviljely...? ovat nykyaikaa.

        Nolla vanhenee ja mielikuvituselämä nollan mukana?? Enään ei johdeta isoa firmaa aurinkotuolista, Nyt kuvataan pohkeita hotellin uima-altaalla. Ehkä stestosteroni alkanut laskea??

        oli sillä pulleat pohkeet


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Antekoo jo senssukan olla!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä se palanut pohje ollut melkein 2 metrisen budolajeista tunnetun miljonäärin pohje, samoin kun aikanaan saman kaverin pulleista sormista aijattu foto.

        Ne kuuluvat n 175cm, 88kg normaalille suomalaiselle pallerolle jolla on hiekan väriset hiukset.

        Ei taistelijalle, joka on osallistunut pimeisiin rahamatseihin Pattayalla 90 luvulla, otteluihin, joissa joskus oteltiin vastustajan kuolemaan asti?

        Nyt ollaan oltu liikemiehiä jo muutama vuosi? Uusi vaimo ja uusi lapsi ja maanviljely...? ovat nykyaikaa.

        Nolla vanhenee ja mielikuvituselämä nollan mukana?? Enään ei johdeta isoa firmaa aurinkotuolista, Nyt kuvataan pohkeita hotellin uima-altaalla. Ehkä stestosteroni alkanut laskea??

        Tämä. Mies joka hiljentää jengiä katseellaan. Mustanaamiosta seuraava, ylöspäin. Kaikilta osin " viljelevä aave"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oli sillä pulleat pohkeet

        Melkoista yksinpuhelua ympäri vuorokauden "täällä thaimaassa"


    • Anonyymi

      Olen laittanut Harrikkakilven rollaattoriini. Nyt Harrikkakateus on tipo tiessään.

    • Käy ruusut ikkunalla kohti kuolemaa.. Minä ja mun veli juovuksissa lauletaan.
      Mun veli puree rautanaulan poikki hampaillaan. Minä kusen kiljukattilaan.
      Miksei mun viestiäni sun radio kuule ei? Tulkaa juttelemaan tänne palstalle mun kanssa nyt heti modskareista ja pohkeista niinkuin olisitte jo!! Nyt on joulu ja on se kumma kun joutuu täällä yksikseen keksustelemaan joulunakin. Nakin. Otan joulunakin ja paan semattia päälle. Kela ei kinkkuva tänä vuonna maksanna.

      • Anonyymi

        Jätä tietokone sinne työsuhdekaksioon kun menet mummulaan jouluksi. Kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätä tietokone sinne työsuhdekaksioon kun menet mummulaan jouluksi. Kiitos.

        jaahas... senssu suannu aamu kaffeet juatuva.... painoitko pitkään yöhön töitä täällä thaimaassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätä tietokone sinne työsuhdekaksioon kun menet mummulaan jouluksi. Kiitos.

        Erittäin hyvin ehdotettu


    • Mun aimon koko nimi on Aimo Harri Pallinläiske. Kutun häntä hemmottelu nimellä Harrikka ja ajan koko yön.. niinkuin roi orbison.. mun sydämeni lyö, se kello hameessa jo on ja ajan koko yön vaikkei mulla oo ees mopoa. Aiemmin mun aimoa kututtiin thai-aimoksi, ku sen veikka poika kävi puketissa 1997 vuonna ja kerto mitä kaikkee siellä oli. oli ollu paljo mopoja ja sit se näki norsun. kalja ei maksanu oikein mitään ja sitte se joiki niitä paljo.

    • Anonyymi

      Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

      K h i a i x 13

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      99
      987
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      591
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    Aihe