nasu ja senssu.

Anonyymi

Senssuttelu loppui ja nazi aloitti normalinsa, sellaista matkailua tänään, saas nähdä mitä huomenna.

21

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos.

      Uskon että jatko on keskustelijoiden päätettävänä.
      Senssuttelu oli täysin asiatonta ja niin myös nazin asiallisten kirjoitusten poisto.

      Toivon että keskustelu voisi jatkua rauhanomaisen rinnakkaisolon merkeissä.

      • Anonyymi

        Asialliset poistettu? Outoo, kun jäljelle on jäänyt pelkkää skeidaa!


    • Kirjoittelen ketään loukkaamatta omia kokemuksiani Pattayalta. Niitä on poistettu runsaasti; toki niitä voi joku pitää paskana mutta siitä vain kirjoittelemaan parempaa.

      Ei taida onnistua?

      • Anonyymi

        Täyttä novellia ja perskärpänen fanittaa.

        Syytäkin poistaa.

        Lue kirjoituksia ja palaa aiheeseesi loukkaaminen kun et ole 2010 päässä, joka unohtaa aina eilisen.


      • Anonyymi

    • Voinemme palata edelliseen lähiaikaan tai asettua nykyiseen välirauhaan.

    • Pitkävihaisuus ei ole rauhan ele eikä ainakaan sen enne.

      • Anonyymi

        Vedä räpylääs pitkää vihaa.


    • Anonyymi

      Nazi sairaan kanssa on turha kinastella.
      Toi sairas ämmä on riidelty täällä 10 vuotta vähintään.
      Nimimerkit vaihtuu, mutta viha pysyy.
      Anna sairaan olla ei vaikuta mitä siitä sanot pääasia on että sanot jotain.
      Huonossa jamassa senssu on ja muut hahmonsa.
      Tosin tämä palsta saattaa pitää sen hengissä.
      Saattaa muuten tehdä jotain itselleen.

      • Anonyymi

        Hienosti tänäänkin olemme saaneet lukea, lerpan ystävällismielisen asiallista jutustelua Pattayasta ja sinne matkailevista, kunnon ihmisistä.

        Hänellä sitä, tuota sielunkauneutta aina löytyy lämminhenkisistä vastauksistaan!

        "Tyylikkäällä" kerronnallaan yrittää uskotella kirjoittelevansa totuuden, vain totuuden, mitään siitä poisottamatta ja mitään siihen lisäämättä!

        Uskomatonta tuo kateutensa Pattayan matkaajia kohtaan...

        Dissosiatiivinen identiteettihäiriönsä (engl. dissociative identity disorder, DID, "monipersoonahäiriö" tai "sivupersoonahäiriö") on dissosiaatiohäiriöistä monimutkaisin eikä enää ole lukuisien lääkärien kertoman mukaan hallinnassa ja parannettavissa.
        Pattyalaiset aloittivat jo aiemmin tyhmät puheensa ja nyt yhdessä Lerppaharjulaisten kanssa, viihdyttävät meitä kauheimmilla kirjoituksillaan, ylpeillen saannoksistaan palstoilla ja kuvitellen Pattyan nousevan tällä tavoin uuteen kukoistavaan nousuun, mutta toivotonta on taistelunsa...

        Don Quijoten tavoin Pattyalaiset yrittävät Lerppaharjun Sancho Panzat apunaan kiivetä matkailupalstojen valtiaiksi, hävyttömillä puheillaan, mutta toisin on käynyt! Vähäinenkin arvostus Pattyaa kohtaan on kansan silmissä kadonnut ja niinpä heidän arvostuksensa on nostanut viihtyisän ja rauhallisen Hua hinin, Thaimaan helmen, matkailun kärkeen, paikkaan, joka sille luontojaan kuuluukin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienosti tänäänkin olemme saaneet lukea, lerpan ystävällismielisen asiallista jutustelua Pattayasta ja sinne matkailevista, kunnon ihmisistä.

        Hänellä sitä, tuota sielunkauneutta aina löytyy lämminhenkisistä vastauksistaan!

        "Tyylikkäällä" kerronnallaan yrittää uskotella kirjoittelevansa totuuden, vain totuuden, mitään siitä poisottamatta ja mitään siihen lisäämättä!

        Uskomatonta tuo kateutensa Pattayan matkaajia kohtaan...

        Dissosiatiivinen identiteettihäiriönsä (engl. dissociative identity disorder, DID, "monipersoonahäiriö" tai "sivupersoonahäiriö") on dissosiaatiohäiriöistä monimutkaisin eikä enää ole lukuisien lääkärien kertoman mukaan hallinnassa ja parannettavissa.
        Pattyalaiset aloittivat jo aiemmin tyhmät puheensa ja nyt yhdessä Lerppaharjulaisten kanssa, viihdyttävät meitä kauheimmilla kirjoituksillaan, ylpeillen saannoksistaan palstoilla ja kuvitellen Pattyan nousevan tällä tavoin uuteen kukoistavaan nousuun, mutta toivotonta on taistelunsa...

        Don Quijoten tavoin Pattyalaiset yrittävät Lerppaharjun Sancho Panzat apunaan kiivetä matkailupalstojen valtiaiksi, hävyttömillä puheillaan, mutta toisin on käynyt! Vähäinenkin arvostus Pattyaa kohtaan on kansan silmissä kadonnut ja niinpä heidän arvostuksensa on nostanut viihtyisän ja rauhallisen Hua hinin, Thaimaan helmen, matkailun kärkeen, paikkaan, joka sille luontojaan kuuluukin.

        Ihan kuin olisin lukenut tämän kommentin jostain aikaisemmin!


      • Anonyymi

        Joku jo epäili että moderoisi tätä palstaa.


    • Anonyymi

      Mutta kenellä on uljain jahti? NumbaZapholla vaiko Thailady-Aviomiehellä?

      Zaphodbx
      25.10.2015 11:01
      "pran burin satamaan etsimään jos pojujen rahat riittää, siellä jahteja riittää...
      saattaa olla että pojut on hiljaa pitkän aikaa, laittakaa kuvia tänne, niin vastaan onko oikein... sitten saatte minun yhteystiedot selville kun ensin löydätte veneen rekisteristä, voin sen verran auttaa että se on rekisteröity Luxembourgissa... resuperseet"

      • Anonyymi

        Nopea heppu.

        Mitäpä voi sanoa miehen maantiedosta kun kertoo ajaneensa Hua Hinista Phuketiin neljässä tunnissa jahdilla ja Phuket sijaitsee hänen mukaansa Siamin lahdella.
        Tyttärensä jahti tuotiin ajamalla Phuketista Helsinkiin kolmessa päivässä.
        Chiang Maista hän luikautti prätkällä Hua Hiniin aamupäivän aikana ja ehti käydä Pattayallakin siinä matkalla.
        Floridasta hurautti Las Vegasiin muutamassa tunnissa Cadillacilla ja kävipä vielä matkalla Orlandossakin nukkumassa, joka on varsin rakas hänelle.
        Saimaalla oli kalassa edellisenä päivänä jahdillaan ja seuraavana aamuna olikin jo Ruotsin rannikolla.
        Yksityiskoneesta kirjoittaa suomikaksneloselle ja valitsi sellaisen yksityiskoneen jossa on wifi. Salaiselle paratiisisaarelle olivat vaimon kanssa matkalla.
        Miljoonaomaisuudesta huolimatta innostuu sitten kuitenkin yhtäkkiä sähköpotkulaudasta tai moposta vallattomasti kuolaten, vaikka talli pursuaa kalustoa joka saa Räikkösen punastelemaan.


      • Anonyymi

        Numban jahtipa on rekisteröity luksempurissa... !!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Numban jahtipa on rekisteröity luksempurissa... !!!!!

        Katsos, Tytti mattomiesten pomolla kalan savustajan tyttärellä tuotantolinjalla alkoi ruokatunti.


      • Anonyymi

        Heh heh, nyt se varmaan ylpeänä läpyttelee tätä synnyttämäänsä senseitä tatamilla ja venyttelee piliään jokaisella venytyksellä khiain kiekaisten..... khiai... khiai.... khiai....


    • Anonyymi

      Höpsistä, ei senssuttelu vielä ole loppu, ootas kun tämä jonka vaimonkin elämää on vaikeutettu, menee yövuoroon palstamatkailemaan.

    • Anonyymi

      Huomenta kaikille tasa puolisesti täältä Thaimaasta.
      Murukahffia tarjoili juuri eteerisen kaunis aimoni.... nami nami.... mieleni tekisi aivan sanoa että ..... mutta jääköön sanomatta.
      Arvaatteko mitä muuta sain?

      • Anonyymi

        Sait jokapäiväisen tämän päivän ensimmäisen internetorkkusi tehdessäsi yöduunii polin päivystyksessä.


    • Nyt on aika paskha tunnelma täällä hesan maissa. Aimo rysäytti sellaiset ruikulit että muovi mattoon paloi ruotsin muotoinen läiskä. Saatiin me tästä iloakin irti. Ollaan ajeltu siinä kartalla mätspoks autoilla koko aamu. Minä oon menossa tuhkolmasta malmöön mutta aimo juuttu mutavelliin jönkööppinnissä. Hinaus palvelu on menossa apuun jos tiiätte mitä tarkotan..

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe