Matkalla luolaan

Ku 2008 äitee sai vakkuutus rahat ja vei minut ja veljeni kaisa-raimon taimaahan niin käytii myös rapilla. Siellä tapasin ekaa kertaa aimon. Kun ilmainen rakkaus oli jo puhjennut niin mentiin luolaan ja löyvettii sieltä älyttömästi lildoja. Minä otin yheksän ja Aimo 11. Sen mikä reppuu mahtu.
https://www.iltalehti.fi/thaimaaextra/a/557ce984-5b7c-49cb-8e77-300c2a5ee70b

8

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tikkui nybittiin vielä seuraavana jussina kannikasta.. resupetterit

    • Anonyymi

      Maailmanlaajuisesti on ollut havaittavissa liikehdintää ääriryhmissä toisten rakennellen maailmanlopun bunkkereita kun jotkut rakennellen buudeli aitauksia.
      Ahdistuneisuuden johdosta rauhoittavien lääkkeiden myyntitilastot hipoo huippuaan.
      Heikoimmassa asemassa olevat henkilöt ovat turvautuneet internettiin saadakseen helpotusta umpikujassa olevaan elämäänsä ja Junttilassa se vahvimmin ilmenee tällä matkailupalstamatkailuun erikoistuneella Pattayan matkailipalstalla seuraavasti:

      "Minulla on jo laatu HD kuva kuksasta päivän lehdellä täällä Thaimaassa.!!
      Aijaan sen HETI kun NEITINI joka ajattelee minua 24/7 kastini ehdot täyttyvä ollen.
      Napautamme kohta kaikki täällä Thaimaassa peukalon nivelellä Neidin varpaaseen joita on vain yksi niin että PanDa ki ki kilahtaa KHII JAII .!!
      Lähtenkin tästä säätelemään S Mersuni potato venttiileitä, moips".

      Kyseisen kirjoituksen kirjoittanut henkilö tuolla tavallaan saa helpotusta hetkeksi ja kun taasen paha olo yllättää minuutin päästä, niin hänellä on jo muuta kerrottavaa avunhuutonaan anonyyminä puskastaan.

      • Anonyymi

        Jos vain Niuvan suljetulla saisi kiljupöntön korkin kiinni ja ovi narahtaisi, niin tuonne heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos vain Niuvan suljetulla saisi kiljupöntön korkin kiinni ja ovi narahtaisi, niin tuonne heti.

        Pam pam Senssun taikakaulin
        Kun kerran heilahtaa
        Pam pam Senssun taikakaulin
        Se oitis tehoaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pam pam Senssun taikakaulin
        Kun kerran heilahtaa
        Pam pam Senssun taikakaulin
        Se oitis tehoaa

        luolassa ollaan

        Helsingin matkailun tuska jatkuu muuta maata pahempana: ”Tilanne on katastrofaalinen”
        Kansainvälisten turistien puuttumista ei voida mitenkään paikata kotimaan matkailulla, sanoo Helsingin kaupungin markkinointiyhtiön toimitusjohtaja.


        https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000007710408.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        luolassa ollaan

        Helsingin matkailun tuska jatkuu muuta maata pahempana: ”Tilanne on katastrofaalinen”
        Kansainvälisten turistien puuttumista ei voida mitenkään paikata kotimaan matkailulla, sanoo Helsingin kaupungin markkinointiyhtiön toimitusjohtaja.


        https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000007710408.html

        Samaa mieltä kanssasi kaikista asioista tasapuolisesti.

        https://youtu.be/MqPM-w15r-s


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        luolassa ollaan

        Helsingin matkailun tuska jatkuu muuta maata pahempana: ”Tilanne on katastrofaalinen”
        Kansainvälisten turistien puuttumista ei voida mitenkään paikata kotimaan matkailulla, sanoo Helsingin kaupungin markkinointiyhtiön toimitusjohtaja.


        https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000007710408.html

        Kiitän mielenkiintoisesta uutisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä kanssasi kaikista asioista tasapuolisesti.

        https://youtu.be/MqPM-w15r-s

        Kiitän kunnon pärinöistä! Hienoja laatupyöriä. Kylläkään en tuttuja videolta ponkannut... täytyiskin varmaan ettiä video ja kuvia .....kotikirjahyllystä.... erään tutun.... amerikkalaisen Chiang Main Ladyn erittäin näyttävästä laatupyörästä... ja aijata tänne.... vaikka kuvat eivät muistaakseni kovin laadukkaita olekaan.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      99
      987
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      591
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    Aihe