Miten ajattelit viettää Joulun täällä Thaimaassa

Anonyymi

Millaisia perinteitä?
Syötkö kinkkua?
Lepäiletkö vai painatko duunia niska limassa?

19

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Moi moi kaikille tasapuolisesti !!

        Kiitän kakstuhattakymppiä jälleen kerran asiallisesta vastauksesta aloitukseen liittyen. Kiitos.

        Ystävällisesti haluaisin kuitenkin huomauttaa ja tarkentaa, jos sallitaan, että tuon mitä mainioimman videon alusta puuttuu jotain oleellista.

        Nythän on nimittäin niin, että videosta --- etenkin näin korona aikana, jolloin turhia, etenkin vuokraihokosketuksia, tulisi välttää --- puuttuvat nämä sanat:

        " (sanoppas päivää pukille, sanoppas päivää)
        Min en oo mikään pukki !
        Minä oon tavallinen ihminen ! "

        Tarkemmin tämän väittämäni voivat kaikki halutessaan ja etenkin Senssu tarkistaa tästä videosta:

        https://www.youtube.com/watch?v=xGxNqAu7sy0

        Mulla ei muuta tällä kertaa. Moips!


    • Anonyymi

      Katsos niskalima, juttu on niin että kuten yksikin tuotantolinjalainen tietää ja varmasti yrittäjät, että joskus kellonajat ei ole este työnteolle ja kun itse saa valita tehtävänsä ja niiden tekoajat niin se ei aina ole 7 -16.

      • Anonyymi

        Senssulle hyvää joulua ja uutta vuottakin.


    • Anonyymi

      päivystän suomi24 palstaa täällä thaimaassa.

      S

      • Anonyymi

        Tämäpä vasta yllätys ja suorastaan uskomatonta. 😁


    • Oikeaan joulu tunnelmaan pääsee apina ja traktori hymiöillä. Sitten mennään piirileikkiä kello hameissa aimon kanssa ja kulkuset ne vaan kilisee. Ei oo nääs alkkareita kummallakaan, kun käärittiin ne toisillemme pakettiin lahjoiksi tuomaan joulu iloa. Aimo sano ettei voinut pesasta niitä ennen käärimistä, kun pesu soikossa on joulu kiljut muhimassa. Sanoin ettei pienet seriffin merkit takamuksessa mua haittaa. Aimo taputti mua hellästi takapuoleen ja sanoi lempeällä äänellä mua resupetteriksi. Sitte suudeltiin vaikka mulla oli palava sätkä suussa.

    • Anonyymi

      Täällä Jyväskylän Thaimaassa vietetään erityisen rauhallista joulua. Morsmaikku Thaimahassa. Meikäpoika viettää laatuaikaa yksin karanteenissa. Altistuminen tuli naapurin kautta. Välipäivinä sitten käymään lasten kanssa syömässä jouluhullun ex-anopin (lasten mummon) luona. Nyt vaan netflix-sarjoja, kohtuudella alkoholia ja herkkuja. Prismassa myivät loput kinkut eurolla kilo. Ostin neljä kuudenkilon kinkkua. Itselle kaksi, toinen pakkaseen ja kaksi lapsille joululahjaksi.
      Rokotteiden saapumista ja vaikutusta odotellessa.

      PattayaNro1

      • Anonyymi

        Ai että olet prismassa karanteenissa vai.?
        Sun tinderis on ja pysyy thaimaassa.
        Voithan nyt sitten viettää enemmältikin laatuaikaa yh-naapurisi kanssa kun teillä sama viirus.
        Laatuaikaa ..... netflix ....... vittumikäidiootti ...... isolta skriiniltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai että olet prismassa karanteenissa vai.?
        Sun tinderis on ja pysyy thaimaassa.
        Voithan nyt sitten viettää enemmältikin laatuaikaa yh-naapurisi kanssa kun teillä sama viirus.
        Laatuaikaa ..... netflix ....... vittumikäidiootti ...... isolta skriiniltä.

        Asialliseenkin vastaukseen pitää aina senssun vittuilla vastaukseksi. Mikä nyt oli? Kinkkukateus? Vai mikä laukaisi raivon?


      • Anonyymi

        Jyväskylässäkö altistuneet pyörivät tavarataloissa alekinkkuja ostelemassa ja käyvät syömässä lasten kanssa mummuloissa? Ei ihme, että virus leviää.

        Tyttiss thaimaassa? Aika monella sama juttu. Kai sulla kuitenkin kihlasormus sormessas on😅?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Maltan saari on kaatopaikka. Älä matkusta.

    • Anonyymi

      Leikitään Aimon kanssa, olen aina veturi ja Aimo eka vaunu..

      S

      • Anonyymi

        Tyttöhallitus kirjoitetaan yhteen. Persuustakaisinkouluun.


    • Anonyymi

      Minulla seksinukke leidari kämppiksenä. Hänen kanssaan tulee touhuiltua jouluna ahkerasti.

    • Anonyymi

      Melkoista yksinpuhelua tietysti pattayapalstalla, todellinen hörhöjen kokoontumisajot.

    • Anonyymi

      Köh köh... asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta...
      Suomen Turussa.... jota myös jotkut nimittelevät Suomen... sanonko miksi, nimittelevät... jääköön sanomatta ...,. joulurauha julistetaan jouluaattona klo 12 Vanhalla Suurtorilla suomeksi ja ruotsiksi.
      Jouluna 2020 joulurauhan julistus luetaan ilman yleisöä!
      Ystävällisesti kysyisinkin, jos sallitaan, että mitenkäs "täällä Thaimaassa" joulurauha julistetaan?

    • Anonyymi

      Ajattelin poiketa hullun miekkamiehen rottaburgeribaariin ja tilata tupla burgerit koko joukolle.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      99
      987
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      591
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    Aihe