Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
78
Kommenttia
1332
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Voin+vakuuttaa+että+olen+jo+täällä.+Täällä+ei+ole+yhtään+taloa+tehty+betongista+vaan+täällä+on+tasokkaat+ja+ladukkaat+ragennus+materiialit.+Voin+helposti+ottaa+tuoreen+kuvat+rollis+roicesta+uima+altaassa+ja+pojasta+päivän+sanoma+lehtien+kanssa+uimassa+klooria,+mutta+mun+kamera+on+just+huollossa+ruohosen+seijalla+paraisissa.
24.05.2020 13:17
Mulla+hauskaa+ollen+omassa+kastissani.+Sain+uuden+resebtin+ja+noi+puna+valkoset+napit+saa+hihittämään+ihan+greisinä.+Oottakaas+ku+raapasen+vitsin..+Mitä+eroo+on+pattajan+rakkaalla+ja+raban+berillä?+Pattajan+rakas+vuokraa+ku+raban+berillä+on+oma+haddu!
ai+uh+hihi+hihi..+uuh+uuh..+eijei+tikahdun+aah..+Siinä+vähän+tasoa+teille+sbedet!
20.05.2020 12:48
Resupetteri,+minä+taasen+kusen+joka+päivä+monta+kertaa+housuun+tukien+vaippa+teollisuutta..
Minua+kutsutaan+täällä+paraisilla+nimeltä+pisuvaippamestari.+Pyyhin+tatamia+sitten+jos+vaippa+fuskaa.
20.05.2020 07:40
Mulla+on+petterit+aina+hauskaa+kun+mulla+on+kivaa.+Katsoin+omia+tilastojani+suurennus+lasista+ja+on+mulla+kivaa+ollen+ja+hauskaakin+monda+vuotta.+Kippara+naurua+oon+naurannu+pattajan+poikien+kustannuksella+ilmaiseksi.+ei+tarvi+maksaa+ihon+koskettelusta.+Voin+vaguuttaa+että+oon+jo+täällä+eikä+kyse+oo+petoni+viihteestä+vaan+aidosta+thaimaasta.+sitä+ollaan+niin+narssua+että+tuntijaa.+sellasta+kysysin+että+himin+hintaan+on+liput+jos+menee+jonkun+tavaran+mukana+kontissa+pattajalle?+Lokakuussa+menin+omalla+jahdilla+mutta+nyt+ajatlin+eri+laista+matkaa.
19.05.2020 18:15
mulla+ei+resupetterit+oo+mitään+seksiä+vastaan,+mutta+on+se+kauheeta+hommaa+mennä+tonkimaan+naiseiden+putkein+pätkiä+varta+vasten+sinne+ties+ja+mitä+sitten+rahalla+laitedaankaan.+ihokosketusta+haetaan+maa+ballon+toiselta+puolelda+kerran+vuodessa+ja+sitten+loppu+vuosi+vaan+muistellaan+peräkammarin+uunin+pankolla+menneitä+ja+ei+ole+siellä+sitten+ihokosketusta+eikä+länäoloa.+Duunelia+ei+raaskita+ostaa+kauppa+autosta+kun+pitää+säästää+matkaan+kaikki+rahat.+siinä+se+on+pattajan+rakkaiden+kasti+taas+nähdyt+ja+bunnittu.+Oman+navan+kanssa+vaan+pattajalle+sitten+kun+ei+muuta+napaa+ole.
se+on+ainoa+vaihtoehto+pojille.+Laitoin+saunan+savuamaa+ku+meille+tulee+tänään+arvo+valtanen+ernesti-luudnatti+vähän+kylpemään.+Tein+vastangin.
19.05.2020 17:02
Resupetterit,+mulla+oli+herkkä+hetki+tuossa+juuri+itseni+kanssa.+Semmonen+erooddinen+hetki,+kyl+te+tiiätte.+Asetuin+kontilleni+peilin+eteen+silleen+että+näen+omaan+pyhimpääni,+ei+mulla+ottanut+eteen+mutta+lopulta+teeskentelin+orkasmia+heittämällä+kuumaa+banaanijugurtti+olkani+yli+omaan+selkään.+Katselin+samalla+jalka+balloilija+Donaldon+vatsa+lihaksia+valo+kuvasta.
19.05.2020 16:35
Mä+olen+jo+nähnyt+kaikki+betoni+viihteet+pattajalla.+en+voi+pitää+maskia+kun+en+meinaa+saada+ilmaa+ilmankaan.+mulla+kun+on+vähän+resuina+nuo+keuhkot,+maksa,+haima,+perna,+sydän,+jalat+ja+suolisto.+Kihti,+läppävika,+skolioosi,+astma,+uniapnea,+keuhkoahtauma,+skolioosi,+herpes,+allergioita,+sepelvaltimotauti+ja+diapetes.+Ikäisekseni+olen+kuitenkin+kovakuntoinen+ja+paljon+paremmassa+kunnossa+kuin+sinä+läskipohje+appelsiini+kainalo.+Just+tulin+kunto+huoneelta+reenaa+masta.
18.05.2020 10:21
Resupetteri+menossa+hakemaan+ihokosketusta..+mulla+oli+jo+ihokosketus+eikä+tarvinnut+rahalla+ostaa.+Meidän+tasokkaassa+paraisten+hyyrypirtissä+kävi+oikea+tohtori+tutkimassa+asukkaat.
Kyljelleen+piti+mennä+ja+se+laitto+kumi+hansgat+käteen+ja+jotakin+rasvaa.+Pisti+kaksi+sormea+ja+kysyi+miltä+tunduu?+Ei+hullummalta+sanoin+että+kokeileppa+kolmella.+
Tohtori+sanoi+ettei+tarvi+hävetä,+koska+on+ihan+normaalia+että+tässä+tutkimuksessa+tulee+erektio.
Sanoin+että+ei+mulla+ole+sellaista+ollut+20+vuoteen..+Tohtori+sanoi+että+ei+niin,+mutta+mulla+on!
Ilmanen+oli+tuo+tutkimus+ja+siinä+mentiin+ihon+alle+pelkkää+kelakorttia+vilauttamalla.+Titaani+amexin+jätin+lombakkoon.
18.05.2020 10:05
Resupetteri,+et+tiedä+paraisista+mitään.+Se+on+hoivatalo+Hyyrypirtti.+Tasokas+ja+laadukas+miehille+jotka+ovat+omassa+kastissaan+ja+kastikkeissaan,+jos+vaibbaani+kurkistaa..
18.05.2020 09:15
Kerran+olin+resupetteri+pattajalla.+Jahtini+jätin+kauemmas+rannasta.+Näin+kauheita+onnettomalla+rantakaistaleella+jossa+rospuutot+vaanivat+pettereitä.+Puihin+kiipeilevät+rotat+loikkivat+ohikulkijoiden+niskaan+ja+levittivät+rapiesta+kilpaa+kulku+koirien+kanssa,+jotka+näykkivät+sääriluita+diissel+lavataksien+savu+pilvessä.
Siellä+oli+lapsi+rakentamassa+rannan+jätteistä+linnaa+ja+oli+laittamassa+likaista+lildoa+siihen+torniksi+linnan+neidolle,+niin+merestä+nousi+suuri+krotiili+vieden+hänet+mennessään.+Sitten+tuli+minulle+500+tuttua+poliisi+bäällikköä+ja+alkoi+pidättä+turisteja+vieden+heitä+karkotus+keskukseen+ja+lätkäsivät+kunnon+sakot+kaigille.
Juuri+kun+he+olivat+lastaamassa+pidätettyjä+autoon,+niin+pattaja+sortui+mereen.+Paikalle+jäi+vaan+liejua+ja+jätteitä,+joita+rotat+innolla+järsivät.+Pakteerit+levisi+kaikkialle+ja+aiheuttivat+kulku+taudeja.+Sitten+tuli+dengue+kuume+lopuille+selvinneille+muutamille+paari+tytöille.+Saaste+pilvi+ahmi+loput+kasvit+ja+viimenen+pelastus+auto+joutui+pahoihin+vaikeuksiin.+Sadan+kilometrin+säteellä+kaikille+suomalaisille+miehille+tuli+pahat+paikat.+Todella+pahat.+Kansainvälinen+arvo+valdainen+viran+omanen+sanoi+että+pattaja+eristetään+tuhansiksi+vuosiksi.+Se+siitä+baradiisista.
18.05.2020 09:11
Kerran+tuli+tosi+kusiset+paikat+mutta+pysyin+kovana.+Kaikkea+kokeiltiin+mutta+kovana+se+vaan+pysyi.+Moni+olisi+menettänyt+mielen+hallintansa+ja+ratkennut,+mutta+minä+en.+Olin+kovana+kuin+jää+vuori.+Lopulta+hoitaja+poika+hermanni+toi+tuoretta+luumu+kiisseliä.+Vatsa+pehmeni+heti+ja+en+ehtinyt+edes+vessaan+saakkaa+kun+se+ryöpsähdellen+purkautui+takaa+kuin+krakataun+tuli+vuori.+koko+osasto+evakuoitiin+siivouksien+ajaksi.
17.05.2020 14:41
resupetteri,+olen+kova+kuin+raaka+spaketti+tanko.+kerran+tuli+snakarilla+juntti+soittelemaan+ni+rikoin+pahasti+sen+nyrkin+naamallani+ja+sotkin+sen+maihin+nousu+kenkät!
16.05.2020 18:15
resupetterit,+mulla+on+jo+virallinen+näyttö+pääte+ubuntun+perässä+ja+siitä+asian+näkee+jos+toisengin!+Laatu+laite+jollaista+ei+ole+kuin+thaimaassa.+ei+riitä+taido.
15.05.2020 10:05
resupetteri+koska+ne+on+kauheita+natsisteja
14.05.2020 19:07
2017+Japanista+haki+turvapaikkaa+20+000+ihmistä.+Japani+otti+heistä+20.
14.05.2020 19:07
resupetterit+mulla+oli+jo+se+deekis..+siinä+tulee+samalla+sellanen+kunnon+viina+pöhö.+Sitte+loppu+rahat+ja+nyt+veän+ihan+vaan+näitä+kela+korvattavia+tabui.+Näitä+kun+laittaa+väri+ja+koko+järjestykseen+ni+saa+hienoja+kuvioita+tehtyä+iha+tähän+karttapöytäliinalle.
Just+äsken+söin+norjan+ja+yhden+osa+valtion+amerikasta.+Taisi+olla+Oregano+minkä+söin+tai+los+alamosin.
14.05.2020 18:30
resupetteri+mul+ois+heti+tässä+vähän+jutunjuurta+tarjolla..+valitsetko+kun+kerron+askartelu+kirjasta+miten+tehdään+lintu+lauta+varpusille+vanhoista+maitopurkeista+vai+kerronko+kun+meidän+yx+duunari+teki+sika+hienon+puu+ukon+männyn+käpysistä.+ite+teki+liimat+perunasta+ja+kaikki+ihan+luonnollista+eikä+mitään+pattajan+rakkaiden+betoni+roskaa
14.05.2020 18:19
Meikä+pojalda+ei+ole+massi+missään+vaiheessa+loppunut.+Syynä+siihen+on+se+ettei+sitä+ole+koskaan+ollutkaan+resupetterit..+Nuudelin+kanssa+on+tosi+hyvä+thaimaalainen+resebti+laittaa+maissia+veteen+lillumaan+ja+sitten+söidä+sitä+duunelin+kanssa.+Tekee+hyvää+aivoille.
13.05.2020 10:30
Mulla+on+jo+daimaan+tyttö+voin+vaguuttaa
12.05.2020 10:01
Mulla+on+jo+se+tappi+o+mutta+se+ei+jäykisty..+resupetteri..
12.05.2020 09:52
50 / 67