käännös 270 päivästä

Anonyymi

Kabinetti hyväksyy periaatteessa Avoinna ulkomaalaisille matkailijoille (Special Tourist Visa) Thaimaahan. Ulkomaalaiselle, jolla on seuraava pätevyys
1️⃣ on ulkomaalainen, joka haluaa oleskella pitkäaikaisesti Thaimaassa
2️⃣ Tunnusta Thaimaassa julkaistujen kansanterveystoimien noudattaminen. Ja suostu karanteeniin huoneeseen 14 päiväksi (ALSQ)
3️⃣ Todisteet pitkäaikaisesta oleskelusta Thaimaassa (pitkäaikainen oleskelu)
3.1 Todiste Thaimaan hotellin, majoituksen (ALSQ) tai sairaalamajoituksen (AHQ) maksamisesta.
3.2 Yksi seuraavista todisteista
3.2.1 Todiste hotellimajoituksen maksamisesta. Käytetään majoituksena hotellilta poistumisen jälkeen, majoituksena pidätyslaitoksena (ALSQ) tai sairaalamajoituksena (AHQ) ajaksi, joka aikoo oleskella Thaimaassa.
3.2.2 Kopio ulkomaalaisen tai ulkomaalaisen perheenjäsenen omistamasta osakehuoneistotodistuksesta.
3.2.3 Todisteet asunto-osan tai talon vuokraamisesta
3.2.4 Todisteet ulkomaalaisten käsirahasta ostamalla tai vuokraamalla osakehuoneisto, jonka ulkomaalaiset voivat laillisesti ostaa.
Alkaa antaa turisti Tämä ryhmä voi tulla maahan lokakuun 2020 aikana, 100-300 ihmistä viikossa, noin 1200 ihmistä kuukaudessa, ja sen odotetaan tuottavan tuloja maalle noin 1200 miljoonaa bahtia kuukaudessa.
Kiinnostunut henkilö, ilmoita asiasta TAT on keskus Thaimaan erityisviisumina saapuvien matkailijoiden tietojen keräämiseksi.

Yhteenvetona voidaan todeta ettei Pattayalla näy ketään Kuopiosta vielä ensi vuonnakin.

By NumBall HHN

22

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missä lukee että on pakko olla hotelli maksettuna kolmeksi kuukaudeksi kuten toisessa ketjussa väitit?

      • Anonyymi

        Lueppa uudelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lueppa uudelleen.

        Edelleenkään ei missään lue että pitää olla hotelli maksettuna kolmeksi kuukaudeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lueppa uudelleen.

        Älä lähde vänkäämään asiasta, seuraavaksi tulee pääpomo kertomaan että yksi yö hotellilla riittää.

        Juttu on se, että TÄMÄ SUUNSOITTAJA SOITTAA SAMAA SÄVELMÄÄNSÄ vielä silloinkin kun rajat on auki, se on hänen matkailuaan vessan, keittiön ja tietokoneen välillä nyt ja ainiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleenkään ei missään lue että pitää olla hotelli maksettuna kolmeksi kuukaudeksi.

        Eli siis jokin noista.:
        3.2 Yksi seuraavista todisteista
        3.2.1 Todiste hotellimajoituksen maksamisesta. Käytetään majoituksena hotellilta poistumisen jälkeen, majoituksena pidätyslaitoksena (ALSQ) tai sairaalamajoituksena (AHQ) ajaksi, joka aikoo oleskella Thaimaassa.
        3.2.2 Kopio ulkomaalaisen tai ulkomaalaisen perheenjäsenen omistamasta osakehuoneistotodistuksesta.
        3.2.3 Todisteet asunto-osan tai talon vuokraamisesta
        3.2.4 Todisteet ulkomaalaisten käsirahasta ostamalla tai vuokraamalla osakehuoneisto, jonka ulkomaalaiset voivat laillisesti ostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli siis jokin noista.:
        3.2 Yksi seuraavista todisteista
        3.2.1 Todiste hotellimajoituksen maksamisesta. Käytetään majoituksena hotellilta poistumisen jälkeen, majoituksena pidätyslaitoksena (ALSQ) tai sairaalamajoituksena (AHQ) ajaksi, joka aikoo oleskella Thaimaassa.
        3.2.2 Kopio ulkomaalaisen tai ulkomaalaisen perheenjäsenen omistamasta osakehuoneistotodistuksesta.
        3.2.3 Todisteet asunto-osan tai talon vuokraamisesta
        3.2.4 Todisteet ulkomaalaisten käsirahasta ostamalla tai vuokraamalla osakehuoneisto, jonka ulkomaalaiset voivat laillisesti ostaa.

        Lerpalla on lukihäiriö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lueppa uudelleen.

        No lerppa, onko se hotelli pakko varata kolmeksi kuukaudeksi vsi ei??
        Lopeta paskanjauhaminen kun et mitään ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli siis jokin noista.:
        3.2 Yksi seuraavista todisteista
        3.2.1 Todiste hotellimajoituksen maksamisesta. Käytetään majoituksena hotellilta poistumisen jälkeen, majoituksena pidätyslaitoksena (ALSQ) tai sairaalamajoituksena (AHQ) ajaksi, joka aikoo oleskella Thaimaassa.
        3.2.2 Kopio ulkomaalaisen tai ulkomaalaisen perheenjäsenen omistamasta osakehuoneistotodistuksesta.
        3.2.3 Todisteet asunto-osan tai talon vuokraamisesta
        3.2.4 Todisteet ulkomaalaisten käsirahasta ostamalla tai vuokraamalla osakehuoneisto, jonka ulkomaalaiset voivat laillisesti ostaa.

        Siinä ne nähtiin taas numerosensein factat.!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä ne nähtiin taas numerosensein factat.!

        Naapurin poliisipäällikkö ja phuketin kuvernööri kertoi.


    • Anonyymi

      Ei kannata edes kommentoida lerppauutisia.

    • Anonyymi

      Hieman yksinkertaisemmin sanottuna pyydä kaverilta tai tyttöystävältä osoite ja tekaiskaa siitä sopimus / paperi määrätylle ajalle.

      Sitten hommaat visan, valitset karanteenihotellin, olet siellä kaksi viikkoa ja sitten voit mennä ihan minne lystäät.

      Normaali matkavakuutus riittää. Pari rastia ruutuun kaavakkeisiin ja se on sillä selvä. Ei yhtään sen vaikeampaa.

      Tervetuloa lämpimästi Thaimaahan!

      T 2010

      • Anonyymi

        Näinhän se menee, mutta väännä rautalangasta lerpalle..


      • Anonyymi

        Jatkan vielä että on tämä numerosensei melkoinen spede. Hän luulee että turistit ostaa itsensä thaimaalaiseen vankilaan ja on sitten siellä neljän seinän sisällä 90 90 vuorokautta ja elää siellä sitten numerosensein suomalaisesta laitoksesta tuttua elämää yksin netissä.

        Ei, ei ja ei. Ei se suunnitelma ole alkuunkaan sellainen. Kyllä se on ihan oikea turistiviisumi ja sillä saat Thaimaan sisällä mennä minne vaan.

        Tervetuloa lämpimästi Thaimaahan! Lämmitän saunan jos joku eksyy meillepäin. Altaan viereisestä jääkaapista löytyy suomalaista lonkeroa ja thaimaalaisia oluita, sekä muita virvokkeita.

        T 2010


      • Anonyymi

        Aivanko oikeasti uskot omiin puheisiisi Urpå.
        Luuletko että viranomaiset laativat sääntöjä eivätkä oivalla noin hienoa ideaa kuin sulla.

        Tää on taas näitä kassat laulaa ja thaikuilla ei mitään hätää kun vain menevät takaisin lapsuudenkotiinsa.

        Pistä poju muistiisi sanasi äläkä sitten muuta niitätapasi mukaan tilanteeseen sopivaksi.

        Tämän palstan palstamatkailijoista ei yksikään matkusta karanteeniin ja uudistan TÄMÄN PALSTAN SUUNSOITTAJISTA, JOKA TARKOITTAA MYÖS SINUA 2010 JOKA OLET JA PYSYT KAUAN SAVOSSA.


    • Anonyymi

      Lisäksi eräs tärkeimpiä ehtoja joka tuosta puutuu, löytyy alkuperäispäätöksestä thaimaan ulkominsteriön sivustolta, special turistiviisumia ei voida myöntää maan kansalaisille jossa on covid 19 tartuntja lainkaan tai vähäistä määrää enempää...

      Joten käytännössä koko europpa on ulkona.

      • Anonyymi

        Lopeta jo ja mene vaikka nukkumaan niin jaksat taas yön valvoa josko joku kirjottaisi palstalle jotain.


      • Anonyymi

        Kurkkaa välillä ikkunasta joko myrsky on saavuttanut Vantaan Hiekkaharjun ja rauhoitu. Kyllä ne suomalaiset matkustaa jotka matkustaa, kirjoititpa täällä sitten mitä vaan tai et.


      • Anonyymi

        Näyttää lerpalla menevän hyvin.


    • Mulla on jo se päte vyys.. voin vakuuttaa ala kastilaiset..

      • Anonyymi

        Voitko vakuut... Ohoh, näköjään voit vakuuttaa. Kuoleekohan lerppa tuskaansa sitten kun suomipoijaat ovat sanoin joukoin pattajan yössä tyttöset molemmissa kainaloissa, laineet liplattaa ja laulu soi? Vai vakuuttaako hän silloinkin?
        Kaksi kaveria ollut pattiksella tammikuusta lähtien, eikä meinaa tänä vuonna palata. Toinen ollut hieman enemmän ja vähemmän viihteellä nyt mutta toinen treenaa joka päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko vakuut... Ohoh, näköjään voit vakuuttaa. Kuoleekohan lerppa tuskaansa sitten kun suomipoijaat ovat sanoin joukoin pattajan yössä tyttöset molemmissa kainaloissa, laineet liplattaa ja laulu soi? Vai vakuuttaako hän silloinkin?
        Kaksi kaveria ollut pattiksella tammikuusta lähtien, eikä meinaa tänä vuonna palata. Toinen ollut hieman enemmän ja vähemmän viihteellä nyt mutta toinen treenaa joka päivä.

        Vautsi kokonaista kaksi kaveria Pattayalla toinen sbuge ja toinen appelsiinikainalo, no johan on tullut thaimaan valtion matkailutuottoihin valtaisat patit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vautsi kokonaista kaksi kaveria Pattayalla toinen sbuge ja toinen appelsiinikainalo, no johan on tullut thaimaan valtion matkailutuottoihin valtaisat patit.

        Niuvassa sataa ja kuulemma tuulee kunnolla.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe