Äiti, tuu pyyhkimään!!

35NumBall

Hiekkaharjun päivä alkaa painua iltaa, viimeiset auringonsäteet lämmittivät selkiämme housuissamme olevan köntsän lailla, kun käsi kädessä maailman onnellisimman aviomies-naapurini kanssa tallustimme äsken pulkkamäestä koteihimme. Kaariryypyt kiljusta otettuamme linnottaudumme illaksi tietokoneen äärelle, vuoroin thaimaassa "matkailemaan", vuoroin palstalle provoamaan. Maailman onnellisin aviomies lupasi täyttää kylpyammeensa, ja kutsua minut iltauinnille ennen tietokonesessiotamme. Siispä pian kiiruhdan naapuriin yksityis "altaaseen" ja jos maailman onnellisin aviomies on hyvällä tuulella, saatan saada uittaa hänen huvijahtiaan, jee. Pikaisiin kuulemisiin.

19

289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VoiVittuMikäIdiootti

      Mahtavaa ja taas Pattayan palstalla.
      Mitä Pojun päässä on koko päivän pyöriny, ihan vietävissä toi poju ku kuoriämpärii.

      • lerppasuuttui

        Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa, POJU


    • VehkalanMatti

      Pattayan pojilla on kyllä kaikenlaista ongelmaa.

    • Aviomiess

      Ihan pakko hei 2010 kysyä sulta.

      Mitä te siellä Pattayalla teette aloittajan kaltaisille tyypeille jos tulevat noita juttuja kertomaan pöytäänne ???

      Kiitos asianmukaisesta vastauksesta kun muilta kiireiltäsi ehdit.

      • AitoAviomiesCM

        Aloittajan kaltaiset sossuluuserit ei pääse Jakomäen ostaria pidemmälle.


      • tämäonvastaus

        Sun pitäis joskus lerpan kanssa käydä Pattayalla, ja kertoilla noita juttujanne siellä, näkisitte mitä teille siellä tehtäisiin. Ymmärrän toki, että matkustamishaaveet kohdallanne on yltiöposiitivista turhuutta, ettehän te rassukat saa sosiaalituistanne edes Tallinnan matkan verran säästettyä. Näinollen kysymyksesi jää ainaiseksi arvoitukseksi.


      • Aviomiess
        tämäonvastaus kirjoitti:

        Sun pitäis joskus lerpan kanssa käydä Pattayalla, ja kertoilla noita juttujanne siellä, näkisitte mitä teille siellä tehtäisiin. Ymmärrän toki, että matkustamishaaveet kohdallanne on yltiöposiitivista turhuutta, ettehän te rassukat saa sosiaalituistanne edes Tallinnan matkan verran säästettyä. Näinollen kysymyksesi jää ainaiseksi arvoitukseksi.

        Siis väitätkö aloituksen olevan minun juttuni ?


      • TosiasiaaAviomiessestä
        Aviomiess kirjoitti:

        Siis väitätkö aloituksen olevan minun juttuni ?

        Aivan eri henkilönä vastaan, mutta aloitus on nimenomaan hyvä kuvaus sinusta ja puuhistasi.


      • VoiVittuMikäIdiootti
        TosiasiaaAviomiessestä kirjoitti:

        Aivan eri henkilönä vastaan, mutta aloitus on nimenomaan hyvä kuvaus sinusta ja puuhistasi.

        Ainahan sinä eri henkilönä vastaat, ei sitä sun tartte erikseen mainita.


      • MatkailijaJorkka
        Aviomiess kirjoitti:

        Siis väitätkö aloituksen olevan minun juttuni ?

        Saisinko vastauksen vihdoin?
        Täällä näyttää viimeksi lymyilleen lerppa, joten uusin kysymykseni tänne, koska en monissa aiheissa saanut vastausta:
        Näin jäi jälleen arvoitukseksi, onko SenseiAviomiessen vaimo edelleen huoraamaton, vai eikö SenseiAviomiessellä ole enää vaimoa, vaan on lähtenyt nuoremman matkaan tai huoraamaan?


      • TietoNikkari
        MatkailijaJorkka kirjoitti:

        Saisinko vastauksen vihdoin?
        Täällä näyttää viimeksi lymyilleen lerppa, joten uusin kysymykseni tänne, koska en monissa aiheissa saanut vastausta:
        Näin jäi jälleen arvoitukseksi, onko SenseiAviomiessen vaimo edelleen huoraamaton, vai eikö SenseiAviomiessellä ole enää vaimoa, vaan on lähtenyt nuoremman matkaan tai huoraamaan?

        Hua Hinissä on nykyisin kertoivat.


      • faktamie5
        AitoAviomiesCM kirjoitti:

        Aloittajan kaltaiset sossuluuserit ei pääse Jakomäen ostaria pidemmälle.

        "Aloittajan kaltaiset sossuluuserit ei pääse Jakomäen ostaria pidemmälle."

        Lentolippua ostettaessa edellytetään ainoastaan maksusuoritusta, mutta ei kysytä älykkyysosamäärää.

        Joten kyllähän tuollaisiakin tyyppejä saattaa Pattayalla kohdalle osua.

        Runsas alkoholinkäyttö todennäköisesti pahentaa noiden käytöstä.

        Toisaalta, runsas alkoholinkäyttö lisää esim. ryöstetyksi tulemissen riskiä.


    • BimboKerranBimboAina

      Piipahdin vuosi sitten tällä palstalla ja taas ensi vuonna.

      Näyttää tuon liikemiehen 2010 bimbo pimpsahtanu entisestään.

      • Seolilerppataas

        AviomiessKylli-setälerppa kertoi oman totuutensa, jota me muut sanomme valehteluksi, tosiasiassa loisit täällä lopun elämäsi, ainakin siltä on viime vuodet näyttäneet...


    • Anonyymi

      heheh

    • Anonyymi

      Numerosenseitä parhaimmillaan.

    • Anonyymi

      Aikonaan Kansan Uutiset oli parasta vessapaperia. Siinä oli nääs niin pehmeät jutut, että se suorastaan helli pyllyä.

      • Olin naimi-sissa minäkin. Vaimo sitte väsähti siihen menoon ja meininkiin. Oli kirjoittanut avio ero hakemukseen että "Mul on omituinen äijä, se on ihan ku Kansan Uutiset. Kannetaan joka aamu kotiin ja rupee heti valehtelemaan"
        Sitten kekkosesta tuli residenssi.


    • Anonyymi

      Kelpaako tavallinen sanomalehti vessapaperiksi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe