muutama ajatus thaimaan matkailuun...

Anonyymi

Halutessasi matkustaa thaimaahan ota asiasta selvää, lue huolella lähetystön tai thaimaan ulkoministeriön infosivut asiasta, ja ymmärrä ne, jos jää jotain epäselväksi voit kysyä sähköpostilla asiasta lisätietoja jommasta kummasta...

Pääsyä on rajoitettu rankasti, tulta voi tarkastaa kuulutko hyväksyttävään ryhmään. https://www.caat.or.th/en/archives/51895

Huomaa että sinulla pitää olla voimassa oleva viisumi passissasi, joka on myönnetty ennen heinäkuun ensimmäistä päivää, lisäksi tarvitset maahantuloon erillisen luvan jonka myöntää ulkoministeriö, tarveharkinnan pohjalta, jos sinulle myönnetään tämä maahantulolupa tervetuloa tänne, minä olen jo täällä.

Jos sinä et kuulu mihinkän näistä ryhmistä, odottavan aika voi venyä vielä käsittämättömän pitkäksi, kuopiossa käsin.

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nuku hyvin kuopiossa. Kaikki hyvin Pattayalla ja tänne tulee koko ajan satoja ulkomaalaisia per viikko. Tervetuloa!

• Anonyymi

Juo kiljusi loppuun, me peiton alle ja ala haaveilemaan.

• Anonyymi

Tässä Thaimaan jalkapalloliigan kauden aloitusta odotellessa katsoin Euroopasta tulleita vahvistuksia. Aika hyviä liksoja maksavat vahvistuksille. Eräs serbivahvistus saa 1,2 miljoonaa euroa yhdestä kaudesta. Se on ihan hyvä liksa. Jalkapalloilijat kuuluu siihen erikoisosaajien ryhmään, jotka pääsee Thaimaahan helposti karanteenin kautta. Kuten töihin tulevat insinööritkin.

• Poju ei ole ketään tullut.. olen ottanut selvää. Ulko minisderiön päätöksellä pitää vahvistaa ja olen ottanut selvää että ei ole tullut balloilijaa eikä edes jalka palloa. Vakuutukset 100.000 euroa pitää olla olen ottanut selvää. isinööritkään ei pääse. Olen ottanut selvää.

• Anonyymi

Iso raha tuo 1,2 miljoonaa euroa serbivahvistukselle yhdestä kaudesta.

Tai no joo... lienee paikallaan minun tunnustaa heti, että en ole tarkemmin perehtynyt siihen, mitä ulkomaalaisille vahvistuksille Thaimaassa yleensä on maksettu.

Vastaan kysymykseeni jonka meinasin kysyä itse, että ei ollut.

Takavuosina eräs puolituttuni - ei siis ystäväni savusaunastani - pelasi ammattilaisena Thaimaassa. Nyt vähän harmittaa, kun en tullut kysyneeksi, että miksi juuri Thaimaassa.

• Anonyymi

Tällaista pukkaa ulos minun ajatushautomostani.

• Anonyymi

Kuinka Amalia hakee matkustuslupaa?

• Suur lähetysdön juhlissa aina kun tanssahtelen poski valssia everstin kanssa niin samalla vinkkaan silmää suur lähettiläälle joka kaivaa pikku leimasimen taskusta ja leimaa sinne mulle tuleville vuosille elite statuksen. Ostan hälle sitten jotakin pientä kivaa mun titaani amexilla. Viimeksi ostin roleksin dimanteilla ja pussin reilun kaupan banaaneja.

• Anonyymi

Buddhalaisille merkittävä päivä tänään. Senssupumba on autuaan tietämätön näistä päivistä ja on täällä päivästä toiseen oli sitten mikä pyhäpäivä Thaimaassa tahansa.
      Kovasti sitä ollaan thain aviomiehiä, mutta eipä se thaimaalaisuus näissä veljeksissä missään näy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      147
      5564
    2. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      138
      3627
    3. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      126
      3369
    4. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      36
      3223
    5. Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia

ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi
      Tunteet
      45
      2752
    6. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      51
      2314
    7. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      24
      2250
    8. Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon

Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon
      Pyhäjärvi
      230
      2202
    9. prööt prööt nyt ottaa vihervassaria pattiin!

Korvatkaa R kirjaimet L kirjaimilla ja sanokaa ääneen "Jari Kurri etsii pakoputkiautossaan jarruja".
      Maailman menoa
      11
      1944
    10. Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?

Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk
      Tv-sarjat
      93
      1826
    Aihe