miten päästä ongelmasta eroon ja saavuttaa mielen rauha... kellään kokemusta ollen?
Kelohame ja kärpäset
20
74
Vastaukset
- Anonyymi
Matkusta Intiaan, vasta 15 miljoonaa tartuntaa, tai laita kelottunut hameenkantaja kaivoon.
- Anonyymi
Vain 350.000 kuollutta
- Anonyymi
Laita Amalia ulkoruokintaan !
- Anonyymi
Raid tappaa talossa ja puutarhassa, ehkä myös tuherossa?
- Anonyymi
kelohame..???
- Anonyymi
Kelottunut emätin !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelottunut emätin !
Thaitytöillä se on kiihottunut emätin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Thaitytöillä se on kiihottunut emätin
Ihan sama. Voin vakuuttaa... anteeksi, vannoa, että meitä täällä Hui Hinnissä tai Chlang Maissa ei se naisen muutaman sentin putki kiinnosta.
- Anonyymi
Montako kärpästä mahtuu kellohameen alle?
epätietoinenMä laulan resupetteri aina garaokessa oman version rihannan laulusta umprella. Oon tehnyt ite siihe uudet sanat. Andö mai kellohame, ee ee ee, andö mai kellohame. Se jaksaa naurattaa yleisöä ja sitten kun joku kurkkaa mitä siel hameen alla on niin päästän rähäkän sahtikiljukotiviinipierun.
- Anonyymi
SenssuChlangMai kirjoitti:
Mä laulan resupetteri aina garaokessa oman version rihannan laulusta umprella. Oon tehnyt ite siihe uudet sanat. Andö mai kellohame, ee ee ee, andö mai kellohame. Se jaksaa naurattaa yleisöä ja sitten kun joku kurkkaa mitä siel hameen alla on niin päästän rähäkän sahtikiljukotiviinipierun.
Sahtikijukotiviinipieru.... KOTIPUFFEN rähäkkä jälki_ruoka ylläri.
- Anonyymi
Kärpästen määrä lisääntyy toiseen potenssiin kahden päivän jälkeen kun pöheikkö jätetään pesemättä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kärpästen määrä lisääntyy toiseen potenssiin kahden päivän jälkeen kun pöheikkö jätetään pesemättä.
Nykyään naiset valitettavasti sheivaavat pöheikkönsä. Se sheivaus sopii vaan toosalle, jos stefat ovat kauniit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään naiset valitettavasti sheivaavat pöheikkönsä. Se sheivaus sopii vaan toosalle, jos stefat ovat kauniit.
Onko Amalia sheivannut pöheikkönsä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Amalia sheivannut pöheikkönsä?
Taisi kulottua, kun kaatoi pirtunsa pömperöisen kautta yritti juoda, mutta tuli pääsi valtavaan lorttoon irti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisi kulottua, kun kaatoi pirtunsa pömperöisen kautta yritti juoda, mutta tuli pääsi valtavaan lorttoon irti
Amalia ei kärpäskarkoitetta tarvii, röyhtäilee vain kiljupierujaan.
- Anonyymi
Prosenttia fiftysixti
- Anonyymi
Vieläkö kellohame heilahtelee Hiekkaharjussa?
- Anonyymi
Siis Latvalan iskenyt Kelly Kalossi ?
- Anonyymi
"miten päästä ongelmasta eroon ja saavuttaa mielen rauha... kellään kokemusta ollen?"
Kaulanarukiikkuun päätyneet ovat saavuttaneet täydellisen mielenrauhan.
Suosittelen sinulle sitä lämpimästi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437