Sanonta viisas aloituksessa ja ohessa näyttö oivallinen.
https://aijaa.com/lwDvEY
Loppuun taputeltu.
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Suosittelen välitöntä sairaseläketuubia, miksi odottaa, selvä tapaus.
- Anonyymi
Lerppa rakentelee uusia roolihahmoja taas joutessaan? Chiang Main yössä skriivaillut neljään saakka aamulla taas Pattayan parissa.
- Anonyymi
Voisit nuo kehitysmaa ja hirveät vihreät juttusi jo julkaista jossain muualla ja lueppa 44 kirjoituksia aijauksineen, sekä CHLANGIN julkaisut, siinä sulla tekemistä elämässäsi.
Sun juttus 2010 on loppuun taputeltu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisit nuo kehitysmaa ja hirveät vihreät juttusi jo julkaista jossain muualla ja lueppa 44 kirjoituksia aijauksineen, sekä CHLANGIN julkaisut, siinä sulla tekemistä elämässäsi.
Sun juttus 2010 on loppuun taputeltu.Kohta kuusi vuotta ainoa "antisi" tälle palstalle on ollut rakennella erilaisia roolihahmoja, väännellä ne älyttömiksi ja yhdistellä itsesi ja muut yhdeksi henkilöksi. Mentaaliset kykysi on korvasienen tasolla. Suosittelen säännöllisiä happihyppelyitä ja lääkityksen tarkistamista. Minä en ole koskaan sanonut asuvani Thaimaassa. Minä olen Suomessa ja syksyksi suunniteltu matka Thaimaahan ei näytä onnistuvan, kiitos Suomen rajatoimien.
Olen käynyt Thaimaassa noin 30 kertaa ja Pattayalla noin 44 kertaa. Usein kaksi kertaa saman loman aikana. Nyt täytyy katsoa golfmatkaa johonkin koronattomaan maahan taikka kotimaahan.
Meillä on konttori tässä Kehä Kolmosen kupeessa. Ilmeisimmin varsin lähellä hoivakotiasi, koska olet kertonut huoneesi ikkunasta näkyvän Malmin kentän koneet.
Muiden nimimerkkien kanssa voit jutella erikseen, sekoboltsi. Ihan uteliaisuudesta kysyn, oletko jo päättänyt oletko mies vai nainen, vai jotakin siltä väliltä?
44 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohta kuusi vuotta ainoa "antisi" tälle palstalle on ollut rakennella erilaisia roolihahmoja, väännellä ne älyttömiksi ja yhdistellä itsesi ja muut yhdeksi henkilöksi. Mentaaliset kykysi on korvasienen tasolla. Suosittelen säännöllisiä happihyppelyitä ja lääkityksen tarkistamista. Minä en ole koskaan sanonut asuvani Thaimaassa. Minä olen Suomessa ja syksyksi suunniteltu matka Thaimaahan ei näytä onnistuvan, kiitos Suomen rajatoimien.
Olen käynyt Thaimaassa noin 30 kertaa ja Pattayalla noin 44 kertaa. Usein kaksi kertaa saman loman aikana. Nyt täytyy katsoa golfmatkaa johonkin koronattomaan maahan taikka kotimaahan.
Meillä on konttori tässä Kehä Kolmosen kupeessa. Ilmeisimmin varsin lähellä hoivakotiasi, koska olet kertonut huoneesi ikkunasta näkyvän Malmin kentän koneet.
Muiden nimimerkkien kanssa voit jutella erikseen, sekoboltsi. Ihan uteliaisuudesta kysyn, oletko jo päättänyt oletko mies vai nainen, vai jotakin siltä väliltä?
44Loppuun taputeltu hyvä työpäällikkö 2010.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loppuun taputeltu hyvä työpäällikkö 2010.
Minuutissa vastaus. Elämä Chiang Maissa on ihanaa? Sitäpaitsi tuossa sekoilutuherruksessasi on asiavirheitä joka kohdassa, taputtelija. Olet hullumpi kuin itsekään ymmärrät.
44 - Anonyymi
Moi Numba.
Muistin virkistämiseksi 44 voi lukea tämän CHLANGIN kirjoituksia, niiden asiasisältöä ja tämä 2010 on myös fanittanut kyseistä, summa summaarum, loppuun taputeltu.
S - Anonyymi
Jep nyt taitaa kiihtymään amaliakirjoitukset niuvoineen ja kiljuineen, kun pohja tipahti haaveilluusioelämältä.
Kirjoittipa tuo muutaman kerran Herra Hellakoukkuna ja Helläkoukkunakin laittaen tarinansa perään T 2010.
Kaikilla profiileillaan sama sanavarasto, eikä sitä muuksi muuta jotkut Äsässät tai siniset Aasitkaan muuksi.
Kuten sanottu jo pidemmän aikaa, Loppuun taputeltu.
S Anonyymi kirjoitti:
Jep nyt taitaa kiihtymään amaliakirjoitukset niuvoineen ja kiljuineen, kun pohja tipahti haaveilluusioelämältä.
Kirjoittipa tuo muutaman kerran Herra Hellakoukkuna ja Helläkoukkunakin laittaen tarinansa perään T 2010.
Kaikilla profiileillaan sama sanavarasto, eikä sitä muuksi muuta jotkut Äsässät tai siniset Aasitkaan muuksi.
Kuten sanottu jo pidemmän aikaa, Loppuun taputeltu.
SMoi Numba! Olen taputellut täällä jo kauan, voin vakuuttaa sen. Olen ottanut selvää itse asiassa tästä taputtelusta ja ulko minisderiö on kanssani samoilla linjoilla kun kävelin poliisi bäällikön kanssa vasten autiota hiekka rantaa ja ajadukseni mut kauas kandaa. On mageeta olla hesa äijä.
- Anonyymi
SenssuChlangMai kirjoitti:
Moi Numba! Olen taputellut täällä jo kauan, voin vakuuttaa sen. Olen ottanut selvää itse asiassa tästä taputtelusta ja ulko minisderiö on kanssani samoilla linjoilla kun kävelin poliisi bäällikön kanssa vasten autiota hiekka rantaa ja ajadukseni mut kauas kandaa. On mageeta olla hesa äijä.
Katsos 44 on taas kurlauttanut palstalle vaikutuspiirinsä ongelmista, kannattaisi oikein ajatuksella lukee mitä tuossa kurttauksessa oikeastaan sanotaan, näin kirjoittaa kertomansa mukaan 56 vuotias eläkeläinen, mestoiltaan.
"Moi Numba! Olen taputellut täällä jo kauan, voin vakuuttaa sen. Olen ottanut selvää itse asiassa tästä taputtelusta ja ulko minisderiö on kanssani samoilla linjoilla kun kävelin poliisi bäällikön kanssa vasten autiota hiekka rantaa ja ajadukseni mut kauas kandaa. On mageeta olla hesa äijä."
- Anonyymi
Lerppa on taputeltu jo silloin kun isänsä löysi äiti Amalian ostarin Pubista sotien jälkeen. Siitä alkoi huikea nettihäiriksen ura.
- Anonyymi
Tässäkin on enemmän viisautta kuin numerosenseissä ja sen maan mainioissa väärin muistetuissa ja ymmärretyissä sananlaskuissa.
moPDWk
Viisaus ja numerosensei eivät kuulu samaan lauseeseen.
T 2010- Anonyymi
Katsos rekkamiesten ravintolan eineksiä, Senssu alan minäkin uskoa että ei tämä 2010 olen ihan terve, ihan samat sanat näillä kaikilla, lerpatus, numerosensei ilmeisesti kaikki on lähtösin samasta koneesta kuopiosta, siitä r-kioskin vierestä ( seven eleven) kyyti saattajalla.
Kerran taputeltiin oikein kunnolla hua hinin big mäkin auto kaistalla. Kun oli vääräd mausteet mun laatu annoksessa ja oli laitti kokis.
by NumballMoi Numba! On ne pettereitä ja taputeldu on. Viime yönä nukuin vaan 2 tundia ni vähän meinaa silmä luppaa.
S- Anonyymi
Resupetteri 44, hua hinissä ei ole maceissä autokaistoja. Jos olisit käynnyt täällä tietäisit sen, reppana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Resupetteri 44, hua hinissä ei ole maceissä autokaistoja. Jos olisit käynnyt täällä tietäisit sen, reppana.
ei olekkaan, mutta sinä oletkin suomessa ja autokaistat löytyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei olekkaan, mutta sinä oletkin suomessa ja autokaistat löytyy.
Voin vakuuttta että olen hua hinissä sinä huonosti hoidetussa avohoidossa, lähin drive in macci on noin 60 kilsaa pohjoiseen hua hinistä, phetsaburissa ainakin robinssonin vieressä sellainen pitäisi olla, hauska yksityiskohta kun olen iso mies, meni monta vuotta että löysin kokoiselleni sopivia sandaaleita hua hinistä, ei löytynyt 45 on suurin koko, tuolla mainitulla robinssonilla on HP sandaaleja, mutta nyt 47-48 kokoa löytyy jo hua hinistäkin, jopa usealla eri brandillä, mm. eccona.
- Anonyymi
Moi moi !!
Woehan hitsin pitsi...
woehan pitsingnypläyksen daito...
ja nasaalikonsonanttien jälkeen kun vielä osaisin puolisosoinnilstuvat klusiinit harmitteluuni lisätä tähän.
Jaa että mikä harmittaa, no sepä tietenkin, että en tiedä mitä noissa sääntöjen vastaisina poistetutuissa viesteissä on lukenut.
Elikkäs nyt minulla on merkittäviä aukkoja sivistyksessäni.
ส - Anonyymi
Aloituksen aijaus hyvä, joten pidetään päivitettynä, koska rakkaiden mahdottomuus pujua asiasta asiana.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj262578- 1431961
- 661897
Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m351483KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.581453Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet621347Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771279- 1171194
Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(591142Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p571137