Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
78
Kommenttia
1332
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
ennen+vanhaa+luulin+että+cocktail+tarkoittaa+juoma+sekoitusta+niinku+pontikka+kraana+vedellä,+mutta+sitten+setä+mies+komensi+kontilleen+mut+kun+olin+vielä+teini+sensei.
laittoi+kukon+pyrstöön.+Kuivana.+silloin+musta+tuli+resupetteri..
16.04.2020 21:15
petterit+mä+pyyhin+tässä+juuri+tatamia...+fairia+vaan+antovat+ku+join+viimex+kroliitit.+tuli+vähän+kiinteämpi+pieru+ku+oli+tarkotus..
16.04.2020 20:32
resupetteri+ei+sinun+tarvi+olla+huolissaan+meidän+perheen+sijoituksisda.+On+sukan+varressa+sen+verran+että+pärjätään+kyllä..+ohon+näyttää+olevan+reikäkin+siinä+sukan+varressa.+Aidot+Vladidaksen+urheilu+sukat.+Ostettu+Viiburin+torilta+1973+tai+1974.+Olin+yksin+siellä+kolme+päivää+ilmaiseksi+ja+opin+sujuvaa+venäjää+ja+myöhemmin+ranskää.+Isäukko+oli+ilmaiseksi+pidätettynä+viinan+poltosta.+rekan+perä+kontissa+tultiin+karjan+joukossa+ilmaiseksi+sitten+Suomeen.+
minulla+hauskaa+ollen+kun+piti+röhkiä+kuin+possu+ettei+tulli+miehet+erota+meitä+joukosta.
Henkilökohtaisista+syistä+ei+ollut+passia,+viisumia+eikä+oleskelu+lupaa+silloinkaan.
16.04.2020 12:03
Mä+en+oo+mikään+pattaya+boy+mutta+irtoaa+keskiraskaat+ja+tosiraskaat+hajut.+Kerran+olin+kuopijossa+ja+haisin+vähän+aikaa+regsonalle+sairaala+suihkun+jälkeen+mutta+sitten+rytkähti+yhtä+aikaa+molemmista+tuuteista+ja+vielä+laattakin+lensi.+Ylikäynyttä+käsi+desiä+perhepakkauksen+vedin+veskisässä.+Karsee+ja+haju+ja+siitä+takas+hopsitaaliin.+Tuli+paha+laatunen+olutputken+tulehtus.
14.04.2020 12:26
kun+olin+vielä+nuori+karate+teini+ja+opettajanai+oli+mister+mijagi+oki+navalta,+niin+jouduin+lyömään+kilpaa+vetoa+jää+puikkojen+katkasussa.+vastassani+oli+vuori+korillan+kokoinen+ukko+nilsiästä.+se+iski+kolme+jääpuikkoa+mutta+minä+neljän+ohi+ja+mister+mijagia+silmään.+sen+silmä+rähmi+ainaki+viikon+mutta+se+sai+silti+syömä+puikoilla+kuolleen+kärpäsen+kiinni.
leveässä+ottelu+asennossa+vahasin+sen+konepellin+ja+kyllä+me+sen+autokin+sitten+vahaddiin.
09.04.2020 10:59
resupetteri+pallo+maha..+mä+olen+jo+täällä+hua+hinissa+ja+glupilla..+voin+vaguuttaa+tämän+siellä+sitä+vaan+nussitaan+kahella+kymbillä+köyhiö+huonosti+kouluja+tyttöjiä.+puhun+sujuvaa+ranskää+ja+äö+on+korkea+poju..+todella+korkea..+puli+tatentti+väisälälle+ja+kolme+virmaa.+muij+a+juo+vettä.+on+nää+resuja+nämä+ja+vuokraa+rosmiamia+kun+ei+saa+laatu+naista+suomessa+kuopiossa.+oho+nasa+soittaa..
09.04.2020 10:34
Joo+ja+mä+olen+jo+täällä..+voin+vaguuttaa+että+pyyhin+yhellä+kädellä.+veski+paperi+on+loppu+mutta+pyyhin+paljaalla+ja+sitten+samalla+kaivan+jätski+tikulla+loput+ja+kynnen+aluset.
08.04.2020 23:44
Terveisheni+savon+giljun+ääreldä+vaan..+Goivahoti+garanteenissa
07.04.2020 21:25
resupetteri,+se+on+hyvä+että+minä+olet+onnellinen+ja+kaikki+saa+mitä+kuuluugin.+Intiassa+kasti+merkitään+punaisella+täplällä..+mulla+on+jo+kasti+merkki.+Kaatusisin+sokkarin+rappusissa+ja+siitä+kemppari+hyllyyn+bää+edellä..+se+oli+samana+päivä+ku+juise+laulo+jyrki+poi+euro+viisussa.+Ei+oo+naista+meilläbäin+osteltu.+nauravat+kelakortille
07.04.2020 19:32
resupetteri+putosin+kerran+jurri+bäissäni+jorpakkoon+Savon+linnan+sillalta..+usko+tai+älä+ni+ensi+hoitajat+löysi+särjen+taka+venttiilistäni+ampulanssissa..
07.04.2020 16:14
5+vuotta+hössötin+pattajan+lavataksien+pakokaasuista+kunnes+viime+vuonna+tajusin+että+Chiang+Mai+on+se+Thaimaan+saaste+keskus.+Tulin+laatu+pyörällä+kotiin+pieneltä+lenkiltä+ni+vaimo+säikähti+ja+luuki+ubuntuksi...+naama+oli+niin+tumma+kuin+suoraan+tsika+duua+joen+pojalla..+Chiang+mai+on+likaisempi+ku+Pankog.+Pää+ministeri+kävi+viime+vuonna+ihmeddelemässä+meidän+saasdeida.
https://apnews.com/a39b8238362446c4973ba3ebc7d7320d
07.04.2020 14:43
Oon+jo+täällä+mutta+pojan+ratapyörän+ilmanputsari+on+jatkuvasti+pyykissä+jo+yhden+salaratakierroksen+jälkeen.+Pakko+muuttaa.+Ei+jaksa+liivi+glubillakaan+olla+koko+ajan+juoma+gaabissa+12+kuukautta+vuodessa+meidän+ruuattomassa+ravindola+korsetissa.
07.04.2020 14:34
Mutta+jos+mä+tuun+rahtilaivan+kontissa+olevan+ladan+peräpogsissa+eväiden+kanssa+ni+mites+sitte+onnaako+häh??+mut+onx+siel+wifi?+Saaks+happee+tarpeeks?
04.04.2020 21:10
resupetteri+olen+jo+täällä+voin+vakuuttaa+ja+tein+noja+punnerruksia+just+puola+puulla+vaimoa+kerien+ilman+käsiä+vastalihaksilla+ja+sitten+hyyppy+kykkelyä+jonkin+verran.+tuli+hommattua+ramboliini+tohon+allas+osaston+viihde+puolelle+vähän+laadukkaampi+malli+maksoi+enemmän+kuin+rakkaiden+talot+yhteensä.+Siitä+vaimo+hyppää+pahamaukkuja+aldaaseen.
04.04.2020 02:00
mun+ei+petteri+tarvi+soittaa+mihinkää+kun+oon+jo+täällä..
03.04.2020 10:51
Asetin+resupetterit+itteni+ulkonaliikkumiskieltoon+ja+kaikki+tuntemani+sivubersoonat..
Suosikki+sivu+bersoonani+numba+uhmasi+kieltoa+ja+tuli+kusiset+paikat+kun+se+meni+liiterin+nurkalle+kuselle+meidän+yhteiselle+kusipaikalle+laholle+portaalle.+Huusin+sille+että+takas+heti+ja+tuo+se+näbbis+kans.+Laitoin+sen+vähäksi+aikaa+tiukkaan+karateen+niin+komeroon.+En+jaksanu+kauaa+olla+siellä+pimeessä+ja+tulin+pois.+Ilma+ei+vaihtunut+ja+hiki+tuli+ja+talkitin+itteni+kunnolla+ja+numpan+silmä+pussit+kans.+korona+yritti+tulla+kasvimaalta+mutta+hälytys+toimi+ja+kun+huusin+että+huitasen+ilmapuntarilla+heti+jos+tulee+oven+alta.+Asetin+itselleni+myös+villalankaa+ja+aivopesin+fairilla+jahdin.
03.04.2020 07:42
Näin+enne+unen+resupetterit.+Valtavan+suuri+suu+nami+peitti+pattailijat+meren+bauhulla.+alleen.+sitte+ostin+seittemän+jahdia+seittemälle+merelle+ja+7+kertaa+seittemän+on+19.
02.04.2020 16:25
Kiitos+etelän+mies,+on+nää+resuja.+Mulla+on+kanssa+sellaista+burjoa+että+maksaa+enemmän+kuin+petterin+pirtti+savossa.
01.04.2020 15:24
mulla+on+jo+tulot..+kilahti+tilille+eilen..+kelpo+satsi+tuli+ovelle+ja+näillä+mennään+nyt+vaikka+on+riisi+tilanne.+tällä+viikolla+hankin+kendies+jahdin+tai+kaks.+muija+maksaa+ja+se+juo+vettä+ruuan+kanssa+ni+jää+muuhunki+rahaa
01.04.2020 11:05
resupensselit..+pattayan+vajoaminen+mereen+kiihtyy+koronan+vuoksi+kun+hissejä+ei+huolleta.+Sokkeleissa+ja+muovilaseissa+näkyy+vakavia+halgeamia.+huahinin+messinki+taloissa+ei+sellaista+ilmene+kuin+halvoissa+betoni+viihde+taloissa+pattayalla.+messinki+kestää+hyvin+koronaa.+huahin+ei+kärsi+koska+ihmiset+maleksii+sisällä+ja+voin+vaguuttaa+että+riisiä+riittää+ja+duunelia,+joka+on+hyvä+aivoille.+Jii+karjalainen+lauloi+seenä+yhessä+laulussa+että+"nuudeli+pussi,+vain+muistogsi+jäi.+nuudeli+pussi,+kartta+pöydälleni+jäi"
01.04.2020 08:54
53 / 67