Kuka heille lyö poikittaista mailaa 24/7?
Arvauskilpailu avoinna viikon päivät.
Palstalaisemme ovat valkoisia lihaa syöviä keski-ikäisiä heteromiehiä.
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sensei huolissaan siitä että poikakavereiden pääseminen yli välimeren keskeytyy kansallismielisten toimesta?
Vaikka vihervasemmisto on naisellinen, äänekäs, aggressiivinen ja väkivaltainen, niin se on Euroopan laajuisesti kuitenkin vain pieni vähemmistö ja katoava luonnonvara.
Monet maat on huomanneet mihin se johtaa jos alkaa ottamaan vastaan elintasosurffareita ja muita ketkuja. Monet maat ei ota enää yhtäkään "pakolaista".
Nauratti kun luin juuri Iltalehdestä kuinka "eurooppalaiset arvot" on vaarassa jos Puolaan valitaan pressaksi kansallismielinen konservatiivi. Hehheh, juu 10% vähemmistöhän sen päättää mitkä on ne "eurooppalaiset arvot"
https://www.youtube.com/watch?v=E-2kVGOmrps- Anonyymi
Laskekaamme kuinka monta arvausta partarouvamme poistaa tämän päivän aikana!
Mulle tuli kerran sanomaan laadukas nainen tasokkaassa yögerhossa, tais olla ostarin bupi, että haluu antaa mulle ilmaseksi koska on hyvän näköinen naama mulla ja sano vielä että muille se maksaa vaikka tosi paljon mutta mulle ei. Ei puhunu omiaan. Nakkas kuuman lastin mun selkään alle minuutin nylkytyksen jälkeen ja pyyhki sen herras miehenä mun kesämekon helmaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo758080Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583233- 372546
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj172160Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352114- 232070
- 131897
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151693- 601638
- 181609