Siellä voi laskea väestöntiheyttä ja aaltojen maihinlyöntejä per minuutti ja kaikkea kivaa.
Pattaya on matemaatikkojen paratiisi.
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Helsingin Torkkelinmäki ontiheästi asuttu. Siellä on 3,1 asukasta neliömetrillä.
Pattayalla ei päästä ikuna siihen lukuun.- Anonyymi
Kalliossa on tuhatmäärin valtion tuella eläviä partarouvia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kalliossa on tuhatmäärin valtion tuella eläviä partarouvia.
Nämä sensein ihannoimat poikakaveri-kandidaatit osaa meikata tosi söpöksi itsensä matkalla Suomeen. https://www.express.co.uk/news/world/831816/ISIS-jihad-flee-disguise-woman-make-up-captured-dress-terror
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä sensein ihannoimat poikakaveri-kandidaatit osaa meikata tosi söpöksi itsensä matkalla Suomeen. https://www.express.co.uk/news/world/831816/ISIS-jihad-flee-disguise-woman-make-up-captured-dress-terror
No nyt on niin komiaa ja vielä todennäköisesti ilmaista rakkautta tarjolla että tuo saalis on saatava suomalaisten ikäneitojen käyttöön ja hommattava sille kelakortti välittömästi!
Rehdin oloinen työmies. Lieneekö konepuolen insinöörejä vai lääkärismies, en tiedä.
Mä olin hyvä matema stiigassa jo ala luokalla. Muilla oli tavalliset muovibulkat. Olin aina ekana mäjen alhaalla mutten ylhäällä, koska olin melkoinen punkero jo sillon.
Havaitsivat aika pian että oon yliälykäs lapsi. Sain päästö todistugsen jo vitosluokalla beruskoulusta ja pääsin pois. Hassu yhteen sattuma oli että täytin samana päivänä nelkytkaks. Siellä oli jo hiano kakku oottamassa kun menin kodiin. Käytin niin paljon kipulääkkeitä niihin aikoihin kihtiin että meiän kotia kutsuttiin panakodiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo758010Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583223- 372536
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj152146Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352104- 232060
- 131897
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151693- 601638
- 181609