Moni Pattayan sankari on vailla sitä taitoa ja opetusta kaipaisi.
Onko Pattayalla uimakoulua.
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on koira joka ei osaa uida kuin koiraa. Voidaanko sille opettaa rintauintia?
- Anonyymi
Rintauinnista en tiedä mutta hauvoille järjestetään useita sukelluskursseja vuosittain.
Varsinkin vedenalaisille ruumiinhaistokurseille on aina useita osallistujia.
- Anonyymi
Upseerien uimakouluksi kutsuttiin 11. syyskuuta 1917 Viipurissa tapahtunutta venäläisten upseerien surmaamista. Pari päivää aiemmin Pietarissa alkaneesta kenraali Lavr Kornilovin johtamasta oikeistopiirien vallankaappausyrityksestä kiihtyneet bolševikkeja kannattaneet venäläiset sotilaat sieppasivat Viipurin päävartiosta 11 kenraalia ja everstiä. Siepatut upseerit vietiin Turun sillalle, josta heidät heitettiin veteen. Upseerit, jotka yrittivät päästä uimalla rantaan, ammuttiin. Surmattujen joukossa oli muun muassa 42. armeijakunnan komentaja, kenraali Vladimir Oranovski sekä suomalaissyntyinen Viipurin sensuuria aiemmin johtanut everstiluutnantti Karl Kyrenius, joka ehti ennen surmaamistaan ampua yhden rannalla seisseen sotilaan. Tapahtumaa seuraamassa oli myös suuri väkijoukko. Surmaajat kutsuivat tekojaan "upseerien uimakouluksi" ja tämä nimitys levisi myös lehtikirjoitteluun tapauksesta.
- Anonyymi
Mainiota historiikkia josta kiitokset.
Minua kiinnostaa uimakoulujen lisäksi elävältä polttaminen.
Tätä harrastetaan nykyisin muslimaissa kristittyjen ja siihen kääntyneiden käristämisiin.
Pakana pistetään teräshäkkiin ja se nostetaan nuotion/rovion ylle ja sitten seurataan kuinka se rukoilee päästä muslimiksi. Kärventynyttä ukkelia ei enää siihen sitten huolita.- Anonyymi
Voisko koiraa opettaa uimaan vaikka selkää. Se kyllä näyttäisi kivalta. Sen vois sitten ladata nettiin ja sais miljoona katsojaa ainaski.
- Anonyymi
Asekätkijöitä palkittiin myös IKLään kuulumisesta, eikä niinkään myönteisellä asenteella.
- Anonyymi
Syyttömänä Siperiaan, no, kyllä se Niuvan Suljetun voittaa, aina !
- Anonyymi
Mökillä uin joskus lämpimänä kesänä selän toisessa päässä olevan saaren ympäri 8 kilometriä. Lapseni ja vaimoni souti vierellä turvamiehinä. Kolmisen tuntia taisi mennä. Jalat oli niin hapoilla että laiturille päästyäni en pystynyt kävelemään vähään aikaan.
- Anonyymi
Itse uin Pattiksen Beachilta Dongtanille Pratamnakin niemen ympäri, taisi tulla 4 km, totaali sippi tuon jälkeen, taksilla takaisin !
- Anonyymi
Itse minä taasen ja olen aikaisemminkin kertonut, uin uima-altaan poikki uima-altaan toisella reunalla olevalle baaritiskille ja takaisin.
En ollut lainkaan sippi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse minä taasen ja olen aikaisemminkin kertonut, uin uima-altaan poikki uima-altaan toisella reunalla olevalle baaritiskille ja takaisin.
En ollut lainkaan sippi.Minä itse nakkasin uimiset sikseen ja ostin kannettavan sävellysaparaatin loikoillen uima-altaalla säveltäen, koska olen paljon säveltänyt mainoksiin musaa.
Minua kutsutaan Pulliaiseksi, ei sävellystaitojeni vuoksi vaan olemukseni. - Anonyymi
Siinä saa olla tarkkana, laivaliikennettä ja speedboattia tunkee joka suunnasta ja rannan lähellä aallokko lyö kovaa rantakallioille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä saa olla tarkkana, laivaliikennettä ja speedboattia tunkee joka suunnasta ja rannan lähellä aallokko lyö kovaa rantakallioille.
Pattaya on Paratiisi maan päällä. Siellä ei tarvii pölätä koleraepidemioita kuin täälä.
- Anonyymi
Jokaisessa sukellukoulussa opetetaan uimaan
Meiän mummu ehdotti minulle naimakoulua, kun olin vasta 11 vuotias sensein alku..
Mummu seisoi aitan oven raossa verkko sukka housuissaan ja yläosattomissa kuiskutti minulle että tulepas Kustu-Paavali tänne niin isoäiti opettaa naimahan..
Vastasin sille rehellisesti että ei tarvi, mä osaan jo. Mummu siihen että mitä hittoa, kuka sua on opettanut?? Tunnustin että isoisä.. Kylän paras hanuristi.- Anonyymi
Yleisenä huolenaiheena on siis luvattomat kotikäynnit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666094Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583043- 312213
- 131827
- 201788
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191783Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131532- 181529
- 491495
- 91463