Sovitaanko palsta tapaaminen ens Tammikuulle? Olis kiva nähä minkälaista puutarhatonttua paikalle könyää.. hirvittävät määrät massia kassissaan.
Ajankohta tarkoituksella puolen vuoden päähän.. Että palsta miljonääritkin ehtivät säästää reissun hinnan.
No moido palsta leijonat.
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mä olen täällä jo.
Kyllä se käy jos ette luiki. Olen hesassa liikeasioissa juuri silloin käymässä. Tavataan makkaratalon edustalla ja varautukaa siihen että itkette ensin ja sitten napsaudan pandoiksi jokaisen pallomahan naps vaan ja naps naps vaan! Voin vakuuttaa.
- Anonyymi
Se on hyvä asia minun mielestäni että Farmarimme esiintyy sinisellään kun paniikki päällä, niin ymmärtää hänen mielentilojensa ailahtelut sekä ajatustoiminnan.
Erittäin mukava huomata mitä hän päivittäin ajattelee ja välittää tälle matkailupalstalle, hän näin saavuttaa kaikki tasoisensa samanmieliset.
Buriram on paratiisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on hyvä asia minun mielestäni että Farmarimme esiintyy sinisellään kun paniikki päällä, niin ymmärtää hänen mielentilojensa ailahtelut sekä ajatustoiminnan.
Erittäin mukava huomata mitä hän päivittäin ajattelee ja välittää tälle matkailupalstalle, hän näin saavuttaa kaikki tasoisensa samanmieliset.
Buriram on paratiisi.Mikä vitun ajatustoiminta, ei tuolla pojulla ole ajatusta tai toimimtaa samaan aikaan, koska se laittaa hengityskoneen akkujensa kapasittetin tänne meille ihailtavaksi.
Kerran oli ihan armoton taistelu tilanne Jorvin sairaalan edustalla. Rollaattori mummo yritti etuilla. Huitasisin sitä pyörätuolista käsin käsilaukulla ja se kaatui siihi liuguoven väliin niin että valkone keppi lens kaaressa ja rillit litisty liukuoven väliin.
Mulla hauskaa ollen. Unohdin huutaa khiai siinä kun oli tilanne päällä mutta huusin jälkigäteen sitten kovan khiain niin että kellohameeseeni tuli sarvi sinne taakse.- Anonyymi
Kun henkilö jaksaa tuota mitä sininen, niin en ihmettele ainoan ihokosketuksensa olevan maksullinen.
Anonyymi kirjoitti:
Kun henkilö jaksaa tuota mitä sininen, niin en ihmettele ainoan ihokosketuksensa olevan maksullinen.
Mulla on resupetteri ollu elämässä ilmaista ihokosketusta mielin määrin. Äiti oli ihan eka, sitten oli kehareiden hoitsu, sitten palvelutalon pirkko ja nyt on hoivakodin reetta. Pyllypuolta ne lähinnä rassaa ja rasvaa kunnan biikkiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666114Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583053- 312213
- 131827
- 201798
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191783Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131532- 181529
- 501504
- 91463