Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
78
Kommenttia
1332
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ubuntun+kautta+tuli+hälytys+kasvimaalta.+Vilkaisin+valvontakameran+16b.+Siirryttiin+vaimon+kanssa+valmiustilaan+defcon+3.+Hiivin+kumiritsan+kanssa+talon+nurkalle+ja+mäjäytin+jönöjussia+pakaraan+pienellä+kivellä.+Meni+kolmisen+metriä+ohi.+Tällä+kertaa+jäi+jussilta+porkkanat+syömättä.+Palattiin+defcon+2+tasolle+ja+kävin+siinä+sitten+vielä+hätäpaskalla+kun+jännitti+se+tilanne.+Ansalangat+on+paikoillaan+taas.+Sanokaa+jäniksille+että+ihan+turha+tulla+kukkoilemaan.
22.01.2020 17:01
Suomi+on+paras+maa+ja+tarjoaa+kortin+etuja+myös+uusille+suomalaisille+ollen!
https://laitonlehti.net/wp-content/uploads/2018/11/Kela-Gold-1.3.jpg
22.01.2020 15:56
Suomi+on+paras+maa+suomalaiselle+palella.+On+terveyskeskus,+keskussairaala,+etukupongit,+hoivapalvelut,+apteekit,+aamupuurot,+vesikiertoinen+lämpöpatteri+ja+kaikki+toimii+kelakortilla+ollen.
22.01.2020 15:55
Harmittaa+ne+sun+munat.+Olisitpa+sylissäni,+oisit+osa+sisintäni,+munasi+sun+kädessäni,+lähellä+mun+sydäntäni.
19.01.2020 17:08
Moro+etelän+veljeni!+On+nää+ihme+resuja.+Meinasin+just+äsken+aijata+kuvan+missä+nauran+jahdin+kannella+silakkalooraa+kuksassa+ja+siinä+sikari+kynttilänä..+Antaa+näiden+odottaa+kuolaten+sitä+kuvaa.+Pidän+niitä+sburguja+jänityksessä+mun+älyllä+ja+aivon+pesulla.+Alkaako+rollssi+olla+valmis+jo+kuvattavaksi?+Mulla+on+vielä+venttiilien+säätö+kesken+v12+mersussa+mutta+sitten+otan+sellaisen+aijaakuvan+että+tuntuu.
19.01.2020 16:46
Tuo+palstaskeptikkojen+takavuosien+"ilmavalvontapuolen+uramies"+ei+itseasiassa+ole+koskaan+sanonut+niin,+kuin+arvoisat+ufoskeptikot+väittävät,+eikä+myöskään+Nikunen+pitänyt+Porin+tapahtumia+avaruusromuna.+Vääristeltyjä+muistikuvia.+Kaikki+löytyy+todellakin+vaikkapa+Ylen+elävästä+arkistosta.
Porin+tapauksessa+on+monta+asiaa+jotka+sulkevat+pois+avaruusromun,+tutkaenkelit+ja+harhat.
-Tapahtumien+pitkäkestoisuus+(useita+minuutteja)
-Objektien+leijuminen,+asettuminen+muodostelmaan
-Suunnanmuutokset+ja+kiihdytys
-Useat+visuaaliset+havainnot+ja+samanaikaiset+tutkahavainnot
-Havaintoja+seuraavaksi+Vaasassa
-Lentäjien+ja+tutkaoperaattorien+yhtenevät+muuttumattomat+lausunnot
-Objekteja+ei+tunnistettu+miksikään+tunnetuksi+kohteeksi
-Objektien+suorituskyky+oli+ylivertainen+verrattuna+hävittäjiin
Avaruusromu+ei+vaan+käyttäydy+noin+ja+kosmiset+nopeudet+on+sellaisia+ettei+siinä+kauaa+mene.+Porin+tapaus+on+maailmanlaajuisestikin+yksi+parhaiten+dokumentoiduista+pyhässä+yksinkertaisuudessaan+eikä+sille+ole+mitään+luonnollista+selitystä.
19.01.2020 12:59
Mulla+on+jo+maha+resupetteri+ja+mä+olen+jo+täällä..+voin+vakuuttaa+sen.
Jos+tiedät+mikä+on+kela+niin+mä+hommaan+sulle+sellaisen+kortin..+kuvallisen.+toimii+apteekissa,+terkkapalvelut+kuukausirahat+silmän+tarkastus.+hammas+lääkärit,+pussilippu+keskustaan,+voit+käyttää+meidän+yhteistä+kela+wifiä+laaja+kaistaa,+sähöt+maksetaan+sillä+kortilla+kaikki+palvelut+ja+jos+synnytät+niin+kelassa+synnytät+ilmaseksi.
18.01.2020 18:11
Mulla+on+jo+ilmainen+pää+nahka+resupetterit..+maksakaa+te+omistanne
18.01.2020 18:04
Usein+olen+miettinyt+kumpi+oli+ensin.+Ihminen+vai+Kansaneläkelaitos.
18.01.2020 12:34
Ei+ole+olemassa+resu+petterit+mitään+onko+poikaa.+Kaikki+on+ihan+mieli+kuvitusta.+Hankkikaa+vaan+thaimaasta+pakteerit+itseenne+mutta+meihin+suomalaisiin+naisiin+te+ette+likaisia+sormianne+työnnä.+meitä+te+ette+saa+ja+siksi+joudutte+menemään+pordelliin+sburgut+barittelemaan+pasillien+sekaan.+Meidän+kansainvälinen+seurue+päätti+mennä+ihan+muualle+luettuaan+tätä+palstaa+ääneen.+Mennään+tasokkaaseen+paikkaan.+Päätettiin+mennä+singaboreen+ja+ordanloon.+Juokaa+te+vaan+sitä+Samsungia+siellä+baratiisissanne.+Tosissaan+ällöttää+tuollanen+kun+ette+saa+ku+rahalla+ja+silläkin+vaan+saatte+alle+90+kilosta+ettekä+kunnollista+suomalaista+laatua.
18.01.2020 11:24
Aimo+sanoi+että+oon+cihang+main+komein+heittiö.+Se+meni+käymään+tossa+ostarilla.+Jokunen+pantillinen+pulo+kertynyt+tässä+joulun+pyhinä.+Eikös+joulu+ollut+tossa+toissapäivänä+vasta+ni+miten+on+mahdollista+että+neljä+jätesäkillistä+tölkkeiä?+Kelalta+tulee+vasta+ens+torjantaina+rahaa+ni+ihan+hyvä+että+siivottiin+aimon+kanssa+tänään.
Pikku+soosissa+on+mukavampi+rakastella+ilmaiseksi.+Monees+tiksin+alko+on+auki+ku+pitäs+paikata+fillarin+kumi+sitä+ennen+ni+ehtiikö+liima+kuivua?
17.01.2020 12:55
Olen+resupetteri+juuri+parhaillaan+market+villagessa,+ei+ole+vastaan+tullut+yhtään+7/11+johon+kortti+kävisi,+ei+käy...+Mutta+kokki+tekee+meille+maistuvaa+makkarakeittoa+justiinsa+tuuparhurin+kanssa.
15.01.2020 07:49
Moi+mä+olen+jo+täällä+ja+mulla+on+jo+seuraavanlaisia+asioita+matkallani.
Eläke,+kela,+työeläke,+sairaseläke,+vakuutus,+sairasvakuutus,+kelakorvaus,+tapaturmavakuutus,+mopovakuutus,+lääkekorvaus,+matkavakuutus,+sairaala,+umpisuoli,+lääkitys,+sairaalakulut,+sairaanhoitokulut,+työkyvyttömyyseläke,+skolioosi,+eläinten+puremat,+kansaneläke,+Jorvin+sydänosasto,+terveyskeskus,+eläkevakuutusyhtiö,+viisumi,+viisumin+uusiminen,+oleskelulupa,+passi,+leima,+eläkeläisviisumi,+800.000+paateroa,+riisin+hintatiedot,+kelakorvaukset+Thaimaassa+utelua,+sairastelua,+tulehduksia,+ihottumaa,+sairaalassa+VIP+huone,+suolitarkastus+tehty,+jälkitarkastus+tehty,+kodin+hälytys+ja+valvontajärjestelmän+asennukset+valmiit+ubuntu,+ilmapuntari,+talkkipurkki,+huolia,+vaikeuksia,+pelkotiloja,+kuolemanpelko,+huijatuksi+tulemisen+pelko,+hintojen+nousun+pelko,+bakteerikammo,+viruskammo,+naiskammo,+rahapula,+murheita,+ahdistusta,+voimatonta+raivoa,+uhoa+ja+oikeudenkäynti+kelan+kanssa+lääkekorvauksista.
Kysyisinki+vain+arvon+palstalaisilta+että+kannattaako+tällä+viikolla+mennä+ulos+vai+tuleeko+pöö?
10.01.2020 19:17
Hetkinen!+Täällä+pitää+olla+800.000+paateroa+resupetteri+jotta+on+eläke+ja+vakuusus.+Otsan+läsnäollen+ruokaa+euroilla+95%+ravintolasta+mikä+on+parempi+ja+kalliimpi+kuin+kapungilla.+Näillä+hetkillä+aijaan+kurkku+tölkin+missä+on+parasta+ennen+päivä+räämä+kannessa.+Mulla+on+jo+paateroita.+pitkä+kura+amerikan+armeijassa.+kerran+söitiin+massamankurri+intiassa+ja+nyt+en+puhu+jää+kiekosta
08.01.2020 05:42
Oletpas+epeli+kun+et+tajua+että+Hua+Hinissa+ei+oo+yhtään+betonitaloa.+Ne+on+aitoa+ruiskumessinkiä+kaikki+eikä+mitään+halpaa+kuraa.+Messinkitalo+pysyy+kylmänä+helteessäkin+ja+kiiltää+kuin+pudha+patsas.+Eihän+se+halpaa+ollut+ku+minäkin+valatin+vaimonveljiensiskojen+tarjoilijoille+messinkilattiat+ja+katon+mutta+on+se+eri+juttu+ku+petoni.+
Minäkin+maksan+muutaman+kymppitonnin+siitä+vuodessa+rentokillille+että+eläimet+puree+minua+kotonani+mahdollisimman+vähän.+Tänä+vuonna+ei+oo+kotona+ja+pihassa+purru+ku+lepakko,+piisami,+hupakko,+sähkölasku,+risa+kolpakko,+tiikeri,+jääkäri,+hammaslääkäri+ja+naapuri.
07.01.2020 16:56
Huljautin+kuitin+vahingossa+munien+mukana+suuhun+ja+join+kokiksen+päälle+ennen+kuvausta.+Samalla+matkalla+meni+v12+mersun+venttiilikopan+kannen+tiiviste+ku+luulin+sitä+nauhalakuksi+ajaessani+datsun+1000:sllä+loistolukaaliini+jonka+seinät+hohkaa+nimpal+kauhiasti+kylmää+että+puikot+roikkuu+sieraimista+kimaltaen+auringossa+kuin+timandit.
Tadsunissa+niin+paljon+klappia+ratissa+että+katse+ei+saa+herpaantua+baanasta+yhtään+tai+nokkapyörät+alkaa+woblaamaan+ja+tulee+äksimentti.
07.01.2020 14:06
Hölömö!+Eihän+tuo+5400+euroa+ole+ku+mun+37+vuoden+kelatukiylijäämä+ja+olen+sitten+vasta+117+vuotias+matkan+alkaessa.+Millaset+vakuutukset+tarvii+rahtilaivan+sairaalaosastolle+ja+onko+kanttiinissa+perunalimppua?
07.01.2020 00:11
..Te+ette+ymmärrrä+mitään+limaisesta+rakkaudesta+ja+läskeisyydestä..
06.01.2020 19:39
Purisin+muuten+mutta+toisessa+hampaasa+on+reikä..
06.01.2020 19:18
Minullakin+on+vaikka+kuinka+paljon+kuitteja+ja+tosipaljon+valo+kuvia+kaiken+laisia.+Jahti+kuvia+kuksalla+seitsemältä+mereltä,+erikois+harley+kuksalla,+phuketin+savusaunan+merenrantaterassi+kuksalla,+paraisten+saaren+uimahyppytorni+kuksalla,+vaimo+kuksalla,+roottorirata+kuksalla,+t+rod+kuksa+ratin+päällä,+indian+kuksalla,+v12+mersun+venttiilikoppa+kuksalla,+kuksa+kuksalla+ja+vaikka+mitä.+Ilmapuntari+ja+puumuki.+talkkipurkki+ja+puukuksa+yms+vaikka+kuinka+paljon.+Salatontit+ja+rossit+ihan+kaikesta+on+komeat+kuvat.
Teaseriksi+eli+maistiaisiksi+laitoinkin+jo+tänne+kuvan+silakkalaatikosta+jossa+kuksa+ja+puuportaasta+missä+kuksa.+Muut+kuvat+on+salaisia+siihen+saakka+ku+saan+dillemaijan+kuvat+vaimosta+hassuissa+asennoissa+visakoivun+vieressä+kädessään+paperinen+lentolippu+ja+sitten+talokuvat+ja+sopimukset+tontin+käytöstä+ja+sellainen+kuva+missä+maija+istuu+munasillaan+motskarin+satulassa+ja+on+kirjoittanut+veitikkaansa+tussilla+paikallisen+lehden+tämän+päivän+pääotsikot+ja+heiluttaa+thaimaalaisiten+passien+valokopioita+päänsä+yläpuolella.+Hammaskartat+ja+sormenjäljet+tarvin+koko+perheeltä+kans+ja+lääkärintodistukset.++
Sitten+lähtee+täältä+tulemaan+oikein+kunnolla+kuvaa+ja+kuittia+jossa+näkyy+että+kyseessä+on+punaisen+kanan+munia+joissa+on+ihan+erilainen+maku.+Ohikulkija+kertoi+näin+joen+rannassa.+Kato+ku+oon+kielimiehiä.+Sillä+oli+onneks+höylä+mukana+ku+maksoin+tiedoista+amexilla.+Titaani+amexilla.
06.01.2020 19:15
58 / 67